sázím na blinkry :-) Jinak ale rozhodně souhlasím že je to spíš škoda: světla na XC Coupe konceptu bez těch blinkrových výstupků vypadají mnohem líp. Je ale fakt, že to, že koncept nemá blinkry tolik nevadí :-) a přiznávám, že jsem si toho původně ani nevšiml. Při homologaci sériové verze by to už ale asi neprošlo :-)
Jde o design.. křivka ani nekopírujte křivku blatníků. Bije se to. A podle mne naprosto zbytečně. Taková samoúčelná kudrlinka která zbytečně kazí jinak čistý design.
jj
se pozná, taky že tam makaj číňáci a to sou makači !! těm to pálí !! ty jdou kupředu !!
BRAVO VOLVO, sice opatrně zatim s hybridem aby se neřeklo, ale vypadá to slibně na příští POŘÁDNÝ ELEKTROMOBIL [odkaz]
jo jo, to já taky. Původně jsem si naopak vůbec nevšiml toho, že koncept nemá blinkry.
[odkaz]
tak je tam pak do finální verze nějak naroubovali, a dopadlo to tak, jak to dopadlo.
Takže obecně máš astigmatismus. Dá se ale operovat, nebo zajít k očařce pro speciální skla, či čočky. Věřím, že to následně oceníš...tvoje vizuální vnímání tím dostane doopravdy jinej rozměr ;-)
malicke svetla na velkom aute je podla mna super kombinacia a malicke svetla sa mi pacia aj tu na tomto aute [odkaz] ... tie nevkusne rozplastene obrovske paraboly na pol predku ako ma nova X5 sa mi pacia rozhodne menej ako tie malicke namakane svetla v priapade jeepu GCH a volva... a inak volvo tie svetla rozhodne male nema..... ma ich tak akurat ;-)
Kdyby tam nebyl ten znak, tak to vypadá jako čínská parodie na Buick. A vono né. Vono je to Volvo.... Ach jo... Kde jsou hrany... Království za hrany.......
Ozajstné hrany u Volva skončili na prelome tisícročí >:D Trošku neskorý plač. Ale v zásade, tiež som čakal niečo hranatejšie a bližšie tradíciám tejto značky.
je tu citit volvo kazdym detailom, pocitovo sa vraciam svojimi emociami kdesi ku kupatku c70 z 90tych rokov... vtedy ma to auto tiez velmi emotivne zasiahlo .... ten typicky high tech dizajn zo zachovanim funkcnosti a elegancie tak typicky pre volvo tu vyzera naprosto fantasticky --- tu monumentalnost ktora vyzaruje z tohto volva, tak tu by som smelo prirovnal k range roveru, bez debaty velmi pekne auto a zaroven typicke volvo so vsetkymi svojimi super vychytavkami a vsetkym tym volvackym know how ako sa na volvo patri. Vyzera ako vytesane do kamena, ako vodnou eroziou tisicrociami vymodelovana socha, za mna 100 bodov, vzhladom predcilo moje ocakavania
PS: tajne som dufal zeby mu sorento mohlo dychat na chrbat ale to nehrozi, volvo je v inej dimenzii a casopriestore ... vyzera skutocne neuveritelne brutalne :yes:
Ačkoli jsem nikdy nevlastnil Volvo, vždy jsem obdivoval odvahu značky dělat vše tak trochu jinak. Design interiéru je dokonalý mix elegance Range a detailů Audi. Exteriér pak návrat k hodnotám designu VOLVO !!!!
Něco z GC, něco z LC a dost z X5. Dohromady kvalitní otoman s dřevěným obložením...chybí jen lednička...nic pro mne, ale třeba změním názor. Titulní fotka je otřesná, top verze v bílé by se dala přežít...ale bez dřeva!!!
tie vypukle a masivne lemy blatnikov plus ten bocny profil.... dlhy rovny predok... je tam citit nieco z X5 suhlas... len ono je to v konecnom dosledku 10 krat krajsim autom ako X5... :-) .... teda aspon z mojho pohladu
ze nevyzera uplne rovnako ako 12 rokov stary model? pri vsetkej ucte k starej generaciii .... to auto vyzera vedla tejto novej do kamena vytesanej generacie ako skatula od topanok ;-) ... povedane obrazne....
To je zase ústřel... Naštěstí tahle oční minela postihla velmi málo lidí. Původní XC90 zvenku dospěla, ale nezestárla. Je stále nádherná a napsat takovej nesmysl co se podařilo tobě...to už ostuda je ;-)
Stávající XC90 nemá stále, ani po 12 letech, estetickou vrásku.
Dokonale lehký profil:
[odkaz]
Jednoduše harmonický zadek:
[odkaz]
Excelentně vyvážený předek:
[odkaz]
Z žádného úhlu vůz nikde nechybí nebo nepřebývá, veškeré linie jsou v dokonalé vzájemné symbióze. Je to snad jediný vůz, u kterého jsem za celou dobu nenalezl pohled, ze kterého by vůz opticky neseděl.
