Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropská anketa Car Of The Year 2013 zná své finalisty

Volba evropského Automobilu roku se blíží, odborná porota vybrala osmičku finalistů z celkem 35 původně nominovaných.
Zpět na článek
19. 12. 2012 11:32
19. 12. 2012 11:39
19. 12. 2012 11:42
19. 12. 2012 11:46
19. 12. 2012 11:40
19. 12. 2012 11:45
19. 12. 2012 11:50
19. 12. 2012 12:04
19. 12. 2012 12:12
19. 12. 2012 17:15
19. 12. 2012 17:23
19. 12. 2012 17:40
19. 12. 2012 17:39
19. 12. 2012 12:21
19. 12. 2012 14:31
19. 12. 2012 11:45
19. 12. 2012 11:47
19. 12. 2012 11:48
19. 12. 2012 11:49
19. 12. 2012 12:07
19. 12. 2012 12:05
19. 12. 2012 13:01
19. 12. 2012 14:51
19. 12. 2012 12:03
19. 12. 2012 12:07
19. 12. 2012 12:17
19. 12. 2012 13:59
19. 12. 2012 19:14
20. 12. 2012 11:35
20. 12. 2012 13:35
20. 12. 2012 11:42
20. 12. 2012 14:16
19. 12. 2012 23:01
19. 12. 2012 12:45
19. 12. 2012 15:28
19. 12. 2012 15:37
19. 12. 2012 15:24
19. 12. 2012 12:30
19. 12. 2012 13:44
19. 12. 2012 14:00
19. 12. 2012 14:02
19. 12. 2012 14:09
19. 12. 2012 15:11
19. 12. 2012 15:12
19. 12. 2012 15:33
19. 12. 2012 15:40
19. 12. 2012 17:32
19. 12. 2012 17:37
19. 12. 2012 12:32
19. 12. 2012 13:35
19. 12. 2012 14:11
19. 12. 2012 13:19
19. 12. 2012 13:23
19. 12. 2012 14:11
19. 12. 2012 15:09
19. 12. 2012 16:09
19. 12. 2012 22:05
20. 12. 2012 03:50
19. 12. 2012 17:47
20. 12. 2012 10:47
19. 12. 2012 11:32
GOLF ROKU
Vnímám to tak, že by letos konečně mohla zvítězit garážová pravda a láska nad silniční lží a nenávistí :-!
Rozbalit vlákno
45
Avatar - kopamt
19. 12. 2012 11:39
Re: GOLF ROKU
...to su moje dva tipy,
ale viac sa priklanam k Ačku je vacsou revoluciou aj ked modularna platforna...hmmm...zalezi na hlasoch par jedincov v ankete...ale TRH si urci AUTO ROKU aj tak sam ;-)
19. 12. 2012 11:42
Re: GOLF ROKU
:-) Dobrý podnět - AUTO TRHU :-)
Avatar - Bubáq
19. 12. 2012 11:46
Re: GOLF ROKU
Nejde o anketu.... >:D
Avatar - Emel
19. 12. 2012 11:40
Re: GOLF ROKU
Myslíš tvoje pravda :-)?

Nevím, letos úplně velkého favorita nemám. Clio je stálice COTY, mohlo by vyhrát potřetí. Já osobně bych dal hlas GT-86.
19. 12. 2012 11:45
Re: GOLF ROKU
Naše pravda - tvoje moje, všech :-) GT je příliš vyhraněné, ta doba, která přála těmto modelům je nenávratně pryč. V rovině sportovního segmentu by to ovšem železo jistě bylo.
Avatar - Emel
19. 12. 2012 12:04
Re: GOLF ROKU
Kritéria volby jsou design, komfort, bezpečnost, ekonomika provozu, jízdní vlastnosti, výkon, funkčnost, ekologičnost, řidičská spokojenost a cena. Nejdůležitější faktory jsou technická inovace a value for money.

Co se Golfu týče... je otázka, jestli MQB bude stačit jako technologická inovace, když v oblasti motorů a převodovek nic nového nepřichází a konstrukce zadní nápravy je dokonce krokem zpět. Ani v asistenčních systémech a výbavě Golf nepřichází s žádnou revolucí. Nicméně velmi dobré value for money nelze Golfu upřít a jeho volbu by asi nemohl nikdo zpochybnit, stejně jako význam MQB pro další vývoj autoprůmyslu.

Toyota samozřejmě těžko naplní požadavky na komfort nebo ekonomiku, ale na druhou stranu je dnes de facto jediná svého druhu, trošku takový návrat ke kořenům. Ale jinak souhlas, poslední sportovní auto roku bylo Porsche 928 v roce... hmm, fakt 1978?

