Žádný výrobce luxusních automobilů ještě nikdy nepodnikal ve stejných podmínkách, jaké představovala výrobní linka vmáčknutá do skladišť Josého Maríi Calera mezi pomerančovníky ve východním Španělsku.
koupí leda nějaký magor,kterému nevadí být druhým pro smích.Jezdit v tomle prdítku musí být stejně úchvatné jako brutální odpichy tuzingových nadšenců v neděli před Kauflandem.
Za necely milion si mozes kupit Ferrari 550 Maranello s 5.5l V12 a ver tomu ze ten zvuk bude uplne iny (repliky maju vacsinou motor s objemom 2-3 litre)
Tak dotyčným šlo jen o to jak vypadají...ale je fakt, že bylo třeba být trochu naivní. Za milion jsou k dispozici zajímavé ojetiny, co udělají mnoho parády, ale je fakt, že povinné ručení bude vyšší jak u staré Toyoty :-)
to nebude jen o nejakym ruceni, ale o servisu, tyhle hnusky jsou proste normalni auta s jinou boudou a servisne to bude za pakatel jako puvodni auto, ale servisovat takove ojete Ferrari je jiny kafe, tam das pocitam za hodku tolik co za celej motor u te repliky >:D
osobne bych se oto stydel i oprit, natoz v tom jezdit, ale tak kazdy je jiny >:-[]
Nedávno jsem měl na pohovoru uchazeče, asi pětadvacetiletýho kluka.
Přišel pozdravil, sedl si naproti přes stůl a hodil na něj ruku s "Breitlingama".
V duchu jsem se řehtal jak malej.
Aspoň že ta Felicie s nápisem King Baník na zadním okně, kterou odjel, byla opravdová >:D
Tedy musím uznat ze se jedná o kvalitní repliky dle videa, kukněte třeba na jiné repliky [odkaz] . Ovšem stejně bych si žádnou repliku já nekoupil a 1.1 mega už maž 360,550, nebo Aston DB9. Ovšem servis originálu bude hoodne mastný, Pokud bych hledal auto na vauefekt, tak bych asi trochu snížil náročnost a šel bych do "skromnějšího" auta jako Jaguar XK (od 2005>) který leze v dobrém stavu sehnat už kolem 500 tis Kč, parády udělá určitě hodně a servis nebude zas tak drahý (myslím brzdy a td)
včem optimista? :-) Jinak ještě mě napadá Audi R8, Maseratti a klasicky 911 ruzných, ale přesto mě jako ideál připadá ten Jagoš XK nebo za dvojnásobek, tedy za 1.1 tu DB9,
Máš pravdu, spotřební díly jsou celkem v pohodě, viz. [odkaz]
U závažnějších oprav bych měl starost. Před pár lety jsem slyšel, kterak jednomu řediteli firmy museli měnit motor a stálo to přes milion korun.
se dá koupit solidní nové a hodně luxusní ojeté auto. Proč to investovat do předělané Toyoty MR2 z roku 1995 je opravdu významná otázka, odpověď na níž může odhalit mnohé o duševním stavu kupujícího.
MR2 asi těžko, ta má motor vzadu, tyhle pochybné repliky mají motor vpředu. Osobně proti replikám nic nemám, ale musí být trochu na úrovni, to znamená motor správně orientovaný a na správném místě, alespoň nějaký výkon, pokud možno zachovat počet válců. Viděl jsem už pár skutečně povedených replik Lamborghini, jsou výrobci, kteří si vyhrají s každým detailem a laik nemá šanci poznat rozdíl.
je to tak. bohuzel lidi jsou ovecky a nechapou, ze mohou byt individualitou i jinak, nez ze budou mit na volantu konika (at uz toho z maranella, nebo treba nejakyho z guangzhou).
...radši 4C, 370Z, Genesis Coupe, GT86, BRZ, atd... Vypadají taky skvěle, jezdit s nima větší zážitek, jsou to nová auta bez pochybného zpracování a hlavně nejezdím ve fejku. >:D