Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Auta na plyn v hromadných garážích: Proč mají vjezd stále zakázán? A změní se to?

Autům na CNG fandíme, jsou dostupná, hospodárná a ekologická. Radost z nich ale kazí zákazy vjezdu do garáží. A kazit budou i nadále. Na obzoru jsou změny, ale ne revoluční.
Zpět na článek
1. 12. 2018 10:24
1. 12. 2018 10:50
1. 12. 2018 13:23
1. 12. 2018 20:13
2. 12. 2018 19:36
3. 12. 2018 06:45
Avatar - VDC
1. 12. 2018 10:24
Sbalit vlákno
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
7
1. 12. 2018 10:50
Re: To už
Ono to neni az tak o tom jestli to nekdo pozna, ale o tom co se stane kdyz se neco stane. Ta pravdepodobnost samozrejme neni velka, ale zazil jsem uz dvakrat pozar podzemnich garazi, takze stat se to muze. A nemusi to byt vubec vase auto, staci elektricka zavada na sousednim aute a nasledny pozar, ktery preskoci na CNG/LPG auto. Hasici napisi do vysetrovaciho protokolu, ze zasah byl komplikovan nelegalne zaparkovanym vozidlem na plynna paliva, pojistovna se na tom zacne tocit a bude po vas chtit cast z mnohamilionove skody uhradit, protoze jste je podle nich spoluzavinil skodu. Nemluve o tom, ze vam hrozi i trestnepravni odpovednost obzvlaste pokud nestastnou nahodou dojde k nejakemu zraneni.
Avatar - Ada je zase tady
1. 12. 2018 12:57
Re: To už
A proč si raději nekoupit auto s normálním (vznětovým) motorem? Lépe se s ním jezdí. A necuká!
1. 12. 2018 13:23
Re: To už
Naftové auto není nehořlavé. A nevím, co máte neustále s tím cukáním, neumíte řídit.
1. 12. 2018 20:13
Re: To už
My jsme měli v práci Fabii 1.6 TDI a ta cukala s celým autem, když jsem jednou zapomněl, že je to diesel s jiným zpřevodováním, a otáčky mi při vyjíždění z křižovatky klesly někam k 1000 rpm. Můj dvoulitr na LPG nikdy necukal. Zkoušel jsem ze zvědavosti nouzový start na LPG v minusových teplotách a ani tehdy to necukalo.
2. 12. 2018 19:36
Re: To už
Jezisi co mas furt s tim cukanim? Ktere benzinove auto cuka?
3. 12. 2018 06:45
Re: To už
Mel by jste jit k emisarum, co to meri, jak je to super vse vzdy zapojene atd... :-) CNG se drzi zase u stropu a jen tak nevylitne ven z garaze vychodem, jestli si myslite. Pokud je v garazich CNG nebo LPG musi byt cidla jak u zeme, tak i u stropu. Dale musi byt nainstalovana vzduchotechnika, ktera v pripade havarie (uniku) zacne odcerpavat az 10x rychleji vzduch. Prominte vy to budete platit? :-) v tu ranu parkovani na hodku tak za 300,- Plus tam jsou dalsi veci jako havarijni plan, s cim souvisi unikove vychody atd...nestarovat dalsi vyozidla atd...asi jste nemel moc chemii a fyziku ze?
Avatar - xmarek
1. 12. 2018 12:56
Ropa stop, plyn stop
Celá ta šaškárna má jediný účel: [odkaz] Aby lidi neviděli co mají vidět. A tak řeší békoviny místo toho, aby se připravili na nevyhnutelné....
"Vítejte na palubě TITANIKU". :-!
Rozbalit vlákno
0
1. 12. 2018 13:17
A kde jste přišel na to, ze auto na LPG cuká???
Patrně jste posledních pár let vůbec v žádném takovém autě nejel. Navíc motoricky bude výkonný zážehový motor vždy lepší než vznětový.
Navíc je v celé problematice jeden vtip, na jakékoliv podzemní garáže se nevztahuje zákon o silničním provozu, takže vjezdy těchto vozidel dle platné legislativy není dle čeho pokutovat.
Rozbalit vlákno
7
1. 12. 2018 14:22
Re: A kde jste přišel na to, ze auto na LPG cuká???
Srovnatelně silný/objemný benzín je vždycky lepší volba, než nafta. Akorát to víc žere, to je jediná nevýhoda.
A poznámky o krouťáku a nevhodnosti na tahání atd plynou pouze ze srovnání atmosférickýho benzínu a přeplňovaný nafty. Třeba 2,0 TSI zvládá i velkej plaťák úplně bez problému. Žádný zvyšování teploty oleje v kopcích ani chybějící síla. Určitě lepší volba, než 2,0 TDI.
Avatar - rokyta.p
1. 12. 2018 14:34
Re: A kde jste přišel na to, ze auto na LPG cuká???
V době předání zákazníkovi ne, ale potom hodně aut na plyn kucká. Vždycky to zapípá, kuckne a samo přepne na benzín když plynový mechanismus už zase vypověděl službu. Je to stejná páračka jako dodělávat filtry z punčoch a předehřevy pro friťák. Já se třeba LPG bojím, že to domrví celé auto. Ale dokud je kutil kterého si stím baví hrát, vždycky zastavit, začne se v tom montovat a jojo hned pojedeme tak potom klidně :-|

