Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Důchodkyně v citroënu jela na D5 v protisměru. Několik lidí bylo zraněno (video)

Nájezdy na dálnice jsou u nás sice obvykle dobře značené, přesto se ale občas někomu podaří najet do protisměru. Včera kvůli tomu byli na dálnici D5 zraněni lidé.
Zpět na článek
16. 6. 2016 13:42
16. 6. 2016 14:24
16. 6. 2016 14:39
16. 6. 2016 14:57
16. 6. 2016 15:25
16. 6. 2016 16:23
16. 6. 2016 15:49
16. 6. 2016 16:11
16. 6. 2016 23:30
16. 6. 2016 23:49
17. 6. 2016 00:40
Avatar - AUDIRS6
16. 6. 2016 13:06
Sakrblé s Kylie
>:D >:D >:D >:D
V diskusiach hlavou proti muru, tak preco nie na D5 v protismere ? >:-[] 8-s :-!
Rozbalit vlákno
25
Avatar - Ozzman
16. 6. 2016 13:07
Re: Sakrblé s Kylie
Né, tys mě předběhl >:-[] Napadlo mě uplně to stejné, co Sakro? >:D Je tetička OK?
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 14:27
Re: Sakrblé s Kylie
Už sem jí volal = a podle toho jak mě sprdla když sem se zeptal jestli je seniorka je určitě v pořádku :-)
16. 6. 2016 14:35
Re: Sakrblé s Kylie
Ta o tom ví prd, volals Březinovi?
Avatar - _Karel_
16. 6. 2016 14:45
Re: Sakrblé s Kylie
>:-[] :yes:
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 14:55
Re: Sakrblé s Kylie
Ne je na dovolený v Itálii = fakt! [odkaz] >:D
Avatar - Emel
16. 6. 2016 13:12
Re: Sakrblé s Kylie
Nicméně ona se po 70km otočila... holt už asi nemá tu výdrž :-)
Avatar - Ozzman
16. 6. 2016 13:18
Re: Sakrblé s Kylie
Asi i přes dvojitá skla a lichoběžníkové nápravy do kabiny jejího "brumly" pronikaly nepříjemné zvuky troubení všech těch nepoučitelných řidičů, co jezdí podle ní "proti proudu" >:D
Avatar - Barrichello
16. 6. 2016 13:21
Re: Sakrblé s Kylie
a ještě jí zadržel UAZ >:D >:D
Avatar - Emel
16. 6. 2016 14:56
Re: Sakrblé s Kylie
No to pozor, UAZ nikoho nezadržel, ten samozřejmě zachraňuje nepojízdnou Škodovku s podvodným softwarem od sežvejkanýho vandráka
16. 6. 2016 15:15
Re: Sakrblé s Kylie
Dnes to tu ma grady >:D :yes:
Avatar - _Karel_
16. 6. 2016 13:25
Re: Sakrblé s Kylie
>:D >:D jen jsem přečetl nadpis článku, to samý :yes:
16. 6. 2016 14:23
Re: Sakrblé s Kylie
ty asociace.... ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 14:24
Re: Sakrblé s Kylie
Ta ve vás musela zanechat stopu :yes: >:D >:-[]
Avatar - Ozzman
16. 6. 2016 15:05
Re: Sakrblé s Kylie
Spíš v těch řidičích, co ji potkali >:-[]
16. 6. 2016 15:16
Re: Sakrblé s Kylie
Vidis, tak dlouho tu neni a porad je pro smich.
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:20
Re: Sakrblé s Kylie
Smutný = pochybuju že by někdo z místních kecálků měl najeto tolik a tolika autama :-)
Avatar - Ozzman
16. 6. 2016 15:22
Re: Sakrblé s Kylie
To ti ještě přeci nedává patent na rozum ne? >:-[]
16. 6. 2016 15:27
Re: Sakrblé s Kylie
"Já mám známýho a ten..."

"Můj strejda má..."

"Můj kámoš byl..."

"Moje ségra se dostala..."

