Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v pololetí 2016: Víte, které sporťáky jsou nejprodávanější?

Hvězdou mezi sportovními vozy je Ford Mustang, jehož evropské prodeje meziročně vzrostly o závratných 2151 %. Nejprodávanějším sporťákem v Evropě ale (zatím) není.
Zpět na článek
1. 8. 2016 17:17
2. 8. 2016 12:56
2. 8. 2016 13:49
2. 8. 2016 17:41
2. 8. 2016 22:12
2. 8. 2016 22:14
1. 8. 2016 14:09
ČAU ZABEDNĚNÍPRDI JAK TO DE :))
nj...
[odkaz] [odkaz] [odkaz] [odkaz]
>:D
>:D >:D
>:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D
>:D >:D >:D >:D >:D :yes:
Rozbalit vlákno
3
1. 8. 2016 22:46
Re: ČAU ZABEDNĚNÍPRDI JAK TO DE :))
Čau fanatický elektroprde, doporučuji ti se ukojit sérií pořádných elektrošoků do hlavy, třeba se pak začneš na zdejších diskusích chovat alespoň trochu slušně! :-!
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 11:10
Re: ČAU ZABEDNĚNÍPRDI JAK TO DE :))
:yes: >:D
2. 8. 2016 12:55
Re: ČAU ZABEDNĚNÍPRDI JAK TO DE :))
...to se nám to hoduje, když nám cizí půjčují ;-)
Avatar - Barrichello
1. 8. 2016 14:29
Mustang a Vette
USA boduje a to ještě chybí Camaro, sice se neprodává ofiko, ale nevěřím že se neprodalo ani jedno.... a Challenger, který se masivně dováží z USA i Kanady vč. verze Hellcat skrze šedý dovoz.

Dohromady úctyhodné číslo.
Rozbalit vlákno
20
Avatar - CHerokee
1. 8. 2016 14:48
Re: Mustang a Vette
Souhlas. I tyto vozy by se měly dovážet ofiko a měly by pak větší šanci. Jde ale taky o zázemí, které ford má. Řekl bych, že Evropané mají zase chuť na pořádná auta s velkým motorem a ne pseudoekologické plečky. Aspoň ti, co mají rádi auta. Co se mustanga týká...jen to Evropě 50 let trvalo...
Avatar - praděda7
1. 8. 2016 14:59
Re: Mustang a Vette
Asi tak...v USA budou ještě jezdit V8, když v Evropě budou auta jezdit už jenom na zkroucenou gumu...
Avatar - Stejsn
1. 8. 2016 15:21
Re: Mustang a Vette
... což nebude trvat dlouho, benzín nám chtějí zakázat do roku 2019.
1. 8. 2016 18:14
Re: Mustang a Vette
Na to si přišel jak , když největší státy jako Kalifornie chcou "neekologický auta" prakticky zlikvidovat ???
1. 8. 2016 15:06
Re: Mustang a Vette
Mustang se prodava, nebot nabizi V8 za mega. Kdyby stal stejne jako jine V8, tak by ho stahli z trhu.
1. 8. 2016 15:24
Re: Mustang a Vette
TAk V8 uz za mega davno neni......Mustang pomerne zdrazuje (chapu kdyz je velky zajem a cekacka temer rok) ..úpuvodne stal EB 2,3 cca 883 tis....pak skocil na 916 tis a nyni Mustang zacina na 1,017 mil !! :))

V8 zacina na 1,142 mil.

Porad je to dobra nabidka.....ale za rok...pekny kus narustu :))

A pokdu se clovek podiva na cenu dovezenych a nebo EU specifikaci, ktere by clovek chtel hned bez cekacky...tak to pri V8 pod 1,3 nejde..spise 1,5 mil.....
Avatar - CHerokee
1. 8. 2016 15:44
Re: Mustang a Vette
Asi jsme měl štěstí, objednaný ještě z první várky. Mě vyšel na 1 034 000 i s kapličkami od Roushe. S manuálem. Ale samo od té doby jsem do něj dost nainvestoval. Někteří prodejci - hlavně neoficiální - si na Stangu brutálně přihazují.
1. 8. 2016 21:27
Re: Mustang a Vette
A ako si s nim spokojny?
Doplnky si daval z verzie 350R?
Uz sa tesim na Sema show kde kamos pride z L.A na jeho novom Mustangu 350 R a vyskusam tento skvost.
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 11:14
Re: Mustang a Vette
Doplňky mám různé. Z Shelby volant. Něco od Roushe, filtr a sání KN, výfuky a potrubí + vzpěru v motoru od Ford Racing. Alcantaru do interiéru krom volantu ušitá na zakázku. No a pak přlakování průhledným lakem a lakované pruhy. Co se nepovedlo jsou ty žábry, v kterých v EU nejsou diody a nejde je tam dát bez párání světlometů. A vyměnit taky nejdou z US verze - nesedí kabeláže. Tak jsem dal diody do interiéru a denního svícení.

Spokojený rozhodně. Je to radost. A taky pořádné řízení, kde se člověk na to musí soustředit a pracovat se spojkou atd.
1. 8. 2016 18:44
Re: Mustang a Vette
No ani se nedivim, ty cisla jsou neuveritelny. Moc jim to preju.
Nicmene v CR jsou ty ceny opravdu uz docela vysoko, necekam, ze to pujde jeste vys. Skoro mi to prijde lepsi nechat na zakazku dovezt z USA.
Avatar - CHerokee
1. 8. 2016 20:24
Re: Mustang a Vette
No krapet to šroubujou. Ale u dovezených US verzí je to podobné.
Avatar - Stejsn
1. 8. 2016 15:19
Re: Mustang a Vette
Je fakt, že mustangy potkávám celkem hodně často. Stejně jako Porsche všech možných typů - těch vídám denně aspoň 3-5 různých. V Praze, teda.
Avatar - CHerokee
1. 8. 2016 15:45
Re: Mustang a Vette
Praha je trochu jiný svět. Ale stanga taky občas potám. Porsche tak SUV nebo Panameru.
Avatar - praděda7
1. 8. 2016 19:45
Re: Mustang a Vette
Tak tak, Praha je jiný svět, protože Pražské parazity živí celý zbytek republiky... >:-[]
1. 8. 2016 15:05
Re: Mustang a Vette
Challenger i Camaro mají dle JATO po 121 registrovaných kusech
Avatar - Barrichello
1. 8. 2016 16:19
Re: Mustang a Vette
Dík za info :yes:
Avatar - _Karel_
1. 8. 2016 18:40
Re: Mustang a Vette
Camaro se tu neprodává?
Já je potkávám a divil jsem se, že chybí v tabulce. Pro mě by to byl v téhle kategorii možná jeden z favoritů.
Avatar - Barrichello
1. 8. 2016 20:22
Re: Mustang a Vette
Zatím ne, ale má prý zase. Chce ho dovážet dovozce Cadillacu a Corvette
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 11:15
Re: Mustang a Vette
To by bylo fajn. Jen jim chybí zázemí jako má ford.
1. 8. 2016 14:38
Nic proti Audi TT,
ale řadit ho mezi sporťáky?
Rozbalit vlákno
78
Avatar - CHerokee
1. 8. 2016 14:49
Re: Nic proti Audi TT,
Něco musí být i pro Kena od Barbie a podobné typy... >:D
1. 8. 2016 18:18
Re: Nic proti Audi TT,
ehm, to píšeš jako ex-majitel SLK?
Avatar - CHerokee
1. 8. 2016 18:38
Re: Nic proti Audi TT,
6 válcové 3,5 litrové atmosféry myslíš? Tedy toho, co se BMW nezmohlo ani tehdy, natož dnes? A to tehdy nebyl vrchol. >:D
1. 8. 2016 18:40
Re: Nic proti Audi TT,
I kdyby v tom byl dvanáctiválec, furt je to metro či homosexuální kabrio, pravidelně se dobře umísťující v patřičných žebříčcích. Spolu s Audi TT:)
Avatar - CHerokee
1. 8. 2016 20:30
Re: Nic proti Audi TT,
Ale prd, píšou závistně obdivovatelé Z4. Bylo to dobré auto a před posledním faceliftem si mi líbilo. Ty hrany mu slušely.
1. 8. 2016 20:43
Re: Nic proti Audi TT,
Já jsem koupil Z4 manželce. Pro mně by to nebylo.
1. 8. 2016 22:36
Re: Nic proti Audi TT,
to je krasne jednoduchej svet, pokud ma nekdo jinej nazor, tak je to vlastne proto, ze zavidi ....
propadas se stale niz a niz :no: :no:
1. 8. 2016 18:48
Re: Nic proti Audi TT,
proc sem tahas bmw ? rec je o audi a mb ....
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 11:17
Re: Nic proti Audi TT,
To už je takový folklór s bmw fans, páč oni mají mindráky z toho, kam se značka vydala, ale nemůžou to nahlas přiznat.
2. 8. 2016 11:53
Re: Nic proti Audi TT,
Rec je o tom, ze jsi jezdil v homo aute a tvoje obrana reakce je, ze do diskuze zatahnes bmw a cestu, kam se znacka vydala.
prima.
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 13:47
Re: Nic proti Audi TT,
Jde o to, že to žádné homo auto nebylo >:D ..ale vymazlený kabriolet v edici 1 ještě s pořádným motorem. Baby se v tom balily dobře. Škoda, že už dnes prémie toto prakticky neumí. Bohužel. Navíc SLK>SLC zakulacením zas pokazili.
2. 8. 2016 14:41
Re: Nic proti Audi TT,
Vymazlený teda byl :yes:
Avatar - white label
2. 8. 2016 14:50
Re: Nic proti Audi TT,
Nebyl homo, byl pouze "vymazlený", což je něco úúúplně jiného... ;-)
2. 8. 2016 17:50
Re: Nic proti Audi TT,
no tak to byl vymazlenej homo kabriolet, to na veci nic nemeni.
Avatar - white label
2. 8. 2016 13:48
Re: Nic proti Audi TT,
A kampak se vydal tvůj oblíbený MB, který cpe už nějakou dobu R4 diesel i do eSklasy! a u dieselové céčka na R4 končí?
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 13:56
Re: Nic proti Audi TT,
Můj MB? Tak bohatý nejsem. Myslím si, že furt lepší 4 válec v C Klasse než tříválec v 3er. V S Klasse je myslím 4 válec jen u hybridů a to je hrůza, souhlasím. Aspoň, že tam jsou stále i 8 a 12 válce.

A co máš za problém s mercedesem?
Avatar - white label
2. 8. 2016 14:00
Re: Nic proti Audi TT,
Tak to potom myslíš špatně, S 250 CDI není žádná novinka, ani hybrid.
Pořád mnohem lepší začínat na R3 a k tomu mít v nabídce i R4/R6/V6, než začínat i končit na R4.
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 17:38
Re: Nic proti Audi TT,
Kecáš...250 CDI už dost dlouho v nabídce není. U aktuální generace vůbec. Máš staré informace. // No to je věc názoru. Někdo se k 3 válcům snížil a prolomil tabu, že do této třídy takový pidimotorek nepatří. A BMW razí. Místo sporťáků dělá elektrické plečky, svoje sportovní kabrio Z4 vůbec nemodernizují, teda až na to, že mu osekali ty lepší motory....
Avatar - white label
2. 8. 2016 18:11
Re: Nic proti Audi TT,
Žádné dost dlouho to není, ale dost dlouho v nabídce byl, to jo. Dost dlouho se MB "snižoval" k tomu, pokoušet se prolomit tabu, že chrochtavý dieselový "pidimotorek" do luxusní třídy samozřejmě nepatří...
Naštěstí se mu to nakonec nepodařilo, aspoň zatím ne.
1. 8. 2016 18:24
Re: Nic proti Audi TT,
a pro 4% Mustang: [odkaz]
>:D >:D
Avatar - praděda7
1. 8. 2016 15:02
Re: Nic proti Audi TT,
Ale no tož...Audi TT je přece sporťák.... [odkaz]
1. 8. 2016 15:10
Re: Nic proti Audi TT,
Audi TT je především kompaktní kupé jako řada jiných, které v té tabulce nejsou.
Avatar - maxi!
1. 8. 2016 15:52
Re: Nic proti Audi TT,
ked moze byt zaradeny Mustang, Camaro, RCZ, Miata - Fiatka, SLC ....
tak preco nie TT?
:-!
1. 8. 2016 16:18
Re: Nic proti Audi TT,
RCZ je to samé co TT, napoprvé jsem si ho nevšiml.

