Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Testy

Zpět na článek

TEST VW Crafter vs. Grand California – Co všechno zvládne jeden základ

9 komentářů

Othello
Přijde mi legrační jak autor osobně ověřil dynamické schopnosti zatížené dodávky naložením 200 kg nákladu.
200 kg bude u auta s nosností přes 1300 kg asi hodně poznat, že ?

Jinak podle mě zásadním hendikepem u obytných verzí VW - a to všech bez výimky - je absence garáže. V mínusech o tom samozřejmě není ani zmínka, ale převoz jakýchkoliv dovolenkových hraček - kola, motorky, skůtr apod. je u nich velmi komplikovaný až nemožný. Jedno dvě kola se snad dají pověsit na zadní dveře ale to je tak vše. Pro spoustu lidí to představuje zásadní problém a důvod nekoupit.
Avatar - wakantanka
wakantanka
si ma predbehol ... 200 kg je nejaké zaťaženie u takejto veľkej dodávky? Pche. 200 kg si nevšimne kdejaké trošku silnejšie auto. Fabiu s litrom pri výlete na Ještěd nepočítam. To je taký test jak bič. 😄 Byť redaktorom tak sa hanbím niečo také publikovať.
Avatar - Emel
Emel
Nejsem odborník na obytňáky, ale myslím si, že garáž patří k větším integrálům. Tohle jsou auta založený na dodávce... a když se na to podíváš, tak tam nikde rozumně místo na garáž není.
Othello
Nemusí to být jen větší integrál, garáž mají hodně často i polointegrály nebo alkovnové modely klasických obytňáků

Nicméně i auta založená na dodávkových vestavbách garáž můžou mít a skutečně ji mívají . Namátkou můžu jmenovat třeba některé modely od KRS ale jsou samozřejmě i další. Stačí se trochu porozhlédnout
kyklop
Garáž patrí plus mínus k akejkoľvek obytke. Tým nemám na mysli úplnú obludu na skúter, alebo bicykle 😉
Othello
Garáž na jeden skůtr nebo pár bicyklů není obluda, ale nejmenší rozumná velikost
kyklop
Každý máme iné kritéria, mne stačí plac na kemp nábytok, gril a lyže 😉 . Bicykle sa povozia na zadnej stene, skúter ide mimo mňa
Othello
Určitě máme různá kritéria, ale co pozoruju tak velkou garáž preferuje naprostá většina majitelů obytných aut. Těch co ji "nepotřebují" je velmi málo
Avatar - BruceWayne
BruceWayne
Po mnoha tisících kilometrů ve služebácích, které jsem řídil po německých dálnicích na firmě Crafter a Sprinter, vím jedno, Crafter je totálně tvrdej, nepohodnej a hlučnější než Sprinter. Řídit Sprinter byla paráda a osádka vzadu spinkala jako v bavlnce při převozu cca 300km na stavbu.