Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: TEST Exkluzivní jízdní dojmy s Hondou Civic: Co přináší nová generace?

Desátá Honda Civic stále rozvíjí ufonsky švihlý styl. Po jízdní stránce je ale o další kus vstřícnější. Řídíme ji jako první Češi!
Zpět na článek
13. 11. 2016 10:33
14. 11. 2016 09:42
13. 11. 2016 10:41
13. 11. 2016 14:32
13. 11. 2016 22:48
13. 11. 2016 23:43
14. 11. 2016 01:15
14. 11. 2016 01:36
14. 11. 2016 09:33
14. 11. 2016 09:43
14. 11. 2016 09:54
14. 11. 2016 10:11
14. 11. 2016 10:43
14. 11. 2016 12:36
14. 11. 2016 13:45
14. 11. 2016 14:02
15. 11. 2016 20:39
14. 11. 2016 16:48
13. 11. 2016 10:52
13. 11. 2016 11:02
13. 11. 2016 12:35
13. 11. 2016 12:37
13. 11. 2016 12:43
13. 11. 2016 13:01
13. 11. 2016 13:06
13. 11. 2016 13:33
13. 11. 2016 14:40
13. 11. 2016 14:48
14. 11. 2016 14:08
13. 11. 2016 20:35
14. 11. 2016 10:03
13. 11. 2016 22:31
13. 11. 2016 22:44
13. 11. 2016 23:22
14. 11. 2016 09:00
14. 11. 2016 09:07
13. 11. 2016 23:18
13. 11. 2016 23:30
14. 11. 2016 08:52
14. 11. 2016 09:12
14. 11. 2016 09:32
14. 11. 2016 09:44
14. 11. 2016 10:05
14. 11. 2016 12:08
14. 11. 2016 13:32
14. 11. 2016 21:50
15. 11. 2016 06:28
15. 11. 2016 20:31
15. 11. 2016 20:34
14. 11. 2016 15:34
13. 11. 2016 23:04
14. 11. 2016 01:22
19. 11. 2016 11:42
Avatar - lamal
13. 11. 2016 10:33
civik
Nieco podobne som ocakaval, vyhodenie magic seats a pridanie poriadnej napravy do zadu mali spravit uz davno az po 2gen zistili ze to bola chyba... kazdopadne sa dalo cakat ze novy civic bude jazdit paradne uz sa tesim na testy
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
14. 11. 2016 09:42
Re: civik
Hele, to je hrozně ošemetná věc. Je sice fajn, že Honda měla DW ož od poloviny 80. let, ale nedá se úplně říct, že by toho dokázala v dostatečné míře využít. Ty starší podvozky určitě fungovaly dobře, ale nijak extrémně dobře, že by vyčnívaly. Pokud teď skutečně udělali super podvozek s vyváženými vlastnostmi, je to u hondího kompaktu spíš výjimka. Pokud jim k tomu pomohla ta pauza s trubkou, které přinesla mimojiné hydraulické silentbloky, které má i X, tak proč ne.
Avatar - Ham.
13. 11. 2016 10:41
Ze zadu
má divné proporce, působí na mě jako vysoká a úzká koza, které navíc nějaké zlomyslné děti navěsily na zadek co zrovna našly v příkopu. Alespoň ty obrovské falešné výdechy si mohli odpustit.
[odkaz]
Rozbalit vlákno
15
13. 11. 2016 14:32
Re: Ze zadu
Ten zadok vyzerá vulgárne.
Avatar - TeeJay
13. 11. 2016 22:48
Re: Ze zadu
Proboha z jakého pohledu ti připadá úzký a vysoký? >:D
Avatar - Ham.
13. 11. 2016 23:43
Re: Ze zadu
Napsal jsem to snad srozumitelně, ale pro tebe ještě jednou, připadá mi tak ZE ZADU.
Opticky tento dojem designer podpořil hned několika použitými prvky. Jednak se spodek auta od zadních kol poměrně rychle zvedá vzhůru směrem dozadu, takže ze zadního pohledu je spodek zadní části poměrně vysoko nad zemí, což je první předpoklad "kozího" postoje. Druhak, zadní stěna obsahuje prvky které zdůrazňují svislou výšku, svislé odrazky v těch monstrózních falešných výdeších a také rozdělení zadku v podstatě na 3 patra (falešné výdechy, výfuk plus jakési čudo nad ním tvoří první patro, zadní lampy plus svislá stěna až pod spojler tvoří opticky druhé patro a zbytek nad spojlerem tvoří třetí patro). Žádný třípatrový autobus, navíc se zvednutou ***kou nad zem víc než jiné autobusy, nebude opticky nízký i kdyby měl na šířku 4 metry.
Avatar - TeeJay
14. 11. 2016 01:15
Re: Ze zadu
Jo tak, myslels zezadu. :-) No, dívám se na [odkaz] a opticky úzké a vysoké auto nevidím. Ale třeba to bude působit vedle jiného auta jinak. Ovšem jestli by to měl být jediný problém toho auta... ;-)
Avatar - Ham.
14. 11. 2016 01:36
Re: Ze zadu
Dej si vedle toho tvého obrázku namátkou třeba tohle
[odkaz]
a chvíli se koukej na oba, ale pokud to na tebe nezabere tak se nedá nic dělat, holt máš jiné vnímání toho, co je to pěkně usazený zadek kompaktu. Uvidíme jak to budou vnímat potenciální zákazníci. Vzhledem ke srovnání kroku v technické oblasti a slušnému interiéru by tu ***ku mohlo skousnout v Evropě daleko více lidí než celkovou střelbu mimo terč v podobě G8 a G9. :-)
Avatar - TeeJay
14. 11. 2016 09:33
Re: Ze zadu
Jo, Mégane určitě působí širším dojmem, v téhle třídě je to extrém, všechno je členěno horizontálně, o tom žádná. To ale současně nutně neznamená, že by Civic působil jako vysoké auto. Ale znáš to, každý jsme na něco fixovaní a to něco ve tvých očích může takový pocit vyvolat.

