Jaké.auto Informace o autech podle značky a modelu

Diskuse: Fiat 124 Spider na nových fotografiích. Verze Abarth stojí více než milion (+video)

Malý roadster od Fiatu se ukázal na letošním autosalonu v Ženevě a hned si nás dokonale získal. Automobilka jej nyní prezentuje na nových fotografiích.
Zpět na článek
11. 6. 2016 18:01
11. 6. 2016 18:07
11. 6. 2016 20:03
11. 6. 2016 20:13
11. 6. 2016 18:31
11. 6. 2016 18:45
11. 6. 2016 18:50
11. 6. 2016 19:05
11. 6. 2016 20:10
11. 6. 2016 22:47
12. 6. 2016 02:52
11. 6. 2016 19:08
11. 6. 2016 19:37
11. 6. 2016 21:44
11. 6. 2016 22:00
11. 6. 2016 22:03
11. 6. 2016 22:09
12. 6. 2016 00:41
11. 6. 2016 19:57
13. 6. 2016 00:01
12. 6. 2016 06:27
12. 6. 2016 11:18
Avatar - kosmonaut
11. 6. 2016 18:01
Dělo
Je celkem sranda, že nejkrásnějším Fiatem za... no to by se dalo počítat už snad i na dekády, za poslední krásný Fiat beru snad až Grande Punto. No ale je sranda, že takovým Fiatem je přebouchaná Mazda.
To ovšem není výtka, protože podle mě ji makaróni přebouchali v takovém stylu, že originál strčí hravě do kapsy. Je to skutečně hodně moc pěkné auto :yes:
Škoda, že tam nenechali i ty mazdí motory, přeci jen atmosféra mě k takovému typu auta sedí víc.
Ale jinak Fiat :yes:
Rozbalit vlákno
18
Avatar - CHerokee
11. 6. 2016 18:07
Re: Dělo
Souhlas. Fiat je hezčí a mazda má lepší motor. A ten Abarth...to trochu pepískli s tou cenou.
Avatar - praděda7
11. 6. 2016 20:03
Re: Dělo
Přesně! Mega plus za usranou čtrnáctistovku... >:-[]
Avatar - CHerokee
11. 6. 2016 20:13
Re: Dělo
No právě malá fiat s 1,4 za více jak milion, to je trochu psycho. A o dost víc jak MX-5 s 2,0.
11. 6. 2016 18:31
Re: Dělo
Já bych přidal 500. Za tímto prckem, že vždy ohlédnu i po těch 9ti letech. A kupodivu face mu neublížil.
Avatar - kosmonaut
11. 6. 2016 18:45
Re: Dělo
Ale jo, ono i poslední Bravo bylo pěkným kusem auta. Ale Grande Punto a teď tahle 124, to jsou za mě skutečné perly.
11. 6. 2016 18:50
Re: Dělo
Souhlas. Grande Punto kdyby teď vyjelo z továrny jako novinka, tak to nikoho nepřekvapí. Designem překoná 90% současných aut své třídy.
11. 6. 2016 19:05
Re: Dělo
Súhlas. Len sa obávam, že nástupcu Grande Punto vo Fiate dizajnovo sprznia.
Avatar - kosmonaut
11. 6. 2016 20:10
Re: Dělo
To už se jim povedlo faceliftem Punto Evo.
11. 6. 2016 22:47
Re: Dělo
Máš naprostou pravdu, ono by asi úplně stačilo, kdyby tomuto autu Fiat udělal pořádný technický upgrate, jako to uděla Opel s Corsou. Vždyť ty auta stojí na stejné platformě a prostorově ještě pořád patří na špici segmentu! :-) :yes: Designem ale Punto Corse o parník ujelo, to je jasné. :-!
12. 6. 2016 02:52
Re: Dělo
No jen ty prodeje tomu parniku uplne neodpovidaji ;-)
Avatar - 3_diamanty
11. 6. 2016 19:08
Re: Dělo
ten facelift bol skutocne velmi citlivo prevedeny a to je dobre.. lebo F500 nejake radikalne vizualne zmeny nepotrebovala a ani do buducna nepotrebuje ;-)

