Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Exkluzivně: seznam novinek Brněnského autosalonu

Se značným předstihem vám přinášíme kompletní seznam novinek, které bude možné spatřit na autosalonu v Brně od druhého do devátého června. Bude se rozhodně na co dívat.
Zpět na článek
16. 5. 2005 15:58
neregistrovaný "Czert"
17. 5. 2005 16:05
neregistrovaný "Esevenoo"
19. 5. 2005 10:55
neregistrovaný "renoar"
16. 5. 2005 16:47
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 16:52
neregistrovaný "forester"
16. 5. 2005 16:59
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 17:06
neregistrovaný "anonym"
16. 5. 2005 17:15
neregistrovaný "mida"
16. 5. 2005 17:26
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 16:08
neregistrovaný "Esevenoo"
16. 5. 2005 17:25
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 19:06
neregistrovaný "Pila"
16. 5. 2005 20:54
16. 5. 2005 17:16
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 17:22
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 17:50
neregistrovaný "paja"
16. 5. 2005 17:57
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 18:01
neregistrovaný "paja"
16. 5. 2005 18:05
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 18:15
neregistrovaný "paja"
17. 5. 2005 13:42
neregistrovaný "Johny"
17. 5. 2005 17:46
neregistrovaný "Lonestarstate"
18. 5. 2005 11:38
neregistrovaný "Johny"
16. 5. 2005 19:19
neregistrovaný "Y-en"
16. 5. 2005 20:34
17. 5. 2005 08:59
neregistrovaný "hmmm"
17. 5. 2005 16:18
neregistrovaný "Explorer"
18. 5. 2005 09:24
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 20:05
neregistrovaný "silky"
17. 5. 2005 07:51
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
17. 5. 2005 09:25
neregistrovaný "vedeni"
17. 5. 2005 13:41
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 17:53
neregistrovaný "Lolek"
16. 5. 2005 17:57
neregistrovaný "paja"
16. 5. 2005 18:02
neregistrovaný "Lolek"
16. 5. 2005 18:41
16. 5. 2005 19:29
neregistrovaný "Pjas"
16. 5. 2005 19:43
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 19:51
neregistrovaný "Pjas"
16. 5. 2005 20:21
16. 5. 2005 18:43
16. 5. 2005 20:31
neregistrovaný "Jozki."
16. 5. 2005 20:50
17. 5. 2005 16:22
neregistrovaný "Explorer"
16. 5. 2005 21:26
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 21:35
17. 5. 2005 16:27
neregistrovaný "Explorer"
16. 5. 2005 21:08
17. 5. 2005 06:47
neregistrovaný "paja"
17. 5. 2005 07:33
neregistrovaný "forester"
17. 5. 2005 11:09
neregistrovaný "ciello"
17. 5. 2005 12:10
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 07:49
neregistrovaný "Lukas"
17. 5. 2005 09:36
neregistrovaný "Lolek"
17. 5. 2005 10:34
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 10:38
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 11:05
neregistrovaný "Lolek"
17. 5. 2005 11:25
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 12:38
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 12:45
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 16:33
neregistrovaný "Explorer"
17. 5. 2005 12:31
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 12:40
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 13:17
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 12:49
neregistrovaný "Lolek"
17. 5. 2005 13:02
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 13:25
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 13:56
neregistrovaný "ciello"
17. 5. 2005 13:57
neregistrovaný "ciello"
17. 5. 2005 16:40
neregistrovaný "Explorer"
18. 5. 2005 09:30
neregistrovaný "hmmm"
19. 5. 2005 01:08
neregistrovaný "MiB"
19. 5. 2005 19:24
neregistrovaný "Explorer"
17. 5. 2005 12:55
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 5. 2005 13:31
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 13:34
neregistrovaný "ciello"
17. 5. 2005 18:17
neregistrovaný "paja"
18. 5. 2005 09:34
neregistrovaný "hmmm"
17. 5. 2005 16:07
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 16:43
neregistrovaný "Explorer"
17. 5. 2005 17:05
neregistrovaný "ciello"
17. 5. 2005 18:49
neregistrovaný "paja"
17. 5. 2005 19:04
neregistrovaný "paja"
18. 5. 2005 09:46
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 09:42
neregistrovaný "hmmm"
17. 5. 2005 19:32
neregistrovaný "Dzosua"
18. 5. 2005 09:48
neregistrovaný "Lolek"
18. 5. 2005 09:59
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 09:56
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 10:11
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 10:33
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 11:03
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 12:10
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 12:28
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 12:37
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 12:42
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 06:42
neregistrovaný "Pavel"
18. 5. 2005 06:44
neregistrovaný "Pavel"
18. 5. 2005 09:48
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 10:03
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 10:22
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 11:01
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 11:28
neregistrovaný "Jozki."
18. 5. 2005 11:35
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 12:08
neregistrovaný "Jozki."
18. 5. 2005 12:12
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 12:25
neregistrovaný "Jozki."
18. 5. 2005 12:31
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 12:42
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 13:08
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 13:48
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 14:04
neregistrovaný "ciello"
18. 5. 2005 14:22
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 15:00
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 15:06
neregistrovaný "Michal 528"
19. 5. 2005 01:20
neregistrovaný "MiB"
18. 5. 2005 14:52
neregistrovaný "Jirka N."
18. 5. 2005 15:14
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 19:57
neregistrovaný "Jirka N."
18. 5. 2005 20:23
18. 5. 2005 21:40
neregistrovaný "Jirka N."
18. 5. 2005 21:46
18. 5. 2005 15:53
neregistrovaný "Lolek"
18. 5. 2005 21:48
19. 5. 2005 07:52
19. 5. 2005 07:56
19. 5. 2005 08:10
neregistrovaný "hmmm"
19. 5. 2005 08:29
19. 5. 2005 09:15
neregistrovaný "hmmm"
19. 5. 2005 09:48
neregistrovaný "GTI"
19. 5. 2005 10:09
neregistrovaný "hmmm"
19. 5. 2005 16:59
19. 5. 2005 23:00
neregistrovaný "hmmm"
neregistrovaný "Czert"
16. 5. 2005 15:58
Citroen
Nevíte prosím někdo, jestli bude i Citroen C6 ???
Rozbalit vlákno
2
neregistrovaný "Esevenoo"
17. 5. 2005 16:05
Re: Citroen
V jednom článku na tomto serveru jsem četl že by tam měl být i Citroen C6, ale nevím. Každopádně se na něj moc těším.
neregistrovaný "renoar"
19. 5. 2005 10:55
Re: Citroen
taky jsem četl, že by tam měl být,snad bude...
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 16:47
I KDYBY NIC
I kdyby nic, tak jen účast VW stojí za výlet. Fox - lištička podšitá, co tu smete jiná batolata. Faceliftované Polo - ikonka malých vozů, co malých, není malých ikon, je jen malá konkurence. Nový Passat, GURU, Apoštol krás, jo, jednou snad tu o něm něco napíšem..., Golf Plus - téma na dlouhé večery, A pak GURU z největších - sám velký Golf GTI - stačí jen vyslovit a třese se hlas... v kapse ti vybruje SIEMENS. SIEMENS GTI. Touareg W12 a Caravelle jako třešnička. Třesnička na VW dortu. Nečekej a jdi. Nečekej a leť. Tam je svět aut. Nebude jim Brno malé? Jo, a pozor, ať vás tam u geteíčka neušlapou...
Rozbalit vlákno
28
neregistrovaný "forester"
16. 5. 2005 16:52
Re: I KDYBY NIC
Brno jim malé nebude vsaď se to ti říká rozený Brňák a Subarista a pokud nevěříš tak se přijeď podívat a pozor u nás narozdíl od severních čech je vzduch který není vidět Baha na to
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 16:59
Re: I KDYBY NIC
My, Forestře, co jsme se naučili redukovat počet nádechů ne 2 za minutu, my to tu zvládnem Brno mám moc rád. Taková málá milá Moravská víska s pěkným tunelem. Rád se Brnem procházím. Česká ulice... Stěhovací nádraží... Jo, hezké.
neregistrovaný "anonym"
16. 5. 2005 17:06
Re: I KDYBY NIC
Tak jestli tohle neni z kategorie cistokrevnych PR masazi, tak uz nic. Pokud ti za to distributori VW neplati, tak nechapu proc to delas. Jo mozna z presvedceni... Ale tim bys ledatak dokazal to, jak ty sam podlehas PR medialni masazi Wolfsburskych.

Prispevk bych uzavrel asi takto: ANO GTI jsi Apostol, ikona, GURU vsech pritroubluch omezenych .d.otu! Mam pocit za se tam rozhodne uslapu az se boudou divat na TEBE ty ikono! A HLAVNE ZUSTAN CELOU DOBU NA STANKU VW ABYS MOHL OBDIVOVAT PODOBNE IKONY JAKO SEBE A NAHODOU NEVIDEL NIC JINEHO!!! PS: Honem utikej koupit alespon ten SIEMENS, a kdyby ho uz nahodou nemeli tak se na svuj telefon alespon podepis. Uz pro ten GURU pocit
neregistrovaný "mida"
16. 5. 2005 17:15
Re: I KDYBY NIC
...no ty si .d.ot anonyme, kerej se hned tak nepotká!!! Zaplať si tam taky stánek a stoupni si tam za ty šraňky a nech se tam fotit ty marketingovej gguurruu
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 17:26
Re: I KDYBY NIC
neregistrovaný "Esevenoo"
17. 5. 2005 16:08
Re: I KDYBY NIC
dobry
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 17:25
Re: I KDYBY NIC
Ještě, že ses nepodepsal. Dobrou náladu rozdávaj za rohem. Postav se do fronty.
neregistrovaný "Pila"
16. 5. 2005 19:06
Re: I KDYBY NIC
Jo sem za, ty GTIho prispevky se fakt nedji cist
16. 5. 2005 20:54
Re: I KDYBY NIC
A co tvé? Vlastně tohle je tvůj první, viď. No, tak to je tedy začátek.