To auto je obecně určitě zkousnutelnější, klasické proporce jsou lepší, než vajíčkové. Ty plotny na náraznících jsou trošku přes čáru, jejich smysl je jasný, takže bude spíš zajímavé sledovat, jestli to bude fungovat nebo naopak odrazovat. I když je otázka, co by mělo být měřítkem toho posouzení. ;-)

Nevím, jestli "srovnání kroku" je ten správný termit, spíše strhnutí hlavním proudem. Takový krok bude vždycky mít pozitivní dopad na prodeje, ale hůř se pak hledá důvod, proč zvolit právě to auto. Ale za sebe musím říci bohudík. Pokud Honda nebyla z důvodu emisí ochotná nebo schopná tady nabízet silnější benziňáky a s DS turbem je, pak čert vem atmosféry. ;-)
Avatar - Emel
14. 11. 2016 09:43
Re: Ze zadu
Těžko budeš hodnotit efekt těch pláství na prodeje, na to je tu moc jiných důležitých změn.

Já to vidím tak, že na straně plusů je jednoznačně technika (multilink, nové motory) - pro mě hlavní důvod se o auto zajímat. A taky interiér.

Na straně mínusů je zřejmě chybějící kombík, to bude v Evropě znamenat problém... i když do toho hatche se asi něco vejde a 9G kombík byl dost kontroverzní (nevíš kolik % prodejů dělal?).

Design proti 9G asi mírné plusko. Mně se ale stejně při zpětném pohledu líbí nejvíc TypeS 8G.
Avatar - TeeJay
14. 11. 2016 09:54
Re: Ze zadu
No právě :-) ale beru to jako součást vizuálního balíčku "vypadámžežeruporšákyXnídani" >:D říznutého manga komixy. Pokud to je kompatibilní s reálnou dynamikou, což zřejmě je, tak proč ne. ;-)

O kombi už jsem slyšel říkat s určitostí obojí, jsem na to zvědavý... Problém byl právě v tom, že to nebyl klasický evropský mix 60:40-70:30, ale kolem 15 %

On 8G vůbec nezestárnul. To se obávám, že o 9G říci nepůjde. Ale X je pro mě top, je to návrat k tomu, jak dělala Honda Civic v devadesátkách.
Avatar - Emel
14. 11. 2016 10:11
Re: Ze zadu
8G trošku trpí jednou věcí a to jsou světla, na ta si potrpím a tam samozřejmě 8G věk nezapře.

Honda a 90ties...můj oblíbený 5G bylo neskutečně designově čisté auto, podobně jako ta 323f. X je ledacos, ale designově čistá zrovna ne. Takže pokud se mě ptáš na nejhezčí Civic, tak 5 a 8... s tím, že na svou dobu i 4G bylo super, hlavně CRX a 3d - ale to už je doba, která mě trošku míjí.
Avatar - Ham.
14. 11. 2016 10:43
Re: Ze zadu
V této třídě je orientováno horizontálně kde co, tedy opticky do šířky, Giulietta, Golf, Astra, to jenom namátkou, všechny tyto zadky mi přijdou přibité k zemí a opticky roztažené ve srovnání s tímto Civicem.

Ano, celkově je pro oko Evropana přijatelnější, o tom, žádná. Jenom s těmi klasickými proporcemi bych byl opatrný, moc nerozumím, proč Honda zrovna tohle nazvala HB, s klasickým chápáním HB v Evropě to nemá nic moc společného ani opticky (je to fastback nebo liftback) a proporcemi už vůbec ne, šířka 1798 mm a délka 4519 mm znamená o 26 cm více než Golf, tedy asi to, co Evropana napadne při pojmu HB a je dokonce delší než klasický sedan střední třídy BMW e46. To samozřejmě není vada, ale nemuseli se stydět a mohli použít adekvátnější název než HB.

Nevím proč by se hůř hledal důvod zvolit právě takové auto, já naopak vidím několik zásadních věcí, proč zase mohou Evropané Civic zařadit na shortlist list svých kandidátů na nové auto. Koukatelný design, použitelná kabina, lepší jízdní vlastnosti multilinku proti vlečce jistě přinesou body nové generaci, stejně tak zlepšený posed řidiče, nemluvě o turbomotorech, na emise každý prdí a ještě celkem chápu, že někdo smutní po šestiválcové nebo osmiválcové atmosféře s dostatečným výkonem, po čtyřválcových atmosférických chcípácích nikdo smutnit nebude, turbomotory budou zdaleka největší tahák nového Civicu. :-)
Avatar - TeeJay
14. 11. 2016 12:36
Re: Ze zadu
HB je technický termín pro pětidveřovou karoserii bez zadního převisu, všechny ostatní "...backy" už jsou jen nezávazná ředění pojmu. Japonci v tomhle ohledu nemají moc fantazii. Maximální odvaz představoval Aerodeck a Tourer. :-) V zásadě tomu díky tvaru karoserie můžeme říkat, jak chceme a všechno bude správně. ;-)

On Golf malinko zaspal dobu, také povyroste a vsadil bych se, že bude větší, než Astra (437) a Focus (436, i ten se má zvětšit), Mazda 3 má 4,46 - a všechno to jsou "pravověrné" HB. V případě Civicu je důvodem "globalizace", teda hlavně USA, ale tímhle směrem půjdou všichni, nikdo si nedovolí být "malý". Větší délka není určitě problém, pokud nejde nahoru váha, což by neměla. Akorát se trošku bojím, jestli kvůli tomu honda nehodlá spláchnout kombi. Ale tak Civic 9 je taky liftback...

