Pohon všech kol dokázala auta nabídnout již v první polovině 20. století. Šlo však výhradně o systém s přiřaditelnou přední nápravou, navíc ve vozidlech určených pro jízdu mimo zpevněné cesty.
Jasně, auta jsou jiný a člověk musí vnímat dobu ve který auto vzniklo. Málokdo z nás je trvdej dynosaurus odmítající jízdně lepší, vytříbenější ale míň puristický novinky. ;-)
Se vším souhlas, jen ta adorace jízdních vlastností v článku je trochu poplatná radosti z možnosti projet se legendou. Pamatuju, jak v nějakém motor. pořadu dělali srovnání různých legend a tomu quattru naložil na okruhu obyčejný, a výkonem o dost slabší, dýzlový golf, ony se obecně jízdní vlastnosti za třicet let hodně zlepšily. ;-)
Tou poslední větou jsi měl začít...
Nerozumím, proč máte někteří neustále snahu dělat tu ze sebe hlupáky vynášením soudů nad auty, o kterých nic nevíte, nemáte s nimi žádnou zkušenost... ale hlavně, že VÍŠ... :no:
Konkrétně k tomu podsvícení budíků (které tě tak popíchlo, jak píšeš) je tam podstatná faktická poznámka:
"Jen dodávám, že podobné přístrojové štíty tehdy nabízela celá řada jiných vozů, dokonce i nižších tříd. Třeba Opel Kadett GSi, Vectra 2000, Fiat Tipo/Tempra DGT či VW Golf Mk2 GTI."
To ti vážně nestačilo k tomu, aby tě to naopak zbytečně nepopíchlo? ;-)
P.S. Jinak tady k tomu konkrétnímu kusu. Mně tam naopak vadí jak ten tuningový volant, tak neoriginální kapota, ze které je navíc (vpředu uprostřed) razí zdeformovaná mřížka.
Ale né.. já to i chápu.
Já si taky nadšeně užívám i dvířek na rádiu na své letité Alfě... protě u "veteránů" to člověk prožívá jinak.
Už jen ta doba, co jezdí po silnicích je obdivuhodná... prostě třeba obdiv barevného podsvícení budíků mě popíchnul.
Nemyslím to špatně.
Ten článek je dobrej - to jsem už psal a myslím to doslova.
Prostě jsem jen dostal nápad si rýpnout do toho, že tohle auto bylo jediné, co mělo "náskok díky technice".. a po něm už má jen náskok díky marketingu.
Co se minulé generace R8 týče, tak k ní vyšlo nespočet testů, včetně srovnávaček ve všech možných časopisech typu EVO, TG, Speed... Pokud bys je nezaujatě četl, o průměru bys psát "nemohl".
Ale jestli se něco na prvních R8 moc nepovedlo, tak to byl R-tronic, později naštěstí nahrazený S-tronicem.
Bohužel, od tebe až příliš předvídatelná reakce..., v principu velmi podobně tu reaguje třeba ADA, nebo marianek. Ovšem u tebe (na rozdíl od nich) věřím, že máš podstatně na víc.
To je len tvoj osobny nazor, pre niekoho ineho mozu byt zas "sracky" auta z produkcie BMW, alebo Mercedes, alebo VW, alebo PSA alebo Renault, a takto mozem pokracovat...
No.. a v čem je nadprůměrná proti průměru.. své třídy?
Nesrovnávej s Oktávku RS... ;-)
Zkus tohle Audi a třeba 911 turbo... a zjistíš, že je průměrná.. vztaženo k ceně a poslání.
A přitom je relativně z nejlepších Audin, to je fakt... přesto nenalézám dobrý důvod, proč dát 4 miliony za tohle auto.
Teda kromě toho, že ty 4 miliony nemám.
Za posledný týždeň som nemal čas sa tu zapájať do nezmyselných debát o ničom, ani čas pochváliť novú Q7, ale na toto si tých pár minút nájsť proste musím !
Toto je proste Text s veľkým "T", od Autora s veľkým "A" o aute Audi teda VEĽKOM AUDI ! :-!:yes: A všetci čo tomu trošku rozumejú určite vedia čo mám tou veľkosťou na mysli - toto je ten moment, kedy Audi začalo v svete áut znamenať niečo výnimočné !
Vorsprung durch Technik, ktorý sa snaží ( aj keď zlé ( americké >:-[] a iné ...) jazyky) udržať a ďalej navyšovať.
Tomáši, ĎAKUJEM ! :-):yes::yes::yes::yes:
Vůbec se dostat k podobnýmu autu je umění. Asi každý z nás by si přál ho zkusit a stejně tak všichni víme, proč nemohly býtjízdní dojmy rozsáhlejší. Ten, kdo podobný klenot vlastní jej půjčuje velmi nerad, natož, aby v něm nechal kohokoliv cizího řádit. Takže za popis techniky, alespoň krátký dojmy a odvahu majitele svolit s jízdou :yes::yes::yes: