Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Ekonomika: Audi pokračuje v rekordních prodejích

Audi oznámilo rekordní prodeje. Za prvních pět měsíců letošního roku prodalo nejvíce vozů v historii, celosvětový růst dosáhl 14 procent.
Zpět na článek
6. 6. 2005 12:20
neregistrovaný "Paul"
6. 6. 2005 19:11
neregistrovaný "rodrigéééz"
8. 6. 2005 08:01
neregistrovaný "Lexus"
6. 6. 2005 12:41
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2005 16:20
neregistrovaný "Audiman"
6. 6. 2005 17:11
neregistrovaný "colin chapman"
6. 6. 2005 17:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 18:12
neregistrovaný "petr"
6. 6. 2005 22:15
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 23:21
neregistrovaný "petr"
7. 6. 2005 09:25
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 23:31
neregistrovaný "Jan"
7. 6. 2005 09:34
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 20:26
neregistrovaný "jan"
7. 6. 2005 20:28
neregistrovaný "jan"
7. 6. 2005 21:02
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 18:39
neregistrovaný "colin chapman"
6. 6. 2005 19:11
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 19:51
neregistrovaný "jerevan"
6. 6. 2005 23:41
neregistrovaný "Jan"
7. 6. 2005 09:23
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 19:59
neregistrovaný "Paul"
6. 6. 2005 20:41
neregistrovaný "colin chapman"
6. 6. 2005 21:23
neregistrovaný "Paul"
6. 6. 2005 22:00
neregistrovaný "colin chapman"
6. 6. 2005 23:52
neregistrovaný "Jan"
7. 6. 2005 00:03
neregistrovaný "colin chapman"
7. 6. 2005 20:38
neregistrovaný "jan"
7. 6. 2005 09:37
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 09:56
neregistrovaný "Paul"
7. 6. 2005 10:12
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 18:10
neregistrovaný "BMW"
6. 6. 2005 23:50
neregistrovaný "Jan"
6. 6. 2005 19:14
neregistrovaný "juko2"
6. 6. 2005 19:43
7. 6. 2005 10:38
neregistrovaný "mato"
neregistrovaný "Paul"
6. 6. 2005 12:20
Audi je prostě nej
Další důkaz toho, že Audi je špička, koncern VW sílí a sílí... A je to dobře
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "rodrigéééz"
6. 6. 2005 19:11
Re: Audi je prostě nej
čaudi? ty ji stejnej vymatlanec jako ten blb revo.
neregistrovaný "Lexus"
8. 6. 2005 08:01
Re: Audi je prostě nej
Na LEXUS sa nechyta ziadny schnitzel...
neregistrovaný "GTI"
6. 6. 2005 12:41
JISTĚ
Jistě, celý VW je geniální. Jednotlivé paprsky výroby uspokojí každého. Jsi mladej, jdi do Foxe, pak máš Fabiu, možná chceš trochu víc sportovního pojetí, vleť do Seatu. Proč ne? Jdeš na ikony? Je tu AUDI - styl technicistní ikony. A tou je. Absolutně dotažené auto. Schází ti něco? Co? Nic, nic. Je tu jen spokojenost majitelů VW. P.S. Podívej se pořádně na A6 - každý oněmí...
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Audiman"
6. 6. 2005 16:20
Audi a VW
V Audi je vůči ostatním značkám koncernu poměrně velká nevraživost, protože tím, že VW cpe motory a techniku vyvinutou Audi do všech koncernových vozů tak poněkud snižuje prestiž aut z Ingolstadtu. Třeba u nás často slýcháme, že Audi je jen lepší VW což je zase jen taková lepší škodovka. Skoro se zdá, že se všechno vymýšlí v Boleslavi a Wolfsburgu a drzouni z Bavorska na to jen přilepí čtyři kruhy, nalakují to a vydávají to za něco lepšího. Pro Audi by bylo nejlepší kdyby se osamostatnila a mohla fungovat bez zásahů diletantů z vedení VW, ale to je bohužel v dnešní době asi jen přání. Jinak prodej Audi jdou nahoru protože tahle značka, ještě před 10 lety vnímána jako ten třetí z velké trojky MB/BMW/Audi je dneska tím prvním co se týče kvality zpracování, luxusu a i techniky. V téměř žádné řadě nedokáže BMW ani Mercedes nabídnout lepší vůz než Audi naopak proti A8 nebo A6 nemá odpověď a ani u nás vynášená do nebes nová trojka dostala nedávno od A4 pěkně na zadek a díky čemu - světe div se motoru!