Jo, s tím posledním odstavcem souhlas, pokud ten čtyřválec není K20/K24, nemá smysl si z toho dělat hlavu.
Avatar - Ham.
14. 11. 2016 13:45
Re: Ze zadu
Astra i Focus byly delší již v minulých generacích a přesto Golf zůstal nejkratší, myslím, že u nejprodávanějšího auta Evropy není důvod tahat jej do délky, jedna z výhod Golfu je právě kompaktnost pro městské použití, kterou řada konkurentů ztratila. Tak jako je nový Passat kratší než Mondeo nebo Insignia, tak vsadím na to, že nový Golf zůstane také nejkratší. A navíc od toho, kdo nabízí větší kus sekané je v koncernu Octavia.
Avatar - miromen
14. 11. 2016 14:02
Re: Ze zadu
On i součastny focus podle mě podleha designu a ford mu dal tak přednost, před prostornosti a praktičnosti. Stači se podivat na profil, ktery je klinovity, k tomu ma velky sklon čelniho okna a zadni čast neni přisny HB se seknutou zadi, tam je potřeba si ještě odmyslet křidlo. A operovat zde Mazdou 3 neni taky fer, u ni ma jeji delka sve opodstatněni, diky motorizacim.

[odkaz]
Avatar - TeeJay
15. 11. 2016 20:39
Re: Ze zadu
Četl jsem něco jiného. Uvidíme. ;-)
Avatar - twistedTSD
14. 11. 2016 16:48
Re: Ze zadu
K prvnímu odstavci, Opel na příklad nepoužívá označení lifback ani pro Insignii, a že ta má ke klasickému pojetí hatchbacku pěkně daleko. Takže jak říkáš, "hatchback" může být velmi široký pojem a liftback beru spíše jako jeho podkategorii.
Avatar - Jopino
13. 11. 2016 10:49
dobré to je <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
S přibývajícími testy si začínám na ty velké plasty v náraznících pomalu zvykat. Je to, alespoň u mě, jediný rušivý prvek na karoserii tohohle auta. Na co jsem opravdu zvědavý, jsou motory. To, že Honda podvozky uměla a u v některých modelech ještě stále umí, je neoddiskutovatelný fakt, takže předpokládám, že i u X. generace bude parádní. Ale nikdy jsem neřídil Hondí turbo benzín. Takže na tohle se těším nejvíc ;-) Doufám taky, že Honda zapracovala na svém multi centru Honda connect, protože v tom současném má fakt slabiny (viz Mirrorlink a neschopnost se připojit přes USB port s Androidem 6).

Honda bezesporu postavila zajímavé auto, které by mohlo zaujmout i dynamicky a prostorově. Design je logicky otázkou vkusu každého, ale tohle je fakt posun vpřed. Ochotně směním Magic seats za víceprvek a nádrž vzadu, tohle mi fakt nevadí... Už ať je únor a člověk si může tu dlouhou, nízkou a širokou placku osahat v reálu ;-)
Rozbalit vlákno
1
Avatar - TeeJay
15. 11. 2016 20:37
Re: dobré to je <b class="smile01"><b>:-)</b></b>
Jedna věc je dívat se na statické fotce na jednotlivosti a druhá pak vidět to jet. Pak budeš vnímat ty dynamické tvary a detaily tě až tak zajímat nebudou.
13. 11. 2016 10:52
Civic
Zacina to byt zaujimave. Interier sa mi hodne lubi, exterier sa mi pri poslednych dvoch generaciach civicu zacal pacit az s odstupom casu, neviem si to vysvetlit ale je to tak. Podvozok bude asi super, 134 kW motor s gradaciou vykonu az do obmedzovaca, o prevodovku sa pri Honde vobec nebojim... Znie to pekne uz sa tesim na prve poriadne testy a to aj TypeR verzie
Rozbalit vlákno
0
Avatar - _Karel_
13. 11. 2016 11:02
UFO?
Rozhodně nesouhlasím s autorem, že Civic pokračuje v "ufonském stylu". Bohužel jen designéři Hondy ztratili vkus, ale ufo- to bych rozhodně neřekl. Interiér pro mě bez vážných výhrad (vypadá zajímavě, proč ne), a motor + podvozek zní podle textu velmi dobře. Nebýt designu, klidně bych si ho jako druhé auto uměl představit. :yes:
Rozbalit vlákno
9
13. 11. 2016 12:35
Re: UFO?
Pro mě posun v designu interiéru i exteriéru. Myslím, že pokud Honda nebude nabízet možnost ty pro mě příšerné zadní výdechy nabízet v barvě karoserie, tak ti to udělá každý šikovný autolakýrník. Pak to nebude mít chybu, přední partie je celkem ok :-)
Avatar - _Karel_
13. 11. 2016 12:37
Re: UFO?
Jo, mě tam zcela zásadně prudí jen ty výdechy, ostatní by asi vcelku ušlo- z obrázků.
13. 11. 2016 12:43
Re: UFO?
:yes: jsme zastejno. Jak taková "nefunkční malá blbost" za 0Eur dokáže člověka rozdělit v názoru na auto.
Napadá mě černá verze Civicu, kde by všechno bylo OK ;-)
[odkaz]
Avatar - Jopino
13. 11. 2016 13:01
Re: UFO?
Verze sedan má ty "výdechy" menší standardně. A měl by se v EU taky prodávat, tudíž alternativa je. Hatch bude minimálně do FL vždy s velkými "výdechy".
13. 11. 2016 13:06
Re: UFO?
Ok. Jen jsem dal foto jak by to vypadalo v celočerné. Hatch v černé jsem foto nenašel :-)
Avatar - Jopino
13. 11. 2016 13:33
Re: UFO?
však v poho ;-)

