Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST BMW 535d GT xDrive – Bez konkurence

Pětková řada automobilky BMW prošla v polovině loňského roku modernizací. Vyzkoušeli jsme verzi Gran Turismo s nejsilnějším turbodieselem a pohonem všech kol.
Zpět na článek
24. 3. 2014 10:49
24. 3. 2014 12:25
24. 3. 2014 12:28
24. 3. 2014 12:05
neregistrovaný "SR20"
24. 3. 2014 12:11
24. 3. 2014 12:20
24. 3. 2014 12:27
25. 3. 2014 11:04
24. 3. 2014 15:08
24. 3. 2014 16:35
24. 3. 2014 11:24
24. 3. 2014 11:57
24. 3. 2014 11:58
24. 3. 2014 12:29
24. 3. 2014 12:42
24. 3. 2014 13:03
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 3. 2014 14:57
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 3. 2014 14:56
24. 3. 2014 17:26
24. 3. 2014 20:44
24. 3. 2014 21:30
24. 3. 2014 21:55
25. 3. 2014 06:58
24. 3. 2014 10:29
ODPORNÝ MASTODONTNÍ PRASOPES !!
Moc dobře, že tahle odpudivá zrůdnost žádnou konkurenci nemá. Doufejme, že ani mít nebude. Doufejme v soudnost ostatních výrobců, když ji Mnichovani dávno ztratili ... FUJ, HNUSNÉ, ODPORNÉ, ZBYTEČNÉ, NEVKUSNÉ ...DĚS BĚS !! :no: >:D
Rozbalit vlákno
9
24. 3. 2014 10:46
Re: ODPORNÝ MASTODONTNÍ PRASOPES !!
Takže si ji nekoupíš? A oni tolik doufali:-)
24. 3. 2014 10:53
Re: ODPORNÝ MASTODONTNÍ PRASOPES !!
Tak si to auto prostě nekupuj pokud se ti nelíbí ;-) V každém případě si myslím, že to auto má nedocenitelné kvality co se týče podvozku (ze sedmičky samozřejmě) a vnitřního prostoru. Ani v sedmičce totiž není tolik místa. PS: to označení odporný mastodontní prasopes máte odkud? Od manželky z dnešního rána? >:D >:D
24. 3. 2014 10:55
Re: ODPORNÝ MASTODONTNÍ PRASOPES !!
Je hezký, že se umíš zasmát sám nad sebou... ;-)
Avatar - Magister
24. 3. 2014 11:20
Re: ODPORNÝ MASTODONTNÍ PRASOPES !!
Hodně jadrné vyjádření, nicméně v jádru s tebou souhlasím. Jak se mi líbí 5kový bavor, tak tohle tedy ne.
24. 3. 2014 11:37
Re: ODPORNÝ MASTODONTNÍ PRASOPES !!
Souhlasím,je to opravdový hnusák,nechápu,jak se to může někomu líbit.
24. 3. 2014 11:47
Re: ODPORNÝ MASTODONTNÍ PRASOPES !!
Ale je tu někdo,kdo se nechce nechat "zahanbit" a vyrobil taky něco neskutečně obludného,něco,co je snad ještě škaredší než 5GT...[odkaz]
24. 3. 2014 12:30
Re: ODPORNÝ MASTODONTNÍ PRASOPES !!
Cherokee na druhou stranu v rámci třídy konkurenci má.
Avatar - positivemind
24. 3. 2014 13:13
Re: ODPORNÝ MASTODONTNÍ PRASOPES !!
Jel jsi v tom? Je to skvělý auto. Praktický s úžasnym komfortem pro posádku.
Avatar - Hammunasakra
24. 3. 2014 14:19
Re: ODPORNÝ MASTODONTNÍ PRASOPES !!
Skvěle a geniálně vymyšlený auto :yes: :-)
24. 3. 2014 10:49
Kritikům...
...až přestaneš bejt klukem, až klouby a záda připomenou se každý ráno, až víc než postele tvar její výšku řešit budeš...pak vzpomeň si na 5GT.
Tisíckrát psaný a stejně některými nepochopený.
Jezdíš celej život v BMW, začal jsi trojkou, přešel na pětku a možná i sedmičku. V garáži ti stojí Z1,3 nebo 4. Ale dvacetkrát denně už prostě dolů sedat nechceš, jen se jemně přikrčit a přirozeně sednout, přitom SUV pro tebe není cesta...
Sakra co je na tom k nepochopení! Tohle auto předběhlo v rámci D3 dobu!

R-Klasse nemá smysl zmiňovat, to je prostorově jiná liga postavená na podvozku SUV. Tam jsem nacpal na každý křeslo jednoho člověka, na pátý ve třetí řadě ještě nejmladšího syna, dal tam bagáž, lyže, psa a mazal přes celou ČR. Pořád jsem ale řídil těžkotonážní SUV. Tady ještě stále řídíš víceméně osobák.

