Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: EU navrhla zpřísnit od podzimu 2017 testy emisí

Podle návrhů, o kterých informovala Evropská komise, by se přísnější testy od září 2017 vztahovaly na nová osobní auta. O rok později by byly povinné pro všechna vozidla.
Zpět na článek
17. 6. 2016 07:45
17. 6. 2016 12:22
16. 6. 2016 13:41
16. 6. 2016 18:21
16. 6. 2016 13:39
16. 6. 2016 13:44
16. 6. 2016 14:08
16. 6. 2016 14:16
16. 6. 2016 17:22
16. 6. 2016 12:12
Teď se prokáže kdo má gule
Nastavení co "nejreálnějšího" cyklu ano. Nastavení dalšího snižování emisí ekologické, rozuměj ale řepkové, solární, papírenské, sklářské, elektrotechnické loby ne. Ať si zákazník vybete jestli chce jezdit naftovým, benzínovým, nebo elektrickým autem. Nulové výhody a zákazníku vybírej. Emise z os.aut jsou celosvětové prd, na to nikoho nechytnou. Teď automobilky ukáží, jestli mají gule a řeknou dost. Pokud ne tak ať si neztěžují.
Rozbalit vlákno
6
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 12:42
Re: Teď se prokáže kdo má gule
Prd nejsou ale o to nejde. Zatimco emise z tisíce kilometrů vzdálený zámořský lodi ti sou u p.dele tak z auta před tebou nebo vedle tebe když seš na chodníku moc ne >:-[]
16. 6. 2016 13:35
Re: Teď se prokáže kdo má gule
jake emise mas na mysli s tim prdem? emise jsou totiz tvorene desitkama ruznych prvku od plynu az po pevne castice
Avatar - Hittman
16. 6. 2016 14:14
Re: Teď se prokáže kdo má gule
Metan
16. 6. 2016 16:11
Re: Teď se prokáže kdo má gule
>:-[]
17. 6. 2016 09:52
Re: Teď se prokáže kdo má gule
Metan je jako CO2. Horsi je karcinogen PM z nafty nebo uhlovodiky z benzinu a nafty bez katu a taky NOx.
16. 6. 2016 13:52
Re: Teď se prokáže kdo má gule
No ve vetsine evropskych mest jsou auta HLAVNI zdroj znecisteni ovzdusi, takze to opravdu neni "prd"
Stačilo
Nech ide celá EÚ aj s ich limitmi konečne do pi.....
Rozbalit vlákno
1
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 12:40
Re: Stačilo
To nemá co dělat s EU = tady nejsou ani nejpřísnější limity ;-)

Už i číňani začínaj na exhalace měnit názor [odkaz] [odkaz] :-!

Navíc [odkaz]
16. 6. 2016 12:43
Blázinec
Budeme snižovat emise tím, že budeme jezdit vysokými a těžkými SUVčky s dehtem pod kapotou, ale místo zrcátek budeme mít kamery, na křižovatkách budeme chcípat motor a klimoška bude omezená na 10 minut denně... >:D

Jinak souhlasím s kundalinim. :yes:
Rozbalit vlákno
49
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 12:50
Re: Blázinec
Jo tohle sme celý my :yes: >:D >:-[]

S kundalinim jen částečně = emise NOx podle všeho fakt dělaj bordel = a zrovna v našich plicích
16. 6. 2016 12:56
Re: Blázinec
Doplnění:NOx samozřejmě dělají bordel tam žádné slitování, mě jde o mýtus CO2 jako největší škůdce lidstva. Automobilky sami budou hledat řešení jak si získat zákazníka, někdo vodíkem, někdo atmosférou, někdo elektroautem, někdo V12, někdo turbem, někdo malou spotřebou, někdo malým rozměrem, někdo nízkou váhou atd. Ale proč to má všem nařizovat kapitalistický RVHP????
Dal jim k tomu někdo mándát?
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 13:05
Re: Blázinec
No a jak bys to udělal? Ekonomicky výhodný je nechat to bejt jak to udělali třeba v Číně. Jak to dopadlo je známý = když pak započítáš počet mrtvejch a nemocnejch je to problematický i s tou prvotní ekonomickou výhodností

Mandát si dal vstupem a volbama = a viz příští tejden možnej Brexit i to je řešení. Pro nás by sice bylo v bilionech bolavý ale momentálně to možná i většina lidí chce = s tim že až by přišly ty finanční dopady ty samý by chtěli nejspíš honem zpátky >:D