Jemnými průběžnými retušemi se přitom dokázal udržet v kondici dodnes. Hezká 18náctka, ta je na každém druhém rohu. Ale nádherná 40cítka, tu má málokdo :-!
Problémem nového Volva jsou proporce, samoúčelné linie a vyváženost. Nevypadá zle, ale nemá v sobě přirozenost a lehkost předchozí generace, byť samozřejmě působí mnohem moderněji, zkrátka soudobě.
A čo ten spodok nárazníku, ktorý bol pôvodne čierny aby to vizuálne odľahčil? A praktické lišty na dverách, ktoré sú dnes už (bohužiaľ) ťažko out? Celková hranatosť a hlavne trend robiť ešte ako tak štíhle autá je dnes už preč.
Kvalitný dizajn sa cení, o ňom pri starej XC90 niet pochýb, ale to môžem povedať aj o Octavii II, Fabii I, Stile a ďalších.
Neklamme sa teda. Aj napriek podarenému a nadčasovému dizajnu už vidieť ako to auto zostarlo. Treba ale podotknúť, že dôstojne. :-)
Teda necekal jsem zazraky, ale tohle je opravdu hnusne. Cele je to strasne humpolacke a ta predni maska je tam jak pest na oko. Uvidime nazivo, mozna to vypada jenom blbe na fotkach, ale zatim mi to pripomina nejakou mistni studii z autosalonu v Pekingu. Zajimave je, ze to jde uplne proti stavajicim designum Volva, ktere se snazi byt dynamicke a sportovni, tohle je takovy tupy mastodont.
Jak už jsem kdesi psal, design je subjektivní. Já jsem zíral na fotky s otevřenou hubou. Prostě deset z deseti. A asi budu předchozí desítky u některých aut muset trošku přehodnotit. Toto je prostě paráda. Král opět přichází ze Švédska :yes:
Interiér je nádherný, fakt. Tento detail...to už je ozaj šperk: [odkaz]
Predná maska je tiež super, ale...zboku sa mi to nepáči. Vyzerá to tak nejak staro, ako keby spravili na výbehový model perfektný facelift. Nedalo sa aspoň niečo spraviť s tuctovými kľučkami, alebo krytmi spätných zrkadiel? Tam mi to príde veľmi mdlé. [odkaz]
Celkovo ale krásny dizaj. Verný predchodcovi, ale posúvajúci značku opäť ďalej. :yes:
No myslím, že toto se povedlo ! A hodně mi připomíná Range Rover.
Krásný a jednoduchý interiér. Je vidět, že se z Ocean Race něčemu naučili a tím je právě dizajn ala jachta. Specialitou je pak použité dřevo, které se mi u žádné jiné automobilky nelíbí, ale volvo umí ! Osobně jsem se bál, že to bude jen větší XC 60tka, ale díky bohu povstal úplně jiný automobil. Vsadím se s vámi, že se bude prodávat lépe než jakékoliv jiné SUV této velikosti.
jo ... je to taky svedsky RR... suhlas.... krasne monumentalne auto.... som prijemne prekvapeny.... ked si vezmeme na akej dizajnovej vlne sa nesie v40 alebo s60 tak toto je pekny skok dopredu od volva ... co skok.... trojskok hodny vykonu edwardsa :yes:
Ja bych se osobne nevsazel. Na D3 nabidku to nema ani technicky ani statusem. Koneckoncu stavajici XC90 byla zpocatku sice celkem uspesna, ale na prodeje D3 se ani ona nechytala.
Taková kráva s nahoněným naftovým čtyřválcem a 6V žádný? To je trapný, na takovou váhu a odpor vzduchu a gum bude spotřeba vrcholná a akcelerace velmi nízká.. >:-[]:no::no:
Kromě samotného znaku na masce bych nepoznal, že se jedná o Volvo.A interiér- už vůbec.Krásné středové panely jsou zřejmě minulostí.Škoda. Za mě- tragédie, jasný krok vedle.
Som toho názoru, že pôvodná XC90 je doteraz výborné auto, ktorému v zásade nič nechýba ale toto čo teraz Volvo vypustilo mi vyrazilo dych. Žiaden šport, čistá severská elegancia. A ten interiér ma dokonal... Auto roka 2015
Jako vlastník staré XC90 musím říct že tahle se mi líbí daleko víc, i když už není tak originální. Ale stejně bych jí nechtěl jednak kvůli motorům a taky ten dotykáč ovládající skoro všechno se mi příčí... zlaté čudlíky ;-\
Já po těch krásných Volvo Concept Coupé a Volvo Concept Estate čekal daleko víc. Ale bohužel ten designový jazyk strašně umírnili.
