Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Facelift pro BMW řady 7: diody, 3D displej a nová verze 750d

Po čtyřech letech od svého představení se aktuální generace BMW řady 7 dočkala modernizace. Ta je zaměřena především na techniku.
Zpět na článek
25. 5. 2012 10:46
25. 5. 2012 12:57
25. 5. 2012 13:28
25. 5. 2012 15:53
25. 5. 2012 15:55
25. 5. 2012 12:07
25. 5. 2012 12:11
25. 5. 2012 13:04
25. 5. 2012 13:17
25. 5. 2012 13:27
25. 5. 2012 13:35
25. 5. 2012 14:47
25. 5. 2012 15:14
25. 5. 2012 16:02
25. 5. 2012 18:09
25. 5. 2012 18:08
25. 5. 2012 18:15
25. 5. 2012 18:25
25. 5. 2012 18:30
25. 5. 2012 13:24
25. 5. 2012 13:31
25. 5. 2012 14:31
25. 5. 2012 16:01
25. 5. 2012 12:43
25. 5. 2012 13:11
25. 5. 2012 18:13
26. 5. 2012 12:39
25. 5. 2012 19:15
26. 5. 2012 10:46
29. 7. 2012 10:33
Avatar - Dinar
25. 5. 2012 10:46
Za mě dobrý,
těch pár retuší jde správným směrem, optika, decentnější vyznění nárazníků a chromování, upgrade techniky je jasný. :yes:

Jen si pořád nemumím představit majitele 730d, jak si hodí auto do sport+, display mu zrudne, před ním se objeví obrovské M4 a on začne manuálně podřazovat s tváří soustředěného závodníka. Ne, pro mě je tohle fakt kolotoč. :-!
Rozbalit vlákno
13
25. 5. 2012 12:12
Re: Za mě dobrý,
Kdyz se mu bude v dlouhym tahlym motat pred kapotou MB S 250 CDI, tak proc by to nezkusil? :-)

Bohuzel displeje jsou trend.
Za malo penez nadelaji hodne parady a daji se customizovat (to je ale hnusne slovo).
Jsem zvedav, kdo s komplet digital palubovkou prijde jako prvni v mainstreamu/lowendu - tipuju Renault.
Osobne mam radeji opravdove rucicky.
25. 5. 2012 12:57
Re: Za mě dobrý,
a jeste v 3D ... to je ale dane jen a jen tim, ze 75% trhu s luxusnimi auty tvori zarazeni pubertaci.
Jeste jsem nevidel , aby treba v airbusu se po pritazeni paky plynu vymenily v kokpitu vsechny budiky predelaly si grafiku do sportovniho modu. >:D
Avatar - autista
25. 5. 2012 13:12
Re: Za mě dobrý,
to je tím, že jsi v airbusu nikdy nepilotoval :-!
25. 5. 2012 13:28
Re: Za mě dobrý,
He, vtipny :-) Ale v praxi jsou budiky spis aby podavaly informaci a na jakekoliv graficka extempore jsem vylozene vysazeny.
25. 5. 2012 14:42
Re: Za mě dobrý,
Nebyt nejakyho zarazenyho pubertaka, nemel bys dnes to svoje ojety Porsche.
Nebo ti ho snad predvojel nejakej zavodnik se slechtickymi koreny?

Airbus se tu vzal kde?
Neni to nahodou letadlo a jeho kokpit jako takovy slouzi spis profesionalum k praci?

Sorry, ale pises trochu mimo...
25. 5. 2012 15:53
Re: Za mě dobrý,
stanoviste ridice je vicemene taky profesionalni misto, stejne jako klavesnice pocitace a monitor. Opravdu nemam zapotrebi, aby klavesnice na ktere ted pisu menila barvu ze zelene na cervenou podle toho, kolik udelam uderu za minutu. :-) A s tim porsche si zase mimo. Nejsem strelec, ktery si koupi jako prvni porsche soucasnou Carreru na leasing, aby ji vzapeti rozflakal na prvnim strome. Boxster je idealni naradi na nauceni se a kdyz rozflakam ojetinu, tak kvuli toho nebudu brecet jak zelva.
Avatar - iudex
25. 5. 2012 13:13
Re: Za mě dobrý,
Keď si spomenul Mercedes 250CDI, včera som stretol ML s týmto motorom a zvukovo to znelo veľmi nedôstojne, klasický zvuk dízlového R4. Popravde až keď to auto vedľa mňa naštartovalo, pozrel som sa, čo je to vlastne zač. K veľkosti a robustnosti emelka sa ten zvukový prejav vôbec nehodil.
Avatar - KANKUNEN
25. 5. 2012 13:17
Re: Za mě dobrý,
Napřed japonci zkrouhli svoje Gazíky na čtyřválce a teď i my, ale s podstatným rozdílem, pro ty co na takové auta neškrábou šestiválce jsou.
Avatar - Dinar
25. 5. 2012 13:28
Re: Za mě dobrý,
Ty dvouturbené dýzlové čtyřhrnky nacpané ve vyšší střední, případně ještě výše, to je jeden z tragických momentů vývoje v automotive v posledních letech. Debilní flotilové emise, nic jiného, "udušený" šestiválec s reálně o půl litru vyšší dlohoudobou spotřebou danou způsobem používání aut těchto tříd je stokrát lepší a důstojnější variantou, minimálně z pohledu ceny, za kterou se tyto motorizace prodávají. Dvoulitrový dýzl jako entry variantu do vyšší střední chápu, dál je to jen ekoterorismus. :-!
25. 5. 2012 14:44
Re: Za mě dobrý,
Tohle jsem sice rozpoutat nechtel, ale je vidim to podobne (ac z velke dalky :-) ).
25. 5. 2012 15:55
Re: Za mě dobrý,
lepsi uz to nebude. Diky o slovutna EU a diky vazeni vysoce pomazani eurokomisari.
25. 5. 2012 12:07
hm...
nie su tie vyklopne podlozky vzadu na prednych sedadlach daleko ? ked na to clovek polozi notebook, tka musi mat urcite dost natiahnute ruky, aby s nim mohol nieco robit. to je urcite nepohodlne. a strasne by ma zaujimala realna zivotnost takehoto auta prepchateho elektronikou >:D po 10 rokoch tam minimalne polovica veci musi odist. a tiez som zvedavy, ci by taky kusok nastartoval vobec >:D kedze motor sam len potrebuje pre svoj chod take obrovske mnozstvo dat, ze staci hocijaka hovadina a uz ani len nenastartuje. jasneze netvrdim, ze maju automobilky robit auta bez elektroniky. len sa tak zamyslam nad zivotnostou >:D bezne auta z roku 199x este normalne jazdia, ale taketo nieco asi v roku 203x uz jazdit nebude...
Rozbalit vlákno
19
25. 5. 2012 12:11
Re: hm...
Přesně tak! Je to auto na houby-nekupuj si to!!! >:D >:D >:D
25. 5. 2012 13:04
Re: hm...
no dobre. dam na teba >:D
25. 5. 2012 12:54
Re: hm...
Není na houby, ale má pravdu. Tak přesložitělá technika bude jen na chvíli. Jelikož se kolem aut motám ( né tedy tak složitých :-) , tak vím z doslechu kupu historek, jakým kuriózním způsobem se se.ou tyhle pojízdný výpočetní střediska a jak složitý je se v tom zorientovat i pro autorizák...Stav, kdy se mění celé komplety a celky z nových aut a zkouší se jestli to zabere, nepřeberný počet soft. harakyrů, pro běžného smrtelníka absurdnost cen při poruše drobného i když jen mechanického komponentíku, jež samozřejmě nelze sehnat sólo, atd. atd. A jasně že mi někdo bude oponovat, že ty auta se stejně po třech-pěti letech měněj...ale kde to jsme? Auta za 2-3 mega a po pár letech do šrotu? No asi jo. Neumím si dost dobře totiž představit, kde by další kupec vzal dostatek financí na udržování v provozu. Moje slova nepochopí nikdo než ten, kdo se k podobným věcem nedostal a nebo je neplatil... ;-\
Avatar - autista
25. 5. 2012 13:17
Re: hm...
už jsem tu jednou psal, že nový citroen DS5 stál u dálnice a nakládali ho. nejspíš to byl hybrid a asi se objevilo na palubním počítači "PLUG-IN-TO-CHARGE" nebo tak něco :-!