Já drobný rozdíly mezi RVHP a EU vidim :-)
16. 6. 2016 13:21
Re: Blázinec
Nikomu jsem mandát na to, aby mi zakázal koupit si benzínový auto(což prakticky nastane, neustálým snižováním emisí) nedal. A nikomu jsem nedal mandát, aby obcházel národní parlament. Čína je extrém. Nemám problém s limitem, který je ekonomicky opodstatněný oproštěm o "ekologické" loby.
Jinak fandím Brexitu. Ukáže se, že celá EU je moloch a prakticky skoro nic se nezmění.
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 13:38
Re: Blázinec
Emistní normy sou ve všech vyspělejších státech = v Evropě od roku 1993 = v česku bylo referendum v roce 2003 = tou dobou platilo už Euro 3 a na spadnutí bylo Euro IV = vědělo se jaký budou limity
16. 6. 2016 18:18
Re: Blázinec
To, že do nějakýho spolku vstoupím, neznamená že podepisuju bianco šek na další 40let. Na Brexitu je krásně vidět jak EU dělá vše možné(mediální masáž, výhružky bank, firem,institucí) aby obyvatele co nejvíc vyděsili a nehlasovali pro Brexit. Prostě nechtějí aby se jim routeklo stádo dojných krav na jejich experimenty. Rozhazovat peníze jiných to je panečku pošušňáníčko ;-)
Smysl a směr EU V DOBĚ NAŠEHO VSTUPU byl uplně jiný. Garantuji ti (MŮJ NÁZOR), že dnes by vstup do EU neprošel. A kdybychom teď vystoupili tak se taky skoro nic nestane. Nebo si myslíš, že by chtěli všechny ty koncerny co jim patří celá republika přijít o dojné kravičky?Ale to víš, že ne ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 20:59
Re: Blázinec
Nojo kdo by to byl čekal že když od roku 2003 bylo Euro 1 až 3 tak že v dalšim stejnym období bude 4 až 6 :-)

Ne to ne = proč by VW odcházel když tady investoval víc než zaplatil při koupi. Jen by na ty kravičky jak řikáš nečekal další dárek ve výši 650 miliard, nepřišly by dotace na 80% ceny dálnic atd. což by možná nepatrně ovlivnilo jejich stavbu a kravičky by díky clu přišly o další biliony. Ale jinak dobrý ;-)

[odkaz] :-)
16. 6. 2016 21:15
Re: Blázinec
hele dobrý, u těch výzkumů a anytiků atd se fakt bavím >:D
Jinak já skepsí šetřím, nadávám jen když to má význam, politiky neposlouchám, mám svůj rozum a pravidelně volím. Jinak dotace jsou zhouba číslo jedna, celé EU. Je to uměle udržovaný trh, který s realitou nemá nic společného. Bolelo by to, ale pokud by padla EU v dnešní podobě, Evropě, obchodu a podnikání to jen prospěje. Sám se setkávám s většinou nesmyslných dotací na nesmyslný věci, co uměle zaměstnávají lidi, prostě se dávají další a další dotace až jde hlava kolem. A tím, že vystoupí jeden, se otevře prostor na další a další otázky a realita ukáže, že se až tak moc nestane a touha dalších bude jen a jen vyšší....Ale v sázce je mnoho a moc v Bruselu se nebude chtít vzdát...Ta moc nad stovkami miliard Euro...ta moc 2, 3 státu ovládat celou Evropu je moc sladká...
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 21:25
Re: Blázinec
Který výzkumy? Jaký analytici? :-)

Jj rozkrádání dotací je fakt děs běs hrůza = ale na druhou stranu už se za ně hodně postavilo a renovovalo. A ta myšlenka že bohatší zápaďáci budou přispívat zaostalýmu východu je v principu správná

Evropě by to možná prospělo = ale až v konečnym důsledku. A to by bylo zadlouho = co do tý doby? Malý chudý státy plně závislý na tom co od nás kdo koupí by to zřejmě bolelo nejvíc = to znamená pro většinu lidí naprosto nepředstavitelně >:-[]

