No tak podle těch vyjádření to působí, že chtějí cílit někam na 599, nebo FF. Takže bych očekával podobnou koncepci. Velké GT s motorem vpředu a pohonem buď 4x4, nebo jen zadek.
Budou, to se ale u vw STÁVÁ (a díky tomu "uměle ponížili" výborné Scirocco před audi A3 - BOHUŽEL :-|
PS: A teď se v dvojici Lambo-Porsche bude vw snažit "jít po krku" Ferrari - t.j. TYPICKÝ Piech - na jednu stranu zaslouží za svůj BULDOČÍ tlak na všechny strany od toho že Fiat chce rozdrtit v malých vozech, Ferrari ve sportovních a já nevím co v nákladních "ocenění", ale v důsledcích a celkově to je ŠPATNĚ :no: ;-\
Vidělas nedávno zveřejněné plány Lotusu na modelovou "ofenzívu"? To je aspoň sebevědomí, proti tomu je Piech (jestli je tohle jeho práce) jen prostý čučkař. :-O
Kdyby Scirocco vyráběla firma.. nebo jinak, kdyby vw nebylo stejná firma jako audi, měli bychom tady Scirocco ve více variantách, se silnějšími motory atd. - prostě je "uměle" držené POD audi A3/RS3 ... přitom má dost možná VĚTŠÍ "růstový" potenciál! ;-)
POD A3 není, pod S3 taky ne (viz rocco R), takže zbývá jen RS3, a tam už by se tradiční poslání rocca, jako lidovějšího kupé možná trochu křížilo (leda, že by oživili i podstatně méně lidové Corrado), nehledě na nutnost dát do rocca pohon 4x4, pokud by mělo obdobnou motorizaci jako RS3. Motor z RS3 bych raději viděl v příští generaci Golfu nazvaném třeba RR, protože 4X4 má už současný Golf VI a určitě ho bude mít běžně v nabídce i Golf VII.
Tak o tom ponížení jsem nějak neslyšel, to asi bude jedno z těch skandálních spiknutí VW pod vedením zlotřilého P. Jak to udělal? Dal Šíru jen tři kola a do kufru kostku betonu? A co je špatně na konkurenci?
Podle mě je v tomto prostoru dost místa vyrobit dvě svébytná auta cílící na různé zázazníky. To plánované Lambo bude kromě 2 dveří navíc i cenou ještě o stupínek výš než tohle plánované Porsche.
Porsche nemá na to image aby nasadilo cenovku 10 mega na cokoliv kromě nástupce Carrery GT. Spíš bych to viděl na nástupce 928 tak za 5 až 6 míčů. Dvoudveřová panamera turbo.
FF je cílený proti Panameře, rozhodně ne proti Aventadoru jak si mnozí myslí. Osobně si taky myslím, že Lambo Estoque nebude vyrábět a vyrobí nějaké SUV. Nechápu proč by Porsche nemohlo vyrábět něco jako 599 a navíc mít ještě nástupce Carrery GT. Porsche má to štěstí že jejich zákazníci mají klidně všechny auta od nich. Tak proč ne další :-)
Ja by som to tiez videl na nieco-ako konkurenciu pre chystane nove "SuperFerrari"-nastupca Enza,
Ferrari si asi pred rokom nechalo patentovat svoj system sekvencneho postupneho-twinturbo preplnovania, teraz s "uspechom" /lebo 2 rychl.stupne na prednu napravu je fakt"uspech"/ nasadili "system" pohonu 4x4 v seriovom aute, takze ked to daju dohromady do niecoho s motorom v strede, hodne lahkom, hodne silnom, mame tu "F70" a proti nej by nastupca Carrery GT bol urcite vhod.
Preplnovane motory Porsche vie, 4x4 /PTQ-Porsche torque vectoring/ vedia tiez, auto s motorom v strede, hodne silne, lahke, obratne...aaa HOP a je tu ;-)
takze tak, a prave taketo TOP Porsche by mohlo umlcat tich "Antikoncernistov" ktori si myslia, ze Porschacky Ing. si uz ani prdnut nemoze, kym mu to Piech osobne nedovoli >:-[]:-!
Nástupce Carrery GT už je potvrzen dávno bude vycházet z 918 spyder. Toto bude něco nového. Navíc Carrera GT je kategorie 10+ takže by asi udělali těžko nástupce levnějšího.
Proti Italii by přece měli nasadit Porsche 918 ne? A pak už zbývá jen něco proti F599 a nebo FF. Dokázal bych si od Porsche představit nějaká GT v luxusnějším stylu s desetiválcem vpředu. A Lambo by pak mohlo postavit GT, ale hrající víc na strunu emocí, než luxusu. A pak něco proti novému Enzu... Myslím, že prostor k růstu Porsche má.
Je vidět že o 918 toho moc nevíte. Cena je 18milionů což je asi docela rozdíl proti Italii. Navíc je to opravdu nástupce Carrery GT a mimochodem je vyprodané. Koukněte třeba sem: [odkaz]
Věděl, zapomněl. OK, mýlil jsem se. Že by byla 918 ale vyprodaná, jsem nikde nenašel. Mít na ni ty prachy, tak bych si ji bez vyzkoušení a podrobnějších informací nekoupil. Ta elektrika mi v něm přijde na první pohled jako pěkná kravina dobrá tak pro EU, ne pro řidiče.
OK, už věřím. Věřím a nechápu. U Carrery GT museli snižovat plán výroby a to byla levnější a v tomhle ještě nikdo pořádně nejel a vyprodáno. Že by ten rozdíl dělal jen design? Nebo právě zkušenosti s Carrerou GT? No uvidíme. Ne že bych to Porsche přál, ale Jaguar XJ220 měl kdysi taky plno předobjednávek...