Diskuse

Euro NCAP 2013: Qoros 3 Sedan – Čínsko-izraelské překvapení

25.9.2013

Automobily s čínským původem prozatím nepatřily k nejúspěšnějším účastníkům testů Euro NCAP, ale Qoros 3 Sedan si odváží plný počet hvězd.

 

  • 44 Reagovat !

    foto blake26

    blake26 25.09.2013  13:44

    Qoros

    sice toto auto by som si v zivote nekupil, ale musim uznat a maju odo mna palec :yes: za snahu, cinske auto s 5* euroncap tu asi este nebolo, samozrejme vidiet este trosku nedostatky, a ze to nieje uplne pevne ako EU auta, ale fakt klobuk dole pred vysledkom
    • 52 Reagovat !

      foto -Teddy-

      _Teddy_ 25.09.2013  14:14

      « Re: Qoros

      Az na to, ze na tomto aute vela cinskeho nie je. Alebo inak povedane, Qoros 3 je asi tak "cinsky" ako je Kia Cee'd "korejska". Obe auta boli totiz vyvinute v Europe. Len pripomieniem co som tu pisal uz pred pol rokom:

      - sef Qoros-u je byvaly manazer VW
      - dizajner v Qoros-e je byvaly dizajner BMW, ktory robil na "Mini"
      - na bezpecnost "ulovili" byvaleho experta zo Saab-u
      - s vyvojom aut im pomahaju rakuske firmy Magna-Steyr a AVL
      • 30 Reagovat !

        foto PeterLuk

        PeterLuk 25.09.2013  17:06

        « Re: Re: Qoros

        Nieje. Cee'd sa vyrába v Európe, Qoros 3 sa vyrába v Číne.
        • 14 Reagovat !

          foto MirekGTA

          MirekGTA 25.09.2013  18:23

          « Re: Re: Re: Qoros

          Škodovka taky vyrábí auta v Číně...
      • 10 Reagovat !

        foto jamp

        jamp 25.09.2013  18:19

        « Re: Re: Qoros

        Kto má kapitál, môže si kúpiť tých ktorí to vedia robiť, ale nemajú kapitál. Faraón si postavil pyramídu..? Nie, on dal prachy a meno, a tu sa to opakuje o 5000 rokov neskôr, nič nové.
      • 00 Reagovat !

        foto ericn

        ericn 25.09.2013  19:55

        « Re: Re: Qoros

        Souhlas, za plný počet si palec nahoru zaslouží a dokonce vypadá i k světu :yes:
    • 50 Reagovat !

      foto Barrichello

      Barrichello 25.09.2013  14:55

      « Re: Qoros

      Číně už se tedka lidi přestávají smát u mobilů a elktroniky pod vlastní zančkou, brzo se přestanou smát i autům. Tohle je první vlaštovka...
    • 40 Reagovat !

      foto Saab

      Saab 25.09.2013  15:20

      « Re: Qoros

      V čem zaostává za EU auty ?

      Ochrana cestujících
      Qoros - 95%
      Octavia - 93%

      Ochrana dětí
      Qoros - 87%
      Octavia - 86%

      Ochrana chodců
      Qoros - 77%
      Octavia - 66%

      Asistenční systémy
      Qoros - 81%
      Octavia - 66%

      Ochrana cestujících podrobně:

      Čelní náraz
      Qoros - 15,8 bodů
      Octavia 15,9 bodů

      Boční náraz
      Qoros - 8,0 + 7,4 bodů
      Octavia - 8,0 + 6,4 bodů

      Ochrana krční páteře
      Qoros - 3,2 bodu
      Octavia - 3,4 bodů

      Řekl bych docela vyrovnané skóre.
      • 01 Reagovat !

        foto blake26

        blake26 25.09.2013  15:30

        « Re: Re: Qoros

        nemyslel som to doslovne aj z toho co si postol to je vyrovnane skor hovorim o vonkajsku ked si pozries A stlpik ten sa este trochu prehyba a nieje to tak pevne aspon mne to "udrelo" do oci (som zhyckany nemcami ;-) ) ale ako hovorim :yes: hore velmi pekny posun vpred :-)
      • 14 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 25.09.2013  15:32

        « Re: Re: Qoros

        :yes: :yes: :yes:
      • 22 Reagovat !

        foto jamp

        jamp 25.09.2013  18:21

        « Re: Re: Qoros

        Octavia má zabudované riešenie otázky premnoženia dôchodcov ( tých 66% ochrany chodcov ) ;-) , a to ten číňan nemá :-!
  • 86 Reagovat !

    foto 252kW

    252kW 25.09.2013  13:52

    design

    Hlavně by to měli vidět hoši ze škodovky, protože tohle auto bych hnusným nenazval, což se bohužel nedá říct o superbu a roomsteru. Snad do budoucna (i po úspěchu mazdy) pochopí, že počet lidí ochotných akceptovat porušování základních designerských pravidel klesá. Úchylné proporce (superb), nenavavazující design při pohledu z boku (roomster) - to jsou zbytečné chyby jako když jsem začínal kreslit.

