Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: DSE-1700A „Šerhant“: Lada Niva pro ruskou armádu!

Šerhant je jméno nového ruského terénního automobilu pro podporu pozemních vojenských jednotek. Opravdu je ale jeho základem populární SUV Lada Niva?
Zpět na článek
25. 8. 2017 22:54
27. 8. 2017 12:19
26. 8. 2017 09:34
27. 8. 2017 11:11
Avatar - Bubáq
25. 8. 2017 20:27
Dobrý večer, pane Dusile.
Opravdu nechci být jedovatý, chraň Pánbůh. Ale asi jste nebyl na vojně, že? Totiž takováhle kocábka nejenže nemůže sloužit podporou čehokoliv, ona ani nemůže mít jinou funkci, než vozit pizzu a lehký holky vyšším důstojníkům do stanu během cvičení. Nic to neuveze, nic se za to nepřipojí (tak dobře, možná přívěs pro 3-4 slečny pro více důstojníků). Je to prostě kašpařina nemající s armádou vůbec nic společného. AvtoVAZ by to rád prodal alespoň "lovcům" a rybářům na víkendové "dobrodružné" vyjížďky.
Vy jste taky takový ten proruský web? Jinak si tenhle článek plný nesmyslů vážně neumím vysvětlit. Vypadá to, že jste dostali za úkol zvýšit popularitu ruské osvobozenecké armády u českého obyvatelstva... Proto ten vykřičník na konci nadpisu?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Uživatel_5340709
25. 8. 2017 20:51
Re: Dobrý večer, pane Dusile.
Má to být na rychlé výsadkové útoky a specifické přesuny, přepady, nebo aby nějaká spec. jednotka nemusela chodit se zátěží delší přesuny po svých. Tím směrem byl vyroben i US Growler. Takže pokud ten ruský Šrot /pardon Šerhant/ bude mít hnací ústrojí, motor a převodovku z Nivy, tak bude všechno - jen NE! rychlý. ;-)
A od té doby, co má US army k dispozici různé Bugy a RipSaw, tak, Growler můžou vyřadit.
Avatar - Ada je zase tady
25. 8. 2017 21:43
zase oslava stroje pro zabíjení lidí
kam ten svět spěje... :no:
Rozbalit vlákno
1
26. 8. 2017 09:46
Re: zase oslava stroje pro zabíjení lidí
Zabiť niekoho sa dá aj s bicyklon, alebo motykou.
25. 8. 2017 22:28
Rusko si v militarismu doslova libuje
Rusko je odporné nejen svou věčnou zaostalostí, bídou, nesvobodou a chronickou územní nenažraností (na úkor svých sousedů), ale také bezprecedentním militarismem. Větší už je totiž jen v KLDR. Stačí se třeba podívat na youtube na autentický přenos nejnovějších vojenských přehlídek na Rudém náměstí. Z toho nadšení místních i extrémně patetického komentáře ruského hlasatele až mrazí... Pak si člověk teprve naplno uvědomí, jakou jsme měli "dějinou kliku", že se naše zemička počátkem 90. let dostala ze sevření ruského medvěda (Pokud by to snad někdo nevěděl, tak od roku 1968 jsme zde měli 70 000 po zuby ozbrojených ruských okupantů). Chvála bohu (a hlavně Václavu Havlovi), že jsme se stali členy NATO! :-) :-) :-) :yes:
Rozbalit vlákno
9
26. 8. 2017 11:23
Re: Rusko si v militarismu doslova libuje
Chvála bohu, že se teď můžeme podílet na zabíjení lidí, ničení celých zemí a životů miliónů lidí. Chvála bohu, že můžeme podporovat radikální džihádisty v ničení sekulárních států a likvidaci křesťanů. Chvála bohu za vypatlané mozky, které jsou při to všem ještě schopné obviňovat z militarismu někoho jiného.
27. 8. 2017 08:56
Re: Rusko si v militarismu doslova libuje
Kde prosím NATO "podporuje radikální dřihádisty"? A kde Česká republika "ničí Křesťany"? Jseš v nějakém rauši nebo to má být blbý vtip?
Pokud je mi známo, tak v Afghánistánu Západ už léta bojuje s Talibanem, nebo se mýlím? >:D Být tebou, raději bych o "vypatlaných mozcích" pomlčel! >:D >:D >:D
P.S. To ovšem neznamená, že souhlasím s americkou politikou svrhávání krvavých diktátorů na Blízkém východě a v severní Africe. Ty pro Evropu samozřejmě byli menší zlo, než současný bordel, co tam panuje. Já tady mluvil o členství Česka v NATO coby bezpečnostní záruce před napadením Ruskem a držení naší země násilím ve sféře jejich vlivu, jako se to stalo v roce 1968. Vždyť tady proboha reagujeme na příspěvek o novém ruském vojenském vozidle, ne?
27. 8. 2017 10:51
Re: Rusko si v militarismu doslova libuje
K podporuje NATO radikální džihádisty? Třeba v Sýrii nebo v Libyi. V té Sýrii se podporou radilkálních islamistů samozřejmě podílíme na vraždění křesťanů. Kdo od samého začátku podporoval Taliban snad víš i ty. Ale chápu, že tobě jde jen o tvoje pohodlíčko na zaprděném gauči a zabíjení lidí mimo území NATO tě netrápí. V tomto ohledu máš pravdu. Máme štěstí, že jsme v nejsilnějším vojenském spolku na světě na který si nikdo netroufne. Můžeme tedy beztrestně zabíjet po celém světě. Pak ovšem nechápu to tvoje strašení Ruskem. Nějak jsem si nevšimnul, že by Rusko někoho napadalo. V 68 to byl SSSR, Maďarsko a nejvíc po tom toužilo Polsko a Bulharsko.
27. 8. 2017 11:18
Re: Rusko si v militarismu doslova libuje
Pokud sis nevšimnul, že by Rusko někoho napadalo, tak si třeba promluv s nějakým Ukrajincem, on ti to velmi rychle a rázně vysvětlí! ;-) Pak tu máme třeba Osetii, Gruzii a pokud by jsi šel o něco hlouběji do historie, máme zde Afghánistán, Maďarsko 1956, NDR 1953, naporcování Polska s Hitlerem, potom zabrání pobaltským států, hnusnou agresi vůči Finsku atd., atd. Vpodstatě celá historie Ruska (resp. SSSR) je jedna velká agrese vůči svým sousedům a soudruh Putin v této bohulibé tradici zdatně pokračuje... :-O
27. 8. 2017 11:29
Re: Rusko si v militarismu doslova libuje
V té Sýrii je to tak zamotané, že rozeznat tam dnes, kdo je větší zločinec, zda-li Asad nebo jeho opozice je fakt těžké. Stejně jako to, kdo z tamních opozičníků je umírněný muslim a kdo radidální... A ano, v době ruské agrese vůči Afghánistánu (která v roce 1979 začala vraždou tehdejšího legitimního vůdce země příslušníky SPECNAC) USA samozřejmě podporovala místní mudžahídy. Mj, odhaduje se, že SSSR v Afghánistánu v letech 1979-1989 zabilo kolem 1,5 milionu obyvatel, z toho většinu civilistů...
Jinak tvoje "argumentace" že současné Rusko není SSSR je fakt úsměvná. Ano, tato říše zla se od té doby naštěstí o kus zmenšila (pořád je to ale s přehledem zdaleka nějvětší stát na planetě) a přejmenovala se na starší "firmu", její politika je ale stále podobná. Jenom už jí naštěstí Putin a jeho klika nemůže uplatňovat v takovém rozsahu, v jakém by chtěl. (Víš o jeho slavném výroku, že "rozpád SSSR" byl největší geopolitickou katastrofou 20. století"? Víš třeba o tom, že loni šel na hlavním státním televizním kanále lživý dokument o přepadení ČSSR v roce 1968, kde se oficiálně tvrdilo, že náš jeli zachránit před "kontrarevolucí" a že zde Češi stříleli po jejich vojácích?!)
Avatar - speedfred
26. 8. 2017 22:09
Re: Rusko si v militarismu doslova libuje
sorry jako,nie som rusofil ale :no: :no: :no: za tvoj príspevok
27. 8. 2017 08:52
Re: Rusko si v militarismu doslova libuje
Pokud bys skutečně nebyl Rusofil, tak konstatování, že po desetiletích okupací konečně máme zajištěnu národní bezpečnost (z hlediska možnosti napadení ze zahraničí) by ti rozhodně nemohlo vadit! ;-)
P.S.Ano, nebezpečí islámského terorismu z nedaleké západní Evropy je mi samozřejmě známo, nemusíš mi to tu připomínat. :-!
Avatar - speedfred
27. 8. 2017 09:52
Re: Rusko si v militarismu doslova libuje
myslel som militarizmus a zbrojenie Rusov,západne krajiny do toho tlačia neskutočne viac peňazí,a tie ich demokratické prevraty kde nie su zvyknutý na demokraciu tak to je niečo.
No a tá bezpečnostná záruka od západu....stačí si spomenúť na r1939
27. 8. 2017 11:11
Re: Rusko si v militarismu doslova libuje
Ano, samozřejmě jsem měl na mysli i roky 1938/1939. Tehdy něco jako NATO bohužel nebylo, a to se nám stalo osudné... Stačil jeden blbý anglický premiér s podobně zabedněnými ministry (a stejně vyděšení Francouzi), a byli jsme v troubě :'-( Jakýkoliv funkční systém kolektivní bezpečnosti tehdy v Evropě chyběl. :'-(
Avatar - rokyta.p
25. 8. 2017 22:54
omg
v poslední době tento web začína byt výkladní skříní pokleslé rusofilní estetiky >:D
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Ada je zase tady
26. 8. 2017 17:40
Re: omg
pokleslé je cokoli, co smrdí armádou. Jakoukoli armádou. Vojáci jsou cvičení vrazi. :no:
27. 8. 2017 12:19
Re: omg
A bezbřehý, naivní pacifismus je nejkratší cesta k válce! ;-)
26. 8. 2017 09:34
LADA BORA
Žeby soudruzi oprášili prokekt Bora, veľmi sa to totiž na to podoba. [odkaz]
Rozbalit vlákno
0
26. 8. 2017 11:20
Není to spíš Seržant?
Řekl bych, že autor článku si nejspíš plete písmenka azbuky. Přijde mi divné, že by ruské auto mělo v názvu "h", když ho ruština vůbec nemá... Nejmenuje se ta lada ve skutečnosti náhodou Seržant?
Rozbalit vlákno
1
26. 8. 2017 13:38
Re: Není to spíš Seržant?
Je to seržant. Porjekt siaha do 90-tych rokov minulého storočia [odkaz]
Avatar - Beefcake
27. 8. 2017 11:11
diff
No a ma tato "Niva" uz konecne nejaku uzavierku (mechanicku/elektronicku) diferencialu vpredu, ci vzadu ? Lebo ak sa nemylim, klasika ju nema.
Rozbalit vlákno
0