O začátku výroby a prodejích se dá pouze spekulovat, zákazníky v Evropě to ale přesto moc trápit nemusí. Značka Acura zde totiž oficiálně nefiguruje a kvůli emisím zřejmě nebude moc velká šance, že by se zde Integra objevila pod značkou Hondy. :-(
To si nemyslím. Stačí se podívat třeba na čísla Lexusu v Německu - za leden až červenec 2021 bylo registrováno na největším evropském trhu 1557 kusů, pro srovnání Alfa Romeo 1861 kusů, Subaru 3189, Honda 5910 a třeba BMW 138 825 kusů, Audi 123 930 a Mercedes 138 102 ...
No to nevím. CTR se tu prodává pouze jako 5d hb, zatímco u Integry "je jasné, že by mělo jít o dvoudveřové sportovní kupé". Podle mě to bude svébytný model.
Měl jsem tu čest mít před pár (x) lety k dispozici na pár dní původní model Acura Integra sedan a byť to mělo pouze motor 1.8 se čtyřstupňovým automatem, červenou vybledlou barvu a poklice na 14kách tak stále z interiéru z bezrámových dveří ze vzhledu a siluety velmi podobnou verzi kupé čišela trochu ta sportovnost. I ten motor by šel pěkně do otáček a chtěl by si hrát, ale automat to vždy utnul už v zárodku. A už tenkrát v roce 1993 to mělo vychytávky o kterých si Evropa mohla nechat jen zdát. Mám jen dobré vzpomínky. A právě trochu se bojím, že nová Integra sice nedopadne jako Eclipse, ale dopadne zrovna jako NSX či Supra. Auto cosi nebude úplně podobné, bude těžkopádné, plné zbytečností atd.. No snad nebude. Už klobouk dolů za to, že v dnešní pokroucené době plné SUV a kříženců si někdo troufne vyrobit dvoudvéřové kupé. Hlavně to nepřehnat s "difuzory" a jinými kýčovitými vyhytávkami a polepy v karbonu a lesklé černi aby to bylo ještě víc sportovnější a agresivnější. Prostě chci normální jednoduché elegantní kupé.