„Všechny automobilové segmenty by měly být elektrifikovány,“ uvedl Fisker v komentáři
A já s ním souhlasím :D
Ideální by bylo začít od nákladních vozidel. A už se těším, až k mým (českým) zákazníkům budou jezdit (plně elektrické) kamiony se zbožím od mých (italských) výrobců.
Ono to tedy s sebou ponese jisté (jak jinak, než malé) chybičky, že...
- pořizovací cena kamionu bude (možná i násobně) vyšší
- nosnost kamionu bude oproti tomu nižší
- dojezdová doba bude pro změnu delší
- doba na "tankování" ta bude jistě delší MNOHOnásobně
- a tím pádem budou dopravní náklady na přepravenou tunu a 100 km VÝRAZNĚ vyšší
- a tím se zvýší cena všeho
ale jinak, jinak budou převládat NAPROSTÁ pozitiva a sociální jistoty.
I když, kdyby se na každej kamion (kromě nákladu samozřejmě) posadilo i nějakých 20-30 inženýrů a doktorů (dejme tomu) z Ugandy, z nichž každý by mohl třít ebonitový ohon liščí tyčí, to by mohlo být to ideologicky správňácké řešení. Nejenom Euro.Elektro.Eko friendly, ale i Refugees-Wellcome!
To bude ten krásný nový svět, to bude nádhera. Skoro mám až radost, že já se ho (doufejme) nedožiju :D
Takové kamiony by brzy zničily silnice a bylo by po ptákách
Jen ať to zkusí …… :-)
5 tun baterií i když to nic nepoveze
k tomu není potřeba nic dodávat
Ale no tak :D Nesmíš myslet TAK neekologicky :D
Tak namísto jednoho kamionu o nosnosti +- 24 tun jich pojede 6, a každý uveze 4 tuny nákladu. A 6 tun baterií k tomu, aby přes ty Alpy vůbec přejel :D
Pod práporem všeobecného Eko-Gretenismu k zářným zítřkům přískokem vpřed!
Na jasné, vždyť to je ta jediná správná cesta. Sice už teď je kamiony půlka cest ucpaná, ale když budou elektrické, tak to bude ucpané úplně a úplně všude, ale nebude to "smrdět" (tedy až na centrály dobíjející stojící kamiony v zácpách, kterým došla baterie)
Baterky jim nedojdou nikdy, protože prostě NE :D
Však oni Ti to ti zdejší elektro-fans vytmaví i vysvětlí zároveň :D
A nebo za kabinou bude na korbě vytvořena speciální boudička, kde budou ti připrchlí "doktoři a inženýři" usilovným třením liščí tyče o ebonitový ohon vyrábět elektrický proud, který bude pohánět motory toho kamionu
A spolu s řidičem kamionu bude jezdit i závozník, který bude mít takové dlouhé bidlo, kterým bude do doktorů a inženýrů šťouchat, když se bude blížit stoupání, aby bylo dost proudu. Takže z obyčejného závozníka bude povýšen na bidelníka, v případě větších aut i vrchního bidelníka celé vozové soupravy
A jak pravil klasik (J.W.Rich) "bude to dobré bydlo býti bidelníkem" :-):-):-):-):-)