25. 5. 2012 13:27
Re: hm...
to ani nemusel byt hybrid. staci fakt velakrat uplna prkotina a auto stoji.
25. 5. 2012 13:35
Re: hm...
uz jsem zazil, ze auto za 2.5kk zastavilo uprostred dalnice s tim, ze uz pred 500km varovalo, ze stav tlumice signalizuje opotrebeni a ze vozidlo nebylo pristaveno do servisu, takze se dal nejede. Nedivim se typkovi, ze zavolal taxika a zavolal borcum z autosalonu, at si pro tu nadheru prijedou, ze rusi kupni smlouvu.
25. 5. 2012 14:47
Re: hm...
Osobne by mne zajimalo, co mu z toho autosalonu odpovedeli - vzhledem k tomu, ze to varovani ignoroval.
Avatar - autista
25. 5. 2012 15:14
Re: hm...
jo a kolik mělo najeto??? zrušit smlouvu jen tak asi nikdo nemůže, pokud už to má dost odkrouceno. jo, nám zase nejel bus, že signalizoval nedovřený zavazadlový prostor, i když byl zavřený fest, že dál nepokračuje a zablokoval ručn brzdu. takže, elektronika je legrace >:D
25. 5. 2012 16:02
Re: hm...
divil by ses, ale breceli, ze mu to samo v zaruce opravi a ze mu daji nahradni auto a kdesi cosi, nicmene jim bylo odpovezeno, ze za sve penize by radsi auto, ktere taky jezdi. Ono to o moc vic jak tech 500km najeto nemelo.
25. 5. 2012 18:09
Re: hm...
Nic, to je holej nesmysl. Je jedno jestli auto za půl nebo tři míče.

To je bajka typu "žere mi to tři litry a lítám furt dvěstě".
25. 5. 2012 18:08
Re: hm...
Ruší kupní smlouvu?...hmmm... Tak teď tu o Červené Karkulce :-)

To milej zlatej nefunguje...
Avatar - autista
25. 5. 2012 18:15
Re: hm...
neříkám, že si taky nemyslím, že to zrušit nemůže, ale jelikož jsem neviděl smlouvu, tak můžeme jen spekulovat. smlouvy nejsou standartní všude, klidně tam mohl mít napsáno, že jakmile přijede na servis, tak dostane nejen kafe, ale i mu ho zrovna přítomná slečna ráda a zdarma podrží, co ty víš >:D
25. 5. 2012 18:25
Re: hm...
Tak to pak jo ;-) Taková je každá druhá smlouva.
Avatar - autista
25. 5. 2012 18:30
Re: hm...
no a já blbec mám smlouvu jen tu první, bez těchto výhod, asi to byl nějaký paket premium či co :-(
25. 5. 2012 13:24
Re: hm...
ja to chapem zase preto, lebo sa o auta zaujimam a nieco o nich mam aj zo skoly. terajsie motory a obzvlast u takychto aut uz ani nenastartuju bez kopy pripojenych senzorov a dalsich obvodov. v takomto bmw je motor vyslovene srdcom auta a staci aj vypalena ziarovka v smerovke (samozrejme s troskou nadsazky) a uz sa to same zastavi a automaticky vola servis >:D taketo auta jednoducho zacinaju dosahovat stupen zlozitosti, pri ktorom je statisticky nevyhnutne, aby doslo k zlyhaniu niektorej sucasti. je prakticky iste, ze sa nieco pokazi za urcitu nie velmi vzdialenu dobu. hlavne z toho dovodu, ze auta nie su ako napr. lietadla, ktore su tiez zlozite, ale ovela viac kontrolovane a dolezite sucasti su pravidelne renovovane alebo vymienane a to aj ked este funguju. ale mozno sa v buducnosti zacnu robit specialne riadiace jednotky pre taketo motory, ktore budu simulovat vsetky vstupne data a auto bude moct jazdit aj ked bude viacero elektronickych okruhov uz mimo provoz >:D
25. 5. 2012 13:31
Re: hm...
americani s jejich raketoplany by mohli vypravet ... puvodne to melo byt levnejsi diky nasobnemu pouziti, v praxi to bylo nasobne drazsi nez jednorazove rakety.