"Zabírám! Nene, já zabírám, já ho viděl první...." atd

Sakro, tohle je tvá úroveň komunikace, zkus to jinak ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:27
Re: Sakrblé s Kylie
Ty máš sérgu? Chudinka >:D

A kámoše? To nevěřim >:-[]

Možná kámooooše >:D >:D
16. 6. 2016 15:27
Re: Sakrblé s Kylie
Smutny to je, ale jak se tu zapsala, za to kecalci nemuzou, za to si muze Kylie sama. O tom kolik ma kdo najeto to totiz na diskusich neni, zde si dovolim volne citovat GTIho - vstupenkou na diskuse je hlava.
Avatar - Ozzman
16. 6. 2016 15:30
Re: Sakrblé s Kylie
Bohužel vstupenkou na diskuze je dnes internetové připojení... kéž by platilo GTIho "moudro" >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:31
Re: Sakrblé s Kylie
Hlavu má chytrou = možná nekompatibilní s místníma diskutérama = to je něco jinýho :-)

Dovolim si přesně citovat GTIho [odkaz] = dole pod článkem ;-)
16. 6. 2016 15:34
Re: Sakrblé s Kylie
Chapu, ze moc velkou navstevnost nemate (i pres nesporne zajimavy obsah), ale ziskat klikance musis jinak, nez to cpat sem ;-)

A ano, GTI umel pochvalit, pokud bylo co, to neni nic noveho a jsem rad, ze ti to docvaklo.
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:36
Re: Sakrblé s Kylie
To nemá vliv = počet hifistů je dlouhodobě konstantní a stabilní :-)

To nebuď = netušim o čem mluvíš >:-[]
Avatar - white label
18. 6. 2016 12:13
Re: Sakrblé s Kylie
V proti směru na dálnici měla určitě najeto nejvíc ze všech.
16. 6. 2016 13:28
Ač chovám ke stáří úctu..
tak říkám - zavřít. Tady fakt šlo o život. A někdo, kdo po střetu s jiným vozidlem (a jeho vytlačení mimo dálnici), jede klidně dál, si nic jiného nezaslouží.

Škoda, že její rodina nemá soudnost, my už jsme dědovi auto zabavili dávno :-!
Rozbalit vlákno
6
Avatar - _Karel_
16. 6. 2016 13:35
Re: Ač chovám ke stáří úctu..
:yes: :yes: :yes:
16. 6. 2016 14:15
Re: Ač chovám ke stáří úctu..
Je to silně individuální. Někdo zvládá v pohodě řídit i v 85 letech a někdo má v 60 dost...
Avatar - twistedTSD
16. 6. 2016 14:23
Re: Ač chovám ke stáří úctu..
Paní by hlavně měla být okamžitě zbavena svéprávnosti.
16. 6. 2016 15:09
Re: Ač chovám ke stáří úctu..
To je zase přehnaný, ale doufám, že o papíry přijde už definitivně. Někdo takový prostě papíry mít nesmí.
Avatar - twistedTSD
16. 6. 2016 15:14
Re: Ač chovám ke stáří úctu..
Přehnaný je jet desítky kilometrů v protisměru na dálnici, nabourat auto a stejně nezastavit. Duševně zdravý člověk s IQ nad úrovní mentální retardace to neudělá.
Avatar - Ada je zase tady
16. 6. 2016 19:28
Re: Ač chovám ke stáří úctu..
V souvislosti s tím nepřekvapuje, že "pilotovala" francouzský vůz... >:D
16. 6. 2016 13:42
Ano.
[odkaz]
Mimochodem, tendle znáte? Sednou takhle Vaculík, Sedláček, Grygar a Březina do C5 v kůži Criollo..:)
Rozbalit vlákno
2
16. 6. 2016 14:25
nějak mi tam vadí ten nadpis
Že je někdo důchodce neznamená a priory, že je slabý duchem. Někteří jsou takoví už od mládí a nevylížou se z toho do smrti. Přesto řidičák dostanou. Je nepochybné, že s věkem klesá i vitalita ducha. Nicméně vždy jde o individuální případ, z jaké míry inteligence dochází k poklesu. A zglajšaltovat rozdíly v duševních potenciálech jedinců, pod paušální označení důchodce je v lepším případě projevem nedospělosti a nechápání souvislostí. V horším pak arogance. Na druhou stranu samozřejmě chápu, že prostáček sám nepozná, že se stal prostáčkem. Ale měl by to poznat jeho ošetřující lékař. Ostatně ty prohlídky na způsobilost k řízení jsou, tuším od 65 let, povinné. A nebyl-li to tento případ a dáma byla duševně a fyzicky zachovalá, tak to je nehoda jako každá jiná a nemá to s důchodem moc co dělat.
Rozbalit vlákno
22
16. 6. 2016 14:33
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
No, já asi nejsem zrovna proslulej tim, že tady bránim redakci.. ale co je na tom nadpisu (pokud to nezměnili) špatně? Je to důchodkyně? Je. Jela v protisměru? Jela. No a nic moc jinýho ten nadpis přece nenaznačuje.. zase to s tou korektností nepřehánět:)
16. 6. 2016 14:37
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
jenomže všude na Západě se pracuje do 67 let
16. 6. 2016 14:43
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
No a? Jakože teda vlastně není důchodkyně, nebo? Jo a jinak to samozřejmě neni pravda, což už je ale detail:)
[odkaz]
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 14:53
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
I na východě = v Japonsku je průměrnej věk odchodu do dochodu 69 let ;-)
16. 6. 2016 15:21
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Ne, to neni. Jak jsi na to přišel?
Třeba tady máš statistiky z ofiko zdrojů. Proč sem sakra píšete takový krávoviny?
[odkaz]
16. 6. 2016 15:22
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Ano, Japonsko je v tomto v ramci zemekoule vyjimka, zejmena diky neuveritelne rychle starnouci populaci.
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:24
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
V čem myslíš výjímka = že do důchodu choděj průměrně v 69?

