Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: VC Německa 2016: Rosberg se musel sklonit před Hamiltonem

Hamilton po vítězství na VC Německa zvýšil svůj náskok v průběžném pořadí jezdců. Rosberg v závodě skončil až čtvrtý.
Zpět na článek
31. 7. 2016 23:06
31. 7. 2016 23:13
31. 7. 2016 16:03
Nico zase jsi to nezvládnul
A pokolikáté už? Všechno ti hrálo do karet...letošní Lewisovo technické problémy a motor komponenty na limitu a stejně ti to nestačí. Lewis tě zajezdí i kdyby jsi měl náskok 100 bodů. Bohužel pro tebe.
Lewis :yes: :yes:
Redbull :yes:
Nico :no: :no: ten druhý palec za kopii austria curve zwei. Ty následné pohádky si nech pro děti.
Max :no: to tvoje bránění středem, pak malá myška brzdilka a pak se uvidí co se mi hodí by ti měli zatrhnout. Počkej na Pereze, ten tě sestřelí a budeš mít po ptákách
Ferrari :no: :no: hoši makat a Seb poslouchat, nejsi generál, ale zaměstnanec.
Rozbalit vlákno
15
Avatar - AUDIRS6
31. 7. 2016 16:07
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
Dnes suhlas so vsetkym, az na tu penalizaciu - nebola potrebna. Inac nemam co dodat. :-!
Nadej sice umiera posledna a sme len v polovici, ale ak bude robit taketo chyby nadalej, otca nenapodobni. ;-\
31. 7. 2016 16:09
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
Promiň , ale trest musel být. Vždyť to tam poslal a zastavil napříč až na bílé čáře u obrubníku....navíc vůbec nebrzdil...
Avatar - AUDIRS6
31. 7. 2016 16:11
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
Mali to nechat bez trestu prave koli tym Maxovym mysickam z minula - ako revanš. :-!
31. 7. 2016 16:14
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
když netrestají Maxe, tak nepotrestám Nica? Trochu mimo ne? Navíc on to tam hodil úplně nesmyslně...kdyby měl koule tak ho udělá v příští zatáčce...takhle si řekl udělám hop, nebo trop...ta myška tady neměla žádný vliv...
Avatar - AUDIRS6
31. 7. 2016 16:28
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
Ja myslim to kluckovanie v minulom zavode. Pravidla hovoria o moznosti 1 zmeny smeru v ramci obrany pozicie a nie slalome. :-! Uz vtedy isto prizmurili nad nim oci, teraz mali prizmurit pri Nicovi. Ale aj tak je to jedno. Poondialo sa vsetko co sa mohlo. Pomaly 1. boxenstop, pri penalizacii nefungujuce stopky !!!, preto zacali robit az po 8 sekundach !!! a aj tak im to trvalo dalsie 4 sekundy - to je proste moc ! :-!
Ani sa mu necudujem, ze po poslednom pitstope uz isiel len aby prisiel 4. do ciela. :-!
Edit: ale vosiel... ;-) Jednymi gumami by sa vosiel, keby chcel... >:-[]
31. 7. 2016 16:31
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
No a to je možná ten rozdíl mezi Lewisem a Nicem. Lewis by to zkusil a né, že to zabalí 25kol před cílem....
31. 7. 2016 16:33
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
jenže o na to jde vyčůraně....středem, pak změní směr a pak podruhé, jako, že se vrací do ideální stopy na projetí...Ale jak píšu...Perez ho vyškolí >:D
31. 7. 2016 22:10
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
hele no tomu jsem take nerozumel, proc stravil v boxech 12 vterin, kdyz pentle byla na pet - no komentar jsem neposlouchal, mel jsem to na mute. ve skutecnosti si myslim, ze na red bull proste dnes nemel, ne, ze by to zabalil. jinak by je dohnal a predjel. mozna take nemel dostatek paliva (to trapilo vetsinu jezdcu - preci jen velka degradace pneu zpusobuje vice zastavek a vetsi tlaceni na pilu v mezidobi, navic se neobjevila zadna nenadala situace, ktera by usporila trochu paliva, a tak dost mozna musel s paliven trochu vice hospodarit nez normalne, kdo vi).
31. 7. 2016 16:27
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