Slušné šance může mít i Clio. Malým autům anketa vždy docela přála, navíc přichází s novým 0.9TCe, které může zaujmout i zeleně smýšlející porotce. K tomu zajímavé možnosti individualizace a výrazné snížení hmotnosti. Francouzské auto nevyhrálo od roku 2006 - což bylo shodou okolností Clio.

Zajímavý může být i B-Max, nicméně prodejní (ne)úspěchy ho možná trošku znevýhodňují.
19. 12. 2012 12:12
Re: GOLF ROKU
No, bude to ještě napínavé.
Avatar - DRBNUTY
19. 12. 2012 17:15
Re: GOLF ROKU
V cechach alebo na slovensku Golf value for money naozaj je, ale to neplati v celej europe.Pozri si napriklad cenniky Golfa v nemecku.Zakladny Golf v nemecku zacina na sume o 3 tisic eur vyssej ako na slovensku.
19. 12. 2012 17:23
Re: GOLF ROKU
Ale tam jsou i ostatní auta podstatně dražší. :-)
Avatar - white label
19. 12. 2012 17:31
Re: GOLF ROKU
Moc dobře si pamatuji (ještě poměrně nedávné) časy, kdy tomu bývalo naopak a nová auta jsem si vozil raději přímo z Německa...
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2012 17:40
Re: GOLF ROKU
Podívej kolik stojí Ampera - poslední vítěz COTY...
Avatar - twistedTSD
19. 12. 2012 17:39
Re: GOLF ROKU
Kritéria? Na ty COTY z vysoka kašle, jak už 2x po sobě prokázali.

Nicméně, i já bych to přál Toyobaru za ten - v dnešní době - jedinečný přístup....
Avatar - Blue Sun
19. 12. 2012 12:21
Re: GOLF ROKU
No... každoročně vítězí pravda :-)
19. 12. 2012 14:31
Re: GOLF ROKU
Měl bys oprášit "Káru roku aneb: auto, který s váma zaručeně zamává"!
Avatar - Bubáq
19. 12. 2012 11:45
Re: GOLF ROKU
Golf je vynikající, ale z vybraných finalistů nejvíce věřím Mercedesu A.
19. 12. 2012 11:48
Re: GOLF ROKU
Jistě, to má váhu.
19. 12. 2012 11:49
Re: GOLF ROKU
Pokud jsou hlavními kritérii technické inovace a value for money, tak je na tom MB A docela dost bídně. Má sice pěkný design, ale nějak tam nevidím ať už inovace, či cenovou dostupnost.
Avatar - iudex
19. 12. 2012 12:07
Re: GOLF ROKU
Súhlas, Áčko je pekné, ale nijak extra inovatívne, len sa vrátilo od osobitnej konštrukcie k úplnej klasike nižšej strednej. A cena mu v tejto ankete rozhodne kladné body nepridá.
19. 12. 2012 12:05
Re: GOLF ROKU
Souhlas u Áčka je třeba ocenit i to že je to úplně jiné auto než bylo A I a to auto je prostě úžasné. Obávám se že porota COTY nebude sdílet mé nadšení a spíš se přikloní na mrzkou stranu value for money o které píše jossalito. Bohužel. :-(
19. 12. 2012 13:01
Re: GOLF ROKU
Promiň, ale Áčko je "obyčejný" hatchback.
Od MB, prémiově provedený, perfektně vypadající a jezdící, ale "obyčejný" hatchback.
Avatar - iudex
19. 12. 2012 12:03
Re: GOLF ROKU
Tiež si viem predstaviť, žeby som ako potenciálny porotca vedel dostatočne vyargumentovať dôvod pre prvenstvo Golfu. Aj keď srdce by volilo Toyobaru, o tom táto anketa nie je a spomedzi ostatných žiadne auto nejak dramaticky nevyniká.
Avatar - iudex
19. 12. 2012 12:17
Re: GOLF ROKU
Pre doplnenie Chválov test Golfu: [odkaz]
19. 12. 2012 13:59
Re: GOLF ROKU
Dobrej test. :-! :yes:
Avatar - white label
19. 12. 2012 16:36
Re: GOLF ROKU
S jeho příjmením mu půjčí auto na testování kdekdo... >:-[]
Jeho testy nejsou vůbec špatné, ovšem tady s tou čtvrtou generací Golfu, která údajně změnila automobilový svět, nekonečně uletěl. K tomu jen ta plynová vzpěra na kapotu motoru a kvalitní materiály v interiéru opravdu stačit nemohou, technika byla prakticky komplet převzatá z předešlé III. generace Golfu (mimochodem zatím jediný vůz roku ze včech g. Golfu) a ke konci výrobního cyklu IV. g. už byla relativně "zastaralá"...
Stačí srovnat dobové srovnávačky (s třídní konkurencí) G III a G IV.
Avatar - white label
19. 12. 2012 21:26
Re: GOLF ROKU
Jistě, g. Golfu jsou vlastně "párové", ty liché jsou "určující" a sudé "zrající", takže pokud nějaké g. Golfu měnily kompaktní svět automobilů, byly to logicky, v prvé řadě, ty liché (matematicky)...a troufám si tvrdit, že i v rámci sudých g. Golfu, zrovna ta čtvrtá tahá, v tomto ohledu, za nejkratší konec (moje pořadí sudých g. Golfu, samozřejmě na svou dobu - 2,6,4).
Avatar - iudex
20. 12. 2012 11:35
Re: GOLF ROKU
No neviem, či to zrovna platí aj pri súčasnej generácii: podľa Tvojej teórie by terajší Golf mal byť tým prevratným, to ale pri porovnaní s predošlou gen. moc povedať nemožno.
P.S. ak toto je tá pokroková generácia Golfu, som zvedavý na tú dojížďačku G8. >:-[]
Avatar - white label
20. 12. 2012 12:37
Re: GOLF ROKU
Samozřejmě, že nemám na mysli jen design, ale především technickou stránku, a Golf VII na zcela nové platformě je v podstatě "technická revoluce" ve srovnání s technicky identickým přechodem z páté na šestou generaci, kde je dokonce např. identické celé prosklení karoserie.
Na G7 je naopak vše úplně nové, takže tady srovnáváš nesrovnatelné. ;-)
Avatar - iudex
20. 12. 2012 13:35
Re: GOLF ROKU
Samozrejme, že prechod z G5 na G6 nebol veľký progres, keď išlo viacmenej o facelift, z tohto hľadiska je bez debát G7 úplne nový a vzťah G5-G6 nie je moc dobrý porovnávací príklad. Pri G7 tých významných noviniek ale takisto moc nie je; modulárna platforma MQB je iste revolúcia pre koncern, umožňujúca výrazný cost-cutting a flexibilitu, pre Golf samotný to nemá o nič väčší význam, ako podvozok vyvinutý len pre neho. Technicky nie je G7 nijak dramatickou zmenou, pribudli výbavové prvky, TSI boli prepracované, ale inak sa moc nezmenilo, naopak je tu downgrade v podobe primitívnejšej zadnej nápravy pre slabšie verzie. Za výraznú zmenu napr. považujem prechod z nepriamovstrekových motorov na priamovstrekové, zavedenie multilinku či zavedenie dvojspojky. Nič z takýchto výrazných technických inovácií G7 neprináša (čo nevylučuje, že sa priebežne objavia).
Avatar - white label
20. 12. 2012 14:11
Re: GOLF ROKU
Jen samotná modulární platforma je technická revoluce ve srovnání s tím, co přinesl G4 proti G3.
To všechno, co můžeš mít v G7, je pro jeho přímou konkurenci většinou jen hudba relativně daleké budoucnosti... a fakt, že značnou část toho, jsi mohl mít už v G6 na tom nic nemění. I mnohé možnosti výbavy starší G6, jsou u konkurence stále zcela nedostupné.
Napiš mi, který současný meinstreamový kompakt, je v globálu technicky revolučnější, nebo "dál", než G7? Co technicky revolučního/revolučnějšího přinesly nové generace konkurenčních kompaktů?
"Za výraznú zmenu napr. považujem prechod z nepriamovstrekových motorov na priamovstrekové, zavedenie multilinku či zavedenie dvojspojky."
Nic z toho právě G4 nepřinesl.
Teoreticky se můžemne bavit pouze o DSG, která se velmi! omezeně dostala (na konci výrobního cyklu) ještě do G4, jednalo se o limitovanou R32 (sériově s manuálem) do jejíž produkce se DSG omezeně dostala, a to ještě pouze pro domácí trh. Většího rozšíření (R32, GTI i běžné modely včetně TDI) se pak DSG dočkala až v G5.
Avatar - iudex
20. 12. 2012 11:42
Re: GOLF ROKU
Ja si naopak myslím, že GIV bol dosť značným posunom vo vnímaní Golfu: ak si pamätáš testy z doby jeho uvedenia, nešetrili prirovnaniami k strednej triede či prémii (hlavne interiérom) a jeho vypracovanie a materiály naozaj predčilo celú triedu. Ako prvý prišiel komplet s priamovstrekovými dízlami, 16v/20v benzínmi či turbobenzínom, motory siahali od 1,4 po 2,8 V6, s odvodenou Borou mal fakticky 6 karosárskych verzií (3/5d, kombi, sedan a kombi z neho, kabrio). To, že po príchode Focusu jazdne zaostával, je samozrejme pravda, ale to platilo aj pre ostatných konkurentov. Ty samozrejme subjektívne a pochopiteľne vnímaš ako najväčší posun G5, ja to ale vnímam tak, že GIV rozhodne nebola tá párna, evolučná verzia, ktorá sa len viezla na vlne GIII bez veľkých zmien, ale naopak.
Avatar - white label
20. 12. 2012 13:54
Re: GOLF ROKU
G5, který už byl technicky, prostorově apod. úplně jinde, tady vůbec nepotřebuji zmiňovat, bohatě si vystačím s konfrontací s G3.
Jediná zásadnější věc, se kterou se dá souhlasit, je ten kvalitní interiér, tedy především (na tehdejší dobu a třídu) velmi kvalitní materiály v něm, ale to už jsem v reakci (spolu s plynovou vzpěrou kapoty motoru) zmínil.
S těmi přímovstřikovými diesely (TDI) jsi vedle, jak ta jedle, ty do této třídy (mimo jiné také sériový airbag řidiče v kompaktu) přinesl právě (na svou dobu mnohem revolučnější, než G4) Golf 3! Nejprve ve verzi 66kW (07/1993) a později i 81kW (02/1996). G4 tyhle motory pouze převzal a díky velkým kolům ( a odlišnému zpřevodování) ala Passat (které navíc omezily prostor vzadu i ve srovnání se starším G3) s nimi byl dokonce o něco pomalejší, než G3 (viz první německá srovnávačka G3 1.9 TDI vs G4 1.9TDI). Až později do G4 přišly nechvalně známé TDI PD.
A co se týká benzínů, tak s šestiválcem (VR6) přišel také už Golf III VR6 (01/1992), 16V techniku používal VW už od první generace Golfu (GTI), je sice pravda, že ve čtvrté generaci se 16V technika přesunula do nižších (1.4 a 1.6) motorizací, ale o tom, že by zrovna tímto Golf 4 ovlivnil automobilový svět (který ji i v této třídě poměrně běžně používal už dávno) nemůže být ani řeč.
A (atmosferický) 1.8 20V byl pěkný průser, viz první novodobé Octavie s 1.8 20V, které s ním hodně žraly a k tomu moc nejely... 8-s Verze s turbem byla nesrovnatelně povedenější (žrala, ale jela!), ale že byla 20V technika( v konečném důsledku) "slepá ulička", podobně jako PD, je dnes zřejmé.
A kterou karosářskou verzi neměl G3 ve srovnámí s G4. Ani jednu (a místo Bory bylo Vento)! Navíc žádný Golf Cabrio postavený na VI. g. Golfu nebyl, GC byl zatím postavený jen a základu I. g. a III. g. (+ ten současný na základu 5/6 g.). A Golf III Cabrio (1993) byl v roce 1998 pouze opticky upraven ve stylu 4. g., ale základ z G3 zůstal stejný, viz i velikost/obvod kol z G3.
Takže se vracím na začátek, čím tedy skutečně změnil G4 automobilový svět??? Jednou plynovou vzpěrou a nadprůměrně kvalitními materiály v (mimochodem na svou dobu a třídu dost stísněném) interiéru? Leda tak RastoChválovy "zlatý voči"... ;-)
Avatar - iudex
20. 12. 2012 14:16
Re: GOLF ROKU
Dobre, vyhral si, uznávam (Tvojim vedomostiam o Golfe nemôžem konkurovať). ;-)
Avatar - white label
20. 12. 2012 14:30
Re: GOLF ROKU
Nejde o nějakou výhru, ale o to, kde je pravda (a to jsem ještě pomlčel o G4 GTI), tady si u mě Rasto výrazně "pohoršil". >:-[]
Jinak ten borec co měl toho G1 byl neskutečné čuně, viděl jsi ten interiér, ty vrstvy prachu v mřížkách, všude stará usazená špína, Já podobnou lásku ke starším autům ze 70-80tých let zcela chápu, ale nechápu, jak se někdo může podobně "chovat" k něčemu o čem sám tvrdí, že je to jeho "láska"... 8-s ;-)
Avatar - Ronault.
19. 12. 2012 23:01
Re: GOLF ROKU
Tak já si myslím, že největší argument pro Golfa je ocenění za dokonalý marketingový krok, jak udělat vlečku aniž by si toho někdo ze zákazníků všiml.
19. 12. 2012 12:45
Re: GOLF ROKU
Dle mého subjektivního názoru? Golf. A to především za to, co dokázal udělat s cenou a zachovat přitom kvalitu.
Avatar - dal
19. 12. 2012 15:28
Re: GOLF ROKU
Doufej, že tu kvalitu nezachoval. Golf je s uvedených kompaktů nejhorší s i30. Vyhraje Clio nebo B-max.
19. 12. 2012 15:37
Re: GOLF ROKU
Jo zapomněl jsem dodat kromě 1,2 TSI a 1,4 TSI, ale co jsem měl možnost, tak jsem byl velice spokojený, i když mám o třídu vyšší auto.

