Hyundai jede !! a dotahuje VW ŠKODA DAS AUTO to jsou věci u zaprodanců v český kotlině. Proto vyhodili toho ředitele?? Nj Možná by to chtělo konečně vytáhnout něco novýho, něco moderního, něco lepšího než 100 LET STARÝ [odkaz] SPALOVACÍ JEDOVATÝ KRAKSNY NA SHNILÝ DINOSAURY >:D >:D >:D Něco jako elektromobil TESLA MODEL S [odkaz] FREMONT CALIFORNIA USA a to mě napadá jen jediné :
VW ŠKODA OCTAVIA GREEN ELECTRIC LINE 2012 [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] NA DOMÁCÍ ČESKOU ELEKTŘINU !!
Náhodou je to docela zajímavá informace. Jinak bych nepochopil, proč se u nás prodalo tolik i20. Vždyť to auto kromě nás skoro nikdo v Evropě nechce.Ikdyž s tou Fábií je to podobné. Asi u nás máme trochu jiný vkus.
Ještě není konec roku, tak neslav. Ještě v srpnu Clio o pár kousků vedlo, tak ten náskok Fiesty za září snad nebude tak strašný. ale je asi celkem jasné, že pokud se Cliu nezačne dařit v Británii, tak nepomůže ani případné započítání prodejů z Turecka.
Asi britské petrolheady Renault naštval tím, že nové Clio s motorem 1.2 TSI i RS nabízí jen s automatickou převodovkou. To se v GB prostě neodpouští! :-! P.S. Dobře ti tak, Renaulte!
Však já neslavím:-) Jak to sleduji a vše napovídá, že Fiesta letos zase vyhraje. Clio mělo na některých větších trzích (např. Itálie) raketový nástup, ale v září se karta obrátila ve prospěch Fiesty.
Tož proč hned po ránu v pondělí na začátku nového týdne viděti svět černě? Já v té informaci že pošťáci budou jezdit Hyundai spatřuji pozitivum, tedy pro Hyundai, jak se s tím popasují pošťáci je na nich ;-) Škoda je fleetová trvalka, důvody ponechme stranou, tak se to už ani tak nějak nezmiňuje, neb výčet firem by asi byl poměrně dlouhý. Kdežto u Hyundai je to jedna z prvních fleetových vlašťovek, tedy informace hodná zdůraznění. Tak to vidí don Pedro. Tož tak :-! Slunce v duši :-)
Však áno, co člověk to názor. Mně třeba jsou poměry privátů vs. fleetů tak nějak gans egal, hlavně že se prodává, tedy vyrábí a je práce pro "vobyčejný lidi". No a když se pak ešče navíc prodává se ziskem, to je pak takový ten parádní základ kapitalismu, však víme >:D
"pryc s temi, co lzou a prekrucují informace, pryc s rasisty a xenofoby", takže pryč s těmi co si dovolili zmínit, že Hjondééé dodalo větší množství vozů státní firmě, ale nejmenovali přitom každého Pepu/Frantu, který si vzal Škodovku na firmu.
P.S. Na překrucování jsi tady mistr světa hlavně ty.
Presne ako pises. Kolko minie stat na nakupy v skodovke, tak o tom ani slovo! Chcel by som vediet, kolko statnych aparatcikov si vyvaza * v tych Superboch?
Hjondé podle mě žádnou podstatnou změnu nepřinesla. Teda až na to, že se dobře bavím :yes: Škodovce rostou prodeje tradičně a Hjondé logicky vzhledem k nabídce.
Tak pořád nevidím to šlapání na paty. Téměř všude násobná převaha Škody. Těžko říct, čím to pořád je?! Možná opravdu pomáhá prezentace na salonech u konkurenčí značky. Buď jsou češi blbouni, nebo naopak vědí, co je lepší..
Nevím, kdo snídá petržel. Já si právě dle propagace (srovnávací reklama, "české vozy" atd.) a všech těch komentářů myslím, že se do těsné blízkosti dostat chtějí (jinak by to přeci nedělali). Jen pochybuji o tom jejich způsobu. No a pro Škodu sice je náš trh důležitý, ale už dávno ne největší.
Jeden z nich vyrábí nejlepší české auta a druhý rozděluje třídy podle velikosti kufru. Vlastně prémie je už D4, D3 jezdí na vzduchu a čtvrtý do party se vzduchem. >:-[]
Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě daleko.
Přestože hnůjdaj prodal xx kusů české poště, tak pořád byste vy nesoudní obdivovači této značky měli především psát brawo škoda, VW /golf, passat/, ford /mondeo/, seat, o vyšší střední ani nemluvě, a teprve až potom bravo korejci. >:D
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
To je přesně ten moment - dácii klidně řenku brawo, na nic si nehraje, neokopává své soupeře, za jisté peníze nabízí jistou muziku, ber jesti chceš, neber, pokud chceš něco víc. Proto se taky drží dlouhodoběji.
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Ale i dnes si dáme jejich okřídlené eu heslo "Pořád se zlepšujou a jsou to důstojní hráčí na trhu" >:D:-!
/což bych i bral, kdyby se uměli důstojně chovat/ ;-)
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Myslím,že je celkom jasné,že za úspech sa dá pokladať ,to že Hyundai má vyššie predajné čísla v Čechách ako VW.Je ťažko možné,aby prekonal Škodovku ako domáceho producenta.Iná vec je ,že percentuálne pokrytie trhu Škodou ako domácou značkou dlhodobo klesá.