Ty dotykáče jsou jen móda. Nakonec si všechny automobilky uvědomí, že přenastavit radio nebo klimu na dotykáči bez pohledu na displej nejde, kdežto u hardwarových tlačítek to s trochou cviku zvládne každý. Jednou se k tlačítkům u základních funkcí všichni rádi vrátí. Stačí si vzpomenout na osmdesátá léta, kdy všichni museli mít digitální přístrojovku: [odkaz] . Po pár letech to přestalo být "in" a displeje se vrací až teď. Stejně ale vesměs simulují klasické budíky.
Umělecký dojem za plný počet. Interiér krásně dotažený v "yacht stylu" nemusí sedět každému, ale pro cílovou skupinu je to lahůdka, exteriér je sice postavený na jednoduchém bočním profilu, ale o to více dává vyniknout detailům jako jsou přední, ale především zadní lampy nebo gril.
Technický dojem rozpaky. Čtyřválcové diesely a benzíny o výkonech, které se dnes dávají do mainstreamových kompaktů či sedanů střední třídy, ale především nejsou svou kulturou důstojné takto vyšperkovaného stylu, to mi k velkému SUV prostě nesedí. To mi přijde jako u prodejce Sunseekra dostat na otázku po motoru yachty třídy 155 odpověď nenápadným pokynutí hlavy směrem k pádlu přivázanému provázkem k boku lodi. To je prostě trapas, který fajnovější klientela podle mě bude těžko překusovat.
Po fotkach krasneho interieru, svetel a vlastne i konceptu XC clovek cekal pecku, ktera definuje smer znacky na dalsi desetileti a ono to dopadne takhle... Zvenku uz to neni ten masivni, luxusni a majestatny, ale stale poctivy a rodinny severan, na ktereho je vzdy spoleh. Je to dalsi mestske neosobni SUV pro cinske zbohatliky. Alespon na fotkach pusobi daleko subtilneji. Nevim, jestli je to tim "ctyrvalcovym" previsem, nebo drobnymi svetly, ci nizsi maskou. Zepredu mi hodne pripomina tohle: [odkaz] Abych jenom nekritizoval, v te cerne to z urcitych uhlu nevypada spatne a zadek, pokud neni na narazniku deset pater nalepenych spoileru, vypada zajimave. Ale tu pozitivni auru, ktera vyzarovala z minule generace tu nevidim.
som velky fanusik volva,ale toto je pre mna velke sklamanie.... velmi zvlastne to na mna posobi.... jediny pekny pohlad na auto je priamo spredu... zvysok...cudne svetla,cele auto posobi ako by ho niekto na tie kolesa zhora zatlacil,taky jazvecik,cele je to nejake disproporcne.... :-(
Naprosto nádherné auto, dokonalá světla. To hnusné dřevo, které dávají do mercedesu a dalších německejch aut vypadá jak od kolotočářů, tady nádherné světlé dřevo. Designově se ted Volvu nic nevyrovná. a 400 koní naprosto dostačujících
Po těch obstrukcích jsem čekal více. :-) Vertikální displej působí dost zvláštně a exteriér bych zhodnotil "neurazí-nenadchne". Minulá generace zůstala nepřekonána.
Jen tak na okraj, potkal jsem párkrát X5 a musím uznat, že taková hrůza jako na prvních fotkách to není.
Prohlížím si ho stále dokola. Fotku po fotce a stále přemýšlím zda bych autu uvěřil to, odkud pochází. Nebýt znáčku na kapotě a typických zadních světel tak mu určitě mnoho lidí typuje jiné jméno. Už vím co mi tam tak strašně vadí. Nejsou to zbytečné trojúhelníčky ''přilepené'' ke světlometům ani profil trochu připomínajicí VW Touareg.(posledními okny) Je to malá designová navázanost na současné modely.
Ano, nesmí to být jen nafouknutá šedesátka, ale stejně jsem čekal mnohem výrazněji devadesátku křičet do světa ''Jsem Volvo!''. A to ze všech úhlů, nejen nádhernou zádí s NEděleným víkem kufru. Je to správně?....ukáže se časem až emoce opadnou a trochu se okouká. Zatím trochu rozpaky a výraz tváře čtvrtého smajlíka. ;-\
...volvo mám hrozně rád a vůbec cokoliv severského, líbí se mi, že jdou vlastní cestou, stejně jako v gumách finský nokian, tak Volvo dělá to samé v celých autech.
Na design ze předu si budu muset zvyknout. Trochu brutální mi přijdou vylezlá kola na obr. 42, to si myslím, že bude spíš jen chyba obrázku, protože na ostatních fotkách jsou lemy blatníků a na tomto ne.
Jinak uvnitř super.
těším se až ho uvidím na živo.