Ne že bych nesouhlasil = možná nakonec budeme muset začít zase od začátku = v plánu už to měli Lucemburkové = to máš nějakejch 700 let :-)
16. 6. 2016 22:24
Re: Blázinec
ty výzkumy jsem myslel obecně jak všichni ví jak se máme co si myslíme a analytici teoretici mají na všechno jasné recepty ;-)
Hlavně zápaďáci nikam nepřispívají, oni jen lejou peníze z Bruselu aby si koupili a rozporcovali další trhy. Západní Evropa je rozparcelovaná a hlavní žně mají všechny korporace několik desítek let z východní Evropy. Ano a ty drobky, pár miliard na rokradené dálnice, kruháče, aquapark v každé vesnici jsou jen drobky, jak se lidem zalíbit.
Já razím cestu, na co nemáš, to si nepořizuj. Zádný půjčky, žádný ůvěry. Trvá to déle ale mám příjemné spaní.
Navíc bych nás nenazíval chudým státem, lidi se podceňují a pořád fňukají. Neztratili bychom se, jen by se muselo makat. A mít včele státu schopný lidi a né ten dobytek co seká miliardový dluhy... :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 22:39
Re: Blázinec
Oba mí rodiče sou ekonomové, jeden analytik >:-[]

Dotace není půjčka = prostě 80% dálnic zaplatí nějakej němec, rakušák atd. :-)

Kéž by tu bylo víc korporací typu VW = tvořej většinu našeho příjmu. Představa jak bohatej západ vydělává na nás a státech s eště nižší kupní silou je celkem rozšířenej = nikdo ale neví kdo to vymyslel ;-)

Bohužel se naopak dost firem z východních trhů stahuje = kšefty sou výrazně horší než předpokládali. Klasika sou prodejci pohoných hmot. Po revoluci se dorazili snad všichni = a vpodstatě všichni zase odešli = 99% prodanejch hmot je zase břečka z Kralup říznutá Babišovou žlutou příměsí >:-[]
OMV už ohlásil odchod = zůstane jen Shell

Přes obrovskej ekonomickej vzestup po revoluci, třeba produktivita se zvedla o 500% sme malej stát plnej chudejch lidí. To je ekonomická realita
Samozřejmě srovnávám třeba s Rakouskem s kterym sme staletí byli ve společnym státu = ne s Bulharskem nebo Rumunskem :-)

Nemám rád prezidenta Zemana = ale jako premiér nebyl špatnej = pak Špidla otočil kormidlem a sdělil že: Zdroje tu jsou = a bylo >:D
16. 6. 2016 22:49
Re: Blázinec
není ekonom jako ekonom ;-)
Dotace z EU=půjčka, která se netváří jako půjčka, ale je podmíněna jiným plněním, čímž se stáva půjčkou :-)
Východní Evropa=levná pracovní síla a trh, kde si můžu dělat co chci
OMV: měl jsem přes rodinné příslušníky co dočinění, radši mlčím
;-)
chudí jsme relativně, představa, že řek se bude mít jak němec a albánec jak fin je scestná a tato snaha dál a dál bortí EU. Je to vizionářský nesmysl.
S naší politikou na mě nechoď, pak bych musel střílet :-) >:D
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 22:57
Re: Blázinec
Dotace z EU neni půjčka = a nemá žádnou podmínku. Nebo co máš na mysli?

Kde si můžu dělat co chci? Jako že máme * politiky a poslance? Co za drobnou úplatu udělaj cokoli? Prostě divokej východ? Jo to se shodnem

OMV Maxxmotion 100 je asi poslední slušný palivo co tu je = a i to skončí. No slušná je eště stovka od benziny. Problém je že všechni kdo sem přišli od BP po Aral to tu zanedlouho zabalili a zůstane tu polská Benzina a maďarskej MOL

Proč by byla scestná? Součástí evropy sme byli za Karla IV i za první republiky = tehdy dokonce světová špička = můžeme bejt zase
Nemáš rád ekonomický analýzy = jedna řiká že socíkem ekonomicky postižený země se na průměr EU dostanou za 75 let. My sme jak řiká Zeman po 1. republice padali zvysoka = sme na tom líp než třeba ty balkánský země = třeba u nás stačí: 40 let blbě = 40 let dobře = a budem zpátky kde sme byli ;-)

Klidně si můžem zastříle spolu = aspoň jich pokosíme víc >:D
16. 6. 2016 23:12
Re: Blázinec
Dotace je podmíněna plněním: Polickým, ekomickymi podmínkami, zrušení odvětví ve prospěch jiných atd.

Korporátní jednání se zaměstnanci, pracovní podmínky, sortiment a kvalita v obchodech jsou na západě a u nás zcela odlišné. To jen namátkou.

