Tenhle Megan si dle mne ještě tak 10-15 let počká na to, aby z něj byl youngtimer a mohl se prodávat za takové šlehy, nicméně na svou dobu to bylo mimořádně hezké auto, mne se tedy vždy líbilo, pamatuji si ho jako dítě a moc rád bych se v takovém nezničeném kousku projel :yes:
Tak môžeš si ho kúpiť teraz a neriskovať, že za tie roky, kým sa stane youngtimerom, bude ležať niekde vo vlhkom depozitári...;-) Na cene určite nestratí ani v tvojej garáži.
V mé garáži není momentálně místo ani pro mé auto :D A opravdu nejsem typ, který by měl 15 tisíc EUR bokem na obyčejnýho Megana :D Navíc jednoho obyčejnýho Megana už mám :D
Ano, toto dosud je a ve své době byl velmi líbivý kus auta. Kolem roku 1995 jsem jako mladé ucho dělal ve firmě, kde majitel měl Espace a klíčoví zaměstnanci Megany. Hodně jsem jim tehdy záviděl.
Kamarát si teraz len tak na leto kúpil R19 Cabrio. Nestál veľa a v peknom stave ho dal doviezť z Nemecka. Tomu ešte rozumiem, ale tu pýtajú 6x viac za auto, z ktorého som aj dnes stretol 3 kusy. Jasné, komu ide o ten super stav, tak nech sa páči, ale mnoho áut z rovnakého obdobia ešte roky nebude nijak výrazne naberať na hodnote. Jednak je to dané značkou, ale najmä faktom, že sa vtedy autá vyrábali v obrovských počtoch. O desať rokov neskôr sa už väčšine mohlo o nich len snívať. Bola to zlatá éra automobilového priemyslu v Európe, ktorá teraz degraduje zberateľskú hodnotu.