Teď jsem si to skouknul jěstě jednou...to mu fakt projít nemohlo >:D střihnul tu zatáčku zleva do prava, vůbec neprobrzdil, kopíroval rychlost Maxe a vykroužil jí po bílých čarách aby se tam nevešel ani list papíru >:D
Avatar - maxi!
31. 7. 2016 16:34
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
bohuzial mam dojem, ze su to uz dost take zufale kroky a aj ked mu fandim viac ako rapperovi, uz nevidim vela nadeje ( sorry, Audinka!) :-!
Nico vie byt velmi rychli, ale nie je az tak komlexny a lahsie sa necha rozhodit ( a este je aj prilis dobry chlapec a potom obcas zbytocne prepne na zleho chlapca!)
31. 7. 2016 16:40
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
No právě, že si tím "zlým" chlapcem škodí....prostě to jen hraje, aby tím ukázal, že není jen hodný...pak dělá silácká gesta, která mu nikdo nevěří...prostě začarovaný kruh. Měl by být sám sebou a né něco předstírat
Avatar - speedfred
31. 7. 2016 21:12
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
Nechcem predbiehať,ale Nico to asi prestáva psychicky zvládať. Prešustrovať taký pekný bodový náskok + posledné dva štarty (a tie mu tak pekne išli). Sezóna je ešte dlhá,ale RB sa začal pekne dvíhať tak kto vie.
Avatar - maxi!
31. 7. 2016 21:49
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
ano, tak som to myslel aj ja tam hore... :-!
31. 7. 2016 22:04
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
no, maxovy mysky jsou take silna kava, sam nevim, kam je zaradit (tedy jestli uz je to na pentli nebo ne - z historie pamatuju mnohem mirnejsi obranne manevry - napr. u hamiltona, za ktere pentle padla) osobne chapu, ze v rakousku nechali rosberga bez trestu (se potrestal sam) a tady chapu, ze tu pentli dostal - ja na to koukal na rakusacich bez zvuku, abych nerusil mimina, a uz z toho zaznamu, jak ukazovali jeho nezataceni z kokpitu, jsemsi byl jist, ze se opakuje rakousko. vysledek me pak neprekvapil. je ale fakt, ze bez teto penalizace by byl rosberg zrejme treti (ma velkohube kecy, ze by byl druhy - ricciardo ho na trati dojel poradnym kvaltem, pochybuju, ze by uhajil druhou pozici do cile). takze merceďes ma nad cim premyslet, protoze red bull se mu rychlostne vyrovnal. nicmene v tomto konkretnim zavode je fakt, ze si to rosberg podelal na startu. a celkove je to skoda, u mercedesu je snad od sameho zacatku, titul by si jiste zaslouzil - hamilton ma tri, rosberg nic a tedy alespon jednou cuchnout k titulu by odpovidalo jeho kvalitam., bohuzel jeho soucasny tymovy kolega je holt o kousek lepsi ridic (o charakteru nemluvim, krivaci jsou to oba, navic v f1 jsou sami extremne soutezivi a sebestredni parchanti).
Avatar - R32
1. 8. 2016 15:16
Re: Nico zase jsi to nezvládnul
Penalizácia bola JEDNOZNAČNE namieste, taktiež mal byť potrestaný v Rakúsku (aj napriek tomu že sa poškodením auta potrestal sám, mal dostať v cieli ešte +5 sec). Nico to robí absolútne stupídne, drží si vnútornú stopu a snaží sa súpera vyviesť von ešte pri vjazde do zákruty tým, že nezahne včas čo je veľmi okaté. Tu to bolo do očí bijúce, ani netočil volant ani nebrzdil maximálne ako mohol takže podľa mňa nebolo o čom... Mal ho vyprevadiť von pri výjazde zo zákruty, skrátka zahnúť tak aby tam mal Max miesto a za apexom pridávať, vyrovnávať volant smerom ku krajnici...
Max v Maďarsku bola predsa len iná káva, bola tam séria zákrut nie rovinka, zmenil smer prvý krát (bránenie pozície) a následne znova no to sa vracal do ideálnej stopy, bolo by predsa hlúpe nechať čistú stopu súperovi a ísť (navyše v zákrute) po špinavej stope kde riskuje, že ho to vynesie z trate.
Avatar - flyboyeda
31. 7. 2016 16:09
Co to je ta F1
to jsou jako nějaké závody, nebo co to je ?
Rozbalit vlákno
6
Avatar - maxi!
31. 7. 2016 16:29
Re: Co to je ta F1
jasne, kde to zijes, clovece, ze to nepoznas???
Formule!??