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Tobě a Gilgitovi uniká jedna podstatná věc. U Škodovky tvoří fleetové prodeje podstatnou část svých prodejů každý měsíc narozdíl od Hyundaie, kde je to nárazově a proto to ovlivní měsíční % růst...
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
:yes: presne tak, ak by sa odpočítali fleety tak by ten rozdiel v celkových číslach nebol tak priepastný a možno (podľa mňa určite) by sme v niektorých kategóriach videli úplne iné značky na prvých miestach... To by ešte len v Škodovke začali padať hlavy >:D
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Ještě k tomu dej nějaký opravdu racionální důvod , proč by se měly zrovna fleety odpočítávat, navíc bez ohledu na to, zda jsou pořizovány z peněz daňových poplatníků/státu, nebo soukromých osob/firem?
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Tak napríklad preto, aby si sa dozvedel, pre aké značky a modely sa rozhodujú osoby ktorým nikto nediktuje z čoho si majú vyberať resp. to za nich nevyberie niekto iný.
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Pokud to vybírá někdo (nahoře), kdo to nezaplatí ze "státního", pak je to v principu stejně svobodný výběr, jako u jednotlivce. Zkorumpovatelné jsou logicky především státní zakázky.
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Pokud nakoupil větší počet Škodovek stát (např. Policie), bylo to tu také zmíněno, někdy tomu byl i věnován i samostatný článek. Je zásadní rozdíl pokud nakupuje stát za peníze daňových poplatníků, nebo jde o peníze "soukromé", ať od jednotlivců (včetně těch co kupují na své firmy), nebo větších soukromých firem.
- dobrý nášup má Seat. Aj pri Ibizi aj pri Leone
- v SUV triede sa dobre doťahuje Duster
- ČR je jedna z mála krajín, kde sa dobre predáva B-MAX
- na rozdiel od SVK trhu, v ČR sa do top 5 nedostal ani jeden francúzsky voz
Kdybych si měl vybírat mezi korejci, tak mi se svými modely přijde o dost sympatičtější Kia, je taková svěžejší a působí na mě hodnotnějším dojmem, tento rozdíl spatřuji nejvíc ve dvojici i30/Ceed....no prostě bych radši viděl místo Hjundé v titulku Kiu...
Veď preto ti ponúkajú možnosť voľby, KIA ponúka dynamickejší dizajn a dlhšiu (obmedzenú) záruku... Aj koncern má jasne definovanú politiku svojich značiek tak aby si vybral každý. V globále im je jedno pre ktorú sa rozhodneš, hlavne, že si nepodpísal u konkurencie. >:D
Konkurenia pre Hyundai je úplne inde, Škodu ani za konkurenciu nepovažuje. V celosvetových predajoch sú modely Hyundai na 3., 16., 29. a 31. mieste. Žiadna škodovka sa do prvej päťdesiatky nedostala. Hyundai je globálna automobilka a Škoda sa špecializuje na východnú Europu, Rusko, Indiu a Čínu.
[odkaz]
No jo no... a je to tady. V absolutních číslech je sice nárůst prodeje Hyundaie směšný, ovšem vyjádřeno v %, poměrně výrazný. Čím to bude? No čím...jen a pouze cena.
Východní zákazník je obecně ve velké míře zaměřen jen na cenu. Kvalita a image je daleko vzadu. Vždyť se nemusíme dívat na automobily, stačí si prohlédnout nákupní košíky v supermarketu.
Je to ovšem škoda. Nicméně mi tento fakt připadá poměrně logický. Ať se nám to líbí nebo ne, ČR je ve srovnání se západní Evropu stále "banánová republika". Málo peněz v kombinaci s životními postoji mnoha zaostalejších jedinců přímo nahrávají takovým Hjůndajů a spol.
Podívejme se k našim západním sousedům. Ve ˇšvýcarsku nebo Německu Hjůndaj jen paběrkuje, zatímco tady zažívá úspěchy.
Ve Škodě? A to jsi vyčetl kde? Přečti si ještě jednou co jsem napsal a tentokrát použij mozek.
Jinak ano, budou dál. To ale ostatní také. Zaostávat budou stále, technologicky jsou 10 let za Evropou. Vždyť ještě dnes neumí ani bixenony (VW od roku 2002, Opel od roku 2003) >:D
Taky škodovka a hyunday míří na stejné zákazníky, kteří hledají praktické auto s konzervativním designem za nízkou cenu. Nikdo si dne v Evropě není bližší než tyto dvě značky. I proto se jim daří/nedaří na stejných trzích.
Zrovna u Hyundaie bych o konzervativním designu vůbec nemluvil. Její design lze charakterizovat jako nesourodou směsici křivek a linek postrádající jakýkoliv styl.
Hele Gilgite, já jsem zákazník a slovíčkaření mě nezajímá. Já chci v autě bixenony a tlachání o tom, kdo vyrábí nebo nevyrábí světlomety mě nezajímá. Z mého pohledu, tedy pohledu zákazníka H/K bixenony neumí a tečka. Důvody mě nezajímají. Všichni ostatní je mají a to je pro mě důležité.
Napřed tady kýveš hlavou, že H/K brzy dohoní Evropu, ovšem jedním dechem schvaluješ technologický krok vzad. To mi nějak neštimuje, Gilgite. Buď drží krok nebo zaostávají. Nic mezi tím
v čem jsou vepředu? To by mě docela zajímalo. Dej mi sem pár příkladů, já o ničem nevím. Ovšem mohu se plést...
