Po vzoru sedanu Q50 dostal také větší Q70 vznětový čtyřválec původem od Mercedes-Benzu. V porovnání se zážehovým šestiválcem 3.7 je jeho výkon takřka o polovinu nižší a méně než poloviční je také spotřeba.
Přesně tak. Starší verze stránek/ konfigurátoru, kolikrát neaktualizované technické údaje a chyby v materiálech. Nejlepší je to vzít od zdroje, který je navíc velkým trhem. I v německých materiálech se občas nějaká chyba najde, ale je jich méně a rychleji mizí.
má nějaká relevantní data o poruchovosti jaguaru XF a maserati Ghibli, která podpoří větu, "Tady je v sázce také spolehlivost a ta jak známo Britům a Italům (jakkoliv jsou obě zmíněná auta jízdně dokonalá) nikdy moc nešla."?
Žádná relevantní data nemám. Bylo to jen takové rýpnutí. Nicméně třeba naše generální ředitelka jezdí Ghibli a ted musela asi dva měsíce jezdit v Puntu. Nicméně asi se shodneme na tom, že historicky vzato spolehlivost Britům ani Italům moc nešla.
Historicky vzato áno s tým nejde nesúhlasiť. Ale v článku sa pojednáva snáď o posledných generáciách? A na základe jedného kusu p. riaditeľky vyvodzovať takéto všeobecné súdy nie je najlepšie riešenie nemyslíte?
To samozřejmě není, nicméně bylo to řečeno s nadsázkou. Zřejmě jste to asi nepochopil. Nebo fakt nevím. Upřímně vzhledem k povaze článku to ani není důležité. Berte to jako takovou spekulaci. Nikoliv jako fakt. Tak to bylo z mé strany zamýšleno. Ale jestli jsem se Vás nějak touto informací (nebo dle Vás dezinformací) dotknul (třeba jste majitel bezchybně fungujícího Ghibli nebo XF), tak se omlouvám. O auto paní ředitelky nejde. To bylo napsáno jen pro zajímavost. Mám-li být upřímný, tak mně se třeba XF líbí více, než Infiniti Q70. Ghibli se mi vzhledově moc nelíbí a ani jsem v něm nikdy (na rozdíl od XF) nejel.
Ghibli jezdí lépe než XF, resp. lépe než cokoliv ve třídě, ale z hlediska uživatele je to na danou třídu nepřijatelně otravné auto se spoustou přešlapů. XF se chybek, které ho při srovnání s D2 (aktuální éčko je mimo) mírně sráží (prostor, infotainment, absence awd s dýzlem) zbaví už s nadcházející generací.
Mě šlo spíš o to, že tyhle věty o pověstech poruchovosti jsou dost zavádějící, ano, takový S-type nebyl etalonem spolehlivosti, jenže je tu XF, už nějakých osm let, a popravdě nevím o tom, že by proslulo pověstí auta stojícího v servisu. Naopak netuším nic o spolehlivosti tohoto velkého Infiniti ani jeho předchůdců, u nás je to naprosto okrajové auto, a vztahovat na něj předpoklad "pověstné japonské kvality", mi přijde mimo mísu, jednak žádná pověstná kvalita ve vztahu k zemi výrobce neplatí, jednak je to auto v tom podstatném Mercedes. Prostě mi ta věta Vaše věta nepřišla moc fér. ;-)
Díky za rozumné re. Vidíte a mně se XF tehdy strašně líbilo jak jezdí. Bylo to o dost lepší, než tohle Infiniti. Že Ghibli jezdí ještě lépe, tomu asi i mohu věřit. Italové tohle umí, nicméně Angláni taktéž.
P. Dusil, ja Vaše testy aj recenzie jazdeniek môžem a som za ne rád. Nie je veľa redaktorov s takým prehľadom a schopnosťou podať aj menej technicky zdatným opis fungovanie niektorýcch technických vecičiek. A práve preto, že sa o tom veľa viete mi to prišla trošku ako rana pod pás daným automobilkám. Inak nič v zlom. Držím Vám palce aj do budúcna.
keď je ten vyrývací deň...pozitivu je že tam nie je motor od vw :-! inak je hitoricky známo že hlavný problém italov bol v majitľovi a v servise resp.nebol :-|
niečo na pobavenie alebo poplakanie od des auto >:D
[odkaz]
asi tak na druhej alebo tretej strane :-! ak is si nevsimol tak sa to tam posuva po strane 1,2,3 pekny den aj tebe
ono aj keby sa to tam nepisalo tak uz len to ze ti nechu poistit auto je prinajmensom trapne >:D
normalne som rad ze mam 1.6mpi ale hadam do buduceho leta sa postasti neaky renaultsport/pripadne abarth :-|
Pre mna za mna nech sa ti postasti aj raketoplan.