Věřím, že nástupce bude...i já mám už občas tuhý kolena ;-)
Rozbalit vlákno
29
24. 3. 2014 11:21
Re: Kritikům...
velice trefné :yes: Před faceliftem trochu "neotesané", ale i tomu člověk velice rychle přivykl... Rkový mercedes už zestárnul, a ať se dívám kdekoliv, nikde nevidím tak povedený kompromis.
Avatar - eXp10it
24. 3. 2014 11:37
Re: Kritikům...
Přesně. To auto je jako kosmodisk, určené pro lidi co nosí kosmodisk.
24. 3. 2014 11:39
Re: Kritikům...
Souhlasím s tebou. Ale to auto je pro mě až příliš vykalkulované, příliš racionální. Veřím, že při každodenním užívání funguje velmi dobře.

Ale nevím z jakého úhlu se na něj dívat, z žádného mi prostě nesedl. Je zvláštně přifouklé, jinde zase sražené...pro mě nevyvážené, nemá to šmrnc, neotočím se za ním.

Snad se to povede v příští generaci ;-) .
24. 3. 2014 11:59
Re: Kritikům...
Tak tady v tom tvém výčtu jsi nakonec zúžil cílovou skupinu na vysloveně pár lidí na celém světě... Jestli se kvůli tomu BMW tento výtvor vyplatí vyrábět zjistíme až s příští generací. Respektive zda bude vypadat stejně...

R-Klasse se evidentně nevyplatilo ;-)
24. 3. 2014 12:14
Re: Kritikům...
30-ti letý lidi dnes skučej jak je něco bolí. To, že nahrazujeme reálnou denodenní fyzickou aktivitu víkendovým sportováním nás příliš neochrání. Cílová skupina? +45 je jedno jestli muž nebo žena.
Avatar - Dinar
24. 3. 2014 12:25
Re: Kritikům...
Jak píše webpaja, plus bych zmínil úspěchy aut typu renault captur, který je možná zdánlivě daleko od 5GT, a karosářsky spíše k SUV, ale odpovídá na podobnou poptávku jako 5GT, jen v jiné třídě za jiné peníze. Lidé prostě chtějí auta, která umožňují komfortnější nastupování, vzpřímenější posaz, víc prostoru při stávajících rozměrech, lepší přístup do kufru atd. Jinými slovy, 5GT není prodejní pecka, podle mého se tluče s řadou X, ale docela bych si vsadil, že další generace bude.
24. 3. 2014 12:26
Re: Kritikům...
:yes: Dyž voni to uměj tak pěkně vysvětlit pane Vachmajstr :-)
Avatar - Dinar
24. 3. 2014 12:28
Re: Kritikům...
Páč jsem hlava, že jo... ;-) >:D
24. 3. 2014 12:30
Re: Kritikům...
...voni věděj! >:-[]
Avatar - Skipper
24. 3. 2014 13:08
Re: Kritikům...
Proč pár lidí? Myslíš, že je málo zazobaných důchodců, kteří sedlají BMW? Tady možná, ale na západ od hranic jich rozhodně není jen pár.
Avatar - Hombre_71
24. 3. 2014 17:37
Re: Kritikům...
No nevím, ale vidím jich jezdit docela dost. Takže kritika "plakátových onanistů" nechává spokojené majitele chladnými :-)
neregistrovaný "SR20"
24. 3. 2014 12:05
Re: Kritikům...
Kamos vlastni predfaceliftove gt, bracho ho mal vo vyhlade ako jedneho z kandidatov namiesto vecne sa rozpadajucich R-R. Takze som sa parkrat zviezol. Jazdi asi ako stary mamut.
Moj nazor je, ze je to BMW pre ludi, co nechcu BMW.
Avatar - Dinar
24. 3. 2014 12:11
Re: Kritikům...
Pravda, to auto je funkčně výborné, jak jsem psal kdysi v jeho testu, je to první skutečně praktické bmw, jezdím občas na jeho zadní pravé sedačce a není moc aut, kam bych si na tohle místo sednul raději. Prostor, komfort, pohodlí, z hlediska funkčnosti není GTčku opravdu moc co vytknout, snad jen velikost kufru, kde místo zbytečně zabírá twindoorový mechanismus, jako čistý liftback by GT mohlo vypadat lépe a mělo by větší kufr.
Ovšem vzhled je problém, facelift pomohl, zjemnil tvary, ale i tak, 5GT je zvenku nebavorácky disproporční a nevzhledné auto. Interier je naopak parádní, moderní a nápaditý. Celkově je to docela rozporuplné auto, jakkoliv se mi jako cesťák nesmírně zamlouvá, neumím si představit, že bych se na něj s radostí v oku chodil dívat do vlastní garáže. ;-)
24. 3. 2014 12:17
Re: Kritikům...
Souhlasím, že se nejedná o designovej klenot. Problém ale vidím ve výkřicích typu "vosofčeláka". Je potřeba se vymezit proti podobným diskutérům. To, že vzhled není apriori přitažlivej nevypovídá zhola nic o zaměření a kvalitě auta.
Většina těch kluků tady, kdyby bylo v jejich cenový skupině a za sedan by měli připlatit 50k odjede v GT...protože ono je vlastně zajímavý. ;-)
Avatar - Dinar
24. 3. 2014 12:20
Re: Kritikům...
Rozumím, na druhou stranu takový včeláci nestojí ani za komentář. Tupost se jen nízkým věkem omluvit nedá. ;-)
24. 3. 2014 12:25
Re: Kritikům...
To auto si podobný komentáře nezaslouží. Pokud se tu kulturně někdo vyjádří o tom, že ho 5GT vzhledově netrefilo, nemám problém. Ale ať si ho jde vyzkoušet, pak ať si sedne do libovolný SUVky. Poleze se mu do ní povětšinou hůř, řídit se bude hůř a plačky nad nekomunikativností řízení budou exponenciálně vyšší ;-)
Avatar - Dinar
24. 3. 2014 12:27
Re: Kritikům...
:-) :yes: ;-)
24. 3. 2014 17:14
Re: Kritikům...
hlavně je potřeba si uvědomit, že je to auto, které míří na jiné zákazníky, věkově spíše starší. není to úplně klasický bavorák, i když má hodně společného s jinými.
mně se třeba rozhodně líbí víc než X6ka a dává mi víc smyslu.
Avatar - wakantanka
24. 3. 2014 20:11
Re: Kritikům...
Tak oproti X6 vyzerá všeko lepšie a aj dáva viac zmyslu >:D :yes: Ako už písal Dinar vyššie, z funkčnej stránky nie je veľmi čo vytknúť ale kúpiť si ho za vlastné? Tak to teda nie.
Avatar - lejbl
25. 3. 2014 11:04
Re: Kritikům...
no neviem, mne sa to auto paci viac a viac, ,a po FL (na obrazku) vyzera este lepsie,je pravda ze ked som ho videl 1x, tak som krutil papulou, ale teraz... a ked ma niekto problem s designom, staci decentnu upravu a hotovo ...
[odkaz]
Avatar - dewill
24. 3. 2014 12:42
Re: Kritikům...
Pokud by byla cílová skupina tato, tak by bylo mnohem logičtější udělat z toho kombi na zvýšeném podvozku, protože vzhledem k tvaru zadních dveří by bylo pro ty revmatiky celkem problém se tam naskládat.