Clio je sice po designové stránce pro mě velikým překvapením, ale nemyslím si, že by mu to stačilo na vítězství, to samé předvedl MB s Áčkem.
19. 12. 2012 15:24
Re: GOLF ROKU
Tiger Woods by mal z teba radost.
19. 12. 2012 12:15
Nejlepší auto je...
...to za který se neplatí, služebák tedy.

Pak je jedno, jestli má ve znaku šíp, invalidní H nebo hvězdu.

Vždy to bude nejlepší sporťák, rodinnej kočár, auto na nákupy, hodinovej hotel nebo teréňák!
Rozbalit vlákno
12
19. 12. 2012 12:46
Re: Nejlepší auto je...
Ámen. :yes:
19. 12. 2012 12:59
Re: Nejlepší auto je...
Invalidní H - >:D :yes:
19. 12. 2012 13:07
Re: Nejlepší auto je...
Mám po večírku stejně přímý myšlenky jak ředitelka marketingu Žu-Žlej-Mě, která si Hondí tričko hodila přes pušapku, vyfotila a vznikla tahle zkroucenina.
19. 12. 2012 13:50
Re: Nejlepší auto je...
Dneska válíš >:D
19. 12. 2012 13:53
Re: Nejlepší auto je...
Dneska bych se válel...a pak by se vidělo :-)
19. 12. 2012 14:08
Re: Nejlepší auto je...
To já taky!

Teda - ne s tebou, samozřejmě každej sám >:D
19. 12. 2012 14:14
Re: Nejlepší auto je...
Bejku >:-[]
Avatar - iudex
19. 12. 2012 16:34
Re: Nejlepší auto je...
Vidím, že vianočný večierok sa vám vydaril. >:D
Avatar - Nerez
19. 12. 2012 14:54
Re: Nejlepší auto je...
Invalidní H mě dostalo >:D >:D >:D :yes:
19. 12. 2012 19:17
Re: Nejlepší auto je...
>:D >:D :yes:
Avatar - šmoula nešika
19. 12. 2012 19:44
Re: Nejlepší auto je...
>:D >:D :yes:
Avatar - Blue Sun
19. 12. 2012 12:30
Letos
Nějak tam letos není nic, co by mne doopravdy zaujalo nebo na první pohled zapůsobilo jako skutečně inovativní. Clio, 208, Golf, i30 jsou jen postupné evoluce předchozích generací, A a V40 jsou sice zajímavé, ale taky nijak přínosné vozy. Sportovní Toyota má plus za návrat malých zábavných aut, ale to těžko bude stačit a B-Max zase tak úžasně praktický, jak tvrdí reklamy, není. Ješt%Estický novinář.
Přál bych to Toyotě, ale realisticky vidím spíš Ford, za tu snahu s dveřmi.
Rozbalit vlákno
10
19. 12. 2012 13:44
Re: Letos
U toho Fordu vidím nějvětší problém v tom, že tu jeho inovativnost, jejíž náznak tam vidím, nějak nechápou samotní zákazníci. Neprodává se.

Clio je pro mne šampionem mezi malými, dvěstěosma je jen podivnou evolucí a i30 je sice velmi dobrý produkt, ale v podstatě dohnal jen konkurenci.

