Alko kalkulačka
Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

tabulka
| 27. 4. 2015 08:56
Vykon u BMW 520d je 140kw, ne 135, a zrychleni "sedmeho zari" asi taky nebude uplne spravne, ikdyz je to zajimava sifra. :-)

EDIT: a NM u te 5er taky nejsou 380Nm, ale 400Nm. ;-)
Avatar - boost.
tabulka
| 27. 4. 2015 10:14
No jo, teď jsem to chtěl napsat, že toč. moment mají taky špatně. Očividně si přečetli jen tvůj komentář a ani se neodvážili jít na bmw.cz.
tabulka
| 27. 4. 2015 10:18
Na bmw.cz je u 5er uváděno 135kW a 380 Nm.
Avatar - boost.
tabulka
| 27. 4. 2015 10:26
Aha, taky klasika. >:D

Tak hoši od ACZ, příště německé stránky.
Avatar - AUDIRS6
tabulka
| 27. 4. 2015 10:49
takze aj BMW ? ;-\
Mali by si v centralach tychto znaciek urobit poriadky s takymito vandrakmi !
Skodi to jak BMW, tak Audi ! ;-\
Avatar - boost.
tabulka
| 27. 4. 2015 11:19
Tohle bylo v ČR odjakživa, bohužel. A včera jsem našel v konfigurátoru pravopisnou hrubku - "Asystenční systémy." >:-[]
tabulka
| 27. 4. 2015 12:30
Takový šlendrián, je snad jasné, že to mají být "sistémy" ;-)
Avatar - speedfred
tabulka
| 27. 4. 2015 13:06
nemyslel náhodou slovo "asistenční" ?
tabulka
| 27. 4. 2015 14:11
Vyloučeno ;-)
tabulka
| 28. 4. 2015 14:19
Přesně tak. Starší verze stránek/ konfigurátoru, kolikrát neaktualizované technické údaje a chyby v materiálech. Nejlepší je to vzít od zdroje, který je navíc velkým trhem. I v německých materiálech se občas nějaká chyba najde, ale je jich méně a rychleji mizí.
Avatar - Dinar
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 09:43
má nějaká relevantní data o poruchovosti jaguaru XF a maserati Ghibli, která podpoří větu, "Tady je v sázce také spolehlivost a ta jak známo Britům a Italům (jakkoliv jsou obě zmíněná auta jízdně dokonalá) nikdy moc nešla."?
Avatar - wakantanka
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 09:56
tipujem, že ak na teba zareaguje, dostaneš nejakú štatistiku od Dekry či TUV v lepšom prípade, v horšom do bude JD Power a podobne. >:D
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 11:40
Žádná relevantní data nemám. Bylo to jen takové rýpnutí. Nicméně třeba naše generální ředitelka jezdí Ghibli a ted musela asi dva měsíce jezdit v Puntu. Nicméně asi se shodneme na tom, že historicky vzato spolehlivost Britům ani Italům moc nešla.
Avatar - wakantanka
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 12:33
Historicky vzato áno s tým nejde nesúhlasiť. Ale v článku sa pojednáva snáď o posledných generáciách? A na základe jedného kusu p. riaditeľky vyvodzovať takéto všeobecné súdy nie je najlepšie riešenie nemyslíte?
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 13:34
To samozřejmě není, nicméně bylo to řečeno s nadsázkou. Zřejmě jste to asi nepochopil. Nebo fakt nevím. Upřímně vzhledem k povaze článku to ani není důležité. Berte to jako takovou spekulaci. Nikoliv jako fakt. Tak to bylo z mé strany zamýšleno. Ale jestli jsem se Vás nějak touto informací (nebo dle Vás dezinformací) dotknul (třeba jste majitel bezchybně fungujícího Ghibli nebo XF), tak se omlouvám. O auto paní ředitelky nejde. To bylo napsáno jen pro zajímavost. Mám-li být upřímný, tak mně se třeba XF líbí více, než Infiniti Q70. Ghibli se mi vzhledově moc nelíbí a ani jsem v něm nikdy (na rozdíl od XF) nejel.
Avatar - Dinar
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 14:21
Ghibli jezdí lépe než XF, resp. lépe než cokoliv ve třídě, ale z hlediska uživatele je to na danou třídu nepřijatelně otravné auto se spoustou přešlapů. XF se chybek, které ho při srovnání s D2 (aktuální éčko je mimo) mírně sráží (prostor, infotainment, absence awd s dýzlem) zbaví už s nadcházející generací.