"momentálne bixenony nepovazují za dulezité" - i40, auto za 3/4 mega, vlajková loď a oni nepovažují za důležité to, co je u všech ostatních již 10 let standard? To si snad děláš srandu. To fakt nemůžeš myslet vážně. A co třeba, kdyby nepovažovali za nutné elektriku ve dveřích. Kličky také fungují spolehlivě.
Tak takhle, Gilgite teda fakt ne. Za 3/4 mega prostě auto musí minimálně držet krok s konkurencí. A třeba na tomhle detailu se jasně ukazuje, že krok prostě držet nezvládají
no a jsme doma... Takže zase takový odborník nejsi. Ekonomika mě nezajímá, řeším techniku.
Tvoje konstatování, že v něčem jsou vepředu je tedy zase jen vycucané z prstu. Argumentuješ s vymyšlenými fakty. A pak se divíš, že si z tebe lidi dělají (_l_)
Jen taková hypotéza. Mohl by sis jako zaměstnanec Hjondé říct, že budeš dělat, že tomu nerozumíš, abys nebyl odhalen, a pak se vytasil s něčím takovým a na svou obranu řekl, že jako zaměstnanec automobilky bys o tom mluvil dřív.
Koneckonců, kde pracoval nejslavnější český pokerový hráč, než začal sázet a vyhrávat? ;-)
Nevím, snažím se být nestranný, ale zdá se mi, že tu většina diskutérů stojí spíš na straně hjondé. Pak tu mně názorově blízcí uživatelé jako white label nebo Ronault přijdou jako největší škodovkáři. Být tu GTI, byla by to teprve mela...
Ale k placeným diskutérům - bylo by docela zajímavé zveřejnit IP adresy. Nikdo by si pak nelajskl diskutovat za víc profilů, ale, pravda, kdyby se jako najatý tvářil jeden člověk, hned by všichni špiclovali. A to není dobře. Každopádně tohle je zajímavé: [odkaz]
Mě by stejně nebavilo se furt odhlašovat a přihlašovat, různá hesla... Ale Ron je v poho. On tu dokonce drží ochrannou ruku nad GTIm, ač si je vědom, že je to případ, je to legenda a podle toho, co jsem tu zahlédl, svým způsobem zachránil ACZ před krachem, že si sem lidi chodili číst diskuse či co. Že se těžko smiřuje s nesouhlasnými reakcemi, je věc druhá... jeho praktiky jsem si také nechtěně vyzkoušel. V blogu. Kde máš u něj IP a mail. Ron jen narážel na tvou palcovou přehlídku a některé tvoje tvrdší reakce, tak si trochu ulevil. To je normální, kolik si takový topper, pověstný prazvláštními komentáři, podobných narážek vyslechl... Proto je lepší z toho nedělat komedii.
Ono jim u Hyundaye moc auta nejde. je jim jedno co prodávají. Hlavně, když to nese. A jestli je to auto, televize nebo telefon jim je jedno. Na poslední korejské F1 byla jen jedna doprovodná okruhová série, protože jich tam víc nemají. Přitom jenom Renault sám má 4 okruhové série. nechápu. Proto jsou korejská auta absolutně bezpohlavní a bez jakýchkoliv emocí. Vznikají bez emocí a je to na nich vidět. Korejský autopopík.
Podívej se třeba na korejské prodeje. Tam je jasně vidět, že k autům nemají žádný vztah. Kupují jen domácí značky. Chybí jim hlubší vztah a fandovství. Máš pravdu v tom, že těch pár desítek let nejde hned tak dohnat.
Hyundai samozrejme bixenony "umi". "Umi" toho ovela viac ako skodovka, napriklad 5 litrovy V8 motor. Len v chudobnom Cesku svoje najlepsie modely nepredava. Proti spickovym Hyundaiom nema Skoda co postavit. https://www.hyundaiusa.com/equus/
No ty jo...to je krááááása. Pěkná kopie S klasse. A teď mi naprosto uprímně řekni. Kdybys měl mega a půl, fakt bys koupil tohle místo BMW 5er nebo E klasse?
Ziadnu Skodu S klasse nepoznam. Ale to je jedno. V kazdom pripade to vyvracia tvoje taranie, ze Hyundai "neumi", bixenony. Ostatne carom nechceho si priznal, ze Hyundai je superom pre BMW a Mercedes nie pre Skodu.
myslíš na té služební před X lety? Ne, na té bixenony nebyly. Za to na mé Zafiře jsou. A kůže na volantu se mi neodlupuje a takovou pěknou diskotéku také nemám [odkaz]
Zcela jistě ale vím, že ty je na své i40 nemáš a mít nebudeš >:-[]
Nielen to.V kórejských autách ide zaradiť spiatočku na prvý krát a to dokonca úplne lahko. >:D
Inak v poho.Pekné auto ,kolega mal podobné len staršie s 2,2,benzín. ;-)
Prodej německo za 1-9/2013. Škoda na 7. místě a Hyundai na 8. To má být to paběrkuje? Kde je Peugeot, Renault, Citroen? [odkaz]
Samozřejmě jsi nezapomněl zkomolit jméno automobilky + napsat vtipnou poznámku o zaostalých jedincích, aby měl tvůj příspěvek opravdu váhu :no:
no, jestli ti tržní podíl 3,4% Hjůndaje v Německu připadá jako nějaká velká rána, tak to pardon:-) Proti 21,6% VW. Jenom "německá trojka" bere 25% trhu. Takže kdo si asi v Německu kupuje Hjůndáje. Stejně jako tady - ten, kdo na lepší nemá.
