Ekonomika
Daducha
4
Oktavka se pochlapila 😄
Berenika ANTIDIESEL
1
Hyundai jede !! a dotahuje VW ŠKODA DAS AUTO to jsou věci u zaprodanců v český kotlině. Proto vyhodili toho ředitele?? Nj Možná by to chtělo konečně vytáhnout něco novýho, něco moderního, něco lepšího než 100 LET STARÝ [odkaz] SPALOVACÍ JEDOVATÝ KRAKSNY NA SHNILÝ DINOSAURY >😁 >😁 >😁 Něco jako elektromobil TESLA MODEL S [odkaz] FREMONT CALIFORNIA USA a to mě napadá jen jediné 😒br />
VW ŠKODA OCTAVIA GREEN ELECTRIC LINE 2012 [odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz] NA DOMÁCÍ ČESKOU ELEKTŘINU !!
pitrys
4
Tak na tohle jsem se speciálně přihlásil, ať můžu dát :no:
white label
7
Když pro O3 pilně pracuje i marketing Hjondééé, není se čemu divit... 😉
Nešlo by ty tabulky rozšířit? Docela mě zajímá jaké auto je na 5,6,7...20 místě a ne skončit na prvních pěti... takhle se musím dívat jinde... :no:
Že jo !! taky by mě zajílalo kde skončila třeba TESLA MODEL S [odkaz] 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Náhodou je to docela zajímavá informace. Jinak bych nepochopil, proč se u nás prodalo tolik i20. Vždyť to auto kromě nás skoro nikdo v Evropě nechce.Ikdyž s tou Fábií je to podobné. Asi u nás máme trochu jiný vkus.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Prodeje i20 nejsou překvapením. Jen nahradilo předchozí nejlevnější a zároveň po Fabii nejprodávanější model ve třídě Fusion.
Jinak se "těš" na výsledek prodeje v Evropě za září. Clio dostalo od Fiesty těžký KO 😄
Jinak se "těš" na výsledek prodeje v Evropě za září. Clio dostalo od Fiesty těžký KO 😄
No jo. Ale ta Fiesta se prodáva snad jen v Británii. 20 000 prodaných Fiest v UK nedožene ani Clio. 😄
No jak je vidět, Fiestě stačí aby se prodávala jen v UK a stala se tak nejprodávanější auto ve třídě, tak dobré je to auto 😄
Ještě není konec roku, tak neslav. Ještě v srpnu Clio o pár kousků vedlo, tak ten náskok Fiesty za září snad nebude tak strašný. ale je asi celkem jasné, že pokud se Cliu nezačne dařit v Británii, tak nepomůže ani případné započítání prodejů z Turecka.
Asi britské petrolheady Renault naštval tím, že nové Clio s motorem 1.2 TSI i RS nabízí jen s automatickou převodovkou. To se v GB prostě neodpouští! :-! P.S. Dobře ti tak, Renaulte!
Však já neslavím😄 Jak to sleduji a vše napovídá, že Fiesta letos zase vyhraje. Clio mělo na některých větších trzích (např. Itálie) raketový nástup, ale v září se karta obrátila ve prospěch Fiesty.
Turecko do Evropy nepatří >😒]
Turecko do Evropy nepatří >😒]
Tož proč hned po ránu v pondělí na začátku nového týdne viděti svět černě? Já v té informaci že pošťáci budou jezdit Hyundai spatřuji pozitivum, tedy pro Hyundai, jak se s tím popasují pošťáci je na nich 😉 Škoda je fleetová trvalka, důvody ponechme stranou, tak se to už ani tak nějak nezmiňuje, neb výčet firem by asi byl poměrně dlouhý. Kdežto u Hyundai je to jedna z prvních fleetových vlašťovek, tedy informace hodná zdůraznění. Tak to vidí don Pedro. Tož tak :-! Slunce v duši 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Však áno, co člověk to názor. Mně třeba jsou poměry privátů vs. fleetů tak nějak gans egal, hlavně že se prodává, tedy vyrábí a je práce pro "vobyčejný lidi". No a když se pak ešče navíc prodává se ziskem, to je pak takový ten parádní základ kapitalismu, však víme >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bravo ceske znacky, dulezitejsi bude ale jak se bude darit obema znackam na evropskem trhu, tudiz ceskemu prumyslu.
Hanba Vošickému a jeho poskokům, viz každý tvůj tendenční/jednostranný příspěvek v této diskusi.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"pryc s temi, co lzou a prekrucují informace, pryc s rasisty a xenofoby", takže pryč s těmi co si dovolili zmínit, že Hjondééé dodalo větší množství vozů státní firmě, ale nejmenovali přitom každého Pepu/Frantu, který si vzal Škodovku na firmu.
P.S. Na překrucování jsi tady mistr světa hlavně ty.
P.S. Na překrucování jsi tady mistr světa hlavně ty.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hjondé podle mě žádnou podstatnou změnu nepřinesla. Teda až na to, že se dobře bavím :yes: Škodovce rostou prodeje tradičně a Hjondé logicky vzhledem k nabídce.
Tak pořád nevidím to šlapání na paty. Téměř všude násobná převaha Škody. Těžko říct, čím to pořád je?! Možná opravdu pomáhá prezentace na salonech u konkurenčí značky. Buď jsou češi blbouni, nebo naopak vědí, co je lepší..
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
[odkaz]
Nevím, kdo snídá petržel. Já si právě dle propagace (srovnávací reklama, "české vozy" atd.) a všech těch komentářů myslím, že se do těsné blízkosti dostat chtějí (jinak by to přeci nedělali). Jen pochybuji o tom jejich způsobu. No a pro Škodu sice je náš trh důležitý, ale už dávno ne největší.
Nevím, kdo snídá petržel. Já si právě dle propagace (srovnávací reklama, "české vozy" atd.) a všech těch komentářů myslím, že se do těsné blízkosti dostat chtějí (jinak by to přeci nedělali). Jen pochybuji o tom jejich způsobu. No a pro Škodu sice je náš trh důležitý, ale už dávno ne největší.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jeden z nich vyrábí nejlepší české auta a druhý rozděluje třídy podle velikosti kufru. Vlastně prémie je už D4, D3 jezdí na vzduchu a čtvrtý do party se vzduchem. >😒]
Přestože hnůjdaj prodal xx kusů české poště, tak pořád byste vy nesoudní obdivovači této značky měli především psát brawo škoda, VW /golf, passat/, ford /monde👋, seat, o vyšší střední ani nemluvě, a teprve až potom bravo korejci. >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nemusíš se hned hlásit, nejsi kamarád, a s tou férovostí bych u zn. Hyundai právě brzdil :-!
Ja bych zvolal spise bravo Seat, bravo Dacia 😉
Jinak kdybch se mel rozhodovat mezi Sanderem a Fabii, asi bych si duvody pro Fabii nenasel.
Jinak kdybch se mel rozhodovat mezi Sanderem a Fabii, asi bych si duvody pro Fabii nenasel.
Ale i dnes si dáme jejich okřídlené eu heslo "Pořád se zlepšujou a jsou to důstojní hráčí na trhu" >😁 :-!
/což bych i bral, kdyby se uměli důstojně chovat/ 😉
/což bych i bral, kdyby se uměli důstojně chovat/ 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Neboj, nemusíš se tak čertit, můj názor není zase tak podstatný, chce to klid, když má někdo jiný názor než ty.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak si prohlídni jednotlivé tabulky a připusti si, že nakupovala česká pošta.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Bez zbytečných rečí, o úspěchu se dá mluvit v případě některých suv, přechodně teď i20 /když nebudu počítat poštu/, víc ani ťuk.
A když nakupuje policie ČR , poslanecká sněmovna a většina firem v ČR Škodovky . Taky to tady chodíš resit?
Tobě a Gilgitovi uniká jedna podstatná věc. U Škodovky tvoří fleetové prodeje podstatnou část svých prodejů každý měsíc narozdíl od Hyundaie, kde je to nárazově a proto to ovlivní měsíční % růst...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:yes: presne tak, ak by sa odpočítali fleety tak by ten rozdiel v celkových číslach nebol tak priepastný a možno (podľa mňa určite) by sme v niektorých kategóriach videli úplne iné značky na prvých miestach... To by ešte len v Škodovke začali padať hlavy >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ještě k tomu dej nějaký opravdu racionální důvod , proč by se měly zrovna fleety odpočítávat, navíc bez ohledu na to, zda jsou pořizovány z peněz daňových poplatníků/státu, nebo soukromých osob/firem?