Je to postižení z hojnosti a blahobytu dopřát ho všem. Ale jako člověk z bohaté země se ti nebude líbit že chudneš ve prospěch chudáka co se fláká za tvé peníze. Rovnost všem zavání Marxem a pobočníkem :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 23:18
Re: Blázinec
A tos vymyslel jak? :-)

To jednoznačně jsou = a ještě dlouho budou. 40ti letej socialistickej ekonomickej experiment napáchal fakt neskutečný škody. V důsledku bude znamenat menší platy, horší sortiment atd. až na 100 let! = 40 let socíku + někde až 75 let než se stát dostane na průměr EU

To nemá co dělat s hezkou ale nerealizovatelnou myšlenkou Marxe a Engelse = finanční pomoc slabšim do tý doby dokud jsou pod průměrem je celkem správná = jinak bysme státy který nám za 40 let socialistickýho experimentu utekly o desetiletí nikdy nedohnali. Ty dotace ve chvíli kdy dosáhneš průměru skončej = Praha už nemá nárok teď
16. 6. 2016 23:32
Re: Blázinec
Počkej to je realita. Vstupem jsme přijali dotace a souhlasili s rozparcelovanim průmyslu, zemědělství na kvóty, redukce odvětví přesně podle přání Eu. Kdyby to tak nebylo měli bychom výhodu a mohli bohatnout vlastnimi silami. Ale mi bohatneme dotacemi a až nebudou zase budeme chudnout. To je i odpověď proč necpat peníze chudším. Dát jim prostor a místo na trhu a je uplacet dotacemi.
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 23:38
Re: Blázinec
Ne ;-)

Šance že bysme sami bohatli dobře ukázala privatizace třeba Škodovky a pak Klausovy prodeje českejm soukromníkum = typu Poldi Kladno :-)

Co udělal VW po nákupu Škodovky asi víš = v zásadě nechal obvodový zdi a investoval víc než za kolik koupil

Dohnat vlastníma silama bilionový ztráty bylo naprosto nereálný = nebo myslíš že bez peněz a know-how Volkswagnu by škodovka měla šanci? ;-)
16. 6. 2016 23:46
Re: Blázinec
Nemyslím českou cestu ala Stehlík. Ale přístup na trh bez omezení, kvot, rušení odvětví. Takhle jsme jen většinou levna pracovní síla.
Ale nedivím se, jen si rozšířili bezpracne trh a zvětšili odbyt. Důsledek kamarádů po konci 2sv.války.
17. 6. 2016 07:45
Re: Blázinec
Byl jsi někdy ve Škodovce? VW po příchodu jen pokračoval na moderních linkách, které tady zůstaly po komančích.
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2016 10:06
Re: Blázinec
Jo to je pravda = kolik? Tři roky? ;-)

Do infrastruktury firmy investovali víc než za kolik koupili = což je správně!

Proto je škoda tam kde dneska je = velká škoda že takhle nebyly privatizovaný další firmy = a přešlo se na Klausův model
17. 6. 2016 12:22
Re: Blázinec
Až do začátku výroby Octavie. Mezitím také Škodovka něco vydělala. Ale hlavně tady po komančích zůstali kvalifikovaní a vzdělaní lidi. Z toho žijem dodnes.
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2016 16:06
Re: Blázinec
Nechci ti brát iluze ale bez těch miliard co tam VW sypal a sypal by kvalifikovaní a vzdělaní lidí co? ;-)

Všechny větší podniky se měly prodat způsobem jako škodovka a byli bysme jinde = Klausův způsob vyrobil stamiliardový dluhy který pak Zemanova vláda sanovala.

Technologická i finanční zaostalost byla tak obrovská že bez stamiliard z venku bysme neměli šanci. Něco jinýho sou menší firmy který se díky schopnostem dostaly až tam kde jsou dnes typu DF Partner apod. Tam stačil na začátek nějakej menší kapitálek a schopnosti a snaha

Tohle bysme nedali ani dneska [odkaz] natož před čtvrt stoletim :-!
16. 6. 2016 23:14
Re: Blázinec
Ok, jakou zbraň preferuješ? >:D
16. 6. 2016 23:38
Re: Blázinec
Na takovýho zmetka Sobotku by stačila atrapa. Kdybys na něj zamířil tak by ti slíbil věrnost IS jen aby si zachránil kotyto. Takový slizký existence by se měli značkovat jak to dělali v Panchartech :-)
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2016 10:07
Re: Blázinec
Jo to bych si užil >:-[]
16. 6. 2016 13:41
Re: Blázinec
mimochodem Britanie k zakazu prodeje fosilnich aut smeruje taky a to i bez pricineni EU

