GP Ruska v Soči začínala letos evropskou část sezóny formule 1. Nico Rosberg neohroženě zvítězil, Hamilton i přes další technické problémy skončil druhý. Vettel po kolizi nedojel.
Clovek by povedal, ze vsetko v poradecku, ze az nuda z jeho strany, ale opak bol pravdou:
Pocas obiehania tych o kolo pozadu ho to slusne pribrzdilo a Lewis sa zrazu priblizil z 13s na 7,5. Plus - aj jeho zacala trosku hnevat riadiaca jednotka - teda jeho nie, ale v boxoch Totta Wolfa aj Niki Laudu.
Nakoniec sa aj jemu auto umudrilo a ked obehol tych o kolo pozadu, mohol na to dupnut a zajazdit si aj najrychlejsie kolo zavodu. Nejakych 1:39:0cosi. Takze vyhral aj tzv. "velku cenu" ( kvalifik., zavod, najrychlejsie kolo ).
Lewisovi sa to tiez umudrilo, ale vedel, ze na nejaky utok je uz neskoro, tak len doviezol auto "domov". Po interview s nim ale viem, ze po tom, ako Nico doobiehal tych spomalencov, tak uz vedel, ze utocit uz nema zmysel.
Za mna este :yes: Williamsom, aj ked zase bolo nieco medzi nebom a zemou, koli comu to na viac zase a opäť nevydalo... ;-\
hehe, pre mna ci pre neho ? :-)
Proste pre nas ! :yes:
Akurat som docital na Formel1.de, ze co a ako... jeho auto mu hlasilo ze "game over" a on ho poprenastavoval, opravil a vyhral !!! Toto je umenie ( uz dufam ze definitivne ) buduceho šampiona ! ;-)
Idem citat dalej vsetko co sa v zakulisi deje, lebo len to, co vidis v TV je nic, oproti tomu, aka neuveritelna realita je za tym vsetkym. Dnes to mohlo byt kludne double-out pre MB, miesto "double-win"... :*)
Mocná trojcípá hvězda drtí své ubohé protivníky jako obtížný hmyz. V kontrastu s jejím nehynoucím leskem vyniká jejich nicotnost v plné nahotě!
MERCEDES ÜBER ALLES!!!!
Ten ''majestát'' je statisticky jeden z nejslabších týmů vůbec, té haluzi, která se jim povedla s hybridy navzdory. Po nástupu nových pravidel příští rok po nich ani pes neštěkne a spadnou do té prachsprosté bídy jako před rokem 2014.
Nemeškej, pomýlenče!
Nasaď si čepici kašpara s rolničkami a bez prodlení se vydej po čtyřech na výc***u pouť do Stuttgartu.
Tam, v laskavém lůně Untertürkheimu, před vchodem do svatyně muzea, skví se bronzová socha nedostižného Rudolfa Caraccioly a jeho legendárního závodního vozu!
I padni před ním na svá bídná kolena a kaj se!
Poníženě olizuj vznešená kola jeho monopostu jako nejprašivější z psů!
A teprve až propukneš v pláč nad svou nicotností a slaboduchostí, tehdy ti bude odpuštěno a dojdeš usmíření.
Nelze ti upřít tvoje nadání pro prázdné melodrama a teatrálnost >:D
Leč tam, kde se ostatní ohlíží za pomíjivou, pravěkou érou 30. let, ostatní vědí např. o nepřekonatelných rekordech, dominanci a statistikách Ferrari, dominancích Williamsu či McLarenu. Mercedes je a vždycky byl hovínko, který se více než 30 let se stáhnutým ocáskem držel mimo motorsport a tím jakákoliv šance na jeho prestižní jméno skončila dříve než mohla začít.
Kdybys věděl, jak jsi trapný. pokusím se (i když vím že marně) o osvětu - opozici.
O statistikách vím bez diskuse víc než ty.
Co se týká nepřekonaných rekordů. Když už byla řeč o tom en Caratchovi ze třicátých let - tak ten jeho platí pořád, viď kloučku. A nebejt tenkrát týmu AlfaRomeo, Enzo by se k závodním autům nedostal. To jen k tvému žvanění o třisátejch letech, o kterých nic nevíš. Ale to už tak bývá, že ti co nejméně vědí nejvíce kafrají.
Ěru dominance Ferrari pamatuju za Schumachera.
Dominance McL s motory Mercedes(!) taky. Dominanci Wlíků taky. Starej Frankie boy s Páťou Hlavou to měli vymakaný.
Předtím dominance McL s Ayrtonem a Alainem. Co ty o tom víš? Nebo že bychom se viděli předloni v Imole na 20. výročí úmrtí Ayrtona? nebo jsi byl u toho když jsemo tom mluvil v prosinci s Nikim Laudou? Nevšiml jsem si tě.
Ano, MB odešel na delší dobu z motorsportu po tragické nehodě aby předtím dokázal deklasovat svět a nyní jej deklasuje znovu.
Prosím tě nepokoušej se porovnávat se mnou ve znalosti závodní historie. Je to naprosto nesmyslný a já nemám čas ti tady dělat přednášky. Kdybych tady měl napsat všechno, co já vím a ty ne, budeme tady do Vánoc.
Jinak už ses dost ztrapnil a shodil sám svejma slintama typu "než mohla začít šance Mercedesu na dobré jmén". první automobilka na světě která přinesla nejvíce inovací (i když hodně toho předvedli Amíci, což se málo ví) je na tvoje kdákání fakt zvědavá.