[odkaz]

[odkaz]
13. 11. 2016 14:40
Re: UFO?
Lenže toto je Civic Sedan, ktorý má výrazne iné výduchy:
[odkaz]
Avatar - Jopino
13. 11. 2016 14:48
Re: UFO?
Sedan prvni foto, hatch druhé. Dal jsem tu srovnávačku ;-)
14. 11. 2016 14:08
Re: UFO?
A všiml sis, že ta přední levá plástev (na straně řidiče) je ještě způlky celá plastová? Proč? Kvůli radaru? Taky jsem si všiml, že (pravděpodobně) nižší verze, než Sport, má jiný dispej obrazovky. Menší a ne tak hezky zakomponovaný. Viz interiér v odkazu na ten černý sedan. ;-\
Avatar - rohYpnol
13. 11. 2016 14:51
Návrat ke kořenům
Civic v minulých generacích rozhodně nebyl špatným vozem. Naopak měl opravdu hodně předností. Jenže byl zkrátka mimo svojí podstatu. Kdo to kdy viděl, aby Hondu zákazník měl chtít primárně pro její praktičnost?? Přitom právě ta se v minulé dekádě dostala do popředí...

Nový Civic tuhle zběsilou změnu charakteru v rodinný stěhovák rozdrtil silou deseti deceptikonů a vrátil jej tam, kam Civic odjakživa patřil - do rukou řidiče. Honda přitom přináší přesně to, co léta uměl bravurně evropský Ford, tj. mistrovské skloubení agility, jízdní stability a pohodlí. Dobře odladěný víceprvek vzadu zkrátka není podmínkou pro agilitu, vždyť Mégane RS či dosavadní Civic Type-R dokazují, že i bez víceprvku lze docílit takřka dokonalosti na okruhu. Ale právě až víceprvek přináší ono magické souznění agility apohodlí. Tedy pokud se vše udělá tak, jak má. A Hodna, zdá se, odvedla mistrovskou práci :yes: :yes: :yes:

Jen stále tak nějak váhám - HB nebo sedan? Sedan mi přijde zkrátka takový, ještě zajímavější...
Rozbalit vlákno
0
Avatar - miromen
13. 11. 2016 16:02
Konečně, ale...
Na jednu stranku fajn, že se honda rozhodla vzdat se praktičnosti a konečně se rozhodla zaměřit civic na kvalitu jizdy a focus jak to vypada dostane zdatneho konkurenta. Ale proč ji neudělala kompaktnějši, vždyť sedan atakuje rozměry středni třidu a HB se kompaktum taky pěkně oddaluje. Co však potěši je dle članku charakterněji laděna 1.5T.
Rozbalit vlákno
7
13. 11. 2016 16:15
Re: Konečně, ale...
Ta velkost Civicu je asi dan za to, ze v Europe skrtli Accord a takto to chcu aspon trochu vykompenzovat.
Avatar - miromen
13. 11. 2016 16:25
Re: Konečně, ale...
No je to škoda. Ono se to určitě promintne i na ceně auta a uvidi se jak si prodejně povede a zda přilaka i potencionalni zakazniky ze středni třidy, zvlašť ty co by radi Accord.
Avatar - rohYpnol
13. 11. 2016 20:03
Re: Konečně, ale...
Podívej, Octavia se taky vymyká nižší stření co do rozměrů a nikdo se nad tím nepozastavuje. A u Hondy to náhle má vadit? Ne, nevadí mi to ani prasečí chlup :-!
Avatar - miromen
13. 11. 2016 20:34
Re: Konečně, ale...
Přirovnavat octavii k civicu mi přijde dost mimo. A ač zaměřeni octavie chapu a stejně tak jeji využiti, tak pro mě je to nezajimavy model. A jestli to tobě nevadi je mi šumak, ja bych u civicu uvital větši kompaktnost, ale to je tak vše co s tim mužu udělat.
15. 11. 2016 15:30
Re: Konečně, ale...
Nicméně se objevují informace, že se Accord s další generací vrátí do Evropy.
Avatar - TeeJay
15. 11. 2016 20:35
Re: Konečně, ale...
To by bylo pěkné, ta americká verze je impozantní :-)
Avatar - TeeJay
13. 11. 2016 22:44
Re: Konečně, ale...
Civic by měl mít délku 4500 mm, to je o brutálních 3,5 cm víc, než Mazda 3. >:D Navíc to podle siluety není hatchback, ale liftback/fastback.
13. 11. 2016 20:35
Tradicna otazka
Bude kombi?;)
Rozbalit vlákno
4
13. 11. 2016 22:58
Re: Tradicna otazka
Dobra otazka. Niektori novinari pisu, ze za 18 mesiacov a inde bolo dokonca spomenute, ze je este otazne, ci vobec pride kombi. Zatial sa bude predavat to sucasne.
Avatar - Jopino
14. 11. 2016 09:43
Re: Tradicna otazka
nějaký render už koluje internetem :-)

[odkaz]
Avatar - Emel
14. 11. 2016 10:03
Re: Tradicna otazka
Hm, ten zadek je opticky těžkej, díky té zvednuté spodní hraně zadního bočního okna... něco podobného předvádí aktuálně Optima. Jen nápad nějakého grafika...
Avatar - Jopino
14. 11. 2016 13:24
Re: Tradicna otazka
jasně, někdo si pohrál v grafickém studiu :yes: Ale na odlehčení... Schválně jsem si dal na plochu printscreen tohoto videa a fotku aktuálního Tourera, který má hranu oken v jedné línii a až tak moc se mi zvracet nechtělo ;-)
Avatar - TeeJay
13. 11. 2016 22:31
Civic X
"Právě ve spojení obou pólů jízdní dynamiky vidíme nejsilnější kartu nového civiku. V tomto ohledu bude hledat konkurenty nejspíše mezi hatchbacky prémiových značek."

Tak až si tohle přečte Dinar, tak ho klepne >:D Každopádně jsem tolik chvály na Civic nečekal, asi bude fakt dobrý. Potěšilo i info o charakterním motoru. Těším se na svezení.

Taky nechápu ten názor o UFO, Civic X je fastback s naprosto klasickými proporcemi, jedinou kontroverzí jsou ty plástve v náraznících. Mimochodem super fotka [odkaz] :-)
Rozbalit vlákno
18
Avatar - Emel
13. 11. 2016 22:44
Re: Civic X
Tak o BMW se logicky nemluví, to zatím drží RWD a to je prostě jiný svět. Audi se profiluje jako quattro, ale v kompaktech ne až tolik... a nemám problém věřit tomu, že by Honda mohla naladit Civica na úroveň nějaké FWD A3, samozřejmě bez adaptivních tlumičů atd.

