Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Nejprodávanější auta v Evropě: Detailní pohled do jednotlivých segmentů

Nejžádanějším segmentem v Evropě zůstávají malé vozy, a to přestože jejich prodeje klesly, stejně jako kompaktním vozům nebo MPV. Miniauta se naopak drží.
Zpět na článek
8. 11. 2019 19:49
8. 11. 2019 20:29
8. 11. 2019 20:40
8. 11. 2019 21:26
8. 11. 2019 21:30
8. 11. 2019 22:10
8. 11. 2019 23:28
9. 11. 2019 07:08
9. 11. 2019 05:36
9. 11. 2019 07:13
9. 11. 2019 07:28
9. 11. 2019 07:24
9. 11. 2019 07:28
9. 11. 2019 18:20
9. 11. 2019 07:29
9. 11. 2019 10:19
9. 11. 2019 15:00
9. 11. 2019 15:02
9. 11. 2019 15:37
9. 11. 2019 18:37
9. 11. 2019 19:17
9. 11. 2019 19:29
9. 11. 2019 19:45
9. 11. 2019 20:57
9. 11. 2019 21:28
10. 11. 2019 08:50
10. 11. 2019 11:24
10. 11. 2019 11:32
9. 11. 2019 06:08
8. 11. 2019 23:15
9. 11. 2019 15:01
Avatar - _Karel_
8. 11. 2019 19:49
Proboha
čtěte si to po sobě! V tabulce MPV máte dvakrát Ford C-max.
SUV už nejsou segmentem??
Když koukám na čísla Fiatů Pandy a 500, dnes může ředitele fakt dělat každej i.d.iot.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - 3_diamanty
8. 11. 2019 20:29
Re: Proboha
:D uz som to pisal tusim prave vcera ze tu akekolvek tabulky za nic nestoja... cisty amaterizmus.. poslednu dobu co tabulka to chyba a je uplne jedno ci ide o tabulku europskeho automobiloveho trhu alebo tabulku technickych udajov v beznom teste...

ved na co aj tabulku SUV ....... take lahke uzitkace su predsa daleko zaujimavejsie ;-)

mam citak ze poslednu dobu tu lava ruka nevie co robi ta prava ruka...
8. 11. 2019 20:40
Re: Proboha
niečo im tu zjavne chýba
nejaké kategórie
chybička se vloudí
Avatar - xxc
8. 11. 2019 19:56
Scénic prvý v segmente
Alebo sú ľudia zle informovaní, alebo im je to fakt jedno, čo kúpia :-)
Rozbalit vlákno
10
8. 11. 2019 21:16
Re: Scénic prvý v segmente
Alebo neberú do úvahy hlúposti, čo tu píšeš.
8. 11. 2019 21:28
Re: Scénic prvý v segmente
Kurz na to, ze to okomentujes, byl 1 k 1. A nezklamals :D :D :D aspon vidis, kolik lidi se spalilo a ted musi shanet spunty do usi. A nebo taky ne.
Avatar - xxc
9. 11. 2019 08:34
Re: Scénic prvý v segmente
Praveze podla toho je to ludom jedno. Kupia blbost a este potom nedaju dopustit :-) Ziadna sudnost, sebareflexia, nic. Ale taky je tento svet.
9. 11. 2019 11:45
Re: Scénic prvý v segmente
Nieco ako ked kupis polosocial X1 vsak?
Avatar - xxc
9. 11. 2019 13:53
Re: Scénic prvý v segmente
To je uplny social, s18d. Na rozdiel od Renaultu nic nedrnci, relativne tiche a prijemne auto, mensia spotreba pri vacsej dynamike. Len tie smerovky. Aspon vieme, z coho pramenia vtipy, ze vodici bmw smerovky nepouzivaju :-)
9. 11. 2019 16:26
Re: Scénic prvý v segmente
Nemusis sa bat, daj tomu len cas.
Avatar - xxc
9. 11. 2019 20:54
Re: Scénic prvý v segmente
Uz som si celkom zvykol, smerovky nepouzivam ani ja :-D Ale k bezpecnosti to neprispieva. Resp. ja davam znamenie o zmene smeru jazdy, len auto neblika.
Avatar - Ada je zase tady
8. 11. 2019 21:38
Re: Scénic prvý v segmente
Bohužial máš pravdu. Ľudia sú zle informovaní. Keby len trochu rozmýšlali, nikto by rendlíka nekúpil. :no:
Avatar - speedfred
9. 11. 2019 07:24
Re: Scénic prvý v segmente
Tak šup,šup mal by si začať robiť poriadnu osvetu. Mal som 2x Scénic a no problém.