Nebo ty, kdyby jsi měl v kapse 500 tyček, šel bys koupit Hjůndáje? Fakt je to auto tvých mokrých snů? >:-[]
Není to velká rána- ale to jsem ani netvrdil, narozdíl od Tebe, který mluví o paběrkování a přitom ani nezná fakta že je H hned vedle Škodovky ;-)
Jasné.. jen se poděl o další vtipnou/nechutnou průpovídku, ukaž nám co jsi za borce >:D
>:D
Proš musíš za každou cenu pošlapávat jednu konkrétní automobilku? Hyundai je normální automobilka, stejně jako X dalších. Celosvětově je na tom docela dobře a umí si své zákazníky najít.
No a co se týká německého trhu s auty, tak 8. místo z 33 značek rozhodně není špatná pozice. Nechala za sebou i některé známé automobilky, které mají u lidí jako ty větší image.
Už je to pár let zpátky (cca 5-10), ale když jsem se motal okolo Freiburgu (Bádensko, při hranicích se Švýcarskem a Francií), viděl jsem tam poměrně dost Hyundaiů - těch větších modelů - nějaké ty Santa Fé a Tucsony to byly... A ti v nich nevypadali zrovna na sociální případy.
Možná by to znělo rozumně, kdyby ses tady stejně bil i proti nekvalifikovaným atakům vůči jiným značkám, ale zatím tady hájíš jen Hyundai a nějaký "Bravo Škoda" na tom nic nezmění. Když se tady kritizuje Alfa, Ford apod. značky s velkou tradicí, tak o tobě není ani vidu ani slechu ;-)
Gilite, Gilite, ještě nedávno si mi psal jak si se rozhodl být nejslušnější, ted tady po dlouhý době otevřu diskusi a vidím že se nic nezměnilo, už tady zase někoho posíláš na psichiatrii, ze sebe děláš odborníka na automobilový průmysl, jen samý hádky, hlavně že máš všechno uložený, porát dokola to samý, chjo ty snad opravdu musíš mít nějakou duševní poruchu
P.S. topper nám (relativně) zmoudřel, tak sem musel Vošický (pokud to není rovnou on) šoupnout naprogramovaného Gilgita, který se tu "špiní" s námi - (jak sám píše) se "spodinou". >:-[];-)
máš recht. A já tě žádám, abys na mě to trestní oznámení podal. Když mi policie pošle SZ, ochotně jim dám své kontaktní údaje. Respektive na mém autě je vidět i dovozová značka z DE. Tak podle ní si mě ohledají.
Tak šup, šup. Honem na policii. Jenom si dej bacha, abys nakonec neskončil ve svěrací kazajce, páč něco takového asi ani policajti nikdy neviděli
... čímž chci říct, že tyto diskusní přestřelky, jak z divokého západu, jsou podobná komedie jako bulvárně-investigativní pořad TV Nova denně od 19:30...
Tím pádem pak nemáme některé novácké perly auto.cz moc co závidět...
Tak to že se mylně pokládáš za odborníka je vidět z tvých příspěvků kdy ostatním píšeš jak jsou hloupí a ty víš vše nejlépe a podobně, nebudu ti psát že si dement, jen se zamysli nad svými příspěvky kolik jich tady je k věci a kolik jich je jenom nějaké stupidní atakování ostatních kteří s tebou nesouhlasí. A ano že máš duševní poruchu se dá pochopit jako urážka, což ty tak chápeš, ale to že někoho pošleš na psichiatrii podle tebe urážka není >:D
A ano máš pravdu, že konkrétně mě si v kontaktu s tebou nezadal příčinu, ale spíš mě místo normální diskuse štve číst tady ty tvoje hlášky které jsou vesměs pořád dokola jako kolovrátek.
Jinak se připojuji k Stefičovi, klidně na mě podej trestní oznámení, slibuji že s orgány činnými v trestním řízení budu plně spolupracovat, nemám s tím problém.
Odborníku na cokoli, psychiatrie je s tvrdým po s, opakovaně to bije ( nééé byje ) do očí ... Sakra, když už plácám, a používám cizí slova, tak si třeba na této adrese [odkaz] ověř, co ono slovo znamená, a jak se píše ... Je to jedna ze základních věcí, pokud si hraješ na rádoby nestranného deus ex machinu ...
Je to smutné, ale máš bohužel pravdu. Tyto korejské značky jsou jen levné výrobky z Asie, i když mají některé montovny v Evropě. Jenže ta levnost, na kterou nejvíce reaguje český zákazník, je velice často jen zdánlivá. Ten, kdo někdy kupoval nové auto ví, že usmlouvat slevu na korejské auto je takřka nemožné, na rozdíl od evropských značek.
na sto procent. Díky kampani Hyundai dynamicky roste a paradoxně tato kampaň zviditelnila i Škodovku a Octavia vystřelila nahoru.
Naopak řada konkurentů zažila drtivý propad viz třeba Kia nebo Renault, holt nejsou to české vozy a nebyly vybrány do superligy české srovnávačky. >:-[]
Existuje nějaký důkaz, že Octavia vystřelila díky Hyundai? Například čísla o prodejích koncovým zákazníkům v porovnání s firemními? V článku nic takového nevidím.
A máš ty nějaký důkaz, že Octavia vystřelila jen tak sama od sebe? Jinak jestli Hyundai nebo Škoda prodává firemním nebo soukromým zákazníkům je celkem jedno, podstatné je, že prodávají.
