Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Český trh v září 2013: Škoda si pomohla o 18 %, Hyundai dokonce o 20 %

Září bylo ve znamení boje mezi „českými“ automobilkami. Hyundai si pomohl dodávkami aut pro Českou poštu.
Zpět na článek
7. 10. 2013 09:07
7. 10. 2013 18:53
7. 10. 2013 11:48
7. 10. 2013 09:30
7. 10. 2013 12:40
7. 10. 2013 16:46
8. 10. 2013 11:40
7. 10. 2013 10:03
7. 10. 2013 10:07
7. 10. 2013 10:15
7. 10. 2013 10:32
7. 10. 2013 10:38
7. 10. 2013 18:43
7. 10. 2013 11:02
7. 10. 2013 13:19
7. 10. 2013 13:33
7. 10. 2013 13:48
7. 10. 2013 13:58
7. 10. 2013 14:53
7. 10. 2013 14:30
7. 10. 2013 14:46
7. 10. 2013 15:21
8. 10. 2013 08:21
8. 10. 2013 13:40
8. 10. 2013 14:25
8. 10. 2013 15:06
8. 10. 2013 16:09
7. 10. 2013 14:47
7. 10. 2013 21:06
7. 10. 2013 21:32
8. 10. 2013 05:25
8. 10. 2013 08:25
8. 10. 2013 10:17
8. 10. 2013 12:32
8. 10. 2013 14:34
8. 10. 2013 15:14
8. 10. 2013 16:32
8. 10. 2013 19:55
8. 10. 2013 19:46
8. 10. 2013 20:02
8. 10. 2013 20:36
8. 10. 2013 20:50
8. 10. 2013 09:11
8. 10. 2013 10:15
8. 10. 2013 11:00
8. 10. 2013 11:29
8. 10. 2013 14:41
8. 10. 2013 16:44
8. 10. 2013 22:17
8. 10. 2013 23:19
8. 10. 2013 23:44
9. 10. 2013 00:04
9. 10. 2013 05:01
9. 10. 2013 11:34
8. 10. 2013 12:09
8. 10. 2013 08:31
8. 10. 2013 12:11
8. 10. 2013 13:09
8. 10. 2013 13:10
7. 10. 2013 17:16
7. 10. 2013 17:24
7. 10. 2013 23:15
8. 10. 2013 10:07
8. 10. 2013 11:06
8. 10. 2013 11:23
8. 10. 2013 14:45
8. 10. 2013 14:59
8. 10. 2013 15:17
8. 10. 2013 15:26
8. 10. 2013 15:18
8. 10. 2013 15:21
8. 10. 2013 15:15
8. 10. 2013 15:25
8. 10. 2013 15:36
8. 10. 2013 15:42
8. 10. 2013 16:06
8. 10. 2013 16:14
8. 10. 2013 16:28
8. 10. 2013 19:39
8. 10. 2013 19:57
8. 10. 2013 20:34
8. 10. 2013 22:21
8. 10. 2013 23:41
9. 10. 2013 00:01
9. 10. 2013 04:53
8. 10. 2013 15:41
8. 10. 2013 15:53
8. 10. 2013 16:04
8. 10. 2013 16:13
8. 10. 2013 22:26
8. 10. 2013 23:37
8. 10. 2013 23:58
9. 10. 2013 04:47
8. 10. 2013 15:31
8. 10. 2013 15:33
8. 10. 2013 15:39
8. 10. 2013 15:43
8. 10. 2013 15:57
8. 10. 2013 16:15
8. 10. 2013 16:21
8. 10. 2013 22:29
8. 10. 2013 23:34
8. 10. 2013 16:04
8. 10. 2013 16:17
8. 10. 2013 16:29
8. 10. 2013 16:38
8. 10. 2013 20:39
8. 10. 2013 21:06
8. 10. 2013 21:23
8. 10. 2013 22:42
8. 10. 2013 23:24
8. 10. 2013 23:32
8. 10. 2013 23:53
9. 10. 2013 04:43
8. 10. 2013 15:43
7. 10. 2013 18:09
7. 10. 2013 18:12
7. 10. 2013 18:20
8. 10. 2013 09:15
7. 10. 2013 09:07
O3
Oktavka se pochlapila :-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
7. 10. 2013 11:11
Re: O3
Hyundai jede !! a dotahuje VW ŠKODA DAS AUTO to jsou věci u zaprodanců v český kotlině. Proto vyhodili toho ředitele?? Nj Možná by to chtělo konečně vytáhnout něco novýho, něco moderního, něco lepšího než 100 LET STARÝ [odkaz] SPALOVACÍ JEDOVATÝ KRAKSNY NA SHNILÝ DINOSAURY >:D >:D >:D Něco jako elektromobil TESLA MODEL S [odkaz] FREMONT CALIFORNIA USA a to mě napadá jen jediné :
VW ŠKODA OCTAVIA GREEN ELECTRIC LINE 2012 [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] NA DOMÁCÍ ČESKOU ELEKTŘINU !!
7. 10. 2013 18:53
Re: O3
Tak na tohle jsem se speciálně přihlásil, ať můžu dát :no:
Avatar - white label
7. 10. 2013 11:48
Re: O3
Když pro O3 pilně pracuje i marketing Hjondééé, není se čemu divit... ;-)
7. 10. 2013 09:30
Tabulky
Nešlo by ty tabulky rozšířit? Docela mě zajímá jaké auto je na 5,6,7...20 místě a ne skončit na prvních pěti... takhle se musím dívat jinde... :no:
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Berenika ANTIDIESEL
7. 10. 2013 11:23
Re: Tabulky
Že jo !! taky by mě zajílalo kde skončila třeba TESLA MODEL S [odkaz] ;-)
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2013 12:40
Re: Tabulky
Na křižovatce. [odkaz]
Avatar - Emel
7. 10. 2013 16:46
Re: Tabulky
Prodeje Tesly si troufnu tipnout od stolu - velká, kulatá nula.
8. 10. 2013 11:40
Re: Tabulky
No jo, jeden jsem nedávno potkal, nejdřív nám na dálnici předváděl jakej že je to dravec, a pak jel sotva 110, asi aby vůbec dojel domů :-)
7. 10. 2013 09:50
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
22
7. 10. 2013 10:03
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Náhodou je to docela zajímavá informace. Jinak bych nepochopil, proč se u nás prodalo tolik i20. Vždyť to auto kromě nás skoro nikdo v Evropě nechce.Ikdyž s tou Fábií je to podobné. Asi u nás máme trochu jiný vkus.
7. 10. 2013 10:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 10:19
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Prodeje i20 nejsou překvapením. Jen nahradilo předchozí nejlevnější a zároveň po Fabii nejprodávanější model ve třídě Fusion.

Jinak se "těš" na výsledek prodeje v Evropě za září. Clio dostalo od Fiesty těžký KO :-)
7. 10. 2013 11:26
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
No jo. Ale ta Fiesta se prodáva snad jen v Británii. 20 000 prodaných Fiest v UK nedožene ani Clio. :-)
7. 10. 2013 13:28
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
No jak je vidět, Fiestě stačí aby se prodávala jen v UK a stala se tak nejprodávanější auto ve třídě, tak dobré je to auto :-)
7. 10. 2013 14:33
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Ještě není konec roku, tak neslav. Ještě v srpnu Clio o pár kousků vedlo, tak ten náskok Fiesty za září snad nebude tak strašný. ale je asi celkem jasné, že pokud se Cliu nezačne dařit v Británii, tak nepomůže ani případné započítání prodejů z Turecka.
7. 10. 2013 16:49
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Asi britské petrolheady Renault naštval tím, že nové Clio s motorem 1.2 TSI i RS nabízí jen s automatickou převodovkou. To se v GB prostě neodpouští! :-! P.S. Dobře ti tak, Renaulte!
7. 10. 2013 17:06
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Motor 1,2 TSI? >:D
7. 10. 2013 23:00
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Však já neslavím:-) Jak to sleduji a vše napovídá, že Fiesta letos zase vyhraje. Clio mělo na některých větších trzích (např. Itálie) raketový nástup, ale v září se karta obrátila ve prospěch Fiesty.

Turecko do Evropy nepatří >:-[]
Avatar - white label
7. 10. 2013 23:08
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
No nekecej, najednou tam zase nepatří... >:-[] ;-)
7. 10. 2013 23:34
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Už nepatří, minulej rok ho z Evropy vyloučili >:-[]
Avatar - donPedro
7. 10. 2013 10:06
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Tož proč hned po ránu v pondělí na začátku nového týdne viděti svět černě? Já v té informaci že pošťáci budou jezdit Hyundai spatřuji pozitivum, tedy pro Hyundai, jak se s tím popasují pošťáci je na nich ;-) Škoda je fleetová trvalka, důvody ponechme stranou, tak se to už ani tak nějak nezmiňuje, neb výčet firem by asi byl poměrně dlouhý. Kdežto u Hyundai je to jedna z prvních fleetových vlašťovek, tedy informace hodná zdůraznění. Tak to vidí don Pedro. Tož tak :-! Slunce v duši :-)
7. 10. 2013 10:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - donPedro
7. 10. 2013 10:16
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Však áno, co člověk to názor. Mně třeba jsou poměry privátů vs. fleetů tak nějak gans egal, hlavně že se prodává, tedy vyrábí a je práce pro "vobyčejný lidi". No a když se pak ešče navíc prodává se ziskem, to je pak takový ten parádní základ kapitalismu, však víme >:D
7. 10. 2013 10:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Choochoo
7. 10. 2013 10:48
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Bravo ceske znacky, dulezitejsi bude ale jak se bude darit obema znackam na evropskem trhu, tudiz ceskemu prumyslu.
Avatar - white label
7. 10. 2013 11:50
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Hanba Vošickému a jeho poskokům, viz každý tvůj tendenční/jednostranný příspěvek v této diskusi.
7. 10. 2013 12:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
7. 10. 2013 12:55
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
"pryc s temi, co lzou a prekrucují informace, pryc s rasisty a xenofoby", takže pryč s těmi co si dovolili zmínit, že Hjondééé dodalo větší množství vozů státní firmě, ale nejmenovali přitom každého Pepu/Frantu, který si vzal Škodovku na firmu.