    PS: Tak se ještě zlepší dacia a těch pojízdných rakví bude méně .
    • 12 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 25.09.2013  17:30

      « Re: design

      Trochu neaktuální. Roomster přišel před 6 lety pod vedením jiného designéra, a že se o nejlepší krok nejednalo, to už Škodě tak nějak došlo...
    • 10 Reagovat !

      foto Mangalica

      Mangalica 26.09.2013  16:33

      « Re: design

      Sup rozhodně není ošklivý a Rum je pro mě lahůdka - miluju avantgardu. To, že designér udělá něco proti obecným pravidlům, neznamená, že je to špatně....
  • 65 Reagovat !

    foto H-K-svwet

    H/K_svwet 25.09.2013  13:57

    prekvapenie?

    uz davno nie.... prekvapkani europania budu z tohto vysledku este 2 roky [odkaz] v soku zatial co aziati ich prevalcuju ;-)

    qoros... pekne auto, coskoro pride aj hatch [odkaz] :yes:

    ale hlavne na crossover sa uz nemozem dockat ;-)
    • 91 Reagovat !

      foto miro68

      miro68 25.09.2013  15:43

      « Re: prekvapenie?

      moze to byt pekne aj dobre. Ale nezabudaj. Dnes si kupis cinske auto ty, zajtra si Cinan kupi teba! Treba mysliet pozitivne a podporovat Europu, nie Aziu! Inac sa tu mozme vsetci zbalit. :-)
      • 20 Reagovat !

        foto -Teddy-

        _Teddy_ 25.09.2013  15:48

        « Re: Re: prekvapenie?

        Vec sa ma tak, ze Cina si moze uz dnes kupit co len chce. Nemusi cakat na zajtra. A bude este horsie! Ver tomu, Volvo bol iba zaciatok...
      • 30 Reagovat !

        foto jamp

        jamp 25.09.2013  18:23

        « Re: Re: prekvapenie?

        Neskoro, včera si číňan kúpil nemca, čo vie riadiť, konštruovať, a číňanov na výrobu má dávno. Načo by mu bol topper ? >:D >:D >:D
        • 01 Reagovat !

          foto miro68

          miro68 25.09.2013  22:18

          « Re: Re: Re: prekvapenie?

          aby mu robil PR v Europe >:D
    • 113 Reagovat !

      foto gld

      gld 25.09.2013  16:09

      « Re: prekvapenie?

      Nikdy ma neprestane fascinovať nadšenie, s akým niektorí európania vítajú každú porážku/zádrhel/konkurenciu SVOJHO automobilového priemyslu. Poviem ti to narovinu- nie je v záujme mojom ani tvojom, aby autá ako quoros žali v európe úspech. Každý predaný quoros, briliance, ťingťang bez ohľadu na objektívne kvality ohrozuje prácu ľudí trebárs aj v tepličke pri žiline, trnave alebo bratislave.

      A niektorí blbci ešte tlieskajú.
      • 70 Reagovat !

        foto cri-cri

        cri-cri 25.09.2013  16:35

        « Re: Re: prekvapenie?

        amen. Taky nechápu lidi co tleskají, sami si pomalu koupou hrob, jen o tom ještě nevý :-( Ale ono za ty prachy co chteji prodávat qoros, je 5 hvezd naprostá samozřejmost a nic jinehé ani by nešlo tolerovat. Ikdyž sám jsem čekal spíše 4 hvězdy.
        • 40 Reagovat !

          foto Petrko

          Petrko 25.09.2013  16:40

          « Re: Re: Re: prekvapenie?

          Ano kopete si hrob to je pravda. Všichni chcete velké prachy, sekretářku, služební káru, notebook a telefon, dělat se vám nechce a když někomu ano tak vám prej bere prací. Kterou? Tu co jste nechtěli dělat?
          • 30 Reagovat !

            foto cri-cri

            cri-cri 25.09.2013  16:55

            « Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

            K té druhé větě: a ty bys to nechtěl? ;-) S přebiráním práce jak píšeš tak to zrovna necitím, v ČR neni zas tak problém s přebíraním pracovních míst cizinci. Ale problém bude když výronce komponentů v ČR pro VW,PSA... bude muset propustit 20% dělníku, kvuli tomu že se více prodávají činské auta, které maji všechny komponenty z CLR.
          • 60 Reagovat !

