Nejžádanějším segmentem v Evropě zůstávají malé vozy, a to přestože jejich prodeje klesly, stejně jako kompaktním vozům nebo MPV. Miniauta se naopak drží.
čtěte si to po sobě! V tabulce MPV máte dvakrát Ford C-max.
SUV už nejsou segmentem??
Když koukám na čísla Fiatů Pandy a 500, dnes může ředitele fakt dělat každej i.d.iot.
:D uz som to pisal tusim prave vcera ze tu akekolvek tabulky za nic nestoja... cisty amaterizmus.. poslednu dobu co tabulka to chyba a je uplne jedno ci ide o tabulku europskeho automobiloveho trhu alebo tabulku technickych udajov v beznom teste...
ved na co aj tabulku SUV ....... take lahke uzitkace su predsa daleko zaujimavejsie ;-)
mam citak ze poslednu dobu tu lava ruka nevie co robi ta prava ruka...
To je uplny social, s18d. Na rozdiel od Renaultu nic nedrnci, relativne tiche a prijemne auto, mensia spotreba pri vacsej dynamike. Len tie smerovky. Aspon vieme, z coho pramenia vtipy, ze vodici bmw smerovky nepouzivaju :-)
Uz som si celkom zvykol, smerovky nepouzivam ani ja :-D Ale k bezpecnosti to neprispieva. Resp. ja davam znamenie o zmene smeru jazdy, len auto neblika.
Takže za prvý polrok bol najpredávanejším autom znovu Golf.Aj napriek tomu že už sa bude meniť generácia tak zas a znova drtí konkurenciu.A nevidím v tabulke pri Golfe tých užasných korejcov /i30,Ceed/ ktorých antikoncernový stále výnášajudo nebies.A viete prečo Golf stále vyhrava ? Lebo vo svojej triede je to top auto a s novou generáciou G VIII bude znova valcovať.A i30 alebo Ceed sú novšie modely a aj tak sa predávajú na prd a keď ich v predajoch predbehne aj kolotočiarsky Megane. :yes:
Je vysvietený ako kolotoč ale podvozok na prd,priestorovo malé a technicky dosť zastaralé /napr.chýba viacprvok/ takže to nahradili svetielkami.Kolega ho mal rok a tri mesiace stále bol nejaký problém /palivová sústava sa mu zavzdušnovala,museli mu meniť stabilizačné tyčky po 30 000 km/ tak sa ho zbavil a zobral teraz v akcii Octaviu III Team a povedal že Renault nikdy viac.
Vidis, ja mam megane pres pet let, z toho mi jednou prdlo naky tahlo na otevirani dveri, asi po pul roce. Jinak nafta, ktere je fakt malo a servis 1x rocne, olej filtry. Takze tak
OIII je zrovna auto pre fajnšmekrov, v nižších výbavách hnusný bakelitový interiér, podvozok vŕzga už v katalógu (po fl, na každej nerovnosti počuješ gumové pazvuky, žuvanie suchej gumy), mlátiaca náprava zadná (pred fl) rezonujúce predné okná keď si dovolíš ten luxus že ho pootvoríš, palivo člapkajúce v nádrži, duniaca a vibrujúca 1,6tdi ešte pred nedávnom s mizerným 5st manuálom. Nové autá kúpené vo firme kde pracujem idú naspäť na reklamáciu a všetky vyššie uvádzané veci sú servisom označené za vlastnosť (okrem tej 1,6tdi s mizerným manuálom :D ). Jo a aj tá OIII a Golf nemá pri slabších motorizáciach multilink, takže máš jednoduchý podvozok (nič čo by vyčnievalo v segmente, resp. nad tým meganom, technicky, ani jazdne) a nemáš ani tie svetielka, ktoré si môžeš v tom rendlíku vypnúť :-[]:-[] . Ale áno, na vyššie výbavy renault odpoveď nemá
Co měl za motor a v jakém roce to koupil prosímtě? To zní jak Mégane II. generace...
Mégane je v poměru ceny a výkonu jedno z nejlepších koupí, tedy ten aktuální, sice nemá vytříbenzý podvozek a má trochu gumovější řízení a řazení, ale za ty peníze s 1.33TCe není moc lepších aut.. a zrovna Octavia III Team má o dost vyspělejší podvozek, co? A ten silný motor... :D A ty krásné tupé rány, když jedeš po D1, co se linou zezadu...A to mluvím o zkušenosti s Stylem 2.0TDI a né s akční slovenskou verzí s litrem... :D
Rok výroby 2018.A ešte pri B stĺpiku sa mu tesnenie zošuverilo takže hrozilo že mu tam po čase bude zatekať.Motor mal 1.6 16v s paťstupnovou prevodovkov takže ani výkon ani spotreba nič moc.Teraz keď to porovnáva s O III vravel aj riadenie že bolo nekomunikatívne a aj prevodovka bola voči O III taká gumová.Takže O III je min. o triedu lepšie auto a to ešte nejazdil v Golfe.Ale iné som chcel.V diskusiách strašne vela ludí nadáva na koncern/hlavne korejcofili/ ale stačí sa pozrieť na tabulky v článku a po perfektných korejcoch ani stopa.Netvrdím že za povedzme 10 rokov sa nezlepšili ale úroven koncernu určite nedosahujú.