Avatar - xxc
9. 11. 2019 13:54
Re: Scénic prvý v segmente
Ale nie ten novy. Co bolo bolo, teraz je ina doba :-)
Avatar - hugino
8. 11. 2019 21:26
Golf VII
Takže za prvý polrok bol najpredávanejším autom znovu Golf.Aj napriek tomu že už sa bude meniť generácia tak zas a znova drtí konkurenciu.A nevidím v tabulke pri Golfe tých užasných korejcov /i30,Ceed/ ktorých antikoncernový stále výnášajudo nebies.A viete prečo Golf stále vyhrava ? Lebo vo svojej triede je to top auto a s novou generáciou G VIII bude znova valcovať.A i30 alebo Ceed sú novšie modely a aj tak sa predávajú na prd a keď ich v predajoch predbehne aj kolotočiarsky Megane. :yes:
Rozbalit vlákno
28
8. 11. 2019 21:29
Re: Golf VII
Problem je v tom, ze novej golf je skaredej jak cekarna v pondeli rano
8. 11. 2019 21:30
Re: Golf VII
kolotočiarsky megane ??
Avatar - hugino
8. 11. 2019 22:10
Re: Golf VII
Je vysvietený ako kolotoč ale podvozok na prd,priestorovo malé a technicky dosť zastaralé /napr.chýba viacprvok/ takže to nahradili svetielkami.Kolega ho mal rok a tri mesiace stále bol nejaký problém /palivová sústava sa mu zavzdušnovala,museli mu meniť stabilizačné tyčky po 30 000 km/ tak sa ho zbavil a zobral teraz v akcii Octaviu III Team a povedal že Renault nikdy viac.
8. 11. 2019 23:13
Re: Golf VII
Vidis, ja mam megane pres pet let, z toho mi jednou prdlo naky tahlo na otevirani dveri, asi po pul roce. Jinak nafta, ktere je fakt malo a servis 1x rocne, olej filtry. Takze tak
8. 11. 2019 23:28
Re: Golf VII
OIII je zrovna auto pre fajnšmekrov, v nižších výbavách hnusný bakelitový interiér, podvozok vŕzga už v katalógu (po fl, na každej nerovnosti počuješ gumové pazvuky, žuvanie suchej gumy), mlátiaca náprava zadná (pred fl) rezonujúce predné okná keď si dovolíš ten luxus že ho pootvoríš, palivo člapkajúce v nádrži, duniaca a vibrujúca 1,6tdi ešte pred nedávnom s mizerným 5st manuálom. Nové autá kúpené vo firme kde pracujem idú naspäť na reklamáciu a všetky vyššie uvádzané veci sú servisom označené za vlastnosť (okrem tej 1,6tdi s mizerným manuálom :D ). Jo a aj tá OIII a Golf nemá pri slabších motorizáciach multilink, takže máš jednoduchý podvozok (nič čo by vyčnievalo v segmente, resp. nad tým meganom, technicky, ani jazdne) a nemáš ani tie svetielka, ktoré si môžeš v tom rendlíku vypnúť :-[] :-[] . Ale áno, na vyššie výbavy renault odpoveď nemá
Avatar - xxc
9. 11. 2019 07:08
Re: Golf VII
Ked aj Octavia vrzga, tak si mozu s Renaultom rovno ruky podat. Na Scenicu rezonuju predne okna aj zatvorene :-)
Avatar - Ozzman
9. 11. 2019 05:36
Re: Golf VII
Co měl za motor a v jakém roce to koupil prosímtě? To zní jak Mégane II. generace...

