Tak nějak nevím, co si z toho vzít... Zda mne to nějak ovlivňuje. Pro redakci a managemen má tahle statistika velkou cenu, protože lze vidět, co je nejvíce klikáno. Snad se podle toho nebude řídit a poměr značek v testech bude rovnoměrný a nebudeme číst každou drobnost o Škodě a o jiných značkách nic...
Jasný adept na výrok roku, Vratislav Kulhánek: "Kia myslím udělala dost vážnou marketingovou chybu s názvem modelu, který se v Čechách bude dost těžko ujímat ... Osobně si myslím, že ten tzv. asijský design (s výjimkou vozů japonské výroby) nenajde v Evropě moc zákazníků. Když pomineme SUV, jako je Hyundai Santa Fe, asijští výrobci klasických automobilů u nás podle mě výrazně neprorazí - stejně tak jako příliš neprorazili v západní Evropě."
Ale je pravda, že mýlit se holt může každý, co je to proti Billovi Gatesovi a jeho "640 kB musí bohatě stačit každému".