            foto gld

            gld 25.09.2013  17:00

            « Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

            Pretože v kii za pásom má každý roboš sekretárku a služobné auto 8-s

            V číne to vyriešili šalamúnsky- jedna miska ryže denne a okolo fabrík naťahané siete proti jednotlivcom, ktorí by chceli použiť expresný check-out z tejto nádhernej fúzie komunizmu a kapitalizmu.
            • 00 Reagovat !

              foto cri-cri

              cri-cri 25.09.2013  17:11

              « Re: Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

              gld - s horním názorem plně souhlasím, ale s tím o misce ríže bych byl hodně opatrný (tedy pokud jsi jen nezapoměl na smajlika) >:D Sitě sice jsou občas natažené (Foxcon a td) ale za almužny už se nedělá (to spiše Bangladež, Vetnam a td), mám dojem že zrovna min. mzda pro u Foxcon (všechny blbosti od jablka a td) je 1500 jenu (asi 4500 Kč) a třeba v Pekingu je průměrný plat kolem 14 tis. v Macao = 25 tis. no a Hon Kong je výž než v Praze :-)
              Udaje nejsou uplně aktuální a cca...
              • 00 Reagovat !

                foto -MT-

                _MT_ 25.09.2013  19:22

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

                Nicméně pracovní podmínky se zlepšují kolikrát spíš na nátlak zákazníků - tedy firem, které si tam nechávají vyrábět své produkty. Protože jim to kazí image. Takhle alespoň vypadají trochu jako samaritáni. Samozřejmě, časem by k tomu stejně nejspíš došlo, jen ten proces urychlují.
            • 20 Reagovat !

              foto jamp

              jamp 25.09.2013  18:31

              « Re: Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

              v priemyselných zónach za 600 USD už mladí číňani tiež moc nechcú kmitať. To vidím ako jedinú možnosť záchrany európy.
              • 00 Reagovat !

                foto Banjo

                Banjo 26.09.2013  10:15

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

                A jak zachrání Evropu, když montéři skoro zadarmo nebudou montovat v Číně, ale třeba ve Vietnamu? Nebo jako že náš montér za 600 USD (neboli za 470 Euráčů/12000 Kč) se přetrhne?
          • 00 Reagovat !

            foto jamp

            jamp 25.09.2013  18:29

            « Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

            áno, európan už prácu rukami berie ako poníženie, teda okrem mávania transparentami na demonštrácií proti prisťahovalcom, ktorí mu berú prácu... Decká v školách sa nechcú učiť, po škole moc toho nevedia a na pohovore vie povedať len to, koľko by som mu mal platiť. Na 20 nemakačenkov je jeden ktorý chce a vie. Ak si mal možnosť hľadať niekoho do práce, tak to poznáš ( nemyslím MLM, finančného poradcu - čo mi chce radiť, keď sám nevie prachy zarobiť ? alebo úradníka ). Po strednej s maturitou je problémom fyzika zo základky. Budem rád, keď na môj dôchodok bude robiť trebárs číňan miesto toho, aby som robil ja na podporu nejakému postpuberťákovi. 8-s
            • 00 Reagovat !

              foto Petrko

              Petrko 25.09.2013  18:59

              « Re: Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

              Přesně jak píšeš požadavků mnoho, ale když si je vyzkoušíš co umí tak ti lezou oči z důlku.
      • 41 Reagovat !

        foto Petrko

        Petrko 25.09.2013  16:36

        « Re: Re: prekvapenie?

        Ale je to tvým zájmem. Jen to nevíš. Aby se evropa rozhýbala že své konzervativní zaprděné ztuhlosti, potřebuje konkurenci jako sůl. Všichni se tu tvářite jak jste mládí moderní a cool, ale jakmile něco nejede ve vašich starých kolejích máte s tím problém.
        • 21 Reagovat !

          foto cri-cri

          cri-cri 25.09.2013  16:48

          « Re: Re: Re: prekvapenie?

          No konkurenci v technologii evropa u aut nepotřebuje, toho se ani moc nebojí, snad si nemysliš, že Qoros je technologicky pokrokové auto co může po technické stránce konkurovat evropským autům.
          Spíš jde o to, že jakýkoliv počet prodaných Qorosu je v EU (trh neporoste) na ukor prodaných lagun,C5, octavec ... což znamená min vyrobených aut v EU a pro CR min prodaných soucastek do EU aut, což určitě neni v tvém zajmu.
          Na ideologické řeči o tom, že konkurence je dobrá a je to cesta pokroku se vykasli
          • 21 Reagovat !

            foto Petrko

            Petrko 25.09.2013  17:03

            « Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

            Kecy v kleci. To auto nestojí pět korun. Cena aspoň na Slovensku co já vím je na úrovni Octavie. Máš pocit že se ty auta budou prodávat jak housky? A pokud ano. Nebudou se muset ostatní výrobci zamyslet jak to udělat aby se jak housky prodávaly jejich auta? Btw. jsem z Ostravy a pokud se tady budou zavírat šachty a huťe,tak věř tomu že když tady otevře fabriku třeba Číňan a dá lidem práci tak budou vyrábět třeba čínské telefony, nebo auta a budou rádi že si vydělají na chleba.
            • 00 Reagovat !