U toho BMW: jako pojizdna elektrolaborator dobre. Jako prakticky dopravni prostredek - pouzitelne s vyhradami.
25. 5. 2012 14:09
Re: hm...
S poslední větou bych to viděl jako spíš sen tunera. Systémy jsou tak propojený, přijdou breake by wire, k tomu esp, protiprokluz, elektrospojky v diferákách pro vektorování do zatáček a atd. Že bys rozjel samotnej motor hezký, ale co ten "zbytek" ? Spíš to nenápadně začne sektorovat lidi do sociálních skupin. Už nebude zdaleka tak časté, vidět obouchanou domlácenou A8 nebo sedmu na benzině a v ní partu učňů co jedou z piškotéky :-). Chudí budou díky cenám paliv chodit pěšky nebo mastnou tyčí či krtkem, lůza škodovky a koncern, pár fandů luxusnější ojetiny alá A6 a to na hraně...pak běžní majitélé A6, 5er, e-klass, a pak opravdu bohatí co mají na to to měnit nebo spravovat :-!
25. 5. 2012 14:31
Re: hm...
no hej, ale je to smutne... dufam, ze automobilky budu vyrabat aj nieco spolahlivejsie pre chudobnejsich, ktori budu kupovat ojazdene auta. ved je aj v ich zaujme, aby ludia s tymi jazdenkami chodili do servisov a platili >:D a nesmie to byt prilis drahe v tych servisoch zase, lebo to vela ludi odradi... len skoda, ze sa praktizuju aj take finty, aby auto zacalo schvalne po zaruke odchadzat a druhy majitel, ktory ho kupi jazdene potom plati servis len preto, lebo automobilka chce.
25. 5. 2012 16:01
Re: hm...
to je zas pomerne zjednodusujici tvrzeni. Nic proti elektronice, ktera je UCELNA.
Ferrari umozni diky elektronice jezdit rychle kdejakemu strevu, ktere by to bez elektroniky rozstrelilo v prvni zatacce.
Ja jsem pro to, at tam ta elektronika je. Ale PROC tam cpou ridici jednotky na zmenu podsviceni displeju budicku, kdyz IMHO kazdy displej je pro oci hure citelny a vice namahavy nez obycko analogova raficka ? O tom, ze to odpoutava pozornost ani nemluve. To jsou vsecko jen zbytecne zdroje zavad - kdyz to funguje, nic to neprinese, kdyz to nefunguje, je razem cele auto nanic.
Avatar - Pekelná Micinka
25. 5. 2012 12:43
PTPH
Proč to ženou víc ke sportu, když teď mají 6gc. Ta změna.tvaru předních světel ve spodní části ve spojení s dalšími úpravami to zdynamizovali. To co bylo na 7er okouzlující, byla ta masivnÍ příď, dávající najevo její nevyvratitelnou přítomnost, takový egocentrismus na kolech... Ach jo :-(
Rozbalit vlákno
5
Avatar - Dinar
25. 5. 2012 13:11
Re: PTPH
Masívní příď zůstala, ta změněná optika je rozhodně ku prospěchu. Neboj, ledviny zůstaly tak velké, že každá z nich dokáže slupnou pětistovku i s wolffem. ;-)
Avatar - Pekelná Micinka
25. 5. 2012 15:00
Re: PTPH
Já to vidím, nicméně tu snahu přiblížit 7er řadám 5/6 nekvituji. Zřejmě to je forma normalizace post bangleovské éře a přiblížení se designu značky před Bangleovy modely. Tato generace 7er přímo navazovala na, byť facelIftovou bangleho sedmu, takže zachovala i tu masivnost, vč. relativně jednoduše tvarovaných předních světel. Příští generace asi půjde ještě dál v přiblížení se štíhlejším tvarům z 90.let, po kterých si mnoho fandů a zákazníků BMW stýskalo. Já ne. Mě se limuzína co vepředu nasává vše, včetně času, líbí. ;-)
25. 5. 2012 18:13
Re: PTPH
Předně souhlasím, že nebýt Banglea, nevypadají BMW nyní tak skvěle jako teď. Ale to, že to 7 po FL sluší, to si nedovolím zpochybnit. Štíhlá, ladná, pěkná...
