Model S opustil ministerstvo životního prostředí ...
Mluvčí ministerstva pro Kölner Stadtanzeiger uvedl, že pro několikasetkilometrové cesty po zemi, které ministryně běžně absolvuje, není Model vhodný. „Maximální dojezd při zkušebních jízdách se v závislosti na jízdním stylu a charakteru cesty nedosahoval ani 300 km. Takový dojezd by mohl být dostačující jen tehdy, kdyby pak bylo zajištěno, že akumulátory mohly být rychle dobity,” řekl mluvčí. A to pochopitelně nemohou, síť Superchargerů je i v Německu stále nedostačující na to (a pak je otázkou, zda někdo má čas hodinu čekat na plné dobití), aby člověk mohl cestovat po zemi bez přemýšlení nad tím, kde a na jak dlouho zastavit.
Tak se stalo, že Model S i u ministryně životního prostředí končí z toho nejobvyklejšího z obvyklých důvodů. A nahradí ji vůz, který je jakožto plug-in hybrid neporovnatelně praktičtější než elektromobil s bateriemi, třebaže nebude o moc levnější. Předchůdce současné ministryně chtěl svou volbou také propagovat elektrickou mobilitu, Schulze Föcking teď dělá tak trochu opak, třebaže vzhledem ke své orientaci stěží s jinými úmysly než dojet kam potřebuje, kdy potřebuje...
Re: Model S opustil ministerstvo životního prostředí ...
Vypadá to, že ministryně ,,objevila Ameriku". Vždyť toto ví každý normálně myslící člověk už od příchodu Modelu S na trh, potažmo veškerých EV. Díky těmto zásadním neduhům (myšlen extrémně dlouhý čas nabíjení v řádech ne jednotek, ale desítek minut (nevěřím, že se někdy zkrátí na stejný čas jako u tankování), plus zástupy čekajících EV na dobití u každé rychlonabíječky i kdyby jich byly tesetitisíce) jsou EV odsouzeny k ,,vymření" a nahrazení auty s vodíkovými palivovými články (luxusní čas tankování do tří minut pro dojetí 800km a více, z toho plynoucí žádné fronty u čerpaček).
Pro šetřílky, kteří si naivně myslí, že si budou neustále nabíjet své EV doma ,,zadarmo" např. z vlastní FV elektrárny na střeše: Nebude to dlouho trvat a zavede se daň (např. spotřební, silniční) i pro tyto EV, takže cena za ujetý km bude vycházet +/- stejná jako u vodíku.
Takhle si představuji budoucnost za pár let takhle budou vypadat všechny auta holt pokrok nezastavis jen je potřeba nezapomenout kdo teď určuje směr a kdo pak bude dohánět a snažit se držet krok..
Exterier je zaujimavy az na ten vybuleny zadok. Interier mi pride studeny, necitil by som sa tam prijemne. A tie velke displaye...no comment aj ked ako sa zda buducnost k takymto autam pomalicky smeruje :-/