Klasické jsou proporce, těch kontroverzí v detailech je tam trošku víc... třeba ty černé plasty ve světlech vypadají jako mračítka. Ale najdu si tam i věci co se mi líbí. Zvenku bych se asi musel trošku přemáhat, ale asi by mi to za to stálo... aspoň za vyzkoušení.
Avatar - TeeJay
13. 11. 2016 23:22
Re: Civic X
Jasný, ty nárazníky jsou bez diskuze, ale s těmi "mračítky" je nějaký problém? ;-)
Avatar - Emel
14. 11. 2016 09:00
Re: Civic X
Problém s nimi není, je to hezky navázané do masky a světla vypadají dobře. Jen je to pak ve výsledku takové trošku přezdobené... takový protipól Golfu, můj ideál by byl asi někde uprostřed - s tím, že ten Golf se vyšperkovat dá. Ale primární problém jsou ty plástve v nárazníku... asi by se mi líbila ta US verze s mlhovkama, ale s tou maskou bez chromu.
13. 11. 2016 23:18
Re: Civic X
Na fastback to má podle mne příliš vysoký zadek.
Avatar - TeeJay
13. 11. 2016 23:30
Re: Civic X
Spoiler klame [odkaz] , je to víceméně jako u Panamery [odkaz]
Avatar - Emel
14. 11. 2016 08:52
Re: Civic X
Mně to nejvíc připomíná Lancer Hatchback
[odkaz]

...ale nakonec 5d Focus má taky dost podobnou siluetu.
Avatar - TeeJay
14. 11. 2016 09:12
Re: Civic X
Tak v zásadě těch fastbacků moc není, minulý Focus a Lancer jsou spolu s Civicem jediní, takže ta podobnost tam bude. Civic mi evokuje Panameru tím vypouklým zadním oknem a jeho přechodem do kastle.
Avatar - Emel
14. 11. 2016 09:32
Re: Civic X
Máš pravdu že moc dalších kompaktních 5d hatchů s velkým sklonem zadního okna (a zároveň bez liftbackovské kapoty) už mě nenapadá... resp. napadá, ale už to jsou starší kousky, jako ta nejhnusnější Corolla všech dob, kulatá 323F apod.
Avatar - TeeJay
14. 11. 2016 09:44
Re: Civic X
Hele, ta Corolla měla něco do sebe. Já ji skoro koupil, ale odradil mě ten předek >:D :*) ;-)
Avatar - Emel
14. 11. 2016 10:05
Re: Civic X
No tak jako jo, zbytek toho auta byl ok, ale čumák byl hroznej.

A pak tu byl samozřejmě kombík, to bylo univerzální peklo na kolech odpředu dozadu >:-[]
Avatar - TeeJay
14. 11. 2016 12:08
Re: Civic X
Jo, kombik, to bylo čisté zlo. >:D
Avatar - Jopino
14. 11. 2016 13:32
Re: Civic X
Ve své době (r.1998) jsem měl Civica VTI a ségra tuhle Corollu 3HB s žabím čumákem. Jak píšeš, předek čisté peklo :-) , ale zbytek byl do pohody. Interiér lepší materiály než Civic, po otevření kapoty místa kolem motoru víc, než ve favoritu. Jednoduché, dobře zpracované, tiché auto, jen se na to člověk nesměl dívat zepředu - žaboksycht >:-[]
Avatar - Emel
14. 11. 2016 21:50
Re: Civic X
No a tohle znáš?
[odkaz]

Normálně... čím dýl na to koukám, tím víc si pohrávám s myšlenkou to koupit a natřít každej kus kastle jinou barvou. Pomoc!!!
Avatar - Jopino
15. 11. 2016 06:28
Re: Civic X
Tak tohle je úplný masakr 8-s Jestli jsem tohle viděl jednou v životě, tak jsem na to strachy už zapomněl ;-) Ještě že je současná Corolla jen sedan, kdo ví, jak by rozvinuli design kombíku. Ne, teď vážně, design té doby někteří Japonci museli dělat na rybě fugu, nebo fakt nevím.