              foto cri-cri

              cri-cri 25.09.2013  17:17

              « Re: Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

              jak jsem psal niže, cena Qorosu je předražená a nebojím se, že se bude dobře prodávat, ale jde mi o začátek vlny přilivu dalších činských výrobců. Ovšem když Qoros bude pořádný propadák (předpokládám) tak to odradí i další činské výrobce na vstup na EU trhu o pár let, což bude jen dobře. Když činan otevře továrnu v čr (vžak už tu jsou) tak proti tomu nemám vůbec nic.
              • 10 Reagovat !

                foto Petrko

                Petrko 25.09.2013  17:37

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

                Takže vyrábět zboží tady můžou ale dovážet ne. >:D >:D :-!
                • 00 Reagovat !

                  foto gld

                  gld 25.09.2013  19:02

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

                  Čínsky automobilový trh v jednej vete. Dobre si to zhrnul. ;-)
          • 00 Reagovat !

            foto Barrichello

            Barrichello 26.09.2013  09:13

            « Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

            Jojo, evropa už žádnou konkurenci nepotřebuje a je technologicky na výši, ano.

            protože už stihli všechno okopírovat, případně i ukrást v USA!!

            80% věcí které se poprvé objevily v autech zavedly do výroby americké značky.
            Jestli to fungovalo 100% jak mělo ted nebudu řešit, ale technologicky je na výši ten, kdo to vymyslí a přijde s tím jako první.

            A to bohužel evropa nebyla, takže bych byl zticha, být na vašem místě.
      • 21 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 25.09.2013  18:34

        « Re: Re: prekvapenie?

        V mém prípade nejde o nadsení, ale o objektivní zájem, takze za tleskajícího blbce se nepovazuji. Ale muzes mne tak oznacovat.

        Samozrejme más pravdu, ze prípadný úspech cínských vozu v Evrope je spatný pro místní automobilový prumysl, ale takový je zivot. Mým (neexistujícím) tleskáním se na tom nic nezmení, a pokud by doslo k vetsímu zájmu zákazníku, tak budou Evropani muset zareagovat.

        Neuskodilo by evropské (a cástecne nejen evropské) výrobce automobilu dokopat k tomu aby zmenili svoji politiku. Podívej se jak slabí jsou Evropané treba v zemích ASEANu, kde vtesinu trhu prenechávají Japoncum a z mensí cásti lokálním firmám. Vem si takovou Indonezie, kde se ocekává obrovský rust trhu. Rnault teprve pred pár dny oznámil zacátek montáze v Indonéziim, vetsina Evropanu tam paberkuje. Koncern Volkswagen nemá v celém ASEANu jedinou normální továrnu.

        A podívej se na Cínany, kterí se stále více usazují v rade zemích. Jeste ne v tech nejvíc vyvinutých, ale okolo. Nekolik príkladu: Ukrajinská firma postavila novou montázní továrnu tesne pred krizí a zacala tam montovat Lady a Hyundai. Prisla krize, nízké pocty montovaných vozu, a ukrajinská firma se snazí domluvit o výrobe nových modelu. Nedarí se to se soucasnými partnery ani s jinými firmami z Evropy, Japonska nebo USA. Výsledek, zacátek montáze trí cínských znacek.

        Príklad c. 2: Nekolik projektu výroby/montáze osobních vozu evropských, korejských ci japonských firem v Iránu bylo znemozneno nebo znesnadneno skancemi hrdinných USA. Výsledek: Tam kde se pred nekolika lety v Iránu montovaly vozy Hyundai ci VW se dnes montují cínské znacky.

        Cínské znacky expandují na ruzných trzích, treba v Severní Africe (Alzírsko, Egypt) nebo Jizní Americe, v nekterých zemích otevírají montovny spolecne s lokálními partnery. A co delají Evropaně, Americani, Japonci a spol.? Nekterí reagují, jako treba Renault, nebo Nissan (viz Datsun) nebo GM (cínské dodávecky Wuling prodávané v nekterých zemích jako Chevrolet), jiní spí. Kdyz se zeptás spickového manazera Skody, zda by v takových prípadech nebylo dobré reagovat nejakým levnejsím, jednodussím modelem, odpoví ti, ze by se to nehodilo k image znacky.

        Nech sa páci, prenechme vsechno Cínanum. Ale nenadávej Cínanum, za to, ze vyuzívají mozností, které se jim nabízejí. Nadávej Evropanum, Americanum a cástecne i Japoncum a Korejcum, ze jim casto prenechávají pole bez boje.
        • 00 Reagovat !

          foto cri-cri

          cri-cri 25.09.2013  19:27

          « Re: Re: Re: prekvapenie?

