Jak nevidíš, veď je tam o úplne revolučných 20% väčší displej. :-[]
Eco-LED (rozumej ekonomické, nie ekologické) je pekný spôsob, ako tvrdiť, že auto má LEDky už v základe, ale stále môcť pýtať prachy za plnohodnotné LEDky.
Za mňa to auto potrebuje len poriadny motor, teda Cupra verziu. Zrovna dnes som si ho všimol na parkovisku a skonštatoval som, že (vo verzii FR s oranžovou metlou a 18") je to stále dobre a dynamicky vyzerajúce auto, ktoré však nemá motor zodpovedajúci tomu dynamickému looku. A emisne pridusená 1,5ka s vypínaním valcov to nespraví.
Skúšal si to so štvorvalcom? Pekne ide a tuto nemáš ACT vypínanie dvoch valcov pokiaľ viem. Odkedy je 1,5-ka už len s DSG mám práveže pocit, že to až moc akčne zrýchľuje, uvítal by som plynulejšiu reakciu pri decentnom zošliapnutí plynu.
Po tom, čo Clio prišlo o štvorvalec 1,3 TCe je toto pre mňa najzaujímavejšia voľba v B segmente. Ak sa nebavíme o trojvalcoch, tak potom už len Swift.
Nie, Ibizu s 1,5kou som neskúšal, vychádzam len z recenzií a tie ohlasy na ten motor nie sú nijak nadšené, proste od 150 koní v malom aute by človek čakal pomaly warm-hatch a to sa zjavne nedostavuje. A celkovo z prejavu toho motora aj v iných autách sa javí, že nebude problém konkrétne v Ibize, ako skôr v tom motore samotnom, proste príliš ekologický motor, ladený na spotrebu. Možno keby bol ešte s manuálom, bolo by to subjektívne vnímanie iné, neviem.
Ja viem, že vytýkať v dnešnej emisnej dobe malému autu absenciu hot verzie je ošemetné, ale proste ak je nejaké auto, ktoré si svojím výzorom (a deklarovaným imidžom značky) pýta poriadny motor, je to práve Ibiza.
HH na baterky nie, ďakujem. ;-) Ale aby som nebol len kritický, ak by som pozeral po nejakom warm-hatchi, Seat ponúka Leon s dvojlitrom 140 kW, to už by mohlo byť pomerne dynamické. Škoda len, že ten motor je len pre hatch, pre kombi sa (možno len dočasne, neviem) neponúka.
Kadopádne vnímam ako chybu, že sa osamostatnila Cupra ako značka (s tým spojeným zdražením), tým sa Seat pripravil o čo i len teoretickú šancu na nejaký hot model.
Kdysi to byla slušná palubka, pak vzal někdo pilový plátek na železo, udělal díru na tablet a ty díry co zbyly zaslepil pomocí univerzálních krabiček z Hadexu.
Jakožto dlouholetý uživatel BMW/MB jsem si na ty displaye zvykl. Ale ideál s ovládáním idrive. To bych bral u Seatu jako revoluční, ale je tam patlací tablet jako předtím, jen jinde.
S i-drive je to super. Ale dotykový display je past na řidiče. Kdyby EuroNCAP nebylo jen pokryteckou organizací eurohujerů, tak za dotykový display ovladatelný za jízdy sráží min. 50% v celkovém hodnocení. :-!
1) Zůstal panel climatronicu - a dokonce tlačítkový!
2) zůstalo řadička a nemá klitoris
3) zůstala ruční ovládání parkovací brzdy
4) zůstal otočný sdružený ovladač světel
Za mě spokojenost. Stejně to bude i u Fabie (moje domněnka), takže vlastně skvělé zprávy. Mizérie u VAG zůstala v nižší střední třídě. Navíc měkčená palubka? Nečekaný odvaz koncernové politiky, T-Roc dostává direkt... Za mě jednoznačně :yes: A to i s vědomím, že Clio je o level výš :-!
Súhlas, plus oceňujem zrušenie archaickej tempomatovej páčky pod volantom. :yes:
Aj tak ma prekvapuje ako koncernové facelifty vôbec nemenia ponuku motorov, akoby ich zrazu nič netlačilo k nižším emisiám. Som napríklad čakal, že aspoň nová Fabia už dostane ten litrový mild-hybrid s plachtením čo dávajú do Octavie a nič.
Ja to vnímam už od zavedenia poslednej generácie TSI, teda 1,0 a 1,5, že s týmito motormi to koncern mieni doklepať až do konca spaľovákov. Takže akékoľvek auto v rámci koncernu VW bude (na MQB) predstavené, dostane len 1,0, 1,5 alebo 2,0TSI. A ak ani pridaním mild-hybridu nesplnia Euro 7, tak to proste (s daným modelom, resp. spaľovákmi vôbec) zabalia.