budes pak na ne nadavat ze ti tam nedovolej koupit benzinak? je to paradox, protoze Britove podobny navrh pro celou EU smetli tim ze byli proti, aby nasledne sami se stejnym navrhem prisli pro samotnou Britanii >:D
16. 6. 2016 17:59
Re: Blázinec
Zakaz fosilnych aut je nezmysel, vid novy prius s reálnou spotrebou 3,5 až 4 litre. Benzinove auta s drobnym lacnym elektromotorom su to najlepsie, co sa nam najblizsie dve desatrocia moze stať - su cenovo dostupne, ekologickejsie ako kedysi, nekazove a neobmedzujuce uzivatela.

Ale EU ide z jedneho extremu do druhého. Treba si brat priklad napr. z Indie - tam podporili mild hybridy a siria sa ako huby po dazdi. Mild hybrid = realne usetrenych pol litra paliva, narast hmotnosti do 10 kg, a hlavne sa da mild hybrid pouzit u vsetkeho mestkym miniautom pocnuc...
16. 6. 2016 18:21
Re: Blázinec
jakej zakaz fosilnich aut? cti to poradne, ZAKAZ PRODEJE novych fosilnich aut, provozovat fosilni auto ti nikdo nezakaze ;-)
16. 6. 2016 19:46
Re: Blázinec
zákaz vjezdu fosilního auta do centra města, za rok do města, o 100% vyšší pojistka, benzín, nafta o 100% vyšší daně atd. To se rovná postupný zákaz provozu fosilního auta a donucení koupit si elektrické auto. Plán zněl miliony el. aut a splnit se to prostě musí ;-)
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2016 10:08
Re: Blázinec
Jde o to jestli ten plán má důvod = já bych řek že jo. Můžeme to klidně trochu odložit ale NOx dělá těžkej bordel a s CO2 to taky neni úplně v poho [odkaz]
16. 6. 2016 13:39
Re: Blázinec
CO2 ale prave sleduje hlavne EU a jeji slavne emisni limity, ve svete na CO2 prdej a zameruji se prave na dalsi skodliviny v emisich

emise by meli bejt jednotne pro vsechny typy pohonu, zadna vyjimka a to anii pro EV, cesist komplet emise od elektrarny az k nadrzi spotrebe a baterce a podle toho se ridit
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 13:40
Re: Blázinec
:yes: :yes: :-!

A u spalovacích motorů od ropnýho vrtu až po výfuk :-)

A nezapomenout započítat úlety jako Deepwater Horizon, Exxon Valdez atd. ;-)
16. 6. 2016 13:44
Re: Blázinec
mimochodem ty cifry ti firmy a urednici maj, jen to neni verejne, kazda elektrarna vi kolik uhli spalila aby vyrobila tolik a tolik elektriny, stejne jako tezebni firma zna naklady na tezbu uhli, ropy, plynu a kolik spotrebuje jakeho paliva a elektriny na tezbu a dovoz tam a tam, dopocitat by se to vpodstate vsechno dalo
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 13:54
Re: Blázinec
Já to nemyslel ironicky! Teda téměř ;-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 13:54
Re: Blázinec
Já to nemyslel ironicky! Teda téměř ;-)
16. 6. 2016 13:56
Re: Blázinec
No EU resi stejn jako vsichni ostatni PRIMARNE ty skodlive emise (na ty je norma EURO, kterou musi splnovat kazde prodavane auto)...
16. 6. 2016 14:08
Re: Blázinec
EU resi hlavne CO2, tedy neco co nam opravdu z dopravy as tak neskodi, treba NOX a uhlovodiky resi min nez jine oblasti sveta, a prave NOX a uhlovodiky nam lidem a nebo zviratum a rostlinam skodi vic, zrovna treba rostlinam CO2 neskodi

kdyby z vejfuku litalo jen CO2, tak by me osobne bylo jedno ze je to benzinak nebo naftak, ono z toho vejfuku ale bohuzel jen CO2 nelita
16. 6. 2016 14:43
Re: Blázinec
No EURO 6 neni nijak vyznamne jina nez normy v jinych castech sveta (napr USA)....
A limity latek jsou temer shodne pri naftu i benzin (nektere veci jsou volnejsi u benzinu, nektere u nafty)
Avatar - Hittman
16. 6. 2016 14:16
Re: Blázinec
Mandát jsme jim dali mi, voliči. Bohužel dnes je to vyvolený okruh politiků, kteří to tu řídí i přes odpor většiny obyvatel proti jejich názorům (třeba migrace) a nikdo s tím nic nenadělá..
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 14:22
Re: Blázinec
Jak nenadělá? Nic si nenadělal v době RVHP = no moc si utéct :-)