No, gumové řízení a řazení je pravda, to třeba nové Clio už je o dost lepší, a když měl nejslabší motor, to se pak těžko soudí, kolik za to dal? A kolik za Oktavii TSI?
U nás se dá sehnat za 300-350 i s 1,33Tce a za to Oktávii nekoupíš a ten motor je o dvě třídy lepší, než 1.0 TSI, takže mu gumovější řízení a řazení odpustíš.
Oktávka rozhodně nemá o nic mov navíc, mimo prostoru, má taky vlečku v této verzi, kterou srovnáváš a ta bouchá (jezdím služební Sytle 2.0TDI), ani interiér už není nic extra, všude tvrdé plasty, navigace je hezká na pohled, ale dost letargicky počítá trasy, to mi přišlo u Mégane lepší.
Koncern není špatný, ale rozhodně není nic extra, z C segmentu je dle mne aktuálně nejlepší auto co se řízení a jízdy týče - Fokus 4. To jsem projel drtivou většinu aut na trhu.
Mégane je pak super volba peněženky v poměru toho, co nabídne... Do 400 tisíc, což je dle mne tak logická hranice koupě Mégana (pro mě), bych byl hodně na vážkách, jestli vzít super motor v horším autě, nebo skvělé auto se slabším motorem a v sociální verzi (Fokus)
On nemá liter ale 1.5 tsi.A Megane 1.33 Tce má síce dobrý motor ale ostatne ako podvozok alebo riadenie ostáva to isté takže tam sa nič nezmenilo tak ten motor to už nezachráni.A s motorom 1.33 Tce vo výbave Intense by vyšiel Megane približne tak isto ako O III Team pretože ked si z ceny O III odrátaš 5 rokov servis grátis /tj. cca 800 Eur,zimné komplety cca.500 Eur a nemusíš kupovat Tpms snímače cca.150 Eur/ tak si na cene Megane a to máš ešte napr Led svetlá.Takže pomer cena výkon je momentálne O III určite lepšia ponuka.
On dal za O III 1.5 tsi Team za skladovku 20 100 Eur s metalízou a treba si pozrieť tú výbavu.K tomu 5 rokov servis grátis a zimné komplety 16".Megane Intens Tce 140 GrandCoupe s metalízou mu vyšiel 18 800 Eur.Kedže ušetríš v priebehu povedzme piatich rokov pri O III povedzme 15 :yes: 00 Eur /servis,kolesá,TPMS/ale v Renaulte tieto veci musíš platiť tak si v podstate na tej istej cene a nehovoriac o tom že O III má lepšiu výbavu minimálne v Led svetlách a povedzme si úprimne že O III je určite lepšie auto ako Renault Megane.Veď to vidno aj v predajoch.
Predaj áut je podla mna pre výrobcu hlavné merítko.Ked je niečo dobré tak sa to predáva.Ked je niečo na prd tak tomu nepomožu ani reklama a ani akcie.Takže či sa to niekomu páči alebo nie v tabulke mate všetci odpoveď čo je Top a čo je priemer.
Porovnávaš človeka z muchami ?Ved je uplne logické že ked je niečo dobré tak sa to viac predáva.A to je jedno či je to auto,potraviny alebo povedzme elektronika.Ale dať príklad že ked je vela múch na hovne tak to musí byť dobré je dosť mimo.
Vobec nie, predaje hovoria len o oblubenosti, nie o kvalite a aj to by si musel mat trh cisty. Pricom trh mas deformovany roznymi stimulmi. 90% predajov VW je fleet+ICO, co tam chces akoze k tomu viac dodat? Kupuju sa preto, lebo carpolicy vo firmach a tie tvoria vecsinove predaje. Ak by si im dal na vyber, vyzerali by tie rebricky uplne inak.
Ale tak to je zase trochu demagogické. Ne že by prodeje byly stoprocentním ukazatelem kvality auta, ale - těch tvých 90% fleetu + IČO - velká část z toho jsou pořád normální zákazníci, co si vybrali sami. Německé firmy, které u nás povinně nařídí koupi služebního VW určitě nebudou ve většině. A světe div se - zrovna nejprodávanější Golf je všeobecně uznáván špičkou třídy.
To s těma muchama bylo vtipný, zasmál jsem se, ale pokud by to měl být reálný příměr, asi by musel znít "mouchy žerte hovna, ostatním mouchám chutnají".
Neviem, u nasich zakaznikov poznam striktnu politiku dobre - mozes si vybrat co chces, pokial to bude VW - nieco ako Fordov vyrok o farbe. A podla pozicie limit. Druha strana moze byt samotna cenova politika - tam vie koncern slusne sumy dole, vo vysledku relativne vysoka zostatkova hodnota a je to win-win situacia ako pre vyrobcu, tak pre kupujuceho. Zober tieto praktiky a budes mat uplne iny vysledok.
