Jéé já byl první. Děkuji za odpověď. Nosnost se zdá být také celkem vysoká takže je to dobrá zpráva pro ty co si koupí velké auto a nevozí v něm jen vzduch.
Jde o to, kolik unese ta mezipodlaha, když 100 kilový chlap psal, že by na tom asi nespal, protože část z ní se netvářila úplně tak, že by se jí to líbilo. Na palety bylo skvělý starý, hranatý Mondeo.
To náhanění objemu kufru schodem za pátými dveřmi je k ničemu. Kufr má být použitelný a jestli má o nějakej litr víc nebo míň.....čert to vem.
formulace "Ale čert vem točivý moment, protože takto konfigurovaný Superb Combi vás do závodění rozhodně nehrne..." mě pobavila..
No jasně, na co si vlastně člověk připlácí za 1,8 a 132 kw. přece aby se ploužil za kamiony a užíval si plynulé jízdy jako v 1,4..
No nevím, taková bagatelizace seškrcení motoru mi přijde tak trochu...
Pockej, fakt? Tady je to fakt naprd, po delsi dobe dulezita novinka nasi nejvyznamejsi a nejlepsi automobilky, a clovek aby se podrobnosti dozvidal z diskuze. To je furt samy Hojande tady, Dacia tudle a clanecek o Skodovce aby clovek pohledal, sakra.
A to jako když má diesel N.m, tak vás jako ke sportovní vybízí?Ale no tak.... ;-)(vím že o tom takto nepišete) Je potřeba definovat to sportovno a to jak jízdně, tak motorově, protože fakt se v tom tady léta ztrácím.U mne je sportovno jinak....sednu buď na 73 kW Horneta nebo na Rtéčko a tam je to jinak, Hornet je sportovnější a to hlavně na hoře.Tyhle plechy co "lustrujete" jen jezdí z bodu A do bodu B a vy jim tady dělate reklamu, no chápu zábava a práce. :-)
to nemyslite vazne, ze ne? kvuli neschopnosti montovat adekvatni prevodovku snizime kroutak motoru o tretinu? to jako fakt? a zakazniku priplat si jeste za ten automat, ktery je na limitu schopnosti prenes seskrceny kroutak???
U seatu je konkretne priplatek za silnejsi 1.4 TSI ACT (s timto tocivym momentem) proti slabsi 1.4 (kterou u superbu ani nedostanete, ale pro priklad perfektni) hovadskych 40 tisic. Oproti tomu priplatek za 1.8 TSI oproti 1.4 ACT je jen asi 12. Podle me to maji blbe "nastavene" i nacenene. Ta 1.4 by mela byt o neco levnejsi a naopak 1.8 o neco drazsi s tim, ze by mela prave lepsi prevodovku a tim padem by si mohla dovolit i lepsi tocivy moment, nez vskutku podprumernych 250 Nm.
Sice me novy Superb celkem miji a muj zajem je smerovany na jine vozy,ale rad sleduji novinky. Po hodne dlouhe dobe jsem se podival na diskuzi a....
Fascinuje me (i kdyz vlastne ani ne) objektivita mistnich ctenaru-kdyz ctu vcerejsi reakci po "testu" 2.0Tdi,tak je to same "redakce,neodpovidate na dotazy","kde jsou odpovedi" atd. Dnes po vycerpavajici odpovedi jen 2x diky,jinak nic a najdou se nekteri,komu je kazdy nazor redaktora trnem v oku a zminka o tocivem momentu je otocena a prevracena a opet sama negativni energie...
Takze zdejsi mistri diskuzi-tak jako kritika,je treba i pochvala. Budme radi,ze nekdo ma zajem vnimat nase jakekoliv (navic casto ironicky smerovane) dotazy a dat si namahu s odpovedmi na kazdy z nich!
Ale mezi náma - není to žádná výhra. Mám ho v dieselovém Passatu a dělá strašnej kravál, třepe celou podlahou.
Na jednu stranu chápu, že dát tenhle orchestrion vedle tichého bezínového motoru je víceméně nemožné...
Jel jsem s mokrou dsg v několika vw produktech s benz. dvoulitrem a nemůžu říct, že bych si všimnul nějakých vibrací nebo kraválu. Buď máš smůlu na kus nebo je to jen obvyklé antivw sbírání palců. ;-)
Pokud by někomu chyběla, pak je tu za přijatelný příplatek 2.0TSI 162kW 350Nm DSG. Osobně to vidím právě takhle - pokud manuál, tak 1.8TSI, pokud automat, tak 2.0TSI. Pro klidnější jezdce klidně 1.4TSI s libovolnou převodovkou. Testovaná kombinace mi z benzínů dává nejmenší smysl.
No právě, ale představ si analfabeta, který autům moc nerozumí. Jde si koupit nový kousek a chce něco velkého, co má nějaký ten výkon a automat. Ona ta 1,8 s DSG vypadá pro neznalé úplně suprovně - akurátní výkon, 7° DSG (kdo se nezajímá, tak neví jaké nevýhody tahle převodovka přináší), má výkon a tak se předpokládá, že bude i táhnout. Fakt, že motor bude mít "jen" 250 Nm si ani nemusí všimnout a zákazník pak nebude tak spokojený a automobilka s tím dobrou reklamu neudělá. Měli dát tu 1,8 pouze s manuálem a 2,0 pouze s automatem. Navíc si myslím, že DQ200 se do takového auta nehodí. Už několikrát bylo v testech udáváno, že v kolonách se přehřívá a smrdí a S3 není drobek a navíc u kombi se očekává, že bude jezdit naložené.