A pokud by to bylo bráno čistě z pohledu samostatně jezdícího řidiče tak má mnohem větší logiku nějaké menší SUV (tím nemyslím X5 a X6) :-!

Tohle totiž nemá s Gran Turismem nic společného :*)
24. 3. 2014 12:53
Re: Kritikům...
Tvar zadních dveří vs. majitel vozu? Nebavíme se o limuzíně, nicméně i v 5GT se dá vzadu parádně cestovat. Stejně tak ne každej chce kombíka a pokud si zvykneš na určitou třídu auta, pak tě X3 neosloví.

Pojďme si probrat co znamená Gran Turismo, kde se ten název vzal... Najdeš na wikipedii. Tady je velký, luxusní auto na velký cestování. Proč tedy ne GT?
Avatar - dewill
26. 3. 2014 09:16
Re: Kritikům...
ano..tam jsem si našel toto: Nejčastějším typem je dvoudveřové kupé s celkově dvěma či čtyřmi sedadly...takže na svém trvám >:D
Avatar - ericho33
24. 3. 2014 12:50
Re: Kritikům...
Ako som sa tu už raz dávno pradávno vyjadril, na 5GT treba jednoducho dospieť :yes:
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2014 15:08
Re: Kritikům...
Pokud máš tuhý nejen kolena, věz, že to není ještě tak strašné >:-[] >:D
24. 3. 2014 15:14
Re: Kritikům...
Na oběd s tebou už ve skotský sukni nejdu >:-[]
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2014 16:35
Re: Kritikům...
....jsi ke mě tak chladný... a bezcitný..... a nebo... že ty půjdeš v ultramini?
25. 3. 2014 16:18
Re: Kritikům...
ja bych jeste dodal,ze nekteri lide chteji kocar a presto nechteji 7-pro tyhle je Gt jak delane-neni okazale jako 7 a pritom prostorove a pohodlim na stejne urovni..Muzeme debatovat o rozdilech v jizdnich vlastnostech atd.,ale to je tak jedine,co s tim muzeme delat:-)..
24. 3. 2014 11:06
Za takové auto by se vlastně nestyděl ani Mercedes.
... a tím chtěl autor říci co?? :-O
Rozbalit vlákno
1
24. 3. 2014 12:36
Re: Za takové auto by se vlastně nestyděl ani Mercedes.
Přesně to mě taky zarazilo...
24. 3. 2014 11:23
dufam, ze nepredbehlo dobu
ani erko ani getečko to dizajnovo nezvládli. Asi preto, že sa to zvládnuť nedá. Spojiť autobus, osobák a kupé do niečoho pekného je ťažké. Určite to má svoje kvality a praktické výhody, ale ani jednému z týchto modelov sa o tom veľa zákazníkov presvedčiť nepodarilo. Prekvapili ma tie mínusy - u tohto auta by som väčšie rázy, svist a odtažité riadenie nečakal. Dúfam, že to auto naozaj nepredbehlo dobu, to by nás čakal ošklivý autovek.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2014 11:24
3GT
sa mi fakt paci ... ale toto je uz trosku prerastene ;-\