Mégane je v poměru ceny a výkonu jedno z nejlepších koupí, tedy ten aktuální, sice nemá vytříbenzý podvozek a má trochu gumovější řízení a řazení, ale za ty peníze s 1.33TCe není moc lepších aut.. a zrovna Octavia III Team má o dost vyspělejší podvozek, co? A ten silný motor... :D A ty krásné tupé rány, když jedeš po D1, co se linou zezadu...A to mluvím o zkušenosti s Stylem 2.0TDI a né s akční slovenskou verzí s litrem... :D
Avatar - hugino
9. 11. 2019 07:13
Re: Golf VII
Rok výroby 2018.A ešte pri B stĺpiku sa mu tesnenie zošuverilo takže hrozilo že mu tam po čase bude zatekať.Motor mal 1.6 16v s paťstupnovou prevodovkov takže ani výkon ani spotreba nič moc.Teraz keď to porovnáva s O III vravel aj riadenie že bolo nekomunikatívne a aj prevodovka bola voči O III taká gumová.Takže O III je min. o triedu lepšie auto a to ešte nejazdil v Golfe.Ale iné som chcel.V diskusiách strašne vela ludí nadáva na koncern/hlavne korejcofili/ ale stačí sa pozrieť na tabulky v článku a po perfektných korejcoch ani stopa.Netvrdím že za povedzme 10 rokov sa nezlepšili ale úroven koncernu určite nedosahujú.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2019 07:28
Re: Golf VII
No, gumové řízení a řazení je pravda, to třeba nové Clio už je o dost lepší, a když měl nejslabší motor, to se pak těžko soudí, kolik za to dal? A kolik za Oktavii TSI?

U nás se dá sehnat za 300-350 i s 1,33Tce a za to Oktávii nekoupíš a ten motor je o dvě třídy lepší, než 1.0 TSI, takže mu gumovější řízení a řazení odpustíš.

Oktávka rozhodně nemá o nic mov navíc, mimo prostoru, má taky vlečku v této verzi, kterou srovnáváš a ta bouchá (jezdím služební Sytle 2.0TDI), ani interiér už není nic extra, všude tvrdé plasty, navigace je hezká na pohled, ale dost letargicky počítá trasy, to mi přišlo u Mégane lepší.

Koncern není špatný, ale rozhodně není nic extra, z C segmentu je dle mne aktuálně nejlepší auto co se řízení a jízdy týče - Fokus 4. To jsem projel drtivou většinu aut na trhu.

Mégane je pak super volba peněženky v poměru toho, co nabídne... Do 400 tisíc, což je dle mne tak logická hranice koupě Mégana (pro mě), bych byl hodně na vážkách, jestli vzít super motor v horším autě, nebo skvělé auto se slabším motorem a v sociální verzi (Fokus)
Avatar - hugino
9. 11. 2019 07:24
Re: Golf VII
On nemá liter ale 1.5 tsi.A Megane 1.33 Tce má síce dobrý motor ale ostatne ako podvozok alebo riadenie ostáva to isté takže tam sa nič nezmenilo tak ten motor to už nezachráni.A s motorom 1.33 Tce vo výbave Intense by vyšiel Megane približne tak isto ako O III Team pretože ked si z ceny O III odrátaš 5 rokov servis grátis /tj. cca 800 Eur,zimné komplety cca.500 Eur a nemusíš kupovat Tpms snímače cca.150 Eur/ tak si na cene Megane a to máš ešte napr Led svetlá.Takže pomer cena výkon je momentálne O III určite lepšia ponuka.
Avatar - Ozzman
9. 11. 2019 07:28
Re: Golf VII
Kolik dal za tu OIII ? Jinak jednapětka má taky vlečku
Avatar - hugino
9. 11. 2019 18:20
Re: Golf VII
On dal za O III 1.5 tsi Team za skladovku 20 100 Eur s metalízou a treba si pozrieť tú výbavu.K tomu 5 rokov servis grátis a zimné komplety 16".Megane Intens Tce 140 GrandCoupe s metalízou mu vyšiel 18 800 Eur.Kedže ušetríš v priebehu povedzme piatich rokov pri O III povedzme 15 :yes: 00 Eur /servis,kolesá,TPMS/ale v Renaulte tieto veci musíš platiť tak si v podstate na tej istej cene a nehovoriac o tom že O III má lepšiu výbavu minimálne v Led svetlách a povedzme si úprimne že O III je určite lepšie auto ako Renault Megane.Veď to vidno aj v predajoch.
Avatar - hugino
9. 11. 2019 07:29
Re: Golf VII
Predaj áut je podla mna pre výrobcu hlavné merítko.Ked je niečo dobré tak sa to predáva.Ked je niečo na prd tak tomu nepomožu ani reklama a ani akcie.Takže či sa to niekomu páči alebo nie v tabulke mate všetci odpoveď čo je Top a čo je priemer.
9. 11. 2019 10:19
Re: Golf VII
argumentacia na styl - ludia zerte hovna, miliardy much sa predsa nemozu mylit.