Tym nechcem povedat, ze Golf nie je dobre auto samozrejme, akurat by jeho pozicia vobec nemusela by prva - a to plati aj u dalsich modelov. A kedze nam to funguje tak, ako vidime, asi to nikdy nebudeme vediet presne.
Zeby firmy zobrali do uvahy vsetky faktory a dali ludom na vyber len tie najhorsie auta? Minimalne su podla toho golfy lacne s nenarocnou udrzbou a vysokou zostatkovou hodnotou.
Ja chapem, ze je asi nad tvoje chapanie, ze niekto proste nema na vyber inu znacku. VW moze byt preto, lebo lokalpatriotizmus k matke, pripadne vzajomni zakaznici. Naviac ked dostanes na auto zlavu >30%, tak aj ta nakupna cena je niekde inde - vyssia cennikovka potom zabezpeci, ze zostatkova hodnota je podla "trhu" vysoka a tudiz sa to len vyplati. Toto robi aj skodovka a spominam si aj na jeden flotilovy nakup bmw, kedy chalani zhanali kohokolvek, kto vezme 7er, lebo to bola viac ako stovka aut a 55% cennikovej ceny. Nemci su takymito deformaciami povestni, nerobia to totizto len u aut, ale aj u inych produktov.
Ale však toto robia aj dalšie značky.Rebríček je európsky to znamená že krajina ako trebárs francúzsko tiež do štátnej správy nakupuje Renaulty/štát tam má podiel/ale aj napriek tomu to tie predaje nezachráni.A ako isto vieme Francúzov je takmer 67 milionov takže to je iná kúpna sila ako u nás.Ja som takmer 20 rokov dozadu pracoval v Taliansku a všetci traja majitelia mali už vtedy len nemecké autá/2x golf,1x Mercedes E/ a sami povedali že iné ako nemecké autá ani nechcú a tiež boli patrioti.Francúzi vedia malé autá/Clio,208/ale v ostatných triedach je to bieda.Aj japonciúMazda 3,Civic/majú v Europe slabé predaje aj ked tunajší diskutéri ich vychvalujú aké sú tie autá fantastické.Znova keby boli také super tak by sa aj v Europe predávali omnoho lepšie a nie je to len o PR alebo zlavách.
Robia, ale nie v takej miere. Japonci to nerobia skoro vobec - a vidime predaje. To nie je len o konkretnom trhu, nemci maju prevadzky vo vyssom zastupeni aj v zahranici.To nie je o patriotizme k danej krajine, ale nariadene zhora od DE cez pobocky po celom uzemi. U nas napriklad carpolicy nemame a vozovy park je pestry, ale sef dlho ziadnu skodu nechcel kupit, pretoze okrem jeho osobneho presvedcenia, ze to nie su auta bol aj ekonomicky faktor - nedavaju nam zarobit, preco by sme ich mali podporovat? Kupovali sa golfy - lebo fleet a podmienky. Nie preto, ze by to boli svkele auta. Dnes ich nahradzame kiami - z rovnakeho dovodu. Pricom mnohi nasi zakaznici nam zavidia vyber, oni musia kupovat vyhradne od VW, alebo len Kie, alebo len alfy apodobne.
Ale tak či tak my s tým nič neurobíme.Ak sa pozrieme na predaj tak či to je do súkromných rúk alebo do firmy tak v podstate je to jedno ide hlavne o predaj a o zisky.Servis nahradné diely atd a v týchto tabulkách jasne vidno že nemecké autá aspoň v Europe sú najpopulárnejšie aj ked nie vždy najkrajšie.A ešte som rád že Atilla vyhral :yes:
Nevidím skoro žádné elektroplečky? Žádné baterečky? Tuž proč nám je furt úředníci a ekofašisti nutí, proč je automobilky vyvíjejí, když to nikdo nechce...
já se jako laik jenom divím, V-class je ve stejné skupině jako Scénic a Multivan je v jiné skupině s Caddy a přitom jsem si vždy myslel, že Mulťák a Véčko jsou přímí konkurenti.
Stejně tak musí odborník žasnout nad výběrem supersportů, Aston Vantage ve výběru je ovšem AMG GT nikoliv. Přitom Vantage používá kompletní hnací řetězec s V8 a převodovkou od AMG, přičemž nemá k dispozici vrcholnou verzi, která je v AMG GT R a přitom se AMG GT prodává výrazně víc než Vantage. Jako laik se tedy ptám, co je měřítkem pro zařazení do této kategorie? Výkon? Tady Vantage tahá za kratší konec provázku než AMG GT. Koncepce pohonu? Tu mají Vantage a AMG GT zcela shodnou. Tak co tedy?
Článek na mně dělá dojem, že jej spíchla sekretářka Máňa, když měla krátkou pauzu mezi lakováním nehtů na levé a pravé ruce.