Tak napríklad preto, aby si sa dozvedel, pre aké značky a modely sa rozhodujú osoby ktorým nikto nediktuje z čoho si majú vyberať resp. to za nich nevyberie niekto iný.
Pokud nakoupil větší počet Škodovek stát (např. Policie), bylo to tu také zmíněno, někdy tomu byl i věnován i samostatný článek. Je zásadní rozdíl pokud nakupuje stát za peníze daňových poplatníků, nebo jde o peníze "soukromé", ať od jednotlivců (včetně těch co kupují na své firmy), nebo větších soukromých firem.
- dobrý nášup má Seat. Aj pri Ibizi aj pri Leone
- v SUV triede sa dobre doťahuje Duster
- ČR je jedna z mála krajín, kde sa dobre predáva B-MAX
- na rozdiel od SVK trhu, v ČR sa do top 5 nedostal ani jeden francúzsky voz
- v SUV triede sa dobre doťahuje Duster
- ČR je jedna z mála krajín, kde sa dobre predáva B-MAX
- na rozdiel od SVK trhu, v ČR sa do top 5 nedostal ani jeden francúzsky voz
Kdybych si měl vybírat mezi korejci, tak mi se svými modely přijde o dost sympatičtější Kia, je taková svěžejší a působí na mě hodnotnějším dojmem, tento rozdíl spatřuji nejvíc ve dvojici i30/Ceed....no prostě bych radši viděl místo Hjundé v titulku Kiu...
Je to jako VW a Seat, s tím rozdílem, že Hyundai Kiu nijak neomezuje(nápravy, motory, výbava) a někdy ji dává i přednost jako např.Pro Ceed GT.
Nakoľko sú obe z jedného cesta, bude im jedno v ktorom skončíš, hlavné bude, že kúpiš ich produkt... 😉
Možná jim, ale mně ne.... 😄
Škoda i Hyundai mají obměněné primární modelové řady a po prázdninách se vždy zlepšují prodeje, to je normální. Takže žádné překvapení.
Konkurenia pre Hyundai je úplne inde, Škodu ani za konkurenciu nepovažuje. V celosvetových predajoch sú modely Hyundai na 3., 16., 29. a 31. mieste. Žiadna škodovka sa do prvej päťdesiatky nedostala. Hyundai je globálna automobilka a Škoda sa špecializuje na východnú Europu, Rusko, Indiu a Čínu.
[odkaz]
[odkaz]
No jo no... a je to tady. V absolutních číslech je sice nárůst prodeje Hyundaie směšný, ovšem vyjádřeno v %, poměrně výrazný. Čím to bude? No čím...jen a pouze cena.
Východní zákazník je obecně ve velké míře zaměřen jen na cenu. Kvalita a image je daleko vzadu. Vždyť se nemusíme dívat na automobily, stačí si prohlédnout nákupní košíky v supermarketu.
Je to ovšem škoda. Nicméně mi tento fakt připadá poměrně logický. Ať se nám to líbí nebo ne, ČR je ve srovnání se západní Evropu stále "banánová republika". Málo peněz v kombinaci s životními postoji mnoha zaostalejších jedinců přímo nahrávají takovým Hjůndajů a spol.
Podívejme se k našim západním sousedům. Ve ˇšvýcarsku nebo Německu Hjůndaj jen paběrkuje, zatímco tady zažívá úspěchy.
Je mi z toho všeho velice smutno :no:
Východní zákazník je obecně ve velké míře zaměřen jen na cenu. Kvalita a image je daleko vzadu. Vždyť se nemusíme dívat na automobily, stačí si prohlédnout nákupní košíky v supermarketu.
Je to ovšem škoda. Nicméně mi tento fakt připadá poměrně logický. Ať se nám to líbí nebo ne, ČR je ve srovnání se západní Evropu stále "banánová republika". Málo peněz v kombinaci s životními postoji mnoha zaostalejších jedinců přímo nahrávají takovým Hjůndajů a spol.
Podívejme se k našim západním sousedům. Ve ˇšvýcarsku nebo Německu Hjůndaj jen paběrkuje, zatímco tady zažívá úspěchy.
Je mi z toho všeho velice smutno :no:
Kvalitu a image hledas ve Skode? To je mi Te lito 😉
Osobne bych si korejce (zatim) nekoupil, ale v dalsi generaci uz budou pravdepodobne mnohem dal.
Osobne bych si korejce (zatim) nekoupil, ale v dalsi generaci uz budou pravdepodobne mnohem dal.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ve Škodě? A to jsi vyčetl kde? Přečti si ještě jednou co jsem napsal a tentokrát použij mozek.
Jinak ano, budou dál. To ale ostatní také. Zaostávat budou stále, technologicky jsou 10 let za Evropou. Vždyť ještě dnes neumí ani bixenony (VW od roku 2002, Opel od roku 2003) >😁
Jinak ano, budou dál. To ale ostatní také. Zaostávat budou stále, technologicky jsou 10 let za Evropou. Vždyť ještě dnes neumí ani bixenony (VW od roku 2002, Opel od roku 2003) >😁
V kazdem (skoro) Tvem prispevku 😉
Aby za par let nebyla Skoda ta, co zaostava za korejci.
Aby za par let nebyla Skoda ta, co zaostava za korejci.
zatím tomu ovšem nic nenasvědčuje 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Taky škodovka a hyunday míří na stejné zákazníky, kteří hledají praktické auto s konzervativním designem za nízkou cenu. Nikdo si dne v Evropě není bližší než tyto dvě značky. I proto se jim daří/nedaří na stejných trzích.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Hele Gilgite, já jsem zákazník a slovíčkaření mě nezajímá. Já chci v autě bixenony a tlachání o tom, kdo vyrábí nebo nevyrábí světlomety mě nezajímá. Z mého pohledu, tedy pohledu zákazníka H/K bixenony neumí a tečka. Důvody mě nezajímají. Všichni ostatní je mají a to je pro mě důležité.
Napřed tady kýveš hlavou, že H/K brzy dohoní Evropu, ovšem jedním dechem schvaluješ technologický krok vzad. To mi nějak neštimuje, Gilgite. Buď drží krok nebo zaostávají. Nic mezi tím
Napřed tady kýveš hlavou, že H/K brzy dohoní Evropu, ovšem jedním dechem schvaluješ technologický krok vzad. To mi nějak neštimuje, Gilgite. Buď drží krok nebo zaostávají. Nic mezi tím
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
v čem jsou vepředu? To by mě docela zajímalo. Dej mi sem pár příkladů, já o ničem nevím. Ovšem mohu se plést...
"momentálne bixenony nepovazují za dulezité" - i40, auto za 3/4 mega, vlajková loď a oni nepovažují za důležité to, co je u všech ostatních již 10 let standard? To si snad děláš srandu. To fakt nemůžeš myslet vážně. A co třeba, kdyby nepovažovali za nutné elektriku ve dveřích. Kličky také fungují spolehlivě.
Tak takhle, Gilgite teda fakt ne. Za 3/4 mega prostě auto musí minimálně držet krok s konkurencí. A třeba na tomhle detailu se jasně ukazuje, že krok prostě držet nezvládají
"momentálne bixenony nepovazují za dulezité" - i40, auto za 3/4 mega, vlajková loď a oni nepovažují za důležité to, co je u všech ostatních již 10 let standard? To si snad děláš srandu. To fakt nemůžeš myslet vážně. A co třeba, kdyby nepovažovali za nutné elektriku ve dveřích. Kličky také fungují spolehlivě.
Tak takhle, Gilgite teda fakt ne. Za 3/4 mega prostě auto musí minimálně držet krok s konkurencí. A třeba na tomhle detailu se jasně ukazuje, že krok prostě držet nezvládají
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
nějak jsi zapomněl na ty příklady, kde je H/K vpřed. Jako odborník bys to měl vysypat z rukávu. Nebo to nemůžeš na Wiki najít? >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no a jsme doma... Takže zase takový odborník nejsi. Ekonomika mě nezajímá, řeším techniku.
