Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
1
/
4
Prohlédnout znovu
Dieselová Pro a Proti VIII: Opravy vstřikovačů common railu
Stav vstřikovačů musí posoudit odborník. Zcela průkazné je pouze fyzické měření na stanici, kde jsou sledovány závislosti tlaku, ovládacího impulzu, dávky a zpětného toku.
|
acz
Měření korekčního množství elektronickou diagnostikou na motoru může vypovídat nejen o horší kvalitě rozprachu některého vstřikovače, ale též o snížené kompresi daného válce.
|
acz
Tester KTS 200.
|
acz
Vysoká kouřivost též může ukazovat špatný stav vstřikovačů. Ale pozor: může být způsobena netěsným sáním, vadným EGR ventilem či nízkou kompresí. Auto by mělo do diesel-servisu jezdit celé a před opravou vstřikovačů projít kompletní diagnostikou.
|
acz
Nové BMW M4 CS oficiálně: Bráška sedanu M3 CS má 550 koní
Toyota Land Cruiser 76 zaujme i dnes. Řídili jsme nejnovější facelift
Land Rover Defender dostal hrstku novinek. Verze 130 teď nabídne i luxusní křesla vzadu
Karbon, aramid a rychlé pruhy. BMW ukazuje doplňky pro kombík řady 5
Luxusní elektrický Cadillac Lyriq v Německu vyjde v přepočtu na 2 miliony
TEST Škoda Enyaq Coupé 85x Laurin & Klement – Třešnička na dortu