P.S. Na překrucování jsi tady mistr světa hlavně ty.
7. 10. 2013 13:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 16:56
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Pošta kupovala IX20 a I30 combi.....maj v tom chaos.
7. 10. 2013 18:12
Re: Bravo Hyundai, bravo Skoda, hanba AutoBlesk.cz
Presne ako pises. Kolko minie stat na nakupy v skodovke, tak o tom ani slovo! Chcel by som vediet, kolko statnych aparatcikov si vyvaza * v tych Superboch?
Avatar - VWrofl
7. 10. 2013 10:03
Reklamní akce
Hjondé podle mě žádnou podstatnou změnu nepřinesla. Teda až na to, že se dobře bavím :yes: Škodovce rostou prodeje tradičně a Hjondé logicky vzhledem k nabídce.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Lance
7. 10. 2013 10:07
Ofenziva
Tak pořád nevidím to šlapání na paty. Téměř všude násobná převaha Škody. Těžko říct, čím to pořád je?! Možná opravdu pomáhá prezentace na salonech u konkurenčí značky. Buď jsou češi blbouni, nebo naopak vědí, co je lepší..
Rozbalit vlákno
5
7. 10. 2013 10:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Lance
7. 10. 2013 10:32
Re: Ofenziva
[odkaz]

Nevím, kdo snídá petržel. Já si právě dle propagace (srovnávací reklama, "české vozy" atd.) a všech těch komentářů myslím, že se do těsné blízkosti dostat chtějí (jinak by to přeci nedělali). Jen pochybuji o tom jejich způsobu. No a pro Škodu sice je náš trh důležitý, ale už dávno ne největší.
7. 10. 2013 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - twistedTSD
7. 10. 2013 17:58
Re: Ofenziva
Český trh a jeden z největších trhů Škody na světě? Nezaspal jsi posledních pár desítek let?
7. 10. 2013 18:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - KANKUNEN
7. 10. 2013 10:15
To jsou výrobci
Jeden z nich vyrábí nejlepší české auta a druhý rozděluje třídy podle velikosti kufru. Vlastně prémie je už D4, D3 jezdí na vzduchu a čtvrtý do party se vzduchem. >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - KubikCv
7. 10. 2013 18:08
Re: To jsou výrobci
Český člověk chce české auto s velkým kufrem,aby mohl jezdit do Říše na velké a levné nákupy >:D
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 10:16
Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě daleko.
Přestože hnůjdaj prodal xx kusů české poště, tak pořád byste vy nesoudní obdivovači této značky měli především psát brawo škoda, VW /golf, passat/, ford /mondeo/, seat, o vyšší střední ani nemluvě, a teprve až potom bravo korejci. >:D
Rozbalit vlákno
26
7. 10. 2013 10:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 10:26
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
nemusíš se hned hlásit, nejsi kamarád, a s tou férovostí bych u zn. Hyundai právě brzdil :-!
7. 10. 2013 10:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 10:30
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
neplač
7. 10. 2013 10:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 10:32
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Ja bych zvolal spise bravo Seat, bravo Dacia ;-)
Jinak kdybch se mel rozhodovat mezi Sanderem a Fabii, asi bych si duvody pro Fabii nenasel.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 10:47
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
To je přesně ten moment - dácii klidně řenku brawo, na nic si nehraje, neokopává své soupeře, za jisté peníze nabízí jistou muziku, ber jesti chceš, neber, pokud chceš něco víc. Proto se taky drží dlouhodoběji.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 10:24
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Ale i dnes si dáme jejich okřídlené eu heslo "Pořád se zlepšujou a jsou to důstojní hráčí na trhu" >:D :-!
/což bych i bral, kdyby se uměli důstojně chovat/ ;-)
7. 10. 2013 10:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 10:29
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Neboj, nemusíš se tak čertit, můj názor není zase tak podstatný, chce to klid, když má někdo jiný názor než ty.
7. 10. 2013 10:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 10:33
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Tak si prohlídni jednotlivé tabulky a připusti si, že nakupovala česká pošta.
7. 10. 2013 10:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 10:50
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Bez zbytečných rečí, o úspěchu se dá mluvit v případě některých suv, přechodně teď i20 /když nebudu počítat poštu/, víc ani ťuk.
Avatar - idam.i
7. 10. 2013 12:47
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Myslím,že je celkom jasné,že za úspech sa dá pokladať ,to že Hyundai má vyššie predajné čísla v Čechách ako VW.Je ťažko možné,aby prekonal Škodovku ako domáceho producenta.Iná vec je ,že percentuálne pokrytie trhu Škodou ako domácou značkou dlhodobo klesá.
7. 10. 2013 12:58
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
A když nakupuje policie ČR , poslanecká sněmovna a většina firem v ČR Škodovky . Taky to tady chodíš resit?
7. 10. 2013 13:15
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Tobě a Gilgitovi uniká jedna podstatná věc. U Škodovky tvoří fleetové prodeje podstatnou část svých prodejů každý měsíc narozdíl od Hyundaie, kde je to nárazově a proto to ovlivní měsíční % růst...
7. 10. 2013 13:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - R32
7. 10. 2013 13:37
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
:yes: presne tak, ak by sa odpočítali fleety tak by ten rozdiel v celkových číslach nebol tak priepastný a možno (podľa mňa určite) by sme v niektorých kategóriach videli úplne iné značky na prvých miestach... To by ešte len v Škodovke začali padať hlavy >:D
7. 10. 2013 13:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
7. 10. 2013 14:14
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Ještě k tomu dej nějaký opravdu racionální důvod , proč by se měly zrovna fleety odpočítávat, navíc bez ohledu na to, zda jsou pořizovány z peněz daňových poplatníků/státu, nebo soukromých osob/firem?
Avatar - R32
7. 10. 2013 14:43
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Tak napríklad preto, aby si sa dozvedel, pre aké značky a modely sa rozhodujú osoby ktorým nikto nediktuje z čoho si majú vyberať resp. to za nich nevyberie niekto iný.
Avatar - white label
7. 10. 2013 14:51
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Pokud to vybírá někdo (nahoře), kdo to nezaplatí ze "státního", pak je to v principu stejně svobodný výběr, jako u jednotlivce. Zkorumpovatelné jsou logicky především státní zakázky.
7. 10. 2013 15:16
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 13:39
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Soukromé prodeje u nás zase ovlivňuje rozpočet na nákup auta. A ten mnohdy omezuje více než fleetový nákup ;-)
Avatar - white label
7. 10. 2013 13:19
Re: Korejcomilci - stahujete kalhoty, když brod je ještě dal
Pokud nakoupil větší počet Škodovek stát (např. Policie), bylo to tu také zmíněno, někdy tomu byl i věnován i samostatný článek. Je zásadní rozdíl pokud nakupuje stát za peníze daňových poplatníků, nebo jde o peníze "soukromé", ať od jednotlivců (včetně těch co kupují na své firmy), nebo větších soukromých firem.
Avatar - nalimer
7. 10. 2013 10:43
iné zaujímavé fakty
- dobrý nášup má Seat. Aj pri Ibizi aj pri Leone
- v SUV triede sa dobre doťahuje Duster
- ČR je jedna z mála krajín, kde sa dobre predáva B-MAX
- na rozdiel od SVK trhu, v ČR sa do top 5 nedostal ani jeden francúzsky voz
Rozbalit vlákno
2
7. 10. 2013 11:20
Re: iné zaujímavé fakty
S tím B-Maxem bych byl opatrný. U Fordu je skoro vše reexport. Vloni to bylo za rok přes 5 000 aut. To je docela velká část z celkového prodeje.
Avatar - nalimer
7. 10. 2013 12:04
Re: iné zaujímavé fakty
a to ani nepíšme, že koľko reexportu bolo v škode... :-(
Avatar - guze
7. 10. 2013 11:02
Nevim
Kdybych si měl vybírat mezi korejci, tak mi se svými modely přijde o dost sympatičtější Kia, je taková svěžejší a působí na mě hodnotnějším dojmem, tento rozdíl spatřuji nejvíc ve dvojici i30/Ceed....no prostě bych radši viděl místo Hjundé v titulku Kiu...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - dal
7. 10. 2013 13:19
Re: Nevim
Je to jako VW a Seat, s tím rozdílem, že Hyundai Kiu nijak neomezuje(nápravy, motory, výbava) a někdy ji dává i přednost jako např.Pro Ceed GT.
Avatar - R32
7. 10. 2013 13:33
Re: Nevim
Nakoľko sú obe z jedného cesta, bude im jedno v ktorom skončíš, hlavné bude, že kúpiš ich produkt... ;-)
Avatar - guze
7. 10. 2013 13:48
Re: Nevim
Možná jim, ale mně ne.... :-)
Avatar - R32
7. 10. 2013 13:58
Re: Nevim
Veď preto ti ponúkajú možnosť voľby, KIA ponúka dynamickejší dizajn a dlhšiu (obmedzenú) záruku... Aj koncern má jasne definovanú politiku svojich značiek tak aby si vybral každý. V globále im je jedno pre ktorú sa rozhodneš, hlavne, že si nepodpísal u konkurencie. >:D
7. 10. 2013 11:15
ono je to logický
Škoda i Hyundai mají obměněné primární modelové řady a po prázdninách se vždy zlepšují prodeje, to je normální. Takže žádné překvapení.
Rozbalit vlákno
0
7. 10. 2013 11:18
Smiešne kočkovanie na bezvyznamnom trhu.
Konkurenia pre Hyundai je úplne inde, Škodu ani za konkurenciu nepovažuje. V celosvetových predajoch sú modely Hyundai na 3., 16., 29. a 31. mieste. Žiadna škodovka sa do prvej päťdesiatky nedostala. Hyundai je globálna automobilka a Škoda sa špecializuje na východnú Europu, Rusko, Indiu a Čínu.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
2
7. 10. 2013 11:22
Re: Smiešne kočkovanie na bezvyznamnom trhu.
Ale Škodovka uvedla, že Octavie také bude ve světové prodejní TOP10.
Avatar - Julča
7. 10. 2013 15:54
Re: Smiešne kočkovanie na bezvyznamnom trhu.
To tvrdil Pečenka a taky na to dojel! >:-[]
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 11:24
Divoký východ
No jo no... a je to tady. V absolutních číslech je sice nárůst prodeje Hyundaie směšný, ovšem vyjádřeno v %, poměrně výrazný. Čím to bude? No čím...jen a pouze cena.
Východní zákazník je obecně ve velké míře zaměřen jen na cenu. Kvalita a image je daleko vzadu. Vždyť se nemusíme dívat na automobily, stačí si prohlédnout nákupní košíky v supermarketu.
Je to ovšem škoda. Nicméně mi tento fakt připadá poměrně logický. Ať se nám to líbí nebo ne, ČR je ve srovnání se západní Evropu stále "banánová republika". Málo peněz v kombinaci s životními postoji mnoha zaostalejších jedinců přímo nahrávají takovým Hjůndajů a spol.
Podívejme se k našim západním sousedům. Ve ˇšvýcarsku nebo Německu Hjůndaj jen paběrkuje, zatímco tady zažívá úspěchy.