Problem je ten, ze ak si to "vraj cital", pricom ja som cital vsetko, ( 4 strany ! ), tak to tam proste nenajdes. Su to len tipy niektorych asi tebe podobnych "expertov" :-!
S tymi poistovnami... - kazdy ma moznost vyberu... ;-)
Pekny den aj tebe.
PS: Ak si si nevsimol, pojednava sa tam zaciatok roku 2014 !!! - taky detail... ;-)
a tak indicie aj dalsich diskuterov ako najbeznesi model najbeznejsej znacky napovedaju odkial vietor fuka a len tak si cekni 3 stranu a 11. prispevok >:-[] a ty sa radis k tym ako spravnym experom? hm?
ok, pri tej kope tliachanic som hento jeho priznanie prehliadol. A co teraz ?
Moj nazor na dotycneho je, ze urobil nezmysel uz len tym, ze si na priemerne 500km na mesiac kupoval nove auto. - ekonomicky nezmysel. Ale jeho vec. Moj tatko na dochodku najazdi vacsi priemer a sam som mu poradil a vybral jazdene...A ak natrafil na taky "suprovy servis", ako je ten nas na Rosinskej, tak Pan Boh mu pomahaj... :-!
Za koho ma povazujes ty, moze byt mne vcelku jedno. Dolezitejsie je co viem a mam si moznost zistit a mat kvalitne referencie od spravnych ludi - a vdaka inym, kvalitnejsim servisakom a okruhu ludi, ktori chodia so svojimi autami ku nim do servisov, tieto vedomosti mam.
v rajci v servise dokazali prezut zetor naopak ;-) ja ta nepoznam ani ta nesudim a rovnako dalsich hovori sa ze pravdy su dve a tak to beriem sme na diskusnom fore tak kazdy ma pravo sa vyjadrit aj ked niekedy neviem >:-[] ja som pre teba "expert" a tiez je mi to jedno niekto ti sadne viac a niekto menej ;-)
Mít vypínání start/stopu a vyhřívání volantu umístěno u levého lýtka je ukrutná vychytávka. Nemluvě o ovládání infotainmentu, točit kolečkem a mačkat tlačítka pod displejem s nataženou a nijak nepodepřenou rukou je "bezva" věc, tuhle specialitku Infiniti dělal někdo, kdo prostě musel být za každou cenu originální. :no:
Třeba to berou tak, že řidič by měl mít ruce hlavně na volantu a ovládací prvky blízko. Ale pravda, s tou druhou variantou, s ovládáním na středovém panelu, nemám praktickou zkušenost.
Doporučuju zkusit, myslím to řešení Infiniti, než cokoliv zadáš, zdřevění ti ruka, nemluvě o tom, že za jízdy, kdy auto neustále mírně drncá je to hodně nešikovné.
Další z rodu Infiniti, které evropským okem nechápu.
Ta opuchlá naftová bárka není ani pěkná, ani elegantní, ani sportovní... Vlastně i na asijské poměry mi přijde dost ošklivá a laciná. Z venku i zevnitř.
Když se budu chtít odlišit od "sterilní" německé trojky, tak tu jsou dnes jiní kandidáti, kteří k té prémiovosti umí dodat vzhled.
Tak tohle bych si i uměl představit jako alternativu k D3, narozdíl od těch prapodivně zprohýbaných plechů Lexusů. Je škoda, že to nedělaj i v kombiku :-)
Neblázni, ;-) zvenku si sice nemá infi s lexem co vyčítat, ale lexus je uvnitř podstatně blíže D3 (z hlediska ergon. řešení) a v materiálech i provedení ji leckde předčí. Tohle je prostě jen Nissan za nekřesťanský peníze. A to říkám při vědomí dřívějších velkých sympatií k Infiniti, předchozích generace jsem jízdně považoval za jedinou konkurenci BMW, což dnes už taky neplatí.
ty si to zas rozluskol ... na motore od mercedesa nie je nic spatne ked ho sam predava ako premiovku, to skor motor z hjundaja je za tie love v genesise horsi pripad, aj ked ta V6ka je slusny motor co tam hjundee dava
nissan ma priemiovy aj ked tazko pochopitelny design u nas, spracovanie, materialy a celkovo uroven techniky nehovoriac o podvozku...citaj test... nevravim, ze by som si to kupil, ale tie tvoje dristy ma vzdy prinutia reagovat
No, ja neřešímted materiály, tahle auta jsem (Inf,Lex) sem nikdy zvlášť nezkoumal, ale mne se to Infiniti líbí víc, než Lexus, přitom Lexus v 90. letech dělal hezká auta, nyní je to za mne nejošklivější prémiová značka.