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 17:16
Re: A KDYBY PŘECE
Tak zabloudíš ke stánku Cadillacu...hodíš ležérní pohled na ty koráby. Pochopíš, že krása se dá kovat i jinak. Tak, aby byla elegantní i drzá zároveň. Spatříš jak se dělá prestižní image bez špetky snobismu. Vidíš chromované STS na zádi a víš, že mu stejně budeš až do konce věků říkat Seville. Siemens dáš na hraní tomu dítěti v kočárku vedle a půjdeš si koupit pořádný mobil.
neregistrovaný "GTI"
16. 5. 2005 17:22
Re: A KDYBY PŘECE
Jesně, že zabloudím
neregistrovaný "paja"
16. 5. 2005 17:50
Re: A KDYBY PŘECE
A protoze jsi Evropan, pockas nejaky ten patek az vyrvou sesti a osmivalcova benzinova srdce zpod jeho dlouhe kapoty a zacnou pod ni ladovat JTD od Alfy! Ano rad se zastavim u C6, kompaktni a ladne...CTS-V dalsi fesak...Konecne snad uvidim 300C Touring a novy Grand Cherokee, ale jeste predtim Brera, 159 a moc bych se primlouval za Alpinu...Uz aby to bylo!!!
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 17:57
Re: A KDYBY PŘECE
Žádný diesel. Fuj fuj fuj. A není to věc nějaké zaostalosti. Seville měl v nabídce dieselový motor už před desítkami let!!! Ale nikdo to nekupoval. Protože zákazníci Cadillacu mají vkus. A tak se od toho upustilo.
neregistrovaný "paja"
16. 5. 2005 18:01
Re: A KDYBY PŘECE
Trh, trh, trh...Lexus taky ropu nepouzival a sahl poni od materske Toyoty. GM pekne na vztahu s Fiatem prodelal, takze jedine co mu zbylo je moznost pouzivat jejich propracovane diesely...proc na tom na starem kontinentu trochu nevydelat
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 18:05
Re: A KDYBY PŘECE
Jak dlouho budou vlastně moc ještě využívat diesely od Fiatu? Kdysi jsem zaslechl, že do budoucna plánuje GM spíš vybudovat továrny na vlastní diesel-motory v Koreji...
neregistrovaný "paja"
16. 5. 2005 18:15
Re: A KDYBY PŘECE
Myslim, ze cela nova platforma (Croma) je k tomu uzpusobena a jak je videt se zastavbou motoru neni problem ani do drive vyvijenych modelu (Vectra, 9-3). Vidim to na Caddy BTS, popr. CTS, do STS-ka se hodi minimalne 6-ti valec a ten jeste nevyjel (ackoliv by mel vzniknout pridanim jednoho valce do 2.4JTD20v). Nemyslim, ze by to byla takova tragedie a to osvezeni na silnicich by urcite stalo za to. Navic vsichni pracuji na splneni norem pro USA, takze kdo vi...
neregistrovaný "Johny"
17. 5. 2005 13:42
Re: A KDYBY PŘECE
No je to smutne. Ale, Lonesi jedno ti poviem zaujem o STS v EU sa zacina budovat. A jeho konkurenti BMW 5 a 7 maju najvacsi podiel predaja prave na diesel(530d- 35% a 730d a 740d o nieco menej ale rastie zaujem)takze si myslim ze poriadny 5,7 V8 (ako ten z roku 1978) by sa zisiel(len ten vykon spravit tiez adekvatny dnesku) a potom predaje mozu raketovat. Ja by som vsak okrem Escalade fakt ziaden Cadillac(a priznam sa ze ani BMW alebo Mercedes) s diesel motorom nekupoval. No vies, kolko ludi, tolko chuti...
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 5. 2005 17:46
Re: DIESEL
Jestli jednoho dne ale potkám STS a bude chrochtat (jak říkají příznivci dieselů vrčet nebo broukat), tak se asi rozpláču. Diesel v autě....jasně spotřeba. Ale ten zbytek. Ten zbytek se těžko vysvětluje lidem bez špetky smyslu pro hodnotu. Ale je to něco jako vytlouct ze svý vily dřevěný okna s dělenýma tabulkama a nasekat tam euro-okna v plastovém rámu. Pít víno z PET láhve. Mít na krku pověšený mobilní telefon a v nose piercing.
neregistrovaný "Johny"
18. 5. 2005 11:38
Re: DIESEL
Suhlasim, ale ludi nezmenis. Aj mne sa zdalo extremne blbe uz BMW 7 alebo Mercedes S s dieselom. Ale teraz vsetci to kupuju jak najaty. K tomu si porovnaj 740i s 740d alebo S350 vs. S320 CDI co sa tyka nakladov a zistis ze za 4 roky usetris smiesnych 1500-2000 EUR(beriem cca. 50000-70000km rocne), a ak ratame ze poistky su v neiktorych pripadoch pre diesel vyssie a nehovoriac ze tato suma je pri cene auta cca. 4 mil. Sk(asi 3,5 mil. CZK) vec uplne zanedbatelna. No Europa potrebuje mat svoj styl a nieco svoje pchat do toho. Tak jak boli zdefektovane niektore auta na trend SUV(Europske aj americke),vtedy to chcela amerika, teraz europa chce diesel( a to aj v RR a Bentley ak je mozne) a vsetci skacu jak tych par zakaznikov piska len aby prisli k nim...
neregistrovaný "Y-en"
16. 5. 2005 19:19
Re: DIESEL
Prosimte myzes se trochu vysvetlit? Jak třeba Fox semele Pandu, Yarise nebo nova mala auta z Kolina? Od kdy je Polo ikona malých vozů? Ja podle cisel prodejů bych tam videl Peugeot 207, Punto a dalsi a ze by by Passat byl krasny snad nemyzes myslet vazne??? Golf + mozna ale GTI by se dalo prirovnat k velke skarde presto rychle krabici na koleckach (jesteze ma ty karovane pothy ty sou bombovni - ty me fakt pritahuji )
16. 5. 2005 20:34
Re: DIESEL
Tipnul by si tě na milovníka nějakejch asijskejch pokusů o auto. Co ti mám napsat o tom, když srovnáváš Foxe a Pandu? Malej dvoudveřovej Bivoj versus italská dokonalost se 4 dveřmi, tedy dvě auta, které spolu vůbec nesoupeří. Nebo Yaris. Trapák, že snad větší neexistuje. Viděl jsi normálního člověka v Yarisu. Já ne. Auto pro antoušky. Nebo tě snad tady pod Řípem oslovují ty tragické zoufalé tvary zadku Yarise? Kolín. No vidím, že to z tebe padá jak na pouti. Punto se stydí vyrábět i Fiat a finišujou k tomu zázraku na který se tedy já moc těším. 206 je nepřekonatelná kráska Paříže. Jel si v tom? Víš, co to je gondola? Jak by mohla dnes konkurovat Polu?. Pokud si o mě myslíš, že si nemyslím, že Passat je krásný, tak sis PC koupil teprve včera. A pokud se ti nelíbí GTI a jsi schopen tu psát o autech jako je Yaris, nebo auta z Kolína, a k tomu napíšeš něco o kostkovanejch sedadlech.... no tak... proč já se tu vlastně zdržuji. Jiný svět. Totálně. Esteticky se míjíme. Lepší bude, když mě ani nebudeš číst
neregistrovaný "hmmm"
17. 5. 2005 08:59
Re: DIESEL
kdo posuzuje tu normálnost toho člověka v Yarisu ? Ty ? Ty to být nemůžeš, protože dle tvých výlevů zde, nejsi podle mne normální ty. Píšu, že podle mého názoru, ostatní si také na tebe určitě udělali názor. Už to zabal a běž diskutovat na nějaké stránky fanoušků lidových vozů za nelidové ceny.
neregistrovaný "Explorer"
17. 5. 2005 16:18
Re: DIESEL
A co jako posuzuješ ty? Takovy mám nejradši: Člověk ze sebe vyhodí názor, a hned mu to někdo zkritizuje, přitom ten kritizující by sám nevymyslel něco lepšího. GTI je pro mě stylový člověk s jasně vyhraněným názorem na automobilismus. Takových si já VÁŽÍM. A ne že když někdo přijde a ještě než napíše názor tak zkritizuje celou debatu. To ne. Howgh
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 09:24
Re: DIESEL
to co předvedl nahoře nebyl názor. To byl štěk, přečti si to raději ještě jednou, snad to napodruhé pochopíš. Proto jsem taky napsal můj názor na něho. Yarise určitě nikdy nejel a bojím se, že ani nikoho nezná, kdo by to auto vlastnil. Přesto si dovolil takhle štěknout. Pokud bereš jeho nekritickou lásku ke značce VW a všemu co vyrobí (a to i na jasný propadák Brouka Phaetona - přece nebude GTI hanit VW) jako vyhraněný názor, pak jsi pravděpodobně bez názoru a to je smutné. Já v tom spíše u GTI vidím extrémismus a pozérství. Nikdo nekritizoval celou debatu, jen jeden jeho štěk. Přečti si to pro jistotu ještě jednou, ať to pochopíš. A zkus si udělat svůj názor. Jinak si se zachoval přesně podle tvého příspěvku, vytýkáš mi to, co sám děláš. Hmmm. To je zajímavé.
neregistrovaný "silky"
18. 5. 2005 20:05
Re: DIESEL
Tak to mě uráží!!!
neregistrovaný "ultraprovocationhadrcore tuning"
17. 5. 2005 07:51
Re: DIESEL
neregistrovaný "vedeni"
17. 5. 2005 09:25
Re: DIESEL
Vibruje se pise mekke "i", ty apostole.
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 13:41
Re: DIESEL
Jsem potěšen, že mě poctivě čteš. Díky za opravu, v tomhle bys měl být velkorysý. Upíše se každý... i ty. Tedy pokud budeš schopen tady nějaké jiné myšlénky formulovat.
neregistrovaný "Lolek"
16. 5. 2005 17:53
bez titulku
GTI je pacient!!!
Rozbalit vlákno
11
neregistrovaný "paja"
16. 5. 2005 17:57
Re: bez titulku
Kazdy mame sveho favorita a jestli nesouhlasis (nebudes prvni ) tak to napis kulturne a ne pacient, radku na vyjadreni je tu dost. Oponentura je zabavna, jestli ovsem neminis pouzivat pouze podobne vyrazy. GTI ma slusnou slovni zasobu a pouziva jazyka spisovneho, zkus to taky!
neregistrovaný "Lolek"
16. 5. 2005 18:02
Re: bez titulku
Teď už na to nemám čas neb odcházím z práce, ale jak GTI popisoval stánek VW v Brně tak mi přišlo, že tenhle chlapec vážně onemocněl velmi rozšířenou chorobou nazývající se VW mania... Hned ztrácíš soudnost a zrak...
16. 5. 2005 18:41
Re: bez titulku
Je fajn, že se vyjadřuješ slušně. Také mi lichotí, když mě pasuješ na chlapce. Kdybys viděl, jakj jsem bejk, tak bys hodně přitvrdil Něco ti napíši - getei je svět tvých bezesných nocí, když zbitý a němý hledáš odpověď na to co guru zvládne svou přirozenou mocí...
neregistrovaný "Pjas"
16. 5. 2005 19:29
Re: Lolek na to kapnul;-) Lolek je guru
A lecba teto zhoubne choroby neexistuje: Pacien se citi dobre jenom kdyz se snazi tu nemoc rozsirovat dal, s tim ze vykrikuje ody na VW. Choroba je take degerativni: Mozek pacienta je modifikovan tak, aby jakykekoliv auto ktere VW vypusti bylo automaticky nejlepsi, nejkraznejsi, nejspolehlivejsi a proste dokonale Taky sis vsiml kolik lidi tim trpi?
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 19:43
Re: Lolek na to kapnul;-) Lolek je guru
U lidi je to v normalu. Skoro kazdy ma nejakou oblibenou znacku. Horsi je to u motoristickych casopisu, ktere skoro bez vyjimky ridi lide s touto nemoci.
neregistrovaný "Pjas"
16. 5. 2005 19:51
Re: obliba/nemoc
Jo svata pravda! Je jasne ze ma kazdy oblibenou znacku, ale ruku na srdce: nemyslis ze to GTI trochu prehani?

PS: I novinar je clovek, ale je taku novinar a jestli chce byt dobry novinar nesmi dat najevo komu strani a komu ne. Neplati to jenom u aut ale u vseho... Tak se potom odlisuji ti dobri novinari od spatnych...
16. 5. 2005 20:21
Re: obliba/nemoc
A čím pak to prosím tě přeháním? To mi tedy vysvětli. Ruku na srdce, že ty zrovna VW v oblibě nemáš? Napiš mi, jaká auta miluješ. Já ti sem hodím pár oslavnejch ód a vsadím se s Lonesem o Mustanga, že nenapíšeš ani popel o tom, že to přeháním...
neregistrovaný "Jozki."
16. 5. 2005 20:31
Re: obliba/nemoc
Nic proti Lolek ale radsej si precitam trojstranovu oslavnu odu (pri ktorej sa pobavim) ako kratke skonstatovanie ako je to tvoje. Stlacit tych 17 klaves ako si to urobil ty - to naucim orangutana za par hodin. Ale skus napisat jednu odu na Passata. To uz orangutan nezvladne. Takze chod sa radsej hrat s Bolkom a nechaj chlapov bavit sa o autach.
neregistrovaný "Explorer"
17. 5. 2005 16:22
Re: obliba/nemoc
16. 5. 2005 20:49
SHRNUJI SHRNUJI SHRNUJI
Tisíc zpráv a opět se ukazuje, že o těch nejlepších se píše nejvíc. Jo,jo, VW, ještě ani nemaj v Brně umytou podlahu a tady už to vře. jistě, musí. Protože ten nářez, ten se vedle v expozicích těžce tráví. Nebo, že by VW zabralo halu pro sebe? Jenže to by pak bylo jinde vymeteno. Tak holt musíme zatnout zuby a strávit úspěch VW. Ne úspěch. Fenomenální úspěch. Opakuju - Novej Fox. Skoronové Polo, Novej plusík, Dotaženej Golf v podobě GTI. Novej Passat.... Madona mia... to je teda tah na branku. Vy ostatní, nechte na tom plachtu. Nemáte šanci. Bravo VW Pochybovačům doporučuji shlédnout expozici se Sonatou a Matrixem, Riem,... no a když už budete totálně down, vraťte se k VW. Jinak má podle mě cenu se mrknout na Alfu, Corvettu, a na ameriky, které jestli tu skousneme, tak nás převálcujou. Jo, a zapomněl jsem Kalos. Ten také doporučuji shlédnout. ...Tedy všechny...jo... všechny cesty vedou jenom k VW. Tedy pro ty, kteří nebloudí...
Rozbalit vlákno
3
neregistrovaný "Lonestarstate"
16. 5. 2005 21:26
Re: Sonata
Sonatu uz jsem zahlídnul naživo. (u Prašný brány) A můžu zopovědně prohlásit, že je to auto, které se totálně strefilo ve všem do současné evropské módy. Být na ní logo nějaké renomované evropské značky, budou se tu linout dvacetistránkové oslavné ódy.
16. 5. 2005 21:35
Re: Sonata
Jo, ale ne ode mně Také jsem ji viděl. Prašná brána je hezčí.
neregistrovaný "Explorer"
17. 5. 2005 16:27
Re: Sonata
Jo jo ameriky válí ale mimochodem strejda Ford se s amerikama mohl vytáhnout. Třeba kdyby představil svou kompletní řadu SUV a trucků, určitě by sklidil ovace, i když s motory, do kterých by se vlezlo několik asijských aut, by neměli největší prodejnost , ale i tak, kolik lidí si přímo na stánku koupí Cayenne (byť i s Panoramatic Roof System)?
16. 5. 2005 21:08
VWBRNO
Velice neskromně, jinak to ani nejde musím dokončit tu Brněnskou VW nakládačku - Studie Allroad Quattro, RS4, faceliftovaná A8 a A3, Nový Leon, Škoda - Speciální modely Edice 100m, studie Yeti. Sám jsem překvapen. Tohle snad bude VWBRNO. No, čekal jste tohle někdo? To je tisíc parních válců. Totálka. Kapačky dávaj přednostně konkurenci v nemocnici za rohem. Vyrábí hergot mimo VW ještě nekdo vůbec auta?
Rozbalit vlákno
4
neregistrovaný "paja"
17. 5. 2005 06:47
Re: VWBRNO
VW vyrabi ty auta co okolo nich projizdi v reklamne P407? To je zbytek svetove produkce, to je tvarova kultura VW, to je to co nekupovat...
neregistrovaný "forester"
17. 5. 2005 07:33
Re: VWBRNO
Víš GTI jsi docela zajímavej ale ta VW manie už by mohla přestat, vím že je too pro tebe těžké ale forester s 2,5 XT turbo (překlad pro tebe oškliví "SUV-ko" s mooooc velkým motorem a pohonem všech kol bez haldexu)Zrychluje na 100 o vteřinu rychlejc než GTI za kolik asi bude STI, jinak doufám že tě uvidím v naší vesničce, budeš ten co slintá u VW???
neregistrovaný "ciello"
17. 5. 2005 11:09
Re: VWBRNO
nechci tě znepokojovat, ale opět ten nejlepší pavilon je G2... tak jako v minulosti, ale VW tam není... Fiat nebude.. hmmm.. škoda, stejně jako Saab..!! A jestli se někdo půjde podívat na VW tak asi jen proto, aby viděl a ujistil se že je tohle doopravdy možný.. že je možný udělat auta bez jakýhokoliv stylu a šmrncu, bez nápadu.. aby viděl na vlastní oči, že rozdíl mezi A3-A6 není na první pohled znatelný.. jen délka a cena.. (a to se mi A3 docela líbila..), aby se taky ujistili, že produkce Seatu je vážně práce zhulených designerů a o Škodě... hmm... yeti (Roomster) by mohl být magnetem... a co se samotného VW týká, tak se vsadím, že polovina lidí nepozná rozdíl mezi Golfem a Plusem.. jen se budou dokola ptát, proč ten Golf (+) má tak odporně vysoký dveře.. a proč ta nová věc co vypadá jako velryba má tak malý kola.. No a ve finále dostanou kupu prospektů aby si mohli číst práci PR oddělení, který asi v celým koncernu pracuje nadprůměrně, a dostanou jich tolik, aby se jim do těch igelitek už nic jinýho nevešlo.. a pro jistotu jim do ruky ještě vlepí balonek a další hovadiny, aby se už nevešli do jiné expozice kde by nedej bůh mohli vidět i jiný auta... A věř tomu, že foťáky budou naplno fungovat u stánku Alfy.. tak jak je tomu už pravidlem... Co je ovšem pravdou, tak se na výstaviště sjedou i okolní přilehlé oblasti s počtem obyvatel pod 10.000, kde vrchol dokonalosti jsou pruhované tepláky s vytahanýma kolenama made in China (celebrate humanity..!) na noze rozevaný špinavý a starý tenisky a na krku samozřejmě něco kýčového a v ruce to bude žmoulat klíče již zmiňované nudné lidové značky stáří 10+...!!!
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 12:10
Re: VWBRNO
neregistrovaný "Lukas"
17. 5. 2005 07:49
Nic moc
Brno je letos docela zklamáním. Žádná světová premiéra. Všechny představované novinky jsem už viděl na AMI v Lipsku, což je téměř stejně daleko. Navíc bez Fiatu to bude asi dost ubohé, taková důležitá značka přece bude citelně chybět. Jediné, co vypadá hodně zajímavě, jsou nové akční modely od Škody k jejímu jubileu.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Lolek"
17. 5. 2005 09:36
Tak trošku té pravdy o VW specielně pro GTI
Aneb proč vzít stánek VW Brně radši obloukem
1.Novej Fox se už pár let prodává v Mexiku a tady ho s velkou slávou vytáhnou jako konkurenci proti vozítkům z Kolína
2. Skoronové Polo - facelift ala Audi s protaženou maskou je jaksi jako pěst na oko...
3. Novej plusík - tak toto je jediné trošku tvarově zajímavé auto, ale opět je vidět jak jsou u VW předposraní z toho, aby někoho tím trošku odvážnějším řešením designu neurazili
4. Dotaženej Golf v podobě GTI - automobilová konfekce bez výraznějšího nápadu
5. Novej Passat - tak ošklivý zadek auta už se opravdu nikomu dlouho nepovedl (platí i o verzi kombi), předek opět ala Audi

Tak mi prosím tebe GTI napiš jediný rozumný!!! důvod proč bych měl VW stánek vůbec hledat! Objektivitou nešetři!