          - škoda, že kvuli špatnému značení vlákna nevým jestli reáguješ na "gld" nebo na koho vlastně
          - na tohle temá jsem s tebou už jednou debatoval a mám dojem že zrovna u Qorosu :-) a má jen jeden dotaz na tebe: prosím máž nějaký web kde piší ekonomicko-automobilové záležitosti z celeho světa na pořádné urovni (klidně hodně do hloubky) v češtině nebo slovenstine? rád si na tohle téma vždy něco přečtu, ale uroven ekonimických zprav z auto.cz/ihned.cz je mizerná a na autorevue.cz toho moc neni.
          Předem díky
          • 01 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 25.09.2013  19:52

            « Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

            Byla to reakce na gld, ale urcená i pro tebe i jiné.

            V mnohém, co tady píses, más samozrejme pravdu, a já mozná formuluji trochu provokativne. Ale muj názor je skutecne ten, ze prunik Cínanu do Evropy se nedá zastavit, pokud to skutecne budou chtít, ale dá se proti nim bojovat (myslím obchodne, modely atd.) jak v Evrope (v budoucnosti), tak treba na tech trzích, které jsem zmínil (uz dnes).

            Zádný ceský nebo slovenský web, kde by se na úrovni psalo o globálním automobilovém prumyslu, neznám a zrejme neexistuje. Takze zbývá zahranicí nebo soukromá diskuse.
    • 11 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 25.09.2013  17:27

      « Re: prekvapenie?

      Zajimalo by mě, zda takové kecy myslíš vážně...Aneb juchů jupí, převálcuje nás čína a evropa se potopí do ještě větších s....
      • 12 Reagovat !

        foto Petrko

        Petrko 25.09.2013  17:41

        « Re: Re: prekvapenie?

        Za to kde evropa je může Čína? Nebo si za to Evropa muže sama? Omg. My jsme si to posl.rali, ale můžou za to ostatní. OMG. Názory malých dětí. To já ne to oni. Pak se nemá krize táhnout, místo abychom začali makat hledáme viníky po celém světě.
        • 11 Reagovat !

          foto Gilgit

          Gilgit 25.09.2013  18:48

          « Re: Re: Re: prekvapenie?

          :yes: :yes: :yes:
        • 01 Reagovat !

          foto twistedTSD

          twistedTSD 25.09.2013  19:32

          « Re: Re: Re: prekvapenie?

          Nevymýšlej si, nepsal jsem vůbec nic o tom, kdo může nebo nemůže za to, kde jsme. Ale nezlob se na mě, uvažování stylem "nemohu se dočkat až nás převálcují čínské automobilky a potopí ty naše" mi do hlavy úplně nejde.
          • 10 Reagovat !

            foto Petrko

            Petrko 25.09.2013  20:30

            « Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

            Ty evidentně nerozumíš psanému textu, tady se nikdo netěší že nás Číňan spolkne. Tady jde od to že vykřikováním že má Číňan horší to nebo ono si moc nepomůžeme. Chce to aby jsme si přestali nalhávat jací jsme Evropané nejlepší na světe a začali zase makat. Pak budeme nejlepší a nebudem se muset bát čínského zboží a hlavně jejich ekonomické síly.

            Btw. Viděl jsi dnes zprávy? Jonson Control bude zavírat fabriku ( tedy doufám že víš jako účastník autowebu o jakou firmu jde jinak google.cz ). A co myslíš můžou za to dovozy čínských aut do Evropy. Nehledejme nepřítele v Asii hledejme ho u nás v Evropě.
            • 02 Reagovat !

              foto Gilgit

              Gilgit 25.09.2013  22:19

              « Re: Re: Re: Re: Re: prekvapenie?

              :yes: :yes: :yes:
    • 00 Reagovat !

      foto Johny-Rico

      Johny.Rico 26.09.2013  07:41

      « Re: prekvapenie?

      Jak můžeš být takové pako a mít z toho radost, nebo se na to těšit? Ty jsi fakt vygumovaný!
  • 00 Reagovat !

    foto honsik

    honsik 25.09.2013  14:17

    Opravte si chybičku... 130%

    Asistenční systémy 1,3 130% 3 100% 3 100% 7 81%
  • 26 Reagovat !

    foto Gilgit

    Gilgit 25.09.2013  15:18

    Kde jsou kecalové?

    Kdepak jsou nasi obyklí kecalové, ktérí vzdy vykrikují proti autum z Cíny?
    • 10 Reagovat !

      foto miro68

      miro68 25.09.2013  15:48

      « Re: Kde jsou kecalové?