Já bych to uvdel ještě do jiného světla, za ty peníze bych si nekoupil zatim žádné auto >:-[] . Já se s tebou nepřu, peníze je věc druhá, (a value/money jakbysme) jen sem psal, že narozdíl od Lexusu se mi Infiniti celkem líbí :-) To je celé..... snad chápeš:)
tak si predstav, ze by si ho nekupoval ty, ale musel by si si v tejto sume vybrat sluzobne? ked ta uz dinar nazval praktikom, co prakticke by si vybral?
v materialoch a provedeni lexus leckde predci infiniti ? je to nissan za nekrestanske peniaze ? to iste je lexus a toyota, to ale neznaci, ze lexus nema daleko lepsie materialy ako toyota, preco mas dojem, ze infiniti ma plasty a kashkaia ?blbost ...
ci cadillac sa mi paci viac ako tento barokovy dinosaurus s motorom z medoura...... bez urazky ale uz aj o triedu mensia a podstatne lacnejsia mazda 6 na mna posobi lepsim premiovejsim presvedcivejsim a elegantnejsim dojmom ( a to aj v interieri ) ..... nemam nic proti infiniti ale toto co vidim v teste je uz hodne hodne za zenitom .... sucasna premiova vyssia stredna je uz kusok inde ... budme uprimni..... uz aj taky korejsky genesis by tohto dinosaura zhltol ako malinu a ... a o novom XF od jaga ani nehovoriac... to je uz uplne iny vesmir ... ina dimenzia
ty hjundaiouchylofil co sa tu stale odbavujes na korei ? este raz a naposledy motor z medveda je urcite lepsia zalezitost ako korea v genesise, mazda 6 ma priemovy design ? elegantny, sportovy to ano, ale mam dojem, ze ty nemas paru co je premiove
toto nie je za zenitom šašo ? [odkaz] je to hnus ale pre teba isto premiovejsi a presvedcivejsi, elegantnejsi
este ze si spomenul ten korejsky genesiss to je proste zralok co aj tvoju hlavu zhltne ako malinu nie len premiovu D3 a lexus, infiniti a ine mačky
Designově bych dal kdykoliv přednost té kii z tvýho odkazu před tou nádherou kterou obhajuješ. Když se ti nelíbí, jak ostatní píšou o tomhle Infiniti, zkus sám u popisu ostatních aut vynechat "hnus" .Tvůj vkus není jediný správný.
kazdy ma pravo oznacit cokolvek za hnus, pre mna to je ten korejec, v globale nemam potrebu obhajovat Q70, ale pokial niekto ako topper moze oznacit Q70 ako ´´ barokovy dinosaurus s motorom z medoura´´ + ´´je uz hodne hodne za zenitom´´ + ´´uz aj taky korejsky genesis by tohto dinosaura zhltol ako malinu´´ tak co je moc to je prilis ...
to jeho vecne porovnavanie uplne vsetkeho hlavne premioveho s posratou koreou ma dlhodobo znechutuje, to ako keby ti MC Donald kecal do Svíčkový...
akceptujem akykolvek rozumny a rozumne podany nazor, ale tieto jeho chore dristy to ma desne zerie
doporučuju se podívat na test Genesise třeba od Rastu Chvály atd...nejsem žádnej bojovník za H/K mám raději Jiné, ale možná už to chce krapet odložit předsudky. Jinak osobně považuju Lexus i Infiniti za opravdu zajímavé a hodně lákavé...víc jak celá slavná D3..škoda, že jsou to jen sedany.
nechci zasahovat do vašeho handkování, ale zrovna o genesis jse se otřel. U něj jsem popravdě po všemožných testech dost v šoku, že se to tak povedlo. sice nejsem cílový zákazník, ale vypadá to na solidní stroj...jen bych ulomil ten znak na přední kapotě :-):-)