Jinak všechna čest volvu. to co udělali pro bezpečnost se jim nedá upřít a patří jim za to velký dík a jejich auta odrážejí chladné seveřany s bouřlivým výrazem.
Takže zde prostě nejde napsat žádnou kritiku, k volvu bych si to prostě nedovolil.
naprosto souhlasím. když ona někdy kritika v podání mnoha lidí není objektivní. A pokud nedokáže být objektivní, tak by se s ní mělo šetřit.
To vidíš koneckonců tady, jak se hatuje na škodovku, objektivní kritiku by jsi v těch příspěvcích našel teda jednu, možná dvě...jinak je to jen obvyklá kritika ve stylu, že škodovce se neodpustí vůbec nic.
Ale ono obecně češi škodovku rádi nemají, na ní jsou bezkonkurenčně nejtvrdší....
Uprimne dost som sa obaval novej XC90 so vsetkymi tymi tajnostami a spy fotos ale tento design ma fakt dostal. Myslel som si ze stara xc90 je dokonala ale oni to dokazali este vylepsit. Ta majestatnost a elegancia... nadhera. Akurat ten display vo vnutry je pre mna jedine minus. Ale zvysok interieru takisto 100%... len sa usadit a vyrazit... aj na kraj sveta.Mat navyse tie peniaze tak nevaham ani sekundu ale zatial si vystacim so svojim starcekom predchodcom. Volvo gratulujem :-)
Veď je to ako pre dôchodcu z Tirolska !!! Čo je na tom krásne ? Predošlá generácia mala šarm, toto je niekde medzi SUBARU a HYUNDAI, skrátka nudné ako fras ! 8-s:no::no::no:
Uvidíme, nažívo snad ok. Ty tovární obrázky jsou docela nešťastné, na tom, co redakce vybrala jako titulní ten čumák a celkové vyznění snímku dokonce vypadá jak kříženec Yetiho a X3ky. No, na opravdovém snímku působí zvláštně ty lemy blatníků. [odkaz] Obešel bych se tedy i bez těch záběhů směrovek do boku, ale bez toho by to taky nevypadalo úplně dobře. Podle mě se měli více držet již představených konceptů a udělat celou příď trochu jednodušší, ale počkejme se soudy až to bude jezdit na našich silnicích.
Ano, po namlsání se různými rendery, malůvkami a detaily jsem čekal, že pro mě shození plachty bude znamenat ránu do hlavy a oslnění.
Nestalo se tak, údery jsou menší a tvořený spíš jednotlivostmi než celkem. Nechápejte mě špatně je to působivý a obecně pohledný auto, jen mi chybí ta očekávaná špetka náboje něčeho navíc.
Trochu jako obrovskej dort pro oslavence, kde kromě obligátní polevy chybí na vršku marcipán, šlehačka a svíčky. Dort je výbornej, čerstvej, voní...jen to prvotní poklesnutí čelisti se nekonalo.
Celkově až na z některých úhlů divně kolmý čelní sklo a zbytečně rozháraný tvary zadních světel je auto pěkný, markantní příď nenechá nikdy nikoho na pochybách cože se to zjevilo ve zpětným zrcátku. Interiér je kouzelnej, jen středovou konzoli bude potřeba vidět a vyzkoušet infotainment naživo.
Motory? Zrovna u XC90 bude stačit na SUV "rozumná" dynamika a jejich kvalitní odhlučnění, zda-li někomu bude reálně chybět brumlající naftovej pětiválec je těžko říct. Mě ani ne.
Závěr? RRS sedí zase pevněji na trůnu nejhezčího dospělýho SUV.