jeden z najkrajsich fiatov poslednej doby bol podla mna aj fiat coupe od pininfariny... fakt moc pekne a stylove kupatko ... dodnes vyzera vyborne
Avatar - twistedTSD
11. 6. 2016 21:44
Re: Dělo
Fiat Coupe se mi osobně nelíbí vůbec. Ale souhlasím (viz příspěvek výše) s Bravem, to bylo taky docela povedené. Určitě více emotivní italský design než Tipo HB.
Avatar - 3_diamanty
11. 6. 2016 22:00
Re: Dělo
teraz ked tak rozmyslam tak moc sa mi pacilo aj take stilo v trojdveraku ;-) ... jedno modre vidim dost casto a na ozaj masivnych elektronoch ... fakt moc pekne svalnate auto so sebavedomymi proporciami... trosku tak rozmyslam ze cim to je ze dnes uz taketo auto fiat nema a kazdy sa tu rozplyva nad tym novym tipom ( mna moc nenadchyna ) ktore pritom tomu 3 dverovemu satruckemu stilu nesiaha vizazou ani po naraznik...
Avatar - 3_diamanty
11. 6. 2016 22:09
Re: Dělo
stilo vyzera v 3 dveraku moc pekne a masivne a stale hodne moderne a nestarnuco ... to omnoho novsie tipo je v praxi voci nemu akoby cesta do praveku .. paradox ale vizualne je to tak ... uz vedla toho sucasneho odchadzajuceho fiatu brava mi tipo prislo ako navrat do minulosti ( videl som ich stat obe vedla seba ) .... akoby to bol navrat do cias nejakej starej bravy/brava alebo marey .... pritom fiat taketo hatche alebo teda auta C-koveho segmentu vzdy vedel... tak neviem v com je zadrhel ze dnes uz nic podobne dostojne v jeho ponuke nevidim ... ale mozno casom :yes:
Avatar - twistedTSD
12. 6. 2016 00:41
Re: Dělo
Jak jsem již párkrát psal, Fiat neumí udělat úspěšný model třídy C už od dob prvního Brava. Tipo je tedy taková kapitulace na bezvýslednou snahu ovládnout evropský trh a odpovídá tomu i design, který je definován v první řadě katováním kostů a výchozím tureckým sedanem. I tak bych od něj čekal trochu více italské vášně, ale holt u Tipa jsou priority jiné.

Stilo 3D jsem nezmiňoval, protože je ještě starší než GP, ale osobně jej mám také docela v oblibě a řekl bych, že stárne jen velmi pomalu. Nicméně i jeho design mi přijde spíše v německém stylu, což mě ale (nepřekvapivě) netrápí.
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Dělo
Jsem zvědavej až ho uvidím naživo, podle fotek se mi Spider nelíbí, nepůsobí na mě kompaktně, zadní světla a přední maska děs, MX ND j , v mých očích, designově úplně v jiným levelu, i když i tam ty zadní lampy nejsou bůhvíco
Avatar - Rojin
11. 6. 2016 19:57
Hoši hoši ..
To je počtení v diskusi >:D Jak můžete z jednich z nejšerednějších aut vůbec dělat designové ikony???? >:D Ještě vysekněte poklonu multiple, cromě, stilu, pandě, brava, bravo... no sakra, těch je 8-s

Ale tak dobře, jste asi fanoušci fiatu ;)

Má vůbec fiat v dnešní době vlastní moderní auto? >:-[] Freemonta, že? >:-[]

Dobře, to byly reakce na to, co píšete v diskusi. Pojďme na 124, kde Vám bohužel musím dát za pravdu. 124 je opravdu pěkná, pohled zezadu ve mě dokonce evokuje dojem takového baby maserati. Designově se prostě povedl.
Nicméně, kdyby nebyla nová miata, hned bych tady vysekl milión palců hore.
Já tohle prostě nemůžu překousnout..

No časem se s tím třeba naučíme žít ;)

124 je pěkné auto :yes:
Rozbalit vlákno
11
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 20:16
Re: Hoši hoši ..
??? Je chybou Fiatu, že jeho verze je hezčí?
A nějak se tu zapomíná na krásnou Barchetu, a ani Coupé nebylo ošklivý.
Avatar - Rojin
11. 6. 2016 20:54
Re: Hoši hoši ..
Za sebe můžu říct, že designově jsou obě auta vyrovnaná. Obě se mi líbí, každé trošku jinak.
Není to problém fiatu, určitě jde z mého příspěvku cítit, že fiata zrovna nemusím.
Například barcheta a ani coupé si mě osobně taky moc nezískalo ;) Ale něco na nich bude, když se bratranec vrací z projížďky barchetou, tak se směje ;) >:D