Tvoje konstatování, že v něčem jsou vepředu je tedy zase jen vycucané z prstu. Argumentuješ s vymyšlenými fakty. A pak se divíš, že si z tebe lidi dělají (_l_)
Tvoje konstatování, že v něčem jsou vepředu je tedy zase jen vycucané z prstu. Argumentuješ s vymyšlenými fakty. A pak se divíš, že si z tebe lidi dělají (_l_)
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nejsi odborník na techniku, protože jsi zaměstnanec obchodního oddělení Hjoundé.
Neriskuj, dyť tohle je taky vyloženě na žalobu! >😁 >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tohle tvrzení lze klidně brát jako nepřímé přiznání k blafování. Ale dobře, nebudu dráždit. 😐
P.S. Věřili byste, že když napíši 😐 slovy, označí mi to jako spam?
P.S. Věřili byste, že když napíši 😐 slovy, označí mi to jako spam?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jen taková hypotéza. Mohl by sis jako zaměstnanec Hjondé říct, že budeš dělat, že tomu nerozumíš, abys nebyl odhalen, a pak se vytasil s něčím takovým a na svou obranu řekl, že jako zaměstnanec automobilky bys o tom mluvil dřív.
Koneckonců, kde pracoval nejslavnější český pokerový hráč, než začal sázet a vyhrávat? 😉
Koneckonců, kde pracoval nejslavnější český pokerový hráč, než začal sázet a vyhrávat? 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nevím, snažím se být nestranný, ale zdá se mi, že tu většina diskutérů stojí spíš na straně hjondé. Pak tu mně názorově blízcí uživatelé jako white label nebo Ronault přijdou jako největší škodovkáři. Být tu GTI, byla by to teprve mela...
Ale k placeným diskutérům - bylo by docela zajímavé zveřejnit IP adresy. Nikdo by si pak nelajskl diskutovat za víc profilů, ale, pravda, kdyby se jako najatý tvářil jeden člověk, hned by všichni špiclovali. A to není dobře. Každopádně tohle je zajímavé: [odkaz]
Ale k placeným diskutérům - bylo by docela zajímavé zveřejnit IP adresy. Nikdo by si pak nelajskl diskutovat za víc profilů, ale, pravda, kdyby se jako najatý tvářil jeden člověk, hned by všichni špiclovali. A to není dobře. Každopádně tohle je zajímavé: [odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mě by stejně nebavilo se furt odhlašovat a přihlašovat, různá hesla... Ale Ron je v poho. On tu dokonce drží ochrannou ruku nad GTIm, ač si je vědom, že je to případ, je to legenda a podle toho, co jsem tu zahlédl, svým způsobem zachránil ACZ před krachem, že si sem lidi chodili číst diskuse či co. Že se těžko smiřuje s nesouhlasnými reakcemi, je věc druhá... jeho praktiky jsem si také nechtěně vyzkoušel. V blogu. Kde máš u něj IP a mail. Ron jen narážel na tvou palcovou přehlídku a některé tvoje tvrdší reakce, tak si trochu ulevil. To je normální, kolik si takový topper, pověstný prazvláštními komentáři, podobných narážek vyslechl... Proto je lepší z toho nedělat komedii.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ono jim u Hyundaye moc auta nejde. je jim jedno co prodávají. Hlavně, když to nese. A jestli je to auto, televize nebo telefon jim je jedno. Na poslední korejské F1 byla jen jedna doprovodná okruhová série, protože jich tam víc nemají. Přitom jenom Renault sám má 4 okruhové série. nechápu. Proto jsou korejská auta absolutně bezpohlavní a bez jakýchkoliv emocí. Vznikají bez emocí a je to na nich vidět. Korejský autopopík.
Hyundai samozrejme bixenony "umi". "Umi" toho ovela viac ako skodovka, napriklad 5 litrovy V8 motor. Len v chudobnom Cesku svoje najlepsie modely nepredava. Proti spickovym Hyundaiom nema Skoda co postavit.
https😐/www.hyundaiusa.com/equus/
https😐/www.hyundaiusa.com/equus/
No ty jo...to je krááááása. Pěkná kopie S klasse. A teď mi naprosto uprímně řekni. Kdybys měl mega a půl, fakt bys koupil tohle místo BMW 5er nebo E klasse?
Stefič,tie bixenony máš na tej Fábii ? Alebo tam máš pakovaciu kameru či bezklúčové štartovanie ?Toto všetko dokáže aj i20.
myslíš na té služební před X lety? Ne, na té bixenony nebyly. Za to na mé Zafiře jsou. A kůže na volantu se mi neodlupuje a takovou pěknou diskotéku také nemám [odkaz]
Zcela jistě ale vím, že ty je na své i40 nemáš a mít nebudeš >😒]
Zcela jistě ale vím, že ty je na své i40 nemáš a mít nebudeš >😒]
Prodej německo za 1-9/2013. Škoda na 7. místě a Hyundai na 8. To má být to paběrkuje? Kde je Peugeot, Renault, Citroen? [odkaz]
Samozřejmě jsi nezapomněl zkomolit jméno automobilky + napsat vtipnou poznámku o zaostalých jedincích, aby měl tvůj příspěvek opravdu váhu :no:
Samozřejmě jsi nezapomněl zkomolit jméno automobilky + napsat vtipnou poznámku o zaostalých jedincích, aby měl tvůj příspěvek opravdu váhu :no:
I v tom Německu se najdou zákazníci pro které je nízká cena důležitá. Proto se tam celkem Hyundai daří. Stejně jako třeba Dacii ve Francii.
no, jestli ti tržní podíl 3,4% Hjůndaje v Německu připadá jako nějaká velká rána, tak to pardon😄 Proti 21,6% VW. Jenom "německá trojka" bere 25% trhu. Takže kdo si asi v Německu kupuje Hjůndáje. Stejně jako tady - ten, kdo na lepší nemá.
Nebo ty, kdyby jsi měl v kapse 500 tyček, šel bys koupit Hjůndáje? Fakt je to auto tvých mokrých snů? >😒]
Nebo ty, kdyby jsi měl v kapse 500 tyček, šel bys koupit Hjůndáje? Fakt je to auto tvých mokrých snů? >😒]
Není to velká rána- ale to jsem ani netvrdil, narozdíl od Tebe, který mluví o paběrkování a přitom ani nezná fakta že je H hned vedle Škodovky 😉
Jasné.. jen se poděl o další vtipnou/nechutnou průpovídku, ukaž nám co jsi za borce >😁
Jasné.. jen se poděl o další vtipnou/nechutnou průpovídku, ukaž nám co jsi za borce >😁
>😁
Proš musíš za každou cenu pošlapávat jednu konkrétní automobilku? Hyundai je normální automobilka, stejně jako X dalších. Celosvětově je na tom docela dobře a umí si své zákazníky najít.
No a co se týká německého trhu s auty, tak 8. místo z 33 značek rozhodně není špatná pozice. Nechala za sebou i některé známé automobilky, které mají u lidí jako ty větší image.
Proš musíš za každou cenu pošlapávat jednu konkrétní automobilku? Hyundai je normální automobilka, stejně jako X dalších. Celosvětově je na tom docela dobře a umí si své zákazníky najít.
No a co se týká německého trhu s auty, tak 8. místo z 33 značek rozhodně není špatná pozice. Nechala za sebou i některé známé automobilky, které mají u lidí jako ty větší image.
Už je to pár let zpátky (cca 5-10), ale když jsem se motal okolo Freiburgu (Bádensko, při hranicích se Švýcarskem a Francií), viděl jsem tam poměrně dost Hyundaiů - těch větších modelů - nějaké ty Santa Fé a Tucsony to byly... A ti v nich nevypadali zrovna na sociální případy.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
no já nevím, kdo tady za urážky druhých málem dostal BAN >😁
Hele Gilgite, nebyls to náhodou ty?
>😁
Hele Gilgite, nebyls to náhodou ty?
>😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
To je dobře, že to máš uložené. Hlavně si to omylem nesmaž. To by byl teda fakt průser. Kolik ti je? 14?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Takže jsi málem dostal ban za to, že se tady chováš jako dealer Hyundaie? No, fanouškovství si mnohdy vybírá krutou daň >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Možná by to znělo rozumně, kdyby ses tady stejně bil i proti nekvalifikovaným atakům vůči jiným značkám, ale zatím tady hájíš jen Hyundai a nějaký "Bravo Škoda" na tom nic nezmění. Když se tady kritizuje Alfa, Ford apod. značky s velkou tradicí, tak o tobě není ani vidu ani slechu 😉
Gilite, Gilite, ještě nedávno si mi psal jak si se rozhodl být nejslušnější, ted tady po dlouhý době otevřu diskusi a vidím že se nic nezměnilo, už tady zase někoho posíláš na psichiatrii, ze sebe děláš odborníka na automobilový průmysl, jen samý hádky, hlavně že máš všechno uložený, porát dokola to samý, chjo ty snad opravdu musíš mít nějakou duševní poruchu
:yes😒br />
P.S. topper nám (relativně) zmoudřel, tak sem musel Vošický (pokud to není rovnou on) šoupnout naprogramovaného Gilgita, který se tu "špiní" s námi - (jak sám píše) se "spodinou". >😒] 😉
P.S. topper nám (relativně) zmoudřel, tak sem musel Vošický (pokud to není rovnou on) šoupnout naprogramovaného Gilgita, který se tu "špiní" s námi - (jak sám píše) se "spodinou". >😒] 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgite, jako bys to neznal...
Žalobníček žaluje,
pod nosem si maluje.
Namaloval husu,
potom jí dal pusu...
Podle řečí mi připomínáš mého syna. Jsou mu 3 roky
Žalobníček žaluje,
pod nosem si maluje.
Namaloval husu,
potom jí dal pusu...
Podle řečí mi připomínáš mého syna. Jsou mu 3 roky
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
máš recht. A já tě žádám, abys na mě to trestní oznámení podal. Když mi policie pošle SZ, ochotně jim dám své kontaktní údaje. Respektive na mém autě je vidět i dovozová značka z DE. Tak podle ní si mě ohledají.
Tak šup, šup. Honem na policii. Jenom si dej bacha, abys nakonec neskončil ve svěrací kazajce, páč něco takového asi ani policajti nikdy neviděli
Tak šup, šup. Honem na policii. Jenom si dej bacha, abys nakonec neskončil ve svěrací kazajce, páč něco takového asi ani policajti nikdy neviděli
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsi Rychtář, nebo Macura. >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ano, to jsem čekal, že řekneš. Ne, nečtu, ale jak ty říkáš tomuhle webu... AutoBlesk.cz, vážně se divím, že jsi o tom ani nezaslechl... >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já jen slyšel, že se ti dva spolu neustále soudí a perou... o Ivetku. >😁
... čímž chci říct, že tyto diskusní přestřelky, jak z divokého západu, jsou podobná komedie jako bulvárně-investigativní pořad TV Nova denně od 19😁0...
Tím pádem pak nemáme některé novácké perly auto.cz moc co závidět...
Tím pádem pak nemáme některé novácké perly auto.cz moc co závidět...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak to že se mylně pokládáš za odborníka je vidět z tvých příspěvků kdy ostatním píšeš jak jsou hloupí a ty víš vše nejlépe a podobně, nebudu ti psát že si dement, jen se zamysli nad svými příspěvky kolik jich tady je k věci a kolik jich je jenom nějaké stupidní atakování ostatních kteří s tebou nesouhlasí. A ano že máš duševní poruchu se dá pochopit jako urážka, což ty tak chápeš, ale to že někoho pošleš na psichiatrii podle tebe urážka není >😁
A ano máš pravdu, že konkrétně mě si v kontaktu s tebou nezadal příčinu, ale spíš mě místo normální diskuse štve číst tady ty tvoje hlášky které jsou vesměs pořád dokola jako kolovrátek.
Jinak se připojuji k Stefičovi, klidně na mě podej trestní oznámení, slibuji že s orgány činnými v trestním řízení budu plně spolupracovat, nemám s tím problém.
A ano máš pravdu, že konkrétně mě si v kontaktu s tebou nezadal příčinu, ale spíš mě místo normální diskuse štve číst tady ty tvoje hlášky které jsou vesměs pořád dokola jako kolovrátek.
Jinak se připojuji k Stefičovi, klidně na mě podej trestní oznámení, slibuji že s orgány činnými v trestním řízení budu plně spolupracovat, nemám s tím problém.
Odborníku na cokoli, psychiatrie je s tvrdým po s, opakovaně to bije ( nééé byje ) do očí ... Sakra, když už plácám, a používám cizí slova, tak si třeba na této adrese [odkaz] ověř, co ono slovo znamená, a jak se píše ... Je to jedna ze základních věcí, pokud si hraješ na rádoby nestranného deus ex machinu ...
Přesně, zajímala by mně ke každému modelu průměrná prodejní (ne ceníková) cena.
To bychom asi čuměli...
To bychom asi čuměli...
Je to smutné, ale máš bohužel pravdu. Tyto korejské značky jsou jen levné výrobky z Asie, i když mají některé montovny v Evropě. Jenže ta levnost, na kterou nejvíce reaguje český zákazník, je velice často jen zdánlivá. Ten, kdo někdy kupoval nové auto ví, že usmlouvat slevu na korejské auto je takřka nemožné, na rozdíl od evropských značek.
na sto procent. Díky kampani Hyundai dynamicky roste a paradoxně tato kampaň zviditelnila i Škodovku a Octavia vystřelila nahoru.
Naopak řada konkurentů zažila drtivý propad viz třeba Kia nebo Renault, holt nejsou to české vozy a nebyly vybrány do superligy české srovnávačky. >😒]
Naopak řada konkurentů zažila drtivý propad viz třeba Kia nebo Renault, holt nejsou to české vozy a nebyly vybrány do superligy české srovnávačky. >😒]
Existuje nějaký důkaz, že Octavia vystřelila díky Hyundai? Například čísla o prodejích koncovým zákazníkům v porovnání s firemními? V článku nic takového nevidím.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
A máš ty nějaký důkaz, že Octavia vystřelila jen tak sama od sebe? Jinak jestli Hyundai nebo Škoda prodává firemním nebo soukromým zákazníkům je celkem jedno, podstatné je, že prodávají.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Slovy klasika, ani u CK soudů se nepožaduje důkaz, že něco není. Ty něco tvrdíš, tak bys to měl dokázat. S druhou větou lze souhlasit jen obecně. Sice nevím přesně, ale dejme tomu, že 70% oktávek se prodá firmám, a určitě můžeme předpokládat, že na jejich prodeje nemá akce Hyundai vůbec žádný vliv. Takže těch 30% prodeje soukromníkům by muselo vzrůst o 100%, aby celkové prodeje vzrostly o 30% za předpokladu, že firemní prodeje se nezměnily. Nevěřím, že to je reálné. Navíc nevím, jaká je aktuální dodácí lhůta oktávek a jestli by ty davy kupujících díky akci Hyundai už svoje nové auto vůbec měly. A v neposlední řadě bychom se museli podívat na září 2012, jestli tam nebyl nějaký pokles, díky čemuž letošek vypadá opticky lépe.
Nepleť si diskuzi na auto.cz se soudem. 😄
Září je obecně silnější než srpen, přes prázdniny/dovolené se kupují auta méně, ale tady je uvedeno porovnání letošního září a loňským zářím, což je vypovídající.
Září je obecně silnější než srpen, přes prázdniny/dovolené se kupují auta méně, ale tady je uvedeno porovnání letošního září a loňským zářím, což je vypovídající.
Podle mě Octavia "vystřelila" přirozeně tím, že se nový model rozjel... pokud někdo viděl Octavii u Hyundaie, asi mu ji moc nevychválili.
Nevychválili, ale ta kampaň má jasně polarizující účinky, které často vedou k černobílému rozhodnutí buď "s" nebo "proti" a už samotný fakt, že za srovnávací etalon zvolil Hyundai Škodovku podle mě znamená, že Škodovce ta kampaň u řady lidí prospívá. 😉
Velku Britaniu tiez povazujes za divoky vychod? Hyundai tam v predajoch nad Skodou vysoko vedie.V auguste predal 4000 kusov aut viac. Ako by si to nazval, ked o naskoku 200 aut v Svajciarku tvrdis ze "Hjůndaj jen paběrkuje, zatímco Skoda zažívá úspěchy".
