Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Evropský trh v srpnu 2012: Audi druhou nejprodávanější značkou

Jeden z ingolstadtských modelů se dokonce probojoval mezi desítku nejprodávanějších aut v Evropě.
Zpět na článek
20. 9. 2012 08:53
20. 9. 2012 09:45
20. 9. 2012 09:59
20. 9. 2012 10:33
20. 9. 2012 10:05
20. 9. 2012 11:13
20. 9. 2012 10:13
20. 9. 2012 10:26
20. 9. 2012 13:21
20. 9. 2012 14:22
20. 9. 2012 14:52
20. 9. 2012 14:50
20. 9. 2012 16:33
20. 9. 2012 16:36
20. 9. 2012 08:45
Kdyz uz je rec o Audi...
A3 Sportback is here [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - Ham.
20. 9. 2012 09:01
Re: Kdyz uz je rec o Audi...
Jj ty S-line sesle vypadají libově.
20. 9. 2012 10:34
Re: Kdyz uz je rec o Audi...
no neee, zase meli tam hosi cas na mensi facelift...?
20. 9. 2012 08:53
Chudák BMW...
... :-( :no:
Rozbalit vlákno
20
20. 9. 2012 09:35
Re: Chudák BMW...
Proč? Hádám, že Audi má takové prodeje hlavně díky nějakým speciálním akcím. Přece jen konkurovat nové 3er nejde jinak, než výrazně nižší cenou, protože to auto je úplně někde jinde (bůhví, jestli se mu nová generace A4 a C-klasse vůbec přiblíží). Když k tomu ještě přidáme výprodej dobíhající A3 a nástup té nové, nejsou ty prodeje nijak zvláštní. Navíc víme, že automobilky jsou schopné čehokoliv, aby si navýšily prodeje (BMW o tom ví své ;-) )
Avatar - WinDiesel
20. 9. 2012 10:38
Re: Chudák BMW...
Myslíš jak si BMW pohrálo s registracemi v USA? To máš na mysli? >:D
20. 9. 2012 10:38
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - WinDiesel
20. 9. 2012 10:39
Re: Chudák BMW...
Na tom něco je, zájem o obludky se asi vyčerpal. BMW padá v USA, padá v Evropě.
20. 9. 2012 11:03
Re: Chudák BMW...
Opět mimo.

BMW roste.
[odkaz]

Naopak Mercedesu se v poslední době nijak výrazně nedaří, dokonce zanamenal po čtyřech letech první pokles.
20. 9. 2012 11:29
Re: Chudák BMW...
Mercedesu chybí masový model jako jsou báva 1 a 3 nebo audi a3 a a4. Ačko se teprve začíná vyrábět, Bčko zájemci o Mercedes přehlídnou a Cčko je hrozně malé a stísněné.
20. 9. 2012 15:13
Re: Chudák BMW...
Já vám do toho nechcu moc kecat, protože pro mě prémie není (zatím), ale nedivil bych se, kdyby měl Mercedes C větší prodeje než A4 nebo trojka. To, že se A4 dostala do TOP10, je dané tím, že si dokázala v dnešní době udržet prodeje. Třeba v dubnu by stejné prodeje stačily jen na 24. místo (tam taky A4 byla). V červnu potřebovala 3er na 10 místo cca 20 000 aut.
20. 9. 2012 11:45
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 12:09
Re: Chudák BMW...
jo čína je fajn, akorát neprodávanější modely sou tam ty od GM >:D >:D >:D
20. 9. 2012 12:25
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 13:28
Re: Chudák BMW...
Ne, GM se daří super, jediný komu se nedaří je Opel/Vauxhall
Leden-srpen 2012 čína:

1 Buick Excelle 191,259
2 Chevrolet Sail 185,315
3 VW Jetta 160,304
4 Chevrolet Cruze 155,329
5 Ford Focus 153,929

Tak nevím no, komu se v číně daří. Z TOP5 sou 4modely vlastně americké značky, hehehe :o)
20. 9. 2012 14:47
Autor příspěvku dlouhodobě nerespektoval pravidla diskuse.
Avatar - Emel
20. 9. 2012 15:43
Re: Chudák BMW...
Ne, dobré je uchytit se na trhu, vybudovat si pověst. Přijít na nějaký již stabilizovaný trh je vždycky náročné...
Avatar - white label
20. 9. 2012 13:12
Re: Chudák BMW...
Že zrovna megafanda MB komentuje údajné aktuální "pády" BMW..., hlavně že MB mnohem dlouhodoběji doslova "válcuje" konkurenci v rámci D3. :*) >:D
20. 9. 2012 11:54
Re: Chudák BMW...
BMW má evidentně teď propad spojený s nástupem nové generace "3", kombík taky teprve nabíhá. Nehledal bych v tom nějaké větší problémy.
20. 9. 2012 12:16
Re: Chudák BMW...
BMW vzdy s trojkou absolutne dominovalo sve tride bez ohledu,jestli se zrovna chystal prichod nove generace,nebo ne! Navic trojka uz se davno prodava...MB zustava v evrope stabilni,Audi silne roste a BMW silne ztraci. Takova je realita! A evropa je bez ohledu na pocty prodeju pro dalsi vyvoj automobilky naprosto klicova! A taky ukazuje automobilky v pravem svetle...
20. 9. 2012 12:25
Re: Chudák BMW...
...já jen, že třeba víc než polovinu prodejů minulé BMW3 tvořily kombíky... ;-)
20. 9. 2012 21:24
Re: Chudák BMW...
No a už netvoří? :-)
20. 9. 2012 13:16
Re: Chudák BMW...
Nevím, každopádně v Německu novou "3" v podstatě nevidíš. Evidentně to s náběhem výroby není úplně bezproblémové. Ještě chybí řada verzí, kombík je úplně nový. Takže s tím "dávno prodává" bych byl opatrný, také testy nejsou nijak staré.
20. 9. 2012 21:26
Re: Chudák BMW...
No ale to nic nemění na tom,co jsem psal... V předminulé generaci i v generacích předtím,nikdy nebyl na konci modelového cyklu a náběhu nové generace takový propad...
Avatar - 3_diamanty
20. 9. 2012 08:54
treba pochvalit aj pezot
za august tretia najpredavanejsia znacka v eu a takisto P208 v auguste tretie najpredavanejsie auto v eu.... to su slubne vysledky a verim ze v pezote sa to zacne uz posuvat pozitivnym smerom... z francuzskych znaciek ma najmensiu stratu co do poctu predanych kusov.... uz nech je tu crossover 2007 a model 301 ... tie znacke velmi pomozu....

208 podla predpokladov slape paradne, vo francuzsku je momentalne najpredavanejsim autom :yes: :yes: :yes: aj ked celkovo vedie clio...
Rozbalit vlákno
1
Avatar - matii
20. 9. 2012 09:11
Re: treba pochvalit aj pezot
208 je moc hezké auto. Tady na té statistice je vidět, že PSA udělali největší chybu v tom, že jako VW nepodchytili včas východní trhy. Prodeje v Evropě zas tolik neklesly.

Držím 208 palce. Ne protože je to Peugeot, ale třeba jako RIO vystupuje z uniformity této třídy.
20. 9. 2012 09:45
Renault Megane
Trocha som si prešiel predaje v západnej Európe - mimo Nemecka, Anglicka a Talianska má vysoké predaje Megane. Viac ako modernejšia C4-ka napríklad. Tu je dosť zaznávaný - aj posledný test v Autosalóne na Prime nedopadol nejako dobre. Žeby kupujúci išli iba po cene?
Rozbalit vlákno
10
Avatar - Ham.
20. 9. 2012 09:47
Re: Renault Megane
Že by Autosalon na Primě nedělal testy ale jen tlachal?
20. 9. 2012 09:59
Re: Renault Megane
Minulú sobotu som prvykrát začal pozerať Autosalón na STV, to nebolo "tlachání", to bola čistá reklama. Nedopozeral som. Páčil sa mi Top Gear, keď to bol normálny magazín a nie zábavník. Bohužiaľ, dnes nemám prehľad, čo sa oplatí čítať/pozerať v rodnom jazyku alebo angličtine.
Avatar - Ham.
20. 9. 2012 10:17
Re: Renault Megane
Dívat se dá na MotorTrend a jeho Head2Head
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
[odkaz]
20. 9. 2012 10:33
Re: Renault Megane
Vďaka za tip, pozriem keď budem mať viac času.
Avatar - KANKUNEN
20. 9. 2012 09:56
Re: Renault Megane
V čem je C4 modernější? Má snad proti Meganu nějakou modernější konstrukci. Pokud vím tak žádné zázračné naladění srovnatelné techniky se nekoná. Sportovní model co dělá image nemá a kombi taky ne. Zbýbá jen řada D s výbavou S po škodě 105 S, co nemá stahovací zadní okna.
20. 9. 2012 10:03
Re: Renault Megane
Tak minimálně v interiéru je C4 o velký kus dál před Meganem. Zbytek neumím posoudit - nemám zkušenost.
Avatar - Ronault.
20. 9. 2012 17:45
Re: Renault Megane
Ačkoliv se mi interiér C4 líbí hodně, tak rozhodně bych neřekl a to v žádném případě, že je C4 o velký kus v interiéru před Meganem. Materiály a zpracování je na tom podobně, jen C4 má palubovku opravdu mohutnou. A základní rádio a display C4 zrovna excelentně či moderně nevypadají, až s navigací to vypadá podstatně lépe.
20. 9. 2012 10:05
Re: Renault Megane
Pardón - C4 je novšia. Ináč som majiteľom staršieho Meganu, takže nemám predsudky... Som zvedavý na nové Clio, reklamné pdf-ko v angličtine je plné superlatívov.
Avatar - WinDiesel
20. 9. 2012 10:43
Re: Renault Megane
Testy Autosalónu na primě jsou tendenční, zkreslené a dopadnou tak, kolik zadavatel zaplatí. Tak je to třeba brát.Ž těch testů to tak čiší až to není hezké.
20. 9. 2012 11:13
Re: Renault Megane
Nemal som ten pocit. Nechápal som však nadšenie redaktorov pri testoch I30-ky a Ceeda.
20. 9. 2012 10:13
Uspech Audi A4
tak uplne nechapu...Mel jsem ted moznost koupit novou A4 před faceliftem za skvělou cenu, ale kromě designu exteriéru mě to auto ničím neoslovilo. Navíc ten slavný Audi interiér si zřejmě nechávají pro jiné modely než A4. Když jsem viděl ty vyřezané kusy plastu před loketní opěrkou tak se mi vybavily korejské vozíky z minulého století. Při zvážení ceny pojistky a servisu jsem od toho dal ruce pryč a skočil po P508 ve full výbavě, snad jsem nešlápl vedle. Ta A4 dává smysl asi v pořádný palbě s automatem, quattro, navi atd., jinak je to pouze o tom "mít Audinu" a to je málo.
Rozbalit vlákno
13
Avatar - R32
20. 9. 2012 10:26
Re: Uspech Audi A4
Divil by si sa pre koľkých je práve "mít Audinu" to najpodstatnejšie... Keby aj pod kapotou klepalo HTP a nemalo by to klímu či airbagy, neva, mám Audi >:-[] . Žiaľ, u nás ešte stále auto tvorí akúsi masážnu ego-vizitku majiteľa. ;-\
Avatar - WinDiesel
20. 9. 2012 10:41
Re: Uspech Audi A4
S těmi počty se vytrácí exkluzivita ................ je to stádní značka
20. 9. 2012 11:24
Re: Uspech Audi A4
Prave, Audi stoji na ulici za kazdym rohem. Kdyz kouknu pres okno dovnitr, tak absolutni vetsina zdejsich Audin je holobyt a tam o prémiovosti nemůže být ani řeči. Řeknu jeden příklad...vzhledem k megapříplatku za elektrické sklápění zrcátek si musí řidič tohoto prémiového auta před vjezdem do uzší garáže vystoupit a zrcátka sklopit sám. Možná i z této frustrace pramení zvýšená agresivita řidičů Audin na našich dálnicích - musí dát sobě i okolí vědět kdo je tady pánem.
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 11:31
Re: Uspech Audi A4
>:D >:D >:D >:D :yes: :yes: :yes:
Avatar - Emel
20. 9. 2012 14:58
Re: Uspech Audi A4
Já bych byl s nějakou psychologií opatrný, podle mě to moc nefunguje. Pamatuj, že dva slavní čeští piráti řídili Škodovku a Mercedes, na blbce můžeš narazit v každém autě a zbytek je statistika.

Holobyt zní tak ošklivě. Výbava auta je otázka priorit... já třeba většině těch elektronických hejblátek na chuť nepřišel. Klidně oželím tempomat a dešťový senzor, bezklíčový vstup nebo line assist, hlavně když ten základ bude fungovat jak má.

PS: Divil by ses, jaký je problém koupit A5 skladovku v látce místo v kůži.
Avatar - white label
20. 9. 2012 15:20
Re: Uspech Audi A4
Samozřejmě souhlas.
20. 9. 2012 22:13
Re: Uspech Audi A4
Na elektronická hejblátka se snadno zvyká. Taky bych donedávna řekl, že se bez tempomatu a dešťového senzoru snadno obejdu, ale od té doby, co je mám v novém autě, bych se jich nerad zbavoval. A bezklíčový vstup sice nemám, ale dovedu si představit, že je moc fajn. Line assist mi zatím připadá k ničemu, ale kdoví, třeba bych ho ocenil, kdybych ho v autě měl.
20. 9. 2012 11:41
Re: Uspech Audi A4
Tím se člověk trochu dostává do začarovaného kruhu.. protože kvalitní auta se budou vždycky dobře prodávat.. takže pokud budu chtít mít za dané peníze co nejlepší auto, musím počítat s tím, že bude stát na každém rohu. Nebo trvám na exkluzivitě, ale pak musím počítat s tím, že za své peníze rozhodně nedostanu to nejlepší na trhu.
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 12:08
Re: Uspech Audi A4
To je vžycky úhel pohledu a věc osobních priorit. Audi rozhodně vš všem nejlepší není a nikdy nebylo.

Zejména spotřeba benzínů rozhodně naptřila k silným strnákám, design je někdy až moc fádní a má to i další mouchy.
20. 9. 2012 12:27
Re: Uspech Audi A4
Každý auto má svý mouchy...A4 není nejlepší, ale patří jednoznačně do třídního topu.
20. 9. 2012 12:47
Re: Uspech Audi A4
Přesně tak, ono vybrat univerzálně nejlepší auto ani nejde. Takže tím "nejlepším na trhu" jsem neměl na mysli jen jeden konrétní vůz.. Audi se drží mezi nejlepšími, to jim nikdo nemůže upřít.
20. 9. 2012 13:33
Re: Uspech Audi A4
Opravil bych tě. Pokud trváš na exkluzivitě, (většinou) nedostaneš nejvyšší užitnou hodnotu za své peníze. Může to být to nejlepší na trhu, ale je to jednoduše tak drahé, že si to tolik lidí koupit nemůže. Výjimkou jsou auta výstřední, protože o ně není takový zájem. Pak můžeš mít exkluzivitu i užitnou hodnotu za skvělé peníze. Prostě musí mít nějakou zásadní vadu, která odežene většinu zájemců. Ideálně takovou, která ti vadit nebude.
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2012 01:09
Re: Uspech Audi A4
To je i MŮJ názor - audi A4 (asi) s NEJvyššími motory - ty "masově" provádané verze jako 2.0 Tdi - to je opravdu "nijaké" auto.. :-|
20. 9. 2012 11:38
Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
...aby mohla být prémiová značka druhá nejprodávanější? Kolik z těch 47.507 audin nebylo koupeno na půjčku?

Když nemáš na luxus, kup si obyčejné, učel to splní stejně. Lidi se prostě nepoučí.
Rozbalit vlákno
14
20. 9. 2012 11:44
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
Tak některé možnosti financování jsou věru zajímavé. Při nulovém navýšení by jen blázen platil hotově, lepší si na auto "půjčit" a zbytek investovat. Ale vzhledem k tomu, že jde většinou o firemní auta, tak je to stejně jedno..
20. 9. 2012 11:49
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
To je takovy chytry klam, ze mas nulove navyseni. Protoze kdybys platil hotove, daji ti slevu i 10 procent, ale při půjčce ti ji nedají. Vždy je to něco za něco.
20. 9. 2012 12:08
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
Tak samozřejmě bych se snažil nejprve vyhádat slevu a až pak řešit financování.. ale ať je to jakkoliv, pořád je to celkem jednoduchá matematika. Pokud mi peníze vydělají víc, než o kolik je půjčka dražší než platba v hotovosti, je lepší si půjčit. A firmy to mají ještě výhodnější kvůli daňovému odpočtu..
Avatar - R32
20. 9. 2012 12:44
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
Tak tak, drvivá väčšina firemných nákupov je na leasing resp. úver no to neznamená, že tie firmy nemajú nato aby to kúpili cash.... Skrátka kvôli účtovníctvu je výhodnejšie auto spácať a mesačne si tým znižovať DPH ako to dať naraz. Nabehne ti nadmerné DPH a už ti klope na dvere daňová kontrola. ;-\
Avatar - Ham.
20. 9. 2012 13:04
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
Spíš platí, že v krizi si lidé v Evropě říkají nejsme tak bohatí abychom si kupovali levná auta. Růst zaznamenává Audi, MB, LandRover, Porsche a za 8 měsíců dohromady roste i BMW.
20. 9. 2012 13:40
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
A slušnou část toho náskoku udělá podle mne A1.
Avatar - Ham.
20. 9. 2012 13:52
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
A1 trochu roste, ale v porovnání s rokem 2011 nijak dramaticky (cca +5 tis.), nárůsty prodejů má A4, Q5 a především A6/A7, která je i nejvíce prodávanou řadou Audi v absolutních počtech, viz výsledky za 1H.
[odkaz]
20. 9. 2012 16:13
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
Na konkrétní čísla jsem přímo nekoukal, ale myslel jsem to tak, že jsou s BMW celkem vyrovnaní a A1 zastupuje třídu, ve které BMW nic nemá.

A4 má sice méně vyrobených kusů, ale má více kusů dodaných zákazníkům. Když započítáš všechny verze, pořád má víc než A6, pokryje pomalu i kombinované prodeje A6+A7. V dodávkách to pak zvládne s přehledem. Ani nepotřebuje čísla A5.

PS: U A1 je zajímavý rozdíl mezi výrobou a dodávkami. Vypadá to, jako kdyby otočili čísla pro Sportback a třídveřovou.
Avatar - Hammunasakra
21. 9. 2012 01:13
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
(super)předražené Polo že pomůže aby se nejprodávanějšími "prémiovými" vozy staly PŘEDOkolky? Nu "Evropa JE v úpadku" a "osud MÁ rád ironii a černý humor" - možná MÁTE pravdu.. ;-)
Avatar - Barrichello
20. 9. 2012 13:43
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
Ona roste i Dacia a další na opačném poli segmentu....astačí so odskočit o kus vedle na ukrajinu a tam rostou nejvíc....tradá... čínani.

BYD,cherry, Lifan, MG, Greatwall a další.... Evropa by se měla mít na pozoru, do té střední už to z ukrajiny věru není daleko >:D
navíc čínani už tam i sou- bulharsko - 12tý neprodávnajší model za letošních 8 měsíců je tam Great Wall Voleex C10 :o))
na ještě 19místě Hover. No vida.
20. 9. 2012 13:52
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
Krize je relativní pojem. Spousta lidí má méně peněz. Ale jelikož peníze nemizí, tak to musí znamenat, že spousta lidí zbohatla. Obecně slovo "krize" v mých očích slouží jen jako slaboduchý argument určený k vydírání nižších sociálních vrstev a zároveň k jejich umravnění. Jako kdysi náboženství, které už ale dnes bohužel tolik neletí.. Kdo ale v nedávné době nepožil pančovaný alkohol, tak musí vidět, že všude kolem je peněz dost. Lidí, kteří si však systémem nenechají kálet na hlavu, bohužel zas tolik není. A proto rostou prodeje Audi, zatímco klesají automobilkám zaměřujícím se na obyčejné lidi.
20. 9. 2012 14:22
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
Zajimavy pohled, castecne pravdivy. Socialni nuzky se rozeviraji a z pohledu predeju aut stoupaji prodeje premie a lowcostu, zatimco mainstream klesa.

Dalsi skutecnosti bude to, ze v dobe "krize" dochazi ke zbozsteni majetkovych hodnot vice nez kdy jindy a s tim souvisi i podvedomi tlak na kupujiciho neco priplatit a mit premiove auto - ne pro sebe, ale pro ostatni. Ne zbytecne filozofove v souvislosti s touto krizi mluvi zejmena o moralni a duchovni krizi...
Avatar - Emel
20. 9. 2012 14:27
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
To, že si kupuju auto na úvěr, přece neznamená, že na něj nemám. Kolik Octavií nebylo koupeno na úvěr? Kolik Dacií?
Avatar - white label
20. 9. 2012 14:36
Re: Nabízí se otázka: Skutečně má evropa takovou produkci...
Jistěže.
Avatar - white label
20. 9. 2012 13:21
OOOO
OOOO po topperoooovsku "ŠLAPE"! >:-[]
Rozbalit vlákno
5
Avatar - white label
20. 9. 2012 14:52
Re: OOOO
Kdo, topper? Nekecej... :-O >:D
Avatar - Emel
20. 9. 2012 14:50
Re: OOOO
Jo, jo... z ceníkového milionu za rozumnou střední prémii se dostaneš na nějakých 800, to už si může spousta lidí dovolit.

Osobně mám tedy větší pochopení pro A5 nebo A6 než A4, ale chápu, že prostě funguje princip "obyčejného" auta jako u Golfu... zákazníci si nežádají žádné supersporty, většina jsou normální lidi a chtějí normální, pohodlné, obyčejné, celoročně použitelné auto.
20. 9. 2012 16:33
Re: OOOO
K tomu odpočet DPH a hned máme Audi za cenu vybavené oktávky..
20. 9. 2012 16:36
Re: OOOO
Až na to, že i u oktávky znají odpočet DPH.
Avatar - Misanick
20. 9. 2012 16:57
Kde je Škoda?
Nikde tam nevidím Škodu, Kiu, Hyundai. Zato Peugeot válí ve velkém a přitom údajně počítá ztráty.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - PeterLuk
20. 9. 2012 17:47
Re: Kde je Škoda?
U nás máš na každom kroku Hjandé/Škodu/KIU, v Taliansku zas Fiat/Peugeot. ;-)
Avatar - Emel
20. 9. 2012 20:36
Re: Kde je Škoda?
Peugeot těží z novinky v nejprodávanějším segmentu....