Jeden "krasavec" je v nabídce Áček" a dokonce AWD >:-[]

[odkaz]
Avatar - TeeJay
15. 11. 2016 20:31
Re: Civic X
Vždyť Auris má kombi verzi. ;-)
Avatar - TeeJay
15. 11. 2016 20:34
Re: Civic X
Jo, Corolla byla určitě taková hodnotnější, ale tenkrát jsem měl divoké období a ani Corolla G6 nebyla žádný divoch.
14. 11. 2016 15:34
Re: Civic X
Tak asi máme každý jinou představu o tom, jak má fastback vypadat. Tradičně šla střecha až po nárazník, který byl sám o sobě nízký. A ta hrana by měla být prakticky nejzazší částí karoserie, jen nárazník může vyčuhovat (dej si fastback do vyhledávače a koukej na ty zadky, třeba Mustang, 356). U Civicu mi přijde, že končí vysoko a že ten zadek pak dál pokračuje. Proto má A7 takový zadek, jaký má - měl to být fastback, takže je useknutý (a ani tam to není to úplně tradiční provedení, protože má světla nad nárazníkem a končí nad světly, nicméně má odkazovat na 100 Coupé S, tedy spíš ten Mustang než 356).

Možná bych to musel vidět naživo, ale takhle ani náhodou. Focus a Lancer Sportback bych také ani náhodou neoznačil za fastbacky. Za chvíli vyrukuješ s Astrou GTC nebo třídveřovým Mégane. Nevím, co je horší - jestli tomu říkat kupé, nebo fastback.
13. 11. 2016 23:04
Volume
Urcite velmi zaujimave auto. Skoda Magic Seats - osobne som nemal problem v aktualnej generacii s sedenim vyssie a nadrzou pod soferovym sedadlom.
Zaujimalo by ma ako funguje ovladanie hlasitosti na volante (osobne touch solution nehodnotim pozitivne) pripadne na touch screen-e? Dufam, ze klima sa da plne ovladat "tlacidlami" a nie na obrazovke.
Rozbalit vlákno
2
Avatar - TeeJay
14. 11. 2016 01:22
Re: Volume
Nechápu, na co se ptáš. Ovládání hlasitosti na volantu funguje tak, jako vždycky - kolébka. A z fotek je snad jasně vidět, že má ventilace klasické ovladače, i když té averzi vůči ovládání přes displej úplně nerozumím. ;-)
19. 11. 2016 11:42
Re: Volume
Nie som si isty, ci pozerame na tie iste fotky ;-)
Ja tam vidim, na lavom ramene volantu plochu, ktora vyzera ako touch sensitive v tvare banana, hore plus, dole minus. Ziadne kolebka na volante nie su. Ano su tam klasicke ovladace ventilacie, teda tak to aspon vyzera. Zial dve ine posledne auta od Hondy - CR-V a Jazz - maju v najvyssich vybavach touch screen na ovladanie ventilacie. Vid moju poslednu vetu v predchadzajucom poste.
14. 11. 2016 18:19
Krok správným směrem
Po dvou ufoidních generacích s pluhovitou přídí novinka vypadá konečně jako auto a nebýt té neskutečně kýčovíté zádě by se mi to auto i docela líbilo (hlavně z boku). Ještě by to chtělo klasickou palubku s dvojicí budíků a mechanickou P brzdu. Jinak za velké plus považuju návrat k víceprvkové zadní nápravě a k normální poloze palivové nádrže, které umožnilo vrátit přední sedadla do správné polohy. Také benzinový motor 1.5 Turbo bude jistě výborný. :-) Podtrženo a sečteno - proti předchůdci velký pokrok vedený převážně správným směrem. Teď ještě aby za to nechtěli nesmyslné peníze... ;-\
Rozbalit vlákno
0