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 10:34
Re: Tak trošku té pravdy o VW specielně pro GTI
1. To ze Fox sa predava v Mexiku a v Brazilii predsa neznamena ze sa nemoze dovazat aj do Europy. Ked tu vznikol dopyt pre tento segment tak preco ich nedovazat. A je samozrejme ze sa to auto predstavi ako novinka kedze v Europe to JE novinka. 2. Polo facelift preco nazyvat ala Audi ? Keby VW predstavilo nove predne masky skor ako Audi potom by si pisal ze Audi je ala VW ? Asi nie. A rozhodne to nie je pest na oko. Pred par dnami som si ho obzeral obchadzal som ho 15 minut a ta predna maska a svetla a vobec cela kasna mu sedi. 3. Odvazny dizajn a VW nejako nikdy neslo dokopy takze neviem naco to vytahovat. Len pre info 98 % dielov na kasni je novych v porovnani s Golfom. 4. Golf GTI bol vzdy nenapadny. Ty by si chcel aby to auto vyzeralo ako slovensky alebo cesky tuzing ? Ja urcite nie. To ze je to nieco viac ako obycajne auto zisti ten kto do toho vidi. Vsetko co z GTI robi GTI je v strojovni. 5. To ze zadok je skaredy je zase len subjektivne. A kombi. Videl si ho uz v skutocnosti alebo len fotky ? Ja som kombika videl v skutocnosti a rozhodne nie je skarede. Ale no niekto si auto vybera podla krasy niekto ma ine priority. Sorry GTI ze som ta predbehol.
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 10:38
Re: Tak trošku té pravdy o VW specielně pro GTI
Este pri bode 5. som zabudol dodat ze na jednej strane vyzadujes citujem "odvaznejsie riesenie designu" - bod c.3 a ked ho VW urobi na Passate-zadok tak ti to zase vadi - bod.c.5. Tak co vlastne chces ?
neregistrovaný "Lolek"
17. 5. 2005 11:05
Re: Tak trošku té pravdy o VW specielně pro GTI
K bodu č.4: Mám na mysli design samotnýho Golfu - který je jak jistě uznáš nudný, naopak u sportovních verzí preferuju sřídmost - pěkný velký kola, jiný zrcátka, snížený podvozek atd... Nemusí to být obalený plastovým kitem a mít všude průduchy jak z "tunerský" dílny.
Ad Pašík: odvážný design nerovná se vždy revoluční nebo povedený, ale v tomto případě minimálně kontroverzní... Třeba jako zadek posledně vyráběnýho Scorpia, který bylo taky odvážný, ale pro někoho až moc. A ještě se trefím do předních světel, který vycházej z nápadu, který byl již dávno použit u Subaru Legacy...
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 11:25
Re: Tak trošku té pravdy o VW specielně pro GTI
Prave som docital test na Fiestu ST. Je to tiez sportove auto ale na prvy pohlad ho od obycajnej Fiesty malokto rozozna. To iste bude aj s Focusom ST. Takze to ze GTI je nenapadne je normalne. A mimochodom GTI ma oproti Golfu znizeny podvozok ma aj vacsie kolesa 225/45 R17 v serii pricom si mozes doobjednat aj 18. Dizajn Golfu V som ocakaval ze bude trosku odvaznejsi to je pravda. Teraz ked vidim Polo Passat tak stale uvazujem aky bude o par rokov facelift na Golfa. Aku masku a svetla tam daju lebo tieto predne masky sa mi celkom pozdavaju na rozdiel od Audiny tam mi to pripomina spadnutu sanku. Passat zadok mne osobne nevadi. Chvalabohu ze nie je taky ako si spomenul s tym Scorpiom to bol fakt otras. A predne svetla ked zoberieme do uvahy ze nove auto sa pripravuje niekolko rokov (3-4) tak sa neda povedat ze predne svetla su okopirovane z Legacy. Su podobne to je pravda ale v case ked sa navrhoval Passat ich skopirovat nemohli lebo o tom ako bude vyzerat Legacy vedelo len par ludi z vedenia Subaru dizajnery a pod. Netreba hadam hovorit o tom ako sa automobilky chrania pred unikom informacii.
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 12:38
Re: Tak trošku té pravdy o VW specielně pro GTI
Golfa podle mě vždycky ponechaj trochu jiného. Je to klenot, a ten oni vždycky trochu odliší. GTI je ikona, nemá k sobě konkurenta. Opel přijede a zase jen odjede. Posledí povedené od Opelu byla Calibra. Dál je ticho. Passat je dotaženej, chce to chvilku času a skousnou ho i zarytí odpůrci. Polo je překrásné.
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 12:45
Re: Tak trošku té pravdy o VW specielně pro GTI
Kedze mne sa predna maska po novom velmi paci bral by som aj ten Golf ale nechajme sa prekvapit. To Polo mas pravdu - prekrasne. Zarytym odporcom VW PR odporucam pozriet si predne svetlo zblizka - pozrite sa dovnutra. GTI - jedno auto je predsa len lepsie. R32. Opel mas pravdu Calibra bola nadherna Astra Coupe uz nebolo ono aj ked snaha tam bola.
neregistrovaný "Explorer"
17. 5. 2005 16:33
Re: Tak trošku té pravdy o VW specielně pro GTI
No podlem mě je to záležitostí osobního názoru každého člověka, hlavně body 2, 3, 4, 5. S bodem 1 docela souhlasím ...
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 12:31
VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Fox - smete malá auta. Polo - nedostižně krásné (jen Fiesta dobíhá), Golf - etalon třídy 30let. Pasat - guru třídy. Co mám psát? Podívejte se na počty prodejů. Tam je těžiště. Tam je odpověď.
Rozbalit vlákno
17
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 12:40
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Mas info ci sa bude Fox vobec do Ciech dovazat ? Na Slovensku zatial v ponuke nie je este sa rozhoduje ci dovazat alebo nie. Lupo sa napriklad na Slovensko nedovazalo. Ako to bude s Ceskom ?
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 13:17
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Nevím. Čekal bych spíše, že se dovážet bude.
neregistrovaný "Lolek"
17. 5. 2005 12:49
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Říkal jsem rozumný argument!!! To mi chceš touto zvrácenou logikou naznačit, že Pašík je lepší třeba než Honda Accord, BMW 3, Audi A4 nebo Subaru Legacy, jen proto, že má vyšší prodejní čísla? Prodejní čísla spíš vypovídají o tom, že spotřebitel se chová jako tupý stádo a kupuje to co je "in" viz. VW mania a samostaně se neumí rozhodnout!!! Podívej se kdo třeba jezdí v Legacy v Accordech atd. to jsou lidi co mají svůj názor!
neregistrovaný "Jozki."
17. 5. 2005 13:02
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Z tej konkurencie co si napisal bude Passat najpredavanejsi. Legacy je z tej skupiny jednoznacne najlepsie. Kvalita spolahlivost motor podvozok stvorkolka. Na to sa nechyta ani BMW 3. BMW 3 je asi najluxusnejsie ma malu nevyhodu v cene. Accord celkom ujde ale myslim ze Passat je lepsi - motor podvozok priestor vybava. A4 je vo vnutry mensia ako Passat aj ked sa celkom dobre predava. A ma quattro s Torsenom. Moj nazor na najlepsich Legacy BMW 3 Passat velmi tesne za nimi A4 a Accord.
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 13:25
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Z čeho Lolku dovozuješ, že kdo koupí Golfa nebo Passata se chová jak tupé stádo? Auto není o tom, že má křídlo A k tomu porovnání - přece nemůžeš porovnávat Passata s BMW3. Z čeho jsi spadnul? Passat vztahuj jen ke konkurenci - 407, C5, Laguna, Vectra, Mondeo. Jěště tak Mazda 6, Avensis a Accord. Nemíchej sem jablka. Přičemž Mazda 6 a Avensis je tu jen pro pobavení, to snad chápeš. Accord má esprit. Takže proto je Passat ve své třídě etalonem. To netvrdím jen já, to je obecná skutečnost - přečti si tu test, možná ti postačí jen nadpis - boj o etalon.
neregistrovaný "ciello"
17. 5. 2005 13:56
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
..jo jo... ono to je nadmíru pravdivé....!!! Byť se to nechce zdát, ale je to tak...
neregistrovaný "ciello"
17. 5. 2005 13:57
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
..teda ten význam ETALON.. je pravdivej.. sem myslel.. jako.. Jsem zvědav co mi napíšeš.. až to rozdejcháš...
neregistrovaný "Explorer"
17. 5. 2005 16:40
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
No, já myslím že když si někdo kupuje auto v této cenové kategorii tak se neřídí "fenoménem", ale osobním názorem, testovacími jízdami atd ...
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 09:30
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
no tak to si myslíš špatně, jasně daná hierarchie ve společnosti a nařízení z Německa pro pobočku v Čechách udělá své. Škoda, že nejsou statistiky, kolik z celkového počtu prodaného modelu bylo tímto ovlivněno. U passata by to bylo velmi vysoké číslo, myslím že ze zahraničních vozů nejvyšší.
neregistrovaný "MiB"
19. 5. 2005 01:08
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
... nejvetsim kupcem Passatu jsou vozidla do firemnich fleetu . Zadne osobni testovani a nazory. Pouze managerske skatulky. S tou Mazdou 6 si dela GTI srandu , ne ?
neregistrovaný "Explorer"
19. 5. 2005 19:24
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
No já doufám že jo.
A jinak je docela možné že firemní fleety jsou velkým odbytištěm, ale myslím že víc než 50% to nebude, pokud se dá poznad firemní auto podle nějaké nálepky (já vím že asi ne, ale přece jenom), tak je to (podle mě) s Passatem tak 1:1 (firemní - civilní).
neregistrovaný "Lonestarstate"
17. 5. 2005 12:55
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Fox a Polo nic nesmetou. Golf a Passat sice smetou. Ale jen pro své jméno. Někdy stačí jméno, aby si to většina lidí koupila. Ale jak koukám po pražských silnicích, vídám mnohem víc nových Astřiček než Golfů. To vypadá, že tu bude mít někdo problémy.