zrovna nastava otazka ze ci nie je lepsie ist rovno do BMW7 ako tak pozeram na razvor a dlzku 5GT .. riadna masina
Rozbalit vlákno
4
Avatar - bigsoul
24. 3. 2014 11:57
Re: 3GT
Topper toto nieje diskusia pre teba... Bež ku svojím korejským mikrovlnkám a autá nechaj chlapom >:D Musim si rypnuť >:D
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2014 11:58
Re: 3GT
no ja uz cakam na clanok o novej sonate ;-) :yes:

uz som cely zhavy ;-)
24. 3. 2014 12:29
Re: 3GT
No to my taky >:-[] Co "myšlenka", to nový vlákno! >:D
Avatar - bigsoul
24. 3. 2014 12:42
Re: 3GT
Ale aj tá istá myšlienka spomenutá pod 5 roznymi nadpismi >:D
24. 3. 2014 11:35
Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
Nechápu,jak za takovou obludu může někdo vysolit tolik peněz.
Rozbalit vlákno
10
24. 3. 2014 11:44
Re: Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
Je to ohrátá písnička, ale asi proto, že design je čistě subjektivní věc a co se tobě nelíbí, tak pro druhýho to může být klidně designovej vrchol. Jinak je to auto technicky na naprosté špici, skloubuje praktičnost, nesmírny pohodlí i trochu té sportovnosti ... Myslím si, že dostatečně výstižně tu 5GT popsal ve svém příspěvku "webpaja", víc k tomu asi není co dodat. Tomuhle autu každý vytýká jen design, že je to obluda a já nevím co ještě, ale tohle všechno jsou jen subjektivní pocity a když má přijít přímá, konkrétní kritika na nedostatky tohohle vozu tak ejhle ... nějak to vázne. A to je to, proč se najdou lidi, co za něj vysolí takovy peníze - to auto totiž moc slabin prostě nemá :yes:
24. 3. 2014 11:56
Re: Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
Je fajn,že se ti to líbí,ale já jen říkám svůj názor,je to PODLE MĚ opravdu nejškaredší BMW,jaké kdy bylo vyrobeno a jestli se to někomu líbí,no tak se mu to prostě líbí,já mu svůj názor nevnucuju,jen ho tady prostě píšu.
Avatar - Bubáq
24. 3. 2014 12:07
Re: Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
Kdepak, nejhnusnější bavorák všech dob byl E65 z 2002 (Bangleho není jednoduché překonat). Tahle 5GT má fluidum, zejména naživo.
Avatar - Dinar
24. 3. 2014 12:13
Re: Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
Souhlas, jak mám pro Bangleho výtvory slabost, tak E65 prostě nedal. :'-(
24. 3. 2014 12:28
Re: Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
FL s těma překrásnýma 19" á la BBS a tmavý barvě bylo koukatelný, ale nikdy ne krásný.
Avatar - Skipper
24. 3. 2014 13:17
Re: Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
A mně se zase zrovna líbí :-) I když se to může zdát divné, nacházím v ní mnoho dizajnových prvků z E39 o které E60 přišla.
24. 3. 2014 12:16
Re: Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
Samaeli, já ti rozhodně nic nevnucuji a tvůj názor ti neberu, jen jsem odpovídal na tvůj příspěvek, že nechápeš, jak za takovou "obludu" může někdo vysolit tolik peněz - a ostatně to je také jen můj názor, za kterým si ale stojím. A pleteš se také v tom, že se mi 5GT líbí. Upřímně - nelíbí se mi, v mých očích je nevyvážené a neoslovuje mě ani svojí velikostí atd. V druhé řadě na něj hlavně ani přinejmenším nemám, ale i kdyby ano, tak bych já osobně dal stejně přednost trojkovýmu Touringu v plné výbavě, přičemž bych na tom byl finančně stále líp, o image, že je to "jen" trojka mi rozhodně nejde a velikostí/praktičností by se jednalo pro mě o bohatě dostačující vůz, navíc z mého pohledu je právě současná trojka (nejen) designovým vrcholem BMW :yes:
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2014 11:55
Re: Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
no pekny rozhodne nie je.... ale v tejto cenovej relacii sa asi hra skor na imidz a prestiz ako na dizajn.... a ludia vedia ocenit kvality bmw ;-)
Avatar - Kolouš
24. 3. 2014 14:25
Re: Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
třeba proto..... že ty peníze MÁ????
Avatar - Inferius
24. 3. 2014 16:24
Re: Podle mě nejhusnější bavorák všech dob.
Chápu že tento model asi nepadne do oka každému. Asi před rokem jsem měl možnost se v této verzi svést (530d Xdrive) a pro toho kdo nechce Touring, ale třeba zase nemusí SUV, tak to musí být náhodou zajímavá alternativa.
Souhlasím s tím, že ten zadek zrovna neoslňuje krásou jako třeba 6 series. Ale, tvrdit o tom, že je to vyloženě obludné auto je dost přehnané.
Avatar - Deathstar
24. 3. 2014 12:42
Přístrojovka
Nejsem fanda digitálních budíků,podle mě na klasické analogy nic nemá,ale ta příplatková přístrojovka je skvělá. :-)
Když už digitály,tak takhle, aby se daly měnit podle jídních režimů,alespoň mají fakt smysl ...
Otázkou je nakolik má smysl režim sport a sport+ ve vysokém dieselovém SUV nebo co vůbec je.Jsem zvědav až budou z dnešních aut ojetiny a podobné hračky se zaseknou třeba na režimu sport,kdo podobné věci bude spravovat..
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Dinar
24. 3. 2014 13:40
Re: Přístrojovka
Ano, už jsme se o tom rozepisovali pod článkem o S-coupe, jakkoliv mám na digi budíky stejný názor, tedy zlaté analogy, pak způsob jejich provedení v bmw je nejspíš tou správnou cestou. Jednak díky reálným obroučkám umí mnohem lépe navodit plastičnost než třeba zmíněný Mercedes, jednak různými režimy zobrazení využívá potenciál digitálu, tj. jen tupě nekopíruje analogové budíky. Principielně mi digitální přístrojovka není po chuti, ale jestli nějak, pak nejspíš podobným způsobem jako tohle bmw. ;-)
Avatar - Bubáq
24. 3. 2014 12:55
Jízdní vlastnosti
Diskuze na ACZ se vždy soustředí na designovou stránku testovaného auta. Asi je to přirozené. Přesto s ohledem na poměrně pravidelné výsledky takových "diskuzí" bych rád protlačil to, aby se diskutující více snažili zapojit do "testování" aut (příležitostí je alespoň v krajských městech dost a dost) a připojovali také postřehy z oblasti jízdních vlastností, ergonomie, výbavy, drobností a maličkostí, na které profesionální novináři už trpí provozní slepotou.
Jezdil jsem např. s GT5 před faceliftem v Rusku, a překvapilo mě naladění podvozku v režimu komfort. Takovou rozhoupanou loď jsem naposledy řídil, když XC90 přišla na trh. Docela mě to od BMW překvapilo a pak jsem už používal jen Sport...
A co se týká ergonomie, napočítal jsem v dosahu řidiče celkem 41 tlačítek a dalších 12 na volantu. To zde nebylo v testu zmíněno. Přitom tento fakt potvrzuje 2 věci: a) Insignia nebyla žádnou výjimkou a novináři neměli právo opisovat jeden od druhého mantru o přetlačítkování jejího kokpitu (napočítali pouhých 36 tlačítek!) a b) přímý přístup k funkcím je zcela nenahraditelný. Dotykové displeje jsou slepou uličkou a snad brzy budou zakázány ;-) ...
Rozbalit vlákno
4
Avatar - 3_diamanty
24. 3. 2014 13:08
Re: Jízdní vlastnosti
ja mam pocit ze mnoho vyrobcov vidi buducnost prave v dotykovych displejoch a tiez z toho vobec nie som nadseny.... niet nad klasicke robustne a dobre fungujuce tlacitka rovnako ako aj nad klasicke budiky u auta.... mozno sa casom historia bude opakovat a vyrobcovia sa casom vratia naspat k tomu od coho sa dnes snazia silu mocou odtrhnut, pritom povedzme si pravdu... zranitelnost disleplejov je urcite vyssia ako zranitelnost tlacitiek a zivotnost nizsia ako zivotnost tlacitiek .. rovnako obsluha... je lepsie si klimu nastavit pootocenim velkeho kolecka rutinne jednoducho bezpecne za jazdy ako kdesi klikat na displej ako v P308 .... neviem co nuti vyrobcov hladat zlozitejsie menej bezpecne a kratkozivotnostne riesenia ktore uprednostnuju pred funkcnejsimi spolahlivejsimi a trvacnejsimi rieseniami.... mozno je to tlak na cenu a nizke naklady... neviem .....