Golf sice vypadá pořád stejně, ale je postaven na nové MQB, má elektronickou parkovací brzdu s Auto Hold, systém Start/Stop, stabilizační systém a XDS, funkce sledování únavy řidiče a automatického brzdění při vícenásobných kolizích, malý přímovstřikový turbomotor a 7pytlů atd. To vše v základu za docela neodolatelnou cenu.
19. 12. 2012 14:00
Re: Letos
Letos vyhraje Golf nebo B-Max. Víc ale věřím Fordu. Clio letos šanci nemá. Renault nezvládl prezentaci a nestihl homologovat 1.2 TCe s EDC a nebyl hotový ani R-Link. Na prezentace tedy poslal nižší výbavy a to by se např. VW nestalo. Ten naopak doma nechal slabší motorizace s torzkou. A je každému jasné, že každého zajímají první testy. I kupující 1.2 TSI bude kupovat dle testů nejlepší auto. Navíc Clio má mezery v kvalitě materiálů použitých v interiéru. I zde si nechává prostor pro vyšší verzi Initiale Paris, ale koho to zajímá.
1. B-Max
2. Golf
3. MB A
4. cokoliv
Avatar - Blue Sun
19. 12. 2012 14:02
Re: Letos
B-Max by nebyl prvním autem roku, které neoslní v prodejích, typickým příkladem jsou všechna vozidla s elektrickou výpomocí.
U Golfu to, co píšeš, není nic nečekaného. Spousta věcí, ale nic, co by zároveň už nějakým způsobem neměla i konkurence...
19. 12. 2012 14:09
Re: Letos
Takhle v komplexu to konkurence nemá. Ale jestli myslíš, že má, klidně ji zkus vyjmenovat.
Avatar - Blue Sun
19. 12. 2012 15:11
Re: Letos
Ale i u VW si za to člověk docela slušně připlatí... po průletu konfigurátorem jsem se s těmi pár hračkami dostal hravě ke 450 tisícům a to už zase TAK příznivá cena není.
19. 12. 2012 15:12
Re: Letos
Já píšu pouze o výbavě základního golfu. Ten je za 340 tis.
Avatar - dal
19. 12. 2012 15:33
Re: Letos
Korejci nabídnou to samé + multilink+spolehlivé atmosféry+záruku+nekradou se.
Avatar - DRBNUTY
19. 12. 2012 17:32
Re: Letos
V nemecku ta cena taka neodolatelna nie je. :-!
19. 12. 2012 17:37
Re: Letos
Za prvé: Klidně ji srovnej s tamní konkurencí.
Za druhé: Němec si klidně může káru koupit u nás. :-!
19. 12. 2012 12:32
Škoda Mazdy 6
Ta mi ve finále celkem chybí.
Rozbalit vlákno
7
19. 12. 2012 13:55
Re: Škoda Mazdy 6
Lepší, než když by ti při tvym finále chyběla lepá dívčina...
19. 12. 2012 14:09
Re: Škoda Mazdy 6
Na to bacha - abyses nedověděl, že kolikrát je lepší hezkej chlap, než škaredá ženská >:D
19. 12. 2012 14:15
Re: Škoda Mazdy 6
šmarjá... 8-s >:D
Avatar - matii
19. 12. 2012 14:11
Re: Škoda Mazdy 6
:yes: :yes: :yes: >:D >:D >:D
Avatar - Choochoo
20. 12. 2012 00:12
Re: Škoda Mazdy 6
Duvod proc tam neni, prodalo se uz 5000 aut, atd. ? Nebude nominace az pristi rok?
19. 12. 2012 12:51
EKO-ELEKTRO-KOLCO roku
Ježto tam není nic na elektriku, tak první místo bude letos vynecháno.
O druhé se pak budou dělit všichni ostatní.
Tahle tendenční anketa u mně skončila.

Slogan: Auta si nakupujte, na COTY nehleďte!

COTY - :no:

A MCOTY (mariachiho car of the year)?

Osobně tlačím Toyobaru - už jen proto, že s ním přišli. :-)

A ještě něco - v podstatě kterýkoliv z finalistů je tak dobrý, že nemá smysl zatratit ostatní, to se stává málokdy.
Rozbalit vlákno
9
19. 12. 2012 13:04
Re: EKO-ELEKTRO-KOLCO roku
:yes:

Není tam špatnýho kousku, Toyota je na (nejen) cenu za odvahu, Golf za setrvání na špičce. Není to určitě tak inovativní auto, jak rozšafně napsal LV, ale jednoznačně komplexně nejlepší hatch, kterým jsem kdy jel.
Uniká mi P208, kterej mi prostě vadí se svou hloupě umístěnou přístrojovkou, naopak funguje Hjondéééé, který sice není žádná kráska, ale funguje dobře.
Avatar - Emel
19. 12. 2012 13:41
Re: EKO-ELEKTRO-KOLCO roku
Finalisté si navzájem moc nekonkurují... letos se sešla dost různorodá směska, snad Volvo a Mercedes jsou přímí konkurenti.
19. 12. 2012 13:50
Re: EKO-ELEKTRO-KOLCO roku
Však já o konkurenci nepíšu.
Myslel jsem to tak, že z této tabulky nejde vybrat špatně.
Avatar - Emel
19. 12. 2012 13:56
Re: EKO-ELEKTRO-KOLCO roku
Ok... ale i tak... pokud zvolíš Clio, co to vypovídá o GT-86? Vcelku nic. Pouze volba Mercedesu by se dala interpretovat tak, že je A lepší auto, než V40 (a vice versa).

