Američané zdá se chtějí americké legendy od amerických automobilek. USA, kdysi neohrozitelná automobilová velmoc je už léta stíhána japonskou produkcí.
Napriek tomu, ze su tie trojicky takmer identicke, kazde ma svoju osobnost, aj Charger je velmi podareny. Aj ked nie je taky pekny ako bol stary Charger, ktory bol podla mna jedno z najkrajsich aut.
Celkom slušne zamaskovaný Chrysler 300C, Mercedes vie ako ušetriť... Inak klasická americká krava s veľkým nevýkonným motorom ktorý nikto nikdy nevyužije, akurát spáli desné množstvo benzínu. Kľudne by si vystačil aj s klasickým "európskym" dvojlitrom.
Tak tebe je 345 koni malo??? Ale chcel by si tam dvojliter... Sak s 2,7 170 konmi zaberie 0-100 viac ako 10 s. tak co tu strasis s dvojlitrom, ten by sa v takom velkom aute utrapil.
Jasan borci je mi to málo... Prečítajte si to ešte raz a pochopíte že som myslel skôr nato, že je tam tak výkonný motor zbytočný ako všetky americké motory. (športiaky a trucky nemyslím).
hm vypada slusne, ale s Chargerem nema nic spolecneho. Temer zadny naznak puvodniho designu ani typicke rysy muscle cars.. Obnovovani legendy snad nejkrasnejsiho auta vubec v teto podobe mi nepripada nejlepsi..
je pravda, ze klasicky muscle cars byly trochu nebezpecny bestie (pro ridice i okoli) s ovladatelnosti potapejiciho se parniku a brutalnim vykonem. Byly ale nadherny a mely svoje kouzlo, a to tahle vec nema (je ale sympatictejsi, nez nektere evropske vyblitky) .
Tak tenhle auťák mě na první pohled dostal a na ten druhý jsem propadl jeho charisma! Je to styliticky perfektně vyvážený odkaz na design muscle vozů ze 60. let! Ten silnější motor je skvělý základ pro náročný tuning =) Cítím, že to je jedno z těch aut co se bude dobře prodávat a na trhu bude mít úspěch, já osobně vím, že když ho koupím, tak už ho nikdy neprodám......je to přesně ten druh auta, co si ho člověk mazlí a hýčká celý život jako svojí zálibu....sakra to auto má image...já do něj snad půjdu...ba ne, to by mi můj účetní nedovolil...ach jo...
V Europe sa nebude pacit, tu musi mat tvar auta inspiraciu v ladnych krivkach krysieho tela. Musi mat slaby motor, tvrde pruzenie, manualnu prevodovku, maly kufor, useknuty a zaobleny predok, zadok, rohy, a podla moznosti co najmensiu vybavu, maximalne tak delene sedadla a klucky vo farbe... My sme tu totiz fajnsmekri co si vedia uzivat jazdu...