Dneska můžeš volit koho chceš = že většina lidí volí blbě a nejslabším článkem demokracie je volič = to je jiná ;-)

Většina chtěla vstoupit = vstoupili, když bude většina chtít vystoupit = vystoupí. Příští tejden možná Británie :-)

Co se exhalací týče = Evropa neni lídr a ovzduší je tu zaneřáděný víc než je zdrávo

Nás se migrace nijak netýká = našich zhruba půl milionu cizinců tu žije no problém. Jinak problém migrace je ošetřenej smlouvama OSN který sme podepsali = můžeme vystoupit i z ONS ;-)
Avatar - twistedTSD
16. 6. 2016 15:12
Re: Blázinec
Mimochodem, rád bych připomněl, že volby do evropského parlamentu u nás měly účast ani ne 20 %. To se to pak kafrá...
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 16:00
Re: Blázinec
Já byl volit = mám právo kafrat ;-)

Tak mě doma vychovali = je fakt že většina lidí nevolí, jen kafrá :-)
16. 6. 2016 18:00
Re: Blázinec
Ono taky ještě záleží, jak jsi volil...
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 21:05
Re: Blázinec
Furt myslim že dobře ;-)

A na kafrání je to jedno: volíš = máš nárok :-)
16. 6. 2016 21:46
Re: Blázinec
Když třeba zvolíš zelený a pak kafráš na všeljaké emisní limity, tak to úplně jedno není. :-)
Avatar - Hammunasakra
16. 6. 2016 21:53
Re: Blázinec
Tak o tom žádná :-)

I tak ale volič = má právo kafrat. Klidně i na ty co sám volil ;-)

Když se před 150 lety spojovaly do jednotnýho celku USA = taky s tim byly trable a zabili Lincolna a taky to vypadalo na rozpad a nakonec se spojili zklidnili a dneska je to jedna z nejvyspělejších zemí a ekonomik světa

U Evropy to trochu komplikuje směsice jazyků ale to aby nějakym způsobem státy EVropy táhly za jeden provaz je nutný nebo velmi vhodný. Politicky, bezpečnostně a hlavně ekonomicky

A pro malý státečky závislý na vývozu jako sme my eště víc než pro velký soběstačný státy. 90% toho co vyrobíme prodáme v Evropě
Pro srovnání = i když se to po nedávnejch tanečcích možná trochu zvýší, taková Čína dělá 1,1% našeho zahraničního obchodu
16. 6. 2016 23:45
Re: Blázinec
Tak tohle už opravdu není diskuze o autech. :-)

Samozřejmě, když se tě ve světě zeptají, odkud jsi, musíš odpovídat "from Europe". Jednotlivé státy mnoho neznamenají, kór ne ČR. Proto by teoreticky mělo smysl táhnout za jeden provaz. Ale když máš v jedné unii namixované státy jako například VB a Německo na jedné straně a Řecko a Bulharsko na druhé straně, je těžké najít nějaké společné hodnoty...
Avatar - Hammunasakra
17. 6. 2016 10:10
Re: Blázinec
Já ti nevim = teď při oslavách Karla IV sem viděl dobový mapy a šéfoval velkýmu kusu Evropy :-)
16. 6. 2016 15:42
Zástěrka
Takhle se uměle udržuje větší zaměstnanost a zisky. Potirá se konkurence, protože takové auto každej nevyrobí "levně", o což jim vlastně jde.Kdyby auta byla jednoduchá, to by jste viděli, kdo všechno vyráběl.Emise jsou jen zástěrka....
Rozbalit vlákno
1
16. 6. 2016 17:22
Re: Zástěrka
Tak to podle mého názoru není ... Stávající automobilky neustále reportují poměrně vysoké zisky a to mají poměrně vysoké náklady, které nesouvisejí s výrobou. Takhle se to dělá asi ve většině odvětví, že prodáváš na základě toho, kolik je zákazník ochoten vysolit nikoliv na základě výrobních nákladů .... Ono se stačí kouknout třeba na alibabu, za kolik se dá v Číně nakoupit velkoobchodně. To že se např. auta kupují za ceny naprosto nepřiměřené např. českým příjmům je naše hloupost ...