Jinak samozřejmě souhlas s tím, že bych asi uměl obhájit vítězství každého z uvedených aut (a navíc mi tam chybí Mazda 6, zatím jsem nezkoumal proč).
19. 12. 2012 14:02
Re: EKO-ELEKTRO-KOLCO roku
Mazda 6 se už prodává?
Avatar - Emel
19. 12. 2012 14:10
Re: EKO-ELEKTRO-KOLCO roku
To mě napadlo.. a vlastně nevím.
19. 12. 2012 14:16
Re: EKO-ELEKTRO-KOLCO roku
Magda se po šestý prodává každej den...
19. 12. 2012 14:27
Re: EKO-ELEKTRO-KOLCO roku
To jo, ale letos to není první rok.
19. 12. 2012 14:05
Re: EKO-ELEKTRO-KOLCO roku
Ano, nebyl by problém obhájit vítězství kteréhokoliv z finalistů - to jsem tím chtěl napsat :-)
19. 12. 2012 13:19
Golf...
...tady není vůbec co řešit...
Rozbalit vlákno
1
19. 12. 2012 13:23
Re: Golf...
...myslím, že to není tak jednobarevný...to, že je představení G bodu pokaždý událost, to je fakt, ostatní to ale nijak nezastiňuje.
19. 12. 2012 13:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Rozbalit vlákno
0
19. 12. 2012 14:11
CIV
Myslím, že vyhraje Clio - těsně před Golfem.
Rozbalit vlákno
0
Avatar - LuckyStar
19. 12. 2012 15:09
Krásné VOLVO
Proč Golf? Z toho, co se tam letos vyskytuje bych vybral V40 - za technickou
úroveň, jízdní vlastnosti, další inovace pro pasivní bezpečnost a samozřejmě
i jeho dizajn. Anketa Auto roku není o rádoby se ohlížení k minulosti (Golf), je
o tom nejlepším autě pro další rok, tady a teď, tak to alspoň platilo v minulosti -
proto Citroën GS, proto několik Fiatů nebo Porsche 928...
Rozbalit vlákno
0
19. 12. 2012 16:09
BRZ, GT-86
Letos to vidim na vitezstvi Toyoty/Subaru. Jako jedine z celeho finale je auto zamereno na radost z jizdy. Netvrdim, ze jsem se se vsemi finalisty projel, ale zkusenost s GT-86 uz mam a musim pripustit, ze mam nutkani postavit manzelcin Forester pod pristresek pred garazi.
M-B A nema mnoho sanci, ac (dle meho) jdo o nejlip zpracovany hatch na trhu. Mozna pouze, pokud by hlavnim kriteriem byla revoluce oproti predchazejici verzi.
Golf by mel dostat cenu za zklamani roku. Oproti predchozi verzi jsem zaznamenal 2 zlepseni. Prvni je vzhled. Ano, zvenku se Golf konecne stal primo hezkym autem. Druhym zaznamenatelnym zlepsenim je umisteni pristrojove desky a posez za volantem. Oproti minule verzi, ktera doslova diktovala jedinou moznost posezu, je tato mnohem benevolentnejsi. Zbytek auto je dle meho preslapovani na miste, v jistych miste dokonce velkym krokem zpet.(nesedel jsem v top verzi)
Hyundai i30 (Kia Cee'd) ode me dostava (pomyslnou) cenu za pokoreni evropske konkurence. Bohuzel, uz se to stalo, "evropa" bude muset zacit dotahovat.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - white label
19. 12. 2012 18:37
Re: BRZ, GT-86
Náš věčně "přešlapující" dětský analytik marianek...
Jestli chce někdy i30/Ceed skutečně pokořit evropskou konkurenci, musí to dokázat především na celoevropském trhu, nikoli pouze ve tvé hlavičce (přání otcem myšlenky)..., zatím se na tomto trhu nedostali ani na pozice, ze kterých by se mohli na ty nejlepší v Evropě dotahovat:
[odkaz]
19. 12. 2012 22:05
Re: BRZ, GT-86
Labile, zase si pletes pojmy s dojmy. Fakt, ze se neco pradava lepe, neznamena, ze je kvalitnejsi, spolehlivejsi, prijemnejsi produkt.
Avatar - white label
19. 12. 2012 22:15
Re: BRZ, GT-86
Aha, marihuanku, takže, to tvé údajné "pokoření evropské konkurence" od i30/Ceeddu je pouze tvůj (objektivně ničím nepodložený) subjektivně dětinský výplod..., tak to jsem úplně klidný, v takovém případě byla vážně má reakce naprosto zbytečná... :*) >:-[]
20. 12. 2012 03:50
Re: BRZ, GT-86
Prave tvoje reakce jsou znacne detinske. Nahore jsem napsal, ze jde o muj nazor, zalozeny na vyzkouseni obou vozidel. Zapomnel jsem na tvou labilitu a vcas te nevaroval, aby ses nevzrusoval. Subjektivne ma Cee'd lepsi materialy v interieru, lepsi ergonomii, lepsi posez za volantem. Kdyz tomu pridame spolehlivejsi motorizaci, lepsi zaruku na produkt, tak nam zustane Golf, ktery ma co dotahovat.
To vse ale nema nic do cineni s tim, ze dle meho je nejlepsim adeptem na vyhru v ankete GT86/BRZ.
19. 12. 2012 17:47
Za me B-Max
..větsinou vyhravaji mala dostupná auta...bezpecna...inovativni a to B MAX je..