Avatar - xxc
9. 11. 2019 15:37
Re: Golf VII
Ja si tiez myslim, ze dobre veci sa predavaju lepsie. A vyssie som sa zacudoval, ze co vsetko dokazu ludia povazovat za dobre :-)
Avatar - hugino
9. 11. 2019 18:37
Re: Golf VII
Porovnávaš človeka z muchami ?Ved je uplne logické že ked je niečo dobré tak sa to viac predáva.A to je jedno či je to auto,potraviny alebo povedzme elektronika.Ale dať príklad že ked je vela múch na hovne tak to musí byť dobré je dosť mimo.
9. 11. 2019 19:17
Re: Golf VII
Vobec nie, predaje hovoria len o oblubenosti, nie o kvalite a aj to by si musel mat trh cisty. Pricom trh mas deformovany roznymi stimulmi. 90% predajov VW je fleet+ICO, co tam chces akoze k tomu viac dodat? Kupuju sa preto, lebo carpolicy vo firmach a tie tvoria vecsinove predaje. Ak by si im dal na vyber, vyzerali by tie rebricky uplne inak.
Avatar - _Karel_
9. 11. 2019 19:29
Re: Golf VII
Ale tak to je zase trochu demagogické. Ne že by prodeje byly stoprocentním ukazatelem kvality auta, ale - těch tvých 90% fleetu + IČO - velká část z toho jsou pořád normální zákazníci, co si vybrali sami. Německé firmy, které u nás povinně nařídí koupi služebního VW určitě nebudou ve většině. A světe div se - zrovna nejprodávanější Golf je všeobecně uznáván špičkou třídy.
To s těma muchama bylo vtipný, zasmál jsem se, ale pokud by to měl být reálný příměr, asi by musel znít "mouchy žerte hovna, ostatním mouchám chutnají".
9. 11. 2019 19:45
Re: Golf VII
Neviem, u nasich zakaznikov poznam striktnu politiku dobre - mozes si vybrat co chces, pokial to bude VW - nieco ako Fordov vyrok o farbe. A podla pozicie limit. Druha strana moze byt samotna cenova politika - tam vie koncern slusne sumy dole, vo vysledku relativne vysoka zostatkova hodnota a je to win-win situacia ako pre vyrobcu, tak pre kupujuceho. Zober tieto praktiky a budes mat uplne iny vysledok.
Tym nechcem povedat, ze Golf nie je dobre auto samozrejme, akurat by jeho pozicia vobec nemusela by prva - a to plati aj u dalsich modelov. A kedze nam to funguje tak, ako vidime, asi to nikdy nebudeme vediet presne.
Avatar - xxc
9. 11. 2019 20:57
Re: Golf VII
Zeby firmy zobrali do uvahy vsetky faktory a dali ludom na vyber len tie najhorsie auta? Minimalne su podla toho golfy lacne s nenarocnou udrzbou a vysokou zostatkovou hodnotou.
9. 11. 2019 21:28
Re: Golf VII
Ja chapem, ze je asi nad tvoje chapanie, ze niekto proste nema na vyber inu znacku. VW moze byt preto, lebo lokalpatriotizmus k matke, pripadne vzajomni zakaznici. Naviac ked dostanes na auto zlavu >30%, tak aj ta nakupna cena je niekde inde - vyssia cennikovka potom zabezpeci, ze zostatkova hodnota je podla "trhu" vysoka a tudiz sa to len vyplati. Toto robi aj skodovka a spominam si aj na jeden flotilovy nakup bmw, kedy chalani zhanali kohokolvek, kto vezme 7er, lebo to bola viac ako stovka aut a 55% cennikovej ceny. Nemci su takymito deformaciami povestni, nerobia to totizto len u aut, ale aj u inych produktov.
Avatar - hugino
10. 11. 2019 08:50
Re: Golf VII
Ale však toto robia aj dalšie značky.Rebríček je európsky to znamená že krajina ako trebárs francúzsko tiež do štátnej správy nakupuje Renaulty/štát tam má podiel/ale aj napriek tomu to tie predaje nezachráni.A ako isto vieme Francúzov je takmer 67 milionov takže to je iná kúpna sila ako u nás.Ja som takmer 20 rokov dozadu pracoval v Taliansku a všetci traja majitelia mali už vtedy len nemecké autá/2x golf,1x Mercedes E/ a sami povedali že iné ako nemecké autá ani nechcú a tiež boli patrioti.Francúzi vedia malé autá/Clio,208/ale v ostatných triedach je to bieda.Aj japonciúMazda 3,Civic/majú v Europe slabé predaje aj ked tunajší diskutéri ich vychvalujú aké sú tie autá fantastické.Znova keby boli také super tak by sa aj v Europe predávali omnoho lepšie a nie je to len o PR alebo zlavách.