Vidím to velmi podobně, po prvním rozkliknutí fotek, rozpaky. Ty obrázky studie s velkými koly a šiřokým postojem dělaly dojem, že nová XC90 bude o řád dynamičtěji pojata, z hlediska designu. A v reálu jsme dostali... no, XC90 klasické SUV, design je mixem nových trendů volva a tvarů původní XC90. A ono to nakonec nevypadá vůbec zle, jen ten wow efekt tam prostě není. Vnitřek o.k., to ve volvu uměli vždycky a souhlas s displayem infotainmentu, bude třeba vyzkoušet, vše přes dotykáč je sice řešení, které je v kurzu, ale ne každá značka ho zvládne tak, aby dávalo smysl. Každopádně, auto je to majestátní, nové markanty volva (maska, optika) fungují, XC90 bude vizuelně lépe fungovat s tmavšími odstíny laků a co největším rozměrem kol, tím že v zadní části auto zbytnělo (podobný efekt jako u X5) jsou velká kola nutná. ;-)
Jo, a souhlas s RRS, "sportovní" krabice od Range je designově zatím nepřekonaná. :-):yes:
To si nerozumíme, myslím wow efekt, který se dostavil s prvními skicami a rendery. Jen sáhni do paměti, případně zalistuj v diskusích pár měsíců zpět, ten pokřik, "žů, tohle dynamickým designem našlápnuté auto má být Volvo? No, to je změna kurzu. Bravo a tak dále..." :-) to bylo leitmotivem těchto diskusí. V reálu je tu "just" Volvo, hezká účelná krabice, žádná změna, a jak říkám, nové markanty fungují a postrkují XC90 do této dekády. Za mě o.k., jen to není to, co napovídaly skici a rendery. ;-)
Ale hoši...vy furt velká kola, velké výfuky.... tož sme na tuzingovém srazu nebo co? ... chápu. dnes je leckdo deformován různými pakety, ...- line atd. Ale tu jsi v chrámu ne na tržnici >:D;-)
Výfuky netřeba, kola větší by tahle kastle snesla. On třeba design Range je ve velké míře opřen právě o velká kola. A abychom si rozuměli docela, nejde o to mít co největší ráfek s nízkoprofilovou gumou, jde o velikost kola jako celku, když mrkneš např. na to jaký profil bočnice má RRS na dvacítkách ve srovnání s X5 například, pochopíš, XC90 je na tom podobně jako ta X5, malá kola utopená ve velkých blatnících s velkou masou plechu hlavně nad zadním kolem. ;-)
Souhlas. Mnoha slovy (jsi ještě rozjetej z Fábie, viď >:D ) jsi popsal to, co bych shrnul jako "hezké, ale na kolena padat nebudu". Naživo možná zapůsobí víc. Nicméně trůn se ani nezakymácel a .....XC90 si někdo splete i s Picassem. >:D >:D
V tom světlém interieru na fotkách vidím jiný typ voliče AT než je v autě s tmavým interiérem, tam je jakýsi plexisklový, či co. Nemáte potuchy, co to je? Hybrid?
No na to že sa čakalo na tento ,, zázrak ,, 15 rokov som sklamaný ako nikdy !
Čakal som dynamickejšie tvary ako u S40 ,S60 a X60, toto je dizajnovo niekde , čo ja viem kde .... Interiér je OK, technológia určite tiež, len ten dizajn, ten dizajn ..... 8-s:no:
Vidím, že tady dost lidí kritizuje tuhle novinku od Volva. Za mě má ale téměř plný počet. Jedinou výtku k designu bych měl při pohledu zezadu (příliš velký prostor ničeho kolem SPZ) a k motorům (nejsou 4 válce málo?). Bál jsem se, co příjde a jsem velmi příjemně překvapen :-!
Tak designove ten interier neni uplne nejhorsi (v porovnani s exterierem), vadi mi tam akorat ten svisly dotykac ala Tesla. Ovsem jako zasadni otazku bych videl jak dlouho ten interier bude takhle vypada, protoze po zkusenostech s "kvalitou" materialu v interierech Volva pouzivanych poslednich pet let bych mel v tomto ohledu jiste obavy.
Myslím, že tu pár majitelů Volv z posledních let je, v jednom jsem i jezdil a přestože má řádnou porci km, dostojí své prémiové ceně. Bez pardonu a skrupulí.
Volvo patří k mým oblíbencům. Alespoň prozatím. Pokud ale půjdou cestou nové XC90, tak ho nezavrhnu, ale už to pro mne nebude znamenat to co pro mě Volvo znamená ted.
Jakožto léta prodávaný model XC90, který dodnes působí skvěle a málokdo by mu typl tolik let. Představuje přesně to, co pro mě Volvo je. Chladný severský design s ostrými liniemi, mající na sobě přesně to, co co auto má mít a nic co mít nemá. Volvo se vždy svým pojetím ztvárnění odlišovalo.
Bohužel mám pocit že s tím je teď konec. Samotné nové XC90 nemohu hodnotit jako ošklivé, dokonce se dá říct, že se mi líbí, ale už to pro mne není "to Volvo" jak by jsem si ho představoval. Něco mu chybí, něco mu přebývá. Vnějším designem se více zařadilo mezi "ostatní". Skoro z toho má člověk pocit, že něco z toho Volva už člověk někde viděl. To bylo právě to, co Volvo odlišovalo.
V interieru mám dvě výhrady. Stále nemusím digitální přístrojový štít, ale s tím se v dnešní době už moc udělat nedá a zanedlouho to bude standard ve všech třídách.
Co mi tam ale vůbec nesedí a nelíbí se mi to, je multimediální panel orientovaný na výšku. Nesedí mi tam a nelíbí se mi tohle řešení. Jako nejlepší stále považuji zasunovací obrazovku, jako má například Audi, nebo některá Volva. Na šířku orientovaná obrazovka "vhodně" zakomponovaná do palubní desky je taky celkem v pohodě. Ale pak tu jsou tablety na tyči ala MB a teď tablet na výšku v XC90. Je to každého pohled, ale mě se to nelíbí.