Já už si ho za to nedobírám ;)
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 21:00
Re: Hoši hoši ..
Asi to máš jak fostek s Lexusem, ok :-)
Já taky zrovna fanda nejsem, ale řekl bych, že občas hezký auta umí.
500- beru jako děs.
Avatar - Rojin
11. 6. 2016 21:16
Re: Hoši hoši ..
Ale víš co je dobrý, nevím jestli tady ještě s námi je, ale kdysi tady byl uživatel Ronault. Obrovský fanda aut majíc přehled takřka o všem. Byl (pevně doufám, že ještě je) to super kluk. Už podle nicku je jasné komu fandil. Ze začátku jsme si tady pěkně dávali. Já nikdy renault moc nemusel. Dneska, když vidím nového megane, tak si dokážu představit, jak v něm manželka jezdí.
No tím chci říct, že dospívání je věc dlouhá. A třeba někdy na fiata taky změním názor.
Ale zatím to tak není a v dohledné době nebude. Ale dokážu přijmout, že například ta 500 je, tak jak píše H/K_svet, téměř legenda. Minimálně má svůj styl a charakter.

Jinak, já lexus taky moc nemusím >:D Hlavně po nedávném autosalonu v Ženevě, kde jsem se posadil do každého z nich. No neměl jsem to dělat :-) S ostatními prémiovkami se to nedá srovnat, ale snaží se :-)
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 21:23
Re: Hoši hoši ..
Ronault sem pořád, i když jen zřídka, chodí.
Aktuálně diskuze "autem do chorvatsa"
Avatar - AUDIRS6
11. 6. 2016 21:29
Re: Hoši hoši ..
Ronault tu obcas "zabludi". ;-)
Ja si tiez s nostalgiou spominam ako som sa s nim hadal a pluval a klial na Renault, ked sa len dalo... >:-[]
Ale clovek sa z toho dostane, povznesie sa nad to a ide sa dalej. V tej dobe ale nic poriadne nemali. Kdezto ked som videl prve testovacie muly Talismanu, tak som sa o nich zacal znovu zaujmat, ze ci uz dostali rozum a zacali robit poriadne auta...
No a nie. >:D j€bnu dozadu lesenovku a motor 1,6 a hura na Passaty, Mondea, Insignie a Superby... >:D
Takze aj ja cakam, kym sa chytia za nos a urobia uz konecne poriadny voz... :-!

a Fiat ? Hmm..., zatial teda nic moc - 1 lastovicka leto nerobi. :-!
Avatar - 3_diamanty
11. 6. 2016 20:18
Re: Hoši hoši ..
fiat ma ozaj par "prebuchanych aut" od inych znaciek... ci uz je to 124 spider ( mazda MX5 ) alebo fullback ( mitsubishi L200 ) alebo freemont ( dodge journey ) ...

ale ked to vezmeme geneticky z vlastneho chovu tak podla mna najpodarenejsim fiatom je sucasna malicka F500... neskutocne auto .... a v podstate si uz kludne zasluzi oznacenie legenda aj ked sa stale vyraba ... ;-) ... a takych aut je vo svete ozaj ... no hadam ich spocitame na prstoch jednej ruky.. lebo dve by uz boli hadam az moc ... ;-)

za mna je teda F500 .... najpodarenejsi a najzaujimavejsi fiat sucasnosti ...
Avatar - Rojin
11. 6. 2016 20:56
Re: Hoši hoši ..
Ano, já tam o 500 schválně nic nepsal, protože bych musel chválit a to jsem nechtěl ;-)
Je to jak píšeš, je to taková "mini" legenda ;) :yes:
11. 6. 2016 20:27
Re: Hoši hoši ..
Jo, 124 je prostě pěkné auto. Jsem zvědav na české ceny - ty opravdové, ne přepočítané. V Čechách to Fiat přepálit umí, např. pokud bude Abarth jen s 1.4 turbo a 125kw přes milion (jak se píše v článku), tak je to celkem úlet. Základ 1.4t/103kw kolem 600tis je tak nějak v pohodě, přecejen je to stylovka ;-)
Avatar - Googlit
11. 6. 2016 20:41
Re: Hoši hoši ..
Co se týká vzhledu tak šeredné auto neexistuje. Je to dáno tím že k jejich navrhování se zpravidla netalentovaní lidé nedostanou. Existují pouze auta nezapomenutelná a ty na které si nevzpomeneš. Ač nejsem cílová skupina fiatu tak jedno se mu musí nechat. Jeho auta jsou téměř vždy nezapomenutelná viz. to co jsi vyjmenoval.

Typuju že kdyby ti dal někdo do ruky tužku a papír tak multiplu nakreslíš z paměti stejně jako třeba miuru, 911 nebo felicii či současný kombík opelu astra. Naopak najít nějaký charakteristický tah tužkou pro současnou generaci octavie, fabie či asijských aut, jo to by byl oříšek, že?