Mě šlo spíš o to, že tyhle věty o pověstech poruchovosti jsou dost zavádějící, ano, takový S-type nebyl etalonem spolehlivosti, jenže je tu XF, už nějakých osm let, a popravdě nevím o tom, že by proslulo pověstí auta stojícího v servisu. Naopak netuším nic o spolehlivosti tohoto velkého Infiniti ani jeho předchůdců, u nás je to naprosto okrajové auto, a vztahovat na něj předpoklad "pověstné japonské kvality", mi přijde mimo mísu, jednak žádná pověstná kvalita ve vztahu k zemi výrobce neplatí, jednak je to auto v tom podstatném Mercedes. Prostě mi ta věta Vaše věta nepřišla moc fér. ;-)
Avatar - Tomas Dusil, auto.cz
Pan redaktor
| 28. 4. 2015 09:21
Díky za rozumné re. Vidíte a mně se XF tehdy strašně líbilo jak jezdí. Bylo to o dost lepší, než tohle Infiniti. Že Ghibli jezdí ještě lépe, tomu asi i mohu věřit. Italové tohle umí, nicméně Angláni taktéž.
Avatar - wakantanka
Pan redaktor
| 28. 4. 2015 20:21
P. Dusil, ja Vaše testy aj recenzie jazdeniek môžem a som za ne rád. Nie je veľa redaktorov s takým prehľadom a schopnosťou podať aj menej technicky zdatným opis fungovanie niektorýcch technických vecičiek. A práve preto, že sa o tom veľa viete mi to prišla trošku ako rana pod pás daným automobilkám. Inak nič v zlom. Držím Vám palce aj do budúcna.
Avatar - speedfred
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 13:08
za to D3 bola spoľahlivá,ale už iba v historii.
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 15:37
keď je ten vyrývací deň...pozitivu je že tam nie je motor od vw :-! inak je hitoricky známo že hlavný problém italov bol v majitľovi a v servise resp.nebol :-|
niečo na pobavenie alebo poplakanie od des auto >:D
[odkaz]
Avatar - AUDIRS6
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 16:14
dylyny, a kde tam je spomenute ze je to koncern ?
Bud si to cele necital, alebo mas klasicku vestecku gulu s vyparmi THC >:D
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 16:20
asi tak na druhej alebo tretej strane :-! ak is si nevsimol tak sa to tam posuva po strane 1,2,3 pekny den aj tebe
ono aj keby sa to tam nepisalo tak uz len to ze ti nechu poistit auto je prinajmensom trapne >:D
normalne som rad ze mam 1.6mpi ale hadam do buduceho leta sa postasti neaky renaultsport/pripadne abarth :-|
Avatar - AUDIRS6
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 16:35
Pre mna za mna nech sa ti postasti aj raketoplan.
Problem je ten, ze ak si to "vraj cital", pricom ja som cital vsetko, ( 4 strany ! ), tak to tam proste nenajdes. Su to len tipy niektorych asi tebe podobnych "expertov" :-!
S tymi poistovnami... - kazdy ma moznost vyberu... ;-)
Pekny den aj tebe.

PS: Ak si si nevsimol, pojednava sa tam zaciatok roku 2014 !!! - taky detail... ;-)
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 16:47
a tak indicie aj dalsich diskuterov ako najbeznesi model najbeznejsej znacky napovedaju odkial vietor fuka a len tak si cekni 3 stranu a 11. prispevok >:-[] a ty sa radis k tym ako spravnym experom? hm?
Avatar - AUDIRS6
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 17:08
ok, pri tej kope tliachanic som hento jeho priznanie prehliadol. A co teraz ?
Moj nazor na dotycneho je, ze urobil nezmysel uz len tym, ze si na priemerne 500km na mesiac kupoval nove auto. - ekonomicky nezmysel. Ale jeho vec. Moj tatko na dochodku najazdi vacsi priemer a sam som mu poradil a vybral jazdene...A ak natrafil na taky "suprovy servis", ako je ten nas na Rosinskej, tak Pan Boh mu pomahaj... :-!
Za koho ma povazujes ty, moze byt mne vcelku jedno. Dolezitejsie je co viem a mam si moznost zistit a mat kvalitne referencie od spravnych ludi - a vdaka inym, kvalitnejsim servisakom a okruhu ludi, ktori chodia so svojimi autami ku nim do servisov, tieto vedomosti mam.
Pan redaktor
| 27. 4. 2015 17:30
v rajci v servise dokazali prezut zetor naopak ;-) ja ta nepoznam ani ta nesudim a rovnako dalsich hovori sa ze pravdy su dve a tak to beriem sme na diskusnom fore tak kazdy ma pravo sa vyjadrit aj ked niekedy neviem >:-[] ja som pre teba "expert" a tiez je mi to jedno niekto ti sadne viac a niekto menej ;-)
Avatar - Dinar
ergonomie
| 27. 4. 2015 09:47
Mít vypínání start/stopu a vyhřívání volantu umístěno u levého lýtka je ukrutná vychytávka. Nemluvě o ovládání infotainmentu, točit kolečkem a mačkat tlačítka pod displejem s nataženou a nijak nepodepřenou rukou je "bezva" věc, tuhle specialitku Infiniti dělal někdo, kdo prostě musel být za každou cenu originální. :no:
ergonomie
| 27. 4. 2015 10:47
Třeba to berou tak, že řidič by měl mít ruce hlavně na volantu a ovládací prvky blízko. Ale pravda, s tou druhou variantou, s ovládáním na středovém panelu, nemám praktickou zkušenost.
Avatar - Dinar
ergonomie
| 27. 4. 2015 14:06
Doporučuju zkusit, myslím to řešení Infiniti, než cokoliv zadáš, zdřevění ti ruka, nemluvě o tom, že za jízdy, kdy auto neustále mírně drncá je to hodně nešikovné.
Prémiová tržnice
| 27. 4. 2015 12:41
Další z rodu Infiniti, které evropským okem nechápu.
Ta opuchlá naftová bárka není ani pěkná, ani elegantní, ani sportovní... Vlastně i na asijské poměry mi přijde dost ošklivá a laciná. Z venku i zevnitř.

Když se budu chtít odlišit od "sterilní" německé trojky, tak tu jsou dnes jiní kandidáti, kteří k té prémiovosti umí dodat vzhled.
Avatar - lamal
Prémiová tržnice
| 27. 4. 2015 21:23
je elegantna a pohodlna, slusne jazdne vlastnosti, kvalitne postavena aj spracovana, vyraz lacna je iba tvoj ulet, na tom aute nie je lacne nic
Prémiová tržnice
| 28. 4. 2015 18:07
Design je laciný a okoukaný.
Avatar - lamal
Prémiová tržnice
| 28. 4. 2015 18:27
myslis ako tie americke rozozrane pomale kraksne s 2,0t ? >:D
Prémiová tržnice
| 28. 4. 2015 20:30
Těžko říct, co tím chtěl básník říci, ale ok ...
Avatar - pelikoš
Prémiová tržnice
| 28. 4. 2015 22:14
zato caliber je designový vrchol...
Avatar - lamal
Prémiová tržnice
| 28. 4. 2015 22:50
no to som chcel říci... a este par faktov k tomu
Prémiová tržnice
| 29. 4. 2015 22:19
Chytrému napověz, hloupého trkni ;-) Trk trk...
Avatar - Ozzman
Japonský manažer
| 27. 4. 2015 12:55
Tak tohle bych si i uměl představit jako alternativu k D3, narozdíl od těch prapodivně zprohýbaných plechů Lexusů. Je škoda, že to nedělaj i v kombiku :-)
Avatar - Dinar
Japonský manažer
| 27. 4. 2015 14:10
Neblázni, ;-) zvenku si sice nemá infi s lexem co vyčítat, ale lexus je uvnitř podstatně blíže D3 (z hlediska ergon. řešení) a v materiálech i provedení ji leckde předčí. Tohle je prostě jen Nissan za nekřesťanský peníze. A to říkám při vědomí dřívějších velkých sympatií k Infiniti, předchozích generace jsem jízdně považoval za jedinou konkurenci BMW, což dnes už taky neplatí.
Avatar - 3_diamanty
Japonský manažer
| 27. 4. 2015 14:13
nissan s motorom z mercedesa za premiovu cenu... to radsej genesis alebo lexus :yes:

bohuzial mam vazne obavy ze infiniti od nissana nie je zatial ani zdaleka tam kde je lexus od toyoty..
Avatar - lamal
Japonský manažer
| 27. 4. 2015 21:04
ty si to zas rozluskol ... na motore od mercedesa nie je nic spatne ked ho sam predava ako premiovku, to skor motor z hjundaja je za tie love v genesise horsi pripad, aj ked ta V6ka je slusny motor co tam hjundee dava

nissan ma priemiovy aj ked tazko pochopitelny design u nas, spracovanie, materialy a celkovo uroven techniky nehovoriac o podvozku...citaj test... nevravim, ze by som si to kupil, ale tie tvoje dristy ma vzdy prinutia reagovat
Avatar - pelikoš
Japonský manažer
| 28. 4. 2015 22:18
hy ge je vyloženě nebezpečné auto https://www.youtube.com/watch?…
Avatar - Ozzman
Japonský manažer
| 27. 4. 2015 14:45
No, ja neřešímted materiály, tahle auta jsem (Inf,Lex) sem nikdy zvlášť nezkoumal, ale mne se to Infiniti líbí víc, než Lexus, přitom Lexus v 90. letech dělal hezká auta, nyní je to za mne nejošklivější prémiová značka.
Avatar - Dinar
Japonský manažer
| 27. 4. 2015 14:50
Z toho, co a jak tu na acz píšeš, jsi zjevně praktik, pak věř, že kdybys měl ty peníze za auto dané kategorie vydat, Q70 si nekoupíš. ;-)
Avatar - Ozzman
Japonský manažer
| 27. 4. 2015 15:17
Já bych to uvdel ještě do jiného světla, za ty peníze bych si nekoupil zatim žádné auto >:-[] . Já se s tebou nepřu, peníze je věc druhá, (a value/money jakbysme) jen sem psal, že narozdíl od Lexusu se mi Infiniti celkem líbí :-) To je celé..... snad chápeš:)
Avatar - wikinko
Japonský manažer
| 27. 4. 2015 23:38
tak si predstav, ze by si ho nekupoval ty, ale musel by si si v tejto sume vybrat sluzobne? ked ta uz dinar nazval praktikom, co prakticke by si vybral?
Avatar - lamal
Japonský manažer
| 27. 4. 2015 21:08
v materialoch a provedeni lexus leckde predci infiniti ? je to nissan za nekrestanske peniaze ? to iste je lexus a toyota, to ale neznaci, ze lexus nema daleko lepsie materialy ako toyota, preco mas dojem, ze infiniti ma plasty a kashkaia ?blbost ...
Japonský manažer
| 28. 4. 2015 14:54
GS není vyloženě krasavec, ale ještě nedostal predátoří facelift a vypadá (v mých očích) celkem decentně. 450h je i příjemná motorizace.
Avatar - 3_diamanty
akykolvek jag alebo lexus
| 27. 4. 2015 14:06
ci cadillac sa mi paci viac ako tento barokovy dinosaurus s motorom z medoura...... bez urazky ale uz aj o triedu mensia a podstatne lacnejsia mazda 6 na mna posobi lepsim premiovejsim presvedcivejsim a elegantnejsim dojmom ( a to aj v interieri ) ..... nemam nic proti infiniti ale toto co vidim v teste je uz hodne hodne za zenitom .... sucasna premiova vyssia stredna je uz kusok inde ... budme uprimni..... uz aj taky korejsky genesis by tohto dinosaura zhltol ako malinu a ... a o novom XF od jaga ani nehovoriac... to je uz uplne iny vesmir ... ina dimenzia
Avatar - lamal
akykolvek jag alebo lexus
| 27. 4. 2015 21:16
ty hjundaiouchylofil co sa tu stale odbavujes na korei ? este raz a naposledy motor z medveda je urcite lepsia zalezitost ako korea v genesise, mazda 6 ma priemovy design ? elegantny, sportovy to ano, ale mam dojem, ze ty nemas paru co je premiove