10. 11. 2019 11:24
Re: Golf VII
Robia, ale nie v takej miere. Japonci to nerobia skoro vobec - a vidime predaje. To nie je len o konkretnom trhu, nemci maju prevadzky vo vyssom zastupeni aj v zahranici.To nie je o patriotizme k danej krajine, ale nariadene zhora od DE cez pobocky po celom uzemi. U nas napriklad carpolicy nemame a vozovy park je pestry, ale sef dlho ziadnu skodu nechcel kupit, pretoze okrem jeho osobneho presvedcenia, ze to nie su auta bol aj ekonomicky faktor - nedavaju nam zarobit, preco by sme ich mali podporovat? Kupovali sa golfy - lebo fleet a podmienky. Nie preto, ze by to boli svkele auta. Dnes ich nahradzame kiami - z rovnakeho dovodu. Pricom mnohi nasi zakaznici nam zavidia vyber, oni musia kupovat vyhradne od VW, alebo len Kie, alebo len alfy apodobne.
Avatar - hugino
10. 11. 2019 11:32
Re: Golf VII
Ale tak či tak my s tým nič neurobíme.Ak sa pozrieme na predaj tak či to je do súkromných rúk alebo do firmy tak v podstate je to jedno ide hlavne o predaj a o zisky.Servis nahradné diely atd a v týchto tabulkách jasne vidno že nemecké autá aspoň v Europe sú najpopulárnejšie aj ked nie vždy najkrajšie.A ešte som rád že Atilla vyhral :yes:
9. 11. 2019 06:08
Re: Golf VII
Kolega povedal... Já ti povídám, že Golf má u spousty motorizací vlečenou zadní nápravu. Jsi trošku mimo už podle toho co a jak píšeš.
8. 11. 2019 21:36
Re: Golf VII
Po ten megane jsem to nedocetl... sam ses kolotocar :D
8. 11. 2019 21:28
Nejprodávanější auta
Docela zajímavá statistika, u níž však chybí údaje o momentálně nejpopulárnější kategorii automobilů - SUV !?
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Ada je zase tady
8. 11. 2019 21:32
Co rozhoduje?
Lidi by nejraději kupovali auta s dieselem. :-!
Rozbalit vlákno
0
Avatar - CHerokee
8. 11. 2019 23:15
Cože?
Nevidím skoro žádné elektroplečky? Žádné baterečky? Tuž proč nám je furt úředníci a ekofašisti nutí, proč je automobilky vyvíjejí, když to nikdo nechce...
Rozbalit vlákno
2
Avatar - eniel lorien
9. 11. 2019 11:23
Re: Cože?
Tesla model s raz take predaje ako A8. Tesla model 3 predaje na úrovni škoda superb. Naozaj to tam nevidíš ?:)
Avatar - Beefcake
9. 11. 2019 15:01
Re: Cože?
To uz je fakt diagnoza, co tu predvadzas.
9. 11. 2019 00:12
Odborník musí žasnout,
já se jako laik jenom divím, V-class je ve stejné skupině jako Scénic a Multivan je v jiné skupině s Caddy a přitom jsem si vždy myslel, že Mulťák a Véčko jsou přímí konkurenti.
Stejně tak musí odborník žasnout nad výběrem supersportů, Aston Vantage ve výběru je ovšem AMG GT nikoliv. Přitom Vantage používá kompletní hnací řetězec s V8 a převodovkou od AMG, přičemž nemá k dispozici vrcholnou verzi, která je v AMG GT R a přitom se AMG GT prodává výrazně víc než Vantage. Jako laik se tedy ptám, co je měřítkem pro zařazení do této kategorie? Výkon? Tady Vantage tahá za kratší konec provázku než AMG GT. Koncepce pohonu? Tu mají Vantage a AMG GT zcela shodnou. Tak co tedy?
Článek na mně dělá dojem, že jej spíchla sekretářka Máňa, když měla krátkou pauzu mezi lakováním nehtů na levé a pravé ruce.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - fOE
9. 11. 2019 08:49
Re: Odborník musí žasnout,
Kliknuls? Kliknuls, acz ma tedy splneno. ;)