Slovy klasika, ani u CK soudů se nepožaduje důkaz, že něco není. Ty něco tvrdíš, tak bys to měl dokázat. S druhou větou lze souhlasit jen obecně. Sice nevím přesně, ale dejme tomu, že 70% oktávek se prodá firmám, a určitě můžeme předpokládat, že na jejich prodeje nemá akce Hyundai vůbec žádný vliv. Takže těch 30% prodeje soukromníkům by muselo vzrůst o 100%, aby celkové prodeje vzrostly o 30% za předpokladu, že firemní prodeje se nezměnily. Nevěřím, že to je reálné. Navíc nevím, jaká je aktuální dodácí lhůta oktávek a jestli by ty davy kupujících díky akci Hyundai už svoje nové auto vůbec měly. A v neposlední řadě bychom se museli podívat na září 2012, jestli tam nebyl nějaký pokles, díky čemuž letošek vypadá opticky lépe.
Nepleť si diskuzi na auto.cz se soudem. :-)
Září je obecně silnější než srpen, přes prázdniny/dovolené se kupují auta méně, ale tady je uvedeno porovnání letošního září a loňským zářím, což je vypovídající.
Nevychválili, ale ta kampaň má jasně polarizující účinky, které často vedou k černobílému rozhodnutí buď "s" nebo "proti" a už samotný fakt, že za srovnávací etalon zvolil Hyundai Škodovku podle mě znamená, že Škodovce ta kampaň u řady lidí prospívá. ;-)
To ano, ale kolik % normálních lidí si vybere konkrétní značku vozu jen proto, že mu jej (logicky a zcela předvídatelně) vychválí dealer?
Navíc bude i spousta lidí, kteří si naopak právě tím přímým živým srovnáním uvědomí něco, co pro prodeje i30 nemusí být vůbec příznivé, naopak.
Velku Britaniu tiez povazujes za divoky vychod? Hyundai tam v predajoch nad Skodou vysoko vedie.V auguste predal 4000 kusov aut viac. Ako by si to nazval, ked o naskoku 200 aut v Svajciarku tvrdis ze "Hjůndaj jen paběrkuje, zatímco Skoda zažívá úspěchy".
[odkaz]
[odkaz]
ano, ale třeba o 65.000 kusů méně než Ford nebo o 2.000 méně než Citroen. Takže asi tak. Hyundai s Škoda jsou v GB okrajovky. Rozíl 4.000 kusů je směšný. Zvlášť v porovnání s prodejem Fordů - 84.000 kusů za rok 2013
Prepac, ja som trosku menej chapavy. Mozes mi prosim este raz vysvetlit preco je rozdiel 4000 kusov smiesny a rozdiel 200 kusov znamena ze "Hjůndaj jen paběrkuje, zatímco Skoda zažívá úspěchy"?
Skoda. Ale mozno mi pomozes v niecom inom. Preco tvrdis, ze Hyundai "neumi" bixenony a ze jeho vlajkova lod je i40, ked proti skutocnej vlajkovej lodi Hyundai je Superb len nieco ako trosku vylepseny trabant? https://www.hyundaiusa.com/equus/
V jedné věci ale musím před Hjondé hóóódně smeknout. Která jiná automobilka vlezla na český před trh 20ti lety, zaplalvila jej šrotem stárnoucím rychleji, než 17ti letá cigánka z Perlovky, pak přišla s druhou a třetí generací již průměrných modelů a zákazníci se za ni bijí jako lev v aréně, na život a na smrt. Takto na rychlo vytovřený vztah - to je sen každé prémiové značky. :-!:yes:
Myslím, že se dost přeceňuje co korejci dokázali za dejme tomu 20 let. Rozdíl mezi tím poníkem a i30 je zhruba stejný jako mezi GolfemI a VII. Hyundai dělá uplně normální kroky jako všichni co jsou dnes na špici, ostatní jako např.FIAT prostě usli na vavřínech
Víš jak to je, už jsem vyrostl z dob, kdy jsem se čertil, když měl někdo jiný názor než já na automobilku, kterou mám rád, v životě je vždycky něco, za něco, jen tak na ulici nikdy nic neleží. Každý ať si koupí co chce, ale sranda může být, ne?
A to este nie je vsetko. Ta automobilka nevlezla iba na cesky trh. So svojim rychlo stranucim srotom je dokonca 6. na trhu USA, kde sa Skodovka svoje skvele modely ani neodvazi ponukat.
To že mám H neznamená,že vidím všetko kórejsky. >:D Nič nemám proti srande,len sa my zdalo,že si bol chvílami agresívnejší než reklamná kampań Hyundai v Čechách. >:D A to už je čo povedať. ;-)
V pohodě, není důvod to brát osobně, ani jsem nikdy netvrdil, že se korejci nemůžou mezi stabilní výrobce vklínit, asi jsou na nejlepší cestě. Jen prostě tvrdím, že v čr to nebyl moc gentlemanský vstup na trh. Nabízí se srovnání s japonci, kteří už v době kdy měli celkem neprůstřelnou kvalitu se pořád drželi zpátky. A nikdy jsem neslyšel, že by se lexus třeba někdy navážel do audi, nebo MB.
Uvedeni konkretniho faktu odkazem ti prijde jako padani na nejakou uroven? Neuhodil ses do hlavicky? Rozhodne bych nechtel padnout na tvou uroven - intelektualni...
Pošťáci resp. ich ekonóm :yes: , ak by sa do všetkých výberových konaní dávali inkognito ponuky bez udania značky, len by sa uviedli parametre vozidla, cena, servisné náklady a nevstupovali by do toho emócie či národná príslušnosť resp. náklonnosť k určitej značke tak by si Škoda pri fleetoch neškrtla. Sedliacky rozum a kalkulačka v ruke by hovorili jasnou rečou. Päť rokov záruky bez obmedzenia km vs. dva roky s obmedzeným nábehom, (hlavne keď vezmeme v úvahu, že firmy odpisujú auto 4 roky, takže by počas celej doby platili iba servisné prehliadky!!!). A to sú tu ešte Japonci s 3. ročnou zárukou a Frantíci ktorí začali ponúkať tiež 5 rokov... :-!