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 13:31
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Jo, jméno dělá své - Bond. James Bond Ty Astry? No, jsou vidět, přotože přitahují oko. Golfík projede a nevnímáš. Taková ta vyšší klasa, rozumíš. Prodeje jsou jasné.
neregistrovaný "ciello"
17. 5. 2005 13:34
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
..jen počkej...!!!!!!!!!!!!!!!!
neregistrovaný "paja"
17. 5. 2005 18:17
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
1) Nedostizne krasny je uz vice nez 8 let Peugeot 206, Polo se svymi svetlomety ala M-B E nikdy nedosahlo mety, kterou si VW vytklo, facelift ho polepsil, nicmene nedostizne krasne je opravdu hodne silny vyraz. Ano Golfu se vsichni snazi priblizit, ctvrta generace byl podle me krok vedle a urcite nemela na prvni Focus, nyni to vidim jako vyrovnany souboj, nicmene je tu jeste par jedincu, kteri chteji byt jednoduse jini (francouzska produkce se lisi, jak je to jen mozne a vychazi to). Navic nezapominejme na konkurenci ve vlastnim dome, ktera musi byt sizena na kvalite materialu, aby vsem bylo jasne, kdo je doma panem. Na tema design Passatu se odviji diskuze od te doby co byly zverejneny prvni snimky. Za sebe opakuji pouze velka kola dokazou trochu zmirnit spatny dojem z predlouheho zadniho previsu a obrovske masy plechu nad vyrezem blatniku. Zadni cast je plocha jako u Alfy 146 a predni smerova svetla jsou z hlediska bezpecnosti prilis nizko a navic vypadaji pritrouble a celou predni cast neharmonicky rozdeluji. O inspiraci ladneho zakriveni zadnich dveri neni potreba mluvit vubec. Co se tyce svetel, to je jedna z veci, ktera byse zrovna za 2 roky, co vsichni znaji Legacy prizpusobit dala, nehlede k obrovske fluktuaci lidi v automobilove branzi, ketra spolehlive zajisti prenos utajovanych dat. Pocty prodeju Passatu je potreba posuzovat dle toho jestli nahodou neprobiha vyprodej skladovych vozu predchozi generace (prave ted, ze?), zeme ve ktere prodeje sledujes (nejvic firem pusobicich u nas bude z nemecky mluvicich zemi), cerstvost modelu a tim padem i zavadeci ceny a dalsi faktory... Golf Plus bude stejne vdecne tema na design jako Passat, nebot opet prichazi s beztvarosti a beznapaditosti (Passat je oproti nemu opravdu svezi chlapik, ale nedotazeny a preplacany). VW Fox muze mit pouze funkci jakehosi opravdu levneho vozitka, takze pokud jeho cena preroste 220.000,-Kc ztraci smysl, alespon u nas. Jinak totiz nevidim duvod, proc by jej automobilka jako ne prilis novy model homologovala v zemich EU. Neni ani krasny, ani zajimavy, ani technicky vytribeny...z toho vyplyva, ze muze byt pouze levny (nebo neuspesny).
17. 5. 2005 22:18
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
Člověče, pajo, já teprv teď tady objevil tuhle tvou esej A vlastně s tebou souhlasím. Včetně 206. Pouze dovětky bych formulovat u VW jinak - pozitivně. Přece nelze napsat, že Passat je beztvarý. To odporuje předchozím větám v nichž ho podrobuješ kritice, ovšem, a to cením, věcné. A pro mě z toho plyne jednoznačně - až na drobnosti (přední blinkr) - GURU. Golf je jasnej. Uznávám (ještě navíc, co jsem ho prubnul) vyrovnanost boje mezi G a Focusem. Ovšem design, dotaženost a vizuální projev je u mě jednoznačně na straně Golf. Plus bude velká štika - přesně jak to psali tady vedle v testu - naživo úplně jiné než foto. Já ho omrkl a byl jsem uchvácenej. A Cmax se propadl do dějin. S Foxem souhlas... Kdo by tu kupoval Rollse tohohle segmentu...
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 09:34
Re: VW OPĚT NEJLEPŠÍ
k těm prodejním číslům ještě přidám toto: jasně daná hierarchie ve společnosti a nařízení z Německa pro pobočku v Čechách udělá své. Škoda, že nejsou statistiky, kolik z celkového počtu prodaného modelu bylo tímto ovlivněno. U passata by to bylo velmi vysoké číslo, myslím že ze zahraničních vozů nejvyšší.
neregistrovaný "GTI"
17. 5. 2005 16:07
PASSAT PASSAT PASSAT
GURU boduje v prodejích - dvakrát tolik co druhej... To víme, že je to GURU, ovšem že je Mazda na druhém místě, to považuji za velkou prohru tady. Protože nemusím být zrovna příznivcem Etalonu, ovšem dát před 407ičkou nebo Mondeem tady přednost Mazdě 6? Evropská produkce, včetně tedy Accordu je důstojnou konkurencí nedostižného GURU. To uznávám a koneckonců ctím. Klasa 407 je evidentní. Jak je tohle možné? Má na to někdo odpověď? Co vás přitahuje na Mazdě6? Přece mi nechcete tvrdit, že se půjdete v Brně podívat na Mazdu6. Ale GURU, ten bude obleženej od rána do noci...
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "Explorer"
17. 5. 2005 16:43
Re: PASSAT PASSAT PASSAT
No, já myslím že i mazda 6 má (pro mě svoje kouzlo). Osobně je mi Mazda 6 docela sympatická (motor, sportovní výraz + design, slušnej interier atd.). Ale opět záleží na vkusu. Ale na mazdu 6 se dívat nepudu, denně jich v Brně vidím 50 ...
neregistrovaný "ciello"
17. 5. 2005 17:05
Re: PASSAT PASSAT PASSAT
..škoda, že tu není smajlík co kroutí hlavou... by si ji nad těma tvejma výrokama ukroutil... vždyť se podívej na Mazdu 6 a je jedno jestli kombi nebo sedan... ta vedle Passata vypadá velice kompaktně, dotaženě a dynamicky... Auto jak má být... A hlavně se na ni nikdo dívat nemusí, protože ji znají.. tzn. není to novinka... ale měl jsi vidět ten cvrkot kolem toho auta když bylo nový... stejně tak i Mazda 3...!!! Opravdu vedle mazdy je Passat pěknej hnus... (o starym ani nemluvím..!)..!! Mazda6 i když stojí je dynamická a působí že jede... kdežto ten Passat působí divně i když jen stojí... natož když jede... Opravdu..!! Nebo mi chceš tvrdit, že Passat je skvost poslední doby co se automobilové krásy týká...??? Jako celek nemá nic z kompaktnosti a dynamiky jeho konkurentů... a nemá to co dělat s prodejama... .. Ale taky vím btw. kam se v Brně rozhodně podívat nepůjdu... na VW... ty auta mě vůbec nezajímají...
17. 5. 2005 18:01
Re: PASSAT PASSAT PASSAT
Co mi to píšeš Vždyt Mazda 6 je jen auto. Bez jiskry, žádný lom, co by tě vzal, předek zoufalej, o zadních světlech raději napíši... O passatu jsem tu snad už dost napsal - tak jen pro pořádek - naživo absolutně dotaženej, jistej, NOVEJ, první po BMW5, co vstoupil do řeky diskutabilních zlomů, do nového směru v designu... Mazda 3 je nevyvážená. Zadní pohled s vytaženejma světlama je zoufalej. Z profilu bez elegance... Mazda je jen auto, je jednoduchá, nemá hloubku.
neregistrovaný "paja"
17. 5. 2005 18:49
Re: PASSAT PASSAT PASSAT
Mazda je zoom-zoom, ne auto. Vypada jako kdyby ji tvorili ve spolupraci s italskymi designery. Ona byla prvnim impulsem japonskeho navratu k tem spravnym proporcim a tvarum. Po nevzhledne 626-ce posledni generace, jejiz design byl stvoren udajne pro Evropu a ktera byla stejne zajimava jako architektonicky styl supermarketu u nas, prisla s vyvazenymi liniemi s nadechem asie a trochou inspirace od Alfy 156. Dodnes je to velmi pohledny vuz na ktery nemuseli japonci sanhout pomoci vyraznych retusi pripadneho faceliftu, ktery si stale drzi prijemne sportovni flair podtrzeny uzkymi svetlomety s cirou optikou, vypletem masky a otvorem v narazniku pripominajicim usmev. Zadni svetla jsou se svou blystivosti opravdu na hranici vkusu, ale tvaru nelze vytknout nic. Tovarni opticky kit, ktery se objevil hned od pocatku "sestku" dokaze udelat jeste zajimavejsi. Navic vsechny pri svem startu okouzlila natolik, ze se malem stala vozem roku v Evrope. Nevidim jediny duvod proc ji zatracovat, spis naopak. Mazda 3 byl z meho pohledu taky trochu krokem zpet, za sve vzala harmonie a nahradila ji snaha byt zajimavejsi coz se opravdu specialne pri pohledu ze zadu nepovedlo. Sedan vypada lepe a s tovarnim kitem opet primo fesacky, ovsem ta mysi dira misto zadniho vika zcela devalvuje schopnost nalozit neco jen trochu objemnejsiho, nicmene jako sluzebni vuz, proc ne. Vubec z designu Mazdy by si prave VW mohl vzit obcas priklad, postavte vedle sebe Mazdu5 a Touran...Mazda je jen auto s nadechem asijske kultury, s jednoduchym, ale skvele fungujicim designem (rada 5, 6, sedan 3), ktera dokazuje hloubku mysleni tvurcu a dotazenost.