najkrajsi kokpit mala stihla stara 5ka este pred banglom .. jednoduchy prakticky, elegantny ( nadherne vyplne dveri, drevene listy pod volantom ), funkcny, kvalitny sportovy ( nechyba klasicka rucna brzda ) a vydrzi vecnost :yes: [odkaz] a aj vyzera lepsie ako tie nove interiery co je neskutocne ale je to tak ... skoda ze zlate casy sa uz nikdy nevratia... raz darmo.. kedysi sa robili auta poctivejsie a slo vyrobcom o ine hodnoty ako dnes... mam pocit ze dnes sa auta robia uz skor viac na zabavu a hranie a rozmaznavanie sofera ako aj odputavanie jeho pozornosti ako na bezpecne normalne jazdenie ... stare zlate casy su zrejme uz nadobro prec ... na jednej strane mame v aute 10 airbagov a super kamery a deformacne zony ale na strane druhej vodica odputava 10 displejov, mame hrube stlpiky cez ktore nevidiet do stran na cestu... otazkou ostava co je skutocne lepsie riesenie .... mne sa viac pacili starsie casy priznam sa .... 90 roky boli roky skutocne peknych stihlych uz modernych ale nie prehnane elektroniku prepchatych aut.... zlate roky poctivych kvalitnych aut ...
25. 3. 2014 07:57
Re: Jízdní vlastnosti
zlate roky poctivych kvalitnych aut ...

jj, to na silnici člověk žádné hujondaje nepotkával.
24. 3. 2014 14:54
Re: Jízdní vlastnosti
Počet tlačítek je dost závislý na množství asistenčních systémů. Navíc se podívej na jejich logickou distribuci.
25. 3. 2014 09:45
Re: Jízdní vlastnosti
Nic proti tlačítkům, ale kdo jich napočítal v interiéru Insignie 36, by se měl vrátit do základní školy. ;-) Když dojde na tlačítka, spíš než jejich celkový počet je důležité jejich rozmístění.
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 3. 2014 13:03
Král králů
Tento automobil miluji, neboť odmítá připodělané, obludné, krvelačné a zlé škatulky, které ničí ducha a vnáší do mozkovny zmatek.
Rozbalit vlákno
3
Avatar - eXp10it
24. 3. 2014 14:39
Re: Král králů
Vidím to stejně přesně pro tyto případy je tento automobil určen. Navíc se do něj pohodlně nastupuje!
neregistrovaný "Culdaraztriptaco"
24. 3. 2014 14:57
Re: Král králů
Přesně! Líbí se mi, že konstruktéři ignorovali zavedené škatulky a navrhli funkční, pohodlný a uživatelsky velmi příjemný automobil.

Pro BMW 5 GT je důležitý člověk, ne tabulkové kategorie :-)
25. 3. 2014 12:23
Re: Král králů
Nebyl jsi ještě včera Avantime?
Avatar - John Doe
24. 3. 2014 14:56
Za mňa ÁNO!
Vačšina súčasnej produkcie BMW mi nie je dizajnovo "pochuti". Ale na rozdiel od ostatných, sa mi 5GT páči.
5GT mi príde ako kvalitne navrhnutý crossover:
Komfort limuzíny, praktickosť kombi, vyhľad SUV, "chuťovky" v podobe bezrámových dverí, 4x4, panorámy a iných.. je výborne namiešaný autokoktejl.
Keby bola otázka nového auta aktuálna bolo by v úzkom výbere. :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Jaros71
24. 3. 2014 16:17
Re: Za mňa ÁNO!
Auto to bude jistě dobré a jízdně kvalitní.
Design je ale prostě podivný.. 8-s
Při délce přes 5m je velmi malý zavazadelník.
Smysl auta mi trošku uniká , a jeho nízké prodeje hovoří za vše.
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2014 15:17
Vel Satis po Baworsku
[odkaz]

vs.

[odkaz]

...inspirace je jasná....
Rozbalit vlákno
9
24. 3. 2014 15:23
Re: Vel Satis po Baworsku
Ještě Pony a je to komplet ;-) Nebo-li, když dva dělají totéž, není to totéž :-)
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2014 15:29
Re: Vel Satis po Baworsku
[odkaz]
24. 3. 2014 15:32
Re: Vel Satis po Baworsku
Ano i Maďaři měli rádi Vel Satis >:-[]
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2014 15:36
Re: Vel Satis po Baworsku
...v Hungarii byl central sklad ND... odtama mi vezli po 7mi týdnech od objednání nový motor >:D >:D >:D ....
24. 3. 2014 15:43
Re: Vel Satis po Baworsku
A kolikrát? :-) Jen jednou? Že ty jsi o tom vyprávěl Adovi?! >:-[]
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2014 16:37
Re: Vel Satis po Baworsku
...jsem při koupi zapoměl Adu v kufru... při prodeji taktéž >:D
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2014 15:37
Re: Vel Satis po Baworsku
...ten obrázek je nový smajl.... vysmátý s palcem nahoru... něco jako >:D :yes: nebo spíše >:-[] :yes:
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2014 15:35
Re: Vel Satis po Baworsku
[odkaz]

byť mám s tímto vozem najeto méně než s 911 tak bych mohl psát knihu...hororového zaměření ovšem. S bmw nemám zkušenost žádnou a myslím, že ani mít nebudu. Bangle je fuč a zbytek mi přijde více méně o ničem. ;-)
24. 3. 2014 15:42
Re: Vel Satis po Baworsku
...máš štěstí, že s ostravským prodejcem nebyl kromě špatnýho servisu žádnej deal. Už by jsi měl dvě ledviny navíc a i s vrtulí :-)
Avatar - flyboyeda
24. 3. 2014 16:23
Nejhnusnější BMW všech dob je BMW 5 GT
:-)
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ji/Ri
24. 3. 2014 16:37
Re: Nejhnusnější BMW všech dob je BMW 5 GT
...tak si ještě chvilku potahej pindika a utikej na puding....
Avatar - flyboyeda
24. 3. 2014 16:43
Re: Nejhnusnější BMW všech dob je BMW 5 GT
co tím chtěl pomatený básník říct?
24. 3. 2014 16:47
Re: Nejhnusnější BMW všech dob je BMW 5 GT
Já to pochopil...zdrž se podobných výkřiků, napiš něco smysluplnýho a uvidíš změnu reakcí.
24. 3. 2014 17:26
Testy BMW v ČR
Řekl bych, že je tady skoro povinností otestovat jakýkoliv model s naftovým třílitrem, pohonem všech kol a automatem. Škoda. Rád bych si přečetl recenzi třeba 550i.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - boost.
24. 3. 2014 18:16
Re: Testy BMW v ČR
Bohužel, testují jen to, co je v press fleetu a co dnes frčí. A když zajdeš k dealerovi, že chceš sjet šestiválec třeba v manuálu, řeknou ti, že my vedeme jen M pakety v iksdrajvu. Prostě to, co se dnes prodává jak housky.
Avatar - Armin Tamzarian
24. 3. 2014 17:30
Hnus! Odporný! Jak to mohli v Mnichově udělat?
No jasně, 320d E46 to není, no..8-s

Tohle auto dává smysl víc, než by se mohlo zdát. A, podle mne, verze po FL ještě zkrásněla.