Je mi z toho všeho velice smutno :no:
Rozbalit vlákno
90
7. 10. 2013 11:43
Re: Divoký východ
Kvalitu a image hledas ve Skode? To je mi Te lito ;-)
Osobne bych si korejce (zatim) nekoupil, ale v dalsi generaci uz budou pravdepodobne mnohem dal.
7. 10. 2013 11:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 12:24
Re: Divoký východ
Ve Škodě? A to jsi vyčetl kde? Přečti si ještě jednou co jsem napsal a tentokrát použij mozek.

Jinak ano, budou dál. To ale ostatní také. Zaostávat budou stále, technologicky jsou 10 let za Evropou. Vždyť ještě dnes neumí ani bixenony (VW od roku 2002, Opel od roku 2003) >:D
7. 10. 2013 12:36
Re: Divoký východ
V kazdem (skoro) Tvem prispevku ;-)
Aby za par let nebyla Skoda ta, co zaostava za korejci.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 12:45
Re: Divoký východ
zatím tomu ovšem nic nenasvědčuje ;-)
7. 10. 2013 12:51
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 12:59
Re: Divoký východ
Taky škodovka a hyunday míří na stejné zákazníky, kteří hledají praktické auto s konzervativním designem za nízkou cenu. Nikdo si dne v Evropě není bližší než tyto dvě značky. I proto se jim daří/nedaří na stejných trzích.
7. 10. 2013 13:18
Re: Divoký východ
Zrovna u Hyundaie bych o konzervativním designu vůbec nemluvil. Její design lze charakterizovat jako nesourodou směsici křivek a linek postrádající jakýkoliv styl.
Avatar - white label
7. 10. 2013 13:28
Re: Divoký východ
Přesně tak...
7. 10. 2013 12:42
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 12:48
Re: Divoký východ
Hele Gilgite, já jsem zákazník a slovíčkaření mě nezajímá. Já chci v autě bixenony a tlachání o tom, kdo vyrábí nebo nevyrábí světlomety mě nezajímá. Z mého pohledu, tedy pohledu zákazníka H/K bixenony neumí a tečka. Důvody mě nezajímají. Všichni ostatní je mají a to je pro mě důležité.

Napřed tady kýveš hlavou, že H/K brzy dohoní Evropu, ovšem jedním dechem schvaluješ technologický krok vzad. To mi nějak neštimuje, Gilgite. Buď drží krok nebo zaostávají. Nic mezi tím
7. 10. 2013 12:56
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 13:03
Re: Divoký východ
v čem jsou vepředu? To by mě docela zajímalo. Dej mi sem pár příkladů, já o ničem nevím. Ovšem mohu se plést...

"momentálne bixenony nepovazují za dulezité" - i40, auto za 3/4 mega, vlajková loď a oni nepovažují za důležité to, co je u všech ostatních již 10 let standard? To si snad děláš srandu. To fakt nemůžeš myslet vážně. A co třeba, kdyby nepovažovali za nutné elektriku ve dveřích. Kličky také fungují spolehlivě.
Tak takhle, Gilgite teda fakt ne. Za 3/4 mega prostě auto musí minimálně držet krok s konkurencí. A třeba na tomhle detailu se jasně ukazuje, že krok prostě držet nezvládají
7. 10. 2013 13:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 16:02
Re: Divoký východ
nějak jsi zapomněl na ty příklady, kde je H/K vpřed. Jako odborník bys to měl vysypat z rukávu. Nebo to nemůžeš na Wiki najít? >:-[]
7. 10. 2013 16:22
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 16:28
Re: Divoký východ
no a jsme doma... Takže zase takový odborník nejsi. Ekonomika mě nezajímá, řeším techniku.
Tvoje konstatování, že v něčem jsou vepředu je tedy zase jen vycucané z prstu. Argumentuješ s vymyšlenými fakty. A pak se divíš, že si z tebe lidi dělají (_l_)
7. 10. 2013 16:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
7. 10. 2013 18:32
Re: Divoký východ
Nejsi odborník na techniku, protože jsi zaměstnanec obchodního oddělení Hjoundé.
Avatar - white label
7. 10. 2013 18:34
Re: Divoký východ
Neriskuj, dyť tohle je taky vyloženě na žalobu! >:D >:-[]
7. 10. 2013 18:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 19:05
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
7. 10. 2013 19:25
Re: Divoký východ
Tohle tvrzení lze klidně brát jako nepřímé přiznání k blafování. Ale dobře, nebudu dráždit. :-|

P.S. Věřili byste, že když napíši :-| slovy, označí mi to jako spam?
7. 10. 2013 19:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
7. 10. 2013 19:41
Re: Divoký východ
Jen taková hypotéza. Mohl by sis jako zaměstnanec Hjondé říct, že budeš dělat, že tomu nerozumíš, abys nebyl odhalen, a pak se vytasil s něčím takovým a na svou obranu řekl, že jako zaměstnanec automobilky bys o tom mluvil dřív.

Koneckonců, kde pracoval nejslavnější český pokerový hráč, než začal sázet a vyhrávat? ;-)
7. 10. 2013 20:08
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
7. 10. 2013 20:33
Re: Divoký východ
Nevím, snažím se být nestranný, ale zdá se mi, že tu většina diskutérů stojí spíš na straně hjondé. Pak tu mně názorově blízcí uživatelé jako white label nebo Ronault přijdou jako největší škodovkáři. Být tu GTI, byla by to teprve mela...

Ale k placeným diskutérům - bylo by docela zajímavé zveřejnit IP adresy. Nikdo by si pak nelajskl diskutovat za víc profilů, ale, pravda, kdyby se jako najatý tvářil jeden člověk, hned by všichni špiclovali. A to není dobře. Každopádně tohle je zajímavé: [odkaz]
7. 10. 2013 21:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
7. 10. 2013 21:47
Re: Divoký východ
Mě by stejně nebavilo se furt odhlašovat a přihlašovat, různá hesla... Ale Ron je v poho. On tu dokonce drží ochrannou ruku nad GTIm, ač si je vědom, že je to případ, je to legenda a podle toho, co jsem tu zahlédl, svým způsobem zachránil ACZ před krachem, že si sem lidi chodili číst diskuse či co. Že se těžko smiřuje s nesouhlasnými reakcemi, je věc druhá... jeho praktiky jsem si také nechtěně vyzkoušel. V blogu. Kde máš u něj IP a mail. Ron jen narážel na tvou palcovou přehlídku a některé tvoje tvrdší reakce, tak si trochu ulevil. To je normální, kolik si takový topper, pověstný prazvláštními komentáři, podobných narážek vyslechl... Proto je lepší z toho nedělat komedii.
8. 10. 2013 05:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 19:41
Re: Divoký východ
Ono jim u Hyundaye moc auta nejde. je jim jedno co prodávají. Hlavně, když to nese. A jestli je to auto, televize nebo telefon jim je jedno. Na poslední korejské F1 byla jen jedna doprovodná okruhová série, protože jich tam víc nemají. Přitom jenom Renault sám má 4 okruhové série. nechápu. Proto jsou korejská auta absolutně bezpohlavní a bez jakýchkoliv emocí. Vznikají bez emocí a je to na nich vidět. Korejský autopopík.
7. 10. 2013 20:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 20:31
Re: Divoký východ
Podívej se třeba na korejské prodeje. Tam je jasně vidět, že k autům nemají žádný vztah. Kupují jen domácí značky. Chybí jim hlubší vztah a fandovství. Máš pravdu v tom, že těch pár desítek let nejde hned tak dohnat.
7. 10. 2013 13:05
Re: Divoký východ
Hyundai samozrejme bixenony "umi". "Umi" toho ovela viac ako skodovka, napriklad 5 litrovy V8 motor. Len v chudobnom Cesku svoje najlepsie modely nepredava. Proti spickovym Hyundaiom nema Skoda co postavit.
https://www.hyundaiusa.com/equus/
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 15:05
Re: Divoký východ
No ty jo...to je krááááása. Pěkná kopie S klasse. A teď mi naprosto uprímně řekni. Kdybys měl mega a půl, fakt bys koupil tohle místo BMW 5er nebo E klasse?
7. 10. 2013 15:59
Re: Divoký východ
Neřeš tady ty indvidua, co nemají na pořádny auto ;-)
7. 10. 2013 17:11
Re: Divoký východ
Ziadnu Skodu S klasse nepoznam. Ale to je jedno. V kazdom pripade to vyvracia tvoje taranie, ze Hyundai "neumi", bixenony. Ostatne carom nechceho si priznal, ze Hyundai je superom pre BMW a Mercedes nie pre Skodu.
7. 10. 2013 17:27
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - idam.i
7. 10. 2013 13:15
Re: Divoký východ
Stefič,tie bixenony máš na tej Fábii ? Alebo tam máš pakovaciu kameru či bezklúčové štartovanie ?Toto všetko dokáže aj i20.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 15:07
Re: Divoký východ
myslíš na té služební před X lety? Ne, na té bixenony nebyly. Za to na mé Zafiře jsou. A kůže na volantu se mi neodlupuje a takovou pěknou diskotéku také nemám [odkaz]