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
ano, ale třeba o 65.000 kusů méně než Ford nebo o 2.000 méně než Citroen. Takže asi tak. Hyundai s Škoda jsou v GB okrajovky. Rozíl 4.000 kusů je směšný. Zvlášť v porovnání s prodejem Fordů - 84.000 kusů za rok 2013
Prepac, ja som trosku menej chapavy. Mozes mi prosim este raz vysvetlit preco je rozdiel 4000 kusov smiesny a rozdiel 200 kusov znamena ze "Hjůndaj jen paběrkuje, zatímco Skoda zažívá úspěchy"?
no....asi jsi, no. Ale s tím ti nepomůžu
Skoda. Ale mozno mi pomozes v niecom inom. Preco tvrdis, ze Hyundai "neumi" bixenony a ze jeho vlajkova lod je i40, ked proti skutocnej vlajkovej lodi Hyundai je Superb len nieco ako trosku vylepseny trabant?
https😐/www.hyundaiusa.com/equus/
https😐/www.hyundaiusa.com/equus/
V jedné věci ale musím před Hjondé hóóódně smeknout. Která jiná automobilka vlezla na český před trh 20ti lety, zaplalvila jej šrotem stárnoucím rychleji, než 17ti letá cigánka z Perlovky, pak přišla s druhou a třetí generací již průměrných modelů a zákazníci se za ni bijí jako lev v aréně, na život a na smrt. Takto na rychlo vytovřený vztah - to je sen každé prémiové značky. :-! :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ďalšia perla z tvojej dielne ! Hoď ešte niečo,nech tu ludí trochu pobavíš. >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Čéče klííd, jestli jsem tě rozhodil, tak to mě mrzí. Jestli tě to uklidní, tak Hjůndaj poník >😁 >😁 :-! bylo moc krásný auto.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Myslím, že se dost přeceňuje co korejci dokázali za dejme tomu 20 let. Rozdíl mezi tím poníkem a i30 je zhruba stejný jako mezi GolfemI a VII. Hyundai dělá uplně normální kroky jako všichni co jsou dnes na špici, ostatní jako např.FIAT prostě usli na vavřínech
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Víš jak to je, už jsem vyrostl z dob, kdy jsem se čertil, když měl někdo jiný názor než já na automobilku, kterou mám rád, v životě je vždycky něco, za něco, jen tak na ulici nikdy nic neleží. Každý ať si koupí co chce, ale sranda může být, ne?
A to este nie je vsetko. Ta automobilka nevlezla iba na cesky trh. So svojim rychlo stranucim srotom je dokonca 6. na trhu USA, kde sa Skodovka svoje skvele modely ani neodvazi ponukat.
To že mám H neznamená,že vidím všetko kórejsky. >😁 Nič nemám proti srande,len sa my zdalo,že si bol chvílami agresívnejší než reklamná kampań Hyundai v Čechách. >😁 A to už je čo povedať. 😉
V pohodě, není důvod to brát osobně, ani jsem nikdy netvrdil, že se korejci nemůžou mezi stabilní výrobce vklínit, asi jsou na nejlepší cestě. Jen prostě tvrdím, že v čr to nebyl moc gentlemanský vstup na trh. Nabízí se srovnání s japonci, kteří už v době kdy měli celkem neprůstřelnou kvalitu se pořád drželi zpátky. A nikdy jsem neslyšel, že by se lexus třeba někdy navážel do audi, nebo MB.
No jo, tys toho jeste neslysel... :-!
[odkaz]
[odkaz]
ok, může být, obecně ale japonci měli gentlemanštější přístup a doufám, že nechceš padnout na úroveň diskutéra vedle, to už fakt není hezky.
Pošťáci resp. ich ekonóm :yes: , ak by sa do všetkých výberových konaní dávali inkognito ponuky bez udania značky, len by sa uviedli parametre vozidla, cena, servisné náklady a nevstupovali by do toho emócie či národná príslušnosť resp. náklonnosť k určitej značke tak by si Škoda pri fleetoch neškrtla. Sedliacky rozum a kalkulačka v ruke by hovorili jasnou rečou. Päť rokov záruky bez obmedzenia km vs. dva roky s obmedzeným nábehom, (hlavne keď vezmeme v úvahu, že firmy odpisujú auto 4 roky, takže by počas celej doby platili iba servisné prehliadky!!!). A to sú tu ešte Japonci s 3. ročnou zárukou a Frantíci ktorí začali ponúkať tiež 5 rokov... :-!
Jestli chceš posuzovat kvalitu hjondé podle toho že nakupovala čp, tak mám obavy, že korupce a kontakty v tom můžou mít taky svoji důležitou roli.
Nerieš teraz poštu, rieš výberové konania... Ak by sa odbúrala nejaká korupcia či iné "dohody" a všetko by sa vyberalo chladnou hlavou s kalkulačkou v ruke tak... :-!
to je zase názor roku... Takže ty, když si jdeš koupit modrý kalhoty, řekneš prodavačce, že teda chceš modrý kalhoty v ceně od 800-1000Kč a ostatní už neřešíš. Bereš co ti podá, jo?
Vzhled, značka, všechno jedno. Prostě modrý kalhoty za danou cenu. To je zase blbost
Vzhled, značka, všechno jedno. Prostě modrý kalhoty za danou cenu. To je zase blbost
Bavíme sa tu o nákupe vozidiel pre firmy, takže neviem prečo by mala (napr. štátna správa) riešiť napr. vzhľad... Na prvom mieste by mali byť (ušetrené) financie ktoré platíš aj ty. 😉
A odkdy jsou fleetové prodeje jen o státních penězích, jiné firmy, než státní, neexistují?
Znovu tedy opakuji, že mnohem podstatnější (než to jestli se jedná o fleetové prodeje), je fakt, jestli jde o investici z peněz daňových poplatníků, kde reálně hrozí, že osobní výhody z toho bude mít ten, kdo kupuje, nikoli ten, kdo to platí.
Pokud si soukromý majitel/majitelé vybírá/jí vozový park pro svou firmu, jde v principu o stejně svobodnou volbu, jako v případě běžného nákupu jednotlivce. Stejně tak přihlíží ke kategorii, značce, typu, designu, velikosti, ceně, provozním/servisním nákladům. To, že kupuje/í více aut najednou je v tomto ohledu věc podružná, Nevidím důvod, proč by neměl vybrat auta jejich majitel? Jen proto, že jich kupuje víc a nebude je všechny řídit? To si musí auto, které kupuje soukromá firma na dobu několika let, vybrat zaměstnanec, obvykle se standardní 3 měsíční výpovědní lhůtou, jen proto, že jej bude častěji/převážně řídit/převážně užívat pro služební účely?
Zpochybnit se dají jakákoli čísla. Taky nezpochybňuji prodejní čísla tvrzením, že kdyby se korejci nepodbízeli cenou a extrémně dlouhou zárukou, nikdy by se pro jejich produkty tolik lidí "svobodně" nerozhodlo. A ani maloobchodní prodeje nemusí být vždy o čistě svobodné volbě majitele/uživatele/řidiče. Co když se třeba otec/dědeček rozhodne překvapit dceru/vnučku a koupí ji auto dle vlastního výběru? To by se taky mělo u statistik "svobodných" nákupů jasně oddělit?
Znovu tedy opakuji, že mnohem podstatnější (než to jestli se jedná o fleetové prodeje), je fakt, jestli jde o investici z peněz daňových poplatníků, kde reálně hrozí, že osobní výhody z toho bude mít ten, kdo kupuje, nikoli ten, kdo to platí.
Pokud si soukromý majitel/majitelé vybírá/jí vozový park pro svou firmu, jde v principu o stejně svobodnou volbu, jako v případě běžného nákupu jednotlivce. Stejně tak přihlíží ke kategorii, značce, typu, designu, velikosti, ceně, provozním/servisním nákladům. To, že kupuje/í více aut najednou je v tomto ohledu věc podružná, Nevidím důvod, proč by neměl vybrat auta jejich majitel? Jen proto, že jich kupuje víc a nebude je všechny řídit? To si musí auto, které kupuje soukromá firma na dobu několika let, vybrat zaměstnanec, obvykle se standardní 3 měsíční výpovědní lhůtou, jen proto, že jej bude častěji/převážně řídit/převážně užívat pro služební účely?