Neber to tak že tady chci šířit v diskuzi plameny, jen ti chci trochu rozšířit obzor ve vnímání automobilové krásy a respektu k designerům. Italská extravagance někdy překračuje hranici vkusu jednotlivců, ale pořád je o několik levelů výše než ta hromada aut na které si nikdy nezpomeneš jak vypadaly.
Avatar - Rojin
11. 6. 2016 21:34
Re: Hoši hoši ..
Ono záleží jestli je to dobře nebo špatně, že bych je dokázal nakreslit. V případě 911 je to jednoznačně správně :P ;)))

Respekt k designérům mám. Jsou to lidé, kteří něco tvoří, co tu s námi nějakou dobu zůstane. Někdy jen chvíli, jindy po desetiletí..
Já například mám rád italský design. Alfa romeo, většinou nádherná auta a ta vůně benzínu ;) To je všechno super. Ale fiat mi to kazí. Nepasuje mi tam ani tam, je to takovej samorost. Ne to nemá cenu dál psát a vymýšlet, sedím nad touhle odpovědí už moc dlouho a furt něco mažu a stejně to nakonec nedá hlavu ani patu :)))

Já fiata nemůžu korektně hodnotit, jsem zaslepen :-)
Avatar - Ada je zase tady
11. 6. 2016 20:28
Špatný vtip
Chtít 3/4 milionu za zcela zastaralý vůz (poháněná zadní náprava, benzínový motor) to je jak zpráva z Dikobrazu. Prosím vás, kdo si dnes koupí auto s motorem, jenž má krouticí moment pouhých 240NM a označení "Made in Italy"? BTW: nebyl náhodou Fiat 124 auto poloviny 60-tých let? [odkaz] Použitá technika by tomu odpovídala... :no:
Rozbalit vlákno
10
Avatar - _Karel_
11. 6. 2016 20:40
Re: Špatný vtip
>:D :yes: Napíšeme dopis Berniemu Eclestoneovi, ať předělají F1 na naftové předokolky?
Avatar - Rojin
11. 6. 2016 20:59
Re: Špatný vtip
>:D >:D >:D :yes:
Avatar - grifith
11. 6. 2016 20:43
Re: Špatný vtip
Nejsi ty náhodou pračlověk? Použitá inteligence by tomu odpovídala.... 8-s
Avatar - Googlit
11. 6. 2016 20:56
Re: Špatný vtip
Ale copak dědečku? Konečně jste se nám vzpamatoval a i vy prosazujete plně elektrický pohon všech kol? To je chválihodné, ale v tomhle typu malých, zábavných a hlavně lehkých aut ještě s benzínem pohánějícím zadek přeci jen chvíli zůstaneme.

PS: aby to nemuseli ostatní hledat tak jsem to vygooglil a dikobraz byl údajně nějaký humoristický časopis který vycházel před 30-40 léty (před pádem komunismu)... zřejmě jen vzpomínka na mládí dědy ády a kontext s tím ostnatým živočichem v tom proto jako já nehledejte.
Avatar - Ada je zase tady
12. 6. 2016 01:05
Re: Špatný vtip
...chvályhodné ...
Nu, někomu je přes 60 a jiný je zase hlupák... :-)
Avatar - grifith
12. 6. 2016 09:18
Re: Špatný vtip
A u někoho se zkombinuje obojí, že Adolfe... :yes:
Avatar - Googlit
12. 6. 2016 11:54
Re: Špatný vtip
Halóó dědo! Je rok 2016. Google hlásí na "chválihodný" 20 tisíc českých stránek a chrome ho považuje také za správný, takže je čas pohlédnout realitě do očí a tu starou knihu ze které s babičkou čerpáte pravidla hodit do koše >:D
13. 6. 2016 00:01
Re: Špatný vtip
Mně Google hlásí jen cca. 5 tisíc a značná část odkazů na prvních pár stránkách je na slovníky. Namátkou jsem dva zkontroloval (odkazy vedly přímo na vyhledávání "chválihodný") a v obou případech jsem se dočkal toho, že nebylo nic nalezeno. Jsou tam také nějaké na články/ diskuze o češtině, kde chválihodný také dostává na frak. Jinak české slovníky v prohlížečích nejsou dokonalé, v některých slovech jsou chyby, jindy úplně chybí (respektive některé tvary). [odkaz] pak chválihodný také nezná. Ani vysoká četnost výskytu chyby nezmění nic na tom, že je to chyba.