Poslední a hodně podstatná věc je absence vícelálcových motorů, než je čtyřválec. Do auta takové velikosti se dá brát dvoulitrový R4 jako základ, ale ne i jako vrchol. Ač se svými parametry "vyrovnají" některým šestiválcovým motorům, tak šestiválec by měl být jako "standard"
Nové XC90 se mi líbí, nebude to špatné auto, ale tím to u mě končí. Volvo nadále pro mě zůstane tohle
To se Volvu opravdu povedlo, tomu říkám chladný severský dizajn, který přemaloval synek komunistického majitele značky Volvo. V Číně to bude mít úspěch a o to jde především. Za zmínku také stojí středova konzola s obludným panelem. Nešlo tam namontovat ještě větší? ;-\
Tohle je asi první auto, na které se rád budu dívat zezadu... je to jediný pohled, ze kterého se mi líbí. Jinak vypadá jako hodně nepovedená čínská kopie Volva.
Věděl jsem, že tu jednou k předmětné premiéře napíšu tři až pět... tisíc slov. Teď však sedím před monitorem a třesou se mi prsty tak, že se nezmůžu ani na jeden zvednutej palec. No nic, vyťukám to něčím jiným...
I smysly ztopořené na hranu možností, koupu si estetiku v balzámu krás. Dokonalé, dokonalé, dokonalé... dokonalé. Počítám, že od zítřka konkurence začíná své modely vyprodávat přes slevové portály.
Kabina, no to je chrám umění a vkusu, pohledová a materiálová ambra. Ke karoserii jsem měl po prvním shlédnutí jen jednu malililinkou výhradičku, a to k přílišné plochosti přídě, jenomže při dalším pozorování vyšlo najevo, že plasticita se dostaví až při živé kopulaci. Žár nekončí, žár trvá.
Puncovní značka je jasná - Viking v kvádru od Brioniho.
to volvo vyzera ako do kamena vytesane... nadherne umelecke dielo :yes:
ja neviem co sa tu poneiktorym vecne nespokojnym zase nepaci.... ale lepsie to uz vyzerat snad ani nemohlo... dokonalost.... volvo palec hore, co palec ... ruky hore :yes:
... trošku jsem si zalemploval. Nevěděl jsem, jak téma uchopit, prsty na klávesnici, oči upřené....na Vikinga /...mimochodem děkuji za převzetí do pera mého pojmenování Viking/ .... Tak krásně a mistrně zvolit slova, -- "I smysly ztopořené na hranu možností, koupu si estetiku v balzámu krás. Dokonalé, dokonalé, dokonalé... dokonalé. Počítám, že od zítřka konkurence začíná své modely vyprodávat přes slevové portály." GTI
Dovolím si postavit se na hranici politý benzínem: na tohle nemá konkurence odpověď.
Jen si dovolím trošku poupravit: Ledový žár nekončí....
...to je to, co Tě osloví. Někoho škrábne jako laškovná šelma při hraní a toužíš si hrát dál. Někoho však, toho humpoláka, pořeže jako cirkulárka při trojce v krvi.
Volvo XC90 je Tvým chrámem, Tvou tvrzí na poli bitevním, na našich cestách. Všichni ostatní uhánějí, křičí, jsou rychlejší, lepší, ...ší, ...ší.... Ale Volvo Tě chrání a hýčká. Nenechá povyk ukřičenců doléhat ke Tvým uším. Jediné, co uslyšíš je tlukot svého srdce, dech své rodiny.
Volvo nám dalo nový rozměr kabiny, pracovny, obýváku, jachty. Dynamika, luxus, útulno...pocit.
Volvo se nekupuje, Volvo se chápe a volí. A buď na to máš nebo nemáš. Jednoduchá matematika.
Volvo nastavuje parametr jezdecké hlavy, kde jasně ukazuje, jak vyzrálý jsi jezdec a jestli máš odřízeno nebo odlízáno nebo odviseno na plotu bazaru.
A to nás oddělí... jedni z nás se důstojně a gentlemansky Volvu představí, ti druzí stáhnou kalhoty /kalhotky/ a budou onanovat.
inak neuveritelny posun vpred [odkaz] ... stavajuca xc60 po facelifte vyzera snad ako 10 rokov starsie auto vedla novej XC90 ;-) ... ten generacny rozdiel je citelny.... a mne sa novy smer dizajnu u volva pozdava.... tesim sa na dalsie modely
>:D neškrábne a nepořeže...je to moc kulatý...ale to nadšení pro jeden model jedné značky...taky jsem to tak měl. Teď už vím, že rozhodují jiné věci než charisma...tedy u technických výrobků, ke kterým já auta řadím. A tak, přestože mohu mít rád Volvo nebo Land Rover, vím, že vždy po srovnání s modelem od D3 to dopadne stejně, jako dopadla s Německem Brazílie :-) Musím ale uznat, že nový RRS udělal velký krok a proto dám šanci i tomuhle "podmotorovanému" Volvu, uvidíme při testu...