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "colin chapman"
6. 6. 2005 17:11
Re: Audi a VW
vidím že sa vtom velmi neorientuješ, áno A8 a A6 su na tom v velmi dobre, ale A4 prehráva vo všetkých možných testoch, poráža ju tak C class ako aj 3, a zároven je dost velká kritika na interier a jeho kvalitu u A4, a že je prvá čo sa týka techniky, no tak neviem o akú techniku tu ide, vezmi si bmw alebo mercedes,head up displej,aktívne riadenie, dvojité preplnovanie, proste množstvo dalších vecí, neviem ale podla mna to vyzerá uplne inak, ale priznávam že u audi sledujem vzostupnú bilanciu, BTW pozri si ocenenie motor roka
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 17:37
Re: head up and eyes wide open
Moje oblíbené téma. General Motors (Cadillac, Buick) zavedlo head-up do prodeje 1997 (od 2000 též v kombinaci s nočním viděním u modelu DeVille). BMW zvládlo napodobit head-up 2004. M-B zatím nic. Audi zatím nic. O nočním vidění ani nemluvím. Magnetic Ride Control.....ani se nedivím, že v AutoBildu nedávno strhali v porovnávacím testu Cadillac STS jak jen mohli (opět jsem se osvědčil jako jasnovidec, když už podle aut v obsahu jsem předem věděl, že vyhraje z pěti limuzín Audi a Cadillac bude úplně poslední - držel jsem přece v ruce AutoBild) a to na totálních pitomostech. Mají z něj nahnáno. A víte co je nejvtipnější? Já bych těch 5 limuzín seřadil přesně naopak! 1.STS 2.5-reihe 3.GS 4.E-klasse 5.A6 Tak teď jsem provedl dost konkrétní soud o dost populárních autech, takže čekám smršť vlastního seřazení autobilďácké pětice.
neregistrovaný "petr"
6. 6. 2005 18:12
Re: head up and eyes wide open
ten headup nemusi napodobovat, normalni je ze ho nejaka firma vyvine, automobilka zakoupi a necha nabudovat. Americti zakaznici jsou jini, potrpi si hodne na luxus a detske hracky, ferrari headup taky nebuduje i kdyz by urcite nemel problem ho od osramu zakoupit.
Ja chci u auta poradny motor, podvozek, dobrou prevodovku, pekny design a blbosti jako asb, asr, esp, svetla do zatacky atd..si muzou nechat pro zeny, ne nadarmo si milionari kupuji oldtimery, dnesni auta jsou nudne
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 22:15
Re: head up and eyes wide open
No tak to napodobil OSRAM a BMW si tu napodobeninu nakoupilo no. Díky tobě jsem si vyhledal podrobnosti a jsem zase o něco chytřejší. Protože věř, že GM je autor. GM nenakupuje od Osramu.
neregistrovaný "petr"
6. 6. 2005 23:21
Re: head up and eyes wide open
napodobovat se nic neda, ten kdo to vymysli prihlasi patent a posila automobilkam nabidky k zabudovani. POcitam ze nejaka tunning firma to uz nabizela mnohem driv nez GM z velke casti na techto zlepsovacich pracuji university anebo to pochazi z armady podobne jak navigacni system.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 09:25
Re: head up and eyes wide open
Bé je správně. Je to technologie z amerických nadzvukových stíhaček.
neregistrovaný "Jan"
6. 6. 2005 23:31
Re: head up and eyes wide open
podival jsem se co pise wikipedia (americky slovnik). Head-Up-Display existuje uz od roku 1940 kde byli budovane v letadlech. Prvni auto z head-up byl James Bonduv Saab 900. Prvni "seriova" automobilka ktera zabudovala head-up byl Chrysler v 90 letech, ukazoval jen rychlost a byl cerno-bily.
BMW zabudovalo v roce 2003 jako prvni barevny Head-Up-Display vyvinuty siemensem.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 09:34
Re: HUD
Tak auto Jamese Bonda vážně neberu. Ten měl jako první určitě i auto s integrovanejma raketometama. O Chrysleru jsem v životě neslyšel a nikde to nemůžu najít. Pokud můžeš zjistit konkrétní model auta, kde se HUD objevil jako první v prodeji, budu jen rád. Podle mě jako první do prodeje zavedlo GM v roce 1997 například v modelu Buick Park Avenue Ultra. Též ještě nebyl barevný. Dnes nabízí HUD pouze dvě automobilky. Obě barevný. BMW od počátku roku 2004 prodává za příplatek HUD v řadě 5. Výrobek OSRAM/Siemens. General Motors využívá u svých barevných HUD technologie od Nippon Seiki.
neregistrovaný "jan"
7. 6. 2005 20:26
Re: HUD
prvni head-up mel v 90 letech Chrysler Chevrolet. Presne tak to pise wikipedia patrne maji namysli GM Chevrolet
[odkaz] - zel momentalne stehuji server a plno dat chybi. Kdyz si prectes tento nemecky test corvette [odkaz] tak je tam napsane, ze mel prvni HUD
neregistrovaný "jan"
7. 6. 2005 20:28
Re: HUD
Chevrolet hat das weltweit erste 'Head-Up Display' für Serienfahrzeuge für die Corvette entwickelt. Dieses General Motors Patent projiziert Geschwindigkeitsanzeige, Drehzahlmesser, Kühlertemperatur, Öldruck, Tankanzeige und Richtungsanzeiger direkt auf die Windschutzscheibe, d.h. die Augen des Fahrers bleiben immer auf der Straße.