Zcela jistě ale vím, že ty je na své i40 nemáš a mít nebudeš >:-[]
7. 10. 2013 16:00
Re: Divoký východ
Tak jasně... I v severní koreji prej už vyráběji smartphony >:D
Avatar - idam.i
8. 10. 2013 01:03
Re: Divoký východ
Nielen to.V kórejských autách ide zaradiť spiatočku na prvý krát a to dokonca úplne lahko. >:D
Inak v poho.Pekné auto ,kolega mal podobné len staršie s 2,2,benzín. ;-)
7. 10. 2013 12:31
Re: Divoký východ
Prodej německo za 1-9/2013. Škoda na 7. místě a Hyundai na 8. To má být to paběrkuje? Kde je Peugeot, Renault, Citroen? [odkaz]
Samozřejmě jsi nezapomněl zkomolit jméno automobilky + napsat vtipnou poznámku o zaostalých jedincích, aby měl tvůj příspěvek opravdu váhu :no:
7. 10. 2013 12:37
Re: Divoký východ
I v tom Německu se najdou zákazníci pro které je nízká cena důležitá. Proto se tam celkem Hyundai daří. Stejně jako třeba Dacii ve Francii.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 12:44
Re: Divoký východ
no, jestli ti tržní podíl 3,4% Hjůndaje v Německu připadá jako nějaká velká rána, tak to pardon:-) Proti 21,6% VW. Jenom "německá trojka" bere 25% trhu. Takže kdo si asi v Německu kupuje Hjůndáje. Stejně jako tady - ten, kdo na lepší nemá.

Nebo ty, kdyby jsi měl v kapse 500 tyček, šel bys koupit Hjůndáje? Fakt je to auto tvých mokrých snů? >:-[]
7. 10. 2013 12:51
Re: Divoký východ
Není to velká rána- ale to jsem ani netvrdil, narozdíl od Tebe, který mluví o paběrkování a přitom ani nezná fakta že je H hned vedle Škodovky ;-)
Jasné.. jen se poděl o další vtipnou/nechutnou průpovídku, ukaž nám co jsi za borce >:D
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 12:59
Re: Divoký východ
no já ti tady píšu procenta za první pololetí 2013, takže argument o tom, kdo nezná fakta se ti nějak nepovedl.

Nic vtipného mě teď nenapadá. Nechám to na tobě. Co příspěvek, to vtip. :-)
7. 10. 2013 13:46
Re: Divoký východ
>:D
Proš musíš za každou cenu pošlapávat jednu konkrétní automobilku? Hyundai je normální automobilka, stejně jako X dalších. Celosvětově je na tom docela dobře a umí si své zákazníky najít.
No a co se týká německého trhu s auty, tak 8. místo z 33 značek rozhodně není špatná pozice. Nechala za sebou i některé známé automobilky, které mají u lidí jako ty větší image.
8. 10. 2013 08:09
Re: Divoký východ
Už je to pár let zpátky (cca 5-10), ale když jsem se motal okolo Freiburgu (Bádensko, při hranicích se Švýcarskem a Francií), viděl jsem tam poměrně dost Hyundaiů - těch větších modelů - nějaké ty Santa Fé a Tucsony to byly... A ti v nich nevypadali zrovna na sociální případy.
8. 10. 2013 10:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 12:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 12:51
Re: Divoký východ
no já nevím, kdo tady za urážky druhých málem dostal BAN >:D
Hele Gilgite, nebyls to náhodou ty?
>:D
7. 10. 2013 13:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 13:09
Re: Divoký východ
To je dobře, že to máš uložené. Hlavně si to omylem nesmaž. To by byl teda fakt průser. Kolik ti je? 14?
7. 10. 2013 13:20
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 13:33
Re: Divoký východ
Takže jsi málem dostal ban za to, že se tady chováš jako dealer Hyundaie? No, fanouškovství si mnohdy vybírá krutou daň >:D
7. 10. 2013 13:40
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 13:51
Re: Divoký východ
Možná by to znělo rozumně, kdyby ses tady stejně bil i proti nekvalifikovaným atakům vůči jiným značkám, ale zatím tady hájíš jen Hyundai a nějaký "Bravo Škoda" na tom nic nezmění. Když se tady kritizuje Alfa, Ford apod. značky s velkou tradicí, tak o tobě není ani vidu ani slechu ;-)
7. 10. 2013 14:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
7. 10. 2013 23:00
Re: Divoký východ
To jsi tady chlapečku ještě holt krátkou dobu.
8. 10. 2013 10:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2013 14:09
Re: Divoký východ
Gilite, Gilite, ještě nedávno si mi psal jak si se rozhodl být nejslušnější, ted tady po dlouhý době otevřu diskusi a vidím že se nic nezměnilo, už tady zase někoho posíláš na psichiatrii, ze sebe děláš odborníka na automobilový průmysl, jen samý hádky, hlavně že máš všechno uložený, porát dokola to samý, chjo ty snad opravdu musíš mít nějakou duševní poruchu
Avatar - white label
7. 10. 2013 14:14
Re: Divoký východ
:yes:

P.S. topper nám (relativně) zmoudřel, tak sem musel Vošický (pokud to není rovnou on) šoupnout naprogramovaného Gilgita, který se tu "špiní" s námi - (jak sám píše) se "spodinou". >:-[] ;-)
7. 10. 2013 15:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 15:16
Re: Divoký východ
Gilgite, jako bys to neznal...
Žalobníček žaluje,
pod nosem si maluje.
Namaloval husu,
potom jí dal pusu...

Podle řečí mi připomínáš mého syna. Jsou mu 3 roky
7. 10. 2013 15:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 15:37
Re: Divoký východ
máš recht. A já tě žádám, abys na mě to trestní oznámení podal. Když mi policie pošle SZ, ochotně jim dám své kontaktní údaje. Respektive na mém autě je vidět i dovozová značka z DE. Tak podle ní si mě ohledají.
Tak šup, šup. Honem na policii. Jenom si dej bacha, abys nakonec neskončil ve svěrací kazajce, páč něco takového asi ani policajti nikdy neviděli
7. 10. 2013 15:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
7. 10. 2013 17:43
Re: Divoký východ
Jsi Rychtář, nebo Macura. >:-[]
7. 10. 2013 17:49
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
7. 10. 2013 18:24
Re: Divoký východ
Ano, to jsem čekal, že řekneš. Ne, nečtu, ale jak ty říkáš tomuhle webu... AutoBlesk.cz, vážně se divím, že jsi o tom ani nezaslechl... >:-[]
7. 10. 2013 18:52
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
7. 10. 2013 19:01
Re: Divoký východ
Já jen slyšel, že se ti dva spolu neustále soudí a perou... o Ivetku. >:D
Avatar - šmoula nešika
7. 10. 2013 19:16
Re: Divoký východ
... čímž chci říct, že tyto diskusní přestřelky, jak z divokého západu, jsou podobná komedie jako bulvárně-investigativní pořad TV Nova denně od 19:30...

Tím pádem pak nemáme některé novácké perly auto.cz moc co závidět...
7. 10. 2013 19:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ronault.
7. 10. 2013 23:04
Re: Divoký východ
Ať jsi cokoliv, tak jsi neskutečně nudný suchar ;-)
8. 10. 2013 10:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 15:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2013 16:31
Re: Divoký východ
Tak to že se mylně pokládáš za odborníka je vidět z tvých příspěvků kdy ostatním píšeš jak jsou hloupí a ty víš vše nejlépe a podobně, nebudu ti psát že si dement, jen se zamysli nad svými příspěvky kolik jich tady je k věci a kolik jich je jenom nějaké stupidní atakování ostatních kteří s tebou nesouhlasí. A ano že máš duševní poruchu se dá pochopit jako urážka, což ty tak chápeš, ale to že někoho pošleš na psichiatrii podle tebe urážka není >:D
A ano máš pravdu, že konkrétně mě si v kontaktu s tebou nezadal příčinu, ale spíš mě místo normální diskuse štve číst tady ty tvoje hlášky které jsou vesměs pořád dokola jako kolovrátek.