17. 5. 2005 18:59
Re: PASSAT PASSAT PASSAT
Moc pěkně napsané. Žel o tom nepravém autě. Styl Mazda promítnutý do 6 není styl. Postrádá vznešenost. A tu mít nemusí, pokud tedy by měla dravost, a tu nemá už vůbec. Ano, předek se usmívá... až příliš japonsky. Styl je Alfa. V Alfě je to o čem píšeš. Alfa ti fakt (je-li bez toho šíleného křídla) zvýší tep. 3 je zoufale všední. 6 je auto, které přijde a nezanechá stopu.
neregistrovaný "paja"
17. 5. 2005 19:04
Re: PASSAT PASSAT PASSAT
Jako auto roku v CR urcite zanechala, navic je to jeden z nejkrasnejsich vozu ve tride, je to klasika se sportovnim nadechem, na nic si nehraje, je sva...Na inspiraci Alfou nevidim nic spatneho, navic Mazda neni jedina a po da Silvovi by rada sahla znovu nejedna automobilka. Ano Mazda se mi libi
17. 5. 2005 19:26
Re: PASSAT PASSAT PASSAT
Mazda 6 nemá to co má mít. To jest tu nepopsatelnou tajemnost, vznešenost, klasu. Mě tedy se nelíbí vůbec.
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 09:46
Re: PASSAT PASSAT PASSAT
tu ale nemá ani passat
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 09:42
Re: PASSAT PASSAT PASSAT
ty tady začneš psát o lomech, co by tě vzaly ? Kde ho vidíš u golfu a kde u pola a kde u foxe ? A jeden pokus (k tomu ještě okopírovaný od BMW) na passatu takto nehorázně vyzdvihuješ ? Opět si protiřečíš, chválíš pořád jen VW a vsadím se, že pokud by vytvořili ho.no na 4 kolech takto pro tebe bude guru krásy. BMW bylo první inovátorské. Passat jen nedokonalý pokus o kopii a snaha svézt se na této vlně.
17. 5. 2005 19:30
NEBO POLO NEBO POLO
Vem si POLO. Co je kolem. Nic - 206, překrásná 206 pomalu odchází, Corsa, ta zapoměla už sama na sebe, Fiesta jakž takž, Clio to táhne asi už s dvacátými světly, Citroen, co je tam C2?, ne asi C3, no, na to musí být odvaha, příliš stylotvorné, tady je důležité, jestli se najde vrstva která ji uchopí a vrhne do designguruikon, potenci má, Punto, to je konečná, takže nic, jen POLO. JEN POLO.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Dzosua"
17. 5. 2005 19:32
GTI ty fakt neviš
PRO GTI... to co jsem si tu dnes přečetl, to už bylo opravdu hodně. Jak si vůbec můžes dovolit říct, že Yarise nemá nikdo normální. Já ti garantuji, že se po světě prohání spousta normálních lidí za volantem litroveho Yarisu a sou uplne spokojeny, protoze ví že člověk jako ty by ani v Phaetonu V12 nebyl "rychlejší". Jsi omezeny z jedne strany V a z druhe W. vis co dej si pouka sedni si do E30, nastartuj stary V6, vyraz po sluncem prohrate silnici plne zatacek, lechtej toho starecka a poslouchej jak krasne vrni... zapomenes na modre budiky!
Rozbalit vlákno
11
17. 5. 2005 20:01
Re: GTI ty fakt neviš
Hezky píšeš. Já tvrdím, že Yaris (ber ho zástupně, nejde o Yaris) jsou všechno koupě negatívní. Ten Yaris zastupuje celou tu smečku - Od Picanta přes Atose, přes Getze atd, atd. Já jsem se nesetkal s člověkem, který by řekl - vybral jsem si Atose, protože je to auto přesně takové, co chci a to si koupím. Ne, vždycky v tomto segmentu je to o tom, že se zjistí cena, pak se zjistí ten úplný základ, k tomu se dohodí radio a jde se na nákup. A úplně, úplně jiní lidé si kupují jen (paradox, co) o trochu dražší Alfu 147. Ti neříkají jako první - co stojí. Ti jí uvidí a řeknou si, tak tohle auto, to si koupím, pak jdou do prodejny, vyberou auto a nakonec se dozví, co stojí. A tak to přesně je. Nebo ty znáš jiný model? Viď, že neznáš. A tohle mám na mysli, když píšu o "nenormálních lidech" Prostě podle mě je normální si vybrat boty, vyzkoušet si je a pak jít k pokladně a tam se dozvědět co stojí, ale že bych šel k Baťovi a první otázku na prodavačku bych vypálil o ceně, to je pro mě nenormální. Nebo - chci-li CD od své skupiny, přece nezjišťuji co stojí. Robert Plant má novou desku, tak jsem si jí dnes koupil a cenu mi řekli u kasy. Chápeš?
neregistrovaný "Lolek"
18. 5. 2005 09:48
Re: GTI ty fakt neviš
Kde jsou ty chvíle, kdy tvoje příspěvky nepostrádaly objektivitu? Nad tím co tady píšeš třeba zrovna o Yarisu, který je špičkovým autem ve všech směrech, jen pokazuješ na to, jak autům málo rozumíš...
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 09:59
Re: GTI ty fakt neviš
Asi mě čteš rychle. Já nepíši o Yarisu. Já píši o tom, co dělá úspěch těchto aut. A tvrdím že je to jen cena. Neznám člověka, který by řekl - mám to auto proto, že se mi líbí nejvíc ze všech. Vždy jen - víš, byla výborná cena, tak jsem ho koupil... Mě je Yaris ukradený. Je to Technicky výborné auto, na špici své třídy. Určitě. O tom nepíši. P.S. Autům, Lolku, nerozumím vůbec. Někdy mám problém rozeznat na 115 metrů od sebe Carreru vyrobenou o půlnoci z 12 na 13 července 1996 a Carreru vyrobenou včera. Jo. Proto tu píši a vzdělávám se. Tedy zatím od jiných, než jsi ty. Třeba se to změní. Piš.
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 09:56
Re: GTI ty fakt neviš
je jasné, že si se ani s takovým člověkem setkat nemohl, jednak proto, že jseš asi stále mezi "svými" a le i proto, že z toho tito lidé nedělají vědu. Naopak ti co si koupili polo se všude vytahují. Kupují polo s 1,2 a dělají všude machry, že mají Volkswagen. Mícháš do toho alfu, která je z jiného segmentu a hlavně pro jiné lidi. Mícháš jablka s hruškama. Auto není bota nebo CD. Podívej se na složení obyvatelstva podle příjmových skupin a vem v úvahu kupní sílu těchto skupin. Umění automobilek je udělat automobil, který bude kvalitní (Yaris), krásné (206) a zároveň za dobrou cenu (vše kromě pola). Zkrátka Volkswagen to v této třídě moc neumí a proto jsou čísla jasná a omlouvat to nenormálností lidí nebo negativními koupěmi je slabé, velmi slabé. Myslí, že snad GTI nehodno. Je mi naprosto jasné, že pokud by si ti samí lidé koupili lidé, tak by to pro tebe byli světci.
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 10:11
Re: GTI ty fakt neviš
Poslední věta ještě jednou : Je mi naprosto jasné, že pokud by si ti samí lidé koupili polo, tak by to pro tebe byli světci.
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 10:33
Re: GTI ty fakt neviš
Ale jistě, že ne. Polo je pro ty lidi, kteří vybírají Yaris nepřitažlivé, protože usedlé. To vím. Znám tak trochu jak je to s kupní silou. Pokud bychom vzali do úvahy ovšem tu akci Polo, tak se cenově pohybuje kolem 300, no a pak mi vysvětli, co může být motivem ke koupi Yarise, třeba. Přece styl toho auta není vůbec evropský, zezadu na tebe vystrkuje něco samuraj... prostě nemá to štávu. Tolik krásných aut (v porovnání k Y - Clio, Citroen 2,3 Fiesta, a koneckonců i Punto. Vysvětli mi tohle. Tady v Evropě, v kolébce aut a někoho napadne koupit Y. Něco jiného je třeba ikona jako MazdaX5, jasně. Ale v těchto malých autech?
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 11:03
Re: GTI ty fakt neviš
proč ? nevím, třeba hraje roli ta spolehlivost nebo výbava nebo prostě se někomu líbí. Vkus nemůžeš diktovat. To by tady pak po tvým diktátu všichni jezdili v Passatech
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 12:10
Re: GTI ty fakt neviš
No vždyť oni skoro všichni v těch Passatech jezdí. A bez měho ditktátu. Souhlas, že vkus nelze diktovat. Lze ho ovšem kultivovat. A já myslím, že kultivace vkusu směrem k VW, ale v kontextu o čem píšem i k osttatním evropským produktům je tedy namístě. Protože zadek Y... no hmmme(to je teda nick ) to za kultivaci stojí. To stojí i za diktát
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 12:28
Re: GTI ty fakt neviš
kultivace vkusu může být, pak ale jedině skrzevá Alfa Romeo a Aston Martin. V této souvislosti VW nepoužívej, jinak si uřízneš ostudu jako hrom. A propo, GTI ten nich to je taky něco
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 12:37
Re: GTI ty fakt neviš
Ale já to myslel v dobrém s tim nickem, jako že se obtížněji používá při oslovení.
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 12:42
Re: GTI ty fakt neviš
v dobrém, to bych ti taky doporučoval. Neurvalost bych netoleroval.
neregistrovaný "Pavel"
18. 5. 2005 06:42
Lístky na DTM ???
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "Pavel"
18. 5. 2005 06:44
Lístky na DTM ???
Všechny vás zdravím, nemáte někdo představu kolik stojí lístky na DTM a zda jsou ještě v prodeji?
Díky za info.
Rozbalit vlákno
0
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 09:48
G+G+G+G+G+G+G+G+G+G+
Nebo plusík. Šleha. Jadnoznačně. Vypadalo to, že tady všichni brzy budeme jezdit v Opelu Zafira. Jo, vyjela, a oslnila. A tím to skončilo. Nástupce se bojí opustit brány závodu, protože dvakrát do stejný řeky vstoupit, to prostě nemůže dokázat. Hlavně proto, že přijel král své třídy. Ne nekorunovanej. Korunovanej. Definuje konečně styl třídy. Podívej se na něj. Ohromí tě grácií. Vím, dali si u VW načas. Takhle to dělaj vždycky. Počkaj, co udělá s lidma Megane a spol a pak vypálí dělovku. A dělovka, jak známo z historie, ta nadělá paseku. Takže pozor. Velké plus je velká trefa. Konečně končí nuda a nastupuje nadčasová elegance s potencí pěknýho sporťáčka. Tohle, to je majstrštyk VW. Zítřek už dnes. Je tvůj... P.S. C Max je prej na ARU. No, nedivím se.