Boze....
je to vazna zalezitost - je to zavod o uspore pneumatik, o spotrebe paliva...
musis to sledovat, vyborne to ukludnuje a super sa pri tom oddychuje a hlboky, zdravy spanok pred pracovnym tyzdnom! ( auta jazdia potichu, aby ta to nerusilo!)
Avatar - flyboyeda
31. 7. 2016 18:28
Re: Co to je ta F1
Je to o spotřebě paliva a úspoře pneumatik ? Ahá

to je závod Seniorů ?

A proč si na to berou Formule, proč to nejezdí třeba s Škodou Citigou, ta má dobrou spotřebu a pneumatiky když je člověk opatrný vydrží i 20 000 km s tou by to určitě vyhráli ;-)
31. 7. 2016 22:16
Re: Co to je ta F1
protoze to jsou *? >:D
31. 7. 2016 22:15
Re: Co to je ta F1
zapomnel jsi dodat, ze tam navic souperi progresivni hybridni pohonna jednotka tvorena elektromotorem, akumulatorem a oturbenym downsizingovym spalovacim motorem. sam nechapu, na co maji v teto kubature (1,6l) sestivalce. ja bych to rovnou nechal predelat na trivalec a progresivne tam pridal katalyzator a dpf!
Avatar - Well-being
31. 7. 2016 17:05
Re: Co to je ta F1
F1 je nuda v přímém přenosu, kterou si navíc musíte samostatně zaplatit ... ;-)
Avatar - flyboyeda
31. 7. 2016 18:58
Re: Co to je ta F1
Dvě hodiny trýznivé nudy, kdy nejzajímavější událostí je přezouvání pneumatik, pokud někdo někoho čirou náhodou a i to se někdy skutečně stává předjede, další nekonečné hodiny se to řeší s komisaři zda- li předjetí bylo správné a vrámci pravidel, no a pokud dojde k souboji stroje proti stroji muž proti muži tak ten kdo je uháněn většinou zbaběle zajede do boxu aby dostal novou sadu čerstvých pneumatik, nevím kdo je teď dodavatel , protože se na tu nudu už druhým rokem nedívám a musím říct, že těch hodin navíc co ušetřím si vážím a snažím se je nepromarnit, bože těch promarněných hodin u takové nudy to je vážně hřích
Avatar - Pekelná Micinka
31. 7. 2016 17:27
Formule Büreau
Jsem moc rád, že jsem koukal na 24h Spa. Krásný závod, dramatický konec.
Doufám, že F1 bude divácky upadat do té míry, že se radikálně změní přístup všech zainteresovaných na důležitých postech.
Rozbalit vlákno
4
Avatar - CHerokee
31. 7. 2016 22:11
Re: Formule Büreau
Souhlasím. Dnesk opět neskutečná nuda. Na špici žádné předjetí za celý závod. Jediný manévr Rosberga potrestán....to už se asi může jen tlačítkem nebo co? Hrozné, kam ta formule upadá. Splačené hybridní vysavače >:-[]
31. 7. 2016 22:20
Re: Formule Büreau
tak z meho uhlu pohledu to nebyl spatny zavod, ja treba leta letouci fandim mclarenu a celkove jsem byl spokojen s tim, jak dnes hosi obstali. no a ono kdyz na spici se podle celkove rychlosti seradili vlastne hned v polovine prvniho kola, tak se holt pak zadne predjizdeni na te spici nekonna, to je cele. kdyby (a na to se samozrejme nehraje) v prvnim kole na ctvrtou pozici padl hamilton a rosberg zustal v cele, asi bychom videli zavod jak remen.
Avatar - CHerokee
1. 8. 2016 10:29
Re: Formule Büreau
V 3. kole hlásili Hamiltonovi ať šetří gumy. Jsme si říkal, zda to není špatný vtip. A jezdit za sebou jako vláček, tak to je opravdu o ničem. F1 by potřebovala radikální změny.
1. 8. 2016 13:32
Re: Formule Büreau
proti tomu nemam namitek - v f1 se ma podle me normalne tankovat (to byla sranda) a menit gumy jak chces. take bych tam zasadne omezil hovadiny jako pet motoru na sezonu a penalizace do dalsich zavodu - chapal bych treba jeden motor na zavodni vikend, ale pitomosti typu ze te vyradi zavada prevodovky v jednom zavode a na dalsi pak dostanes automaticky penalizaci, apod. jsou opravdu mimo misu. atd., atd., atd.
Avatar - O5kar
31. 7. 2016 18:17
Já jsem tu slávu nečekal.
Myslím tím, že Němec zvítězí v Německu na Německém autě. Rozdíl z tréninku byl tak nepatrný, že to žádný důvod k polucím nebyl. A to, že Rosbergovi nejdou starty není ničím výjimečným. Ztrácí nervy. Takhle to bylo lepší, alespoň se nepotrkali na trati. Hamilton je přeci jenom vyzrálejší jezdec.
Rozbalit vlákno
3
31. 7. 2016 22:21
Re: Já jsem tu slávu nečekal.
vubec, co na tom startu ten rosberg podelal? zdalo se mi, ze se odlepil vcas, ale pak nejak zaspal nebo co...
Avatar - maxi!
31. 7. 2016 23:00
Re: Já jsem tu slávu nečekal.
je premotivovany a prehnal to - pneumatiky nedokazali preniest tu jeho obrovsku tuzbu dostat sa do cela - pretocil kola! :-!

jeho slova po zavode:

..Nico Rosberg, 4. místo
Byl to dnes hodně těžký závod. Na startu to šlo prostě špatně, protáčela se mi kola a to jsem vůbec nečekal. Zaskočilo mě to.

Zdroj: [odkaz]
31. 7. 2016 23:12
Re: Já jsem tu slávu nečekal.
aha... ja jsem videl obraz bez zvuku, nebylo to v teto kvalite obrazu patrne...
Avatar - Hanson
31. 7. 2016 23:06
Hamilton
jak já toho chlapa nesnáším, arogantní tydýt.
Rozbalit vlákno
1
31. 7. 2016 23:13
Re: Hamilton
... ale ridit umi, co? ;-) ... a ukaz na jednoho z nich, ktery neni.