Pohon všech kol dokázala auta nabídnout již v první polovině 20. století. Šlo však výhradně o systém s přiřaditelnou přední nápravou, navíc ve vozidlech určených pro jízdu mimo zpevněné cesty.
Vůbec se dostat k podobnýmu autu je umění. Asi každý z nás by si přál ho zkusit a stejně tak všichni víme, proč nemohly býtjízdní dojmy rozsáhlejší. Ten, kdo podobný klenot vlastní jej půjčuje velmi nerad, natož, aby v něm nechal kohokoliv cizího řádit. Takže za popis techniky, alespoň krátký dojmy a odvahu majitele svolit s jízdou :yes::yes::yes:
Za posledný týždeň som nemal čas sa tu zapájať do nezmyselných debát o ničom, ani čas pochváliť novú Q7, ale na toto si tých pár minút nájsť proste musím !
Toto je proste Text s veľkým "T", od Autora s veľkým "A" o aute Audi teda VEĽKOM AUDI ! :-!:yes: A všetci čo tomu trošku rozumejú určite vedia čo mám tou veľkosťou na mysli - toto je ten moment, kedy Audi začalo v svete áut znamenať niečo výnimočné !
Vorsprung durch Technik, ktorý sa snaží ( aj keď zlé ( americké >:-[] a iné ...) jazyky) udržať a ďalej navyšovať.
Tomáši, ĎAKUJEM ! :-):yes::yes::yes::yes:
No.. a v čem je nadprůměrná proti průměru.. své třídy?
Nesrovnávej s Oktávku RS... ;-)
Zkus tohle Audi a třeba 911 turbo... a zjistíš, že je průměrná.. vztaženo k ceně a poslání.
A přitom je relativně z nejlepších Audin, to je fakt... přesto nenalézám dobrý důvod, proč dát 4 miliony za tohle auto.
Teda kromě toho, že ty 4 miliony nemám.
Co se minulé generace R8 týče, tak k ní vyšlo nespočet testů, včetně srovnávaček ve všech možných časopisech typu EVO, TG, Speed... Pokud bys je nezaujatě četl, o průměru bys psát "nemohl".
Ale jestli se něco na prvních R8 moc nepovedlo, tak to byl R-tronic, později naštěstí nahrazený S-tronicem.
Tou poslední větou jsi měl začít...
Nerozumím, proč máte někteří neustále snahu dělat tu ze sebe hlupáky vynášením soudů nad auty, o kterých nic nevíte, nemáte s nimi žádnou zkušenost... ale hlavně, že VÍŠ... :no:
To je len tvoj osobny nazor, pre niekoho ineho mozu byt zas "sracky" auta z produkcie BMW, alebo Mercedes, alebo VW, alebo PSA alebo Renault, a takto mozem pokracovat...
Bohužel, od tebe až příliš předvídatelná reakce..., v principu velmi podobně tu reaguje třeba ADA, nebo marianek. Ovšem u tebe (na rozdíl od nich) věřím, že máš podstatně na víc.
Ale né.. já to i chápu.
Já si taky nadšeně užívám i dvířek na rádiu na své letité Alfě... protě u "veteránů" to člověk prožívá jinak.
Už jen ta doba, co jezdí po silnicích je obdivuhodná... prostě třeba obdiv barevného podsvícení budíků mě popíchnul.
Nemyslím to špatně.
Ten článek je dobrej - to jsem už psal a myslím to doslova.
Prostě jsem jen dostal nápad si rýpnout do toho, že tohle auto bylo jediné, co mělo "náskok díky technice".. a po něm už má jen náskok díky marketingu.
Konkrétně k tomu podsvícení budíků (které tě tak popíchlo, jak píšeš) je tam podstatná faktická poznámka:
"Jen dodávám, že podobné přístrojové štíty tehdy nabízela celá řada jiných vozů, dokonce i nižších tříd. Třeba Opel Kadett GSi, Vectra 2000, Fiat Tipo/Tempra DGT či VW Golf Mk2 GTI."
To ti vážně nestačilo k tomu, aby tě to naopak zbytečně nepopíchlo? ;-)
P.S. Jinak tady k tomu konkrétnímu kusu. Mně tam naopak vadí jak ten tuningový volant, tak neoriginální kapota, ze které je navíc (vpředu uprostřed) razí zdeformovaná mřížka.
Se vším souhlas, jen ta adorace jízdních vlastností v článku je trochu poplatná radosti z možnosti projet se legendou. Pamatuju, jak v nějakém motor. pořadu dělali srovnání různých legend a tomu quattru naložil na okruhu obyčejný, a výkonem o dost slabší, dýzlový golf, ony se obecně jízdní vlastnosti za třicet let hodně zlepšily. ;-)
Jasně, auta jsou jiný a člověk musí vnímat dobu ve který auto vzniklo. Málokdo z nás je trvdej dynosaurus odmítající jízdně lepší, vytříbenější ale míň puristický novinky. ;-)