[odkaz]
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 21:02
Re: HUD
Jo tak to už sedí. Chrysler Chevrolet Doporučuju ti najít si jinou encyklopedii. Tak jsem rád, že první byl vážně GM.
neregistrovaný "colin chapman"
6. 6. 2005 18:39
Re: HUD
ososbne is myslim že sts na A6 a 5 class nemá, ale je to zaujímavá volba,
neregistrovaný "Lonestarstate"
6. 6. 2005 19:11
Re: HUD
No nerad bych to tu hrotil, ale v čem konkrétně zaostává STS? Já vidím jako jediný nedostatek malou paletu nabídky. Jen dva motory, dvě převodovky. Pokud započítám vbrzku nastupující STS-V tak tedy tři motory a tři převodovky. I možností kombinování výbavy bude méně. Jenže je to spíš plus protože si nemusím hlídat, jestli mi nechybí ve výbavě něco u luxusní limuzíny takřka samozřejmého jen proto, že jsem si nedokoupil jakýsi paket.
neregistrovaný "jerevan"
6. 6. 2005 19:51
Re: HUD
Uplne s tebou suhlasim, sts je medzi tymito konkurentmi cislo 1!
neregistrovaný "Jan"
6. 6. 2005 23:41
Re: HUD
abych jsem se v EU lisil asi bych vybral STS, ktery se mi designem libi. PO technicke strance a zpracovanim bude asi podobny rozdil jak mezi renaultem a vw. Sympaticke mi je, ze usaci (manageri) ani svoje nedostatky neschovavaji a otevrene reknou, ze jsou technicky slabsi ale zato maji jejich auta charakter a motory diky poradneho obsahu velkou vydrz
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 09:23
Re: management
Proti jinotajnému přirovnání VWxRenault se dá těžko bojovat....každý ať si pod tím představí, co chce. Ostatně otevřené prohlášení manažerů GM, že je Cadillac horší než evropské prémiové značky, tak to je prostě blbost. Budu vdečný za odkaz na nějakého vrcholového manažera GM a jeho citát o podřadnosti Cadillacu. Já naopak mohu dodat mnoho projevů Boba Lutze a dalších, když říkají, že Cadillac je lepší než konkurenti. V tomto ohledu pouze Lutz jednou řekl, že Buick by měl napodobit Lexuse a stát se jeho přímým konkurentem (však ho za to už kritizovali, kde se dalo). Mohu ti zopakovat též několik technických prvků výbavy, které Cadillac má a konkurenti ne. A zpracování. Holt Němci se budou stokrát opěvovat i kdyby nad předníma světlometama udělaly ty mezery třícentimetrový, ale u konkurence hyenističtí novináři budou prolejzat celý auto dokud nenajdou malou škvírku.
neregistrovaný "Paul"
6. 6. 2005 19:59
Re: management
Ve všech testech které jsem zatím četl porazilo Audi A4 jak MB, tak BMW. Audi bylo vždycky kvalitní a je tomu tak i dnes.
neregistrovaný "colin chapman"
6. 6. 2005 20:41
Re: management
Top gear, AMS, Autocar, Car, všade prehralo A4, v AMS ho porazil myslím aj passat
neregistrovaný "Paul"
6. 6. 2005 21:23
Re: management
Myslíš doufám Českou republiku? Pokud myslíš Slovensko tak o tom se nebudem bavit, tam je teď novinkou možná tak Passat B5..