Nerieš teraz poštu, rieš výberové konania... Ak by sa odbúrala nejaká korupcia či iné "dohody" a všetko by sa vyberalo chladnou hlavou s kalkulačkou v ruke tak... :-!
to je zase názor roku... Takže ty, když si jdeš koupit modrý kalhoty, řekneš prodavačce, že teda chceš modrý kalhoty v ceně od 800-1000Kč a ostatní už neřešíš. Bereš co ti podá, jo?
Vzhled, značka, všechno jedno. Prostě modrý kalhoty za danou cenu. To je zase blbost
Bavíme sa tu o nákupe vozidiel pre firmy, takže neviem prečo by mala (napr. štátna správa) riešiť napr. vzhľad... Na prvom mieste by mali byť (ušetrené) financie ktoré platíš aj ty. ;-)
A odkdy jsou fleetové prodeje jen o státních penězích, jiné firmy, než státní, neexistují?
Znovu tedy opakuji, že mnohem podstatnější (než to jestli se jedná o fleetové prodeje), je fakt, jestli jde o investici z peněz daňových poplatníků, kde reálně hrozí, že osobní výhody z toho bude mít ten, kdo kupuje, nikoli ten, kdo to platí.
Pokud si soukromý majitel/majitelé vybírá/jí vozový park pro svou firmu, jde v principu o stejně svobodnou volbu, jako v případě běžného nákupu jednotlivce. Stejně tak přihlíží ke kategorii, značce, typu, designu, velikosti, ceně, provozním/servisním nákladům. To, že kupuje/í více aut najednou je v tomto ohledu věc podružná, Nevidím důvod, proč by neměl vybrat auta jejich majitel? Jen proto, že jich kupuje víc a nebude je všechny řídit? To si musí auto, které kupuje soukromá firma na dobu několika let, vybrat zaměstnanec, obvykle se standardní 3 měsíční výpovědní lhůtou, jen proto, že jej bude častěji/převážně řídit/převážně užívat pro služební účely?
Zpochybnit se dají jakákoli čísla. Taky nezpochybňuji prodejní čísla tvrzením, že kdyby se korejci nepodbízeli cenou a extrémně dlouhou zárukou, nikdy by se pro jejich produkty tolik lidí "svobodně" nerozhodlo. A ani maloobchodní prodeje nemusí být vždy o čistě svobodné volbě majitele/uživatele/řidiče. Co když se třeba otec/dědeček rozhodne překvapit dceru/vnučku a koupí ji auto dle vlastního výběru? To by se taky mělo u statistik "svobodných" nákupů jasně oddělit?
Kdyby byly v ...., podobných kdyby, kterými se dá zpochybnit interpretace jakékoli statistiky jsou tisíce. Co kdyby ti tvoje auto vybrala třeba tchýně, nebo soused??? 8-s
O nákupu zboží logicky rozhoduje především ten, kdo ho platí, jestli jsi to ještě nestihl zaregistrovat, máš nejvyšší čas, "intelektuále". >:D
Srovnáváš hruška a jabka, tedy podmínky pro běžného/jednotlivého zákazníka a podmínky pro fleetové prodeje, od pořizovací ceny až po podmínky/náklady na servis...
I koncern nabízí prodloužené záruky za které se u fleetu případně nemusí taky platit nic navíc, primárně záleží na konkrétní dohodě.
Ale o kousek výše přece tvrdíš, že to nehraje roli, že fleety jsou mají v prodeji stejnou váhu jako rezidenti , atd... To je mi komedie >:-[] ...
Že by přece jenom mezi nimi "menší" rozdíl byl, že by pravidelně zveřejňované poměry prodejů byly docela fajn, neb by to přinášelo reálnější pohled na automobilový trh, respektive jeho segmenty ???
A když už se tento požadavek tady účelově marginalizuje, proč se proboha automobilky fleetům tolik věnují ( jak výše vyplývá auto jako auto ...) , a vypracovávají pečlivé analýzy ???
To tady je to ale jinak ...
Jediná komedie na tom může být tvé nepochopení. Kde konkrétně (v předchozí reakci) naopak tvrdím, že prodejní čísla fleetů nemají takovou prodejní váhu jako běžné prodeje?
Nehledě na to, že většina zdejších diskusních stěžovatelů tradičně žádá rozdělení prodejů na firemní a na nefiremní zákazníky, takže se dále ptám jaký je rozdíl, prodat auto na firmu/podnikající fyzickou osobu, nebo na soukromou osobu, když se v obou případech může jednat o tutéž osobu a prodej může být za úplně stejných podmínek?
Lepší fleetové podmínky nejsou v podstatě ničím jiným, než určitou formou množstevní slevy, která je v různých formách na trzích s jakýmkoli zbožím poměrně běžnou záležitostí.
Potom logicky podbně požaduj u statistik jakýchkoli prodejů zboží i informaci o tom, kolik % z celkového objemu se prodalo s množstevními slevami, což např. u prodejů potravinového zboží zahrnuje i akce typu 1+1 maloobchodních řetězců.