2.0TSI plaťák bez problémů. Jej po Vás bych tedy auto nechtěl. Válce do elipsy, mlátí to, žere olej. Ono vůbec stačí, jak se s TSI jezdí s prázdným autem trvale třeba 130. Tak vylágrovaný motor a tak žeroucí olej se jen tak nevidí >:-[]

S LPG/CNG se do podzemních garaží nesmí proto, aby tam mohl nějaký jouda udělat veeeelký otazník 8-s
1. 12. 2018 16:00
Re: A kde jste přišel na to, ze auto na LPG cuká???
Nevidím jediný důvod, proč by mělo TDI ve stejný zátěži vydržet víc. Určitě se to bude líbit třeba DPF...
Avatar - rokyta.p
1. 12. 2018 16:24
Re: A kde jste přišel na to, ze auto na LPG cuká???
Si prohlídni ojetiny. Jsou motory co téměř nejdou tzv. "utahat" . Například CDI od Mecedesu, nebo diesel od Ducata. Milion km pod zátěží, kastle už za tím vlaje pomalu děravá, ale pořád a pořád si vrní. Pak jsou motory co něco vydrží, ale už jsou celkem snadno utahat - VW TDI. A pak jsou motory co jsou na odpis téměř hned VW TSI. Že se ti subjektivně třeba nejelo špatně, to ti neberu.
1. 12. 2018 16:53
Re: A kde jste přišel na to, ze auto na LPG cuká???
V mém okolí jezdila R36, pokud vím, šla do světa kolem 230tkm a nic tomu nebylo. Jinak vím pouze o 1,4 TSI a ta má asi 110 a taky nic.
Měl jsem 2,0 TDI CR do cca 200tkm a nechtělo to nic. Naopak 103kW TDI CR v dvojkový oktávce co máme doma (cca 140tkm) je příšerná popelnice (DPF, nafta v oleji atd.). A to zrovna ani nemá kouli a nejezdí po městě.
Takže paušálně bych to neodsuzoval. TSI mám vždycky jenom cca 25tkm, takže nevím co to vydží. Nicméně jezdil kolem mě Golf R načipovanej na 400HP a kolem 100tkm to olej nežralo a nic nechtělo.
1. 12. 2018 15:03
Re: A kde jste přišel na to, ze auto na LPG cuká???
[odkaz] :yes:
Avatar - Floyd
2. 12. 2018 10:48
Re: A kde jste přišel na to, ze auto na LPG cuká???
Zákaz vjezdu ti nic neříká?!? Ok, tak po vašem: to je takový to velký bílý kolečko s červeným okrajem. Zkus ho ignorovat a máš to za 2000 Kč, na ohlášení MP. A to v případě, že se nic nestane. Když se nedej bože něco stane, pojistka na blbost tě nezachrání, bo škoda půjde do milionů.
1. 12. 2018 15:18
Hlavne, že staré dízlové haraburdy...
do garáží môžu! ;-\ ;-\ ;-\
Rozbalit vlákno
1
3. 12. 2018 06:48
Re: Hlavne, že staré dízlové haraburdy...
ano protoze pri nastartovani vozidla od vedle, nehrozi tolik vybuch jako u LPG s CNG :-) asi proto. Je treba si uvedomit, ze to LP nebo CNG se do motoru nepresune mavnutim kouzelne hulky, zde muze byt narusen spoj, ktery venku nevadi, ale jak se hromadi v garazi, tak pak staci aby nekdo nastaroval nebo rozsvitil a je to :-)
1. 12. 2018 15:22
Na LPG som najazdil 200 tkm
a s cukaním žiadny problém. Prepínal som si ručne, až keď sa motor trochu zohrial. A pri prepnutí na benzín ste ani nevedeli, že sa to udialo.
Rozbalit vlákno
0