Jinak se připojuji k Stefičovi, klidně na mě podej trestní oznámení, slibuji že s orgány činnými v trestním řízení budu plně spolupracovat, nemám s tím problém.
Avatar - Andromeda
7. 10. 2013 20:44
Re: Divoký východ
Odborníku na cokoli, psychiatrie je s tvrdým po s, opakovaně to bije ( nééé byje ) do očí ... Sakra, když už plácám, a používám cizí slova, tak si třeba na této adrese [odkaz] ověř, co ono slovo znamená, a jak se píše ... Je to jedna ze základních věcí, pokud si hraješ na rádoby nestranného deus ex machinu ...
7. 10. 2013 20:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Jirka.12345
7. 10. 2013 22:24
Re: Divoký východ
Njn se stane, ještě že tady máme odborníky na ČJ jako seš ty >:D
7. 10. 2013 23:07
Re: Divoký východ
Toho si nevšímej, to je místní placenej korektor >:D

Ale asi mu neplatí moc dobře, protože sám má bordel v čárkách :-)
7. 10. 2013 12:32
Re: Divoký východ
Přesně, zajímala by mně ke každému modelu průměrná prodejní (ne ceníková) cena.
To bychom asi čuměli...
Avatar - idam.i
7. 10. 2013 13:31
Re: Divoký východ
A načo konkrétne ?
8. 10. 2013 18:57
Re: Divoký východ
Je to smutné, ale máš bohužel pravdu. Tyto korejské značky jsou jen levné výrobky z Asie, i když mají některé montovny v Evropě. Jenže ta levnost, na kterou nejvíce reaguje český zákazník, je velice často jen zdánlivá. Ten, kdo někdy kupoval nové auto ví, že usmlouvat slevu na korejské auto je takřka nemožné, na rozdíl od evropských značek.
Avatar - Ham.
7. 10. 2013 11:58
Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
na sto procent. Díky kampani Hyundai dynamicky roste a paradoxně tato kampaň zviditelnila i Škodovku a Octavia vystřelila nahoru.
Naopak řada konkurentů zažila drtivý propad viz třeba Kia nebo Renault, holt nejsou to české vozy a nebyly vybrány do superligy české srovnávačky. >:-[]
Rozbalit vlákno
11
7. 10. 2013 12:47
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
Existuje nějaký důkaz, že Octavia vystřelila díky Hyundai? Například čísla o prodejích koncovým zákazníkům v porovnání s firemními? V článku nic takového nevidím.
7. 10. 2013 13:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Ham.
7. 10. 2013 14:27
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
A máš ty nějaký důkaz, že Octavia vystřelila jen tak sama od sebe? Jinak jestli Hyundai nebo Škoda prodává firemním nebo soukromým zákazníkům je celkem jedno, podstatné je, že prodávají.
7. 10. 2013 14:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 15:46
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
Slovy klasika, ani u CK soudů se nepožaduje důkaz, že něco není. Ty něco tvrdíš, tak bys to měl dokázat. S druhou větou lze souhlasit jen obecně. Sice nevím přesně, ale dejme tomu, že 70% oktávek se prodá firmám, a určitě můžeme předpokládat, že na jejich prodeje nemá akce Hyundai vůbec žádný vliv. Takže těch 30% prodeje soukromníkům by muselo vzrůst o 100%, aby celkové prodeje vzrostly o 30% za předpokladu, že firemní prodeje se nezměnily. Nevěřím, že to je reálné. Navíc nevím, jaká je aktuální dodácí lhůta oktávek a jestli by ty davy kupujících díky akci Hyundai už svoje nové auto vůbec měly. A v neposlední řadě bychom se museli podívat na září 2012, jestli tam nebyl nějaký pokles, díky čemuž letošek vypadá opticky lépe.
Avatar - Ham.
7. 10. 2013 17:08
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
Nepleť si diskuzi na auto.cz se soudem. :-)
Září je obecně silnější než srpen, přes prázdniny/dovolené se kupují auta méně, ale tady je uvedeno porovnání letošního září a loňským zářím, což je vypovídající.
Avatar - Andromeda
7. 10. 2013 20:48
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
Je to 80% ... Prostě malina ... Jsou tady dotazy , jak asi vypadají skutečné prodejní ceny - tady by to bylo opravdu zajímavé ...
Avatar - Emel
7. 10. 2013 16:48
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
Podle mě Octavia "vystřelila" přirozeně tím, že se nový model rozjel... pokud někdo viděl Octavii u Hyundaie, asi mu ji moc nevychválili.
Avatar - Ham.
7. 10. 2013 17:50
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
Nevychválili, ale ta kampaň má jasně polarizující účinky, které často vedou k černobílému rozhodnutí buď "s" nebo "proti" a už samotný fakt, že za srovnávací etalon zvolil Hyundai Škodovku podle mě znamená, že Škodovce ta kampaň u řady lidí prospívá. ;-)
Avatar - white label
7. 10. 2013 18:20
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
To ano, ale kolik % normálních lidí si vybere konkrétní značku vozu jen proto, že mu jej (logicky a zcela předvídatelně) vychválí dealer?
Navíc bude i spousta lidí, kteří si naopak právě tím přímým živým srovnáním uvědomí něco, co pro prodeje i30 nemusí být vůbec příznivé, naopak.
7. 10. 2013 16:03
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
:-) :yes:
7. 10. 2013 12:23
Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
Velku Britaniu tiez povazujes za divoky vychod? Hyundai tam v predajoch nad Skodou vysoko vedie.V auguste predal 4000 kusov aut viac. Ako by si to nazval, ked o naskoku 200 aut v Svajciarku tvrdis ze "Hjůndaj jen paběrkuje, zatímco Skoda zažívá úspěchy".
[odkaz]
[odkaz]
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 12:34
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
ano, ale třeba o 65.000 kusů méně než Ford nebo o 2.000 méně než Citroen. Takže asi tak. Hyundai s Škoda jsou v GB okrajovky. Rozíl 4.000 kusů je směšný. Zvlášť v porovnání s prodejem Fordů - 84.000 kusů za rok 2013
7. 10. 2013 12:53
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
Prepac, ja som trosku menej chapavy. Mozes mi prosim este raz vysvetlit preco je rozdiel 4000 kusov smiesny a rozdiel 200 kusov znamena ze "Hjůndaj jen paběrkuje, zatímco Skoda zažívá úspěchy"?
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 13:10
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
no....asi jsi, no. Ale s tím ti nepomůžu
7. 10. 2013 13:33
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
Skoda. Ale mozno mi pomozes v niecom inom. Preco tvrdis, ze Hyundai "neumi" bixenony a ze jeho vlajkova lod je i40, ked proti skutocnej vlajkovej lodi Hyundai je Superb len nieco ako trosku vylepseny trabant?
https://www.hyundaiusa.com/equus/
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 15:34
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
tak na tohle jsem už někde reagoval
7. 10. 2013 17:09
Re: Málo platné, kampaň Hyundai zabrala
Reagoval, takym svojskym sposobom. Namiesto toho aby si priznal ze si napisal hlupost, stvoril si dalsiu kravinu.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 13:27
Brawo Hjondé!
V jedné věci ale musím před Hjondé hóóódně smeknout. Která jiná automobilka vlezla na český před trh 20ti lety, zaplalvila jej šrotem stárnoucím rychleji, než 17ti letá cigánka z Perlovky, pak přišla s druhou a třetí generací již průměrných modelů a zákazníci se za ni bijí jako lev v aréně, na život a na smrt. Takto na rychlo vytovřený vztah - to je sen každé prémiové značky. :-! :yes:
Rozbalit vlákno
17
7. 10. 2013 13:33
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - idam.i
7. 10. 2013 13:34
Re: Brawo Hjondé!
Ďalšia perla z tvojej dielne ! Hoď ešte niečo,nech tu ludí trochu pobavíš. >:D
7. 10. 2013 13:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 13:54
Re: Brawo Hjondé!
Čéče klííd, jestli jsem tě rozhodil, tak to mě mrzí. Jestli tě to uklidní, tak Hjůndaj poník >:D >:D :-! bylo moc krásný auto.
7. 10. 2013 14:30
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 14:59
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - dal
7. 10. 2013 14:53
Re: Brawo Hjondé!
Myslím, že se dost přeceňuje co korejci dokázali za dejme tomu 20 let. Rozdíl mezi tím poníkem a i30 je zhruba stejný jako mezi GolfemI a VII. Hyundai dělá uplně normální kroky jako všichni co jsou dnes na špici, ostatní jako např.FIAT prostě usli na vavřínech
7. 10. 2013 15:04
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 13:51
Re: Brawo Hjondé!
Víš jak to je, už jsem vyrostl z dob, kdy jsem se čertil, když měl někdo jiný názor než já na automobilku, kterou mám rád, v životě je vždycky něco, za něco, jen tak na ulici nikdy nic neleží. Každý ať si koupí co chce, ale sranda může být, ne?
7. 10. 2013 14:03
Re: Brawo Hjondé!
A to este nie je vsetko. Ta automobilka nevlezla iba na cesky trh. So svojim rychlo stranucim srotom je dokonca 6. na trhu USA, kde sa Skodovka svoje skvele modely ani neodvazi ponukat.
Avatar - idam.i
7. 10. 2013 14:05
Re: Brawo Hjondé!
To že mám H neznamená,že vidím všetko kórejsky. >:D Nič nemám proti srande,len sa my zdalo,že si bol chvílami agresívnejší než reklamná kampań Hyundai v Čechách. >:D A to už je čo povedať. ;-)
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 14:33
Re: Brawo Hjondé!
V pohodě, není důvod to brát osobně, ani jsem nikdy netvrdil, že se korejci nemůžou mezi stabilní výrobce vklínit, asi jsou na nejlepší cestě. Jen prostě tvrdím, že v čr to nebyl moc gentlemanský vstup na trh. Nabízí se srovnání s japonci, kteří už v době kdy měli celkem neprůstřelnou kvalitu se pořád drželi zpátky. A nikdy jsem neslyšel, že by se lexus třeba někdy navážel do audi, nebo MB.
Avatar - Katikakus
7. 10. 2013 15:01
Re: Brawo Hjondé!
No jo, tys toho jeste neslysel... :-!