Rozbalit vlákno
9
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 10:03
Re: G+G+G+G+G+G+G+G+G+G+
Plus ještě nic nedokázal a je tu zase na něco pasován, to opravdu hraničí s hloupostí. Styl třídy se definuje při vzniku třídy a tím definujícím byl Scénic. Dějiny nepřepíšeš, na to ani VW nemá. Grácii a nadčasovou eleganci u něho rozhodně nevidím, jen šeď a unylost, ale září z něj zoufalá snaha konečně něco udělat v segmentu, kde ještě nic VW nevyrábí. Eleganci vidím naopak ve Scénicu a nadčasovost v C-maxu, který rozhodně bude v prodejních číslech plus válcovat, to uvidíš ve statistikách. Děláš soudy moc brzo. Abys nemusel zase měnit potom názory.
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 10:22
Re: G+G+G+G+G+G+G+G+G+G+
Přeskakuji první větu Žes ho naživo neviděl? Až ho omrkneš, vzpomeň prosím na můj soud. Já tu opakovaně psal, že Ford toho Maxe dotáhl takřka k dokonalosti. Tak až obhlédneš Pluse, zjistíš, že to ARO je trefné. Plus to tu smete. Uvidíš. Extrémní finále. V tento čas a další 3 roky (viděl jsi tu nástupce Zafiry, ne) nebude mít konkurenci. A Megane? Nemá šanci. Plus je přesně to, co přinesl Max - sportovní pojetí. A povyšuje to na normu. On, GOLF+ definuje tu normu.
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 11:01
Re: G+G+G+G+G+G+G+G+G+G+
ono by se šiklo napsat, přeskakuji celý příspěvek Až uvidím to extrémní finále, tak ti pak poblahopřeji z celého srdce k dokonalé předvídavosti, možná hraničící s věštectvím a nadpřirozenými vlatnostmi (což bys mohl využít třeba při ***). Ale mám takové tušení, že bohdá toho nebude. Zafira je třída k Touranu. Scenic, C-max, Corr-Verso, Picasso, Mazda 5, Tino a možná FRV a Multipla jsou stejná třída. Mégane šanci má, právě v tom plus oproti Plus, v kráse. C-max - dokonalost celku i detailů.
neregistrovaný "Jozki."
18. 5. 2005 11:28
Re: G+G+G+G+G+G+G+G+G+G+
Golf+ nie je konkurent Zafiry. Zz sme mali debatu o tom. Ako dobre napisal hmmm tak Zafire konkuruje Touran. Golf+ je skor konkurent pre Merivu.
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 11:35
Re: G+G+G+G+G+G+G+G+G+G+
Meriva je větší corsa. To VW nemá (větší Polo). Zafira je konkurent GOLF+. Není ona na podvozku Astry? (nebo prodloužené Corsy?). Touran je mimo hru, nad Plusem.
neregistrovaný "Jozki."
18. 5. 2005 12:08
Re: G+G+G+G+G+G+G+G+G+G+
Ale do Zafiry das 7 sedadiel do Touranu das 7 sedadiel a do Golfa+ nie. Ani do Merivy. Ked sa jedna o podvozok tak teraz trosku od veci napr. Octavka je na podvozku Golfa ale je o dost vacsia kufor aj vnutro. Takze neda sa len podvozok - podvozok ale aj mozne vnutorne usporiadanie. Golf+ je vacsi ako Meriva to je jasne.
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 12:12
Re: G+G+G+G+G+G+G+G+G+G+
Jo, já, přiznám se, že jsem nějak opomenul toho Turana zamyslím se nad tím. Pocitově je pro mě konkurence - Cmax, Plus, Megan, nebo jak se jmenuje a Picaso.
neregistrovaný "Jozki."
18. 5. 2005 12:25
Re: G+G+G+G+G+G+G+G+G+G+
Tentoraz je to za jedna. Dajte index.
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 12:31
Re: G+G+G+G+G+G+G+G+G+G+
pokud se použije podvozek nějaké platformy, třeba astra pro zafiru neznamená to, že musí být zachován rozvor. Pozor nezapomínat pro samou kritiku na techniku !
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 12:42
A K TOMU GOLF GOLF GOLF GOLF
Evergreen evergreenů. Ikona ikon, král králů nižší střední. 30 let na trůnu. 30 let bez konkurence. Jen vyplazenej jazyk. Doběhnout není možné. Tohle snad si nedovolí zpochybnit nikdo. Absolutní GURU. Nadčasový, vyvážený, stylový, vždy připravený, kámoš. Jo GOLF. Síň slávy.
Rozbalit vlákno
7
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 13:08
Re: A K TOMU GOLF GOLF GOLF GOLF
Evergreen nudy, ikona šedi, král servisů. 30 let otravování, 30 let za konkurencí a vyplazený jazyk. Dobíhá doufám tou patou generací. Síň z trávy. Z té co asi hulí GTI. Už raději nehul.
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 13:48
Re: A K TOMU GOLF GOLF GOLF GOLF
Teď jsi úmyslně nespravedlivý. Protože jestli něco, tak Golf tuhle třídu udělal a dál dělá.
neregistrovaný "ciello"
18. 5. 2005 14:04
Re: A K TOMU GOLF GOLF GOLF GOLF
všimnul jsem si, že ignoruješ vše co nepochází z Evropy... ..trpíš nějakýma předsudkama nebo averzí...??
neregistrovaný "hmmm"
18. 5. 2005 14:22
Re: A K TOMU GOLF GOLF GOLF GOLF
nespravedlivý ne, jen stejně nekritický jako tvůj příspěvek. Vnímej krásu aut, vnímej křivky a zlomy, které se nenarodí ve Wolfsburgu, stojí to za to.
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 15:00
Re: A K TOMU GOLF GOLF GOLF GOLF
Tedy pánové, já, který miluje Alfu, já jsem prostě pomalu donucen tu něco o Alfě mezi 1985 až 1995 asi tak, snad něco napsat. Nebo raději ne?
neregistrovaný "Michal 528"
18. 5. 2005 15:06
Re: Pro GTI
Myslel jsem, že mi odpovíš. ...V tý dikusi u Gumballu, jestli jsi zapoměl.
neregistrovaný "MiB"
19. 5. 2005 01:20
Re: Pro GTI
We Wolfsburgu se nanarodilo ani poradny prase , natoz auto ...
neregistrovaný "Jirka N."
18. 5. 2005 14:52
A OCTAVIA RS ?
Jestli jí tam Škodováci nedovezou, tak u mě docela klesnou. Ale myslím, že na ni určitě nezapomenou a jen nás voděj za nos Kde jinde než doma se dá udělat lepší premiéra takový káry! (Která to jízdníma vlastnostma natře i gti stejně jako nová oktávka novýmu golfu - anketa Zlatej volant je zlatej volant. Tak a sem zvedavejco na to řekne GTI(Nic proti nemu nemám)
Rozbalit vlákno
5
neregistrovaný "GTI"
18. 5. 2005 15:14
Re: A OCTAVIA RS ?
Já proti JirkovieN také nic nemám Ale. Já jsem prostě z nové Octavie tak nějak čím dál víc rozpačitý. Když byla venku, byl jsem unesen krásou. Ona je krásná. A já teď v tom začínám mít kvůlivá tomu problém. Nejméně mě ta krása bere zepředu. Toho se bojím... No a RS? Tak trochu si nedovedu představit, že krásné auto bude RS. Přitom jí drřím palce. Mě u OCT II chybí taková ta drzost, zemitost... takže čekám netrpělivě. Co se týče koncernové konkurence, tak GTI bude samozřejmě i nadále králem, a navíc si myslím, že chrakter "getei" prostě sedí ke karoserii Golfu více než k Octavii RS. Já u Octavie bych žádné RS nedělal a prostě bych tenhle motor zapasoval do normální Octavie. A na silnici? No komplet to tu bude skřípat zubama, protože jak známo, už dnes Octavie zatápěj a co teprv až tam bude tepat 200 koní. Tak to ano, z tohoto pohledu je to příjemné zpestření na silnici. V podstatě, když to umíš vodit, tak tě předjede 1 procento řidíčů, ti ostatní se pozvolna naučí milovat Škodu a nenávidět to svoje. U těch měně charakterově na výši to bude naopak
neregistrovaný "Jirka N."
18. 5. 2005 19:57
Re: A OCTAVIA RS ?
UR-tuning, nebo někak tak se to jmenuje už prej vyvíjí novou řídící jednotku pro 2,0 TFSI. Slibujou 240 koní, tak uvidíme. Takovýho vraha s GTičkem nebo RS bych nechtěl mít za sebou (sám jezdím oct. 1,8T a docela to stačí, ikdyž ... po 180 už to moc plynule nezrychluje).
18. 5. 2005 20:23
Re: A OCTAVIA RS ?
240 koní by VW nepovolilo. Podle mě těch 200 je tak akorát.
neregistrovaný "Jirka N."
18. 5. 2005 21:40
Re: A OCTAVIA RS ?
Ne továrně. To je jen firma, která ti to v\tuní a originální (tvojí) řídící jednotku si nechá a když to reklamuješ, tak ti jí tam zase vrátí. Je to podobná firma jako CIMBU.CZ Samozřejmě je to nelegální protože máš v techničáku míň kilovat než ve skutečnosti, a taky ti padá záruka na motor Ale když chceš výkon. typuju že za to budou chtít tak 30 táců.
18. 5. 2005 21:46
Re: A OCTAVIA RS ?
Do toho bych nešel. 240 koní, to už chce podvozek a brzdy. Já jel GTI a ten motor se mi moc líbil. Nesnáším ty pily, co musíš točit až do nebe aby to jelo.
neregistrovaný "Lolek"
18. 5. 2005 15:53
Plus schluss
Tak jsem si právě prohlížel Golf plus a nemůžu se nějak zbavit dojmu, že se dívám na trošku zvětšenou Mazdu 2
Rozbalit vlákno
1
18. 5. 2005 21:48
Re: Plus schluss
Lolku, zkus to zejtra jěšte jednou. A zbytečně neprovokuj, nebo tě v noci plus kousne ve snu. Určitě se ti o něm bude zdát.
