Otázka, či sa Elantry N dočkáme v Európe, je len taká básnická, vieme, že nedočkáme. Keď sa tu nepredáva bežný sedan, prečo by sa zrazu začala predávať jediná motorizácia tohto sedanu? Naviac v EU moc kompaktné sedany nejdú, v porovnaní s i30N by predaje Elantry N boli mizivé.
Každopádne je to zaujímavý počin a cením každé výkonné auto, ktoré prináša radosť z jazdy, bez prznenia elektrom a za dostupné peniaze.
Ani mne to tvarovo úplne nesedí, každopádne tá technika je bez výhrad a kompaktných hotsedanov je málo, okrem S3, M235i a CLA AMG mi nič nenapadá. Ale to je prémia so 4x4 a automatom, takže Elantra N s manuálom a FWD by bola fakticky jediná vo svojej kategórii.
pohon Elantry N se stará turbodmychadlem přeplňovaný dvoulitrový čtyřválec o výkonu okolo 200 kW. Zájemci budou moci volit mezi šestistupňovou manuální převodovkou a osmistupňovým dvouspojkovým automatem. :yes:
Evropská auta mám jako preferenci taky, ale to neznamená, že bych nekupoval i třeba japonce. A po představení nové generace Genesisů, bych se nebál ani prémiového korejce.
Pěkný šik sedánek s nadupanými čtyřválcem bez hnusné hybridizace a s manuální převodovkou by si při stanovení rozumné ceny své kupce určitě našel i v Evropě! :-):yes:
Nesúhlasím, Octaviu tam moc nevidím, možno v tom, že sú tam pomerne ostré hrany a línie, inak dosť odlišné. Ja to vnímam ako typický dizajn pre americký trh, kde je takýchto sedanov kopec. A keďže je to sedan dizajnovaný v zámorí pre zámorie, tak o nejakej európskej Octavii dizajnéri asi moc nechyrovali.