      Qoros je auto navrhnute v Europe, nie v Cine. Tam sa bude len vyrabat a tam bude plynut zisk. Takze rob rozdiel medzi cinskymi a europskymi autami. Samotny cinania by sa k takemuto vysledku nedopracovali. I ked dokazu pajcnut cokolvek, bez spravnej vyrobnej technologie je to len podobna vec.
      • 02 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 25.09.2013  18:10

        « Re: Re: Kde jsou kecalové?

        Já vím velice dobre, kde je Qoros vyvinutý, kdo na nem pracoval, vím ze to není typické cínské auto. Ale vyrábí se v Cíne, a jedním z partneru ´spolecného podniku je klasický cínský výrobce Chery.
      • 00 Reagovat !

        foto jamp

        jamp 25.09.2013  18:34

        « Re: Re: Kde jsou kecalové?

        A čo arabská ropa, myslíš, že ju ťažia arabi ? Prečo by mal číňan robiť niečo, čo je preňho ťažké, keď si to môže kúpiť ?
    • 00 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 25.09.2013  15:51

      « Re: Kde jsou kecalové?

      Někde vykřikují proti autům za Číny. >:D Ale buďme féroví, tohle auto je čínské asi jako iPhone.
      • 00 Reagovat !

        foto Kanec75

        Kanec75 25.09.2013  16:39

        « Re: Re: Kde jsou kecalové?

        Aj iPhone sa vyrába v Číne. ;-)
        • 00 Reagovat !

          foto cri-cri

          cri-cri 25.09.2013  16:59

          « Re: Re: Re: Kde jsou kecalové?

          Foxcon pokud se nepletu, nejvetší prča je tá že Foxcon dělá i mobily pro další velké výrobce jako HTC a mnohé další.
          • 00 Reagovat !

            foto Petrko

            Petrko 25.09.2013  18:06

            « Re: Re: Re: Kde jsou kecalové?

            Foxconn taky vyrábí základní desky pro PC, notebooky atp. Také spoustu dalších součástek.
            • 00 Reagovat !

              foto Kanec75

              Kanec75 25.09.2013  18:16

              « Re: Re: Re: Re: Kde jsou kecalové?

              Aj televizory Sony v Nitre.
              • 00 Reagovat !

                foto Petrko

                Petrko 25.09.2013  18:31

                « Re: Re: Re: Re: Re: Kde jsou kecalové?

                A televize Panasonic v Plzni. A co má být ?
                • 00 Reagovat !

                  foto Kanec75

                  Kanec75 25.09.2013  20:37

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde jsou kecalové?

                  A nič.Len tak. >:D
        • 00 Reagovat !

          foto Petrko

          Petrko 25.09.2013  17:07

          « Re: Re: Re: Kde jsou kecalové?

          Proto jsem to tak napsal. V Číně se iPhone vyrábí ale není Čínský. Quoros vlastní Izraelci a vývoj probíhá v Evropě, evropskými inženýry.
          • 01 Reagovat !

            foto Gilgit

            Gilgit 25.09.2013  18:47

            « Re: Re: Re: Re: Kde jsou kecalové?

            Qoros vlastní Cínani (50%) a Izraelci (50%).
            • 00 Reagovat !

              foto Petrko

              Petrko 25.09.2013  19:03

              « Re: Re: Re: Re: Re: Kde jsou kecalové?

              Ano jenže to je zase podle čínských zákonů. Nemůžeš si založit firmu jako cizinec jenom joint venture s číňanem.
              • 11 Reagovat !

                foto Gilgit

                Gilgit 25.09.2013  19:33

                « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde jsou kecalové?

                Muzes si jako cizinec zalozit automobilku, která ti patrí ze 100 %, ale ta automobilka musí vyrábet výhradne na export. Taková automobilka ale dnes v Cíne je jen jedna, takze je to spís kuriozita.

                Ale vázne. Samozrejme musís zalozit joint venture, pokud se ta auta budou prodávat v Cíne. Jenomze na rozdíl od zahranicních výrobcu automobilu, pro které je to omezení, Izrael Corporation není výrobcem automobilu a nemá v tomto ohledu zádné zkusenosti. Ono není problém si najmout tým lidí resp. zaplatit engineeringovým firmám aby vyvinuli nový automobil, to je hlavne otázka penez. Ale rozjet jako firma, která o autech nic neví, od nuly výrobu velké továrny na auta se vsím, co s tím souvisí, to tak lehké není. Jiste, muzes si taky najmout lidi, jenze v takovém prípade to uz není tak jednoduché. Myslís, ze kdyby v Cíne nebyla ta povinnost zalozit joint venture, ze by do toho ti Izraelci sli sami?
                • 10 Reagovat !

                  foto Petrko

                  Petrko 25.09.2013  20:45

                  « Re: Re: Re: Re: Re: Re: Re: Kde jsou kecalové?

