Frankfurt 2013
Přihlásit pro přidání komentáře
rmt
1
Mně se nejvíc líbí suzuki iv-4. A nevím jestli G patří mezi SUV 😐
3_diamanty
vyzera na fotke aspon z tohto pohladu [odkaz] ako obycajny prerasteny hatch - smahnuty nejakym cinanom dizajnerom .... s obrovskym prednym previsom .. tazky na predok.. totalny hnus... ( a to mam medaky rad ) , nemozem si pomoct ale toto ked je SUV tak duster je cistokrvny offroad najtazsieho kalibru
však také píšou: vhodné do satelitu a před supermarket :yes:
bohuzial skutocnym normalnym autam ( aj hodnotam ) dnesny svet nepraje ;-\
kto chce byt uspesny musi byt iny... a u ludi to plati tiez... dieru do sveta normalnostou nespravis a nikoho nezaujmes .... ale ak si *** tak mas vsade dvere otvorene a si hviezda
kto chce byt uspesny musi byt iny... a u ludi to plati tiez... dieru do sveta normalnostou nespravis a nikoho nezaujmes .... ale ak si *** tak mas vsade dvere otvorene a si hviezda
GTI
Kategorie SUV, to je svět mocných. A to jak v absolutním, tak v důsledně velikostně třídním pojetí. Oční rovina posazu za volantem je totiž přesně to, co obecně tvoří v mezilidských vztazích oční rovina při postoji. Spontánním vítězem je prakticky vždy výhradně ten, kdo shlíží shůry. Je to dáno geneticky, sta tisíci roky našeho tvrdého boje o přežití. Samozřejmě jsou výjimky, například Herec Lino Ventura ukázal všem, že i pohled "zdola" může mít razanci odjištěné bazuky. No, ještě než začneš jásat na špičkách, vyzkoušej si to před zrcadlem. Já jen, abys zejtra na semaforech kolem sebe zbytečně a trapně nedštil síru zpoza kanálového poklopu...
Ovšem vyšší stavba karoserie v daných souvislostech je pouhou jednou výhodou segmentu SUV. Vedle toho jde samozřejmě o příkladnou bezpečnost posádky, a to jak pasivní tak aktivní, jde i o praktičnost užívání a v neposlední řadě i o "trvanlivost", neboť tato auta musí umět přežít i občasný přírodní šrám, a samozřejmě o schopnost jezdit takřka všude...
Nahoře nejde o srovnání, nýbrž o informaci o jednotlivých modelech. Ano, těžce natravuji novou X5, nepřijímám do svého garážového diskusního hájemství nissana a samozřejmě podklesávám v kolenou z krásy modernizovaného Yetiho. Na GLA jsem si zatím nesáhl. Sáhnu si určitě, neboť na snímcích se mi tak nějak zadírá více než standardní kompakt...
BRAVO VENTURA :yes: :-!
Ovšem vyšší stavba karoserie v daných souvislostech je pouhou jednou výhodou segmentu SUV. Vedle toho jde samozřejmě o příkladnou bezpečnost posádky, a to jak pasivní tak aktivní, jde i o praktičnost užívání a v neposlední řadě i o "trvanlivost", neboť tato auta musí umět přežít i občasný přírodní šrám, a samozřejmě o schopnost jezdit takřka všude...
Nahoře nejde o srovnání, nýbrž o informaci o jednotlivých modelech. Ano, těžce natravuji novou X5, nepřijímám do svého garážového diskusního hájemství nissana a samozřejmě podklesávám v kolenou z krásy modernizovaného Yetiho. Na GLA jsem si zatím nesáhl. Sáhnu si určitě, neboť na snímcích se mi tak nějak zadírá více než standardní kompakt...
BRAVO VENTURA :yes: :-!
Kámoš má V3S, tak počkej, až bude na semaforu shlížet :yes: A "sáhnou si" bych příliš nedoporučoval :-!
a o tom to je, dávam :yes: , ( neuveriteľné pre mňa ). A ešte o slobode, SUV ti umožní zájsť ďalej ako bežné auto ( aby ťa mohli odtiaľ vytiahnuť >😁 ), ale v zime ten rozdiel poznať je, a takisto pri parkovaní v meste cez vysoký obrubník vtipne narafičený magistrátom, alebo len na lúke, u nás aj pri nemocnici ( vždy mám kde zaparkovať, aj keď osobáky otáčajú ). Svetlá výška pod 18 cm už je tak nejak k ničomu, to už má navrch Ečko s pneumatickým podvozkom ( dvíhacím ).
pelikoš
jedno z nejpovedenějších suv je samozřejmě NISSAN X-TRAIL... :yes:
nissan odvedl skvělou práci (jako ostatně vždy)
nissan odvedl skvělou práci (jako ostatně vždy)