[odkaz]
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 15:55
Re: Brawo Hjondé!
ok, může být, obecně ale japonci měli gentlemanštější přístup a doufám, že nechceš padnout na úroveň diskutéra vedle, to už fakt není hezky.
Avatar - Katikakus
7. 10. 2013 16:18
Re: Brawo Hjondé!
Uvedeni konkretniho faktu odkazem ti prijde jako padani na nejakou uroven? Neuhodil ses do hlavicky? Rozhodne bych nechtel padnout na tvou uroven - intelektualni...
7. 10. 2013 16:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - R32
7. 10. 2013 14:30
Pošta
Pošťáci resp. ich ekonóm :yes: , ak by sa do všetkých výberových konaní dávali inkognito ponuky bez udania značky, len by sa uviedli parametre vozidla, cena, servisné náklady a nevstupovali by do toho emócie či národná príslušnosť resp. náklonnosť k určitej značke tak by si Škoda pri fleetoch neškrtla. Sedliacky rozum a kalkulačka v ruke by hovorili jasnou rečou. Päť rokov záruky bez obmedzenia km vs. dva roky s obmedzeným nábehom, (hlavne keď vezmeme v úvahu, že firmy odpisujú auto 4 roky, takže by počas celej doby platili iba servisné prehliadky!!!). A to sú tu ešte Japonci s 3. ročnou zárukou a Frantíci ktorí začali ponúkať tiež 5 rokov... :-!
Rozbalit vlákno
42
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 14:34
Re: Pošta
Jestli chceš posuzovat kvalitu hjondé podle toho že nakupovala čp, tak mám obavy, že korupce a kontakty v tom můžou mít taky svoji důležitou roli.
Avatar - R32
7. 10. 2013 14:46
Re: Pošta
Nerieš teraz poštu, rieš výberové konania... Ak by sa odbúrala nejaká korupcia či iné "dohody" a všetko by sa vyberalo chladnou hlavou s kalkulačkou v ruke tak... :-!
Avatar - Uživatel_5340709
7. 10. 2013 14:59
Re: Pošta
A těrazky tu o Jánošíkovi ;-)
Avatar - Stefič
7. 10. 2013 15:21
Re: Pošta
to je zase názor roku... Takže ty, když si jdeš koupit modrý kalhoty, řekneš prodavačce, že teda chceš modrý kalhoty v ceně od 800-1000Kč a ostatní už neřešíš. Bereš co ti podá, jo?
Vzhled, značka, všechno jedno. Prostě modrý kalhoty za danou cenu. To je zase blbost
Avatar - R32
8. 10. 2013 08:21
Re: Pošta
Bavíme sa tu o nákupe vozidiel pre firmy, takže neviem prečo by mala (napr. štátna správa) riešiť napr. vzhľad... Na prvom mieste by mali byť (ušetrené) financie ktoré platíš aj ty. ;-)
Avatar - white label
8. 10. 2013 13:40
Re: Pošta
A odkdy jsou fleetové prodeje jen o státních penězích, jiné firmy, než státní, neexistují?
Znovu tedy opakuji, že mnohem podstatnější (než to jestli se jedná o fleetové prodeje), je fakt, jestli jde o investici z peněz daňových poplatníků, kde reálně hrozí, že osobní výhody z toho bude mít ten, kdo kupuje, nikoli ten, kdo to platí.
Pokud si soukromý majitel/majitelé vybírá/jí vozový park pro svou firmu, jde v principu o stejně svobodnou volbu, jako v případě běžného nákupu jednotlivce. Stejně tak přihlíží ke kategorii, značce, typu, designu, velikosti, ceně, provozním/servisním nákladům. To, že kupuje/í více aut najednou je v tomto ohledu věc podružná, Nevidím důvod, proč by neměl vybrat auta jejich majitel? Jen proto, že jich kupuje víc a nebude je všechny řídit? To si musí auto, které kupuje soukromá firma na dobu několika let, vybrat zaměstnanec, obvykle se standardní 3 měsíční výpovědní lhůtou, jen proto, že jej bude častěji/převážně řídit/převážně užívat pro služební účely?
Zpochybnit se dají jakákoli čísla. Taky nezpochybňuji prodejní čísla tvrzením, že kdyby se korejci nepodbízeli cenou a extrémně dlouhou zárukou, nikdy by se pro jejich produkty tolik lidí "svobodně" nerozhodlo. A ani maloobchodní prodeje nemusí být vždy o čistě svobodné volbě majitele/uživatele/řidiče. Co když se třeba otec/dědeček rozhodne překvapit dceru/vnučku a koupí ji auto dle vlastního výběru? To by se taky mělo u statistik "svobodných" nákupů jasně oddělit?
8. 10. 2013 14:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 15:06
Re: Pošta
Kdyby byly v ...., podobných kdyby, kterými se dá zpochybnit interpretace jakékoli statistiky jsou tisíce. Co kdyby ti tvoje auto vybrala třeba tchýně, nebo soused??? 8-s
O nákupu zboží logicky rozhoduje především ten, kdo ho platí, jestli jsi to ještě nestihl zaregistrovat, máš nejvyšší čas, "intelektuále". >:D
8. 10. 2013 16:09
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
7. 10. 2013 14:47
Re: Pošta
Srovnáváš hruška a jabka, tedy podmínky pro běžného/jednotlivého zákazníka a podmínky pro fleetové prodeje, od pořizovací ceny až po podmínky/náklady na servis...
I koncern nabízí prodloužené záruky za které se u fleetu případně nemusí taky platit nic navíc, primárně záleží na konkrétní dohodě.
Avatar - Andromeda
7. 10. 2013 21:06
Re: Pošta
Ale o kousek výše přece tvrdíš, že to nehraje roli, že fleety jsou mají v prodeji stejnou váhu jako rezidenti , atd... To je mi komedie >:-[] ...
Že by přece jenom mezi nimi "menší" rozdíl byl, že by pravidelně zveřejňované poměry prodejů byly docela fajn, neb by to přinášelo reálnější pohled na automobilový trh, respektive jeho segmenty ???
A když už se tento požadavek tady účelově marginalizuje, proč se proboha automobilky fleetům tolik věnují ( jak výše vyplývá auto jako auto ...) , a vypracovávají pečlivé analýzy ???
To tady je to ale jinak ...
Avatar - white label
7. 10. 2013 21:32
Re: Pošta
Jediná komedie na tom může být tvé nepochopení. Kde konkrétně (v předchozí reakci) naopak tvrdím, že prodejní čísla fleetů nemají takovou prodejní váhu jako běžné prodeje?
Nehledě na to, že většina zdejších diskusních stěžovatelů tradičně žádá rozdělení prodejů na firemní a na nefiremní zákazníky, takže se dále ptám jaký je rozdíl, prodat auto na firmu/podnikající fyzickou osobu, nebo na soukromou osobu, když se v obou případech může jednat o tutéž osobu a prodej může být za úplně stejných podmínek?
Lepší fleetové podmínky nejsou v podstatě ničím jiným, než určitou formou množstevní slevy, která je v různých formách na trzích s jakýmkoli zbožím poměrně běžnou záležitostí.
Potom logicky podbně požaduj u statistik jakýchkoli prodejů zboží i informaci o tom, kolik % z celkového objemu se prodalo s množstevními slevami, což např. u prodejů potravinového zboží zahrnuje i akce typu 1+1 maloobchodních řetězců.
8. 10. 2013 05:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - R32
8. 10. 2013 08:25
Re: Pošta
:yes: Primitívnejšie to už vysvetliť asi nešlo... >:D keď už niekto nepochopí ani toto tak škoda reagovať. ;-)
8. 10. 2013 10:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 12:32
Re: Pošta
Tak on to ani jinak (než "primitivně") zřejmě ani neumí, problém je v tom, že vysvětlit spoustu jiných věcí by naopak potřeboval hlavně on. To, že (jako údajný odborník přes automobilový průmysl) pomalu přiznává, že spoustě věcí ohledně aut nerozumí, je jen polehčující okolnost.
8. 10. 2013 14:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 15:14
Re: Pošta
Cituji ze tvé reakce: "O automobilovém prumyslu toho urcite vím víc nez ty..."
Tímto ti děkuji za potvrzení toho, co jsem napsal a další komentář k tomu není třeba...
8. 10. 2013 16:32
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - šmoula nešika
8. 10. 2013 19:06
Re: Pošta
Já si myslím, že white toho ví víc. Když tak občas zabloudím do fotosoutěže, vidím, jak levou zadní ovládá spoustu oborů od zimních pneumatik až po automobilové reklamy. Což jsou věci, které se z wikipedie za pět minut nenaučíš. K tomu čtyři roky uživatelství na ACZ, 34 tisíc příspěvků... to ti dá hodně, pokud nejsi josajelito, nebo jak si to říká.
8. 10. 2013 19:55
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 19:46
Re: Pošta
Tobě ani nedochází, že daleko podstatnější je, že normální člověk by podobně primitivní narcistickou hlášku nikdy nenapsal... :*) 8-s
8. 10. 2013 20:02
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 20:36
Re: Pošta
Co je na tom narcistického nebo primitivního...? Na to je velmi jednoduchá a obecně známá odpověď:
Samochvála smrdí...!
8. 10. 2013 20:50
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 09:11
Re: Pošta
Měl by sis sundat růžový brýle. Značná část soukromých prodejů není na základě svobodného výběru. Dám ti příklad, 100 lidí má rozpočet na nákup auta necelých 200 000 Kč. Svobně se mohou rozhodnout tak, že v B segmentu mohou vybírat jen mezi i20 a i20 :-)
8. 10. 2013 10:15
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 11:00
Re: Pošta
Tvoje logika mi uniká, takže těžko se v tvých příspěvcích kolikrát vyznat.

