ten V8 4.0 měl 476 (spalovacích) koní. Dnes má R4 2.0 stejných 476 koní = takže co BYS NAVRHOVAL TY aby byla spokojena EXTRÉMně zpátečnická skupina diskutérů ACZ?
V mé cílové bublině a majitelů od c43-c63-c63s je s tím v “pohodě” minimum členů naší sekty CclassAMG a nechystají se objednat. Přatelé z CZ a DE.
Tím minimem myslím maximálně pár poznámek v sektě o tom, že to bude asi míň žrát a jezdit super díky rear axlu i když to váží jako stodola. Což evidentně není úplně důvod pro srdcaře jít a objednat jen pro to, že má něco lepší zrychlení a spotřebu. 🤷🏻♂️ Tohle vidím ve své bublině CclassAmg. A je nás hodně :-!
Jsou lidé, co kdyby někdo přišel s údajně novým úžasným trendem nosit pondělní trenky v úterý místo čepice na hlavě, tak to budou dělat jen proto, že to je módní a "lepší".
Většinou tyhle opičky naskákají na vše, co jim kdo nakuká. Třeba naskákají i na pár AMG C. Ostatní si vyberou z motorů, ne invalidního pohonu. ;-)
Souhlas. Něco podobného jako s těmi trenkami se bohužel stalo s tetováním.....lidé si jej pořizují, protože je to dělá módní a "lepší". Ach ta trendy "příslušnost ke stádu".... :-(
Nepindej, potenciál většího motoru je samozřejmě mnohem větší. A tento downsizing nemá moc s pokrokem společného. Ale hlavní problém je v tom, že toto 4 válcové AMG váží jak 2,5 monopostu F1. Suverénně ve váze předčí 8 válce.
řikej si PINDEJ někomu sobě rovnýmu. máš ZÁSADNÍ NEznalost evoluce motorů = během tvýho života? Je to tak ve všem = viz já 19_38
Prostě vyšší výkon než kdysi V12 má dneska poloviční R6 https://www.alpina-automobiles.com/…echnische-daten/ a tady R4 co míval V8
vždy to tak bylo = takže CO je = co BY BYLO BÝVALO BYLO podle VÁS??
PINDAT můžeš že ne = ale (nej)spíš to víš. Pro auto má spíš KLADNÝ vliv, když stejnej výkon dál z menšího = dneska už polovičního motoru.
Hmotnost neni daná 4válcem = ten je prostě POLOVINA tehdejšího motoru = se stejnym výkonem, ale to víš (nej)spíš taky sám. To že elektrokoně fungujou jinak TO možná ne
ale všimni si ANI JEDEN Z VÁS ;-) nenapsal JAK to teda udělat :-)
je TĚŽKÝ znát někoho kdo měl VÍC AMGéček = jak co proč siS VYMYSLEL coS napsal?
2) to je sporný = to že elektrokoně fungujou DRTIVĚ svižnějš (od nulovejch otáček) co tu píšu léééta = JE prostě FAKT (střední škola, jestli si tam chodil)
3) tohle stéblo já ti nevim, prostě stejnej výkon jako to V12 pak dával R6 (viz odkaz) a je tu SAKRA DŮLEŽITÁ karta co tenhle týden popíral už barik = umožňuje to LÍP postavit auto (pro auto je "paradoxně" LEPŠÍ čím menší motor tím lepší = no a DRSNÝ ale NEJLEPŠÍ malej elektromotor co sfoukne V12 Lamborghini https://fdrive.cz/…prvni-dojmy-9002
4) všimni si že NIKDO ani jeden NIKDO jste nebyli schopní napsat JAK teda? aby ste vy neznalí nezkušení jen pindalové z ACZ byli spokojení NIKDO
mohli tam dat evoluci 43amg s v6. Ale hadam, ze MB dela to co v minulosti. Upousti od sestivalcu. Ted v gle je mezi 53 a 580 rozdil 10tis.kc. Proc vubec to 53 amg vyvijeli? Meli to mit od nehybrid, pres mhev az po PHEV a nic. Misto toho cpou invalidni ctyrvalec. Ostatne 545e vazi o minimalne 100kg min, je vetsi, ma hnotnost 50:50, ma vetsi baterie a r6. A kolik to zvladne nacipovanejch koni je plnej internet.
uplne zbytecny auto, zbytecnej pokus a zbytecny penize narvany do vyvoje. Cely to bude drazsi nez M3 na strane jedny a TM3 perf na druhy. To auto vazi vic nez v6 tuareg!!
Do toho ten r4 motor je spolehlivosti prusvih i v mensim a podstatne lehcim Acku.
A pak k cemu je sakra davat do zasuvky auto na 10km dojezdu! Kdyz uz tohle tak stylem Panamery turbo se nebo ty BMW nadhery. Tedy velkej motor, velky baterky, velky auto.
k motoru:
https://lifeonfour.co/buyers-guides/2013-2018-w176-mercedes-benz-a-class-problems/
kdyz das hledat turbocharger m133 problems najdes toho dost ale jsou to zacatky vyroby treba to poresili. Ja bych si vybral jinde a nebylo by to s r4 takze jsem to dopodrobna neresil. Kolem jezdi mercedes glc 43amg, 350e a s500 a v zaruce odesel do vecnejch lovist akorat ten v8, zbytek jezdi
Nevidím dôvod sa takto ohradiť aj keď Arese ide stále tú svoju pesničku.
Ja by som radšej nejaký R6 ako R4 u BMW a bez debaty radšej V6/8 ako toto R4 nech je to bez debaty dobrý motor. No nie, možno sme iba rozmaznaný ale nie.
Ja ano. Bavíme se o problémech dvoulitru od AMG a von je úplně mimo mísu…
Tak s osmivalcem to byl muscle car, ingot vepredu, menší motor takovému autu sluší daleko víc.
Já se nepřu o tom, že je to nesmysl, tomu auto by podle mého stačil ten R4 samotnej. Ale jen říkám, že 6,2 V8 z původního C63 taky nebyl žádná výhra. Šestiválec je do tak velkého auto únosný. Osmiválec zbytečný.
ja nevim proc r4, kdyz mas platformu rwd a misto na sestivalec. Ve vysledku i spotreba r4 vs dobrej sestivalec nebude zasadne rozdilna. A pak 43amg znelo jelo a fungovalo paradne
jaký to má smysl tohle řešit? jestli ti budou mít o rok dýl tenhle motor a tihle už utnou támhleten o rok dřív... hrana zvoní všem ;-)
a pokud do běžného céčka už šestiválec nedávají, mohly být technické problémy motivací či limitem k tomu, aby se nevešel ani sem...
Pokud by to šlo s emisními normami dál, jak bylo plánováno, tj. euro7, pak bys měl zřejmě pravdu, těžko by se tam i ostatní vešli se šestiválci. Ale může se stát (aktuálně je dobrá šance), že na euro7 v té jeho brutální podobě nakonec nedojde, a pak budou mít ostatní (audi, bmw) výhodu v tom, že své nové gen. nebudou muset nutně stavět na čtyřválcích, alespoň ne všechny modely.
Dojde či nedojde. Řeší se situace teď a MB stáhlo gatě v době, kdy brod je ještě dost daleko. Podle všeho i Giulia po FL dostane V6 zpátky jako QV, takže spíš od Merkelesu nepochopitelný. ;-)