Avatar - Pekelná Micinka
25. 5. 2012 19:19
Re: PTPH
Pěkná je, jen mi na trhu bude chybět takový "postoj", co jiní nenabízí.
26. 5. 2012 12:39
Re: PTPH
Banglova sedmička, když přišla na trh, tak bourala konvence. Byla arogantní, zpupná. Geniální design. Pofaceliftová se mi líbí i dnes. Pokud půjde konzervativním designem, bude to pro mně osobně taky škoda...
Avatar - Frasier
25. 5. 2012 19:15
Facelift
Teraz si len počkať na facelift KIA K9... však nebudú pozadu za originálom >:-[]
Rozbalit vlákno
1
Avatar - HitmanPB
26. 5. 2012 00:23
Predné svetlá, ľadvinky
Trochu mi tam nesedia tie zdeformované svetlomety kvoli tomu že vonkajšia strana skla má spodný rádius. Možno by som vonkajší svetlomet nechal kruhový a vnútorný zdeformovaný alebo radšej oba kruhové. Takto to pôsobí aspoň podľa môjho názoru dosť umelo. Na 6-er tieto svetlá pôsobia kompaktnejšie, lebo má inak dizajnovanú spodnú hranu skla.
Všimol som si tiež, že na posledných dvoch generáciách sediem sa na spodnú hranu predného nárazníka dá pozerať až po facelifte. Podobne na tom bola Banglova 7-er, ale tá toho potrebovala vpredu pomeniť trochu viacej :-)
LED displeje sú budúcnosť, znamenajú významné zníženie nákladov a tiež eliminácie porúch mechanických súčiastok. Ako som sa na to pozeral, nebude sa s nimi dať robiť veľké harakiri, lebo variabilita je obmedzená tým, že okolo hlavných ukazovateľov sú kovové polprstence a tým je zabezpečená aká taká základná konfigurácia. Nevidel som to ešte naživo, tak by som to zatiaľ neriešil. Cena týchto displejov výrazne klesá a počítam s masovým rozšírením na takéto účely.
Kde by mi faaaakt vadil displej tak to by boli Rolexy, Breitlingy a podobné skvosty ;-)
Palec hore za Bang & Olufsen :yes: Škoda že je až po facelifte...

Apropo, je to blbosť, ale neviem prečo všetci píšu, že po FL majú ľadvinky iba 9 lamiel. 9 lamiel majú od začiatku viď [odkaz]
Rozbalit vlákno
3
Avatar - boost.
26. 5. 2012 10:47
Re: Predné svetlá, ľadvinky
Auta s Night Vision mají těch 9 lamel, ostatní modely mají 12 lamel. :-)
Avatar - HitmanPB
26. 5. 2012 15:50
Re: Predné svetlá, ľadvinky
Achááá, aj som mal takého "tušáka", lebo tá kamera má svoj priemer a prekrývali by ju lamely, ale nebol som si istý :-)
Konečne prišli na to, že je blbosť mať dve varianty ľadviniek... po troch rokoch...
Avatar - Pekelná Micinka
26. 5. 2012 12:57
Re: Predné svetlá, ľadvinky
Dobře ty, pěkný stroj. :-) :yes:
Avatar - Johny.Rico
26. 5. 2012 10:46
Dokonalost
Nic míň :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Jáchym
27. 5. 2012 03:57
Digitální palubovka
Nový Tesla sedan už komplet digiální přístrojovku má...
Rozbalit vlákno
0
29. 7. 2012 10:33
design
tahle 7-řada je snad nejohavnější ze všech, i když těžkým soupeřem je E23, nějaký minifacelift to už těžko může zachránit.
každopádně na mercedes se těžko můžou dotahovat, co se týče designu, motorů, aerodynamiky, podvozku, komfortu, prestiže, atd....
a ani se u nich nedivím, že 750 má motor sotva třílitrový...
Rozbalit vlákno
0