Český Fiat odmítá odpovídat na dotazy k tomuto problému stejně tak udělat update zadarmo i když to hlásí na webu že je nutný...tomu říkám péče o klienta
Pokud jste si všiml, tak se problémy netýkají jediného FIATu. A pokud byste tam případně přijel s nějakou tou amerikou ze seznamu, tak vám to tam jistě nahodí zadarmo.
To mas pravdu, ale ak to zakaznik nevie alebo si s tym nie je isty, tak by sa aspon slusilo odpovedat, co sa asi v podla "streca" tomto pripade nedeje.
Byl jsem se podívat na web FIATu, kde by podle stréca mělo být něco o tom, že je update nutný. není tam ani čárka. Je to psáno na americké FCA stránce anglicky a pro konkrétní vozy (opět podotýkám, že tam není jedinný FIAT).
Dost možná ani lidi z českého FIATu nemají páru o tom, co se děje za oceánem. Proč by taky měli mít? "Jejich" vozů se to přece vůbec netýká. Dost pravděpodobně se to netýká ani těch Jeepů prodávaných v Evropě.
Problém je se zákazníkem, co si přečte nadpis nějakého článku na internetu a hned letí do servisu, ikdyž je svolávací akce na opravu na jiném kontinentě a dokonce na jiném autě.
Bohužel Fait si koupil Chryslůer Group, takže se to českého zastoupení týká. týká se to Jeepů, Dodge, Chryslerů a RAMů, jednak těch, co se tu prodali ofiko a jednak i těch, co sem byly dovbezene indivuálně stejně jako se jich týká problém s airbagy Takata, i ty musí povinně vyměnit zdarma.
dal jsem si VINko do toho webového klienta a napsalo mi to:
Your 2012 equipped with the Uconnect 8.4 CD/DVD/MP3/WMA/MW/FM system qualifies for the following software update:
Update 1:
Service Bulletin ID: 08-055-15
Release Date: 2014-09-15
následně jsem psal na podprou FIATu nic..
volal jsem na infolinku a tam řekli,že žádné update zdarma neposkytují.
Tečka.
Tak by stálo za zkoušku nakontaktovat přímo nějaký autorizovaný servis. Celkově je přístup českého zastoupení žalostný, člověk lépe pochodí přímo s predjcem/servisem.
Hacker není pirát, ale člověk, který rád zjišťuje, jak věci fungují. Typicky vyhledávají nedostatky a snaží se přijít se zlepšováky. V případě bezpečnosti patří k etiketě, že několik měsíců před zveřejněním upozorní výrobce, úřady, popřípadě zájmové organizace, aby měl výrobce čas nedostatky odstranit. Ti si však někdy dávají načas, nebo se k tomu vůbec nemají. Tohle je podle vás pirátství? Konkrétně tady se myslím bavíme o výzkumnících pracujících na univerzitě.
Lidé snažící se škodit se tomu moc nevěnují, protože to dá dost práce a, co si budeme namlouvat, povětšinou na to ani nemají. Jsou jednodušší způsoby.
A pak jsou tu lidé, kteří si vydělávají prodejem svých objevů. Ti nebývají moc populární, protože ta "správná" věc je dát to opravit, ku prospěchu všech. Zveřejňování je pak forma nátlaku.
Například Infiniti si z výzkumu architektury odneslo špatné hodnocení (podobně jako Jeep, co si pamatuji) a reakce Infiniti byla ve smyslu, však se jim ve skutečnosti nepovedlo do auta proniknout. Takže to asi jinak nepůjde, než demonstrovat a demonstrovat a demonstrovat. (To samozřejmě negarantuje, že by se do toho auta dostali.)
Kdyby si místní pisálci a zmatkaři ( včetně autora ) zjistili čeho se tento problém konkrétně ve skutečně týká a zavolali si třeba do servisu Jeep (ne Fiat), což jsem já udělal, tak by věděli jednu zásadní informaci...že tento problém se týká pouze amerických verzí UConnect s INTERNETEM!!! Jelikož evropské verze aut koncernu FCA nedisponují připojením k internetu, tudíž je nelze hacknout... :-!