Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Šéfové Volkswagenu a Daimleru: Zážehové a vznětové motory hned tak nezmizí

Ačkoli vlády mohutně protežují různými dotacemi elektromobily, velcí bossové VW a Daimleru jsou přesvědčeni o tom, že konvenční motory na fosilní paliva se ještě udrží minimálně dvacet let.
Zpět na článek
30. 9. 2016 21:46
30. 9. 2016 22:37
1. 10. 2016 21:38
30. 9. 2016 21:46
vw v krizi
budoucnost je jízda na šlapacím kole,a lítání v horkovzdušném balónu!!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - WinDiesel
30. 9. 2016 22:37
Co dodat?
Snad jen to že Renault má jedny z největších emisí NOx v reálném provozu a na Volvech bylo provedeno několik měření které vůbec nedopadly dobře.
Naproti tomu měření vozidel s novými motory 2,0 Mercedes dopadly skvěle a VW je na špičce co se týče emisí NOx motorů EU 6.
K tomu Američané dodávají že VW na tom pracoval dlouho a že příznivé výsledky motorů EU6 nejsou dosaženy kvůli skandálu, takto rychle se ani reagovat nedalo a příznivé výsledky byly u motorů EU 6 dosahovány již před 3 lety (Sharan s Ad Blue).
Tímto ze sebe VW smývá část viny.
A výkřikům z Volva a z Renaultu se můžeme jen smát. Nejde jim to tak by z toho nějak rádi utekli ale nemohou protože hybridy diesely prostě nahradit nemohou, ne dnes - možná za 5-10 let ale ne teď. Ono když se čtou rozhovory s hlavouny Volva a Renaultu pečlivě a pomine se (dez)interpretace redaktorů Auto.cz, zjistíme že Volvo sice něco vykřikuje ale v druhé části rozhovoru couvá a to samé Renault. Opravdu řvu smíchy když vidím jak Volvo, které v Evropě prodává skoro 90% vozidel v dieselu je ze dne na den opouští a nahrazuje hybridy, které jsou dobré ve městě ale mimo město úsporné prostě nejsou. Diesely opustil Lexus a prodejní rekordy v Evropě tedy opravdu neláme.
Opustit diesely dnes by znamenalo spáchat rituální sebevraždu v přímém přenosu - je tady smečka konkurentů která čeká na chybu soupeře. Nejde to, je třeba vyčkat jaký bude technologický posun a vývoj a na to bude třeba flexibilně reagovat.
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2016 01:30
Budoucnost je elektrická.
Tak to doufám, že se takový budoucnosti nedožiju. Zvlášť co se aut týče ...
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2016 07:26
Obdivuju spalovák
Nevim proč ale kdykoli vidim sundaný víko ventilů nebo ještě víc rozebranej běžnej motor, musim prostě smeknout. TOHLE je stroj, né nějaká cívka s magnetem. Když vidim všechny ty hejblátka a uvědomim si že se to dokáže točit 4-6 tisíc otáček za minutu třeba 3 hodiny v kuse bez sebemenšího zádrhelu, statisíce kilometrů... Voní z toho olej a benzín (OK klidně i nafta voní pokud zrovna nesmrdí z nějakýho moderního výfuku). Ne elektriku nikdy obdivovat nebudu.
Rozbalit vlákno
0
1. 10. 2016 10:45
omylaj to co je zname
stale omylaj jen to co je davno zname a pravdepodobne to tak i bude, o tom jake motory se udrzi nerozhodnou vpodstate automobilky, ale v prvni rade jednotlive staty/spojeni statu a v druhe rade zakaznici kteri si dana auta kupuji

ma to vpodstate 2 rovyny, emisni limity se budou jen zprisnovat, takze konstrukcne budou fosilni motory stale nakladnejsi a tedy i zakaznicky drazsi, neda se moc predpokladat ze by najednou nekdo z cista jasna vymyslel fosilni motor co bude mit o mnoho nizsi emise (na CO2 zapomente, i EU casem prijde na to ze tahle cast emisi je jen obchodni artikl s povolenkama pro par jedincu, dulezitejsi jsou uplne jine slozky emisi) je to 20 let, kolik emisnich norem za 20 poslednich let zacalo platit v EU a kolikrat se zprisnili ruzne po svete za oneh 20 let? 3-5x? Euro2 zacalo platit v roce 1996, takze za 20 let jsme se dostali k Euro6 ktere je od roku 2014, za dalsich 20 let se vpohode posuneme o dalsi 3-4 normy prisnejsich emisi, to je ta spolecna politika

pak politika narodni, tam se hraje nejen o emisni povolenky, ale i o volicske zakladny, o zdravy obcanu a tedy o finance z verejneho zdravotnictvi, obri sumy penez ktere nekterym proste litaj v ocnich bulvach, a bude tedy zalezet jak se kazdy dany stat rozhodne, mimochodem za 20 let to mame rok 2036, pokud nektera mesta maji v planu zakazovat nejdrive diesely a nasledne i dalsi fosilni auta, tedy benzinaky a plynaky, tak s tim automobilky nadelaj velke kulove, v danych oblastech o dana auta proste prestane bejt takovej zajem a nastane dominovej efekt (pisu to sem ponekolikate, prvnim "mestem" 4 mile ctverecni velka ctvrt v AbuDhabi kde jsou zakazana fosilni auta je v Arabskych Emiratech, a v priprave jsou dalsi 4 takova mista/mesta o jest evetsi rozloze, Masdar City je jen prvni vlastovkou) a to mame teprve rok 2016, co bude v 2036?

no a treti faktor jsou zakaznici, zakaznik je tvor nevyzpitatelny a naladovy, dnes kupuje diesel protoze si mysli ze se mu vyplati, co bude chtit kupovat za 5-10-15-20 let se vpodstate nevi, nekde jsem cetl krasnou statistiku kde se ptali lidi z rodin kde mel nekdo rakovinu (jakoukoliv) jestli meli diesel a jestli by si znovu poridili diesel, bylo tam ze cca 60% melo diesel a jen 8% by si diesel znovu poridilo, pritom vetsina z nich vpodstate nevi a ani nechce vedet ze rakovinu zpusobuje spousta veci, ne jen splodiny z aut, a je uplne jedno jestli naftovych nebo benzinovych, je to proste jen ukazka toho ze lidi jdou za nejakym hlasem ktery nekde cetli nebo sliseli a ktery rikal "diesel zpusobuje rakovinu" proste dnesni medialni a sofialne propojeny svet je neskutecne rychlej, a kdys dnes lidi chteji rekneme z 50% diesel neznamena, ze za 20 let ho budou chit taky, takze jestli nejaku vrcholny manazer Mercedesu mini ze se dieselu nevzdaj, tak keca, protoze Mercedes aby nekrachnul, tak se bude prizpusobovat aktualnim podminkam na trhu a ne vizi nejakeho manazera co se rozhoduje podle aktualnich tabulek a budoucnost jen vesti tak jako kazdej jinej :-! pokud budou chtit lidi elektromobily, tak Mercedes bude delat elektromobily i prez prani nejakeho manazera delat naftaky
Rozbalit vlákno
0
Avatar - JohnST
1. 10. 2016 21:38
Elektromobili
Cital ste ten clanok? Asi nie. On tam hovori o tom ,ze vedla seba budu zatial existovat konvencne motory a elektromobily a ze rozhodne sa teraz nepreorientuju len na elektromobily. Basta. Ziadne vase nazory, ze 20 rokov budu vyrabat naftaky aj napriek trendom ake v tej dobe budu. Naco je dobra ta demagogia?? >:-[]
Rozbalit vlákno
1