toto nie je za zenitom šašo ? [odkaz] je to hnus ale pre teba isto premiovejsi a presvedcivejsi, elegantnejsi

este ze si spomenul ten korejsky genesiss to je proste zralok co aj tvoju hlavu zhltne ako malinu nie len premiovu D3 a lexus, infiniti a ine mačky
Avatar - AUDIRS6
akykolvek jag alebo lexus
| 27. 4. 2015 21:21
ja uz sa nad nim ani nerozculujem... ;-)
To je tak, ked niekto ma jasno podla obrazkov z monitoru... :-!
Avatar - lamal
akykolvek jag alebo lexus
| 27. 4. 2015 21:26
kazdy kto cital aj v minulosti prispevky topper1982 vie, ze to je chora hlava, no to vies niekedy sa neubranis debilite aj ked sa snazis :-|
akykolvek jag alebo lexus
| 27. 4. 2015 21:59
neříkám že toper je druhej jungman,ale slova bych krotil ;-)
Avatar - lamal
akykolvek jag alebo lexus
| 28. 4. 2015 18:06
ano nechal som sa uniest ... :-|
Avatar - _Karel_
akykolvek jag alebo lexus
| 27. 4. 2015 23:11
Designově bych dal kdykoliv přednost té kii z tvýho odkazu před tou nádherou kterou obhajuješ. Když se ti nelíbí, jak ostatní píšou o tomhle Infiniti, zkus sám u popisu ostatních aut vynechat "hnus" .Tvůj vkus není jediný správný.
Avatar - lamal
akykolvek jag alebo lexus
| 28. 4. 2015 18:12
kazdy ma pravo oznacit cokolvek za hnus, pre mna to je ten korejec, v globale nemam potrebu obhajovat Q70, ale pokial niekto ako topper moze oznacit Q70 ako ´´ barokovy dinosaurus s motorom z medoura´´ + ´´je uz hodne hodne za zenitom´´ + ´´uz aj taky korejsky genesis by tohto dinosaura zhltol ako malinu´´ tak co je moc to je prilis ...

to jeho vecne porovnavanie uplne vsetkeho hlavne premioveho s posratou koreou ma dlhodobo znechutuje, to ako keby ti MC Donald kecal do Svíčkový...

akceptujem akykolvek rozumny a rozumne podany nazor, ale tieto jeho chore dristy to ma desne zerie
akykolvek jag alebo lexus
| 28. 4. 2015 23:41
doporučuju se podívat na test Genesise třeba od Rastu Chvály atd...nejsem žádnej bojovník za H/K mám raději Jiné, ale možná už to chce krapet odložit předsudky. Jinak osobně považuju Lexus i Infiniti za opravdu zajímavé a hodně lákavé...víc jak celá slavná D3..škoda, že jsou to jen sedany.
Avatar - lamal
akykolvek jag alebo lexus
| 29. 4. 2015 13:29
ten test som videl a aj na topspeed.sk uz davno, ja som sa do genesisa nenavazal pokial viem, islo mi o nieco uplne ine v mojich reakciach..
akykolvek jag alebo lexus
| 29. 4. 2015 19:32
nechci zasahovat do vašeho handkování, ale zrovna o genesis jse se otřel. U něj jsem popravdě po všemožných testech dost v šoku, že se to tak povedlo. sice nejsem cílový zákazník, ale vypadá to na solidní stroj...jen bych ulomil ten znak na přední kapotě :-) :-)

Bazar

Kupte nebo prodejte auto za nejlepší ceny
Vložit inzerát Zobrazit nabídku