My bysme přes kecy soudružky Marksový potřebovali posunout důchod na zhruba stejnou úroveň! ;-)
16. 6. 2016 15:25
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Prumernej vek odchodu muzu v Japonsku do duchodu ti tu hodil Joab, je to cca 61 let.
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:27
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
69 ;-)
16. 6. 2016 15:29
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Vidim, zes ten Joabuv odkaz ignoroval, ja to sice nestudoval dele, nez 10 sekund, ale je to 61: [odkaz]

O tom, v jake poloze to rad delas se svym medvidkem Pu mi tady radeji nereferuj, na to jsou jine stranky ;-)
Avatar - Ozzman
16. 6. 2016 15:33
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Avizují zvýšení na 65 let. Je to jedna ze zemí, kde "tzv" druhá demografická revoluce vlastně započala a jejich naděje dožití je už pěkných pár desítek let jedna z nejvyšších na světě, takže si myslim, že vzhledem k tomu, že v ČR na tom ještě tak dobře nejsme, tak je odchod do důchodu adekvátní, ale na 69 se brzy dostaneme ;-) Ono to ani z dlouhodobého hlediska jinak nebude udržitelné, pokud se rapidně nezačne měnit porodnost :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:37
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
65 by v tu chvíli měla zavést většina států světa = a jako japonci v reálu pracovat ještě o něco dýl :-!

Porodnost se doufám měnit moc nebude = už tak nás je jak much = řešit problém důchodu výrobou dalších potencionálních důchodců s nedostatečnym důchodem neni řešení ale odklad problému u některejch států průseru do budoucna ;-)
16. 6. 2016 15:42
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Ne. Ještě jednou, asi jsi přehlídl ten můj odkaz, jak jsi na tu blbost o 69 letech přišel?
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:50
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Nepřehlíd = mluvim o reálnym průměrnym věku odchodu do důchodu. Ten je nutnej zvýšit celosvětově = jak ten státem stanovenej = zhruba na 65-67 let jak je to třeba v Americe a k tomu eště chvíli pracovat = a průměrně v reálu odcházet třeba v těch 69 jako Japonci

Blekoty soudružky Marksový že o stropu kterej ona nastaví je blbost kterou trumfne jen tim že současnej důchodovej systém je správnej a vydrží navěky >:-[]

[odkaz]

Od revoluce se výrazně prodloužil věk dožití a systém na to prostě nemá a bude hůř = chtělo by to s okamžitou platností zavést těch 65-67 a motivovat lidi aby kdo může pracoval eště rok, 2, 3, pět :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:35
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Problémy s důchodama sou všude = takovej Kuvajt přechází z 45 na 50 let :-)

[odkaz]

No u nás bysme měli svižně přejít na těch 69-70 = nebo nezbyde na muj důchod >:-[]

Jestli si to v mládí dělal s medvídkem Pu je tvoje věc = já sem generace která ho jen tak tak zná ;-)
Avatar - Ozzman
16. 6. 2016 15:38
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Ty si pleteš ale odchod do důchodu a nějakou teoretickou dobu, do kdy reálně pracují, ta je i v ČR vyšší, než je limit odchodu do důchodu....[odkaz]

Jinak s tebou souhlasím, pokud se nestane výrazná změna v populačním chování...

Teda s medvídkem nesouhlasím, s tím si doma dělej co potřebuješ, je to tvoje věc >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:44
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
To si nepletu = přesně to sem psal :-)

Je nutný prodloužit jak věk odchodu do důchodu + odcházet pozdějš = jako ty Japonci = kde chlapi odcházej průměrně v 69
Nechápu proč ženy který se dožívaj vyššího věku ve většině států odcházej dřív ale budiž = v Japonsku v 67

V tuhle chvíli by všechny státy měly přejít na to co je třeba v Americe = 65-67 let
A kdo může pracovat tak třeba do těch 69-70

Změna v populačnim chování nastane = až přijdou ekonomický trable přijde drobnej pokles ;-)

K tomu viz já 15:37

Doma si dělám co potřebuju = jen ne s medvídkem >:-[]
16. 6. 2016 23:24
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Proč?
16. 6. 2016 15:21
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Definuj "vsude" a "na Zapade". Zapad je nejake jmeno, nazev, nebo jen svetova strana? Pokud strana, tak s malym. Vis, co je malej, ze jo? A to vsude nevim, co znamena, ale po Evrope ma krome nas tu silenou hodnotu 67 let pro muze stanovenou striktne jan Islan, ve zbytku Evropy je to obvykle podstatne niz, vypichnul bych Francii s muzi/zeny 60/60.
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:22
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
V hodně státech se pracuje daleko dýl = výpočty optimálního českýho odchodu sou zhruba v 70ti letech = přibližně od TEĎ >:-[]
Avatar - Ada je zase tady
16. 6. 2016 19:32
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
A obráceně: to, že někdo není důchodce, zase a priori neznamená, že sežral všechnu moudrost. Ostatně znalost češtiny a používání francouzských křápů vypovídá o IQ mnohé...
Avatar - _Karel_
16. 6. 2016 20:44
Re: nějak mi tam vadí ten nadpis
Znalost češtiny vypovídá o vzdělání, ne o IQ. Češtinu určitě umíš slušně, a přesto....
16. 6. 2016 14:29
O co jde - běžné???
Na přivaděči Kývalka - Rosice (odbočka na GP Brno) jsem taky za poslední 2 roky potkal auto 2x v protisměru.
Já jsem vždy jel v pravém pruhu, ale řidiči co jeli v levém, tak si utírali čelo.

A slovo důchodkyně je trapné.
V Německu se pracuje do 67 let.
Rozbalit vlákno
10
Avatar - _Karel_
16. 6. 2016 14:44
Re: O co jde - běžné???
Slovo důchodkyně je úplně normální. Moje babička je důchodkyně, já - snad- budu jednou taky.
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 14:49
Re: O co jde - běžné???
To záleží odkdy máš bejt důchodce = soudružka Marksová a další tvrdě makaj na tom abys důchodce byl = jen bez důchodu >:-[]
16. 6. 2016 15:11
Re: O co jde - běžné???
Ale ale co to vidím "Soudružka" Marksová. Zrovna ty ??? ;-) ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 16:09
Re: O co jde - běžné???
Jasně že jo = ona je chovánim myšlenim a bohužel hlavně činama = soudružka ;-)

Kdo je v důchodu nebo ho má za pár = měl by jí vzývat. Kdo mladší.. >:-[]
20. 6. 2016 20:52
Re: O co jde - běžné???
No podle mě je to hlavně kráva pitomá, ale jestli chceš v jejím případě používat eufemismus soudružka tak prosím ;-)
16. 6. 2016 14:56
Re: O co jde - běžné???
Slovo důchodkyně je samozřejmě zcela normální označení sociálního zařazení. Stejně jako pracující, nebo student. Nicméně s činností řízení vozu, potažmo s jeho následky, to nemá společného zhola nic. Ta žena byla v tu chvíli především řidička.
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 15:21
Re: O co jde - běžné???
Především pomatená řidička >:-[]
Avatar - rokyta.p
18. 6. 2016 00:54
Re: O co jde - běžné???
důchodkyně může být třeba invalidní nebo sirotčí ...
16. 6. 2016 14:48
Re: O co jde - běžné???
Takže to neni důchodkyně? A ne, nepracuje se v Německu standardně do 67.
Avatar - twistedTSD
16. 6. 2016 15:04
Re: O co jde - běžné???
Nejsme v Německu.
16. 6. 2016 14:55
A čemu se divíte??
Se běžte podívat do reichu, nebo jinam jak se má značit v opačném směru nájezd na dálnici. Tady u nás v tom kocourkově je to značení tristní. Ať se jde podívat nějakej samozvanej odborník jak to u nás vypadá a jak to má vypadat. Tu bábu bych nikam nepotahoval
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 14:57
Re: A čemu se divíte??
S tim značenim souhlasim = v Německu, Rakousku je fakt neprůstřelný

Bábě bych vzal řidičák = jedna věc je blbě vjet do protisměru a druhá si toho 70 kilometrů nevšimnout >:-[]
16. 6. 2016 15:30
Re: A čemu se divíte??
Ta měla před očima jenom tu S L E V U v obchodě. Huraaa sleva
16. 6. 2016 15:56
Re: A čemu se divíte??
V Nemecku maji "Geisterfahrera" kazdy druhy den. Naopak sami Nemci rikaji, ze by si meli brat priklad z Rakusaku ...
16. 6. 2016 14:57
ufff
už sem se lekl, že překročila rychlost, to by teprve byl panečku průůůser :-|
Rozbalit vlákno
2
Avatar - Emel
16. 6. 2016 16:23
Re: ufff
Záznamy z kamer ukázaly -100km/h
16. 6. 2016 15:49
Nadpis
Co takhle napsat? Pirat ve voze zapadni provenience vytlacoval na D5 bezbrane ridice.
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Ozzman
16. 6. 2016 16:11
Re: Nadpis
A co třeba " teroristé z francie řádili na D5" žena neznámého vyznání se ve francouzském vozidle sebevražne vrhla do protisměru. Čeká se , jestli se k útoku přihlásí IS
Avatar - JirkaV8
16. 6. 2016 22:48
krásy naší vlasti
Rozumím tomu že na dálnici v protismětu najela. To se stát může. Nerozumím ale tomu, že vesele pokračovala 70km. Zajímala by mě její výpověď poté a zda si vůbec uvědomuje co udělala. Veřejné ohrožení ;-\
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2016 23:30
Doufám
Upřímně doufám, že ta s v i n ě těch 8 let dostane. Ne za to, že je k r á v a co najede do protisměru, ale že jela dál bez ohledu na lidi, kteří kvůli ní havarovali.
Rozbalit vlákno
0
16. 6. 2016 23:49
70km
70km je cca skoro hodina.....kde byla tou dobou policie? vrtulník.passaty ?
Rozbalit vlákno
1
Avatar - twistedTSD
17. 6. 2016 00:40
Re: 70km
Chytali piráty spěchající do práce. To je jednodušší než zastavovat ženskou v protisměru.