19. 5. 2005 07:52
VW SMRŠŤ
Tak jsem to celé přečetl a důstojná konkurence nevidět. Passat - nejprodávanější GURU, tak to bylo a ještě intenzivnější bude. Plus startuje, tak můj tip je, že tvrdě zaútočí na první místo. Běžte se na něho podívat a fakt uvidíte něco, co tu nebylo. O GTIčku nepíši, král je jen jeden. POLO, musím přiznat neboduje, ovšem bodovat by mělo, zejména po novém účesu. Kdo nevidí nadčasovost Pola, jeho milost a vyváženost, nemá oko. Konkurenci vidím jen ve Fiestě, a v přicházejícím novém Puntu. Závěr tedy zní - VW je s přehledem nejlepší. Za gratulace mému vkusu Vám předem Děkuji.
Rozbalit vlákno
1
19. 5. 2005 07:56
Re: VW SMRŠŤ
Ono Polo boduje, tohle musím opravit - těsně poraženo Fiestou a 206. To ostatní nad ním jsou prostituční cenové orgie, tak to nepočítám. Jo, krásná, překrásná 206, tu cením a neprotestuji a Fiesta, také důstojný soupeř. Tak opravuji - i Polo boduje. Jak jinak. Ti nejlepší jsou vždy na čele.
neregistrovaný "hmmm"
19. 5. 2005 08:10
VW SMRT
Jen jsem dal 3 moje dohromady a máš tu odpověď: Mícháš jablka s hruškama. Auto není bota nebo CD. Podívej se na složení obyvatelstva podle příjmových skupin a vem v úvahu kupní sílu těchto skupin. Umění automobilek je udělat automobil, který bude kvalitní (Yaris), krásné (206) a zároveň za dobrou cenu (vše kromě pola). Zkrátka Volkswagen to v této třídě moc neumí a proto jsou čísla jasná a omlouvat to nenormálností lidí nebo negativními koupěmi je slabé, velmi slabé. Myslí, že snad GTI nehodno. Je mi naprosto jasné, že pokud by si ti samí lidé koupili polo, tak by to pro tebe byli světci. Chválíš pořád jen VW a vsadím se, že pokud by vytvořili ho.no na 4 kolech takto pro tebe bude guru krásy. BMW bylo první inovátorské. Passat jen nedokonalý pokus o kopii a snaha svézt se na této vlně. Plus ještě nic nedokázal a je tu zase na něco pasován, to opravdu hraničí s hloupostí. Styl třídy se definuje při vzniku třídy a tím definujícím byl Scénic. Dějiny nepřepíšeš, na to ani VW nemá. Grácii a nadčasovou eleganci u něho rozhodně nevidím, jen šeď a unylost, ale září z něj zoufalá snaha konečně něco udělat v segmentu, kde ještě nic VW nevyrábí. Eleganci vidím naopak ve Scénicu a nadčasovost v C-maxu, který rozhodně bude v prodejních číslech plus válcovat, to uvidíš ve statistikách. Děláš soudy moc brzo. Abys nemusel zase měnit potom názory.
Rozbalit vlákno
6
19. 5. 2005 08:29
Re: VW SMRT
Zase? Tys registroval tady nějakou změnu názoru? Takže Passat - nejprodávanější. Golf Nejprodávěnější (nebo se střídá s Astrou) Polo třetí po 206 a Fiestě. Nechceš mi doufám tvrdit, že ti co koupí Atose si řeknou - Atos je lepší auto než Fiesta, koupím si Atose (cenové prostituční orgie, nic víc) Takže kde je ten tvůj propadák VW? Já vnímám jen tu tvrdou válcovačku na čele každé z tabulek prodejnosti. A nepiš prosím, že VW kupují tupci, jako se tu pokoušel už někdo jiný. Napiš mi, proč 30 let je Golf nejúspěšnějsí auto v nižší střední. To mi prosím tě napiš. Napiš mi, proč je 10 let Passat nejprodávanější auto střední třídy. A vynech prosím ty nesmysly o PR. Napiš mi, proč by to podle tebe mělo být u plusu jinak. Nebude to jinak, zase obsadí čelní místo.
neregistrovaný "hmmm"
19. 5. 2005 09:15
Re: VW SMRT
Toto jsem si půjčil bez svolení od paji (pajo díky za dodatečné svolení) : Pocty prodeju Passatu je potreba posuzovat dle toho jestli nahodou neprobiha vyprodej skladovych vozu predchozi generace (prave ted, ze?), zeme ve ktere prodeje sledujes (nejvic firem pusobicich u nas bude z nemecky mluvicich zemi), cerstvost modelu a tim padem i zavadeci ceny a dalsi faktory... Golf Plus bude stejne vdecne tema na design jako Passat, nebot opet prichazi s beztvarosti a beznapaditosti (Passat je oproti nemu opravdu svezi chlapik, ale nedotazeny a preplacany). A toto je moje : jasně daná hierarchie ve společnosti a nařízení z Německa pro pobočku v Čechách udělá své. Škoda, že nejsou statistiky, kolik z celkového počtu prodaného modelu bylo tímto ovlivněno. U passata by to bylo velmi vysoké číslo, myslím že ze zahraničních vozů nejvyšší. A toto jsem si půjčil opět bez svolení od MiB (díky MiB za dodatečné svolení) : ... nejvetsim kupcem Passatu jsou vozidla do firemnich fleetu . Zadne osobni testovani a nazory. Pouze managerske skatulky. ALE JINAK: ty si prostě stále razíš tu svoji pravdu, jen VW je guru. Zkresluješ si co chceš. Statistika celoevropských prodejů je jasná - Golf až za Astra/vauxhall a to ne o pár stovek ks, ale o tisíce a to nemluvím o solidním závěsu Megane a 307 za golfem. Polo převálcováno 206 a cliem. Jen ten passat je na špici, jenže to je dano tím fleetem. Taky vůbec nebereš v potaz, že některým lidem ten atos na rozdíl od pola stačí (viz můj příspěvek výše). Jakmile dojdou argumenty tak nastoupí štěkání rozdrážděnýho psa - cenové prostituční orgie. To není argument, to je jen snaha kolem sebe zoufale kopat, když vidíš, že nemáš pravdu. Zkrátka někdo umí udělat dostatečné auto za normální peníze (třeba Getz) a někdo za nehorázné peníze (polo). Sám si tady vychvaloval Logana a tam to ta prostituce není ? To jsi taky ale asi neviděl s jakými slevami prodává pola a golfy (a to dokonce i loňské zaváděcí) VW, že ano ? To je prostituce, když ty slevy dávají až když se auta ze skladu nehýbají. Zkrátka, s tebou se nedá diskutovat, žiješ ve svém světě, realitu nevnímáš, dáváš slovům jiný význam a fakta jsou pro tebe dobrá jen dyž ti hrají do not. Končím diskusi s tebou, nemá to totiž smysl. Hlasáš jen svoje a tvrdě za to bojuješ, argumenty žádné. Myslím, že dost lidí jsi odradil od diskuse tou svojí rádobypravdou, škoda, má to tu být o autech a ne o VW.
neregistrovaný "GTI"
19. 5. 2005 09:48
Re: VW SMRT
Citování klasiků je obecně povoleno, jen doufám, žes to neučinil proto, že tobě dochází argumenty Podívej, když píši o VW, vím co píši. Pokud tady bude někdo, kdo by chtěl rozebírat takto podrobně, jako drbeme VW třeba Ford, tak já jsem pro a možná bys byl překvapen mým pohledem. Teď ale píšeme o VW. Nehledej výmluvy o prodejnost Passata. Objektivně je to GURU střední. Jistě, že jak Passatu a Golfu šlapou ostatní na paty, VW přece není genius. Jenže je na špici. Má licence - GURU, je totožná s obecnou nálepkou Golfa - ETALON, a zrovna tak Passat. Proč tohle všechno tady hájím jen já a Jozki nevím, ale soudě podle argumentů proti by mě to nemělo moc mrzet... Tak pokračování zase někdy jindy. Třaba až budeme znát výsledky plusu.
neregistrovaný "hmmm"
19. 5. 2005 10:09
Re: VW SMRT
Citoval jsem, protože jsem byl líný to psát znova. Výmluvy na prodejnost Passata nehledám, jen letmo vybrané názory z diskuse od paji, MiB a můj jasně hovoří o čem prodeje jsou. Zkus se zeptat lidí, kteří jím jezdí - velmi velké procento bude odpovídat, že je služební. A ještě větší procento, že si nemohlo vybírat svůj služební vůz, ale že jim byl passat přidělen. Přidělen dle nařízení německého koncernu, kde je smlouva s VW (v Němucku je to většinou VW pro střední a Audi pro vyšší management) o fleetu, do kterého VW velmi investuje někdy i s velmi výraznými slevami (že by prostituce ?) právě s ohledem na přenesení smluv na dceřinné společnosti. A opět pomíjení čísel. Kolikrát tady píšeš, že je nejprodávanější a tím je etalonem. A ta statistika je neúprosná - 1. Astra 2. Golf xxx 1. 206 2. clio 3. polo. Tím pádem by měla být etalonem 206 a Astra. Opět nebraní faktů v potaz, pokud nejsou pro VW dost dobré. To je slabé, velmi slabé. Argumenty proti tvým tvrzením jsou silné svoji vahou a objektivitou, ty je jen nedokážeš správně posoudit pro svoji zaslepenost VW. Zkus tedy konečně vnímat realitu, argumenty, statistiku, krásu a napiš konečně něco rozumného. Čekám na to, věřím, že jseš schopen sebereflexe a že to dokážeš. Zatím to za moc nestálo.
19. 5. 2005 16:59
Re: VW SMRT
Nejsem zaslepený. To je jen tvůj pocit. Málo se tu chválí... Já ten evergreen o firemních PASSATech znám. To vypadá, že se s nima pomalu jezdí za trest, viď Etalon, jo píšeš to dobře, jenže nejsou etalonem. Etalonem je Golf. Desetiletí. To není má mánie. U toho Passata to samé... Budeme to tady sledovat, číst testy i testíky a časem se k Passatu vrátíme, i když z něj mi už narostly další ruce
neregistrovaný "hmmm"
19. 5. 2005 23:00
Re: VW SMRT
další ruce na zakrývání očí lidem, aby raději passata neviděli ?