                  Nešli správně jsi to celé napsal. Ono je s podivem že se do toho ti Izraelci vůbec pustili v současném ekonomickém marasmu. Na druhé straně židi uměli vždy dobře počítat a hledět do budoucna. Pokud to tedy myslí s exportem do evropy vážně je to možná dobrý signál pro evropu že v její povstání z popela je možné.
    • 10 Reagovat !

      foto gld

      gld 25.09.2013  16:11

      « Re: Kde jsou kecalové?

      Tu som. Stále by som si to nekúpil. Klobúk dole, 5 hviezd v EURO (!) NCAP-e nie je žiadna maličkosť. Ale..
    • 10 Reagovat !

      foto cri-cri

      cri-cri 25.09.2013  16:39

      « Re: Kde jsou kecalové?

      Mám dotaz: koupil by jsis Qoros nebo doporučil známému za tu předraženou cenu?
      Nebo by jsi za stejnou cenu šel do lepší, výkonnější C5,Mondea,Laguna,i40 ... (dle tvé preference).

      • 00 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 25.09.2013  18:45

        « Re: Re: Kde jsou kecalové?

        Já bych si nekupoval Qoros protoze to je Qoros a ani bych ho z tohoto duvodu nedoporucil známému. Ale pri koupi vozu v tomto segmentu bych Qoros zaradil/nebo známému doporucil zaradit mezi vozy pripadající v úvahu. A potom by se srovnávala cena, technika, jízdní vlastnosti, kvalita, optika, servisní sít. Vubec neríkám, ze by to ten Qoros vyhrál, ale kazdopádne bych tuto znacku dopredu nevylucoval.

        Jinak momentálne je to jeste cistá teorie - cena je samozrejme vysoká, a firma Qoros sama ve své tiskové zpráve k zahájení aktivit na Slovensku napsala, ze pri plosném prodeji v Evrope budou ceny nizsí. Taky neexistující servisní sít zatím mluví proti Qorosu, ale je jasné, ze pri skutecném seriózním uvedení na trh se toto zmení.
    • 11 Reagovat !

      foto twistedTSD

      twistedTSD 25.09.2013  17:39

      « Re: Kde jsou kecalové?

      Tady. Že Čína do pár let po x zoufalých pokusech přijde na to, že své pojízdné vraky v Evropě opravdu neprodá, a zvolí jiný postup (jako třeba zaplacení evropanům za vyvinutí vozu), to přece nic nového není. Mé sebezáchovné pudy nadále fungují.
      • 01 Reagovat !

        foto Gilgit

        Gilgit 25.09.2013  18:37

        « Re: Re: Kde jsou kecalové?

        Vítej. Proti tvým pudum sebezáchovy nic nemám. Jinak zdaleka ne vsechna cínská auta (ted nemluvím o Qorosu) jsou pojízdné vraky.
  • 12 Reagovat !

    foto janyc

    janyc 25.09.2013  17:06

    Takto

    to auto je da sa povedat ze pekne hej, ma 5 hviezd v Euro NCP ok, myslim si ze sa bude predavat celkom dobre lebo cinania prisli s tymto napadom a europania to zrobili OK.
    LENZE uvidi sa aku bude mat kvalitu, technologiu a technyku a kolko pride zvolavacich akcii. Lebo ja osobne neviem ako vy ale JA by som si Qoros vzivote NEKUPIL. To ze ma za Euro NCAP 5 hviezd to neznamena ze to je dobre auto.
    • 62 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 25.09.2013  17:48

      « Re: Takto

      Tak sláva napiš do Quorosu ať s tebou nepočítají. Ty se těšíš na bazarovou Octavii v metle na hlinách a s křídlem. Jo a fakt TDI co tak krásně táhne vocpodu.
  • 28 Reagovat !

    foto Adam-Novak

    Adam Novák 25.09.2013  18:14

    Ovšem...

    ...v této třídě je jiná jasná volba - Volkswagen Passat. Snad nemusím psát o Audi A4, to už je prémie.
    • 51 Reagovat !

      foto Petrko

      Petrko 25.09.2013  19:11

      « Re: Ovšem...

      Děkujeme za podnětný názor. Nicméně v tvém případě je jasná volba: zlomená klávesnice.
    • 40 Reagovat !

      foto pumpkin

      pumpkin 25.09.2013  21:40

      « Re: Ovšem...