Svobodný výběr je v případě, kdy můžu vybrat jakýkoliv auto v rámci třídy bez ohledu na svůj rozpočet. V příkladě, který jsem uvedl, žádný svobodný výběr nemáš, protože jsi cenově limitován a nucen vzít i20. Pokud by měl každý zákázník rozpočet alespoň 400 tis., tak už by soukromé prodeje výrazně mohly ukazovat na popularitu konkrétní značky nebo modelu. Ale drtvá většina ten omezenej rozpočet má, tudíž může vybírat jen z omezeného množství modelů (pokud vůbec na výběr má), ikdyž by si radši koupili nějakej dražší (pro sebe oblíbenější, hezčí model).
8. 10. 2013 11:29
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 14:41
Re: Pošta
Máš zvláštní logiku:-)

Svobodný výběr v rámci svých finančních možností je sám o sobě dokonalej protimluv. Řekni mi, jakej mám "svobodnej výběr", pokud hledám nový auto B segmentu a mám limit 199 000,-Kč?
8. 10. 2013 16:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 22:17
Re: Pošta
Radši jsi mi měl odpověď na moji otázku, jakej že má člověk svobodnej výběr, když má na nákup nového auta tak omezenej rozpočet, že může koupit jen jedno auto?

Místo toho napíšeš nesmyslné přirovnání ke svobodě jako takové.
8. 10. 2013 23:19
Re: Pošta
Tech aut na vyber je mnohem vic nez 1, viz. napr. muj drivejsi odkaz.
8. 10. 2013 23:44
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 10. 2013 00:04
Re: Pošta
Díky. Ale jakýkoliv zvířecí mozek je na tom pořád líp než ten Gilgitův...
9. 10. 2013 05:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
9. 10. 2013 11:34
Re: Pošta
Hmmm, tebe to pěkně vzalo, tos k vůli tomu spal jen 4 hodiny? A ještě se ti o tom určitě i zdálo. >:D
8. 10. 2013 12:09
Re: Pošta
Do 200 tisic bych si pravdepodobne vybral neco jineho nez i20, vyber je vetsi ;-) [odkaz]
Avatar - R32
8. 10. 2013 08:31
Re: Pošta
Koncern ponúka predlžené záruky? Hmm, samozrejme máš recht, ale za akých podmienok resp. čo tá predlžená záruka vlastne zahŕňa? Tak hneď pre poriadok: Škoda ponúka predlženie záruky na 4 roky no limit je 60.000km >:D prípadne za väčší príplatok 120.000km, sorry, ale 120.000km nabehajú služobné autá za 2-3 roky takže je ti tá Škodovácka záruka úplne na hooovädziu polievku... >:-[]
Avatar - white label
8. 10. 2013 12:11
Re: Pošta
Býval jsi bystřejší diskutér a smajlíky to nezachrání....
Napíšu ti jasně (včera 14:47), že nemůžeš u fleetových prodejů argumentovat podmínkami pro maloobchodní nákup a ty to (jako kolovrátek) uděláš znovu. Ztráta času...
Avatar - R32
8. 10. 2013 13:09
Re: Pošta
Tak nás tu teda pouč aké "super" podmienky ponúka Škoda pre fleety. Asi pred 5-6. rokmi som predával vágeny a vedľa v salóne sa predávali Škodovky a Audiny... Ani pri VW ani pri ostatných koncernových značkách neboli žiadne extra podmienky pre fleet, akurát o niečo lepšia cena a možnosť uzavrieť servisnú zmluvu kde by si mal lepšie ceny na servis.... Ale to bolo pred pár rokmi, možno sa veci zmenili, tak ma pouč ako to chodí teraz, prípadne keď budem mať čas skočím za ex-kolegami a opýtam sa no ako poznám koncernovú politiku tak veľké prekvapenia nečakám. 8-s
Avatar - R32
8. 10. 2013 13:10
Re: Pošta
a smajlík nad 4. ročnou zárukou s obmedzením na 60.000km je myslím kurevsky na mieste >:-[] hoc je určený pre bežných spotrebiteľov alebo firmy ;-)
Avatar - 3_diamanty
7. 10. 2013 14:35
hyundai klobuk dole
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes:

som poteseny a pocteny, krasne predaje u vas bratia :yes:

len tak dalej... nech to slape ;-) :yes:
Rozbalit vlákno
2
7. 10. 2013 14:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - 3_diamanty
7. 10. 2013 15:51
Re: hyundai klobuk dole
verim ze tento rok to uz vyjde a hyundai skonci celkovo druhy a bude na konci roka pred vw ;-) :yes: moc drzim palce... :yes:

o rok je tu v predaji nove grand santa fecko, nova i20tka, zabehnuta uz bude nova i10tka ... pride novy maly crossover .... konkurencia tras sa >:D :yes: hyundai slapol na plyn .... este sa udeju veci :yes: jak vravi legendarna helenka ruzickova vo filme slnce seno.... "to budete koukat" :yes:
7. 10. 2013 17:16
Fakta
Vzhledem k tomu, jaký má H/K v DE vývoj a jaké tam "zkoupil" zkušené harcovníky, je jasné, že pár automobilek má problém a bude hůře.Můžete to rozporovat, kopat kolem sebe, výsledky, kvalitu, posun a počet prodejů to ale neovlivní.Brzo přijdou turba, krok bude srovnán a to se bavím o špičce segmentu.... a sám jsem zvědav kam se ještě s tou jejich zarputilostí posunou.Neskutečně silný soupeř pro EU automobilky....
Rozbalit vlákno
55
7. 10. 2013 17:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 23:15
Re: Fakta
Já bych řekl, že H/K do 5 let trhne D3 technikou, v prodejích ji následně převálcuje a u Astonu budou blednout závistí nad jejich designem.
8. 10. 2013 10:07
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 11:06
Re: Fakta
Vtipnej začal být King s tou jeho špičkou segmentu...

Nevím, kterej příspěvek myslíš. Ale vzhledem k tomu, jak tady házíš žalobama, tak jsem dostal strach a na nějakej příspěvek radši neodpověděl :-)

Píšu o prodejích v Evropě.

Jasně. Všichny, kteří si dovolí napsat něco proti H/K, tak jsou hned majitelé Škody anebo se modlí k D3. Máš zajímavý pochody...
8. 10. 2013 11:23
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 14:45
Re: Fakta
No jasně, já píšu (jako první) o prodejích v Evropě a ty pak argumentuješ, že píšeš o globálních, což je hlavní. Upadl jsi na hlavu?
Avatar - white label
8. 10. 2013 14:59
Re: Fakta
Úplně zbytečná otázka. Jen samotná tato diskuse na ni dává zcela jasnou odpověď...
8. 10. 2013 15:17
Re: Fakta
To jo, ale občas je s ním i sranda, když tady začal hrozit žalobami >:D
Avatar - white label
8. 10. 2013 15:26
Re: Fakta
Zřejmě má obdobné právní povědomí, jako o tom "svém" automobilovém průmyslu...
Pro srandu je, to musím uznat i z pozice "spodiny"... >:-[]
8. 10. 2013 15:18
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 15:21
Re: Fakta
Jelikož King psal o DE a EU, tak ti to docvaknout mohlo. A navíc jsem ti to, jako méně chápajícímu člověkovi, dovysvětlil v dalším příspěvku.
8. 10. 2013 15:15
Re: Fakta
Jakožto odborník pohybující se v automobilovém průmyslu bys neměl mít tak špatný pocit, ale přehled bys rozhodně měl mít:

Audi 717,898
BMW 655,457
Mercedes 610,262
Hyundai 474,021

Prodeje za rok 2012.
Avatar - white label
8. 10. 2013 15:25
Re: Fakta
Jenže on jako "odborník na automobilový průmysl" jistě srovnává celkové prodeje Hyundai Kia Automotive Group (tedy obou značek dohromady) s prodeji jednotlivých prémiových značek D3. >:D
8. 10. 2013 15:36
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 15:42
Re: Fakta
Umíš počítat jen do dvou? Že je H/K o dvou značkách to víš i bez číslovky, ale že je D3 o třech značkách na to nepřijdeš ani s číslovkou 3.
No jo, intelektuál, matematik a odborník na automobilový průmyls v jedné osobě. >:-[]
8. 10. 2013 16:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 16:14
Re: Fakta
Už to, že tě vůbec napadlo srovnávat celkové prodeje dvou (mainstreamových) značek s jednou (prémiovou) je na pováženou, nehledě na to, že se sám považuješ na odborníka na automobilový průmysl. Co by sis (v tomto ohledu) myslel o někom ty, kdyby tu podobně srovnával např. prodeje Hjondééé (bez Kia) s prodeji VW a Škody dohromady?
No tak to samé si teď já myslím o tobě. ;-)
8. 10. 2013 16:28
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 19:39
Re: Fakta
Nejdřív napiš, kde zrovna já takové srovnání dělám, nejsem ty, "odborníku"... >:-[]
8. 10. 2013 19:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 20:34
Re: Fakta
Podle mě určitě ne. S tím srovnáním přišel v záměrně nadsazené reakci Provocateur. Samozřejmě, že v tu chvíli nikoho rozumného nenapadlo sčítat jak H+K, tak D3 dohromady a hlavně už vůbec ne jen jednu skupinu z této dvojice, což si předvedl až ty.
Já jsem pouze reagoval v tom smyslu, že když už tě překvapivě napadlo sečíst H+K, jak je možné, že tě stejnou "logickou" nenapadlo sečíst i D3 dohromady, nebo aspoň dvě z těchto tří značek... ;-)
8. 10. 2013 22:21
Re: Fakta
Tohle mu nevysvětlíš, jeho kapacita na toto nestačí :-)
8. 10. 2013 23:41
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
9. 10. 2013 00:01
Re: Fakta
Tak ještě jedna marná rada, zkus jednou vymyslet něco vlastního, jinak z toho podržtašky nikdy nepovýšíš...
9. 10. 2013 04:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 15:41
Re: Fakta
No měl jsi pravdu, odborník bere dohromady H/K a zvlášť D3 >:D
8. 10. 2013 15:53
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 16:04
Re: Fakta
Ať se snažím jakkoliv snížit svoji intelektuální úroveň na tvoji, tak to nemá žádný význam :-)

Já píšu o Evropě, ty si to vztáhneš na svět...
Pak píšu o H/K jako o jednotlivých značkách a ty je bereš jako jednu firmu....
Je to marný, je to marný, je to marný... >:D

Nerozporoval, protože každého alespoň trochu chápajícího člověka by napadlo, že když srovnávám pod zkratkou D3, každou značku zvlášť, tak to samé budu dělat u H/K. Proto jsem jen podoknul, že píšu o prodejích v Evropě. Co ty si potom v následných svých reakcích plácáš a slučuješ účelově 2 značky dohromady, mi je už putna...
8. 10. 2013 16:13
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 22:26
Re: Fakta
Znáš to přísloví? Já o voze, ty o koze? To jsi tady celé toto vlákno předváděl...

Vola tady děláš akorát sám se sebe, když reaguješ na něco jinýho než já píšu ;-)
8. 10. 2013 23:37
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 23:58
Re: Fakta
Jo jo, máš pravdu... pro hlupáka každý hloupý.
9. 10. 2013 04:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 15:31
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 15:33
Re: Fakta
Opět děkuji za potvrzení tvé "odbornosti", kterou jsem předvídal již v reakci z 15:25. :yes: >:D

P.S. Není to "argumentačně" trochu málo, "jen" tři stejní smajlící v závěru reakce? Co třeba zkusit rovnou 6, 9, 12... ;-)
8. 10. 2013 15:39
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 15:43
Re: Fakta
Jsi vážně vůl. Když jsem psal o prodejích H/K, tak jsem myslel každou značku zvlášť. Stejně jako jsem myslel každou značku zvlášť u D3. Je zajímavý, že u H/K jsi dal obě značky dohromady a u D3 každou zvlášť... >:D
8. 10. 2013 15:57
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 16:15
Re: Fakta
Kdybych měl pořád opravovat tvoje formulace, tak bych tady byl do rána. Jinak jdu dělat něco smysluplnějšího, dneska jsi mě pobavil dost. Doufám, že za to dostaneš od H/K (speciálně pro tebe upřesňuji, že teď pod touto zkratkou myslím firmu) nějaký zajímavý zaměstnanecký benefit...
8. 10. 2013 16:21
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 22:29
Re: Fakta
Musel jsem ti to, jakožto pomalejšímu jedinci vysvětlit, co tentokrát pod zkratkou myslím. Takže se nakonec alespoň shodnem, že jsme se všichni pobavili nad tvojí blbostí. Alespoň nějakej pozitivní závěr to má ;-)
8. 10. 2013 23:34
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 16:04
Re: Fakta
"Blbí"? Že si z tebe děláme pr.del je celkem logické, když na tom sám tak aktivně spolupracuješ. >:-[]
8. 10. 2013 16:17
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 16:29
Re: Fakta
"Blbí, blázen, spodina...", to jsou tvé diskusní prostředky, já si jen občas dělám srandu, co je lepší nechávám na ostatních.
8. 10. 2013 16:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 20:39
Re: Fakta
Co jsem napsal, cituj mé výrazy (typu "spodina"), které se tě tak dotkly?
8. 10. 2013 21:06
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 21:23
Re: Fakta
Takže, nejdřív napíšeš "moudřejší ustoupí" a pak to hned zabiješ větou:
"Tolik blbostí a slintu, co jste tady dnes s Provocateurem vypotili, se hned tak nevidí..."
Podívej se nejdřív na svoje "slinty a blbosti" v této diskusi (a že jich tu je!), dokud ty své naopak nevidíš (nebo vidět nechceš) nemá to vůbec smysl.
Naštěstí je tady poměrně dost jiných nicků, se kterými se dá diskutovat na velmi solidní úrovni (jak obsahem tak formou) a bývá s nimi občas sranda (nikoli nechtěná sranda z toho, co píšou), aniž by se sami prohlašovali za odborníky na cokoli.

P.S. Dám ti jednu dobře míněnou radu, přestaň o sobě psát jako o odborníkovi a začni naopak jako skutečný odborník psát..., jinak ti to nelze věřit a budeš dál spíš pro smích, než pro obdiv svých údajných znalostí.
8. 10. 2013 22:42
Re: Fakta
Jak chceš diskutovat o autech, když jsi sám o sobě přiznal, že toho o technice aut moc nevíš? To se máme s tebou bavit, kde se vyrobil jakej šroubek anebo jaký má vztah Automotive L. s BMW, jak jsi nahoře zmínil? Tak to jsi tady na špatný adrese :-)

Takže na sobě makej, abys to na toho odborníka automobilového průmyslu jednou dotáhl. Dle toho co, tady předvádíš, budeš v firmě zatím leda tak nějakej podržtaška...
8. 10. 2013 23:24
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - white label
8. 10. 2013 23:32
Re: Fakta
Dobře tě to "trefilo" (viz nejen "blbečku"), tak ještě přidám další dobře míněnou radu: dej bacha, ať ti z toho zbytečně nepraskne nějaká cévka/žilka, fundovaný "odborníku"... :-O :*) ;-)
8. 10. 2013 23:53
Re: Fakta
Koukám, že nemáš ani kapacitu vymyslet něco sám, ale papouškování ti jde dobře. Nadsázku taky nepochopíš (makej na sobě). Pro tebe je každá rada marná. Šéf si s tebou, jako podržtaškou, taky jistě "užije"...

Dodrž svoje slova a konečně už ustup nebo tady budeš ustupovat až do Vánoc >:D
9. 10. 2013 04:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
8. 10. 2013 15:43
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 18:09
BOJ
Tito budou hledat vždy svého nepřítele, pro svůj boj za svoji pravdu.To je nekonečný příběh..... >:D Bez nepřítele to nejde.... >:-[]
Rozbalit vlákno
1
7. 10. 2013 18:12
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 18:20
Zaujimave cisla.
Mna by zaujimalo, ake brutalne peniaze mina Hyundai na tu masivnu reklamu. Trufam si povedat, ze su to desattisice Kc na kus predany v CR.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
7. 10. 2013 18:37
Re: Zaujimave cisla.
A chtěl bych vidět ty podmínky, které dal Hjondééé České poště hlavně proto, aby se mohl cítit zase o kousíček více český...
Avatar - Andromeda
7. 10. 2013 21:10
Re: Zaujimave cisla.
Začínáte mít chlapci doslova rudo před očima kvůli pár autům pro doručovatelky, a takovou větu číst od Tebe cosi signalizuje ... ;-\
Avatar - white label
7. 10. 2013 21:55
Re: Zaujimave cisla.
"...rudo před očima..."??? Typické přání otcem myšlenky...
Někdo úplně jiný tady má od začátku rudo před očima a volá "hanba", a to jen proto, že si někdo dovolil pouze zmínit v článku fakt, že H. dodal České poště auta. Někdo jiný tu komicky píše o možnosti podání trestního oznámení, přitom tu ještě nedávno primitivně/vulgárně urážel ostatní diskutéry a ještě dnes se ohání slovy jako spodina, jen proto, že má někdo jiný názor.
Samozřejmě, že nestrannost už od tebe nečekám..., resp. čekám jí od tebe čím dál méně.
8. 10. 2013 05:10
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
7. 10. 2013 21:02
Treba si konečne prečítať niečo aj od ...
... chlapíkov od fachu.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
1
8. 10. 2013 10:01
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Julča
8. 10. 2013 09:15
Srovnávačka!
Poslední SM opět výhra OCT! Bohužel díky nadhodnocenému ohodnocení jízdních vlastností nové OCT! V případě bodového ohodnocení 3! by bylo vše naopak! Ale to si nemůžou soudruzi ve SM a ve Škodě auto připustit že začínají zaostávat za Korejci! >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - šmoula nešika
8. 10. 2013 18:54
Re: Srovnávačka!
Typická vlastnost Čechů - sám bych to zvládl líp než nějací o-d-b-o-r-n-í-c-i. 8-s :no:
Avatar - šmoula nešika
8. 10. 2013 21:18
Re: Srovnávačka!
Ale koneckonců zvítězila octa jen v měřených disciplínách, cenovou politiku vyhrálo hjondé.