Ale jinak MX5, F124 a SLC jsou čistokrevné roadstery s klasickým uspořádáním. Camaro a Mustang mají taky klasické uspořádání pohonu.

Jistě, můžeme se dohadovat o definici sporťáku, ale tabulka by měla být alespoň konzistentní. Když už tam je TT a RCZ, měl by tam být taky třeba Megane Coupe, atd.
Stejně tak by tam měla být další prémiová kupé.
Avatar - maxi!
1. 8. 2016 17:51
Re: Nic proti Audi TT,
ano, v tom je ten problem ze ako definovat sportaky! :-!
lebo 4 valec v Mustangu - tam jeho sportova linia nic nezarucuje, darmo je to kupe s klasickym nahonom....
aj Camaro zacina az s V8 - aspon u mna - a naopak aj TT-RS vie celkom pobavit ( ten 5 valec ma nieco do seba...)
MX5 je dobre postavene a zabavne vozitko, ale este aspon 50-60 konikov by potesilo, to iste dvojicky SubaruToyota), a zase ak mas moznost na jazdu RCZ-R, tak to je vyborne zabavne auto....
je to tazke definovat to - samozrejme kazdy by mal vediet, ze preco prave to dane vozitko chce - niekomu staci, ze tam ma napisane Mustang.... :-!
Avatar - CHerokee
1. 8. 2016 18:42
Re: Nic proti Audi TT,
Teď jde o to, kolik se prodá mustangů s V8? Zcela jistě více než púolovina a to i v USA, kde mají navíc pro sekretářky atmo 6 válec. A kolik % bude TT RS v rámci prodejů TT? 1 %? 3 %?
1. 8. 2016 18:55
Re: Nic proti Audi TT,
Sportovní auto v pravém slova smyslu rovná se auto, které dokáže zajet nějakou trať rychleji než ostatní. WRC vůz s obsahem 1.6 litru s turbem pravděpodobně roztrhá tvého Mustanga na kusy. Sportovní rovná se rychlý - a ne jen rovně.
Avatar - Barrichello
1. 8. 2016 20:18
Re: Nic proti Audi TT,
Jasně, WRC auto se sériovým Mustangem.

Hele co takhle srovnat T-34 s tankem M1 Abrams? Dyt obojí je taky tank >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D :'-( :'-( :'-( :-) :-) :-) :-) :-)
1. 8. 2016 20:45
Re: Nic proti Audi TT,
Snažím se vysvětlit některým natvrdlým jedincům, že pětilitrový motor z auta sportovní neudělá.
Nicméně, když už ses připletl, co je u tebe víc sportovní auto, WRC speciál s 1.6 motorem, nebo pětilitrový Mustang?
Avatar - Barrichello
1. 8. 2016 21:20
Re: Nic proti Audi TT,
Srovnávej srovnatelný věci.
A to sériový kupé za mega se sériovým Mustangem, pak se můžeme bavit co je víc sportovnější.