Tak on to ani jinak (než "primitivně") zřejmě ani neumí, problém je v tom, že vysvětlit spoustu jiných věcí by naopak potřeboval hlavně on. To, že (jako údajný odborník přes automobilový průmysl) pomalu přiznává, že spoustě věcí ohledně aut nerozumí, je jen polehčující okolnost.
Cituji ze tvé reakce: "O automobilovém prumyslu toho urcite vím víc nez ty..."
Tímto ti děkuji za potvrzení toho, co jsem napsal a další komentář k tomu není třeba...
Já si myslím, že white toho ví víc. Když tak občas zabloudím do fotosoutěže, vidím, jak levou zadní ovládá spoustu oborů od zimních pneumatik až po automobilové reklamy. Což jsou věci, které se z wikipedie za pět minut nenaučíš. K tomu čtyři roky uživatelství na ACZ, 34 tisíc příspěvků... to ti dá hodně, pokud nejsi josajelito, nebo jak si to říká.
Měl by sis sundat růžový brýle. Značná část soukromých prodejů není na základě svobodného výběru. Dám ti příklad, 100 lidí má rozpočet na nákup auta necelých 200 000 Kč. Svobně se mohou rozhodnout tak, že v B segmentu mohou vybírat jen mezi i20 a i20 :-)
Tvoje logika mi uniká, takže těžko se v tvých příspěvcích kolikrát vyznat.
Svobodný výběr je v případě, kdy můžu vybrat jakýkoliv auto v rámci třídy bez ohledu na svůj rozpočet. V příkladě, který jsem uvedl, žádný svobodný výběr nemáš, protože jsi cenově limitován a nucen vzít i20. Pokud by měl každý zákázník rozpočet alespoň 400 tis., tak už by soukromé prodeje výrazně mohly ukazovat na popularitu konkrétní značky nebo modelu. Ale drtvá většina ten omezenej rozpočet má, tudíž může vybírat jen z omezeného množství modelů (pokud vůbec na výběr má), ikdyž by si radši koupili nějakej dražší (pro sebe oblíbenější, hezčí model).
Svobodný výběr v rámci svých finančních možností je sám o sobě dokonalej protimluv. Řekni mi, jakej mám "svobodnej výběr", pokud hledám nový auto B segmentu a mám limit 199 000,-Kč?
Radši jsi mi měl odpověď na moji otázku, jakej že má člověk svobodnej výběr, když má na nákup nového auta tak omezenej rozpočet, že může koupit jen jedno auto?
Místo toho napíšeš nesmyslné přirovnání ke svobodě jako takové.
Koncern ponúka predlžené záruky? Hmm, samozrejme máš recht, ale za akých podmienok resp. čo tá predlžená záruka vlastne zahŕňa? Tak hneď pre poriadok: Škoda ponúka predlženie záruky na 4 roky no limit je 60.000km >:D prípadne za väčší príplatok 120.000km, sorry, ale 120.000km nabehajú služobné autá za 2-3 roky takže je ti tá Škodovácka záruka úplne na hooovädziu polievku... >:-[]
Býval jsi bystřejší diskutér a smajlíky to nezachrání....
Napíšu ti jasně (včera 14:47), že nemůžeš u fleetových prodejů argumentovat podmínkami pro maloobchodní nákup a ty to (jako kolovrátek) uděláš znovu. Ztráta času...
Tak nás tu teda pouč aké "super" podmienky ponúka Škoda pre fleety. Asi pred 5-6. rokmi som predával vágeny a vedľa v salóne sa predávali Škodovky a Audiny... Ani pri VW ani pri ostatných koncernových značkách neboli žiadne extra podmienky pre fleet, akurát o niečo lepšia cena a možnosť uzavrieť servisnú zmluvu kde by si mal lepšie ceny na servis.... Ale to bolo pred pár rokmi, možno sa veci zmenili, tak ma pouč ako to chodí teraz, prípadne keď budem mať čas skočím za ex-kolegami a opýtam sa no ako poznám koncernovú politiku tak veľké prekvapenia nečakám. 8-s
verim ze tento rok to uz vyjde a hyundai skonci celkovo druhy a bude na konci roka pred vw ;-):yes: moc drzim palce... :yes:
o rok je tu v predaji nove grand santa fecko, nova i20tka, zabehnuta uz bude nova i10tka ... pride novy maly crossover .... konkurencia tras sa >:D:yes: hyundai slapol na plyn .... este sa udeju veci :yes: jak vravi legendarna helenka ruzickova vo filme slnce seno.... "to budete koukat" :yes:
Vzhledem k tomu, jaký má H/K v DE vývoj a jaké tam "zkoupil" zkušené harcovníky, je jasné, že pár automobilek má problém a bude hůře.Můžete to rozporovat, kopat kolem sebe, výsledky, kvalitu, posun a počet prodejů to ale neovlivní.Brzo přijdou turba, krok bude srovnán a to se bavím o špičce segmentu.... a sám jsem zvědav kam se ještě s tou jejich zarputilostí posunou.Neskutečně silný soupeř pro EU automobilky....
Jenže on jako "odborník na automobilový průmysl" jistě srovnává celkové prodeje Hyundai Kia Automotive Group (tedy obou značek dohromady) s prodeji jednotlivých prémiových značek D3. >:D
Umíš počítat jen do dvou? Že je H/K o dvou značkách to víš i bez číslovky, ale že je D3 o třech značkách na to nepřijdeš ani s číslovkou 3.
No jo, intelektuál, matematik a odborník na automobilový průmyls v jedné osobě. >:-[]
Už to, že tě vůbec napadlo srovnávat celkové prodeje dvou (mainstreamových) značek s jednou (prémiovou) je na pováženou, nehledě na to, že se sám považuješ na odborníka na automobilový průmysl. Co by sis (v tomto ohledu) myslel o někom ty, kdyby tu podobně srovnával např. prodeje Hjondééé (bez Kia) s prodeji VW a Škody dohromady?