... :yes: ...tu nejde o nadšení do jedné značky. Nadšený jsem jen do 911ky. Ale umím okem hodit na každé auto... Tohle je parádní dělo, které v sobě nese odkaz a dotýká se i budoucnosti. Co více si přát? ... technika... no, tedy vlastně motory, protože technika je absolutní top, tak motory... to uvidíme, jak to bude ladit. osobně mi je líto, že nenechali pětivál. Ten je už vychytaný, spotřeba do 9ti. Kultivovanost. No ale nechme se překvapit. :-)
Thomas Ingelath není žádný mistr designu, a nyní prezentovaný výsledek tomu odpovídá. Nedokázal prosadit ani trochu prvky, které by byly atraktivní pro Evropany, šel cestou nejmenšího odporu: tohle se bude líbit v Rusku, v Číně (a dalších asijských zemích) a trochu taky v u-es-ej.
Zarážející je především značně předimenzovaný výkroj podběhů: ani největší nabízená kola (tradičně prezentovaná na iniciačních snímcích) je dostatečně nevyplní. Za nepochopitelné považuji také utopení kol v karosérii buď její příliš velkou šířkou, nebo naopak úzkým rozchodem vpředu i vzadu.
Nové XC90 jde designově stejným směrem, jako Mitsu Outlander: rozkydnutá, nafouknutá a neforemná masa plechu bez špetky dynamiky a rafinovanosti. A ona oslavovaná přístrojovka? není to s ní špatné, vydělává hlavně na opravdu prémiově vypadajících materiálech a také sedadla vypadají na fotkách velice atraktivně. Ale že bych jásal na dotykáčem uprostřed přístrojovky, který nahrazuje smysluplné množství tlačítek pro přímoý přístup k funkcím změtí nepotřebného množství informací a ikon, jež žádný sofér nemůže kontrolovat ani intuitivně ovládat? To ne, to po mě nechtějte...
:-)
Víš, XC60 je poprávu a zcela bez výjimky nejhezčí SUV. A nic jiného, než vnímání krásy tady nekomentuju. Tahle nová devadesátka má do krásy tak daleko, až to zamrzí. Podle mého názoru změna šéf-designera volvu velmi ublížila.
U Volva se nesmí psát názory nesouhlasící s novým designovým směrem? Mně se to taky nelíbí, Čína z toho září na míle daleko. Na druhou stranu, říkám už dlouho, že evropský trh nikoho nezajímá...
Ano, O2 opravdu respektuji.
Fotky nového XC90 jsem od rána prohlédl mnohokrát a přetrvává ve mě jasný názor: Steve Mattin vedl design Volva velmi dobrým směrem a auta jeho týmu (XC60, V40, S/V 60) se mimořádně povedla.
XC90 bohužel na ně nenavazuje a je to velká škoda.
To však neznamená, že bych se obával o prodeje tohoto modelu v příštím roce (a dalších letech): kvalita materiálů vypadá výborně a každý kupec jistě ocení vysokou dávku pocitu luxusu, kvůli kterému se peníze za takováto auta utrácejí.
Přesně tak! Vypadá to ještě hůře, než jsem čekal. Je to jakási bezpohlavní krabice, které chybí antická krása dosavadní XC90. A displejové sdružené přístroje to je už úplný ***ismus... fujtajbl! :no: Jediné, co dává tomuto vozu alespoň nějaký styl, jsou dostatečně velké výkroje na kola. A je moc dobře, že to nesledovalo úchylný směr designu, který je vidět na současném XC60, jenž se Volvu zcela nepovedl. :no:
Myslím, že cena ojetých XC90 poletí nahoru a tohle si u nás tolik kupců, jako dosavadní model, už nenajde.
Řekl bych, že Volvo tak dlouho lavírovalo mezi vkusem konzervativních zákazníků, kteří preferovali dosavadní XC90 právě pro jeho přednosti a vzhled, na straně jedné a vkusem mladých a mentálně nevyzrálých fast manažerů, kteří preferují tragicky nepovedený (podle mého názoru) design XC60, až se jim podařilo vytvořit něco, co se nelíbí ani jedné ani druhé z těchto dvou odlišných skupin potenciálních kupců. :no:
Optimálnější by tak asi bylo zvětšit dosavadní XC60 na nějakou XC80 ;-) a ještě ho víc přizpůsobit požadavkům generace, které nerozumím a vedle toho zachovat ve výrobě dosavadní XC90 a pomalu ji dále kultivovat facelifty.