Zpochybnit se dají jakákoli čísla. Taky nezpochybňuji prodejní čísla tvrzením, že kdyby se korejci nepodbízeli cenou a extrémně dlouhou zárukou, nikdy by se pro jejich produkty tolik lidí "svobodně" nerozhodlo. A ani maloobchodní prodeje nemusí být vždy o čistě svobodné volbě majitele/uživatele/řidiče. Co když se třeba otec/dědeček rozhodne překvapit dceru/vnučku a koupí ji auto dle vlastního výběru? To by se taky mělo u statistik "svobodných" nákupů jasně oddělit?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kdyby byly v ...., podobných kdyby, kterými se dá zpochybnit interpretace jakékoli statistiky jsou tisíce. Co kdyby ti tvoje auto vybrala třeba tchýně, nebo soused??? 8-s
O nákupu zboží logicky rozhoduje především ten, kdo ho platí, jestli jsi to ještě nestihl zaregistrovat, máš nejvyšší čas, "intelektuále". >😁
O nákupu zboží logicky rozhoduje především ten, kdo ho platí, jestli jsi to ještě nestihl zaregistrovat, máš nejvyšší čas, "intelektuále". >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Srovnáváš hruška a jabka, tedy podmínky pro běžnéh👋jednotlivého zákazníka a podmínky pro fleetové prodeje, od pořizovací ceny až po podmínky/náklady na servis...
I koncern nabízí prodloužené záruky za které se u fleetu případně nemusí taky platit nic navíc, primárně záleží na konkrétní dohodě.
I koncern nabízí prodloužené záruky za které se u fleetu případně nemusí taky platit nic navíc, primárně záleží na konkrétní dohodě.
Ale o kousek výše přece tvrdíš, že to nehraje roli, že fleety jsou mají v prodeji stejnou váhu jako rezidenti , atd... To je mi komedie >😒] ...
Že by přece jenom mezi nimi "menší" rozdíl byl, že by pravidelně zveřejňované poměry prodejů byly docela fajn, neb by to přinášelo reálnější pohled na automobilový trh, respektive jeho segmenty ???
A když už se tento požadavek tady účelově marginalizuje, proč se proboha automobilky fleetům tolik věnují ( jak výše vyplývá auto jako auto ...) , a vypracovávají pečlivé analýzy ???
To tady je to ale jinak ...
Že by přece jenom mezi nimi "menší" rozdíl byl, že by pravidelně zveřejňované poměry prodejů byly docela fajn, neb by to přinášelo reálnější pohled na automobilový trh, respektive jeho segmenty ???
A když už se tento požadavek tady účelově marginalizuje, proč se proboha automobilky fleetům tolik věnují ( jak výše vyplývá auto jako auto ...) , a vypracovávají pečlivé analýzy ???
To tady je to ale jinak ...
Jediná komedie na tom může být tvé nepochopení. Kde konkrétně (v předchozí reakci) naopak tvrdím, že prodejní čísla fleetů nemají takovou prodejní váhu jako běžné prodeje?
Nehledě na to, že většina zdejších diskusních stěžovatelů tradičně žádá rozdělení prodejů na firemní a na nefiremní zákazníky, takže se dále ptám jaký je rozdíl, prodat auto na firmu/podnikající fyzickou osobu, nebo na soukromou osobu, když se v obou případech může jednat o tutéž osobu a prodej může být za úplně stejných podmínek?
Lepší fleetové podmínky nejsou v podstatě ničím jiným, než určitou formou množstevní slevy, která je v různých formách na trzích s jakýmkoli zbožím poměrně běžnou záležitostí.
Potom logicky podbně požaduj u statistik jakýchkoli prodejů zboží i informaci o tom, kolik % z celkového objemu se prodalo s množstevními slevami, což např. u prodejů potravinového zboží zahrnuje i akce typu 1+1 maloobchodních řetězců.
Nehledě na to, že většina zdejších diskusních stěžovatelů tradičně žádá rozdělení prodejů na firemní a na nefiremní zákazníky, takže se dále ptám jaký je rozdíl, prodat auto na firmu/podnikající fyzickou osobu, nebo na soukromou osobu, když se v obou případech může jednat o tutéž osobu a prodej může být za úplně stejných podmínek?
Lepší fleetové podmínky nejsou v podstatě ničím jiným, než určitou formou množstevní slevy, která je v různých formách na trzích s jakýmkoli zbožím poměrně běžnou záležitostí.
Potom logicky podbně požaduj u statistik jakýchkoli prodejů zboží i informaci o tom, kolik % z celkového objemu se prodalo s množstevními slevami, což např. u prodejů potravinového zboží zahrnuje i akce typu 1+1 maloobchodních řetězců.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
:yes: Primitívnejšie to už vysvetliť asi nešlo... >😁 keď už niekto nepochopí ani toto tak škoda reagovať. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tak on to ani jinak (než "primitivně") zřejmě ani neumí, problém je v tom, že vysvětlit spoustu jiných věcí by naopak potřeboval hlavně on. To, že (jako údajný odborník přes automobilový průmysl) pomalu přiznává, že spoustě věcí ohledně aut nerozumí, je jen polehčující okolnost.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Cituji ze tvé reakce: "O automobilovém prumyslu toho urcite vím víc nez ty..."
Tímto ti děkuji za potvrzení toho, co jsem napsal a další komentář k tomu není třeba...
Tímto ti děkuji za potvrzení toho, co jsem napsal a další komentář k tomu není třeba...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já si myslím, že white toho ví víc. Když tak občas zabloudím do fotosoutěže, vidím, jak levou zadní ovládá spoustu oborů od zimních pneumatik až po automobilové reklamy. Což jsou věci, které se z wikipedie za pět minut nenaučíš. K tomu čtyři roky uživatelství na ACZ, 34 tisíc příspěvků... to ti dá hodně, pokud nejsi josajelito, nebo jak si to říká.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tobě ani nedochází, že daleko podstatnější je, že normální člověk by podobně primitivní narcistickou hlášku nikdy nenapsal... :😉 8-s
Měl by sis sundat růžový brýle. Značná část soukromých prodejů není na základě svobodného výběru. Dám ti příklad, 100 lidí má rozpočet na nákup auta necelých 200 000 Kč. Svobně se mohou rozhodnout tak, že v B segmentu mohou vybírat jen mezi i20 a i20 😄
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tvoje logika mi uniká, takže těžko se v tvých příspěvcích kolikrát vyznat.
Svobodný výběr je v případě, kdy můžu vybrat jakýkoliv auto v rámci třídy bez ohledu na svůj rozpočet. V příkladě, který jsem uvedl, žádný svobodný výběr nemáš, protože jsi cenově limitován a nucen vzít i20. Pokud by měl každý zákázník rozpočet alespoň 400 tis., tak už by soukromé prodeje výrazně mohly ukazovat na popularitu konkrétní značky nebo modelu. Ale drtvá většina ten omezenej rozpočet má, tudíž může vybírat jen z omezeného množství modelů (pokud vůbec na výběr má), ikdyž by si radši koupili nějakej dražší (pro sebe oblíbenější, hezčí model).
Svobodný výběr je v případě, kdy můžu vybrat jakýkoliv auto v rámci třídy bez ohledu na svůj rozpočet. V příkladě, který jsem uvedl, žádný svobodný výběr nemáš, protože jsi cenově limitován a nucen vzít i20. Pokud by měl každý zákázník rozpočet alespoň 400 tis., tak už by soukromé prodeje výrazně mohly ukazovat na popularitu konkrétní značky nebo modelu. Ale drtvá většina ten omezenej rozpočet má, tudíž může vybírat jen z omezeného množství modelů (pokud vůbec na výběr má), ikdyž by si radši koupili nějakej dražší (pro sebe oblíbenější, hezčí model).