Charger SRT8 je taky sportovnější než Superb 2,0 TSI i když má podvozek ze starýho mergla. VONO 485 koní je 485 koní víš. A ameriky umí i zatáčet, akorát českýmu Lojzovi se to ještě za 20 let nestihlo donést, bo ve Světě hororů o tom nepsali >:D >:D >:D
1. 8. 2016 21:30
Re: Nic proti Audi TT,
Baryčku,
v tabulce prodejů, která se hodnotí v tomto článku, se srovnávají nesrovnatelné věci. Stačí to takhle?
Avatar - maxi!
1. 8. 2016 21:29
Re: Nic proti Audi TT,
Ano, Mustang od sameho zaciatku nikdy nebol planovany ako sportove auto, na to sa casom sustredila Vette. Klasicky Pony Car predsa nemozeme brat ako sportove auto. A ze v kazdej serii urobia aj nejaku vybornu ostru verziu, to je super a to sa da nazvat sportovym a zabavnym strojom. Ale to je potom sportove auto aj Golf alebo Focus,nie? :-!
Pony Cars je trieda sama o sebe a tak to treba brat, ako to je. ( a je to dobre tak ako to je!)
Asi nie je jednoznacne, komu co je a nie je sportove auto - podla mna by to nemala byt lahka uprava bezneho vozidla na kupe, malo by z prvoplanovo vznikat uz v hlave ako samostatne sportove auto.
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 11:26
Re: Nic proti Audi TT,
velký motor dělaný na výdrž a výkon, kvalitní odolná převodovka, kupé, placka, brembo brzdy, víceprvkové zavěšení (integral link jako v Jaguarech), samosvor... podle mě je sportovní. Stejně jako podle majitelů nebo Američanů, kteří ho přes 50 let vyrábějí. A taky podle řady úpravců. A ano pak máš polozávodní verze - třeba Shelby, Mach 1, Boss apod.
Avatar - Barrichello
1. 8. 2016 20:21
Re: Nic proti Audi TT,
I V6 Mustang je furt super kára proti autům typu Audi TT. To je šidítko pro kravatáky co neumí řídit >:D
Avatar - white label
1. 8. 2016 20:58
Re: Nic proti Audi TT,
TT RS (R5T) má jen o jeden válec měně, než Mustang V6 a Mustang ani s V8 není sportovnější auto, než TT RS.
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 11:27
Re: Nic proti Audi TT,
Může napsat leda Ken od Barbie. :-!
2. 8. 2016 11:56
Re: Nic proti Audi TT,
Co ti vlastne na tom TT nebo na Kenech vadi ?
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 13:58
Re: Nic proti Audi TT,
Nevadí. Ale nevím zda designem, pohonem předních kol tady do toho patří.
Avatar - white label
2. 8. 2016 14:03
Re: Nic proti Audi TT,
Od kdy má TT RS (na které jsi dětinsky reagoval) pohon předních kol?
Zrovna designem bych raději v souvislosti s americky kýčovitými Pony Cars příliš neargumentoval.
Avatar - Barrichello
2. 8. 2016 14:22
Re: Nic proti Audi TT,
Jo tak ted je to kýčovitý. D3 je zas až na pár vyjimek nudná šed.
Otázka co je lepší >:D

Jinak pokud je dsign amerik kýčovitý, tak co je design některých Renaultů, Citroenů a nemluvě o takovém SssangYongu atd. >:D >:D
2. 8. 2016 14:20
Re: Nic proti Audi TT,
Design a vzhled je hodne subjektivni, viz nase vymena nazoru na SLK ;-)

Souhlasim, ze pohon zadnich kol (pokud se nebavime pouze o RS) by TT slusel vic, ale na druhou stranu vykonem, rychlosti i chovanim na silnici do kategorie sportovnich kupe, podle meho nazoru, patri.

A kdo s tim jezdi, to uz je vedlejsi.
Avatar - white label
2. 8. 2016 14:48
Re: Nic proti Audi TT,
4x4 v základu má i TTS a navíc i běžné verze TT mají 4x4, byť ne všechny.
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 17:39
Re: Nic proti Audi TT,
Ale pořád to vychází z předokolky.
Avatar - white label
2. 8. 2016 17:56
Re: Nic proti Audi TT,
"Vychází" tak, jako současné MB pod střední třídou...
Avatar - white label
2. 8. 2016 13:43
Re: Nic proti Audi TT,
Jistě, tvůj svět je svět hraček, což u tebe mnohé vysvětluje...
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 17:40
Re: Nic proti Audi TT,
Člověk si s dětma občas hraje no.... ;-)
Avatar - white label
2. 8. 2016 17:54
Re: Nic proti Audi TT,
Jo, to třeba Jackson tvrdil taky...
Avatar - _Karel_
2. 8. 2016 20:30
Re: Nic proti Audi TT,
>:-[] :yes:
Avatar - maxi!
2. 8. 2016 22:29
Re: Nic proti Audi TT,
dobra reakcia!
:yes:
1. 8. 2016 22:40
Re: Nic proti Audi TT,
spravne, kazdej vi, ze ten, kdo ridit umi, jde pro mustang V6.

btw: zkus si to TT projet, verim, ze budes prijemne (vlastne ty spis neprijemne) prekvapenej.
Avatar - _Karel_
1. 8. 2016 19:05
Re: Nic proti Audi TT,
Proč nutně TT RS, i 2,0TSI stačí dynamicky na Mustanga 2,3EB.
Avatar - Barrichello
1. 8. 2016 20:44
Re: Nic proti Audi TT,
2,3 EB si může koupit jen mamals, když nechci V8, dám si dovézt z Kanady 300 konovou V6
1. 8. 2016 22:37
Re: Nic proti Audi TT,
mistni 'petrolhead' tvrdi, ze V6 je pro sekretarky, tak ted nevim, jestli je fakt tak super.
Avatar - Barrichello
1. 8. 2016 23:06
Re: Nic proti Audi TT,
určitě lepší jak 2,3 R4.

Místní petrolheadi tvrdí leccos a pak sedlají Golfa, naftovou X5, šetiválcovýho jaga atd.
A S V8 se svezou když jim to někdo půjčí na 2 hodiny na projíždku >:D >:D
Avatar - maxi!
1. 8. 2016 23:34
Re: Nic proti Audi TT,
no tak je to aj moj pripad, mam rad Pony Cars aspon do tej miery, ze si Camaro SS obcas poziciam z Dreamcars,
ale to plati aj o Lambe, Ferrari alebo 911
ale to este neznamena, ze neviem co je coupe, a ze nemam rad dobre stavane auta!
to, ze nie som denne ozraty nevylucuje to, ze poznam dobre vinko alebo whisku! :-!
( ved minule som to pisal - kazdy tie auta miluje, obdivuje a chce V8 a viac - ale ked uz ma na to peniaze, tak si kupuje prijemne, dobre odpruzene spolahlive vozidlo s vybornym audiom.... ) :-!
Avatar - Barrichello
1. 8. 2016 23:58
Re: Nic proti Audi TT,
Slovo spolehlivé se se slovem D3 naprosto vzájemně vylučují >:D >:D

Ne kupuje se to na čem je největší vejvar při prodeji, co je in mezi klubem elitářů a co má lo žere protože čím víc prachů, tím větší držgrešle >:D
Avatar - Barrichello
2. 8. 2016 00:01
Re: Nic proti Audi TT,
Pro mě sou tak skuteční petrolheadi kluci, co tu V8 denně sedlaj, třebas 10-30 let starou na plyn, ale jezdí s tím furt nebo kluci co si koupili novou RAMku, s HEMI atd.
To jsou skuteční borci a lidi co si splnili sen, ne ten kdo v tom jede 3 hodiny za měsíc. To odjedou víc i některý veteránisti co maj V8 káru starou 60 let >:D a jezdí s tím po srazech
2. 8. 2016 06:47
Re: Nic proti Audi TT,
ja to shrnu, petrolhead podle tebe je ten, kdo:
1. ma V8 bez ohledu na stari nebo palivo
2. jezdi s tim kazdy den

a jen dve otazky, abych se ujistil, ze to chapu spravne:
1. kdo ma a denne jezdi s R8 V10, to neni petrolhead, pac ma V10
2. ten, kdo jezdi s dodge ram je petrolhead a kdo se soucasnou M3 ne

je to tak ?
2. 8. 2016 07:38
Re: Nic proti Audi TT,
Skutečný petrolhead jezdí na zimních all year long >:-[] aby to víc pískalo v zatáčkách.
Avatar - Barrichello
2. 8. 2016 08:28
Re: Nic proti Audi TT,
Ne, opravdodvý petrolehad jezdí k MOLu a Shellu a tankuje za 3 Kč na litru navíc a zimáky se 6 mm vzorku zahazuje do popelnice. A jezdí jen do ofiko servisu.

Pak brečí že V8 nejde provozovat a myslí si že je petrolhead když má eresovou Fabii vid >:D >:D >:D
Avatar - Kolouš
2. 8. 2016 09:07
Re: Nic proti Audi TT,
jezdit ve volítaný šunce, po večerech do ní lejt neproclenej benzin a smát se tupcum, co si koupili něco z D3, nejezdí na zpuchřelejch gumách a dávají auto do autorizáku... Tvuj svět je krásnej.
Avatar - Barrichello
2. 8. 2016 09:33
Re: Nic proti Audi TT,
u ONO, Radiusu a PRIM prodávaj neproclenej benzín?
To sou mi novinky, že je ještě nezavřeli >:D

3 roky starý gumy sou zpuchřelý taky borec. Sou lidi co maj 10 let starý gumy a furt na nich jezdí.
Kdejaká držgrešle dneska kupuje výprodeje skladů, kde máš nejetý gumy, ale válely se 3 roky ve skladu.
Nebo jezdí na čínnanech nebo maj taky zimní.