A "příští rok neštěkne po nich ani pes"...bož už dost, tomu fakt věříš, Jsi blázen?
Ja o tom mluvil v listopadu s Jardou. A rikal, ze ty hitlerwageny Mercedes byly vzdy super trapny a ze s nima jezdej vyhradne homosexualni gejove. A sorry, to ke kapku jina kacapita nez nejakej Klouda.
No nejvíc tu meleš ty, navíc z cesty, skládáš si ta ''fakta'' za sebou jak se ti to hodí >:D
Koho zajímá nějaký rekord ze 30. let? Faktem je, že Mercedes je (oproti tomu, jaký významný a starý obr to je ve spotřebním automobilovém průmyslu) v F1 a motorsportu obecně téměř nickou, v porovnání s elitními velikány jako je Ferrari, Porsche, Maserati, Alfa Romeo, Aston Martin, McLaren, Lancia, Audi, BMW, Lotus a dokonce Peugeot nebo Citroen.
Enzo začínal a byl v počátcích spjatý s Alfou Romeo, samozřejmě, bez Alfy by nebylo Ferrari, ale Alfa by bez Enza tolik neprosperovala. Bylo to oboustranné. Ale nechápu, proč jsi zavlekl najednou do diskuze AR...no to je jedno.
Dominance McLarenu s motory ''Mercedes'' v F1 - to není nic jiného, než dominance Britů z Brackley a Brixworthu, houby Merglu >:D Navíc to nebyla žádná dominance. McLaren dominoval s jinými motory. Což bys měl vědět.
Vypisuješ si tu idealisticky pár hesel a sloganů o božském Merglu, který chyběl víc jak čtvrt století ve světovém motorsportu a při tom samozřejmě nepokrytě lžeš a děláš ze sebe kašpara >:D Mercedes před rokem 1955 nic nedrtil, světu vládlo hlavně Ferrari s Jaguarem, předtím Alfa Romeo, Maserati a Auto Union. Když se MB vrátil do F1, každý si ihned vybaví čistou mizérii a podprůměrnou výkonnost, kdy byli rádi za body a umístění v top 10. Na to, že vycházeli z auta po mistrovském Brawn GP naprostý propadák. Jejich současná forma není nic jiného než štěstí a oportunismus, to samé jako s Red Bullem, který si taky vyjedl svých pár sezon slávy a nyní hraje třetí až čtvrté housle. Příští rok se začíná nanovo, z kusu čistého papíru, nebude platit nic z toho co platí dnes.
A co se týče jména Mercedes, jen blázen by mohl pochybovat nad jeho významem a stopou v průmyslu a automobilismu obecně. Ale motorsport, ten byl vždycky u tak velkého hráče ve stínu a je tomu tak dodnes. Porovnej, kolik titulů má třeba Ferrari v F1, World Sportscar Championship, FIA WEC, ILMS, FIA GT1, FIA GT3, GT Open, ELMS, IMSA, kolik vítězství mají v Le Mans, kolik rekordů a zásluh obecně v porovnání s Mercedesem, kolik titulů a vítězství má Porsche a další...takzvané Stříbrné šípy jsou spíše Zrezlé hroty rozdrcené na prach.
Jinak tu tvou dětinskou aroganci a pomýlenou nadřazenost přecházím s úsměvem ;-) Kdybys byl takový machírek s fundovanými názory a postoji, tak tu nepředvádíš takové trapné divadélko hodné obyčejného puberťáka, který si přečte pár útržků Wikipedie. Zatím jsi nenapsal jediný smysluplný souvislý příspěvek, ve kterém by tvůj text měl jakoukoliv kredibilitu a výpovědní hodnotu, která by odpovídala tvému naivnímu egu, které je přesvědčeno, že jsi nějaký místní guru. Tak můžeš začít psát a přesvědčovat, do Vánoc je času dost :-!
Vstanu a podívám se, žes ještě něco vypotil...a taky že jo a je to pěkně dlouhý. Sorry, včera jsem šel ven a teď už ty žvásty číst nebudu, Smolils to zbytečně. >:D:-!
Krutore, než tady začneš plácat nesmysly, jako že je Mercedes v motoristickém sportu nicka, tak za prvé: automobilové závody nezačínají rokem 1950, ale 1894. Třicátá léta sem pochopitelně patří. Za druhé: podívej se, kolik titulů vybojovali jezdci Mercedesu v ME rallye (v době, kdy šlo o vrcholný šampionát, MS neexistovalo). Možná budeš překvapen, a navíc to byly časy, kdy se Mercedes oficiálně závodů neúčastnil :-) Za třetí: tomu megaslavnému a nepřekonatelnému Ferrari chybí důležité vítězství v jednom z nejproslulejších závodů světa... A nejspíš už ho nikdy nedosáhne :-)
To video je asi zo Suzuki?
Sennovu búračku som videl v priamom prenose a asi do konca života na to nezabudnem. Radšej som mal ale Prosta,a Sennu viac-menej neznášal,ale česť jeho pamiatke.
Tiez som to videl on-line. :-!
A presne ako ty - Prost bol proste Profesor a bol mi vzorom, Sennu som nemusel, ale jeho pamiatke sa vzdy poklonim.. :-!:yes:
Jakmile skončili první boxy, skončil pro mě závod. Karty rozdány, jdeme spát. Doufejme, že se to příště vrátí do dobře zajetých kolejí z prvních dvou závodů.