- system otvirani dveri
- motor roku
- pri nehode zavolani o pomoc
- celkove me prijde jako velmi kvalitne postavene auto

u ostatnich....ti jen kopiruji defakto porad to stejne a u Golfu me prichod nove platformy zas az tak dulezity neprijde (navic to ze zakladni verze jsou podvozkove osekany...t.ak za to bych urco pale cnahoru nedal :D)
edit....on novy Golf ma jeste to sroubovaci vicko u nadrze? :D a dopr..ja myslel, ze moderni auta uz to nemaji, kdyz to konkurence uz ma 3 a vice roku :D
Rozbalit vlákno
0
20. 12. 2012 08:12
Jihokorejský Hyundai i30???
"...agilní jihokorejský Hyundai i30" - tak zrovna i30, konstruovaný v Německu a vyráběný v Nošovicích, je asi tak jihokorejský jako je Pilsner Urquell jihoafrický... (pro ty, co to neví: značku Pilsner Urquell vlastní jihoafrická skupina SAB Miller; těm, co to ví, se omlouvám :-)
Rozbalit vlákno
2
20. 12. 2012 09:23
Re: Jihokorejský Hyundai i30???
Jihokorejský je proto, že hlavní rozhodnuti o vývoji, výrobě a prodeji vznikají v Koreji. Stejně tak veškerý zisk (z práce německých a českých zaměstnanců) odejde do Koreje, aby si korejci mohli nakoupit nové BMW a Audi.
20. 12. 2012 11:10
Re: Jihokorejský Hyundai i30???
Ne tak docela, Pavle... Ostatně, i strategická rozhodnutí o skupině Pilsner Urquell a podřízených značkách (Radegast, Kozel) se dělají v Johannesburgu a ne v Plzni - a jsou ta piva jihoafrická???
Zisk z Nošovic do Koreje pochopitelně odchází, protože to byla matka, Hyundai Motor Company, kdo tady proinvestoval 30 miliard korun, takže je logické, že se investice matce splácí. A nová BMW a Audi, která si tam za ten zisk koupí? Víš dost málo o mentalitě Korejců a jejich loajalitě ke značce a k firmě, která je zaměstnává... Shora dolů je to Equus, Genesis, Grandeur, Sonata (vše Hyundai, of course...).
20. 12. 2012 10:47
Určitě i30!
Vzhledem i k těmto úspěchům: "Hyundai i30 překonal v Evropě hranici půl milionu prodaných vozů." ... "V Evropě bylo prodáno více než půl milionu vozů i30 od zahájení prodeje první generace této modelové řady v roce 2007. Tento úspěch byl hnací sílou na cestě k nedávnému překonání hranice 1 milionu prodaných vozů i30 v celosvětovém měřítku." - [odkaz]

;-)
Rozbalit vlákno
1
20. 12. 2012 11:11
Re: Určitě i30!
No, a kromě toho mě jako občana ČR těší, že mezi osmi finalisty máme aspoň jednoho zástupce...