Podle mě je to totálně zabité designem. Místo aby to vizuálně bylo něco jako japonské Ferrari, připomíná to spíš další z náčrtků Corvetty s motorem vzadu. Prostě takový ten laciný americký design... Kdo má být cílovka?
Tý... tak mě se design teda líbí. Je to tak akorát, bez přehnané extravagance, přiměřeně dravé.
Vette mi přijde místy lehce disproporční (hlavně teda cabrio), tohle vypadá kompaktněji.
Proč se to neprodává? Jednak to Honda úplně netlačí, dvak je to prostě drahé (myslím, že to bylo těsně pod 5M... ale vůbec nevím, jestli kdy v ČR nějaká NSX byla, v životě jsem to neviděl).
Ale jo... price/value nevychází, což je důvod, proč se to neprodává. Občas to vypadá, že to Hondě ani neva... viz třeba i Honda E. Prostě si sami vyvinuli hračku, bez pomoci BMW... a ty si to buď za 5M kup nebo ne, tvoje volba.
Hybridní nemusí vadit... 919 vymetla Nürburgring velmi působivě. Záleží, co od toho člověk čeká.
Nepodává se to, protože to je Honda za 5 milionů. Když se bavím s lidmi, kteří si kupují auta za tyhle ceny, tak většinou vůbec netuší, že nějaká NSX existuje.
Dizajn za mna nie je spatny ale udajne je nsx tazke a pomale na svoj segment... vyprasi ho dnes aj kdejake "nezname" elektro ... ktore sa ani netvari sportovo... lahkost a jednoduchost predosleho kultoveho nsx z cias ayrtona sennu je prec.. aura noveho nsx tym padom nefunguje... minuly rok v europe predalo nsx tusim len par kusov ktore spocitas na prstoch jednej ruky... proste je to prepadak jak bejk ... voci nemu je aj lambo mega velkoseriova znacka .... nieco tu teda nefunguje.... nsx je tym padom mrtve... ale plakat za nim fakt nebudem dnes uz ..to budem skor aj za space starom ked skonci.... ;-)
Já teda nejsem v tomto případě kupec, jenom "bykupec" a jenom, kdybych měl zbytečný milióny, zbytečný garáže a sídla a chtěl si udělat radost. Ale kdybych si měl vybrat, tak rozhodně bych volil NSX. GTR jsem jezdil a je to nepříjemná, hlučná a extrémně nepohodlná mrcha. Má to strašnou sílu, ale tím to pro mě teda končilo. NSX je poddajná, ovladatelná, komfortní, neskáče jako koza (GTR) a tím pádem je na silnici rychlejší s minimem námahy řidiče, má okamžité reakce na plyn při běžné jízdě, brzdí o 10% líp, než GTR i když má menší brzdy a je tak hrozně těžká atd. A navíc mi připadá fakt krásná. A Honda je taky kvalitní a spolehlivá značka. Už jsem od nich něco měl, takže jim věřím víc, než čemukoli jinýmu.
Ale to jsem já. Lidi radši kupujou i v týhle kategorii pseudoprestiž a 2 desetinky v tabulkách, místo skvěle komplexního vozu.
Já to sledoval celý, ne jen závěr jako na auto.cz.
On by si ho vybral proto, protože to je takovej ostrej analogovej chuligán. Nic víc.
Všechno mezi tím dělá NSX líp. Pro mne jasný vítěz a těch 0,2s z 0-100 mi je zcela u zádele.
Ale znovu se podívej na celý video a poslouchej co říká. A není jedinej. Tohle jsem jen náhodou viděl před pár dny, tak jsem to sem hodil.
Tak hlavně GT-R... nevím jak dneska, ale bejvalo tak o 2M níž... to je úplně jiná cenová. Za tu cenu se mu dalo lecos odpustit (i když jsem slyšel, že se naopak uměl prodražit na servisu).
Ceny těchto vozů pravda neřeším, jelikož je nebudu nikdy kupovat. Ale GTR je opravdu hroznej pojezd. Sice drtivě rychlý, ale jinak očistec. A v ojetým kuse, ve kterým jsem seděl to bylo tuplem peklo. V sedačce se nedalo sedět, jak to bolelo, všude rachot, převodovka škubala a zněla jakoby se měla rozpadnout, diferáky dávaly rány, no děs. Zřejmě to nedokáže ustát ty výkony bez úhony moc dlouho. Pochopitelně nedokážu říct, jak moc zanedbanej byl servis a co všechno mělo za sebou. Ale v horším kostitřasu jsem nejel. Někdo to možná miluje, já bych to nedal ani na neděli. Po 20 km jsem z toho nadšeně utekl.
První NSX vážila 1230 kg, současná 1725 kg. To je rozdíl půl tuny! Cena? První kolem 60 tisíc dolarů, současná 160 tisíc dolarů. Ta nová generace prostě cílové skupině nedává smysl. Sice je tam plno techniky, ale je to těžká mrcha které chybí ikonický, nadčasový vzhled originálu s protaženou siluetou. Ta nová se siluetou moc neliší od současných mnohem levnějších sporťáků, je doslova tuctová.