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Máš zvláštní logiku😄
Svobodný výběr v rámci svých finančních možností je sám o sobě dokonalej protimluv. Řekni mi, jakej mám "svobodnej výběr", pokud hledám nový auto B segmentu a mám limit 199 000,-Kč?
Svobodný výběr v rámci svých finančních možností je sám o sobě dokonalej protimluv. Řekni mi, jakej mám "svobodnej výběr", pokud hledám nový auto B segmentu a mám limit 199 000,-Kč?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Radši jsi mi měl odpověď na moji otázku, jakej že má člověk svobodnej výběr, když má na nákup nového auta tak omezenej rozpočet, že může koupit jen jedno auto?
Místo toho napíšeš nesmyslné přirovnání ke svobodě jako takové.
Místo toho napíšeš nesmyslné přirovnání ke svobodě jako takové.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Koncern ponúka predlžené záruky? Hmm, samozrejme máš recht, ale za akých podmienok resp. čo tá predlžená záruka vlastne zahŕňa? Tak hneď pre poriadok: Škoda ponúka predlženie záruky na 4 roky no limit je 60.000km >😁 prípadne za väčší príplatok 120.000km, sorry, ale 120.000km nabehajú služobné autá za 2-3 roky takže je ti tá Škodovácka záruka úplne na hooovädziu polievku... >😒]
Býval jsi bystřejší diskutér a smajlíky to nezachrání....
Napíšu ti jasně (včera 14:47), že nemůžeš u fleetových prodejů argumentovat podmínkami pro maloobchodní nákup a ty to (jako kolovrátek) uděláš znovu. Ztráta času...
Napíšu ti jasně (včera 14:47), že nemůžeš u fleetových prodejů argumentovat podmínkami pro maloobchodní nákup a ty to (jako kolovrátek) uděláš znovu. Ztráta času...
Tak nás tu teda pouč aké "super" podmienky ponúka Škoda pre fleety. Asi pred 5-6. rokmi som predával vágeny a vedľa v salóne sa predávali Škodovky a Audiny... Ani pri VW ani pri ostatných koncernových značkách neboli žiadne extra podmienky pre fleet, akurát o niečo lepšia cena a možnosť uzavrieť servisnú zmluvu kde by si mal lepšie ceny na servis.... Ale to bolo pred pár rokmi, možno sa veci zmenili, tak ma pouč ako to chodí teraz, prípadne keď budem mať čas skočím za ex-kolegami a opýtam sa no ako poznám koncernovú politiku tak veľké prekvapenia nečakám. 8-s
:yes: :yes: :yes: :yes: :yes😒br />
som poteseny a pocteny, krasne predaje u vas bratia :yes😒br />
len tak dalej... nech to slape 😉 :yes:
som poteseny a pocteny, krasne predaje u vas bratia :yes😒br />
len tak dalej... nech to slape 😉 :yes:
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
verim ze tento rok to uz vyjde a hyundai skonci celkovo druhy a bude na konci roka pred vw 😉 :yes: moc drzim palce... :yes😒br />
o rok je tu v predaji nove grand santa fecko, nova i20tka, zabehnuta uz bude nova i10tka ... pride novy maly crossover .... konkurencia tras sa >😁 :yes: hyundai slapol na plyn .... este sa udeju veci :yes: jak vravi legendarna helenka ruzickova vo filme slnce seno.... "to budete koukat" :yes:
o rok je tu v predaji nove grand santa fecko, nova i20tka, zabehnuta uz bude nova i10tka ... pride novy maly crossover .... konkurencia tras sa >😁 :yes: hyundai slapol na plyn .... este sa udeju veci :yes: jak vravi legendarna helenka ruzickova vo filme slnce seno.... "to budete koukat" :yes:
Vzhledem k tomu, jaký má H/K v DE vývoj a jaké tam "zkoupil" zkušené harcovníky, je jasné, že pár automobilek má problém a bude hůře.Můžete to rozporovat, kopat kolem sebe, výsledky, kvalitu, posun a počet prodejů to ale neovlivní.Brzo přijdou turba, krok bude srovnán a to se bavím o špičce segmentu.... a sám jsem zvědav kam se ještě s tou jejich zarputilostí posunou.Neskutečně silný soupeř pro EU automobilky....
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Já bych řekl, že H/K do 5 let trhne D3 technikou, v prodejích ji následně převálcuje a u Astonu budou blednout závistí nad jejich designem.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Vtipnej začal být King s tou jeho špičkou segmentu...
Nevím, kterej příspěvek myslíš. Ale vzhledem k tomu, jak tady házíš žalobama, tak jsem dostal strach a na nějakej příspěvek radši neodpověděl 😄
Píšu o prodejích v Evropě.
Jasně. Všichny, kteří si dovolí napsat něco proti H/K, tak jsou hned majitelé Škody anebo se modlí k D3. Máš zajímavý pochody...
Nevím, kterej příspěvek myslíš. Ale vzhledem k tomu, jak tady házíš žalobama, tak jsem dostal strach a na nějakej příspěvek radši neodpověděl 😄
Píšu o prodejích v Evropě.
Jasně. Všichny, kteří si dovolí napsat něco proti H/K, tak jsou hned majitelé Škody anebo se modlí k D3. Máš zajímavý pochody...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
No jasně, já píšu (jako první) o prodejích v Evropě a ty pak argumentuješ, že píšeš o globálních, což je hlavní. Upadl jsi na hlavu?
Úplně zbytečná otázka. Jen samotná tato diskuse na ni dává zcela jasnou odpověď...
Jakožto odborník pohybující se v automobilovém průmyslu bys neměl mít tak špatný pocit, ale přehled bys rozhodně měl mít😒br />
Audi 717,898
BMW 655,457
Mercedes 610,262
Hyundai 474,021
Prodeje za rok 2012.
Audi 717,898
BMW 655,457
Mercedes 610,262
Hyundai 474,021
Prodeje za rok 2012.
Jenže on jako "odborník na automobilový průmysl" jistě srovnává celkové prodeje Hyundai Kia Automotive Group (tedy obou značek dohromady) s prodeji jednotlivých prémiových značek D3. >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Umíš počítat jen do dvou? Že je H/K o dvou značkách to víš i bez číslovky, ale že je D3 o třech značkách na to nepřijdeš ani s číslovkou 3.
No jo, intelektuál, matematik a odborník na automobilový průmyls v jedné osobě. >😒]
No jo, intelektuál, matematik a odborník na automobilový průmyls v jedné osobě. >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Už to, že tě vůbec napadlo srovnávat celkové prodeje dvou (mainstreamových) značek s jednou (prémiovou) je na pováženou, nehledě na to, že se sám považuješ na odborníka na automobilový průmysl. Co by sis (v tomto ohledu) myslel o někom ty, kdyby tu podobně srovnával např. prodeje Hjondééé (bez Kia) s prodeji VW a Škody dohromady?
No tak to samé si teď já myslím o tobě. 😉
No tak to samé si teď já myslím o tobě. 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Nejdřív napiš, kde zrovna já takové srovnání dělám, nejsem ty, "odborníku"... >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Podle mě určitě ne. S tím srovnáním přišel v záměrně nadsazené reakci Provocateur. Samozřejmě, že v tu chvíli nikoho rozumného nenapadlo sčítat jak H+K, tak D3 dohromady a hlavně už vůbec ne jen jednu skupinu z této dvojice, což si předvedl až ty.
Já jsem pouze reagoval v tom smyslu, že když už tě překvapivě napadlo sečíst H+K, jak je možné, že tě stejnou "logickou" nenapadlo sečíst i D3 dohromady, nebo aspoň dvě z těchto tří značek... 😉
Já jsem pouze reagoval v tom smyslu, že když už tě překvapivě napadlo sečíst H+K, jak je možné, že tě stejnou "logickou" nenapadlo sečíst i D3 dohromady, nebo aspoň dvě z těchto tří značek... 😉
Tohle mu nevysvětlíš, jeho kapacita na toto nestačí 😄
No měl jsi pravdu, odborník bere dohromady H/K a zvlášť D3 >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Ať se snažím jakkoliv snížit svoji intelektuální úroveň na tvoji, tak to nemá žádný význam 😄
Já píšu o Evropě, ty si to vztáhneš na svět...