Když vezmu tyhle 3 skupiny, tak to tvoří 60% obutí v čr.
čínský šlupky, zimáky celoročně a výprodejový gumy starý x let

Kámošovi na servis přijel Landrover, auto starý 2 roky, chlapík dovalil nový Bridgestone, super.
Kouknu na gumu, tam DOT 2012 - 4 roky starý gumy. Ale jsou Nejetý, nový a letní vid. HAHAHA

Obejdi si někdy parkoviště šašulo a pak tu něco pindej

A volítaná šunka co má najeto 101 tis km. To je volítaný jak blázen čéčé >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D >:D
Avatar - Kolouš
2. 8. 2016 12:02
Re: Nic proti Audi TT,
Tak promiň. Beru vše zpět. Omlouvám se Ti. Nemám argumentů. Jsi prostě kápo. Ten největší.
Avatar - Barrichello
2. 8. 2016 12:16
Re: Nic proti Audi TT,
>:D >:D >:D
Avatar - maxi!
2. 8. 2016 07:48
Re: Nic proti Audi TT,
Barrichello
tak do tej triedy zial nepatrim - nie som podla teba - petrolhead.
Je to tazke, lebo je to aj otazka prachov a priorit.
Ano, uznavam - sny si plnim aj ja - a napriklad uz v 1998 som mal 8 valec, co mal 5 ventilov na valec...
A najazdil som takmer 90 tisic km na Turbe, co mal od TechArtu 700Nm nameranych na brzde - ale roky letia a teraz uz mam ine preferencie a preto mi uz uplne postaci tebou spominanych par hodin ( napriklad na novom Lambe, Astone, Porsche etcetera...) a nemusim ( nechcem?) a nemam zaujem jazdit na spominanych 10 -30 rocnych V8 dojebkanych na plyn ( ufff....). Aj ked prave to su podla teba petrolhead a borci.
edit - RAM som mal z r. 2000 a bol to zial 10 valec, takze nie V8
mozem nejake foto na mail, ak mas zaujem...
Avatar - Barrichello
2. 8. 2016 08:30
Re: Nic proti Audi TT,
S V10 i V12 seš petrolhead taky, ale těch je oproti V8 poněkud méně.
Ono dneska seš petrolhead už i s V6, to taky už moc lidí nemá >:D
2. 8. 2016 08:45
Re: Nic proti Audi TT,
a jaka je odpoved na moji druhou otazku ? :
2. kdo jezdi s dodge ram je petrolhead a kdo se soucasnou M3 ne
2. 8. 2016 13:21
Re: Nic proti Audi TT,
Pises rozumne :yes: , ale obavam se, ze zbytecne
1. 8. 2016 19:13
Re: Nic proti Audi TT,
Pro mne je třídveřový Mégane, stejně jako Astra nebo Scirocco prostě hatchback. Jen trochu líbivější. TT je v tomhle výrazně extrémnější, zadní sedačky má maximálně pro menší děti (matně si vzpomínám, že je na nich výškový limit 150 cm, vyšší lidé tam nesmí sedět, i kdyby se tam nějak vešli), jinak jsou tam tak akorát na parádu, respektive pro zavazadla, a otevřená verze je nemá vůbec. Z hlediska vnitřního prostoru rozhodně naplňuje definici kupé. A neoddělený zavazadelník má i Cayman nebo 370Z. Jen ta koncepce pohonu.

