... asi by bylo vhodné připomenout, které značky v průběhu posledního roku získaly u svých výrobků pouze 3 hvězdičky. Jsou to Renault, Fiat, Citroen, Nissan, Dacia a Peugeot. A pro úplnost ještě jedno Suzuki, které se k nám nedováží..
Naopak koncern VW si (s výjimkou Audi TT) vždy odvážel ocenění 5 hvězdiček.
Aby ne, když poslední metodika je už natolik lživá, že o skutečné bezpečnosti nevypovídá vůbec nic. Jestli čelní nárazový test může hodnotit systém autonomního brždění jako součást testu, je to už jen sprostá manipulace, nic více.
Jestli myslíš toho megana se 3* kterej je 7 let starej a nevyhověl poslední metodice NCAP tak to pak jo. Navíc po úpravě a opakování získal hvězdy 4. A pokud jsi to trochu zkoumal tak tam nebyl problém v bezpečnosti ale v asistentech. A nevím jak tebe, ale mě zajímá při nehodě jak je auto bezpečně a ne jak tomu mohlo zabránit. Když te někdo smete ze silnice tak ti je radarový brzdění a pripominač zapnutych pásů nanic. Neříkám ze jsou samotní asistenti na nic, ale při samotném nárazu ano.