Fotka toho, že je sonda opravu dobře zasunuta do výfuku neznamená že až to technik vyfotí tak se opět nevysune téměř ven, aby auto prošlo. Tady v Česku mi přijde, že švindlování na STK a ME je snad národní sport. Denně potkávám několik naftových aut u kterých jen žasnu jak tohle mohlo projít, když při každém rozjezdu je to jak když vymetají komín a stačí za tím stát pár sekund a v autě je nedýchatelno. Jsem jednoznačně pro zavedení daleko tvrdších postihů, stanice ME nebo STK přijdou alespoň na rok o licenci když se prokáže že pouštěli vozy co neměli a daný vůz by již nikdy neměl dostat povolení k provozu a tečka! To by ze silnic ty vraky konečně vyhnalo.
Přesně tak. A netýká se to zdaleka jen naftových aut. Člověk stojí na křižovatce za nějakým 15-ti letým bazarovým zázrakem a dusivý smrad, který leze z toho benzínového motoru je neskutečný. Zvlášť když potom akceleruje a nechá ze sebou oblak modrého jedovatého kouře. :no:
Nemel kraviny, pri benzinoch je to vynimka a takmer vzdy sposobene nejakou zavadou, ale stare nafty smrdia vsetky do radu aj bez toho ze by mal motor nejaku vadu (ak teda za nu nepovazujeme, ze spaluje diesel).
Comper : Ada je šašek, kterej má jen představovat klasického čecháčka s názorem "dýzl Über alles". Jinak u starejch benzínů (první neřízený karburátorový favority ještě bez KAT nebo SPI a starší auta) je spíš problem v tom, že lidi maj nastavenou zbytečně bohatou směs na karburátoru a pak za nima jde smrad.
Asi mám poslednú dekádu pod rukami všetky benziňáky (priamovstrekové )vadné, ale smrdeli doradu všetky ;) . Taký ten smrad ako z 2t centrály, alebo kosačky....