Jen tak na okraj - ta Mazda 6 co se tu pořád skloňuje má v nejvýkonnější specifikaci 256Nm při 3250o... takže ono to zase taková bída s nouzí nebude. Navíc třeba někdo nechce tu 1.4TSI s vypínáním válců. Za mě je obecně vždycky lepší dát zákazníkovi na výběr, jakkoli bych si osobně tuhle verzi určitě nevybral, tak mi vyloženě nevadí že v nabídce je.
Díky za odpovědi.. ale obecně se úroveň nezměnila.
Možná řekněme styl psaní.
Bagatelizovat tak dramatický poklas točivého momentu, momentu, který je pro vlastnosti při jízdě důležitější, než max výkon, je smutně komické...
A zcela nekomentovaná, víceméně podprahová informace, že mizerné sedmistupňové dsg je na samotné hranici svých možností a bude tedy mít opět životnost definovanou záruční dobou je už pak vyloženě tragická.
Tak ještě jednou a ještě jednodušeji. M6 nemá v nabídce kombinaci benzínu a 4x4 a sedan nemá vůbec 4x4. Píši POUZE o kombinaci 4x4 ve spojení s motorizací. V tom M6 zaostává za S3 jednoznačně bez nějakého superbomilectví. Nevím proč do toho vtahuješ nějakou umělou hmotu a dřívka, to je na jinou diskuzi, ne?
Superb je pro mně rozporuplné auto.
Dálniční přesunovadlo pro manažery a lépe situované (v holátku to bude jen fleetový vůz), kterému chybí očekávaný komfort (hlučnost).
Kufr má 600+litrů, ale na šířku prachbídných 100cm - můj prapra... Escort Combi MK5 měl asi 105cm...
K motoru samotnému - 1.8TSI byl totální propadák a pro mnoho majitelů noční můra. Takže to první na čem musí VW zapracovat je spolehlivost. Pokud se tak nestalo, tak je to opět a zase pouze navoněná bída.
hezky jsi to pojmenoval, ale ja bych se rad pana Micky zeptal jeste na jednu vec. z clanku totiz vyplyva, ze onech 41 litru je objem pod standardni podlazkou, pokud si priplatite za rovne dno kufru (u "luxusniho vozu" si za to vetsinou nepriplacim, ale budiz) bude realna velikost kufru nad podlahou jaka??? obavam se, ze mirime pod 500 litru...
takze pocitam-li dobre ze zakladniho objemu 600L odecitame s priplatkovou podlazkou dalsich temer 140L a jsme na realne vyuzitelnem objemu kufru 460L.
to je objem srovnatelny s BMW 3 coupe...
Příplatková podlážka odebírá pouze objem, který se rovná objemu samotné podlážky. Místo pod ní vám nikam neuteče. Je to totéž, jako byste řešil, kolik objemu uberou cargo elementy fixující zavazadla.
v tom s vami nesohlasim. podlazku proste date do vyssi polohy a prostor pod ni neni vyuzitelny pro normalni zavazadla - alespon ja tam nic nevozim - vlastne jo, retezy...
tim nechci rict, ze to tak nutne delaji vsichni, pro me je to ale takto..
Za mě - buďto mám krámů málo, takže ten extra prostor pod podlážkou nepotřebuju. Nebo mám krámů hodně, když jedu na dovolenou, takže tam prostě nějaký ty deky, složený židličky a tydle blbosti nacpu. Když převážim pračku, vejde se mi tam tak jako tak. Já nějak nechápu, kde přesně vidíš problém..
Souhlasit nemusíte, ale z mého pohledu je ten názor úplně zbytečný.
Podívejte se na to jinak - když povezete pár věcí a nebudete sklápět zadní opěradla, žádný schod přece neřešíte, takže může podlážka zůstat dole. Pokud budete potřebovat rovnou ložnou plochu, je fajn vědět, že se vám malý nákup nebude "míchat" například s cementem, který povezete ze stavebnin. (příklad)
Jenom nechápu, proč byste měl mít podlážku v horní poloze, když nebudete mít sklopená zadní opěradla. Usuzuji podle 460litrového objemu, který podle vás zbude.
Já ano. Je pravdou, že těch 95% jízd, kdy nepotřebuju celý objem kufru je podlážka příjemná - ve voze je čisto a vše má své místo, nepotřebuješ žádné Simply clever háčky a přepravky.
V okamžiku kdy potřebuju každý litr jednoduše najdu využití pro prostor pod podlážkou. Nicméně v mém případě se jednalo o standardní položku výbavy.
Tady s ohledem na cenu auta asi není problém, nicméně jako samostatná položka má cenu "do-očí-bijící"...ale podobných OPTION je více - počínaje Isofixy, přes sensory a konče litými koly (rozdíl ceny 15" a 19" OEM jsou jednotky EUR)
Ackoliv me novy superb moc nezajima, tohle povazuji za super napad. Minimalne x lidi to potesi a nektere otazky mi u toho auta prisly i smysluplne a zajimave (napr. moznost prespani v obrim kufru, ci prostor nad panoram. strechou nad zadnimi sedadly).
Snad bude moznost zeptat se predem i u jinych "prezentacek".
se mi zdá 1.8 TSI jako optimální benzínová motorizace pro nový Superb, dynamikou na úrovni nejsilnějších benzínových motorizací konkurence a podle zkušeností se stejným motorem v jiných modelech i se slušnou spotřebou do 8 litrů.
Je kapku tristní, že jak u nové Fabie, tak Superbu není zkritizován podvozek, za hluk při přejezdu nerovností.Prostě to tluče do kastle, což třeba mě neskutečně vadí.Takové auto nechci.Zlepšete si hoši, jinak to jsou testy o ničem...ale jen reklama.
nektere clanky jsou hned umisteny na druhou stranu takze se u nich neda ta ctenost docilit neb tam malokdo poleze. ovsem placene umisteni na prvni strane je jasny pozadavek inzerenta