neregistrovaný "colin chapman"
6. 6. 2005 22:00
Re: management
videl si nikde v čechách vychádzať EVO ? všetko sú to anglické časopisy, okrem auto moto sport
čechi sú na tom presne tak ako slovensko takže nemá zmysel sa tu povyšovať
neregistrovaný "Jan"
6. 6. 2005 23:52
Re: management
co vedia anglicania o autoch ked ziadne nevyrabaju a na dialnici mozu ist max. 105 KMh
neregistrovaný "colin chapman"
7. 6. 2005 00:03
Re: management
aston martin,bentley,lotus,mg,rover,caterham,m… westfield,roll royce,morgan,a vela iných, ale ty asi o autách nič nevieš
neregistrovaný "jan"
7. 6. 2005 20:38
Re: management
vsechny tebou jmnenovane auta byli krasne na prezentaci, jako model ve vykladni skrini ale podobne jak stare ferrari nebo bugatti nepojizdne nad 1000km. V US tv jsou po dnesni den vtipy na jaguar ktery se v desti skoro rozpadnul nebo RR ktery mel sterace z chrobaku. POdivej se nekdy na zavody old nebo young timeru a uvidis ze anglicke a italske auta zavodi jen jedno kolo a potom pro jistotu skonci v garazi.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 09:37
Re: management
To že zbytek světa nejezdí na dálnici 300 neznamená vůbec, že rovna Němci umí auta nejlíp. Aut vyrábějí mnohem víc značek než Němci. V UK mají (když to přeženu) skoro v každé vesnici továrničku na nějakou malosériovou značku.
neregistrovaný "Paul"
7. 6. 2005 09:56
Re: management
Jelikož VW patří třeba Bentley, BMW zase Rover, Rolls-Royce a Mini... Hold ti Angličané to s těmi auty nějak neumí... Němci dělají vše genau, neexistuje odbytá práce a výsledek pak stojí za to. Však ono prodeje mluví nejlépe.. Jak BMW, Audi, Mercedes-Benz či Porsche - jedna legenda větší než druhá.. A Opel? Ten patří amíkům.. a taky to tak vypadá - nízká kvalita, nízké prodeje.
neregistrovaný "Lonestarstate"
7. 6. 2005 10:12
Re: management
Pokud je vlastnictví Betley, Rollse a Mini (Rover si trochu zaspal) Němcema důkaz toho, že Němci to narozdíl od Angličanů s auty umí... Co je pak za důkaz to, že Jaguar, Aston Martin, Land Rover a také ve Švédsku Volvo a Saab patří Američanům? Opel je kvalitnější než VW. Prodeje Vectry a Corsy silně zaostávají ale hlavně vlivem špatně odhadnutého designu. Astra frčí. Proto vbrzku Vectru čeká facelift po vzoru Astry. Nízká kvalita sužuje spíš právě M-B a celý koncern VW. BMW a Porsche jsou OK. Teda mimo Cayenne.
neregistrovaný "BMW"
6. 6. 2005 18:10
Re: management
No tak s tym ze BMW dostal na frak od AUDI a este k tomu v motoroch tak to si ma pobavil.Aj ja ti doporucujem si pozriet vysledky motory roka.
neregistrovaný "Jan"
6. 6. 2005 23:50
Re: management
v luxusni tride A8 dopadla ve sportovnim testu pred BMW, byla daleko agilnejsi a lip sedel v zatackach, 7er nastavili hodne konzervativne skoro jak Benz. Na top gear pred par lety oznacili A8 za nej higtech auto v luxusni tride.
neregistrovaný "juko2"
6. 6. 2005 19:14
Audi to skrátka vie
Audi skrátka presne vie, čo na ľudí platí. Elegantná limuzína podškrtnutá športovými vlastnosťami, dynamický rodinný kombík, štýlové auto pre mladých. Káždý si nájde presne to, čo sa mu zažiada.
Rozbalit vlákno
0
6. 6. 2005 19:43
AUDI MOC DOKÁZAL
jo, moc dokázal. Dokázal se vklínit mezi BMW a MB. Ale není s nimi v jedné lajně. Je nepřekonatelná dvojka a hned za nimi AUDI. A co bylo na vkliňování geniální - filosofie jejich modelů. MB - stoletá klasika, oblékaná i do supertvarů. Vybere si každý, kdo na to má. BMW - jasnej tah na sportovní srdce. Kdo lítá, lítá v BMW. A AUDI? Audi vymyslelo chladný odosobnělý technicistní styl, který ideálně zapadá k charekteru velké dvojky. Dnes je AUDI vizuálně dotažený v jejich záměru k dokonalosti - je tam chlad, distingovanost, ozubená kola... lesk kovu... jednotnost stylu jako nikde jinde, současně ale "hladká dravost" přitom vznešenost. Prostě tohle dokázali. A jsou jen krůček od dvojky. Přitom jsou na vrcholu. Za to můj obdiv.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "mato"
7. 6. 2005 10:38
vtip?
TOTO MA BYT AKOZE VTIP?

Skoro se zdá, že se všechno vymýšlí v Boleslavi a Wolfsburgu a drzouni z Bavorska na to jen přilepí čtyři kruhy, nalakují to a vydávají to za něco lepšího.

V Boleslavi akurat cesi skacu jak im nemci piskaju a makaju za pasom
Rozbalit vlákno
0