Na Auto Show v Chicagu se dnes představuje sériové provedení reinkarnace klasického muscle caru sedmdesátých let – Dodge Challenger SRT8. Novinka se téměř neliší od konceptu, který se poprvé objevil na veřejnosti v roce 2006.
První fotky se mi líbily, ale hrozně to shazuje příšerný interiér - výdechy na palubce jsou ošklivé skoro jako ty od VW. Asi nezbyde, než si pořídit Mustanga.
u auta tohohle stylu se takovýhle přešlapy dělat nemůžou, ten interiér je prostě strašnej...jestli je to auto stylovka tak tomu musí odpovídat každou částí
Auto je fakt moc pěkný, interiér taky není úplně špatnej. Sedačky vypadají bombově, jinak vnitřek typickej amík. Exter. super, jen pohled ze zadu mě nevzal tak jako zbytek auta....
Burn out a zavody od semaforu k semaforu... k ničemu jinému to není dobré.
V zatáčce to bude marnost a kvalita zpracování se taky nemá čím chlubit...
Amíci prostě dělaj auta pro amíky, spíš vlastně do Ameriky.
Možná ještě v austrálii to má trochu smysl, inač to sou auta o ničem.
Dám ti radu. Kup si Chrom a plameny, najdi si kdy je nějakej sraz amerik poblíž tvýho bydliště, jdi tam a nech si nastartovat nějakej pěknej kousek, Cadillac nebo Mustang z 60. let ber jako rozumnej začátek, zaposlouchej se do toho zvuku a přemejšlej kdy a proč vznikali zrovna tyhle auta, zkus pochopit tu dobu, pak možná pochopíš i tohle auto který nedělá nic jinýho než že na tu dobu odkazuje.
Potom buď pocítíš závist že to auto za tu cenu nikdo do evropy dovážet nebude, nebo nepochopíš, potom ti radím zabořit zpátky hlavu do ceníku škodovky, a špekulovat o tom jestli se dá udělat z bezpohlavní oktávky rozumný auto do 500 ticíc.
No Chrom a plameny si rozhodně kupovat nebudu.Kdybych chtěl aby mi bylo špatně, tak mi postačí prošlej salám a ten vyjde levněji než tenhle plátek.
U auta mi jde o jízdu a ne o zašlou slávu let dávno minulých. Nevím co je tak supr na autě co má sice 500 koní, ale bubny i v předu, listové péra, 4stupňový automat a volant jak kormidlo na lodi (myslím staré muscle cars). Tohle jsou prostě auta do ameriky a dobré jen na jízdu rovně.
Tohle je novinka co chce jen využít slavy předchozích generací... a až mi ukážeš test kde reportéři budou chválit nový Charger za jeho super ovladatelnost a parádní podvozek tak se možná nechám ukecat. Takhle je to jen pálič gum v slušivém kabátu.
Škodovkám nefandím, mé srdce si získalo BMW.
Raději zvolím starou M3 než nějakého amerického mastodonta.
Sam si protirecis, kdyz rikas ukaz mi test, ty jsi snad nejaky cetl, ze vis, ze to bude spatny auto?
Porovnavej taky cenu !!!
To co jsi slysel o autech jen na rovinku a uz davno neplati!
napsal jsem "až mi ukážeš test" (budoucí čas)
testy ještě nebyly, ale vím jak dopadnou...
Dobrý příklad je nový Mustang. Myslím že ho Clarkson přirovnal k cihle na kolech, a pochybuju že bude tenhle Dodge jiný. Co taky čekat od 2 tunového auta
Kdybys raději napsal pořádný argument, jako že to je auto pro ameriku a na jejich cesty tak to beru. Tam je prostě Focus ST, 350Z, M3 a spol k ničemu. Pro ně je pevná zadní náprava u Mustangu akorát a houpavé tlumiče jsou taky praktičtější. Nepotřebují vymetat apexy.
proti BMW nemůžu říct špatnýho slova, ale to je úplně jinej segment trhu.. Jinak mi řekni jaký lepší auta se na na přelomu 60.-70.let vyráběly v evropě a mohl si ho dovolit normální člověk?
V tom je ta krása! Že i normální průměrně vydělávající člověk si mohl dovolit auto co mělo 300 koní a byla s ním zábava.
Ten challenger stojí 37,000 USD, podívej se kolik stojí v améru bmw. challenger v přímce trhne třeba 650i, přitom stojí polovinu. Opravdu věříš že srovnatelně drahá 328i by dala challengera třeba na okruhu?
Chápu Tě co je hezkyho na aute Tatra President když to sotva jede. Možná, že kdyby ses někdy svez pořádnou ami tak bys o čitelnosti podvozků mluvil jinak. Jinak podle toho co tady píšeš tak je Ti možná 16 a o M3 si můžeš nechat tak maximálně zdát.
Kdyby ses svezl v pořádným sporťáku tak bys věděl co je podvozek. Amíci maj dobré auta, ale jen pro ameriku. Pošli amíka na okresku a skončí ve škarpě.
16 mi není, a o M3 si klidně zdát nechám, zatím se spokojím s mou 318d E46. Pro rodinu není M3 moc praktická.
No je fakt že do Mustangu dali pevnou zadní nápravu proto, aby se dal zadek utrhnout i v menší rychlosti, je fakt že má celkem předvídatelné chování.
Ale evropské a japonské sporťáky dokážou být čitelné a přitom parádně sedět, amíci tohle nepotřebujou.
Třeba Cayman S ti dá skrz volant perfektně najevo co se s autem děje a přitom dokonale sedí a nepálí gumy. U auta je pro mně hlavní podvozek a hmotnost, ne kolik to má koní jak rychle to je na stovce. Mám rád zatáčky... Muscle cars zatáčky neradi. V tom to vězí.
Jo to s tebou souhlasim, že muscle nemaj rádi zatáčky, každá konstrukce je o trochu jiný filozofii. Určitě je cayman super auto, taky by si mi líbil, ale to jsme cenově trochu jinde. O nějákym tom vylepšeníčku ani nemluvě. Zatimco s kamárkem se svezu a většinu věcí si na něm udělám sám, protože mne to baví
takhle rozumnou odpověď bych od člověk co hned ze startu útočí nečekal. :yes: jsem rád že jsme si to ujasnili.
Ameriky jsou fajn, ale podvozek není jejich ozdoba a do Evropy se taky moc nehodí.
Popravde..kdybych se cirou nahodou na takovym srau ocitl.
Dokazal bych si vybavit akorat tak tupy narod, ktery plytva benzinem v nepreberny mire dodneska...
Sem rad, zeje ta doba jalova pryc, i kdyz jsem v ni nezil.
Co se tyce stylu, veim ze kazdy fanda do aut najde v soucasny palete minimalne deset lepsich aut.
O motoru ani nemluve.
Sesti litr?
Delat takovy auto pred par desitkami let bych pricital jenom na vrub hlouposti.
Ty si zrejme jeden z tých psychopatických grinpisákov a typický predstavitel človeka ktorý sa stojčostoj naháňa za nízkou spotrebou v nafťáku s úžasným klepkajúcim zvukom. Toto je vôňa benzínu, spálenej gumy, bublania pod kapotou a spomienka na vraj pre teba jalovú dobu. Neviem, z čoho tak usudzuješ. Jalová doba je dnes, ľudia sú zhýčkaní dnešnými modernými autami(napriek tomu milujem BMW). Vodič je vtedy majster, keď ovládne takéto autá, surové športové a kompletne plechové autá, nie je macher ten, kto so svojím novým gallardom s podporou elektroniky nemá problém urobiť bez jazdeckých chýb nurburgring. Macher je ten, kto ovláda starú dobrú surovosť bez podpory všemožnej elektroniky, človek musí ovládnuť hoci aj listové pružiny...v tom je to kúzlo. Idiotizmus je celá dnešná s..urvená spoločnosť.
Věřím tomu že pokud se to dostane do Evropy tak podvozek bude patřičně vylepšen. Tak jak je to teď se jedná minimálně o příjemné kupé, takové granturismo.
Je to stylovka - proč ne, jaký je rozdíl od VW Beetle, PT Cruisera, Volva C70?
môj krásny najkrajší ty vieš o muscle cars a americkej klasike tak veľké . Keby ti dal napríklad niekto Boss 429 zo ´69 tak by si sa *** z tej sily, ale tak ty si len nejaký tuzer čo sa hrá na veľkého a pritom sa kuká len na modely autíčok na poličke :no::no::no::no::no::no:
ehm.. ne, seš vedle. ;-)
o sílu mi nejde když se nedá řídit.
Až tě někdo sveze ve Focusu ST přes klikatou okresku tak že budeš mít modřiny od pásů, tak zjistíš že koně nejsou vše.
Tuning nemám rád. Stačí mi seriový bavoráček
taky na tebe neútočím, tak si to odpusť. Taky ti nerýpu do tvého plakátu mustangu nad postelí ;-)
Ja tiež žerem bava ale nemam plagat nad posteľou, patrim do MCS, sice som ešte nesedel vo Focusu ST ale ty si asi este nešiel v Shelby Cobre AC427, tak si to odpusť.
Ono Cobra je taky trošku jiné auto než Charger R/T, Camaro SS, Chevelle a spol.
Proti Cobře nic nemám, ta má pořádný podvozek což se o ostatních moc říct nedá. Ani to není ten klasický muscle car.
Ja viem že nie, ale tak skús sa previesť možno v klasike, a keď nie tak v tých novších a to sa ti bude pozdávať, a ked nie tak ja ti to nenútim, každý ma rád iné veci, 100 ľudí 100 chutí, niekto má rád muscle cars, druhý hot hatche, tuning a niekto dokonca aj VW (proti Porsche, Lamborghini a Audi nič nemám). Podľa mňa by mal každý hodnotiť auto podla vlastných skúseností osobných, a nie podla nejakých tabuliek alebo testov. Tak to aspoň vidím ja, vieš ja nenadávam ani na focus st bo viem že je to super kára, ani na cayman lebo viem že je lepší ako 911 a mohol byt ešte viac keby si to v porsche nerozmysleli že 911 je najväčší boss takže tak. ;-)
Ameriky jsou jako Harley-Davidson, já raději volím Ducati.
To je o tom co člověk od auta chce a vím že to co chci, mi nenabídne amerika, ale třeba Lotus jo. Raději budu řezat zatáčky s malinkým wanklem 1,4L v Mazdě RX-7 než trhat asfalt s 6L V8 v Chargeru.
Muscles mi nemaj co nabídnout, proto je nemám rád.
Ano, 6ti stupňový manuál bude také v nabídce. Informace třeba zde (rolovat dolů na tabulku) [odkaz]
Interiér vychází z aut magnum/charger a proto to auto může bejt tak levný! Mám stejnou palubku v Magnumu a líbí se mi. Kdyby udělali exotický interiér a a prodražilo to auto o $2000 tak to ohrozí prodeje auta na velmi konkurenčním americkém trhu...
Ještě k interiéru: Dodge vždycky byla značka, kde zákazník dostane hodně muziky za málo peněz. Muzikou se myslí velký auto a silný motor, ale jinak jen slušný standard, žádný luxus. Na luxusní interiéry je tu koncernová značka Chrysler. :-!
Když si nejražšího Challengera necháte individuálně přivézt, dostanete za cenu 1,3 mil. Kč brutální 8mi válec se 425k, 570Nm. A když zaparkujete vedle např. Porsche Boxter za stejný peníze, bude si jeho majitel rvát vlasy, co si to koupil za chudáčka >:D
ale jen do doby než ho na první okesce nechá Porche v prachu... stejně jako by ho za sebou nechal každý Hothatch.
Nevím asi bych se cítil blbě kdyby mě ve 425koňovém autě začal problikávat Focus ST, ať ho nebrzdím.
Chlapče, kdo má rozum na silnicích nezávodí a nemusí být všude první. Předjížděj mě Transity a Fábie HTP, nejčastěji v obci přes plnou čáru a blbě se rozhodně necítím >:D >:D >:D
to je fakt... pokud ti nejde o požitek z jízdy tak šetři na Challenger.
Já rád auta co maj čitelný podvozek a sportovní charakter. Myslím že za 1,3 mega mě víc pobaví Cayman nebo 350Z. Ale kdybych chtěl machrovat na parkovišti šel bych do Dodge ;-)
S tím kroutícím momentem je to divné, avšak 310Nm jsem se dočetl i na jiném serveru. Že by chyba v oficiální zprávě?
[odkaz]
I tady píšou 310Nm, je to až dole.
Nemůžu si pomoct, ale Challenger mi z trojice Camaro/Challenger/Mustang přijde jako nejméně zajímavý. Vypadá zbytečně moc retro a interiér je esence nudy (narozdíl třeba od Camara, kde je to podle prvních fotek pořádná divočina).
Každopádně se těším, až přifrčí produkční Camaro a Mustang 2010 a spolu s Challengerem si to rozdají o titul krále znovuzrozených muscle cars :-)
Exterier je uzasny. Krasny vuz s nekonecnou davkou emoci. Stredni Evropo uc se jak se stavi emoce. Predni maska ani za pulstoleti nezestarne ani o den. Vyborne DODGE!!
Interier je pravy opak exterieru. Zarazi me velikost sedaku. Jeho sirka je stejne katastrofalni jako v Golfu. Misto pro nohy ridice je ocividne stejne mizerna jako v Audi. Napaditost interieru je stejne ospala jako ve vsech modelech tohoto stredoevropskeho prodejce. Toto vsechno ale tomuto napomadovanemu fesakovi muzeme diky perfektnimu exterieru a opravdove image jednoduse odpustit a zapomenout. :yes::yes:
Fakt z 6,1 litru jen 310Nm?? To spíš 610 Nm ne? Hlavne kdyz mrknu na výkon, tak jakto, že je vyšší (u tak slabýho litrovýho výkonu), než kroutící moment?? To máte, podle mne, blbě...
exterier celkem famozni a skvele navazuje na predchudce, tak interier je teda veliky zklamani. Pristrojovku snad vzal z Fabie I.. :no:
Tohle auto si zaslouzilo dodelat do konce se vsim vsudy. Misto toho, to je 1900 kilo tezkej projektil, kterej bude s nejvetsi pravdepodobnosti vynikat akorat na dlouhejch rovinkach a pri cruisovani po plazi..
Jsem zvedavej na detaily o podvozku. Jestli budou vzadu listovy pera, tak "ne, diky" ;-)
Mě se líbí moc. Americký auta nikdy moc hezký vnitřky neměly, ale ani mi to nějak nevadí, určitě jsou i horší. Chtělo by to sednout si a projet se. To bych chtěl v takovým autě jednou zažít. Musí to být síla. Pavel
tak musím říct že tohle se povedlo ... kupátka moc nemusím a jediné které mě nějak zaujalo byl mustang novej ... ale teď má vážného konkurenta ... a za velmi velmi výhodnou cenu člověk dostane auto které je opravdová raritka a vedle kterého vypadají všecky ferrari a lamborghiny jako obyčejné tuctovky :yes::yes::yes:
...vsechno je na nem delany na to,na cem se auto na fotkach pohybuje.Sup s nim na plac,kde je hodne videt a kde je hodne,,cumilu",nebo na plynouci se krajinou americke silnice ktere s temi nasimi nemaji nic spolecneho(vcetne barvy pruhu a kvality asfaltu).....A jako utvrzeni v toto,jsou pro me krasne zpracovane budiky nabadajici ridice k neustalemu koukani se,jak to de nahoru(zakonite-zadne zatacky,ale rovina).Potom ty skoro dve tuny.......
Auto je to mozna pekny,ale jinak..........(nic proti tem,kterym se to libi)
ale no tak...amerika je docecla velka zeme, a ma spoustu ruznych cest .. nekde mas dlouhe dalnice, a jinde krasne serpentiny...az budes mit moznost, jdi se kouknout do Mass. nebo NY...pujc si auto...a hodne rychle zapomenes ze nejsi nekde na okrsce v ceskych nebo slovenskych horach...pro kazdy typ cecsty v evrope najdes tisice jim podobnych v usa. A kvalita cest...tam je to o tom samem...jsou mista kde by nase ceske cesty povazovali za luxus nejvetsiho kalibru. No a k tem krasne spracovanym budikum ktere te nabadaji se neustale koukat...tak ja na ty svoje, kdyz jezdim, cumim docela casto...Tady jde o to, ze nekomu skutecne vyhovuje auto ktere nesedi na ceste jak porsche. Nebo o to, ze ne kazdy chce auto ktere ti da nejvetsi vykon nekde u osmi tisicove hranice otacek... A takovi lidi jsou i v Evrope. A neni jich malo... A to plati i naopak...popisujes to jakoby se vsichni ti majitele porsche a lamb a ferrari museli v americe unudit k smrti a pritom je to nejvetsi odbytiste tehle aut...