BMW 5GT :yes:
Rozbalit vlákno
1
Avatar - flyboyeda
24. 3. 2014 19:09
Re: Hnus! Odporný! Jak to mohli v Mnichově udělat?
na čem jedeš ? chci to taky, to musí být fakt pecka
Avatar - flyboyeda
24. 3. 2014 19:08
BMW 5 GT je nejhnusnější BMW všech dob repete
:-)
Rozbalit vlákno
1
25. 3. 2014 04:05
Re: BMW 5 GT je nejhnusnější BMW všech dob repete
Taky se dá o tobě říct, že máš velmi omezený názory a nepíšu o tom palcový titulky. Navíc zatímco 5GT je pro někoho nevzhledný, je to subjektivní rovina. U tebe objektivní ;-)
Avatar - rohYpnol
24. 3. 2014 19:13
Test s háčekem
No když test píše někdo jiný než je ve videu, začíná to být vždy zajímavější >:-[]

Nevím, proč p. Vaverka působí tak hrozně utrápeně - to si v redakci losujete černého petra, kdo půjde před kameru?

Trochu nerozumím tomu, jak to tedy je s tím komfortem. Mám tomu rozumět tak, že 5GT má komfort 7, tzn. že 7 na nerovnostech "bouchá" 8-s ? Tomu se mi opravdu nechce věřit.

No a že by se za takovýto vůz nemusel stydět ani Mercedes? To snad znamená, že p. Vaverka raději Stuttgart >:D ;-)

První odstavec testu je opět jasná rétorika automobilky, 5GT že je snad ještě krásnější? 5GT bylo nevzhledné už od prvopočátku, s FL se snad podařilo tu nadváhu a linii lépe skrýt...

No a nadpis bez konkurence - a pak dostane 4*? Tomu říkám Das ist logisch >:-[]
Rozbalit vlákno
1
24. 3. 2014 19:27
dieslova propaganda
ok, tak slusnejsie:
len tak namatkovo testy za posledny mesiac:

BMW 535d
Scenik 1,6 dCi
Sportage 2,0 CRDi
Leon 1,6 TDI
C4 2,0 HDi
Santa Fe 2,2 CRDi
ix35 2,0 CRDi vs Quashqai 1,6 dCi
Ceed 1,6 CRDi
MB 1,6 CDI
Yeti 2,0 TDi
ASX 2,2 Di-D
5008 2,0 HDi
golf 2,0 TDI

13x diesel ...

k tomu asi 3x benzin ...

preco tak tlacite na diesle ? tá propagacia dieslov uz nie je normalna ani zdrava ...
Rozbalit vlákno
6
Avatar - rohYpnol
24. 3. 2014 19:37
Re: dieslova propaganda
Tohle asi není otázka pro redakci. Otázkou je, co je k dispozici u novinářských vozů... A druhou stranou je, že u většiny tebou uvedených vozů ten diesel dává smysl. Tedy snad až na Ceed/Golf/Leon, kde už benzin smysl (přinejmenším) dává.
24. 3. 2014 20:03
Re: dieslova propaganda
diesel nedava zmysel v ziadnom osobnom aute s rocnym nabehom pod 30 tis. km
24. 3. 2014 20:08
Re: dieslova propaganda
Nerieš, pánovi nafta asu veľmi ublížila.
Viď:

22.03. 22:58
ajrton
opat diesel
chodte uz do zadku s tymi dieslami ...
diesel = NEKUPUJEM
jedine benzin

14.03. 20:22
ajrton
hm, zase diesel
t.j. NEKUPUJEM
24. 3. 2014 20:19
Re: dieslova propaganda
naco reagujes ***ko ked nemas co k veci napisat ?
24. 3. 2014 22:10
Re: dieslova propaganda
Na rozdiel od teba obvykle píšem k veci.
A buď taký dobrý, nepredstavuj sa stále. Alebo túžiš dostať BAN?
25. 3. 2014 04:05
Re: dieslova propaganda
Uklidni se mladej! Koukej se omluvit!
Avatar - rohYpnol
24. 3. 2014 19:31
Boubelka s lepším vizážistou
Předně musím do Mnichova vyseknout poklonu - z tak nevzhledné hordy plechu a neharmonických linií vykřesat alespoň vzhledově akceptovatelný kousek... Bravo, bravo. Sice je k tomu třeba ledvinka z dinosaura či odtrhová hrana na víku, za kterou by se nemuselo stydět ani Subaru WRX >:-[] ale proč ne. Zavalitost zkrátka vyžaduje, aby detaily nebyly velikosti detailů.

Kde mírně ztrácím pochopení, je ztráta typických angels eyes. Nevím proč stále musí mít někdo snahu zdokonalovat dokonalost. Kolo zůstane vždy kulaté a kdo jej jedou vyrobí šišaté, tak lepšího efektu nedosáhne... Kruhové prstence zkrátka podle mého nezestárnou nikdy.