No tak to samé si teď já myslím o tobě. ;-)
Podle mě určitě ne. S tím srovnáním přišel v záměrně nadsazené reakci Provocateur. Samozřejmě, že v tu chvíli nikoho rozumného nenapadlo sčítat jak H+K, tak D3 dohromady a hlavně už vůbec ne jen jednu skupinu z této dvojice, což si předvedl až ty.
Já jsem pouze reagoval v tom smyslu, že když už tě překvapivě napadlo sečíst H+K, jak je možné, že tě stejnou "logickou" nenapadlo sečíst i D3 dohromady, nebo aspoň dvě z těchto tří značek... ;-)
Ať se snažím jakkoliv snížit svoji intelektuální úroveň na tvoji, tak to nemá žádný význam :-)
Já píšu o Evropě, ty si to vztáhneš na svět...
Pak píšu o H/K jako o jednotlivých značkách a ty je bereš jako jednu firmu....
Je to marný, je to marný, je to marný... >:D
Nerozporoval, protože každého alespoň trochu chápajícího člověka by napadlo, že když srovnávám pod zkratkou D3, každou značku zvlášť, tak to samé budu dělat u H/K. Proto jsem jen podoknul, že píšu o prodejích v Evropě. Co ty si potom v následných svých reakcích plácáš a slučuješ účelově 2 značky dohromady, mi je už putna...
Jsi vážně vůl. Když jsem psal o prodejích H/K, tak jsem myslel každou značku zvlášť. Stejně jako jsem myslel každou značku zvlášť u D3. Je zajímavý, že u H/K jsi dal obě značky dohromady a u D3 každou zvlášť... >:D
Kdybych měl pořád opravovat tvoje formulace, tak bych tady byl do rána. Jinak jdu dělat něco smysluplnějšího, dneska jsi mě pobavil dost. Doufám, že za to dostaneš od H/K (speciálně pro tebe upřesňuji, že teď pod touto zkratkou myslím firmu) nějaký zajímavý zaměstnanecký benefit...
Musel jsem ti to, jakožto pomalejšímu jedinci vysvětlit, co tentokrát pod zkratkou myslím. Takže se nakonec alespoň shodnem, že jsme se všichni pobavili nad tvojí blbostí. Alespoň nějakej pozitivní závěr to má ;-)
Takže, nejdřív napíšeš "moudřejší ustoupí" a pak to hned zabiješ větou:
"Tolik blbostí a slintu, co jste tady dnes s Provocateurem vypotili, se hned tak nevidí..."
Podívej se nejdřív na svoje "slinty a blbosti" v této diskusi (a že jich tu je!), dokud ty své naopak nevidíš (nebo vidět nechceš) nemá to vůbec smysl.
Naštěstí je tady poměrně dost jiných nicků, se kterými se dá diskutovat na velmi solidní úrovni (jak obsahem tak formou) a bývá s nimi občas sranda (nikoli nechtěná sranda z toho, co píšou), aniž by se sami prohlašovali za odborníky na cokoli.
P.S. Dám ti jednu dobře míněnou radu, přestaň o sobě psát jako o odborníkovi a začni naopak jako skutečný odborník psát..., jinak ti to nelze věřit a budeš dál spíš pro smích, než pro obdiv svých údajných znalostí.
Jak chceš diskutovat o autech, když jsi sám o sobě přiznal, že toho o technice aut moc nevíš? To se máme s tebou bavit, kde se vyrobil jakej šroubek anebo jaký má vztah Automotive L. s BMW, jak jsi nahoře zmínil? Tak to jsi tady na špatný adrese :-)
Takže na sobě makej, abys to na toho odborníka automobilového průmyslu jednou dotáhl. Dle toho co, tady předvádíš, budeš v firmě zatím leda tak nějakej podržtaška...
Dobře tě to "trefilo" (viz nejen "blbečku"), tak ještě přidám další dobře míněnou radu: dej bacha, ať ti z toho zbytečně nepraskne nějaká cévka/žilka, fundovaný "odborníku"... :-O:*);-)
Koukám, že nemáš ani kapacitu vymyslet něco sám, ale papouškování ti jde dobře. Nadsázku taky nepochopíš (makej na sobě). Pro tebe je každá rada marná. Šéf si s tebou, jako podržtaškou, taky jistě "užije"...
Dodrž svoje slova a konečně už ustup nebo tady budeš ustupovat až do Vánoc >:D
"...rudo před očima..."??? Typické přání otcem myšlenky...
Někdo úplně jiný tady má od začátku rudo před očima a volá "hanba", a to jen proto, že si někdo dovolil pouze zmínit v článku fakt, že H. dodal České poště auta. Někdo jiný tu komicky píše o možnosti podání trestního oznámení, přitom tu ještě nedávno primitivně/vulgárně urážel ostatní diskutéry a ještě dnes se ohání slovy jako spodina, jen proto, že má někdo jiný názor.
Samozřejmě, že nestrannost už od tebe nečekám..., resp. čekám jí od tebe čím dál méně.
Poslední SM opět výhra OCT! Bohužel díky nadhodnocenému ohodnocení jízdních vlastností nové OCT! V případě bodového ohodnocení 3! by bylo vše naopak! Ale to si nemůžou soudruzi ve SM a ve Škodě auto připustit že začínají zaostávat za Korejci! >:D