Pak píšu o H/K jako o jednotlivých značkách a ty je bereš jako jednu firmu....
Je to marný, je to marný, je to marný... >😁
Nerozporoval, protože každého alespoň trochu chápajícího člověka by napadlo, že když srovnávám pod zkratkou D3, každou značku zvlášť, tak to samé budu dělat u H/K. Proto jsem jen podoknul, že píšu o prodejích v Evropě. Co ty si potom v následných svých reakcích plácáš a slučuješ účelově 2 značky dohromady, mi je už putna...
Já píšu o Evropě, ty si to vztáhneš na svět...
Pak píšu o H/K jako o jednotlivých značkách a ty je bereš jako jednu firmu....
Je to marný, je to marný, je to marný... >😁
Nerozporoval, protože každého alespoň trochu chápajícího člověka by napadlo, že když srovnávám pod zkratkou D3, každou značku zvlášť, tak to samé budu dělat u H/K. Proto jsem jen podoknul, že píšu o prodejích v Evropě. Co ty si potom v následných svých reakcích plácáš a slučuješ účelově 2 značky dohromady, mi je už putna...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Znáš to přísloví? Já o voze, ty o koze? To jsi tady celé toto vlákno předváděl...
Vola tady děláš akorát sám se sebe, když reaguješ na něco jinýho než já píšu 😉
Vola tady děláš akorát sám se sebe, když reaguješ na něco jinýho než já píšu 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Opět děkuji za potvrzení tvé "odbornosti", kterou jsem předvídal již v reakci z 15:25. :yes: >😁
P.S. Není to "argumentačně" trochu málo, "jen" tři stejní smajlící v závěru reakce? Co třeba zkusit rovnou 6, 9, 12... 😉
P.S. Není to "argumentačně" trochu málo, "jen" tři stejní smajlící v závěru reakce? Co třeba zkusit rovnou 6, 9, 12... 😉
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Jsi vážně vůl. Když jsem psal o prodejích H/K, tak jsem myslel každou značku zvlášť. Stejně jako jsem myslel každou značku zvlášť u D3. Je zajímavý, že u H/K jsi dal obě značky dohromady a u D3 každou zvlášť... >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Kdybych měl pořád opravovat tvoje formulace, tak bych tady byl do rána. Jinak jdu dělat něco smysluplnějšího, dneska jsi mě pobavil dost. Doufám, že za to dostaneš od H/K (speciálně pro tebe upřesňuji, že teď pod touto zkratkou myslím firmu) nějaký zajímavý zaměstnanecký benefit...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"Blbí"? Že si z tebe děláme pr.del je celkem logické, když na tom sám tak aktivně spolupracuješ. >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
"Blbí, blázen, spodina...", to jsou tvé diskusní prostředky, já si jen občas dělám srandu, co je lepší nechávám na ostatních.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Co jsem napsal, cituj mé výrazy (typu "spodina"), které se tě tak dotkly?
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Takže, nejdřív napíšeš "moudřejší ustoupí" a pak to hned zabiješ větou😒br />
"Tolik blbostí a slintu, co jste tady dnes s Provocateurem vypotili, se hned tak nevidí..."
Podívej se nejdřív na svoje "slinty a blbosti" v této diskusi (a že jich tu je!), dokud ty své naopak nevidíš (nebo vidět nechceš) nemá to vůbec smysl.
Naštěstí je tady poměrně dost jiných nicků, se kterými se dá diskutovat na velmi solidní úrovni (jak obsahem tak formou) a bývá s nimi občas sranda (nikoli nechtěná sranda z toho, co píšou), aniž by se sami prohlašovali za odborníky na cokoli.
P.S. Dám ti jednu dobře míněnou radu, přestaň o sobě psát jako o odborníkovi a začni naopak jako skutečný odborník psát..., jinak ti to nelze věřit a budeš dál spíš pro smích, než pro obdiv svých údajných znalostí.
Podívej se nejdřív na svoje "slinty a blbosti" v této diskusi (a že jich tu je!), dokud ty své naopak nevidíš (nebo vidět nechceš) nemá to vůbec smysl.
Naštěstí je tady poměrně dost jiných nicků, se kterými se dá diskutovat na velmi solidní úrovni (jak obsahem tak formou) a bývá s nimi občas sranda (nikoli nechtěná sranda z toho, co píšou), aniž by se sami prohlašovali za odborníky na cokoli.
P.S. Dám ti jednu dobře míněnou radu, přestaň o sobě psát jako o odborníkovi a začni naopak jako skutečný odborník psát..., jinak ti to nelze věřit a budeš dál spíš pro smích, než pro obdiv svých údajných znalostí.
Jak chceš diskutovat o autech, když jsi sám o sobě přiznal, že toho o technice aut moc nevíš? To se máme s tebou bavit, kde se vyrobil jakej šroubek anebo jaký má vztah Automotive L. s BMW, jak jsi nahoře zmínil? Tak to jsi tady na špatný adrese 😄
Takže na sobě makej, abys to na toho odborníka automobilového průmyslu jednou dotáhl. Dle toho co, tady předvádíš, budeš v firmě zatím leda tak nějakej podržtaška...
Takže na sobě makej, abys to na toho odborníka automobilového průmyslu jednou dotáhl. Dle toho co, tady předvádíš, budeš v firmě zatím leda tak nějakej podržtaška...
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Dobře tě to "trefilo" (viz nejen "blbečku"), tak ještě přidám další dobře míněnou radu: dej bacha, ať ti z toho zbytečně nepraskne nějaká cévka/žilka, fundovaný "odborníku"... 😲 :😉 😉
Koukám, že nemáš ani kapacitu vymyslet něco sám, ale papouškování ti jde dobře. Nadsázku taky nepochopíš (makej na sobě). Pro tebe je každá rada marná. Šéf si s tebou, jako podržtaškou, taky jistě "užije"...
Dodrž svoje slova a konečně už ustup nebo tady budeš ustupovat až do Vánoc >😁
Dodrž svoje slova a konečně už ustup nebo tady budeš ustupovat až do Vánoc >😁
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Tito budou hledat vždy svého nepřítele, pro svůj boj za svoji pravdu.To je nekonečný příběh..... >😁 Bez nepřítele to nejde.... >😒]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Mna by zaujimalo, ake brutalne peniaze mina Hyundai na tu masivnu reklamu. Trufam si povedat, ze su to desattisice Kc na kus predany v CR.
A chtěl bych vidět ty podmínky, které dal Hjondééé České poště hlavně proto, aby se mohl cítit zase o kousíček více český...
Začínáte mít chlapci doslova rudo před očima kvůli pár autům pro doručovatelky, a takovou větu číst od Tebe cosi signalizuje ... ;-\
"...rudo před očima..."??? Typické přání otcem myšlenky...
Někdo úplně jiný tady má od začátku rudo před očima a volá "hanba", a to jen proto, že si někdo dovolil pouze zmínit v článku fakt, že H. dodal České poště auta. Někdo jiný tu komicky píše o možnosti podání trestního oznámení, přitom tu ještě nedávno primitivně/vulgárně urážel ostatní diskutéry a ještě dnes se ohání slovy jako spodina, jen proto, že má někdo jiný názor.
Samozřejmě, že nestrannost už od tebe nečekám..., resp. čekám jí od tebe čím dál méně.
Někdo úplně jiný tady má od začátku rudo před očima a volá "hanba", a to jen proto, že si někdo dovolil pouze zmínit v článku fakt, že H. dodal České poště auta. Někdo jiný tu komicky píše o možnosti podání trestního oznámení, přitom tu ještě nedávno primitivně/vulgárně urážel ostatní diskutéry a ještě dnes se ohání slovy jako spodina, jen proto, že má někdo jiný názor.
Samozřejmě, že nestrannost už od tebe nečekám..., resp. čekám jí od tebe čím dál méně.
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
... chlapíkov od fachu.
[odkaz]
[odkaz]
Gilgit
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Poslední SM opět výhra OCT! Bohužel díky nadhodnocenému ohodnocení jízdních vlastností nové OCT! V případě bodového ohodnocení 3! by bylo vše naopak! Ale to si nemůžou soudruzi ve SM a ve Škodě auto připustit že začínají zaostávat za Korejci! >😁