      Ty nemusíš písať vôbec.
  • 20 Reagovat !

    foto jamp

    jamp 25.09.2013  18:38

    a sme dolietali

    malý krok pre ľudstvo, veľký krok pre Čínu. Tak začínali japonci aj kórejci. Prvým modelom, ktorý dosiahol maximálne hodnotenie, a nebol posledný.Až budú francúzi demonštrovať za vyššie mzdy v autopriemysle, mal by sa každý z nich v tomto odviezť a poďakovať zamestnávateľovi, že bol tak veľkorysý a umožnil mu túto formu vzdelávania.
  • 00 Reagovat !

    foto Beekey

    Beekey 25.09.2013  20:35

    Cina-NeCina

    Rekl bych, ze je to prekvapeni jen mirne. Ocekaval jsem minimalne 4*, tohle je rozhodne lepsi vykon nez by kdokoli cekal, na druhou stranu, snad vidite rozdil mezi produktem tady toho Izraelsko-Cinskejo Joint venture, vyvijenym az na vyjimky jen necinskymi odborniky, a hlavne primarne podle kriterii zakazniku necinskych trhu a nejakym produktem cinske provincni automobilky, nejake Qhling-hjuang-glowx.

    Takze pro Qoros :yes: Pro cinu - tady k tomu se nemuzu jednoznacne vyjadrit, jelikoz zadny ryze cinsky produkt jeste v zadnem crash-testu neobstal.
  • 10 Reagovat !

    foto nalimer

    nalimer 26.09.2013  09:35

    Pár slov k modelu od importéra

    Bol som si pozrieť automobil v jedinej predajni v EU, v bratislavskom Auto Palace. Tam sú vystavené 2 ks, pričom na budúci mesiac budú k dispozícií aj predvádzacie autá (kde je dnes už dlhá rada pre novinárov z celej EU, potencionálnych kupcov...). K dispozícií sú predsériové autá a v malých detailoch sa ešte budú implementovať zmeny. Predaj začne od januára/februára 2014. Najprv sedan, v priebehu roka aj kombi a SUV modelovej rady 3.
    K autu - zatiaľ je daná suma za najvyššiu verziu 1,6 benzínu s 115kW - 20.500€. V cene je dvojspojková automatoická prevodovka, 17" kolesá, multimediálny systém s navi a parkovacou kamerou, dvojzónová klimatizácia, led svetlá, koženné sedadlá s vyhrievaním a s pamäťovým nastavením, štart stop systém. Môj odhad pre najnižšiu cenu je 15.000€.
    Auto je veľmi kvalitne spracované. Je to hlavne niečo nové, čo sa vymyká zabehnutým koncernom.
    • 00 Reagovat !

      foto Gilgit

      Gilgit 26.09.2013  09:42

      « Re: Pár slov k modelu od importéra

      :yes: :yes: :yes:
  • 00 Reagovat !

    foto nalimer

    nalimer 26.09.2013  09:55

    Fotografie auta

    *robil som ich len iphonom, nabudúce už trocha profesionálnejšie...
    Pohľad na auto [odkaz] / [odkaz]
    Stedový panel s dvojspojkovou automatikou [odkaz]
    Multimediálne centrum [odkaz]
    Prístrojová doska [odkaz]
    Kufor [odkaz]
    Zadné sedadlá [odkaz]
Přihlásit se Zaregistrovat Pro přispívání do této diskuse musíte být přihlášeným registrovaným uživatelem!







Blesk.cz

Český fotograf cestuje po vlasti se svým vlčákem: Jejich společné fotky udělaly díru do světa

Český fotograf cestuje po vlasti se svým vlčákem:…

Osmadvacetiletý fotograf Honza Řeháček se díky svým fotkám stal slavným i v zahraničí. Na Instagramu sdílí…

Facebook Messenger vám dá až deset minut na smazání faux pas

Facebook Messenger vám dá až deset minut na smazání faux pas

Facebook už delší dobu pracuje na možnosti smazání odeslané zprávy v Messengeru. To víme, vždyť v říjnu prolétly…

 

iSport.cz

Stanciu táhl Rumunsko! Brankáře překvapil z dálky, vidět byl i Chipciu

Stanciu táhl Rumunsko! Brankáře překvapil z dálky,…

Fotbalisté Portugalska v Lize národů remizovali 0:0 v Itálii, vyhráli skupinu A3 a jako první si zajistili…

Stoch? Když bude něco zkoušet, tak do něj zajedu, vtipkoval Souček

Stoch? Když bude něco zkoušet, tak do něj zajedu,…

Fotbalista Tomáš Souček může v pondělním závěrečném utkání skupiny Ligy národů se Slovenskem svádět pikantní…

 

Reflex.cz

15 000 lidí křičelo: Demisi, demisi! Zaplněné Staroměstské náměstí žádalo Babišovo odvolání

15 000 lidí křičelo: Demisi, demisi! Zaplněné…

Tisíce lidí v Praze žádají kvůli kauze Čapí hnízdo demisi premiéra Andreje Babiše, demonstrace proti němu…

Češi neumí slavit: Všechna letošní výročí provázejí rozbroje a napětí. K čemu to vlastně je?

Češi neumí slavit: Všechna letošní výročí provázejí…

Minulou neděli vyšly do ulic polských měst statisíce lidí, aby si připomněly 100. let nezávislosti své země.…