Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Nový Mercedes-AMG C63 S E Performance dostává edici inspirovanou F1

Dominik Kovář
Diskuze (39)

Nejostřejší model třídy C, který čerpá know-how z F1, nyní nabízí edici inspirovanou tímto šampionátem.

Již žádné osmiválce. Německá automobilka dlouho upozorňovala, že u nové generace třídy C přijde jeho nejsilnější verze s označením 63 o tradiční 4,0litrový osmiválec. Revoluci v AMG nepodcenili a vytvořili nejsilnější “céčko” v historii. 

Video se připravuje ...

Mercedes-AMG C63 S E Performance má nyní 2,0litrový čtyřválec s elektromotorem na zadní nápravě. Samotný spalovací motor je nejvýkonnějším čtyřválcem na světě, nabízí totiž neskutečných 476 koní. Systémový výkon společně s elektromotorem pak činí brutálních 680 koní. 

Model AMG s nádechem z formule 1 se nyní inspiruje také v oblasti designu. F1 Edition se vyznačuje exkluzivní šedou barvou laku Manufaktur. Tuto barvu doplňuje logo AMG v kouřovém efektu černé. Celý vůz pak ve spodní části doplňuje tenká červená linie. 

S touto linií splývají dvacetipalcová kola AMG v matné černé barvě s červenými lemy ráfků. Design kol je inspirován koly oficiálního lékařského vozu Mercedes-AMG ve formuli 1. Standardem edice je aerodynamický paket AMG, AMG Night Package I a AMG Night Package II.

V interiéru pokračuje spolupráce černé a červené barvy. Sedadla AMG Performance jsou k dispozici v černé kůži Nappa s červeným prošíváním s vyraženým logem AMG na předních opěrkách hlavy. Na sportovní sedačky navazují bezpečnostní pásy, které jsou v červené barvě. V podobném duchu s červeným prošíváním je vyveden také volant AMG Performance v kůži Nappa s mikrovláknem Dinamica. Vrcholem designové výbavy interiéru je odznak Edition a koberečky s červeným prošíváním a logem F1.

Ke každému vozu s touto edicí dostane kupující také speciální plachtu na celé auto s logem AMG a F1. Edice není omezena kusově, ale pouze časově. K dispozici bude pro obě karosářské varianty přesně po dobu jednoho roku od zahájení prodeje modelu C63 S E Performance.

Dominik Kovář
Diskuze (39)

Doporučujeme

31. 10. 2022 12:01
Re: Jak to BMW a Audi dělají?
Dojde či nedojde. Řeší se situace teď a MB stáhlo gatě v době, kdy brod je ještě dost daleko. Podle všeho i Giulia po FL dostane V6 zpátky jako QV, takže spíš od Merkelesu nepochopitelný. ;-)
31. 10. 2022 10:12
Re: Jak to BMW a Audi dělají?
Dokud se neurovna Ukrajina a celková situace. Nevím, jestli to není trochu draze vykoupene.
Avatar - Dinar
31. 10. 2022 08:56
Re: Jak to BMW a Audi dělají?
Pokud by to šlo s emisními normami dál, jak bylo plánováno, tj. euro7, pak bys měl zřejmě pravdu, těžko by se tam i ostatní vešli se šestiválci. Ale může se stát (aktuálně je dobrá šance), že na euro7 v té jeho brutální podobě nakonec nedojde, a pak budou mít ostatní (audi, bmw) výhodu v tom, že své nové gen. nebudou muset nutně stavět na čtyřválcích, alespoň ne všechny modely.
31. 10. 2022 07:38
Re: Jak to BMW a Audi dělají?
jaký to má smysl tohle řešit? jestli ti budou mít o rok dýl tenhle motor a tihle už utnou támhleten o rok dřív... hrana zvoní všem ;-)
a pokud do běžného céčka už šestiválec nedávají, mohly být technické problémy motivací či limitem k tomu, aby se nevešel ani sem...
31. 10. 2022 04:20
Jak to BMW a Audi dělají?
Podobná portfolia a RS4 i M3/4 jsou s V6/R6. Asi je to v těch gramech nebo co? :-!