Fólia-nefólia, tvary karosérie sú jasne vidieť a to, či budú reflektory o centimeter dlhšie či kratšie na celkovom dojme veľa nezmení, ten bude daný najmä základnými líniami karosérie. A môj dojem je dosť rozpačitý; vôbec mi nesedí tento štýl dllllhej prednej kapoty (navodzujúcej dojem, akoby tam bol minimálne dvanásťvalec) a kratučkej kabíny s príliš kolmým čelným sklom, tomu pontónu chýba plynulá elegancia a dynamika (ale to ostatne platilo aj pre doterajšie AMG, tam to ale čiastočne zachraňovali vychytávky á la krídlové dvere). Skrátka tvarovo/dizajnovo to za dokonalou športovou eleganciou Jaguaru F-type Coupé zaostáva o triedu.
Bravo Jag: [odkaz]
Jaguar F-type je takovy zvlastni priklad, neuveritelne fotogenicke auto a i na zivo to vypada v nekterych barvach a uhlech dobre, ale k memu vlastnimu prekvapeni jsem nasel nekolik jinych barev a uhlu kde to auto vypadalo vylozene divne.
Ad AMG, ta dlouha kapota se mi libi (prijde mi stejne dlouha jako u Z4 a ta ma prinejlepsim r6), z teto fotky nebudu soudit jak to ve skutecnosti bude vypadat, ale souhlas ze i puvodni SLS nebylo dokonale a neco tomu chybelo (podle me hlavne na zadi).
Spravil som a práve preto hovorím, že mi to nesedí. Jasne, že zadokolkovému kupé nemožno dať cab forward dizajn, ale toto je opačný extrém. Skrátka F-type je u mňa (spolu s Aston Martinmi) ukážka dokonalého športového kupé.
podla mojho nazoru je jaguar f-type coupe len nepriamy konkurent tohto mercedesu..... tym netvrdim ze si konkurovat nebudu ale myslim ze obe auta su svojim sposobom tak osobite a rozdielne ze mercedes nebude trapit nejaky jaguar a jaguar nebude trapit nejaky mercedes.... samozrejme jaguar je po dizajnovej stranke jasne numero uno a kral ako taky :yes:
Mercedes SLS AMG se drží historie stejně jako ten Jaguar. Čerpá z legendy. Obě to jsou úchvatná auta. Je dobře, že se předlohy Mercedes bude držet dál. SLS mělo velký úspěch, původně mělo jít o malou sérii a nakonec se z něj stal typ, který měl několik dalších variant GT, BS. Nelze se tedy divit, že nový typ půjde v jeho stopách. Fandím oběma vozům - F-Typu i AMG GT, i když si přímo nekonkurují. Mercedes je chuťovka, ruční práce....spíše pro fajnšmekra a sběratele. Proto jej má i Clarkson.
Délka přední kapoty má ovšem u MB SLS (takže předpokládám i u AMG GT) svůj hluboký smysl. Motor je důsledně celý posunutý až za přední nápravu
[odkaz]
Což třeba ten F-Type nemá, ten má motor nad přední nápravou
[odkaz]
Takže dlouhý čumák u AMG-GT je známka pro sporťák daleko vyspělejší konstrukce chassis.
Může mi někdo vysvětlit, jak se z fotky auta, který je notabene zalepeno maskovací folií dá usoudit, že auto bude o třídu zaostávat za tím či tamtím????