Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Designový speciál: Ženevské premiéry v toku času

Historii ženevského autosalonu lemují významné premiéry, které ovlivnily design a jeho směřování. Pokusme se je tedy zmapovat – s ohledem na modernizátory svých tříd, průkopníky nových karoserií nebo neprávem opomíjené vize budoucnosti.
Zpět na článek
9. 3. 2014 14:08
10. 3. 2014 16:32
9. 3. 2014 16:10
10. 3. 2014 16:06
10. 3. 2014 19:57
9. 3. 2014 14:08
Ferrari F50
poměrně jasně vyhrálo ve srovnávacím testu Evomagazine,druhé bylo 288GTO,třetí Enzo a nejslavnější F40 skončilo až čtvrté.A já se tomu ani moc nedivím.[odkaz] >:D
Rozbalit vlákno
7
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 3. 2014 16:02
Re: Ferrari F50
:yes:

Osobně preferuju F50 před F40 odjakživa, F40 je úžasné auto a jasná legenda, ale vytvořil se kolem ní takový kult jednoho z nejlepších Ferrari všech dob (často téměř vůbec nejlepšího), přitom je to lehce neopodstatněné a zkreslené ;-) Zvuk F50 je neuvěřitelný, stejně jako u všech velkých dvanáctiválcových Ferrari. Test v Evu jsem četl a ničemu se nedivím, oni mají dlouhodobě naprosto nejtrefnější verdikty široko daleko.
9. 3. 2014 17:05
Re: Ferrari F50
Je docela možné,že F50 zůstane tím nejlepším Ferrari už navždy,nepochybuju o tom,že LaFerrari bude fantastické,ale přece jen si myslím,že starší auta s minimem elektroniky a manuálem v hliníkové kulise jsou prostě nepřekonatelná.Zajímavý byl test ve Fasteru,kde redaktor samozřejmě chválil Italii,ale nejvíc ho dostala staromódní 348.
Avatar - Petrolhead_CZ
9. 3. 2014 17:46
Re: Ferrari F50
Já musím říct, že každé Ferrari z různých období mám rád pro svou jedinečnost a rozhodně bych netvrdil, že moderní Ferrari se těm starým co se týče emocí a ryzosti nevyrovnají. Dělají spoustu věcí jinak, ale se stejným výsledkem ;-) Miluji LaFerrari a současně i F50, stejně jako Enzo a F40. To samé s s osmiválcovými modely - 458 Italia je jen jedna, stejně jako 360 Modena...každé má své neodolatelné kouzlo a auru, která např. u starších Ferrari byla ztělesněna pevnou kulisou řazení a menší elektronickou vybaveností. Tahle aura se u nových modelů vyznačuje jízdními schopnostmi a vyvážeností, ostrostí, aerodynamikou, schopností vtáhnout naplno do děje a aktivovat smysly, stejně úžasným zvukem a designem, který je dostatečně progresivní a klasicky nádherný zároveň, plný odkazů a jedinečnosti. Za mě ideální garáž: LaFerrari a vedle F50, 458 Italia a vedle F355, 458 Speciale a 360 Challenge Stradale, F12 Berlinetta a 550 Maranello + Enzo a 599 GTO ;-)
Avatar - Jaros71
10. 3. 2014 00:17
Re: Ferrari F50
:yes: Forza Ferrari...! :yes: ;-) ;-)
To je prostě paráda.
Avatar - wakantanka
10. 3. 2014 13:02
Re: Ferrari F50
Trochu mi v tvojom výbere chýba nie tak stará Testarossa >:D (to je môj favorit)
Avatar - Petrolhead_CZ
10. 3. 2014 14:06
Re: Ferrari F50
:yes:

Nechápu, jak jsem jí zapomněl zmínit...každopádně Testarossa je také jedno z mých nejoblibenějších starých Ferrari.
10. 3. 2014 16:32
Re: Ferrari F50
Taková garáž by se mi taky zamlouvala. >:D
9. 3. 2014 16:10
ČLÁNEK SPECIÁL
Pochvala za článek :yes: :-!
Rozbalit vlákno
1
9. 3. 2014 16:23
Re: ČLÁNEK SPECIÁL
Děkuji! :-)
Avatar - pumpkin
9. 3. 2014 22:53
15 rokov Avantime
Dnes je to presne 15 rokov od premiéry konceptu Avantime. Vek, keď u nás decká dostávajú občiansky preukaz, ale zároveň ten istý vek, ktorý sa na dizajne Avantimu nijako nepodpísal. Vizionárovi Le Quémentovi patrí veľký rešpekt, podobne ako samotnému Renaultu že si trúfol tento projekt dotiahnuť do sériovej podoby.

Samozrejme, pri pohľadoch do histórie ženevských premiér patrí veľká poklona aj ďalším automobilovým mágom. Len tak námatkovo, Gandinimu za skvostnú Miuru, talentu menom Michael Boué, ktorý si vo voľnom čase za dva dni načmáral dnes už legendárny Renault 5. Giolitovi za úžasnú reinkarnáciu Fiatu 500, dizajnérskym centrám Bertone a Pininfarina za skvostné koncepty, no a mnohým ďalším, ktorí sa nebáli posunúť latku automobilovej všednosti. :yes: :-)
Rozbalit vlákno
0
10. 3. 2014 16:06
Fotky
Pekný článok :yes:
Ale niesú tie fotky trošku poprehadzované? Resp. nie vždy trafené k textu?
Rozbalit vlákno
1
10. 3. 2014 19:57
Re: Fotky
Děkuji :-) Máte pravdu,rozmístění fotek může působit trochu chaoticky, ale to je způsobeno tím, že článek je tvořen krátkými odstavci, přičemž každý z nich se věnuje určitému vozu a je v podstatě samostatný (i přes jejich zařazení do souvislé časové osy). Kdyby byl obrázek vždy pod příslušným odstavcem, nepříznivě by to ovlivnilo vzhled a přehlednost článku.