Testy
Po mnoha tisících kilometrů ve služebácích, které jsem řídil po německých dálnicích na firmě Crafter a Sprinter, vím jedno, Crafter je totálně tvrdej, nepohodnej a hlučnější než Sprinter. Řídit Sprinter byla paráda a osádka vzadu spinkala jako v bavlnce při převozu cca 300km na stavbu.
200 kg bude u auta s nosností přes 1300 kg asi hodně poznat, že ?
Jinak podle mě zásadním hendikepem u obytných verzí VW - a to všech bez výimky - je absence garáže. V mínusech o tom samozřejmě není ani zmínka, ale převoz jakýchkoliv dovolenkových hraček - kola, motorky, skůtr apod. je u nich velmi komplikovaný až nemožný. Jedno dvě kola se snad dají pověsit na zadní dveře ale to je tak vše. Pro spoustu lidí to představuje zásadní problém a důvod nekoupit.
Nicméně i auta založená na dodávkových vestavbách garáž můžou mít a skutečně ji mívají . Namátkou můžu jmenovat třeba některé modely od KRS ale jsou samozřejmě i další. Stačí se trochu porozhlédnout