5GT ale vcelku chápu, umím si představit klientelu a v zásadě pak i rozumím volbě 5GT. Marnit čas dojížděním autem na dlouhé trasy, v podstatě po tomhle zřejmě sáhnu raději než po klasické řadě 5. A o tohle zřejmě šlo v prvé, resp. páté GéTé, řadě.

Spíš by mě zajímalo, kde nahnali těch 50 l zavazadelníku. Že by to bylo jen jiným víkem kufru, se mi nechce věřit. Tím spíš, že si nemyslím, že v téhle kategorii by se hrála bitva o objem zavazadelníku :-)
Rozbalit vlákno
4
24. 3. 2014 19:45
Re: Boubelka s lepším vizážistou
Jenomže pětka GT je v podstatě sedmička hatchback. Daleko více místa, úložných prostor a to vše za cenu nižší, než je cena sedmičkové řady.
Avatar - rohYpnol
24. 3. 2014 19:50
Re: Boubelka s lepším vizážistou
no však, vždyť píšu, že 5GT raději než klasické 5. Klasický zákazník 7 podle mého 5GT nezvolí, 7 je totiž 7 i proto, že to je krásný klasický sedan. Jinak se to mohlo jmenovat 7GT...
24. 3. 2014 20:22
Re: Boubelka s lepším vizážistou
Promiň. Já jsem asi dyslektik:-)))
Avatar - rohYpnol
24. 3. 2014 23:36
Re: Boubelka s lepším vizážistou
vím, že to tak původně nevyznělo ;-)
24. 3. 2014 20:44
nerozumim,.
5gt je podle me srovnatelna s x6, uplne stejne osklive, pro lidi bez vkusu( stejne jako panamera), ale presto jich potkavam spoustu. jedine vysvetleni, ktere me napada je ze si to lide kupuji jen na to aby ukazali ze na to maji. jinak nevidim duvod v techto krizencich..
ale asi jsem jen prilis konzervativni a nemam rad kompromisi typu : offroad a coupe, limuzina a hatchback, porsche a 4 dvere.
a vzhledem k velikosti vsech priplatku neni 500 za 7 tak moc, radeji bych jezdil v cerny 7 v holobytu nez v 5gt s lepsi kuzi a hezky barve (mirne nadneseno)
Rozbalit vlákno
1
25. 3. 2014 04:07
Re: nerozumim,.
Přečti si nahoře diskuzi, to že ty auta znáš pouze z obrázků neznamená, že jsou špatný. A oprav si pravopis.
24. 3. 2014 21:30
Libí se mi
No mě se libí. Naživo vypadá líp:-) a při jízdě, když jsem v tom jel, mi nepřišlo, že by šli slyšet nějaké hrozné rázy od předních kol...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - wikinko
24. 3. 2014 21:55
5GT
Nie je pre každého. Jediné čo sa k tomuto autu dá povedať je, že nie je pre toppera :-)
Je pre pánov v rokoch, s boľavým chrbtom a odrasteným na baworákoch. Proste má to auto svoj zmysel, vidno to na cestách, je ich celkom dosť. Naposledy ma jeden rozčúlil, dedko v baretke, v strednom pruhu na diaľnici. Keď som ho vytruboval, nechápavo pozeral. A taký v tomto jazdia, je to proste auto pre nich.
Rozbalit vlákno
0
24. 3. 2014 22:21
Vec priorít, vkusu aj peňaženky.
Ja neviem, ľudia, čo sa vám nepáči? Že ja na trhu toľko značiek a modelov áut, že si vyberie naozaj každý? Alebo že sú na trhu aj autá, ktoré sa nepáčia práve vám? Však je to O.K., veď tie "škaredé a zlé" autá nie sú na trhu jediné.
Ja osobne som tiež ešte nepreferujem výkon a luxus, a to aj z dôvodov stavu peňaženky, a možno na to ešte nemám vek. Ani jedno z toho nie je hanba. Obľubujem pragmatickejšie modely. No a čo? Preto nebudem kopať do iných.
BMW sú sakra premakané a poctivé autá, kto tvrdí opak, asi nemá niečo v hlave vporiadku. Súčasný dizajn BMW mi ešte príliš neladí, Bangleho smer bol odvážny a svojim spôsobom obdivuhodný, teraz sa línia dizajnu BMW ťahá popri kanáloch predajnosti... Ale interiér sa nedá nepochváliť, ktorý Hyundai má lepší...? Hoci mám okolo pravého kolena rád priestor a toto veľmi priestorne v týchto partiách nevyzerá, tvary, farby a materiály tvoria asi jeden z najlepších celkov, čo sa dajú kúpiť.
Celé auto vyzerá priestorne a pohodlne, výkony určite nezaostávajú. Pre niekoho možno príliš high-tech, dvojité otváranie kufra na mňa tiež pôsobí rozpačito a príliš robustne, či dokonca zbytočne. Ale v tom to je, asi som proste k autám tohto druhu ešte nedorástol. A možno ani nedorastiem. Ktovie, spýtajte sa ma o pár rokov. ;-)
Rozbalit vlákno
0
25. 3. 2014 06:58
pekny
Vypada jako Huyndai Elantra pred 14 lety.
https://www.google.cz/search?…
Rozbalit vlákno
0