Jestli jsou to sportovní auta, nebo třeba jen jejich rychlejší deriváty, je otázka. Mně třeba víc vadí, že tam nejsou kupé jako 4er. Mustang je cestovní kupé. Když tam může být on, proč tam nejsou i ostatní?
Avatar - praděda7
1. 8. 2016 19:54
Re: Nic proti Audi TT,
Kdysi, a není to zase až tak dávno, sportovní auto byl dvoudveřový dvoumístný kabriolet s plátěnou sklápěcí střechou. Tečka! Dovedl bych si představit ještě provedení 2+2, ale to je tak všechno. :-!
1. 8. 2016 21:49
Re: Nic proti Audi TT,
Tak omezení sportovních aut na otevřená jsem ještě neviděl, i když roadstery jsou tradiční zástupci sportovních aut. Podle téhle definice například takové Ferrari 250 GTO není sportovní auto. :-) Přitom uzavřená auta bývají lehčí, mívají pevnější karoserii a lepší aerodynamiku, což je ve sportovním autě žádoucí.
Avatar - praděda7
1. 8. 2016 22:42
Re: Nic proti Audi TT,
Ano, vše je jednou poprvé...i poznání, že ještě v roce 1965 by Ferrari 250 GTO nebylo puristy považováno za sportovní auto... ;-)
1. 8. 2016 22:52
Re: Nic proti Audi TT,
Ještě v roce 1965 by nebylo, když se vyrábělo od 1962? Co takhle 225 S (1952), které se dělalo také jako kupé? Nebo 250 MM (1953)? A 1965 bych v kontextu aut nenazýval "ne zase až tak dávno."

PS: Četl jsem špatně, nebo jsi editoval?
Avatar - praděda7
1. 8. 2016 23:18
Re: Nic proti Audi TT,
Pro mě 1965 opravdu není zase tak dávno...a pozor! Pro puristy pouze dvoumístné kabriolety platily coby čistokrevná sportovní auta. Namátkou...Jaguar Type E, Triumph Sprite, Triumph Herald, Mg, MGB, MGB GT, Jensen Healey, Lotus Elan, Lotus Elite, Lotus Europa... ...ikdyž některé z nich měly hard top...
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2016 20:49
Re: Nic proti Audi TT,
scirocco nie je hatch.... ale uz klasicke kupe od zakladu... ;-)
Avatar - maxi!
1. 8. 2016 21:37
Re: Nic proti Audi TT,
vazne?
kedysi to bolo kupe, teraz teda ani nahodou.... a od zakladu je to Golf.
( naposledy takto predstavili kupe od BMW Z3 Coupe - ale to aspon malo vyborne jazdne vlastnosti!)
To opovrhovane TT je teda ovela viac kupe a este o nieco viac sportova verzia ako Scirocco)
Avatar - white label
1. 8. 2016 21:42
Re: Nic proti Audi TT,
Scirocco III je shooting brake a jeho předobrazem byl concept Audi Shooting Brake, se kterým má ne málo společného...
[odkaz]
[odkaz]
Avatar - CHerokee
1. 8. 2016 15:46
Re: Nic proti Audi TT,
Když to říkají na wikipedii tak to muší bejt prauda >:D .
Avatar - ericho33
1. 8. 2016 17:17
M4
Hm... Zrejme nám niekto urobil z M4 kombík, van alebo SUV... 8-s
Rozbalit vlákno
5
2. 8. 2016 12:56
Re: M4
:yes: ;-) a 4er coupé taky není kupé
Avatar - Kolouš
2. 8. 2016 13:49
Re: M4
má to V8? dodává se na all weather pneu? Pokud ne, nemá tu co dělat... >:D
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 17:41
Re: M4
>:-[] foukaná kára za moc peněz >:-[] ... a ještě ji člověk většinou potká ve zlaté >:-[]
2. 8. 2016 22:12
Re: M4
pocet smajliku uz ukazuje, ze je to z tvy strany trochu krec.

nicmene, ja uz M3 a M4 potkal celkem dost a vsechny v modre, tu 'zlatou' znam jen z netu, na silnici jsem ji jeste nepotkal.
Avatar - 3_diamanty
1. 8. 2016 19:31
v case poklesu
a odklonu vyrobcov od kupatok/kabrioletov posobi mustang v eu razom ako ziva voda ... :yes:
Rozbalit vlákno
2
Avatar - CHerokee
2. 8. 2016 17:42
Re: v case poklesu
Přesně! A ukázali cestu snad i ostatním...
Avatar - Barrichello
4. 8. 2016 09:15
V červenci 48 Mustangů
jasná jednička našeho trhu sportovních vozů :yes: :yes: :yes:

K tomu se prodala i jedna Corvette
Rozbalit vlákno
0