Počkej 20 let, možná se na Akademii rozhodnou pro zaměnitelnost i a y. Už se o tom v minulosti mluvilo.
11. 6. 2016 22:55
Re: Špatný vtip
Vás nepotěším, paní, stále kvoká, stále kvoká! :-)
P.S. Pořád nějak nemůžu uvěřit, že je Áda tak strašně hloupý. Nechce on jen za každou cenu v diskusích provokovat? Nebo je fakt blázen? :-!
11. 6. 2016 23:03
Italsko-japonská perla
Nový Fiat 124 Spider je v současnosti bezesporu nejatraktivnější roadster na trhu, pokud se tedy pohybujeme alespoň v trochu cenově dostupných vodách. Svou japonskou sestřičku vyzařovaným sex-appealem překonal o parník a ani použití skvostného a zcela spolehlivého 1.4 Multi-Air se solidním zátahem již z nižších otáček bych vůbec nepovažoval za problém, ba právě naopak! Nepochybuji o tom, že mu italští motoráři nadělili i nádherný italsky šťavnatý zvuk! :-) :yes: :yes:
A jako třešnička na skvostném zadokolkovém dortu je zde krátká řadička s neméně krátkým chodem a vedle ní pořádná páka poctivé mechanické P brzdy! BRAVO Fiat!!! To prostě NEMÁ CHYBU! :-) :-) :-) :yes: :yes: :yes:
Rozbalit vlákno
4
Avatar - Mojito (s Feferonkou)(RSKa)
Re: Italsko-japonská perla
No já zrovna ve Spideru žádnej sex-appel nevidím, design mě ponouká k tomu, abych s ním jel klidným tempem, atraktivní roadster si představuju hodně jinak :-)
12. 6. 2016 21:58
Re: Italsko-japonská perla
Pral bych ti se uz konecne projet za volantem opravdoveho auta, abys konecne pochopil, ze rucka je opravdu jen k zajisteni auta pri parkovani. Do te doby se klidne zesmesnuj dal :-)
14. 6. 2016 23:31
Re: Italsko-japonská perla
Tak jediný, kdo se tady zešměšňuje, jseš ty. Věř mi, že za svůj život jsem se projel se stovkami různých aut, a občas i s pořádně nadupanými. Pokud tedy nechápeš, že u řidičsky (a chlapsky) orientovaných aut je mechanická ručka mnohem lepší řešení, není ti pomoci, protože pro auta evidentně nemáš cit. Pořádná mechanická ručka totiž poskytuje mnohem lepší nejen funkční, ale i emocionální řidičské uspokojení. P.S. Nebo tady chceš vážně tvrdit, že nové 124 Spider by více slušela ta opičárna s tlačítkem a elektromotorem?!! >:D >:D >:D
15. 6. 2016 16:17
Re: Italsko-japonská perla
"Pořádná mechanická ručka totiž poskytuje mnohem lepší nejen funkční, ale i emocionální řidičské uspokojení." >:D

Tak pokud te ta rucka tak neskutecne uspokojuje, tak me napada, ze bych pro podobne sasky, jako jsi ty, mohl vyrabet atrapy pak rucnich brzd.

Muzes si ji polozite vedle sebe v pokojicku, az zase budes prohanet najeke to poradne nadupane auto na Xboxu a klidne je muzes stridat, vyrobim ti jakoukoliv od Skody 120L po BMW M5 >:D

Ale aby ti to nepripadalo, ze si z tebe jen delam srandu (coz delam >:D) - muzes mi, prosim, konkretne a bez vykrucovani napsat v cem je ta rucni rucka tak funkcne a emocionalne lepsi, ze tu o ni basnis pod kadym autem, at uz je jakekoliv znacky, typu a kategorie?
12. 6. 2016 06:27
Mohu vedet...
...co v interieru udelali ve Fiatu podle vlastnich pravidel, krome faktu, ze doprostred volantu dali svoje logo a pouzili hlavici radici paky z Pandy?

Jinak je to ale vzhledove hodne povedene, i kdyz se mi MX-5 libi, tak tohle ji trumfuje a 1,4 MAT bude podle toho, jak se mi predvedla v 500X paradni pohonna jednotka. :yes:
Rozbalit vlákno
0
Avatar - Fána
12. 6. 2016 11:18
Fiat 124
Já osobně Fiaty moc nemusím. Ovšem všechny cabriolety jsou nádherný a tento nevyjímaje. Ikdyž původní první jsou mnohokrát hezčí.
Rozbalit vlákno
0