ked si vezmeme kolko penazi a kolko casu sa presustrovalo na tie dizle a ich vyvoj a cely tento nezmysel.... uprimne... az mi je zle na zaludku .... to sme mohli mat dnes uz take paradne benziny a benzinove hybridy ... ale tak radsej neskoro ako nikdy.... dizel je samozrejme uz davno uplne out... a je len otazka casu kedy sa po mercedese k nemu pridaju aj dalsi.... :yes:
do 10 rokov ocakavam celosvetovy pokles dizlov o tretinu ... uvidime
Vznětový motor je legitimní a rovnocenná varianta k motoru zážehovému. Kažý se hodí k trošku jiným účelům a charakteristikám užívání.
Bohužel do hry vstupují dva rozhodující faktory a to jsou cena jednotlivých paliv a v posledních letech stále se zpřísňující požadavky na složení zplodin. Tento mix požadavků je schopen srazit do kolen kteroukoliv z obou variant. Záleží jen na těch divných úřednících, co si usmyslí. ;-\
Připadá mi to tady trošku jako dva nesoudné tábory příznivců toho či onoho pohonu. Základní chyba je ale úplně jinde. ;-)
Informace v článku je mylná. Ferrari FF nemá stálý pohon všech kol. Dokonce má z hlediska použití v terénu asi úplně nejhorší provedení pohonu 4x4 ze všech možných, takže úprava takového auta pro offroad by byla čistá magorie, bez fantas.