Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST VW Crafter vs. Grand California – Co všechno zvládne jeden základ

Volkswagen na jednom základu umí postavit jak praktickou dodávku s ohromným nákladovým prostorem, tak až luxusní obytné auto. Jaké jsou v praxi modely Crafter a Grand California?
Zpět na článek
9. 12. 2020 14:10
dynamika zatížené dodávky
Přijde mi legrační jak autor osobně ověřil dynamické schopnosti zatížené dodávky naložením 200 kg nákladu.
200 kg bude u auta s nosností přes 1300 kg asi hodně poznat, že ?

Jinak podle mě zásadním hendikepem u obytných verzí VW - a to všech bez výimky - je absence garáže. V mínusech o tom samozřejmě není ani zmínka, ale převoz jakýchkoliv dovolenkových hraček - kola, motorky, skůtr apod. je u nich velmi komplikovaný až nemožný. Jedno dvě kola se snad dají pověsit na zadní dveře ale to je tak vše. Pro spoustu lidí to představuje zásadní problém a důvod nekoupit.
Rozbalit vlákno
7
Avatar - wakantanka
9. 12. 2020 14:16
Re: dynamika zatížené dodávky
si ma predbehol ... 200 kg je nejaké zaťaženie u takejto veľkej dodávky? Pche. 200 kg si nevšimne kdejaké trošku silnejšie auto. Fabiu s litrom pri výlete na Ještěd nepočítam. To je taký test jak bič. :-) Byť redaktorom tak sa hanbím niečo také publikovať.
Avatar - Emel
10. 12. 2020 09:07
Re: dynamika zatížené dodávky
Nejsem odborník na obytňáky, ale myslím si, že garáž patří k větším integrálům. Tohle jsou auta založený na dodávce... a když se na to podíváš, tak tam nikde rozumně místo na garáž není.
10. 12. 2020 13:55
Re: dynamika zatížené dodávky
Nemusí to být jen větší integrál, garáž mají hodně často i polointegrály nebo alkovnové modely klasických obytňáků

Nicméně i auta založená na dodávkových vestavbách garáž můžou mít a skutečně ji mívají . Namátkou můžu jmenovat třeba některé modely od KRS ale jsou samozřejmě i další. Stačí se trochu porozhlédnout
11. 12. 2020 12:52
Re: dynamika zatížené dodávky
Garáž patrí plus mínus k akejkoľvek obytke. Tým nemám na mysli úplnú obludu na skúter, alebo bicykle ;-)
11. 12. 2020 22:30
Re: dynamika zatížené dodávky
Garáž na jeden skůtr nebo pár bicyklů není obluda, ale nejmenší rozumná velikost
11. 12. 2020 23:09
Re: dynamika zatížené dodávky
Každý máme iné kritéria, mne stačí plac na kemp nábytok, gril a lyže ;-) . Bicykle sa povozia na zadnej stene, skúter ide mimo mňa
12. 12. 2020 08:41
Re: dynamika zatížené dodávky
Určitě máme různá kritéria, ale co pozoruju tak velkou garáž preferuje naprostá většina majitelů obytných aut. Těch co ji "nepotřebují" je velmi málo
Avatar - BruceWayne
10. 12. 2020 11:49
VW vs Mercedes
Po mnoha tisících kilometrů ve služebácích, které jsem řídil po německých dálnicích na firmě Crafter a Sprinter, vím jedno, Crafter je totálně tvrdej, nepohodnej a hlučnější než Sprinter. Řídit Sprinter byla paráda a osádka vzadu spinkala jako v bavlnce při převozu cca 300km na stavbu.
Rozbalit vlákno
0