To auto je skvostné, skvostné, skvostné, né, né, né... Design se opravdu povedl. Nicméně, přiznejme si, že si ho Volvo nevymyslelo. Zpředu je jasná inspirace Q5/7 od Audi. Odmyslete si středový diodový proužek ve světlometech a uzříte Qčko. A zezadu je to jen lehká inovace staré generace. Z boku to není tak lehké, jak bych si představoval, trošku moc těžkopádné. Volvo udělalo krásné auto, ale takhle bych si spíš představoval něco jiného, toto je takové neVolvácké, sice pěkné, ale üplně vybočující. Skoro možná až moc zbytečně. Ale interiér mne dostal. Lepší krásu jsem neviděl, a to jsem zarytý fanda M-B. Tak sametové, a přitom lehké, inovativní, kinetické... Všechno do sebe dokonale zapadá, a kudrlinky navrch pouze přímě zluxusňují celkový dojem. Dlužno dodat, že technicky Volvo asi na D3 stačit nebude, ale kdo chce auto, které tvoří třídu samo pro sebe, kopí si Volvo XC90 - nádhera. :yes::yes:
dopadla tak ako sa dalo cakat, s tym nic nespravime.... doba si to ziada, nie som nadseny ze terenaky su nahradzovane skatulami do mesta.... ale uprimne... dalo sa to cakat ze takto dopadne vitara.... a ja uz aj viem ako dopadne defender... alebo teda tusim ako dopadne... lenze s tym nic nenarobime
Ano, Vitara na jediné zveřejněné fotce vypadá dost nezvykle a v jejím případě se odklon od off-roadu k SUV moc nepovedl. Asi, tedy, myslím...
... jak píšu nahoře: pohleďte na dnes prezentované "studie" vozů Lada (Vesta a X-Ray 2) na moskevslém autosalónu, a uvidíte, jaký šmrnc a charakter dokáže bývalý "volvák" Steve Mattin vtisknout dokonce i levným, masovým produktům.
Po 12 letech prislo volvo konecna s modelem nahrazujicim dlouho regnujiciho krale nabidky.
IMHO nejedna se o nic extremne krasneho, ani neobycejneho, ale to nebyl ani to predchozi, vyvazenost a nesmrtelny design z nej udelal krale. Nemam o tom pochyb, ze u noveho modelu to bude stejne.
Tady narikajici cinanofobni komunita (ktera si plete cinske vyrobky a produkty zapadnich firem s cinskym vlastnikem,, hazeji je do stejneho pytle, by v tom ten pekingsky design nevideli, kdyby vlastnik volva byl neznamy...)
No ja neviem. Prvy dojem z exterieru je znazne rozpacity. ;-\ Vyzera to ako velka pojazdna luxusna skatula. Zo sikmeho pohladu z predu mi ten tvar karoserie trochu pripomina Landcruiser. Na toto auto ako na celok si bude treba zvykat. Range Rover sa asi zatial nemusi obavat.
Na toto jsme čekali 15 let? Všichni lidé v okolí, kteří měli XC 90 už dávno mají Touareg, X5 nebo LR. IMO tento vlak jim už prostě ujel. Měl jsem XC 70, mám S60 nikdo mě nemůže nařknout, že automobilce nefandím nebo preferuji jiného výrobce. Toto je mastodont, hnusná maska, proporce. IMO když vydali XC 60, stačilo ji zvětšit o 30 % a mohli mít XC 90 už dávno a 100krát hezčí. Interiér je hezký, pěkné materiály, kvalitní dřevo (soudě podle fotek), sedačky asi ergonomicky na jedničku, obrovský posun proti tomu, co předvádějí v přístrojové desce v dnešních modelech, ale to je vše. Navíc bych čekal hned na začátku víc o plug-in hybridu, třeba vysvětlení, proč opouštějí koncepci dieslu a elektřiny? Kam se vytratila plug in V60, kterou tak vychvalovali ve Frankfurtu?
Asi začnem Volvu fandiť a bojím sa, že po ňom začnem túžiť. To koľko detailov a maličkosti je v tomto aute prepracovaných - a to súdim zatiaľ len z fotiek - to sa len tak ľahko okrem skutočnej prémie nevidí.
Vôbec nevadí, že tu sú teraz rôznorodé reakcie. V tomto prípade si dovolím predpovedať jednu vec. Tento dizajn bude dozrievať ako víno a bude to konečne po dlhšej dobe oživenie a okrasa na cestách... (nie že by nejazdilo aj teraz veľa pekných áut, ale toto bude jedno z tých originálnych a výnimočných)
PS: Nehovorte mi, že Volvo upustilo od svojho dizajnu. Zásadnú zmenu robí možno optika predných svetlometov. Ale toto je proste Volvo so svojimi absolútne typickými črtami. Len s jedným rozdielom - v tej najlepšej forme!
[odkaz]